-
Καθιστός είμαι...δεν μου απάντησες όμως.Η ΣΕΑΤ λέει:Το νέο λεον είναι ο αμεσότερος εκφραστής της νέας εικόνας της σεατ που συνδυάζει τον αμιγώς σπορ χαρακτήρα με την καινοτομία στη σχεδίαση.
Αν εσένα φίλε μου τα 102 άλογα για 1300 κιλά σου προσφέρουν αμιγώς σπορ χαρακτήρα τότε ζούμε σε άλλο πλανήτη
Οσο για την καινοτομία στη σχεδίαση,φαίνεται από το πόσες ώρες κάνεις για να το διακρίνεις από το αλτεα και το τολεντο
Και για τις φωτο που πέταξες εσύ από που δήλώνεις εντυπωσιασμένος;επειδή έχει γρίλιες η μάσκα και 18αρες ζάντες;Ασε που αυτό είναι prototype..
Δεν είπα οτί το νέο λεόν κουπρα δεν θα είναι γρήγορο,αλλά αν πάει η μερσεντές και τοποθετήσει στην b class(το βανακι)τον κομπρέσορα με τα 190 άλογα,θα θεωρηθεί σπορ μοντέλο;Η ένα βανάκι με κομπρέσορα;
Και μην μένεις μόνο στο κουπρα που διαφοροποιείται λίγο.Οι υπόλοιπες εκδόσεις λεον που θα είναι ίδια με το αλτεα σου αρέσουν;
Δυστυχώς στις εταιρείες αντί να ισχύει το εχθρός του καλού είναι το καλύτερο επικρατεί το εχθρός του κακού είναι το χειρότερο
Η μόνη καινοτομία που φέρνει το λεόν στη σχεδίαση:δεν είναι κουβάς...είναι κουβάθ -
Καθιστός είμαι...δεν μου απάντησες όμως.Η ΣΕΑΤ λέει:Το νέο λεον είναι ο αμεσότερος εκφραστής της νέας εικόνας της σεατ που συνδυάζει τον αμιγώς σπορ χαρακτήρα με την καινοτομία στη σχεδίαση.
Αν εσένα φίλε μου τα 102 άλογα για 1300 κιλά σου προσφέρουν αμιγώς σπορ χαρακτήρα τότε ζούμε σε άλλο πλανήτη
Οσο για την καινοτομία στη σχεδίαση,φαίνεται από το πόσες ώρες κάνεις για να το διακρίνεις από το αλτεα και το τολεντο
Και για τις φωτο που πέταξες εσύ από που δήλώνεις εντυπωσιασμένος;επειδή έχει γρίλιες η μάσκα και 18αρες ζάντες;Ασε που αυτό είναι prototype..
Δεν είπα οτί το νέο λεόν κουπρα δεν θα είναι γρήγορο,αλλά αν πάει η μερσεντές και τοποθετήσει στην b class(το βανακι)τον κομπρέσορα με τα 190 άλογα,θα θεωρηθεί σπορ μοντέλο;Η ένα βανάκι με κομπρέσορα;
Και μην μένεις μόνο στο κουπρα που διαφοροποιείται λίγο.Οι υπόλοιπες εκδόσεις λεον που θα είναι ίδια με το αλτεα σου αρέσουν;
Δυστυχώς στις εταιρείες αντί να ισχύει το εχθρός του καλού είναι το καλύτερο επικρατεί το εχθρός του κακού είναι το χειρότερο
Η μόνη καινοτομία που φέρνει το λεόν στη σχεδίαση:δεν είναι κουβάς...είναι κουβάθ -
Καθιστός είμαι...δεν μου απάντησες όμως.Η ΣΕΑΤ λέει:Το νέο λεον είναι ο αμεσότερος εκφραστής της νέας εικόνας της σεατ που συνδυάζει τον αμιγώς σπορ χαρακτήρα με την καινοτομία στη σχεδίαση.
