-
Ρε παιδια,συγγνωμη αλλα θα τρελαθουμε τελειως;;;Δηλαδη εχουμε φτασει εν ετει 2005 να λεμε οτι σε ολοκαινουρια αμαξια απο την μακροβιοτερη αυτοκινητοβιομηχανια στον κοσμο,λυνονται τα χειροφρενα και νεκρωνει ο εγκεφαλος και να μας απασχολει ΑΝ θα εχω 1-2 πατηματα στα φρενα και αν θα μπορω να κουνησω το τιμονι;Που ζουμε; Στο 2005 π.Χ;;;Πρωτη φορα βγαζει η Φορντ αμαξι και κανει τετοια λαθη;Δηλαδη καποιος παιρνει ενα αμαξι,δινει τοσα λεφτα και θα πρεπει να εχει στο νου του αστοχιες υλικων που δεν παρουσιαζονταν ουτε πριν 20 χρονια; Ε λοιπον θα συμφωνησω κι εγω με τον Νασο οτι προκειται περι εγκληματιων!
Οσο για τα περιοδικα,το γεγονος οτι παρολα τα παραπονα που ακουγονται απο αρκετους χρηστες,αυτα εξακολουθουν να εκθειαζουν ορισμενες εταιρειες για τη δηθεν αξιοπιστια και ποιοτητα κατασκευης,μου δημιουργει πλεον βασιμες αμφιβολιες για την εγκυροτητα τους.Δεν ξερω αν ο λογος ειναι ειτε για να μη χασουν τις διαφημισεις (ή ακόμα χειροτερα χρηματισμός) ειτε γιατι πολυ απλα δεν ειναι αρκετα αυστηρες οι κριτικες..Ξερω ομως οτι αυτη η σταση μακροπροθεσμα βλαπτει την αξιοπιστια των ιδιων των περιοδικων κι οδηγει στην απαξιωση τους απο το αγοραστικο κοινο.
ΥΓ. Enginekiller,το σκεφτεσαι ακομα;;
-
A και για μη νομιζετε οτι τα λενε ΜΟΝΟ οι χρηστες των αυτοκινητων δειτε και το παρακατω.Ειναι λιγο μεγαλο αλλα αξιζει:
Κάποια στιγμή, στην εφηβεία μου, συζητούσα με τα ξαδέλφια μου για ποιά αυτοκίνητα κατά την άποψή μας ήταν καλά και αξιόπιστα. Την συζήτησή μας είχε ακούσει η γιαγιά μου που με σταθερή φωνή μας διέκοψε: 'Εεεε, δεν ξέρετε εσείς. Τα γερμανικά είναι τα καλύτερα'. Έτσι πίστευε η γιαγιά μου, τουλάχιστον, που από την ραπτομηχανή της έως το ψυγείο και την κουζίνα της φρόντιζε να υπάρχει η ενδεικτική ταμπέλα 'Γερμανικής προελεύσεως και κατασκευής'. Το 2005 τα πράγματα έχουν αλλάξει πια. Δύο φορές, τις προηγούμενες ημέρες, αναφερθήκαμε σε προβλήματα ελέγχου ποιότητας που αντιμετωπίζει η VW. Δεκάδες ήσαν τα emails που μας έφθασαν με προβλήματα που εσείς αντιμετωπίζετε με την VW, την Audi, την BMW, την Mercedes και άλλες εταιρείες.
Πολλοί μπορεί να θεωρήσουν ότι τρελαθήκαμε και πως είμαστε γκρινιάρηδες χωρίς λόγο. Μακάρι (ειλικρινά το ευχόμαστε όσο και αν δεν το πιστεύουν τα διευθυντικά στελέχη των προαναφερόμενων εταιρειών) τα πράγματα να ήσαν έτσι. Στόχος μας δεν είναι να 'σας στήσουμε στον τοίχο και να σας πυροβολήσουμε', όπως μας κατηγόρησαν υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών αυτοκινήτου, αλλά να μεταφέρουμε απλά και μόνο την αλήθεια. Δικός τους στόχος θα έπρεπε να είναι να έχουν ανοικτά τα αυτιά τους και να εκμεταλλευθούν αυτού του είδους την επικοινωνία για να διορθώσουν - ή να πιέσουν για να διορθωθούν - τα κακώς κείμενα των εταιρειών τους. Όσοι από εσάς έχετε συνηθίσει ή τους αρέσει η δημοσιογραφία των ειδικών εντύπων και των τηλεοπτικών εκπομπών για το αυτοκίνητο (τι μαζοχισμός κι αυτός) θα πρέπει να αλλάξετε μάλλον συνήθειες. Έχετε αλήθεια προσέξει πως οι δοκιμές των αυτοκινήτων στην τηλεόραση μοιάζουν ολένα και περισσότερο με video clips τραγουδιστών; Είτε παρακολουθείς στο MAD την Beyonce είτε την δοκιμή του δείνα μοντέλου στο ΧΧΧ κανάλι το ίδιο και το αυτό είναι: Ωραία μουσική, γοητευτικές καμπύλες, ρυθμός, αερολογίες, πάθος και έκσταση.
