-
Το ωραίο είναι ότι ενώ τα υπόλοιπα ψηφίζονται από κατόχους ή υποψήφιους αγοραστές,το μάζντα παίρνει ψήφους από κατόχους μχ5 και ρχ8...και γενικά ψαγμένους μόνο που και οι ψαγμένοι αν πας στο γκαράζ τους άουντι,opel k vw θα δεις να έχουν
AUDI A3 14%
ASTRA 11%
VW 7%MAZDA3... .... ..... .... 26%
ΑΦΑΣΙΑ
-
Ο χρήστης xaeemmee έγραψε:
Η 147 δεν έχει 20550 στην ακριβότερη έκδοση. Over 22000 έχει..
DRIVE:147 3d 20350E EVO 20530E,4 ΤΡΟΧΟΙ 20530Ε
Tο οver 22000 πες μου που το βρήκες;Όχι αερολογίεςΟ κολλητός μου μου το είπε που πήγε να ρωτήσει στην Αντιπροσωπεία και με τα έξτρα που ήθελε έκανε περίπου 22.500
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η 147 δεν έχει 20550 στην ακριβότερη έκδοση. Over 22000 έχει..
DRIVE:147 3d 20350E EVO 20530E,4 ΤΡΟΧΟΙ 20530Ε
Tο οver 22000 πες μου που το βρήκες;Όχι αερολογίεςΟ κολλητός μου μου το είπε που πήγε να ρωτήσει στην Αντιπροσωπεία και με τα έξτρα που ήθελε έκανε περίπου 22.500
-
Όχι δεν ζήτησε το TI package. Αυτό που λες περί ακριβότερων εκδόσεων δεν το ήξερα, νόμιζα ότι εννοούσες full-extra.
Είναι λάθος όμως να συγκρίνουμε έτοιμα πακέτα διαφόρων εταιριών εφόσον σε κάθε πακέτο περιέχονται διαφορετικά πράγματα. Πχ στην ακριβή έκδοση του 3 μπορεί να περιλαμβάνεται navigation. (δεν ξέρω αν ισχύει, τελείως υποθετικά το λέω)
-
Ο χρήστης xaeemmee έγραψε:
Μα δεν υποτιμώ το ζήτημα της αξιοπιστίας,αυτό από πού το συμπέρανες; Είπα ότι σ'αυτά τα λεφτά και ανάμεσα στις προαναφερθείσεις εταιρείες(VW,FORD,OPEL,ALFA κ.α)είναι αστείο να ερίζουμε για το ζήτημα της αξιοπιστίας.Και βέβαια η αξιοπιστία είναι αν όχι το πρώτο,από τα πρώτα που ζητάς σ'ένα αυτοκίνητο,αλοίμονο.Αλλά το να μπούμε σε διαδικασία να ψειρίζουμε τα αυτοκίνητα με βάση προσωπικές μεμονωμένες δυσάρεστες εμπειρίες νομίζω έχει νόημα μόνο στο κουβέντα να γίνεται.Όσο για το μάζντα ούτε εγώ ανέφερα ότι το είπε κανείς υπεραυτοκίνητο(αυτά που τα διάβασες αλήθεια; ),απλά όταν διάβασα κάποιον φίλο ότι το θεωρεί το πιο ψαγμένο μου φάνηκε πολύ αστείο.Από που κι ως που ψαγμένο το 3;Στα 1600 έχει 21550(ακριβότερη έκδοση) ευρώ(η 147 1000 ευρώ φθηνότερη(στην ακριβότερη έκδοση κι αυτή)),σε καμία περίπτωση δεν έχει τη φινέτσα της 147,ούτε την σπορ αίσθηση που σου προσφέρει,βγάζει 105 άλογα(η 147 120),τελική 185 (η 147 195) κι όσο για αξιοπιστία δεν έχω ακούσει κανένα πρόβλημα από κανένα(κι εγώ στη δικιά μου εδώ κι 9000χμ δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό).Μπορείς λοιπόν να μου εξηγήσεις γιατί είναι και ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ μάλιστα στην κατηγορία; Εκτός αν η μάζντα έφτιαχνε τα πιο ψαγμένα τρακτέρ και αγροτικά και έχει παράδοση που την αγνοώ;Το mazda3 5d 1,6lt στην ακριβότερή του έκδοση στοιχίζει 21350euro και έχει στον εξοπλισμό του esp και ηλιοροφή. Η 147 5d distinctive με ίδιο εξοπλισμό με το 3άρι (προσθέτοντας δηλαδή το vdc και την ηλιοροφή) στοιχίζει 22590 euro. Αυτές οι διαφορές υπάρχουν πάνω κάτω και στις εκδόσεις με χαμηλότερο εξοπλισμό. Άρα το 3άρι είναι φθηνότερο απο την 147. Τώρα γιατι πιστεύω πως είναι η 'χρυσή τομή', απλά γιατί το 3άρι είναι στους περισσότερους τομείς στην κορυφή η έστω κοντά στην κορυφή value for money, χώροι, επιδόσεις (102hp περίπου στο τροχό σε όλες της δυναμομετρήσεις που έχουν γίνει στα ελληνικά περιοδικά), αξιοπιστία, ασφαλή & σπορτίφ οδική συμπεριφορά, ποιότητας κατασκευής. Τώρα αναλόγως με τις προτεραιότητες του καθενός μπορεί να είναι διαφορετική η 'χρυσή τομή' και είναι λογικό. Για μενα είναι mazda3. Πάντως αν ήθελα 3θυρο μιας και το mazda βγαίνει μόνο 5θυρο και σεντάν θα έπερνα μια 147.
-
Έχεις δίκιο,απλά σύγκρινα τις ακριβότερες,γιατί συνήθως αυτές πλέον επιλέγονται και σχεδόν έχουν τον ίδιο εξοπλισμό μεταξύ τους.
Σε αρχικές τιμές λοιπόν όντως το μάζντα είναι φθηνότερο κατά 1300 ευρώ,αλλά σε αυτά τα λεφτά και δεδομένου ότι ένα αυτοκίνητο θα το κρατήσεις τουλάχιστον 5 χρονάκια τα 1300 αυρώ δεν είναι καμία τρομαχτική διαφορά για να επιλέξεις το μάζντα.Νομίζω ότι όποιος διαθέτει 6000000 για αμάξι θα βρει και τις 450000 -
Ο χρήστης mak έγραψε:
Μα δεν υποτιμώ το ζήτημα της αξιοπιστίας,αυτό από πού το συμπέρανες; Είπα ότι σ'αυτά τα λεφτά και ανάμεσα στις προαναφερθείσεις εταιρείες(VW,FORD,OPEL,ALFA κ.α)είναι αστείο να ερίζουμε για το ζήτημα της αξιοπιστίας.Και βέβαια η αξιοπιστία είναι αν όχι το πρώτο,από τα πρώτα που ζητάς σ'ένα αυτοκίνητο,αλοίμονο.Αλλά το να μπούμε σε διαδικασία να ψειρίζουμε τα αυτοκίνητα με βάση προσωπικές μεμονωμένες δυσάρεστες εμπειρίες νομίζω έχει νόημα μόνο στο κουβέντα να γίνεται.Όσο για το μάζντα ούτε εγώ ανέφερα ότι το είπε κανείς υπεραυτοκίνητο(αυτά που τα διάβασες αλήθεια; ),απλά όταν διάβασα κάποιον φίλο ότι το θεωρεί το πιο ψαγμένο μου φάνηκε πολύ αστείο.Από που κι ως που ψαγμένο το 3;Στα 1600 έχει 21550(ακριβότερη έκδοση) ευρώ(η 147 1000 ευρώ φθηνότερη(στην ακριβότερη έκδοση κι αυτή)),σε καμία περίπτωση δεν έχει τη φινέτσα της 147,ούτε την σπορ αίσθηση που σου προσφέρει,βγάζει 105 άλογα(η 147 120),τελική 185 (η 147 195) κι όσο για αξιοπιστία δεν έχω ακούσει κανένα πρόβλημα από κανένα(κι εγώ στη δικιά μου εδώ κι 9000χμ δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό).Μπορείς λοιπόν να μου εξηγήσεις γιατί είναι και ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ μάλιστα στην κατηγορία; Εκτός αν η μάζντα έφτιαχνε τα πιο ψαγμένα τρακτέρ και αγροτικά και έχει παράδοση που την αγνοώ;
