Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζαλάδες!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζαλάδες!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    34
    344
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karib last edited by

      Πριν λιγους μηνες αλλαξα αυτοκινητο.
      Ειχα επι χρονια το citroen xsara, και αγορασα το opel vectra.

      Το προβλημα που παρατηρησα ειναι το εξης:
      οποιος τυχαινει να καθισει στο πισω καθισμα για μια σεβαστη σε χρονο διαδρομη, έπειτα από κάποια ώρα παραπονιέται ότι ζαλιζεται.

      Στην αρχη το αγνοησα, το θεωρησα τυχαιο αλλα επειδη εχει συμβει πολλες φορες και με διαφορετικα ατομα(και άτομα ...ανθεκτικα στις κακουχιες), πλεον συμπεραίνω οτι κατι συμβαινει.

      Να πω οτι με το citroen δεν ειχα ποτε μα ποτε τετοιο προβλημα.

      Εγω παντως-ως οδηγος-οδηγω με τον ιδιο τροπο που οδηγουσα παντα: ήπια οδήγηση χωρίς εξαρσεις.

      Καποιος μου είπε ότι όσο μεγαλυτερο αυτοκινητο οδηγάς, τόσο περισσότερο ζαλίζονται οι πίσω επιβατες. Αλλα δεν ξερω αν ισχυει οντως κατι τετοιο. Δηλαδη και σε ολα τα ακριβοτερα αυτοκινητα, οι πισω επιβατες ''τιμωρουνται'?

      Αν και δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις στα του αυτοκινητου, εχω μια μικρη υπονοια μηπως εμπλεκονται τα αμορτισερ.
      Τα αμορτισερ στο vectra ειναι σαφως πιο σκληρα απο το citroen. Και νιωθουν ολοι σκαμπανεβασματα που με το citroen δεν ενιωθαν ποτε. Αφου σκεφτομαι οτι οταν αλλαξω(αργει η ώρα? -αν και δεν ειμαι για εξοδα παλι) θα βαλω πιο 'μαλακες' αναρτησεις. Ισως ομως ο συσχετισμος μου περι ζαλαδων και αμορτισερ να ειναι αστηρικτος.

      Να πω οτι ο συνοδηγος-οποιος ειναι καθε φορα-δεν ζαλιζεται ποτε.

      Εν τελει, τι συμβαινει? Που το αποδιδετε εσεις και τι πρεπει να γινει ωστε ολοι οι επιβατες να απολαμβανουν ενα ταξιδι χωρις ζαλαδες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        karib last edited by

        Πριν λιγους μηνες αλλαξα αυτοκινητο.
        Ειχα επι χρονια το citroen xsara, και αγορασα το opel vectra.

        Το προβλημα που παρατηρησα ειναι το εξης:
        οποιος τυχαινει να καθισει στο πισω καθισμα για μια σεβαστη σε χρονο διαδρομη, έπειτα από κάποια ώρα παραπονιέται ότι ζαλιζεται.

        Στην αρχη το αγνοησα, το θεωρησα τυχαιο αλλα επειδη εχει συμβει πολλες φορες και με διαφορετικα ατομα(και άτομα ...ανθεκτικα στις κακουχιες), πλεον συμπεραίνω οτι κατι συμβαινει.

        Να πω οτι με το citroen δεν ειχα ποτε μα ποτε τετοιο προβλημα.

        Εγω παντως-ως οδηγος-οδηγω με τον ιδιο τροπο που οδηγουσα παντα: ήπια οδήγηση χωρίς εξαρσεις.

        Καποιος μου είπε ότι όσο μεγαλυτερο αυτοκινητο οδηγάς, τόσο περισσότερο ζαλίζονται οι πίσω επιβατες. Αλλα δεν ξερω αν ισχυει οντως κατι τετοιο. Δηλαδη και σε ολα τα ακριβοτερα αυτοκινητα, οι πισω επιβατες ''τιμωρουνται'?