Πάμε τώρα και στην απόδειξη των λεγομένων μας. 'Αναγνωρίζοντας το πρόβλημα αξιοπιστίας που αντιμετωπίζουν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ακόμα και μέσα στην ίδια την Γερμανία ο σύνδεσμός τους, VDA, αναγκάστηκε να συγκαλέσει σύσκεψη των κορυφαίων στελεχών τους με στόχο τον ορισμό και την καθιέρωση κοινών υψηλών ποιοτικών standards στην παραγωγή.' Πηγή; Reuters 1/7/2005. Είδατε που δεν είμαστε γκρινιάρηδες χωρίς λόγο; Δεν λέμε εμείς πως οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Το υποστηρίζει ο ίδιος τους ο σύνδεσμος ο οποίος αναγκάζεται να πάρει και μέτρα για την αντιμετώπιση της δυσάρεστης αυτής κατάστασης. (Λίγο είναι να ανακηρύσσεται γιαπωνέζικη εταιρεία ως η πιο αξιόπιστη στη Γερμανία; )
Από πού ξεκινάει το πρόβλημα; Σύμφωνα με τα λεγόμενα του γεν. διευθυντή του VDA, Thomas Schlick, αυτό εντοπίζεται από τα πρώτα στάδια ανάπτυξης των μοντέλων όπου κατά την γνώμη του εξετάζονται ένα σωρό άλλοι παράγοντες και όχι η ποιότητα του υπό σχεδιασμό ή υπό παραγωγή αυτοκινήτου. Η ολοένα αυξανόμενη περιπλοκότητα των αυτοκινήτων, τα ευαίσθητα ηλεκτρονικά τους συστήματα, η παγκοσμιοποίηση της αγοράς των προμηθευτών, η επέκταση σε νέες κατηγορίες οχημάτων όπου δεν υπάρχει ακόμη η απαιτούμενη εμπειρία απαιτούν διαφορετική αντιμετώπιση αλλά και υψηλό βαθμό ετοιμότητας από τα κορυφαία στελέχη των εταιρειών. Σε αυτή τη νέα τάξη των πραγμάτων δεν φαίνεται να έχουν προσαρμοστεί ακόμη οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η συμφωνία για την καθιέρωση υψηλών ποιοτικών standards που επιτεύχθηκε μόνο ως βήμα προς τα εμπρός μπορεί να χαρακτηρισθεί. Έχει, όμως, ένα σημείο που δεν μας κάθεται καλά. Στο κείμενό της καλούνται όλες οι γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτου να σταματήσουν τις δημόσιες αντιπαραθέσεις, όταν παρουσιάζονται προβλήματα, κατηγορώντας η μία την άλλη και να προσπαθήσουν να λύσουν τις διαφορές τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Μήπως όλο αυτό ακούγεται σαν 'κουκούλωμα'; Η γιαγιά μου έλεγε πως 'καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται'. Ας ελπίσουμε πως σε λίγους μήνες ή χρόνια η γιαγιά μου θα βγει αληθινή και στις δύο της ρήσεις δηλαδή πως 'και τα γερμανικά είναι τα καλά' και πως 'καθαρός ουρανός αστραπές δεν (θα έπρεπε να) φοβάται'.
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
παιδια μηπως ειμαστε υπερβολικοι????