Το mazda3 5d 1,6lt στην ακριβότερή του έκδοση στοιχίζει 21350euro και έχει στον εξοπλισμό του esp και ηλιοροφή. Η 147 5d distinctive με ίδιο εξοπλισμό με το 3άρι (προσθέτοντας δηλαδή το vdc και την ηλιοροφή) στοιχίζει 22590 euro. Αυτές οι διαφορές υπάρχουν πάνω κάτω και στις εκδόσεις με χαμηλότερο εξοπλισμό. Άρα το 3άρι είναι φθηνότερο απο την 147. Τώρα γιατι πιστεύω πως είναι η 'χρυσή τομή', απλά γιατί το 3άρι είναι στους περισσότερους τομείς στην κορυφή η έστω κοντά στην κορυφή value for money, χώροι, επιδόσεις (102hp περίπου στο τροχό σε όλες της δυναμομετρήσεις που έχουν γίνει στα ελληνικά περιοδικά), αξιοπιστία, ασφαλή & σπορτίφ οδική συμπεριφορά, ποιότητας κατασκευής. Τώρα αναλόγως με τις προτεραιότητες του καθενός μπορεί να είναι διαφορετική η 'χρυσή τομή' και είναι λογικό. Για μενα είναι mazda3. Πάντως αν ήθελα 3θυρο μιας και το mazda βγαίνει μόνο 5θυρο και σεντάν θα έπερνα μια 147.
Δεν διαφωνώ φίλε μου,ωστόσο όλα τα χαρακτηριστικά που ανέφερες τα έχουν και η 147 και το οπελ gtc και το Α3 και το φόκους.Απλά αυτά έχουν κάτι που δεν το έχει το μάζντα brand name,μερικά περισσότερο από το μάζντα,μερικά πολύ περισσότερο,ειδικά σ'αυτήν την κατηγορία.Δεν διαφωνώ ότι το μάζντα δεν είναι καλό αυτοκίνητο,αλλά όταν βλέπεις να ψηφίζουν όλοι μάζντα,όταν μάλιστα έχει ως αντίπαλο το Α3,άλφα ρομέο(τα οποία αν θέλεις δεν είναι πολύ ακριβότερα)εκεί το πράγμα γίνεται αστείο.Και γίνεται αστείο γιατί όλοι άουντι θα πάρουν όταν έρθει η ώρα πίστεψε με και όχι το μαζντάκι.
-
Ο χρήστης roxy έγραψε:
Σαν δεύτερη επιλογή ήταν το C4 αλλά δεν μου άρεσε τόσο το πλαστικό ταμπλό και η αίσθηση που σου έδινε (κουνιέται ολόκληρο αν το πιάσεις από κάτω.).
Ο Θεοφραστου εισαι;
δώσε εξήγηση τι είναι Ο Θεοφραστου εισαι; ?????? Πεςμε μαμάκα.... (το μ με λ) αλλά δεν νομίζώ ότι κατάλαβα.
Δεν είναι τώρα ο 'greo' μέσα και γι΄αυτό σου απαντώ εγώ.
Δεν είναι βρισιά πάντως.
Ο θεοφράστου είναι παρουσιαστής εκπομπής αυτοκινήτου της ΕΤ3. Η εκπομή λέγεται 'επί τροχών' . Δες κάποια εκπομπή του (Κυριακή προβάλεται) και θα καταλάβεις τι εννοεί ο 'greo' . -
το μαζντα παιρνει περισσοτερες ψηφους απο το φοκους...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το μαζντα παιρνει περισσοτερες ψηφους απο το φοκους...απο την στιγμη που εχει καλυτερη θεση οδηγησης , καλυτερο τιμονι, καλυτερα φρενα, καλυτερο επιλογεα και ισως πιο επιθετικη συμπεριφορα , γιατι να μην εχει περισσοτερες ψηφους?????
-
Η μόνη αδυναμία του 3 είναι η σχετικά μικρή ιπποδύναμη σε σχέση με τον ανταγωνισμό στα ίδια κυβικά (βλ. 147 120hp, Focus 115hp, Megane 115hp κ.λ.π.). Κάποιος ανέφερε πιο πριν οτι βγάζει 102 άλογα στο τροχό... Λίγο αισιόδοξο μου ακούγεται αυτό οταν ονομαστική ιπποδύναμη έχει 105 άλογα.
Κατα τα άλλα το αμάξι δεν παίζεται... Ειδικά το σεντάν είναι πανέμορφο... Όπως είπε και ο ποπολάρος έχει άψογη θέση οδήγησης, τιμόνι, επιλογέα και στρίβει παρα πολύ καλά... Και απ οτι φαίνεται τελικά ειναι και ποιοτικότερο απο το αδελφό Φόκους.
Επίσης μια παρατήρηση προς το φίλο xaeemmee:
Όντως τα περισσότερα αυτοκίνητα πλέον είναι αξιόπιστα και όντως αν είσαι άτυχος μπορεί να πέσεις στο υπερπροβληματικό αμάξι... Παρ' όλα αυτά όσα άτομα έχω γνωρίσει με ευρωπαικό αμάξι (απο Πόλο/Γκόλφ μέχρι Αλφα, Σιτροέν, Ρενώ κ.λ.π. μιλάω για πάνω απο 20 άτομα), ε λοιπόν όλοι έχουν να πουν μια ιστορία σχετικά με το πως αλλάξανε κάποια πράγματα στην εγγύηση (απο μικρά εως χοντρά προβλήματα)... Κι εγώ που έχω Ρενώ αναγκάστηκα μέσα στην εγγύηση να πάω 2-3 φορές στο εξουσιοδοτημένο...
Φίλοι πάντως με Τογιότα, Χόντα κ.λ.π. δεν γνωρίζουν τι θα πει συνεργείο... Απλά πράγματα.
-
το φοκους και το 3αρι μοιραζονται την ιδια πλατφορμα,το 3αρι εχει εναν επιπλεον χρονο στη κυκλοφορια νομιζω,επισης νομιζω οτι το 3αρι ειναι πιο φαντεζι απο το φοκους σε σχεδιασμο,εσυ πιστευεις οτι overall ειναι καλυτερο απο το φοκους και η διαφορα στις ψηφους ειναι περιπου 15 υπερ του παλιου της παρεας...αν βγεις στο δρομο θα καταλαβεις οτι το φοκους πουλαει σα ζεστα ψωμακια σε σχεση με το 3αρι...
κατι παει στραβα με τη ψηφοφορια ...τουλαχιστον με την 147 ξερουμε οτι πολλοι την εχουν αγοαρσει και εχουν σχηματισει πυρηνα τρομοκρατων μεσα στο φορουμ... -
μετρηση του drive ηταν.....
και οσο αναφορα για το αν ειναι αργο , μια προτροπη : δες τους πινακες μετρησεων , αν και οι μικροδιαφορες (αν υπαρχουν) υπερκαλυπτονται στα χιλιομετρα που μαζευει (και την σιγουρια του πατηματος) μεσα στη στροφη........ -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το φοκους και το 3αρι μοιραζονται την ιδια πλατφορμα,το 3αρι εχει εναν επιπλεον χρονο στη κυκλοφορια νομιζω,επισης νομιζω οτι το 3αρι ειναι πιο φαντεζι απο το φοκους σε σχεδιασμο,εσυ πιστευεις οτι overall ειναι καλυτερο απο το φοκους και η διαφορα στις ψηφους ειναι περιπου 15 υπερ του παλιου της παρεας...αν βγεις στο δρομο θα καταλαβεις οτι το φοκους πουλαει σα ζεστα ψωμακια σε σχεση με το 3αρι...
κατι παει στραβα με τη ψηφοφορια ...τουλαχιστον με την 147 ξερουμε οτι πολλοι την εχουν αγοαρσει και εχουν σχηματισει πυρηνα τρομοκρατων μεσα στο φορουμ...μηπως η μαζντα στην πλειονοτητα των υποψηφιων αγοραστων ειναι σαν το γεγονος που εγινε με μια φιλη μου ρωτωντας με : τι αυτοκινητο θα επερνες??? και της απαντησα : mitshubishi και μου απανταει : σιγα τα αυτοκινητα.......