Αν εσένα φίλε μου τα 102 άλογα για 1300 κιλά σου προσφέρουν αμιγώς σπορ χαρακτήρα τότε ζούμε σε άλλο πλανήτη
Οσο για την καινοτομία στη σχεδίαση,φαίνεται από το πόσες ώρες κάνεις για να το διακρίνεις από το αλτεα και το τολεντο
Και για τις φωτο που πέταξες εσύ από που δήλώνεις εντυπωσιασμένος;επειδή έχει γρίλιες η μάσκα και 18αρες ζάντες;Ασε που αυτό είναι prototype..
Δεν είπα οτί το νέο λεόν κουπρα δεν θα είναι γρήγορο,αλλά αν πάει η μερσεντές και τοποθετήσει στην b class(το βανακι)τον κομπρέσορα με τα 190 άλογα,θα θεωρηθεί σπορ μοντέλο;Η ένα βανάκι με κομπρέσορα;
Και μην μένεις μόνο στο κουπρα που διαφοροποιείται λίγο.Οι υπόλοιπες εκδόσεις λεον που θα είναι ίδια με το αλτεα σου αρέσουν;
Δυστυχώς στις εταιρείες αντί να ισχύει το εχθρός του καλού είναι το καλύτερο επικρατεί το εχθρός του κακού είναι το χειρότερο
Η μόνη καινοτομία που φέρνει το λεόν στη σχεδίαση:δεν είναι κουβάς...είναι κουβάθΕπειδή εδώ στο ελλάντα είμασταν τόσα χρόνια ταλιμπάν όσον αφορά στα κυβικά και στους κινητήρες δεν σημαίνει ότι ένας δίλιτρος ή τρίλιτρος κινητήρας και 200 άλογα καθιστούν ένα μοντέλο σπορ.Στην υπόλοιπη Ευρώπη,ηπειρωτική και νησιωτική ,υπάρχουν μάτσο 2λιτρα χατσμπακ,σενταν που κανείς ποτέ δεν θεώρησε σπορ.Αντίθετα,θεωρούν οτί σε αυτοκίνητα με 1300+κιλά ο δίλιτρος κινητήρας και τα 150-200 άλογα τους κινούν με αξιοπρέπεια και ασφάλεια.Εδώ όμως είναι Ελλάντα,οπότε αυτόματα και το λεον...σπορ
-
Με τίτλο «Συναισθήματα σταθερά υπό έλεγχο» και δευτερεύοντα τίτλο «Η Σέατ προσπερνά την ευκαιρία να βάλει φωτιά στα παντελόνια σας» δημοσιεύει το αγγλικό CAR Αυγούστου παρουσίαση του νέου Seat Leon στη στήλη “Newcomers”. Προσωπικό σχόλιο: ο τίτλος αναφέρεται στο γεγονός ότι το Leon δεν ξυπνάει ισχυρά οδηγικά συναισθήματα.
To σύντομο τεστ γράφει ότι το νέο Λεόν θεωρητικά θα ήταν δυναμίτης, συνδυάζοντας τη γερμανική μηχανολογική υπεροχή με την ισπανική φλόγα και πάθος. Αλλά παρότι είναι καλό εμφανισιακά, το αυτοκίνητο δεν διαθέτει το “auto emocion”, (όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο άρθρο στα ισπανικά), κάτι το οποίο θα το ξεχώριζε από το «αδερφάκι» Golf.
Η σύντομη δοκιμή κάνει λόγο για ωραία εξωτερική εμφάνιση, αλλά για πολύ συνηθισμένη, χωρίς φαντασία καμπίνα επιβατών, ευρύχωρη και καλά εξοπλισμένη, αλλά με πλαστική αίσθηση (“plastiky”) και με έλλειψη στυλ.Κάνει σύντομη αναφορά στους ήδη διαθέσιμους κινητήρες, και σε αυτούς που θα παρουσιαστούν αργότερα, επιλέγει τον δίλιτρο τουρμποντίζελ ως την καλύτερη επιλογή, και τα στοιχεία αυτού του κινητήρα παρουσιάζει σε ένα μικρό πλαίσιο με πληροφορίες για τιμή, κινητήρα, μετάδοση, επιδόσεις και το πότε θα διατίθεται στη Βρετανία.