        Αν και δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις στα του αυτοκινητου, εχω μια μικρη υπονοια μηπως εμπλεκονται τα αμορτισερ.
        Τα αμορτισερ στο vectra ειναι σαφως πιο σκληρα απο το citroen. Και νιωθουν ολοι σκαμπανεβασματα που με το citroen δεν ενιωθαν ποτε. Αφου σκεφτομαι οτι οταν αλλαξω(αργει η ώρα? -αν και δεν ειμαι για εξοδα παλι) θα βαλω πιο 'μαλακες' αναρτησεις. Ισως ομως ο συσχετισμος μου περι ζαλαδων και αμορτισερ να ειναι αστηρικτος.

        Να πω οτι ο συνοδηγος-οποιος ειναι καθε φορα-δεν ζαλιζεται ποτε.

        Εν τελει, τι συμβαινει? Που το αποδιδετε εσεις και τι πρεπει να γινει ωστε ολοι οι επιβατες να απολαμβανουν ενα ταξιδι χωρις ζαλαδες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karib last edited by

          Πριν λιγους μηνες αλλαξα αυτοκινητο.
          Ειχα επι χρονια το citroen xsara, και αγορασα το opel vectra.

          Το προβλημα που παρατηρησα ειναι το εξης:
          οποιος τυχαινει να καθισει στο πισω καθισμα για μια σεβαστη σε χρονο διαδρομη, έπειτα από κάποια ώρα παραπονιέται ότι ζαλιζεται.

          Στην αρχη το αγνοησα, το θεωρησα τυχαιο αλλα επειδη εχει συμβει πολλες φορες και με διαφορετικα ατομα(και άτομα ...ανθεκτικα στις κακουχιες), πλεον συμπεραίνω οτι κατι συμβαινει.

          Να πω οτι με το citroen δεν ειχα ποτε μα ποτε τετοιο προβλημα.

          Εγω παντως-ως οδηγος-οδηγω με τον ιδιο τροπο που οδηγουσα παντα: ήπια οδήγηση χωρίς εξαρσεις.

          Καποιος μου είπε ότι όσο μεγαλυτερο αυτοκινητο οδηγάς, τόσο περισσότερο ζαλίζονται οι πίσω επιβατες. Αλλα δεν ξερω αν ισχυει οντως κατι τετοιο. Δηλαδη και σε ολα τα ακριβοτερα αυτοκινητα, οι πισω επιβατες ''τιμωρουνται'?

          Αν και δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις στα του αυτοκινητου, εχω μια μικρη υπονοια μηπως εμπλεκονται τα αμορτισερ.
          Τα αμορτισερ στο vectra ειναι σαφως πιο σκληρα απο το citroen. Και νιωθουν ολοι σκαμπανεβασματα που με το citroen δεν ενιωθαν ποτε. Αφου σκεφτομαι οτι οταν αλλαξω(αργει η ώρα? -αν και δεν ειμαι για εξοδα παλι) θα βαλω πιο 'μαλακες' αναρτησεις. Ισως ομως ο συσχετισμος μου περι ζαλαδων και αμορτισερ να ειναι αστηρικτος.

          Να πω οτι ο συνοδηγος-οποιος ειναι καθε φορα-δεν ζαλιζεται ποτε.

          Εν τελει, τι συμβαινει? Που το αποδιδετε εσεις και τι πρεπει να γινει ωστε ολοι οι επιβατες να απολαμβανουν ενα ταξιδι χωρις ζαλαδες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lotusnick last edited by

            Εγώ δεν ζαλίζομαι ποτε σε αμάξι...
            Αλλα
            Το ίδιο παθαίνω και εγώ στο πίσω κάθισμα από Audi A4 (προηγουμενη γενιά) Το κάθισμα του δεν με βόλεψε ποτε

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              manosk last edited by