Δεν λεω οτι ειναι ωραιο και σωστο να μενεις χωρις υποβοηθηση πανω στη στροφη, αλλα οταν το αμαξι κινειται, το τιμονι στριβει χωρις πια την τεραστια δυναμη... Εχω βρεθει σε τετοια κατασταση (νεκρωσε το αμαξι και εμεινα χωρις υποβοηθηση) και εστριψα μια χαρα...
Απλα το θεμα ειναι να μην εισαι σαν βλακας με το ενα χερι στο τιμονι, και μαλιστα ακουμπισμενο πανω στην κορνα για να στριβεις (δεν ξερω αν καταλαβατε τι εννοω )Φίλε μου καραμπουζουκλή,τα προβλήματα αυτά λύνονται στο στάδιο δοκιμών κάθε μοντέλου στη φάση προ-παραγωγής.
Αλλοίμονο αν γίνουμε όλοι beta testers με κίνδυνο της ζωής μας σε αυτοκίνητα που δεν έχουν ελεγχθεί επαρκώς και ρίχνονται στην αγορά όπως όπως.
Οσον αφορά το υποβοηθούμενο τιμόνι,αν αυτό μείνει χωρίς υποβοήθηση γίνεται βαρύ κι ασήκωτο ακόμη και αν κινείται το όχημα κι αυτό διότι είναι φτιαγμένο να οδηγείται μόνο με υποβοήθηση.Το ίδιο και τα φρένα.
Ετσι είναι πολύ πιθανό κάποιος να αιφνιδιαστεί όταν νεκρωθεί η υποβοήθηση πάνω σε μια στροφή ή και ακόμη να χάσει τον έλεγχο,λόγω απότομης επιβράδυνσης απο τη νέκρωση του εγκεφάλου πάνω στην ίδια στροφή.
Τέλος αν εσύ τα κατάφερες σε μια τέτοια περίπτωση,μην είσαι σίγουρος οτι θα τα ξανακαταφέρεις αν σου ξανασυμβεί σε πιό δύσκολες συνθήκες (π.χ βρεγμένος και γλιστερός δρόμος...) -
Πάντως στα αμερικάνικα forums που συμμετέχω, τα αμερικάνικα ford θεωρούνται μέτρια σε αξιοπιστία.
-
Firegarden εχω στραφει προς C4 λογω αυτων των προβληματων και μονο και γλυκοκοιταω την 1.6 SX Pack με εξισου καλη οδικη συμπεριφορα με το focus, ομως ενα σωρο εξοπλισμο περισσοτερο, πολυ καλυτερη ποιοτητα κατασκευης(οσο καταλαβαινω τουλαιστον) και μονο 17.000 ευρω! Απορω κι εγω ομως με το οτι αναφερουν το focus απο την αρχη σαν ποιοτικο και δεν μπορεσα να την βρω πουθενα αυτην την ποιοτητα ρε γαμωτο και ελεγαν μηπως ψαχνω λαθος πραγματα!
-
Ποια εκδοση λες να παρεις;Εγω προτεινω το διθυρο.Eιναι πολυ πιο ομορφο απο το 5θυρο.
-
Δυστυχως δε με βολευουν οι 2 πορτες και ετσι θα παω για 5θυρο 1.6 SX Pack. Επισης μηπως εχει κανενας το service manual του C4 1.6;
-
Το κιβώτιο ταχυτήτων μου έχει αρχίσει να μην την παλεύει σοβαρά! Η πρώτη πολύ συχνά αρνείται να μπει, μπαίνει μετά από 2-3 δοκιμές ή έντονη πίεση στον επιλογέα. Η όπισθεν συχνά για να μπει κάνει ανατριχιαστικό θόρυβο ενώ δεν έκανε ποτέ πριν (θυμηθείτε ότι εφαρμόζω το σύστημα πρώτα πρώτη και έπειτα όπισθεν) και το κορυφαίο; Αν κινηθεί λίγο με όπισθεν, συχνά συμβαίνει να ΜΗΝ βγαίνει η όπισθεν!!! Μόνο με πολλή δύναμη!
Αν δείτε έναν τύπο με μπλε φόρμα της Ford να κυκλοφορεί με ένα κιβώτιο ταχυτήτων χωμένο εκεί που φαντάζεστε, να ξέρετε ότι εγώ το έχω κάνει!!!