Το Leon, κρατάει σαν το Golf, σύμφωνα με τον δοκιμαστή, με ελαφρά πιο σκληρή ανάρτηση, και ρέει καθαρά από στροφή σε στροφή, αλλά αναζητά πρόσφυση (“grip”) στον βρεγμένο δρόμο.
Και καταλήγει: Καλό, αλλά όχι υπέροχο. Η Seat χάνει μια ευκαιρία. (Εννοεί χάνει την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την παρουσίαση του νέου μοντέλου για να δημιουργήσει ένα great, όπως αναφέρει αυτοκίνητο). Αυτό είναι το πως το κατάλαβα εγώ, δεν είναι απαραίτητα η «σωστή» ερμηνεία. Άλλωστε διαφορετικοί αναγνώστες δίνουν τη δική τους ερμηνεία, εγώ απλά τη δική μου αναφέρω.
Δίνει 3 στα 5 αστέρια στην τελική αξιολόγηση και σχολιάζει ότι ο δοκιμαστής θα περιμένει τη παρουσίαση του Cupra R.
Το ύφος του περιοδικού είναι γενικά ανεπίσημο και με στοιχεία αγγλικού χιούμορ. Ας τα έχει κανείς υπόψιν του όταν διαβάζει το συγκεκριμένο περιοδικό και τη σύντομη δοκιμή. Σαν παράδειγμα χιούμορ (επιτυχημένου ή όχι είναι στον καθένα να το κρίνει), είναι η λεζάντα στη μικρή φωτό που δείχνει το ταμπλό του Leon. Γράφει: «Η βιομηχανία πλαστικών παίρνει μια βαθιά ανάσα ανακούφισης». Το σχόλιο έχει να κάνει με το πόσο «πλαστικό» είναι το εσωτερικό του Leon.
Τα παραπάνω δεν είναι μετάφραση (στο περιοδικό γράφει κι άλλα, που δεν έχω χρόνο να αναφέρω. Επίσης bear in mind ότι δεν είμαι μεταφραστής, οπότε ίσως να μην έχω μεταφράσει σωστά κάποιο σημεία), αλλά μια προσπάθεια να αποδώσω αυτά που διάβασα για να βοηθήσω την συζήτηση. Τα υπογραμμισμένα κομμάτια είναι δικά μου.
Jacob
-
πεστα ρε xaeemmee που τα εχουν κανει ολα πολυμορφικα βλεπεις type-r colt leon 307 c2 αυτα ειναι πουλμαν οχι σπορ αμαξια μηπως αγοραζουμε daf scania klp?
-
δεδομενου οτι θα βγει η εκδοση cupra R με 230 ή 250 ιππους απο τον διλιτρο,
καλα κανει το car και κρατιεται με την εκδοση 180.οσο για τις απλες εκδοσεις..
ετσι κανει ο ομιλος σε ολα πλην audi.
τα βγαζει λιγα-λιγα, ξεκινωντας απο τις απλουστερες εκδοσεις και σιγα-σιγα, χτιζοντας ηδη πωλησεις σε αυτα,
βγαζει τις μεγαλες και σπορ εκδοσεις.
και οταν συμβαινει αυτο, η στατιστικη λεει οτι 'τσιμπανε' σε πωλησεις και οι απλες εκδοσεις προς τα πανω (βλεπε προσφατα golf)δεν βιαζονται αυτοι, και τους παιρνει αυτη η στρατιγικη, καθως δεν χανουνε κιολας..