              Είναι διαφορετικό να βλέπεις το δρόμο να ξετυλίγεται μπροστά σου από το να βλέπεις γρήγορα εναλλασσόμενες εικόνες από το πλαϊνό τζάμι. Εκεί αποδίδω εγώ τη ζαλάδα των πίσω επιβατών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Καποιος γιατρος δεν θα μπορουσε να δωσει μια εξηγηση σ'αυτο το ζητημα?
                Παντως δεν εχει απολυτως καμμια σχεση με το ποσο ακριβο ειναι ενα αυτοκινητο με το συγκεκριμμενο φαινομενο. Με την Χ5 4.4 που εχει ο πατερας μου δεν ειχα ποτε τετοιο προβλημα.(οσες φορες ετυχε να καθισω πισω) Φανταζομαι ομως οτι αν αυτο ισχυει οι προεδροι κρατων και διαφοροι αλλοι αξιοματουχοι θα πρεπει να καταναλωνουν αρκετες ασπιρινες στα πισω καθισματα των λιμουζινων τους.
                Ουτε παλι οταν ημουν μικρος και πηγαινα μαζι τους οπου κι αν πηγαινανε με μια παλια 5αρα(τοτε ηταν καινουρια) δεν ειχα ζαλαδες. Εγω ζαλιζομαι οταν καθομαι σε πισω καθισμα οταν η διαδρομη εχει πολλες στροφες και ανηφορες. Δηλαδη οταν πηγαινω σε καποιο βουνο... Αυτο ομως μου συμβαινει σε οποιοδιποτε αυτικινητο κι αν ειμαι. Ενω οταν οδηγω εγω δεν παθαινω απολυτως τιποτα.
                Παντως το ενδεχομενο της απλης συμπτωσης μην το αποκλησεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dmitspan last edited by

                  ο οδηγός ποτέ δεν ζαλίζεται απ'την οδήγηση, έτσι δεν είναι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                    ο οδηγός ποτέ δεν ζαλίζεται απ'την οδήγηση, έτσι δεν είναι;

                    Εμενα παντως δεν μου εχει τυχει ποτε...
                    Μη σου πω οτι μερικες φορε μπαινω στο αυτοκινητο με πονοκεφαλο(συνηθως οταν σχολαω απ'τη δουλεια) και μετα απο 5-10 λεπτα οδηγησης μου περναει ο πονοκεφαλος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      karib last edited by

                      Ρε παιδια δεν μπορω να αμφισβητησω οτι οι ανθρωποι του πισω καθισματος οντως ζαλιζονται.

                      Δεν εχω συνεχεια κοσμο πισω. Μαλιστα εχω το μικρο παιδι μου που δε μιλα ακομη κι αναρωτιεμαι αν κι αυτο ζαλιζεται και δεν μπορει να μου το πει! Κι εχουμε γκρινιες(γιατι εχουμε γκρινιες) και δεν φταιει αυτο!

                      Αλλα οσοι καθισαν πισω στο Opel, μου ειπαν πανω κατω τα ιδια: ζαλαδες, καπως νιωθουν κλπ.

                      Αντιθετα, με το citroen, κανεις δεν ειχε ποτε παραπονεθει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dmitspan last edited by

                        (Μήπως είχαν μπει αρκετές φορές σε περιπολικό και έχουν συνηθίσει στο xsara,λέω μήπως; )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tiger last edited by

                          Δεν μου ακουγεται λογικο το να ζαλιζονται απο ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο, τα μονα που μπορω να σκεφτω είναι:

                          1. Τώρα που εχεις αυτοκινητο με πιο σκληρες αναρτησεις πας λίγο πιο γρηγορα στις στροφές

                          2. Η κατασκευή των παραθυρων και η οπτικη γωνια που αφηνουν στους επιβατες,σε συνδιασμο με την στηριξη των καθισματων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            apostolos-gioyris last edited by

                            Σε όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει και μου είπαν οι πίσω επιβάτες ότι ζαλήστηκαν η κύρια αιτία που ανέφεραν ήταν τα σκαμπανεβάσματα λόγω μικρότερης ενδοτικότητας της ανάρτησης και όχι τόσο οι κλίσεις στις στροφές . Άρα αυτό που λές με την ανάρτηση ίσως έχει βάση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • M
                              msamaro last edited by

                              Επειδή έχουμε στην οικογένεια Οpel Vetra και μάλιστα GTS (αναφέρω την έκδοση γιατί είναι αυτή με τις πιο σκληρές ρυθμίσεις στην ανάρτηση) σε εμάς δεν τυχαίνει να ζαλίζονται αυτοί που κάθονται πίσω.

