-
λοιπον ας αρχισουμε με τα προβληματα...
προκειτα για το κορσακι που πλεον εχει 52.000κμ (αγορασθηκε μεταχειρισμενο με 32.000 πριν 6 μηνες). και ιδου το πρωτο προβλημα..
Η 1η κουμπωνει πολυ δυσκολα. Συνηθως πρεπει να βαλω πρωτα δευτερα και μετα 1η. Επίσης μερικες φορες είναι δυσκολο και το κατεβασμα απο 3η σε 2α (σε ηρεμες στροφες)
. Το αυτοκινητο ΔΕΝ το σκιζω. (Καρφωτες και αλλα τετοια)...Ο συμπλεκτης απο οσο ξερω ειναι υδραυλικος. Υπαρχει περιπτωση να θελει ρυθμιση;; Παντως οι υπολοιπες κουμπωνουν μια χαρα.
Εχει συμβει και σε αλλους με κορσα ή ειμαι εγω ο γκαντεμης;; το κακο ειναι οτι δεν εχω χρονο να παω να το δουνε.... -
λοιπον ας αρχισουμε με τα προβληματα...
προκειτα για το κορσακι που πλεον εχει 52.000κμ (αγορασθηκε μεταχειρισμενο με 32.000 πριν 6 μηνες). και ιδου το πρωτο προβλημα..
Η 1η κουμπωνει πολυ δυσκολα. Συνηθως πρεπει να βαλω πρωτα δευτερα και μετα 1η. Επίσης μερικες φορες είναι δυσκολο και το κατεβασμα απο 3η σε 2α (σε ηρεμες στροφες)
. Το αυτοκινητο ΔΕΝ το σκιζω. (Καρφωτες και αλλα τετοια)...Ο συμπλεκτης απο οσο ξερω ειναι υδραυλικος. Υπαρχει περιπτωση να θελει ρυθμιση;; Παντως οι υπολοιπες κουμπωνουν μια χαρα.
Εχει συμβει και σε αλλους με κορσα ή ειμαι εγω ο γκαντεμης;; το κακο ειναι οτι δεν εχω χρονο να παω να το δουνε.... -
λοιπον ας αρχισουμε με τα προβληματα...
προκειτα για το κορσακι που πλεον εχει 52.000κμ (αγορασθηκε μεταχειρισμενο με 32.000 πριν 6 μηνες). και ιδου το πρωτο προβλημα..
Η 1η κουμπωνει πολυ δυσκολα. Συνηθως πρεπει να βαλω πρωτα δευτερα και μετα 1η. Επίσης μερικες φορες είναι δυσκολο και το κατεβασμα απο 3η σε 2α (σε ηρεμες στροφες)
. Το αυτοκινητο ΔΕΝ το σκιζω. (Καρφωτες και αλλα τετοια)...Ο συμπλεκτης απο οσο ξερω ειναι υδραυλικος. Υπαρχει περιπτωση να θελει ρυθμιση;; Παντως οι υπολοιπες κουμπωνουν μια χαρα.
Εχει συμβει και σε αλλους με κορσα ή ειμαι εγω ο γκαντεμης;; το κακο ειναι οτι δεν εχω χρονο να παω να το δουνε.... -
Δεν πρέπει να είναι πρόβλημα με το συμπλέκτη. Μάλλον πρόβλημα με τα συχρονιζέ πρέπει να είναι. Αυτό σημαίνει είτε άνοιγμα του κιβωτίου και επισκευή του, είτε αντικατάστασή του. Η επισκευή κοστίζει πολύ γιατί είναι χρονοβόρα. Η λύση της αντικατάστασής του με ένα μεταχειρισμένο πρέπει να είναι οικονομικότερη.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Δεν πρέπει να είναι πρόβλημα με το συμπλέκτη. Μάλλον πρόβλημα με τα συχρονιζέ πρέπει να είναι. Αυτό σημαίνει είτε άνοιγμα του κιβωτίου και επισκευή του, είτε αντικατάστασή του. Η επισκευή κοστίζει πολύ γιατί είναι χρονοβόρα. Η λύση της αντικατάστασής του με ένα μεταχειρισμένο πρέπει να είναι οικονομικότερη.Oh my God... Λογικα θα το καλυπτει η εγγυηση αν ειναι κατι τετοιο!!??
-
Αν είναι εντός εγγύησης, ίσως ναι. Στην εξαετή εγγύηση που ισχύει σήμερα συμπεριλαμβάνεται το κιβώτιο.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αν είναι εντός εγγύησης, ίσως ναι. Στην εξαετή εγγύηση που ισχύει σήμερα συμπεριλαμβάνεται το κιβώτιο.6ετη νομιζω εχει. 2 χρονια απο ΟΠΕΛ και τα υπολοιπα απο ΟΠΕΛ ελλαδος...
Υπαρχει περιπτωση να μεινω απο κιβωτιο στο δρομο????
-
Αν δεν μπαίνει κάποια ταχύτητα, ειδικά η πρώτη, προφανώς ναι.
http://www.opel.gr/action/brandsite?ass ... Rundefined -
Το αυτοκινητο βγηκε απο τη διετη εγγυηση πριν 2 μηνες... Μεσα στο site αναφερει οτι η 4ετης καλυπτει και σαζμαν. Οποτε μαλλον θα ειμαι ενταξει.