-
αδερφια χαλαρωστε λιγο.Που το ειδατε το πολυμορφικο?Στην ουσια τα πρωτοτυπα salsa kai bolero δινουν την γραμμη που ακολουθει η seat.Επειδη δλδ το altea βγηκε πρωτο αντε ολα ειναι πολυμορφικα?Δειτε και λιγο διαστασεις,σχεση πλατους-υψους,συντελεστη οπισθελκουσας και μετα μιλατε.Απο την αλλη κι αν δεν εχει ανετους χωρους και εξυπνα θηκακια(sic) παλι φιδια ξερνατε...Ημαρτον
-
Φίλε μου αν εσύ θεωρείς οτί επειδή είναι χαμηλότερο και φαρδύτερο από το altea είναι και sport αμάξι τότε χαλαρώνω.Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί ό,τι μας πλασάρουν πρέπει να το ''τρώμε'' κιόλας.Δεν λέω ότι το νέο leon δεν θα είναι ένα καλό αυτοκίνητο(με τον δίλιτρο κινητήρα και γρήγορο),αλλά όχι και sport,ήμαρτον(όπως λες κι εσύ )Το κακόγουστο αστείο ξεκίνησε με τις κοινές πλατφόρμες-πλαίσια,αλλά πλέον το κακό έχει παραγίνει.Φυσικά δικαίωμα τους είναι και έχέι να κάνει με την εξυπηρέτηση των συμφερόντων τους,αλλά όχι και να παραμυθιαζόμαστε μεταξύ μας.Κι αν πρέπει να ανατρέξουμε μόνο στις διαστάσεις ως κριτήριο διαφοροποίησης του πολυμορφικού με το σπορ μοντέλο μιας εταιρείας κλάφτα
-
Αντε παλι.
Και συ ρε 'φιλε' δες λιγο τι αναρτησεις θα εχει,τι ακαμψια πλαισιου,περιμενε να ρθει να δουμε και αλλες παραμετρους οπως αμεσοτητα και αποκριση τιμονιου,κρατηματα κτλ και μετα ριχνουμε μαζι το αναθεμα.
Τωρα για σενα αν η κατηγορια sport ξεκινα πο Μclaren F1 και φτανει se Enzo πασο απο μενα.
Οσο για τις κοινες πλατφορμες οταν πας προεδρος στο VAG να τις καταργησεις με τις ευλογιες μου.Αλλα να δουμε μετα που θα αγοραζουν οι μαζες φθηνα και ποιοτικα αυτοκινηταΚαι να μην το 'φας' αν δε σου αρεσει.Αλλα ο καθενας αποφασιζει για τη τσεπη του
-
Άντε πάλι. Αν ξέρεις ελληνικά και ξέρεις και να διαβάζεις θα έβλεπες οτί ποτέ δεν είπα να μην το αγοράσει κανένας ούτε αποφάσισα για την τσέπη κανενός.Αν όμως εσύ με το leon πιστεύεις ότι είσαι κάτοχος sport αμαξιού πρόβλημα σου,live your myth,αλλά επέτρεψε και στους υπόλοιπους να έχουν διαφορετική άποψη.Όταν η Seat Hellas στη διαφήμιση για το altea το ορίζει ως multi sport vehicle και αναφέρει ότι τα καθίσματα τύπου μπάκετ,ο σπορ πίνακας οργάνων και οι ζάντες αλουμινίου έχει έναν και μόνο σκοπό:την απόλαυση της οδήγησης ,τότε φυσικά εσύ με το leon(φτυστό εξωτερικά),αλλά πιο κοντό,πιο φαρδύ και με μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου μπορείς να τραγουδάς οτί έχεις sport αμάξι.Αν δηλαδή στο focus c-max βγει έκδοση με πιο άμεσο τιμόνι,18αρες ζάντες και 180 αλόγατα θα το βαπτίσουμε σπορ;Εσύ σίγουρα ναι.Όσο για τον κόσμο που αγοράζει φτηνά και ποιοτικά αμάξια,κι εγώ σ'αυτούς ανήκω,αλλά όχι επειδή δεν έχουμε φράγκα να λέμε οτί θέλουμε,γινόμαστε γραφικοί.Με 102 άλογα,1300 κιλά και σουλούπι ίδιο και με την λιμουζίνα και με το πολυμορφικό της εταιρείας,όχι ρε φίλε δεν είναι sport επειδή μπορεί να έχει τριάκτινο τιμόνι.Αν το πάρεις καλοτάξιδο,είναι ένα φτηνό και ποιοτικό(σχετικά)αυτοκίνητο,στα 2000 κυβικά και γρήγορο,αλλά όχι sport,πιπέρι στο στόμα
