-
Στο Golf II Gti έχω δοκιμάσει τα Potenza, Pilot Exalto (όχι την τελευταία σειρά την προηγούμενη) και τώρα έχω τα Continental Premium. Τα Potenza χώρια που αργούν να ζεσταθούν για εμένα μόνο στο βρεγμένο κάτι πάνε να κάνουν. Ta exalto είναι ότι καλύτερο έχω δει σε ελαστικό. Ζεσταίνονται γρήγορα κρατάνε καταπληκτικά σε στεγνό αλλά και σε βρεγμένο τα πηγαίνουν καλά και για τη γόμα τους κρατούν αρκετά (έχουν λίγο μαλακή γόμα). Τα Continental επηδεί τα βρήκα σε ευκαιρία τα έβαλα αλλά μετράω μέρες να τα αλλάξω γιατί για το αμάξι μου τα αισθάνομαι λίγα. Δεν κρατούν όπως τα Exalto (καλύτερα μεν από τα Potenza) είναι προοδευτικα αλλά δεν έχουν το ίδιο κράτημα με τα Exalto αφού γλυστράνε σε χαμηλότερες ταχύτητες. Μεγάλη διαφορά. Τα S03 είναι πολύ καλα αλλά έχουν γόμα πολυ μαλακή και είναι για πολύ σπορ οδήγηση και για λίγα χιλιόμετρα. Δεν είναι για καθημερινή χρήση γιατί θα φαγωθούν πολύ γρήγορα. Πολύ καλά λόγια έχω ακούσει και για τα Yokohama αλλά δεν το έχω ψάξει.
-
Εγώ είχα τα Continental SP2 στο Αλμέρα μου. Καλά στην αρχή αλλά ξεράθηκαν σχετικά γρήγορα! Όμως στην αρχή ήταν εντυπωσιακά αθόρυβα και με καλό κράτημα! Στην βροχή ήταν λίγο χάλια αλλά στο στεγνό πάντα καλά! Τα είχα ακριβως στις διαστασεις που θελεις
-
εγω ειχα δει καλες τιμες στη βροχη για τα sp2! Δηλαδη αναμεσα σε αυτα και τα exalto προτεινετε τα δευτερα; Κι εγω εχω ακουσει καλα για yokohama ας πει κανενας που εχει.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Τα S03 είναι πολύ καλα αλλά έχουν γόμα πολυ μαλακή και είναι για πολύ σπορ οδήγηση και για λίγα χιλιόμετρα. Δεν είναι για καθημερινή χρήση γιατί θα φαγωθούν πολύ γρήγορα.Αυτό να δεις τι εντύπωση μου κάνει. Πολύ μαλακά τα θεόσκληρα S03 και 'θα φαγωθούν πολύ γρήγορα'; Σίγουρα μιλάμε για το ίδιο ελαστικό;
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Οπότε μου κάνει εντύπωση αυτό που λες πιο πάνω, Σάββα (ίσως βέβαια να έπαιξαν ρόλο και οι συνθήκες της πίστας τη συγκεκριμένη μέρα ). Προσωπικά πάντως από φίλο που τα είχε φορέσει σε τετρακίνητο (Audi S3) έχω ακούσει τα καλύτερα.Δημήτρης παρακαλώ .
Τα S03 ήταν σκληρά και σε χρήση δρόμου. Πάντα γλιστρούσαν και ποτέ δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, σε αντίθεση με τα καταπληκτικά S02 που φορούσα προηγουμένως. Οι λόγοι μπορούν να είναι πολλοί:
1). Τα φορούσα σε διάσταση 205/50/15. Καθώς αυτό το ελαστικό είναι σχεδιασμένο για μεγαλύτερες διαστάσεις, ενδέχεται να μην μπορεί η χάραξή του να αποδώσει σε τόσο μικρό λάστιχο.
2). Το S3 έχει συγγένεια με το S(0)3.
3). Το S3 είναι πολύ βαρύτερο από ένα Mazda 323 GTX, αλλά και δυνατότερο. Οπότε λογικό είναι να ταιριάζει πολύ καλύτερα με το S03.