Υπαρχει περιπτωση να οφειλεται σε κακη χρηση απο εμενα;;(Το συμπλεκτη τον παταω τερμα σε καθε αλλαγη και δεν κανω καρφωτες!)
Γκαντεμια γμτ...
-
Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα με τα μεταχειρισμένα: δεν ξέρεις τι έχει κάνει στα μηχανικά μέρη ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Αν όντως σε καλύψει η εγγύηση, είσαι τυχερός που εκδηλώθηκε τώρα το πρόβλημα. Θ' αποκτήσεις νέο κιβώτιο.
-
H αγορα μεταχειρισμενου ειναι λαχειο.. αν σου κατσει, που λεει και η διαημιση. ελπιζω μονο να μην βγαλει τιποτε αλλο.
Το θεμα ειναι οτι χρειαζομαι το αυτοκινητο για να πηγαινω στο γραφειο... θα επικοινωνησω το συντομοτερο δυνατον με την Opel ΔΡΟΜΩΝ και ελπιζω να λυθουν ολα συντομα. -
Λοιπον κύριοι. μιλησα με οπελ και μου ειπαν οτι μπορει να ειναι και βαση κιβωτιου (την οποια μαλλον δεν την καλυπτουν...)..
Να το βαψω μπλε το κορσακι και να το πεταξω στη θαλασσα??
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Λοιπον κύριοι. μιλησα με οπελ και μου ειπαν οτι μπορει να ειναι και βαση κιβωτιου (την οποια μαλλον δεν την καλυπτουν...)..Να το βαψω μπλε το κορσακι και να το πεταξω στη θαλασσα??
Πιο φτηνη θα σου ερθει μια βαση κιβωτιου απο το βαψιμο.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Λοιπον κύριοι. μιλησα με οπελ και μου ειπαν οτι μπορει να ειναι και βαση κιβωτιου (την οποια μαλλον δεν την καλυπτουν...)..Να το βαψω μπλε το κορσακι και να το πεταξω στη θαλασσα??
Καλύτερα να βγείς απο το internet και να πας να το αφήσεις σε μια σοβαρή αντιπροσωπεία να το δούν και να σου το επισκευασουν.
-
Τα οπελ ειναι χρεπια δυστηχως. Ενας φιλος ειχε κ αυτος προβλημα με το σαζμαν... Το εφτιαξε και μετα το μοτερ εκαψε φλατζα. το εχει πληρωσει χρυσο το χρεπακι...
Καλυτερα ξεφορτωσου το...
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Λοιπον κύριοι. μιλησα με οπελ και μου ειπαν οτι μπορει να ειναι και βαση κιβωτιου (την οποια μαλλον δεν την καλυπτουν...)..
Να το βαψω μπλε το κορσακι και να το πεταξω στη θαλασσα??
Καλύτερα να βγείς απο το internet και να πας να το αφήσεις σε μια σοβαρή αντιπροσωπεία να το δούν και να σου το επισκευασουν.
Θα το εκανα αλλα δεν μπορω να 'βγω απο το Internet' τωρα..
-
Η αλλαγή της βάσης έχει μικρό κόστος και δεν πρέπει να σε απογοητεύει, δεν είναι κάτι σοβαρό. Αν όμως είναι κιβώτιο ταχυτήτων σαφώς είναι σοβαρότερη η βλάβη. Αφού όμως σε καλύπτει η εγγύηση σε αυτό ούτε και για αυτό πρέπει να ανησυχείς. Απλά πήγαινε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
Τα οπελ ειναι χρεπια δυστηχως. Ενας φιλος ειχε κ αυτος προβλημα με το σαζμαν... Το εφτιαξε και μετα το μοτερ εκαψε φλατζα. το εχει πληρωσει χρυσο το χρεπακι...Καλυτερα ξεφορτωσου το...
Καλύτερα να περιμένει να καεί και η φλάτζα για να μην τρέχει συνέχεια στα συνεργεία.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τα οπελ ειναι χρεπια δυστηχως. Ενας φιλος ειχε κ αυτος προβλημα με το σαζμαν... Το εφτιαξε και μετα το μοτερ εκαψε φλατζα. το εχει πληρωσει χρυσο το χρεπακι...
Καλυτερα ξεφορτωσου το...
Καλύτερα να περιμένει να καεί και η φλάτζα για να μην τρέχει συνέχεια στα συνεργεία.
χαχα... δεν εννοουσα ακριβως αυτο
Απλα απο το κορσακι του ο αλλος ειναι πληρως απογοητευεμενος και γιαυτο το ειπα... -
Λοιπον πηγα και το ειδανε (σκαστος απο τη δουλεια). Μαλλον φαγωθηκανε κατι πλαστικα απο το κιβωτιο (????) τα οποια κοστιζουν καμια 100αρια ευρω. Δυστυχως καλυπτονται μονο απο την 2ετη εγγυηση.. Θα κοιταξω να μιλησω με ενα γνωστο μας στην ΟΠΕΛ. Παντως ειναι μικρη ζημια και ήταν να γινει (δεν οφειλεται σε κακη χρηση δικια μου ή του προηγούμενου
Σαζμαν Corsa C...Πρόβλημα..Λύθηκε!!!!