-
Γιατι να το παρω ρε φιλε?Εσυ να το παρεις...Και βγαλε επιτελους τις παρωπιδες.Πρεπει να ειμαι δλδ υποψηφιος αγοραστης για να ειμαι αντικειμενικος?Κι οσο δε θα φοαρς τις παρωπιδες δες λιγο δεξια-αριστερα να δεις τι παιζει/θα παιξει στην κατηγορια.Κατι νεα civic, η την 1αρα.Βασικα μονο η 147 εχει ικανοποιητικη ιπποδυναμη για την κατηγορια και παλι ειναι απλα σβελτη λογω βαρους.Τωρα αν εσυ ψαχνεις για σπορ αυτοκινητο στην C και μαλιστα στα 1600 τοτε εσυ εισαι θυμα του μαρκετινγκ.Εμενα στην κατηγορια μου αρκουν mcpherson μπρος πολλαπλων πισω και υδραυλικο(αντε ηλεκτρουδραυλικο) τιμονι.Και γιατι οχι μπακετ καθισμα,νικελ φινιρισμα στο ταμπλο,ραφες στο τιμονι κτλ
Θυμισου παντως τα γραφομενα σου οταν βγει το νεο cupra
-
Γιατι να το παρω ρε φιλε?Εσυ να το παρεις...Και βγαλε επιτελους τις παρωπιδες.Πρεπει να ειμαι δλδ υποψηφιος αγοραστης για να ειμαι αντικειμενικος?Κι οσο δε θα φοαρς τις παρωπιδες δες λιγο δεξια-αριστερα να δεις τι παιζει/θα παιξει στην κατηγορια.Κατι νεα civic, η την 1αρα.Βασικα μονο η 147 εχει ικανοποιητικη ιπποδυναμη για την κατηγορια και παλι ειναι απλα σβελτη λογω βαρους.Τωρα αν εσυ ψαχνεις για σπορ αυτοκινητο στην C και μαλιστα στα 1600 τοτε εσυ εισαι θυμα του μαρκετινγκ.Εμενα στην κατηγορια μου αρκουν mcpherson μπρος πολλαπλων πισω και υδραυλικο(αντε ηλεκτρουδραυλικο) τιμονι.Και γιατι οχι μπακετ καθισμα,νικελ φινιρισμα στο ταμπλο,ραφες στο τιμονι κτλ
Θυμισου παντως τα γραφομενα σου οταν βγει το νεο cupra
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Γιατι να το παρω ρε φιλε?Εσυ να το παρεις...Και βγαλε επιτελους τις παρωπιδες.Πρεπει να ειμαι δλδ υποψηφιος αγοραστης για να ειμαι αντικειμενικος?Κι οσο δε θα φοαρς τις παρωπιδες δες λιγο δεξια-αριστερα να δεις τι παιζει/θα παιξει στην κατηγορια.Κατι νεα civic, η την 1αρα.Βασικα μονο η 147 εχει ικανοποιητικη ιπποδυναμη για την κατηγορια και παλι ειναι απλα σβελτη λογω βαρους.Τωρα αν εσυ ψαχνεις για σπορ αυτοκινητο στην C και μαλιστα στα 1600 τοτε εσυ εισαι θυμα του μαρκετινγκ.Εμενα στην κατηγορια μου αρκουν mcpherson μπρος πολλαπλων πισω και υδραυλικο(αντε ηλεκτρουδραυλικο) τιμονι**.Και γιατι οχι μπακετ καθισμα,νικελ φινιρισμα στο ταμπλο,ραφες στο τιμονι κτλ**Θυμισου παντως τα γραφομενα σου οταν βγει το νεο cupra
για καλύτερο στρίψιμο προφανώς...
-
Παιδιά υπάρχουν και τα PM για τις προσωπικές αντιπαραθέσεις
-
Δεν έχει να κάνει με προσωπική αντιπαράθεση interland,προς θεού!Η διαφορά μας με τον φίλο είναι ότι εγώ κοιτάω το λεόν συνολικά(Η σεατ χαρακτηρίζει σπορ το λεόν και όχι το λεον κούπρα).Απλά μιλάς για φθηνά γκάζια και το κούπρα κοστίζει 32000+ευρώ ή κάνω λάθος;Τότε δίνεις κάτι παραπάνω και παίρνεις το ττ που είναι πραγματικό σπορ Κι επειδή αναφέρεσαι συνέχεια στο ζήτημα τιμής να σου θυμίσω ότι σπορ στα 16000ευρώ είναι το hyundai coupe(για να δεις ότι δεν φοράω παρωπίδες),άσχετα αν υστερεί σε πολλούς τομείς είναι μια προσπάθεια φιλότιμη(ξεχωριστό πλαίσιο,εντυπωσιακή σχεδίαση,φαντάσου να είχε βγάλει ένα τέτοιο καλούπι η alfa romeo ή η seat καλή ώρα και θα σου έλεγα τι θα γινόταν)Το λεόν λοιπόν συνολικά και όχι το κούπρα δεν είναι σπορ κι όσο το πιστεύεις εθελοτυφλείς(δικαίωμά σου αναφαίρετο βέβαια).Κλείνω με τα λόγια του Gerhard Richter(διευθυντής του τμήματος εξέλιξης Μ της BMW,σε ερώτηση για τη διαφορά της Μ6 από την Μ5 είπε:
Η Μ5 είναι ένα πολύ δυνατό business car,η Μ6 είναι σπορ Η Μ5 λοιπόν δεν είναι σπορ,ενώ το λεόν είναι:o
Το να προσφέρεις στο λαό φθηνά και ποιοτικά αυτοκίνητα(το κάνει όντως η σεατ)δεν σημαίνει ντε και καλά ότι πρέπει να είναι λίγο από όλα,ή θα είναι σπορ ή δεν θα είναι( το ολίγον θυμίζει το ολίγον έγκυος)Το ότι το λεον μπορεί να έχει πιο σπορ στοιχεία από το γκολφ δεν το καθιστά σπορ
Δες μόνο πόσα μοντέλα πλέον φέρουν τον τίτλο sport..θυμήθηκα το ignis sport ,το micra street racer και υπάρχουν άπειρα άλλα που δυστυχώς για όσους τα ορέγονται για σπορ,παραμένουν καρικατούρες(κινητές γέλοιογραφίες)για να κάνουν την πλάκα τους όσοι το οδηγούν και να σπάνε πλάκα αυτοί που τους βλέπουν -
Ο χρήστης xaeemmee έγραψε:
Δεν έχει να κάνει με προσωπική αντιπαράθεση interland,προς θεού!Η διαφορά μας με τον φίλο είναι ότι εγώ κοιτάω το λεόν συνολικά(Η σεατ χαρακτηρίζει σπορ το λεόν και όχι το λεον κούπρα).Απλά μιλάς για φθηνά γκάζια και το κούπρα κοστίζει 32000+ευρώ ή κάνω λάθος; **Τότε δίνεις κάτι παραπάνω και παίρνεις το ττ που είναι πραγματικό σπορ ** Κι επειδή αναφέρεσαι συνέχεια στο ζήτημα τιμής να σου θυμίσω ότι σπορ στα 16000ευρώ είναι το hyundai coupe(για να δεις ότι δεν φοράω παρωπίδες),άσχετα αν υστερεί σε πολλούς τομείς είναι μια προσπάθεια φιλότιμη(ξεχωριστό πλαίσιο,εντυπωσιακή σχεδίαση,φαντάσου να είχε βγάλει ένα τέτοιο καλούπι η alfa romeo ή η seat καλή ώρα και θα σου έλεγα τι θα γινόταν)Το λεόν λοιπόν συνολικά και όχι το κούπρα δεν είναι σπορ κι όσο το πιστεύεις εθελοτυφλείς(δικαίωμά σου αναφαίρετο βέβαια).Κλείνω με τα λόγια του Gerhard Richter(διευθυντής του τμήματος εξέλιξης Μ της BMW,σε ερώτηση για τη διαφορά της Μ6 από την Μ5 είπε:
Η Μ5 είναι ένα πολύ δυνατό business car,η Μ6 είναι σπορ Η Μ5 λοιπόν δεν είναι σπορ,ενώ το λεόν είναι:o
Το να προσφέρεις στο λαό φθηνά και ποιοτικά αυτοκίνητα(το κάνει όντως η σεατ)δεν σημαίνει ντε και καλά ότι πρέπει να είναι λίγο από όλα,ή θα είναι σπορ ή δεν θα είναι( το ολίγον θυμίζει το ολίγον έγκυος)Το ότι το λεον μπορεί να έχει πιο σπορ στοιχεία από το γκολφ δεν το καθιστά σπορ
Δες μόνο πόσα μοντέλα πλέον φέρουν τον τίτλο sport..θυμήθηκα το ignis sport ,το micra street racer και υπάρχουν άπειρα άλλα που δυστυχώς για όσους τα ορέγονται για σπορ,παραμένουν καρικατούρες(κινητές γέλοιογραφίες)για να κάνουν την πλάκα τους όσο
το οδηγούν και να σπάνε πλάκα αυτοί που τους βλέπουντι είναι το ΤΤ;;;
To Hyundai Coupe δεν έχει δικό του δάπεδο, στου Elantra βασίζεται με πιο σφιχτές ρυθμίσεις
-
Ξερει κανεις ρε παιδια γιατι το leon το 2.0TFSI εχει μονο 185 αλογα?