                              Πάντως θα συμφωνήσω με τον manosk ότι και εγώ ζαλίζομαι αν βλέπω το δρόμο από τα πλάγια ή όταν δεν κοιτάζω έξω, ενώ δεν ζαλίζομαι όταν κοιτάζω τον δρόμο από το μπροστά παμπρίζ. Αυτό βέβαια δεν μου συμβαίνει μόνο στο vectra αλλά σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο και να μπω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                ex_hustler last edited by

                                Ερώτηση. Μήπως το νέο αμάξι έχει ηχεία στην εταζέρα?

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  emmanoyhl last edited by

                                  Πιθανότατο αίτιο για τις ζαλάδες μπορεί να είναι ταλαντώσεις της ανάρτησης γύρο από το σημείο ισορροπίας της κάτι στο οποίο ευθύνονται τα αμορτισέρ άσχετα με το βαθμό σκληρότητας τους. Σε αυτή την περίπτωση οι πίσω κυρίως επιβάτες βλέπουν τρεμουλιαστά τα πάντα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μετά από λίγη ώρα ζαλάδες ή πονοκέφαλοι. Επίσης γενικά τα Opel έχουν μια τάση να πλέουν πάνω στις αναρτήσεις τους ίσως σε εσένα να είναι ποιο έντονο το φαινόμενο και με υψηλότερη συχνότητα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    karib last edited by

                                    Οχι δεν εχει ηχεια στην εταζερα.

                                    Δηλαδη τοσα χρονια ολοι οι πισω επιβατες κοιταζαν μπροστα(απο το μπροστινο παρμπριζ) και τωρα κοιταζουν απο τα πλαινα παραθυρα? Ουτε συνενοημενοι να ηταν! Δεν νομιζω οτι συμβαινει κατι τετοιο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Είχα ακούσει παλαιότερα ότι η ναυτία είναι αποτέλεσμα αλλαγών στην κινητική κατάσταση του σώματος ενός ανθρώπου τις οποίες δεν ελέγχει ο ίδιος. Γι'αυτό κανείς δεν ζαλίζεται όταν οδηγεί.

                                      Όντως σε μερικά αυτοκίνητα οι πίσω επιβάτες ζαλίζονται περισσότερο απ'ό,τι σε άλλα. Μου έχουν πει μερικοί φίλοι μου ότι δεν ζαλίζονται όταν κάθονται σε πίσω κάθισμα της 147 ενώ ζαλίζονται πολύ εύκολα σε άλλα αυτοκίνητα. Χωρίς να είμαι σίγουρος, πιστεύω πως η ναυτία έρχεται πιο εύκολα όταν το αυτοκίνητο παρουσιάζει φαινόμενα πλεύσης, δηλαδή ανεπαρκή απόσβεση από την (πίσω κυρίως) ανάρτηση των κατακόρυφων κινήσεων του αμαξώματος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        msamaro last edited by

                                        Mα ο άνθρωπος ισχυρίζεται ότι τα αμορτισέρ του είναι σκληρά και ότι σκέφτεται να βάλει πιο μαλακά! Πάντως εγώ στην θέση σου δεν θα έκανα αυτή την αλλαγή. Πόσα χλμ έχεις κάνει με αυτά τα αμορτισέρ που έχεις τώρα??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • E
                                          emmanoyhl last edited by

                                          Δεν έχει σχέση ο απόλυτος βαθμός σκληρότητας αλλά το πόσο καλά συνεργάζονται ελατήρια και αμορτισέρ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            apostolos-gioyris last edited by

                                            Γι'αυτό και ανέφερα την ενδοτικότητα της ανάρτησης και όχι μόνο την απόσβεση των αμορτισέρ και το αν είναι σκληρά ή όχι . Η ενδοτικότητα της ανάρτησης έχει να κάνει με τη γενικότερη φιλοσοφία και δομή της και μόνο ένα μέρος αφορά τα αμορτισέρ .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr