-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
- Οι έχοντες δυνατά αυτοκίνητα παρασέρνονται και προσπερνάνε σε τυφλά σημεία (πάνω ή πριν τις στροφες). Αυτοι που το κάνουν είναι στόκοι
- Οι έχοντες αδύναμα αυτοκίνητα εκτιμούν λάθος πολλες φορές την απόσταση ή επειδή έχουν κουραστεί να είναι για ώρα πίσω από φορτηγά εκνευρίζονται και προσπερνλανε σε ευθείες αλλά έρχονται τσίμα τσίμα.
Στην πρώτη περίπτωση το λάθος το κάνει μόνο ο στόκος οδηγός!
Στην δεύτερη το λάθος μπορεί να το κάνει και ο καλός οδηγός είτε από εκνευρισμό είτε από λάθος υπολογισμό!!
Η διαφορά των δύο είναι ότι το 1ο(προσπέρασμα σε στροφή) είναι κάτι που απαγορεύται ακόμα και με Ferrari
To δευτερο όμως εμπεριέχει τον παράγοντα λάθος αφού κάθε υπολογισμός έχει μια μικρή πιθανότητα λάθους
Άρα το δυνατό αμάξι σε γλιτώνει από κάποιους λάθους υπολογισμούς(όχι όλους) και σε προστατεύει από σενάρια όπου την ώρα της προσπέρασης σε ακολουθεί κι άλλος από πίσω και πρέπει η να γκαζώσεις ή να φρενάρεις, ή ακόμα χειρότερα όταν μπροστά από την νταλίκα βλέπεις όχημα που κλείνει το δρόμο και δεν είχεις τ΄ροπο να το δεις πιο πρίν1.Eλα μια βόλταμεταξύ Κορίνθου Μονεμβάσιας Σ/Κ θα χορτάσεις θέαμα ...και θα αναρωτηθείς πόσοι πολλοί υπάρχουν.
2.Πάρε άλλα 3 άτομα που να μετράνε γρήγορα και κανα πισι για να κρατάτε αρχείο.Το δυνατό αμάξι που κατεβάζει και γρηγορα την δύναμη χωρίς περιττά χαζέματα γιατι καμια φορά μένεις σπινάροντας δίπλα στον άλλο ιδαίτερα σε άσφαλτο γυαλί ή προσπερνάς με ανάποδα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Äåí åßíáé ìüíï èÝìá áóöÜëåéáò, áëëÜ êáé Üíåóçò. ð÷ ìå 120 êáé 6ç Ý÷ù 3.000ó.á.ë. êáé êéíïýìáé áíåôüôáôá êáé ÷ùñßò õðåñâïëÝò óôï 'äñüìï' ðïõ ëÝãåôáé Êïñßíèïõ-Ðáôñþí êáé öôÜíù íôáëßêá. Äåí èá ÷ñåéáóôåß ôßðïôá éäéáßôåñï, áðëþò ðÜôçìá ôïõ ãêáæéïý ôÝñìá, 140-160 ãéá ðëÜêá, ç íôáëßêá ðáñåëèüí êáé îáíÜ óôá 120 ãéá cruising.
Ïýôå óêÝøç ãéá êáôÝâáóìá, ïýôå óêÝøç ãéá êëåßóéìï êëéìáôéóìïý ïýôå Üã÷ïò ãéá ôïí áðÝíáíôé. Åêôüò êé áí åßíáé êáëýôåñï íá ðåñéìÝíù ðßóù áðü ôçí íôáëßêá
Êáé íáé, Ý÷ù 'õðåñâïëéêÝò áðáéôÞóåéò' áðü ôï áõôïêßíçôï ðïõ èá áãïñÜóù ãéá ìÝíá, Ý÷ïíôáò åìðåéñßá áðü ðÜñá ðïëëÜ êáé íá ìðïñþ íá óõãêñßíù.