Τα golf, A3, που φορανε τον ιδιο κινιτηρα εχουν 200 ενω το A4 με τον ιδιο παλι κινητηρα 193(Αντε πες λογου βαρους δωσανε λιγο στη ροπη και ριξαν στα ψηλα τα αλογα)
Στο λεον ομως γιατι 15 αλογα μειον. Μηπως για να διαχωριστει απο τα αλλα δυο? Αδικια!!! Δωστε αλογα στο λαο! εξαλου δεν πιστευω καποιος να προτημησει το GTI σε σχεση με το λεον για τα 15 αλογα παταπανω.
-
Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
Ξερει κανεις ρε παιδια γιατι το leon το 2.0TFSI εχει μονο 185 αλογα?Τα golf, A3, που φορανε τον ιδιο κινιτηρα εχουν 200 ενω το A4 με τον ιδιο παλι κινητηρα 193(Αντε πες λογου βαρους δωσανε λιγο στη ροπη και ριξαν στα ψηλα τα αλογα)
Στο λεον ομως γιατι 15 αλογα μειον. Μηπως για να διαχωριστει απο τα αλλα δυο? Αδικια!!! Δωστε αλογα στο λαο! εξαλου δεν πιστευω καποιος να προτημησει το GTI σε σχεση με το λεον για τα 15 αλογα παταπανω.
Στο Α4 έχει 200+ (εκτός του ότι υπάχει έκδοση DTM με 220). Αν δεις επιδόσεις και δυναμομετρήσεις του Α4 θα διαπιστώσεις ότι μάλλον είναι πάνω από 200 και το απλό TFSI. 193 δεν έβγαλε ποτέ, 190 με τον 1.8Τ πριν το face lift.
Τα 185 είναι προφανώς επειδή θα υπάρξει κι άλλη έκδοση, αλλά και να διαφοροποιείται από τα GTI/A3.
Το θέμα είναι η τιμή του, πρέπει να βγει 2-3Κ φτηνότερο από το GTI, έστω και με 'μόλις' 185.
-
Για το coupe πάω πάσο,δεν το ήξερα.Πάντως για να κλείσει το θέμα γιατί καταντάει κουραστικό,μπορεί η γη να γίνει τετράγωνη,ο Μπους πανέξυπνος και το hyundai coupe να αποκτήσει δικό του πλαίσιο ,(αυτό)το λεόν όμως δεν θα γίνει ποτέ σπορ.+-
Τυχαίνει να έχω μια 147TI,επίσης δεν την θεωρώ σπορ(βλέπεις η alfa romeo έχει βγάλει την GTV),οπότε δεν μπορείς να λες ό,τι θέλεις.Αντίθετα με τη Seat όπου... Άποψη μου πάντα -
Kala afou erixes kai to hyundai coupe sth maxh...Ante ksanakane to dhmotiko kai rantebou to septembrh
Seat Leon 2005