-
Nασο,ποσα χιλιομετρα εχεις κανει;Γιατι και μενα η οπισθεν ποτε μπαινει,ποτε δε μπαινει,ποτε τριζει κλπ. Παντως στο ετησιο σερβις που εκανα,ρωτησα το μηχανικο γι αυτο το φαινομενο και μου ειπε ειτε να κανω αυτο που ειχες πει εσυ(δλδ πρωτα την πρωτη και μετα οπισθεν) ή αλλιως να βαζω την οπισθεν παρα πολυ αργα.
-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Nασο,ποσα χιλιομετρα εχεις κανει;Γιατι και μενα η οπισθεν ποτε μπαινει,ποτε δε μπαινει,ποτε τριζει κλπ. Παντως στο ετησιο σερβις που εκανα,ρωτησα το μηχανικο γι αυτο το φαινομενο και μου ειπε ειτε να κανω αυτο που ειχες πει εσυ(δλδ πρωτα την πρωτη και μετα οπισθεν) ή αλλιως να βαζω την οπισθεν παρα πολυ αργα.8300 αδερφέ, 8300. Καινούριο αμάξι παρουσιάζει κάτι που το άλλο μας Fiesta δεν έχει μετά από 16000 περίπου. Ναι, προφανώς όταν τη βάζω την όπισθεν πολύ αργά δεν το κάνει (το κάνει αλλα ακούγεται ελάχιστα) αλλά με την πρώτη, ξέρεις τι κόρνα έχω ακούσει στα φανάρια που δεν ξεκινάω έγκαιρα; Καμιά μέρα θα μου μείνει το κιβώτιο στο χέρι και θα δεις μετά χαρές και πανηγύρια στη Ford.
-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Χτες μπηκα σε ενα Νιssan Sunny '92-93 με 128.000+ χλμ. ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ! Κι εμενα μου σπανε τα νευρα καθε μερα απο τους θορυβους στα 15.000 χλμ.Ρε παιδιά, πολλά παράπονα λέτε για τo Fiesta, και έλεγα, κάποια στιγμή, μετά από κάνα 2 χρόνια(δεν βιάζομαι, καθώς δεν έχω παράπονα απ΄το Sunny) να πάρω κανένα Fiesta ή Focus.
Έχω ένα Νissan Sunny '91 B', 3θυρο 1.6, μεταχειρισμένο το πήρα πριν 4 χρόνια, του έχω βγάλει τον αδόξαστο κυριολεκτικά σε δρόμους και βουνά(η μηχανή τραβάει λες και είναι καινούργια), και αυτά τα πράγματα που λέτε εδώ δεν μου τα έχει κάνει ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ, και μιλάμε για αυτοκίνητο 14 χρονών.
Μάλλον θα ξαναπάρω απ΄τον Ιάπωνα, τι να πω...
-
Kι εγω οπως βλεπω τα πραγματα,το επομενο αμαξι θα ειναι Τογιοτα ή Νισσαν.Κι ας λενε οτι ειναι αδιαφορα οδηγικα,ξεπερασμενα κτλ κτλ. Καλυτερα βαρετο κι αξιοπιστο παρα fun to drive με χιλια δυο προβληματα.
Νασο,περνα απο το συνεργειο παλι να δουμε τι θα σου πουν αυτη τη φορα...
-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Kι εγω οπως βλεπω τα πραγματα,το επομενο αμαξι θα ειναι Τογιοτα ή Νισσαν.Κι ας λενε οτι ειναι αδιαφορα οδηγικα,ξεπερασμενα κτλ κτλ. Καλυτερα βαρετο κι αξιοπιστο παρα fun to drive με χιλια δυο προβληματα.Νασο,περνα απο το συνεργειο παλι να δουμε τι θα σου πουν αυτη τη φορα...