Ðáñáäüîùò ôï ìïíáäéêü áõôïêßíçôï ðïõ åßäá ôçí ôåëåõôáßá ôñéåôßá íá êÜíåé êÜôé áíôßóôïé÷ï ìå áõôÜ ðïõ ðåñéãñÜöåéò Þôáí Ýíá 5èõñï êüêêéíï GTI ìå ðáéäéêü êÜèéóìá ìå ðéíáêßäåò Ôñéðüëåùò êáé ôï 'Baby on Board' íá ëåßðåé áðï ôï ðßóù ôæÜìé.[/b]
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Παραδόξως το μοναδικό αυτοκίνητο που είδα την τελευταία τριετία να κάνει κάτι αντίστοιχο με αυτά που περιγράφεις ήταν ένα 5θυρο κόκκινο GTI με παιδικό κάθισμα με πινακίδες Τριπόλεως και το 'Baby on Board' να λείπει απο το πίσω τζάμι.Τι σημαίνει να λείπει από το πίσω τζάμι το 'Baby on Board' ? Είναι υποχρεωτικό ?
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Δεν είναι μόνο θέμα ασφάλειας, αλλά και άνεσης. πχ με 120 και 6η έχω 3.000σ.α.λ. και κινούμαι ανετότατα και χωρίς υπερβολές στο 'δρόμο' που λέγεται Κορίνθου-Πατρών και φτάνω νταλίκα. Δεν θα χρειαστεί τίποτα ιδιαίτερο, απλώς πάτημα του γκαζιού τέρμα, 140-160 για πλάκα, η νταλίκα παρελθόν και ξανά στα 120 για cruising.
Ούτε σκέψη για κατέβασμα, ούτε σκέψη για κλείσιμο κλιματισμού ούτε άγχος για τον απέναντι. Εκτός κι αν είναι καλύτερο να περιμένω πίσω από την νταλίκα
Και ναι, έχω 'υπερβολικές απαιτήσεις' από το αυτοκίνητο που θα αγοράσω για μένα, έχοντας εμπειρία από πάρα πολλά και να μπορώ να συγκρίνω.
Παραδόξως το μοναδικό αυτοκίνητο που είδα την τελευταία τριετία να κάνει κάτι αντίστοιχο με αυτά που περιγράφεις ήταν ένα 5θυρο κόκκινο GTI με παιδικό κάθισμα με πινακίδες Τριπόλεως και το 'Baby on Board' να λείπει απο το πίσω τζάμι.[/b]
ευτυχώς δεν ήμουν εγώ Ξέρω ποιος είναι βέβαια
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Είσαι μισή ώρα πίσω απο νταλίκα που δεν μπορείς να την περάσεις με το αργό σου αμάξι. Σου σπαέι τα νεύρα και μόλις δεις ελέυθερο χώρο πλακώνεσαι να καλύψεις χρόνο και να 'ξεχαρμανιάσεις'!!!Τι θυμήθηκα, το 1981 στη Χαλκιδική στο δρόμο πριν τα Μουδανιά που είχε πολλές στροφές και δύσκολα προσπερνούσες, είδα ένα ατύχημα που είχε συμβεί 2-3 λεπτά πριν φθάσω. Ήταν ένα αγροτικό τουμπαρισμένο στο χωράφι, ευτυχώς οι δύο επιβαίνοντες ήταν καλά (καθόντουσταν).
Όπως μου είπε αυτός που ακολουθούσε το αγροτικό, ήταν και οι δύο (λίγα τα αυτοκίνητα τότε στη Χαλκιδική) πίσω από ένα φορτηγό που πήγαινε με 40, για αρκετή ώρα. Αυτός με το αγροτικό είχε λυσσάξει να προσπεράσει αλλά δεν μπορούσε. Μόλις είδε ελεύθερο δρόμο μπροστά του, κόβει με δύναμη το τιμόνι για να βγεί στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, το κόβει όμως με τέτοια μανία που το αγροτικό πετάει κώλο και γυρίζει κάθετα στο δρόμο. Διορθώνει με ανάποδο, γυρνάει όμως πολύ, είναι πάλι κάθετα, μπαίνει στο χωράφι δεξιά και τουμπάρει. 'Τόσο μαλάκα δεν έχω ξαναδεί' έλεγε αυτός που ήταν πίσω του και τον είδε να τουμπάρει.