4). Κι εγώ ακούω διάφορα κουλά από γνωστούς και φίλους. Ο άλλος μπορεί να οδηγεί τελείως διαφορετικά από εσένα και αυτό που εκείνου του φαίνεται καλό, εσένα να φαίνεται χάλια. -
Τι θα έλεγες για τα Pirelli PZERO Rosso; Είναι μεν λίγο ακριβά αλλά δοκιμασμένα πάνω σε Golf IV είναι καταπληκτικά. Έχουν σχετικά μαλακή γόμα και αποδίδουν και κρύα. Έχουν άψογο φρενάρισμα ακόμα και σε βροχή ενώ από κράτημα το αυτοκίνητο δε μπορεί να ξεκολλήσει από το δρόμο. Αυτό βέβαια σε συνδυασμό με ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KYB.
-
Καλο θα ηταν να πειτε και καμια τιμη οσοι προτεινετε. Για τα PZero εχω διαβασει πολυ καλα σχολια αλλα τα ειχα ισως ειναι too much. Για τα P6000 & P7000 της Pirelli τι εχεις να πεις; Να δουμε και τιμες βεβαια.
-
Τι εχετε να μου πειτε για τα παρακατω:
pilot sport
new pilot sport
υπολοιπα pilot ποια ειναι καλυτερα;pirelli pzero rosso (οκ για αυτο μου ειπατε)
EAGLE F1 GS D3 EAGLE F1 GS D2(ποια απο τα δυο ειναι καλυτερο;)
Yokohama AVS SPORT V102(το εχω δει σε αρκετα αυτοκινητα)
Τωρα θυμηθηκα οτι το exalto το ειχε φορεσει φιλος μου σε Yaris(!!!!) και μου ειχε πει οτι δεν του αρεσε στις στροφες(στροφες με yaris λεμε τελοσπαντων!)
-
Βρηκα ενα site στο νετ που εχει αξιολογησεις ελαστικων απο αυτους που τα εχουν βαλει. Παρακατω θα δειτε τα λαστιχα με βαθμολογησεις με αριστα το 5 σε καποια στοιχεια:
Dunlop SP Sport 01(Dry: 4.4 Wet: 4.1 Snow: 2.8 Handling: 4.1 Comfort: 4.3 Noise: 4.4 Treadwear: 3.7)
Dunlop SP Sport 9000(Dry: 4.5 Wet: 4.2 Snow: 3 Handling: 4.4 Comfort: 3.9 Noise: 3.5 Treadwear: 3.2)Goodyear Assurance TripleTred(Dry: 4.7 Wet: 4.7 Snow: 4.6 Handling: 4.7 Comfort: 4.6 Noise: 4.5 Treadwear: 4.8 )
Goodyear Eagle F1 GS-D3(Dry: 4.7 Wet: 4.6 Snow: 3 Handling: 4.6 Comfort: 4.3 Noise: 4.2 Treadwear: 3.8 )Pirelli P-Zero Nero M&S(Dry: 4.9 Wet: 4.6 Snow: 3.5 Handling: 4.6 Comfort: 4.6 Noise: 4.6 Treadwear: 4.4)
Pirelli P-Zero Rosso(Dry: 4.8 Wet: 3.5 Snow: 1.9 Handling: 4.5 Comfort: 3.9 Noise: 3.8 Treadwear: 1.9)Michelin HydroEdgeTM(Dry: 4.7 Wet: 4.7 Snow: 4 Handling: 4.6 Comfort: 4.5 Noise: 4.1 Treadwear: 4.7)
Michelin Pilot Sport A/S(Dry: 4.5 Wet: 4.4 Snow: 3.3 Handling: 4.3 Comfort: 3.7 Noise: 3.5 Treadwear: 3.4)
Michelin Pilot Sport PS2(Dry: 4.9 Wet: 4.8 Snow: 4 Handling: 5 Comfort: 4.8 Noise: 4.8 Treadwear: 4.6)
Michelin Pilot Exalto PE2TM(Dry: 4.2 Wet: 4.4 Snow: 2.2 Handling: 4.4 Comfort: 3.6 Noise: 3.2 Treadwear: 4.1)Toyo Proxes T1-S(Dry: 4.8 Wet: 4.5 Snow: 2.4 Handling: 4.6 Comfort: 4.2 Noise: 3.8 Treadwear: 3.5)
Yokohama AVS Sport(Dry: 4.6 Wet: 3.9 Snow: 2.2 Handling: 4.5 Comfort: 3.6 Noise: 3.3 Treadwear: 3.4)
Yokohama AVS ES100(Dry: 4.7 Wet: 4.1 Snow: 2.3 Handling: 4.5 Comfort: 3.9 Noise: 3.5 Treadwear: 3.3)
Yokohama Parada Spec-2(Dry: 4.6 Wet: 3.8 Snow: 2.8 Handling: 4.5 Comfort: 3.8 Noise: 3.5 Treadwear: 3.8 )Bridgestone Turanza LS-V(Dry: 4.5 Wet: 4.4 Snow: 3.4 Handling: 4.3 Comfort: 4.5 Noise: 4.5 Treadwear: 3.7)
Οσα εχουν κατω απο 4 στα 2 πρωτα πεδια κοβονται! Και μετα συνεχιζουμε... Θα επανελθω αργοτερα γιατι πεινασα . Κοιταξτε οσοι εχετε δοκιμασει καποια απο αυτα αν καποια βαθμολογια ειναι πολυ διαφορετικη απο την αποψη σας(πολυ χαλια ενω δεν ειναι ή το αντιθετο). Ολα τα εχουν αξιολογησει τουλαχιστον 40 ατομα το καθε ελαστικο.