με αλλα λογια ο κοσμος ακομη καθεται και αγοραζει συμφωνα με την εξωτερικη εμφανιση και τις σηθεν συμβουλες του καθε ανθρωπου που θα βρεθει στο διαβα του........ -
φιλε popolare
την απεχθεια μου για το νεο φοκους δε χρειαζεται να τη τονισω... αν μου ελεγες να διαλεξω μεταξυ των 2 , θα παιρνα 3αρι...στα 1600 δεν εχει ασχημες κριτικες,ειναι ομορφο και δυνατο...
οι 30 ψηφοι στην 147 ειναι λογικες γατι ενα σωρο μουτζαχεντιν εδω μεσα την εχουν αγορασει και προτιμουν να την ξεσκιζουν παρα να κοιμουνται,μερικοι κοιμουνται μεσα σε αυτην...
το 3αρι απο που και ως που...μεσα στις ψηφους του εκτιμω οτι υπαρχουν και αλλοθρησκοι κορολιστες και γκολφιστες και λεονιστες και και και .....
η φιλη σου εχει δει ποτε evo?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
η φιλη σου εχει δει ποτε evo?Kαι να το έχει δει δεν θα αλλάζε κάτι... Οι περισσότερες γυναίκες όταν δουν evo ή impreza νομίζουν ότι κάποιος κάγκουρας το έχει γεμίσει αεροτομές και αεραγωγούς!
-
Σε περίπτωση που το ξεχνάμε πάντως μιλάμε για το καλύτερο στα 1.6,'οχι τι θα παίρναμε εμείς αν...αν...αν...Και το σίγουρο είναι ότι το μάζντα χωρίς να είναι και το χειρότερο δεν είναι σε καμία περίπτωση το καλύτερο,μακάρι κάποια ημέρα να γίνει.Και δεν βλέπω κανέναν να δηλώνει κάτοχος,όλοι το υποστηρίζουμε αλλά δεν βλέπω να το αγοράζουμε.Επίσης σε όσα περιοδικά έχουν γίνει συγκριτικά το μάζντα δεν έχει βγει ποτέ πρώτο..και μην πει κανείς ότι το θάβουν,γατί για το μχ5 και το ρχ8 κάνουν zoom zoom όλα τα περιοδικά Πάντως αν πριν από μερικά χρόνια συγκρίναμε το 323 με το άουντι Α3 θα ντρεπόμασταν και μόνο που θα το λέγαμε
-
Το 3αρι **ειναι **καλυτερο απο το focus σε ολα γι'αυτο και παιρνει περισσοτερους ψηφους! Οσο για την ιπποδυναμη μπορει η ονομαστικη να ειναι 105 αλλα βγαζει 102(!!!) στον τροχο και σε σχεση με το χαμηλοτερο βαρος απο τα αλλα και το καλυτερο κιβωτιο εχει πολυ καλυτερες επιδοσεις απ'οτι φανταζεσαι.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Το 3αρι **ειναι **καλυτερο απο το focus σε ολα γι'αυτο και παιρνει περισσοτερους ψηφους! Οσο για την ιπποδυναμη μπορει η ονομαστικη να ειναι 105 αλλα βγαζει 102(!!!) στον τροχο και σε σχεση με το χαμηλοτερο βαρος απο τα αλλα και το καλυτερο κιβωτιο εχει πολυ καλυτερες επιδοσεις απ'οτι φανταζεσαι.Μου εξηγείς γιατί αγόρασες το c4 και όχι το μάζντα;Να αρχίσουμε να μιλάμε κ επί της ουσίας.Πάντως την στιγμή που υπάρχει ένα σουμπαρού στα 23000 με κινητήρα διαμάντι(150 άλογα) και τετρακίνηση είναι γελοίο να μιλάμε για το μάζντα.Το σουμπαρού το κάναμε γαργάρα και μιλάμε 2 ημέρες τώρα για σπορτίφ πλαίσιο με 102 άλογα,180 τελική και κατανάλωση 11λ/100χμ ,τη στιγμή που όπελ,άουντι έχουν 8-9λ/100χμ.
Ρε παίδες όχι άλλο κάρβουνο -
ZZZZOOOMMMM ZZZZOOOOOMMM ZZzzz....
Το καλύτερο μικρομεσαίο 1600