Το φορτηγό έφυγε κανονικά, μαλλον θα το είδε από το καθρέφτη (και θα γελούσε).
-
Εχω δει παππου με lada να επιχειρει να προσπερασει φορτηγο πανω σε στροφη σε δρομο με μια λωριδα ανα κατευθυνση
Ακομα το εχω απορια πως ο μεσόκοποσ οδηγος απο το αντιθετο ρευμα καταφερε και να γλυτωσει την συγκρουση και να μην στουκάρει στα βράχια γλυτωνοντας έτσι ολη την οικογένεια του,άξιος! -
Δεν τίθεται καν λόγος. Ένα αυτοκίνητο με παραπάνω ίππους μπορεί να σε γλυτώσει από πολύ άσχημες και απρόβλεπτες καταστάσεις, γιατί η δύναμη θα είναι εκεί όταν την χρειαστείς.
Υ.Γ.: 'Luke, may the Force be with you!'
-
Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
Δεν τίθεται καν λόγος. Ένα αυτοκίνητο με παραπάνω ίππους μπορεί να σε γλυτώσει από πολύ άσχημες και απρόβλεπτες καταστάσεις, γιατί η δύναμη θα είναι εκεί όταν την χρειαστείς.Υ.Γ.: 'Luke, may the Force be with you!'
Η δύναμη θα είναι μεν εκεί όταν την χρειαστείς αλλά θα είναι εκεί και όταν θα σε κάνει πιθανώς να χάσεις τον έλεγχο λόγω του ότι εσύ(όχι εσύ προσωπικά,μη με παρεξηγήσεις)δεν έχεις τα χέρια,την εμπειρία και χίλια δυο άλλα για να ελέγξεις το αμάξωμα που οδηγείς...Μη μου πείτε ότι δε σας έχει συμβεί κάποιες φορές αυτό και λέτε αν είχα παραπάνω άλογα θα είχε γίνει χαλαρά η μ@λ@κία...Και τότε οι καταστάσεις είναι πολύ πιο άσχημες από τις παραπάνω..
-
@pasxos: Κατανοώ τους λόγους που αναφέρεις. Όλοι προσπαθούμε, ελπίζω, να είμαστε όσο πιο προσεκτικοί γίνεται, όμως πάντα μπορεί να υπάρξει κάτι που να μας διαφύγει.
Δεν οδηγώ στο όριο έτσι και αλλιώς σε δημόσιους δρόμους, για χίλιους δύο λόγους(ο δρόμος δεν είναι πίστα). Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα πάω και με 80Km/h σε εθνική οδό και μάλιστα στην μεσαία λωρίδα.
Άποψή μου είναι ότι ένα δυνατό αυτοκίνητο μπορεί να σε σώσει εκεί που πραγματικά θα χρειαστείς το κάτι παραπάνω(νομίζω ότι σε όλους μας έχει τύχει κάτι παρόμοιο).
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στις μέρες μας σε ένα οικογενειακό μεσαίο αυτοκίνητο που ζυγίζει κατα μέσο όρο 1300+ κιλά ένα δίλιτρο μοτέρ είναι ότι πρέπει, γιατί έχει περίπου 150 ίππους και το βασικότερο γύρω στα 20 κιλά ροπή που είναι ότι πρέπει για γρήγορες προσπεράσεις.Για εμένα **οτιδήποτε παραπάνω είναι υπερβολή για καθημερινή χρήση και είναι μόνο για κόντρες **ενώ τα δυνατά 1600άρια για αυτά τα κιλά είναι οριακά.
Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε
Απλώς επειδή αναφέρθηκα σε οικογενειακά αυτοκίνητα δεν νομίζω ότι είναι διατεθειμένος ένας οικογενειάρχης να πληρώνει το έξτρα κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου 200 ίππων(πιθανότατα 2000+ κυβικά οπότε αυξημένα τέλη,ασφάλειες, τακτική συντήρηση) το οποίο θα κινεί κατα 95% μέσα στην πόλη με ότι αυτό συνεπάγεται σε κατανάλωση,ειδικά αν κάνει και πολλά χιλιόμετρα. Αλήθεια πόσοι έχουν την δυνατότητα, κυρίως οικονομική, να αγοράσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν πλέον στην πλειοψηφία των οδηγών είναι οριακό και το 1,6-1,8. Άρα για αυτούς τους φαίνεται να είναι μόνο για κόντρες. Αντιθέτως ένα δίλιτρο κοντά στους 150 ίππους δεν καίει σε νορμάλ κίνηση κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με ένα 1,6 λόγω και της τεχνολογίας (FSI,JTS,Valvetronic κτλ) ενώ ταυτόχρονα έχει αρκετά καλύτερη ροπή(συνήθως +25%) ώστε να προσπερνά και με ασφάλεια.
-
Ο χρήστης apaloxerhs έγραψε:
Απλώς επειδή αναφέρθηκα σε οικογενειακά αυτοκίνητα δεν νομίζω ότι είναι διατεθειμένος ένας οικογενειάρχης να πληρώνει το έξτρα κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου 200 ίππων(πιθανότατα 2000+ κυβικά οπότε αυξημένα τέλη,ασφάλειες, τακτική συντήρηση) το οποίο θα κινεί κατα 95% μέσα στην πόλη με ότι αυτό συνεπάγεται σε κατανάλωση,ειδικά αν κάνει και πολλά χιλιόμετρα. Αλήθεια πόσοι έχουν την δυνατότητα, κυρίως οικονομική, να αγοράσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν πλέον στην πλειοψηφία των οδηγών είναι οριακό και το 1,6-1,8. Άρα για αυτούς τους φαίνεται να είναι μόνο για κόντρες. Αντιθέτως ένα δίλιτρο κοντά στους 150 ίππους δεν καίει σε νορμάλ κίνηση κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με ένα 1,6 λόγω και της τεχνολογίας (FSI,JTS,Valvetronic κτλ) ενώ ταυτόχρονα έχει αρκετά καλύτερη ροπή(συνήθως +25%) ώστε να προσπερνά και με ασφάλεια.
όλα τα δίλιτρα έχουν τα ίδια τέλη, είτε 140 ίππων είτε 300+ ίππων. Η διαφορά στην ασφάλεια ετησίως είναι πολύ μικρή μεταξύ ενός δίλιτρου 150 κι ενός δίλιτρου 200. Η συντήρηση επίσης. Ελάχιστη είναι η διαφορά στο κόστος συντήρησης ενός δίλιτρου FSI σε σχέση με τον TFSI.
Όση και να είναι αυτή η διαφορά, είναι ποσοστιαία μικρότερη από τους +50 ίππους και τα κιλά ροπής.
Οικογενειακό αυτοκίνητο ποιο είναι τελικά; δηλαδή κάποιος που πήρε το Zafira OPC (ναι OPEL ) το πήρε για κόντρες και όχι επειδή ακόμα και το Zafira 1.8 είναι οριακό με 4-5-6 άτομα και αποσκευές;
-
παιδες στο τελος αυτα που διαβαζουμε εδω απο καποιους αντηχουν (ή αντικατοπτριζοναι) στα ματια μας
τοσο γραφικα οσο και η μονιμη εξηγηση της τροχαιας για τα ατυχηματα (υπερβολικη ταχυτητα)οποιος μπορει να εχει διπλωμα αυτοκινητου, μπορει και να ψηφιζει κιολας...
αν ολοι οσοι εχουνε αμαξια με πολλα αλογα ειναι τοσο ηλιθιοι,
καλυτερα ας τους παρουμε τις ταυτοτητες και ας τους αφαιρεσουμε το δικαιωμα ψηφου.