Είναι στο πρόγραμμα. Άλλωστε περιμένω να μου φέρουν τις τσιμούχες και το άγγιστρο απελευθέρωσης του πίσω καθίσματος, εδώ και δύο μήνες τουλάχιστον... Αλλά με έχουν γράψει στα @@ τους και η κοπέλα στα ανταλλακτικά ήταν και αγενέστατη όταν της τηλεφώνησα... Άμα θέλετε, ρωτήστε για τις λεπτομέρειες.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Άλλωστε περιμένω να μου φέρουν τις τσιμούχες και το άγγιστρο απελευθέρωσης του πίσω καθίσματος, εδώ και δύο μήνες τουλάχιστον... Αλλά με έχουν γράψει στα @@ τους και η κοπέλα στα ανταλλακτικά ήταν και αγενέστατη όταν της τηλεφώνησα... Άμα θέλετε, ρωτήστε για τις λεπτομέρειες.Ακομα;;;;;;;;
Αλλο εξουσιοδοτημενο δεν εχει εκει κοντα; -
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Άλλωστε περιμένω να μου φέρουν τις τσιμούχες και το άγγιστρο απελευθέρωσης του πίσω καθίσματος, εδώ και δύο μήνες τουλάχιστον... Αλλά με έχουν γράψει στα @@ τους και η κοπέλα στα ανταλλακτικά ήταν και αγενέστατη όταν της τηλεφώνησα... Άμα θέλετε, ρωτήστε για τις λεπτομέρειες.
Ακομα;;;;;;;;
Αλλο εξουσιοδοτημενο δεν εχει εκει κοντα;Ε, αφού ζητάει ο οργανισμός σας ιστορίες για φίδια, να σας πω...
Παραγγέλνω λοιπόν που λέτε τα ανταλλακτικά και μία βδομάδα αργότερα παίρνω τηλ όπως μου είχαν πει και ρωτάω. Η απάντηση που πήρα ήταν ότι είχαν απόθεμα απ' το ένα (την τσιμούχα) και είχε έρθει ένα άγκιστρο. Η απάντησή μου στην υπάλληλο ήταν: Ωραία, αυτό είναι το δικό μου, παρακαλώ κρατήστε μου το.
Ξέρετε τι μου αποκρίθηκε;
'Τα ανταλλακτικά δεν γράφουν όνομα επάνω τους.'Η τύπισσα ήταν τυχερή γιατί ήμουν στο γραφείο και όχι σε προσωπικό χώρο ώστε να τη στολίσω με όσα της έπρεπαν...
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πάρει από τότε... Αλλά θα πάρω τις προσεχείς ημέρες και θα έχουμε γλέντια!
Α και δεν υπάρχει άλλο εξουσιοδοτημένο εδώ κοντά, απ' όσο γνωρίζω...
-
εκανε και βλακ χιουμορ....
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εκανε και βλακ χιουμορ....Ναι μωρέ η χαμούρω, κατάλαβες; Άσε, η συγκεκριμένη είναι περίπτωση, αλλά βαριέμαι να γράφω για την πάρτη της. Δεν αξίζει κιόλας δηλαδή!
Καλημέρα!
-
Παντως με ολα αυτα που εχετε τραβηξει με τη ford τελικα με αποτρεψατε(ευτυχως) απο το να παρω focus και ετσι το 'γυρισα' σε c4. Καλη συνεχεια με την 'αξιοπιστη' εταιρεια τους! Απορω αυτο το 'αξιοπιστια' που αναφερουν παντου για τη ford για ποιο μοντελο μιλανε!
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Παντως με ολα αυτα που εχετε τραβηξει με τη ford τελικα με αποτρεψατε(ευτυχως) απο το να παρω focus και ετσι το 'γυρισα' σε c4. Καλη συνεχεια με την 'αξιοπιστη' εταιρεια τους! Απορω αυτο το 'αξιοπιστια' που αναφερουν παντου για τη ford για ποιο μοντελο μιλανε!Για το StreetKa!!!
-
Σήμερα πήγα στη Ford. Μου έφτιαξαν (μάλλον) το πρόβλημα στο κιβώτιο, μάλλον συμπλέκτης ήταν. Είχε λέει πιάσει 'γυαλάδα' ο δίσκος... Μου τον έσκισε λίγο στο πατινάρισμα με χειρόφρενο και τελικά έφτιαξε!
Επίσης, θα μου παραγγείλουν φλοτέρ για τη βενζίνη. Αλλά σοβαρά, φοβάμαι την επέμβαση... Αυτοί είναι ικανοί να τα κάνουν χειρότερα.
Επίσης, ξαναπαραγγείλαμε τις τσιμούχες και το άγκιστρο του καθίσματος.
Σήμερα πρέπει να πω ότι ήταν πολύ ευγενικοί και εξυπηρετικοί!!!
FORD FORUM