-
Tα Τoyo T1s τα είχε ένα γνωστός με caterham το οποίο οδηγούσε πολύ συχνά σε πίστα αλλά και ένας θείος μου σε μία bmw. Και από τους δύο είχα ακούσει πολύ καλά λόγια! Ξέρει κανείς την διαφορά του Τ1S με το T1R?
-
Βαζωντας τα στοιχεια στο excel και με ταξινομηση (Dry,Wet,Handling) εβγαλα τα εξης 6 πρωτα:
Michelin Pilot Sport PS2
Pirelli P-Zero Nero M&S
Toyo Proxes T1-S
Goodyear Assurance TripleTred
Michelin HydroEdge TM
Goodyear Eagle F1 GS-D3και απορριπτω το toyo γιατι σε σχεση με τα αλλα δεν ειναι τοσο ανθεκτικο.
-
Τιμές έχεις...;
Πάντως εγώ προσωπικά στην δική μου C4 τα Energy τα βρίσκω μια χαρά για ελαστικό πρώτης τοποθέτησης και δεν σκοπεύω να σπαταλήσω τζάμπα χρήματα για να βάλω άλλα.
-
Εγω που κοιταζα τιμες δοκιμων τους δε μου αρεσαν αυτα που εβλεπα και επειδη θα αλλαξω ζαντες δεν ειναι τιποτα επιπλεον και τα λαστιχα! Τι διασταση ειπαμε φορας; ιμες θα δω μεσα στη βδομαδα. Παντως σε διαφορετικα sites βλεπω το ιδιο λαστιχο να ειναι διαφορετικο στη φωτο! Τι παιζει; Μπορει να μου δειξει κανενας φωτο των exalto;
-
Αυτήν που αναφέρεις...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δημήτρης παρακαλώ .Μάλιστα κύριε!!
Τα S03 ήταν σκληρά και σε χρήση δρόμου. Πάντα γλιστρούσαν και ποτέ δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, σε αντίθεση με τα καταπληκτικά S02 που φορούσα προηγουμένως.
Οι λόγοι μπορούν να είναι πολλοί:
1). Τα φορούσα σε διάσταση 205/50/15. Καθώς αυτό το ελαστικό είναι σχεδιασμένο για μεγαλύτερες διαστάσεις, ενδέχεται να μην μπορεί η χάραξή του να αποδώσει σε τόσο μικρό λάστιχο.
2). Το S3 έχει συγγένεια με το S(0)3.
3). Το S3 είναι πολύ βαρύτερο από ένα Mazda 323 GTX, αλλά και δυνατότερο. Οπότε λογικό είναι να ταιριάζει πολύ καλύτερα με το S03.
4). Κι εγώ ακούω διάφορα κουλά από γνωστούς και φίλους. Ο άλλος μπορεί να οδηγεί τελείως διαφορετικά από εσένα και αυτό που εκείνου του φαίνεται καλό, εσένα να φαίνεται χάλια.1- Ο μόνος τρόπος να ξέρουμε ακριβώς τι γίνεται είναι να έχουμε συγκριτικό για τις ακριβείς διαστάσεις για τις οποίες ενδιαφερόμαστε!
Κι ένα ενδιαφέρον ερώτημα: Μπορεί ένα μοντέλο ελαστικού που είναι πολύ καλύτερο από ένα άλλο (άλλης εταιρείας ή και της ίδιας) σε μία συγκεκριμένη διάσταση να είναι πολύ χειρότερο από αυτό σε κάποια άλλη?... Παραδείγματα?...2-
3- Μάλλον αναφέρεσαι στο 'ζέσταμα' και όχι στο 'ταίριαγμα' (το οποίο δεν ακολουθεί τη λογική του 'όσο βαρύτερο και δυνατότερο, τόσο το καλύτερο').