εκεινη η δραστηριοτητα ειναι σαφως πιο επικυνδυνη απο την οδηγηση....ας σοβαρευτουμε λιγο και ας μην λεμε αλλες κοτσανες...
εχει και μπουνατσα και με τα γελια ιδρωνουμε mucho... -
Η υπερβολική ταχύτητα σκοτώνει. Γι' αυτό λέγεται 'υπερβολική'. Η μεγάλη ταχύτητα είναι ΟΚ, αν δεν υπερβάλλει ο οδηγός και εφόσον ξέρει τι του γίνεται.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ðáñáäüîùò ôï ìïíáäéêü áõôïêßíçôï ðïõ åßäá ôçí ôåëåõôáßá ôñéåôßá íá êÜíåé êÜôé áíôßóôïé÷ï ìå áõôÜ ðïõ ðåñéãñÜöåéò Þôáí Ýíá 5èõñï êüêêéíï GTI ìå ðáéäéêü êÜèéóìá ìå ðéíáêßäåò Ôñéðüëåùò êáé ôï 'Baby on Board' íá ëåßðåé áðï ôï ðßóù ôæÜìé.
Ôé óçìáßíåé íá ëåßðåé áðü ôï ðßóù ôæÜìé ôï 'Baby on Board' ? Åßíáé õðï÷ñåùôéêü ?
Ï÷é !
ÁðëÜ ôåßíåé íá õðïêáôáóôÞóåé ôï 'ÌðáìðÜ ìçí ôñÝ÷åéò' êáé ðïëëÝò öïñÝò ïé êáìéêÜæé ïéêïãåíåéÜñ÷åò-ü÷é üëïé üóïé ôï Ý÷ïõí - öñïíôßæïõí íá ôï äéáøåýäïõí ....*ÌÞðùò íá áíïßãáìå Ýíá èÝìá ãéá ôçí øõ÷ïóýíèåóç êáé ôéò áíôéäñÜóåéò ôïõ ïäçãïý áíÜëïãá óõíèçêþí êáé óõíåðéâáôþí ????
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Απλώς επειδή αναφέρθηκα σε οικογενειακά αυτοκίνητα δεν νομίζω ότι είναι διατεθειμένος ένας οικογενειάρχης να πληρώνει το έξτρα κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου 200 ίππων(πιθανότατα 2000+ κυβικά οπότε αυξημένα τέλη,ασφάλειες, τακτική συντήρηση) το οποίο θα κινεί κατα 95% μέσα στην πόλη με ότι αυτό συνεπάγεται σε κατανάλωση,ειδικά αν κάνει και πολλά χιλιόμετρα. Αλήθεια πόσοι έχουν την δυνατότητα, κυρίως οικονομική, να αγοράσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν πλέον στην πλειοψηφία των οδηγών είναι οριακό και το 1,6-1,8. Άρα για αυτούς τους φαίνεται να είναι μόνο για κόντρες. Αντιθέτως ένα δίλιτρο κοντά στους 150 ίππους δεν καίει σε νορμάλ κίνηση κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με ένα 1,6 λόγω και της τεχνολογίας (FSI,JTS,Valvetronic κτλ) ενώ ταυτόχρονα έχει αρκετά καλύτερη ροπή(συνήθως +25%) ώστε να προσπερνά και με ασφάλεια.
όλα τα δίλιτρα έχουν τα ίδια τέλη, είτε 140 ίππων είτε 300+ ίππων. Η διαφορά στην ασφάλεια ετησίως είναι πολύ μικρή μεταξύ ενός δίλιτρου 150 κι ενός δίλιτρου 200. Η συντήρηση επίσης. Ελάχιστη είναι η διαφορά στο κόστος συντήρησης ενός δίλιτρου FSI σε σχέση με τον TFSI.
Όση και να είναι αυτή η διαφορά, είναι ποσοστιαία μικρότερη από τους +50 ίππους και τα κιλά ροπής.
Οικογενειακό αυτοκίνητο ποιο είναι τελικά; δηλαδή κάποιος που πήρε το Zafira OPC(ναι OPEL ) το πήρε για κόντρες και όχι επειδή ακόμα και το Zafira 1.8 είναι οριακό με 4-5-6 άτομα και αποσκευές;
Δεν λέω όχι στην περίπτωση της τουρμπίνας αλλά σκέψου ότι οι εταιρίες που συνήθως έχουν τέτοια μοτέρ στα μεσαία τους είναι αρκετά ακριβά και σίγουρα δεν είναι και ότι πιο εύκολο να τα αποκτήσει κανείς(Α4, C-class, 9-3) αλλά συνήθως για να πάει κανείς στα επίπεδα των 200 ίππων σε πιο προσιτά αυτοκίνητα θέλει μοτέρ 2300-3000 κυβικά. Ford Μondeo, Opel Vectra, Mazda 6, 407,Passat κτλ. θέλουν μοτέρ μεγαλύτερα των 2000 κυβικών για να φτάσουν εκεί. Το Zafira OPC είναι άλλη φάση...
-
Ο χρήστης apaloxerhs έγραψε:
Δεν λέω όχι στην περίπτωση της τουρμπίνας αλλά σκέψου ότι οι εταιρίες που συνήθως έχουν τέτοια μοτέρ στα μεσαία τους είναι αρκετά ακριβά και σίγουρα δεν είναι και ότι πιο εύκολο να τα αποκτήσει κανείς(Α4, C-class, 9-3) αλλά συνήθως για να πάει κανείς στα επίπεδα των 200 ίππων σε πιο προσιτά αυτοκίνητα θέλει μοτέρ 2300-3000 κυβικά. Ford Μondeo, Opel Vectra, Mazda 6, 407,Passat κτλ. θέλουν μοτέρ μεγαλύτερα των 2000 κυβικών για να φτάσουν εκεί. Το Zafira OPC είναι άλλη φάση...
Δεν θα το λεγα, αν αναλογιστείς πόσες 316 και πόσα Α4 1.6 ταξινομούνται άρα τα ευρώ υπάρχουν (25-30Κ+) απλώς δίνονται σε 'κύρος' (τρομάρα τους)
Τα 2000+ κυβικά είναι ακόμα 'απαγορευμένα'
-
Η μόνη σύγκριση που μπορούμε να κάνουμε είναι να κρατήσουμε μια σταθερά (ή τον οδηγό ή το αμάξι) και να συγκρίνουμε την μεταβολή της άλλης. Δηλαδή ο ίδιος οδηγός κάνει ασφαλέστερα προσπεράσματα με αυτοκίνητο που έχει καλύτερες ρεπριζ από ένα άλλο με χειρότερες γιατί χρειάζεται λιγότερα μέτρα για να την ολοκληρώσει άρα εκτίθεται σε αστάθμητους και επικίνδυνους παράγοντες για λιγότερο χρόνο. Επίσης με ένα γρηγορότερο καλά στημένο και προβλέψιμο αμάξι ένας καλός οδηγός θα κάνει ποιο ασφαλές προσπέρασμα γιατί απλά θα μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Τώρα για ένα κακό οδηγό ή ένα οδηγό που οδηγεί αμάξι με δυνατότητες πολύ μεγαλύτερες από αυτές που ο ίδιος διαθέτει δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο παρά θεέ μου βοήθα.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Η δύναμη θα είναι μεν εκεί όταν την χρειαστείς αλλά θα είναι εκεί και όταν θα σε κάνει πιθανώς να χάσεις τον έλεγχο λόγω του ότι εσύ(όχι εσύ προσωπικά,μη με παρεξηγήσεις)δεν έχεις τα χέρια,την εμπειρία και χίλια δυο άλλα για να ελέγξεις το αμάξωμα που οδηγείς...Μη μου πείτε ότι δε σας έχει συμβεί κάποιες φορές αυτό και λέτε αν είχα παραπάνω άλογα θα είχε γίνει χαλαρά η μ@λ@κία...Και τότε οι καταστάσεις είναι πολύ πιο άσχημες από τις παραπάνω..
Αυτό ίσως συμβεί σε άπειρο οδηγό ή σε οδηγό που οδηγούσε αδύναμο αμάξι πχ 70-100 άλογα και ξαφνικά πέρνει αμάξι πάνω από 200 άλογα .
Και βέβαια πριν αρχίζεις να κάνεις πράγματα με το αμάξι σου πρέπει να το μάθεις πρώτα. Από κει και περα μόνο ένας κουλός δεν θα μπορεί να ελέγξει τα πολλά άλογα κια κιλά ροπής
-
Δεν νομίζω ότι μιλάμε για κάποιους εντελώς άχρηστους που δεν μπορούν να οδηγήσουν δυνατά αυτοκίνητα. Αυτοί θα οδηγούν επικίνδυνα ότι και να έχουν.
Υπάρχει ένα αντικειμενικό όριο ελάχιστου βάρους/ιπποδύναμης που έχει σχέση με τα όρια ασφαλείας που πρέπει να βάζει κάποιος στη προσπέραση. Δηλαδή ο χρόνος/απόσταση που θα κινηθεί το αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα δεν πρέπει να είναι δυσανάλογα μεγαλύτερος από τα περιθώρια ασφαλείας. Πιστεύω ότι Golf με 45 άλογα ή βαριά φορτηγά απαγορεύεται να προσπερνούν, δεν είναι ασφαλές.
Τα δυνατά αυτοκίνητα, επειδή έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τη προσπέραση πολύ γρήγορα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταργήσουν ή να μειώσουν τα περιθώρια ασφαλείας. Όπως επίσης δεν είναι ασφαλές να προσπεράσεις κάποιον που κινείται με 60 ενώ εσύ κινείσαι με 120.
Κάποιος που τηρεί τα περιθώρια ασφαλείας στη προσπέραση, οδηγώντας ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο διαπιστώνει ότι δεν χρειάζεται να κάνει αστραπιαίες προσπεράσεις κατεβάζοντας 2 σχέσεις στο κιβώτιο 'για να έχει ασφάλεια στη προσπέραση'. Αντίθετα, προσπερνά πολλές φορές χωρίς να κατεβάσει, στον ίδιο χρόνο που κάνει ένα οικογενειακό με 100 άλογα. Η οδήγηση ενός δυνατού αυτοκινήτου είναι ευχάριστη, όπως ευχάριστο και άνετο είναι και το προσπέρασμα. Όποιος έχει δυνατό αυτοκίνητο και νομίζει ότι είναι ασφαλές (επειδή υπάρχει η δυνατότητα) να προσπεράσει ένα φορτηγό και τρία αυτοκίνητα μαζί, κάνει λάθος.
-
ο οδηγος ειναι αυτος που καθοριζει τα παντα, εκτος αν δεχθουμε οτι ειμαστε προβατα που τους δοθηκε ενα διπλωμα με το οποιο 'μετακινουνται' απο το Α στο Β.
ουτε η ταχυτητα σκοτωνει ουτε η ισχυς. Η αγνοια, η βλακεια, η ανικανοτητα, η ελλειψη σεβασμου, και η νοητικη στερηση ομως σε στελνουν οντως αδιαβαστο, ειτε οδηγεις 50 ειτε 500 αλογα.
πρεπει ανα πασα στιγμη να προσαρμοζεις το οδηγικο σου στυλ αναλογα με:
το αυτοκινητο που οδηγεις
τις οδικες συνθηκες
τη δικια σου καταστασηοποιος δεν μπορει να κατανοησει αυτα, ας μας αδειασει το δρομο και να χρησιμοποιει αλλα μεσα για να μετακινηθει
Y.Γ. Οποιος δεν μπορει οικονομικα ή δεν εχει τη διαθεση ή τα χερια να αγορασει ενα δυνατο αυτοκινητο, δεν χρειαζεται να τα βαζει με αυτους που θελουν-μπορουν να το αγορασουν...
Συζήτηση περί ασφαλούς προσπέρασης και ίππων...