4- O τελικός κριτής είναι το χρονόμετρο, το V-box, άντε και κανα G-Tech Pro αν και προσωπικά ουκ ολίγες φορές έχω προτιμήσει λάστιχα που κρατούσαν μεν λίγο χειρότερα από κάποιους ανταγωνιστές τους αλλά από την άλλη παρείχαν πιο προοδευτικές αντιδράσεις κοντά στο 'όριο'.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
και απορριπτω το toyo γιατι σε σχεση με τα αλλα δεν ειναι τοσο ανθεκτικο.Aπό που το συμπέρανες αυτό? Ρωτάω γιατί ψάχνω για 215/50/17 (αυτή την διάσταση είχε από την μάνα του) και είναι το μοναδικό λάστιχο που υπάρχει...
-
Σχετικά με τα όσα σε ενδοιαφέρουν κοίτα σε αυτό το site //www.1010tires.com. Θα βρεις τα πάντα. Για τα Pilot Sport που αναφέρεις είχα διαβάσει σε test της Μ3 ότι τα φορούσε. Είναι για αυτοκίνητα επιδόσεων. Σχετικά με τα S03 δεν κάνω λάθος φαγώνονται πολύ γρήγορα. Σχετικά με τα πέλματα του Exalto υπάρχουν αν δεν κάνω λάθος δύο τύποι. Αυτός που είναι για εσένα πιθανότατα είναι το Exalto A/S (All Season). Πρόσεξε επίσης το δείκτη ταχύτητας μην βάλεις για μεγαλύτερη από αυτήν που έχει το αυτοκίνητό σου γιατί θα αργούν να ζεσταθούν δε θα αποδίδουν. Βάλε ακριβώς αυτόν που αντιστοιχεί στην τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου σου. Οι διαστάσεις που φοράω είναι 195/50/15.
-
Στο site που δίνετε σε μία έρευνα που έκανα δίνει για τα Michelin ~175 Canadian $ (118 ευρώ) ενώ για τα Bridgestone ~145 Canadian $ (98 ευρώ)...
Πού οφείλεται αυτή η διαφορά...;
BTW είδατε τιμές και μιλάμε για σαφώς ανώτερο βιοτικό επίπεδο (Καναδάς)...ε ρε Ελλαδιστάν...
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Πρόσεξε επίσης το δείκτη ταχύτητας μην βάλεις για μεγαλύτερη από αυτήν που έχει το αυτοκίνητό σου γιατί θα αργούν να ζεσταθούν δε θα αποδίδουν. Βάλε ακριβώς αυτόν που αντιστοιχεί στην τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου σου. Οι διαστάσεις που φοράω είναι 195/50/15.Δεν νομίζω ότι έχει βάση αυτό. Στο δικό μου αυτοκίνητο τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης (τα λάστιχα δηλαδή που του έβαλε το εργοστάσιο) ήταν τα Goodyear Eagle F1 με δείκτη ταχύτητας 'V' που νομίζω αντιστοιχεί σε τελική 260 όταν η εργοστασιακή τελική του αυτοκινήτου είναι τα 180.
Λάστιχα με μικρό δείκτη ταχύτητας θα καταστραφούν εύκολα σε σκληρή χρήση, αντίθετα όσο μεγαλύτερος ο δείκτης ταχύτητας τόσο το καλύτερο!
Με το ζέσταμα δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα και από τα λάστιχα είμαι πολύ ευχαριστημένος (αν και κατά τα άλλα έχω εμπειρία μόνο από λάστιχα με μικρότερους δείκτες ταχύτητας) Καμία σχέση με απλό λάστιχο πάντως!
-
O δείκτης V αντιστοιχεί νομίζω σε 240χλμ και όχι 260. Παρόλα αυτά Νίκο δεν έχεις δίκιο. Το όσο μεγαλύτερο δείκτης ταχύτητας τόσο το καλύτερο, δεν ισχύει. Πρέπει να διαλέγουμε λάστιχα με λίγο μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας από την τελική του αυτοκινήτου μας.
Το ότι όσο μεγαλύτερος είναι ο δείκτης ταχύτητας τόσο περισσότερο αργούν να ζεσταθούν το έχω ακούσει και εγώ.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....