Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf GTI
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. VW Golf GTI
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 34
    • 35
    • 25 / 35
    Μελλοντικά Μοντέλα
    99
    697
    6360
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
      φιλε janni καλωσορισες!!

      μας κουφανες με τον 1.4
      για πες καννα στοιχειο ακομα..

      αμα βγει αξιοπιστος, τοτε την τριπλη συνεργασια bmw/psa θα την κλαινε οι ρεγγες

      χαιρομαι εξαιρετικα που ακουσα τη μαγικη λεξη 'biturbo'
      ειχανε αρχισει να με αγχωνουνε λιγο οι γερμανοι με τις ατμοσφαιρες των 5 χιλιαδων κυβικων.
      για δωσε πληροφοριες

      Mην ανυσηχείς. Οι έννοια 'turbo' είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη Γερμανική εταιρεία, χρόνια τώρα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Ο χρήστης Jannis έγραψε:
        proswpika o kinitiras autos (1.4l biturbo) den mou arese.. exei tromero turbo lag auti ti stigmi (sigoura 8a veltiw8ei sto mellon). Kammia sxesi me ti leitourgia tou** 2.0l TFSI tis audi**. Autos o kinitiras pragmatika den paizetai stin katigoria tou (kata ti dikia mou gnwmi panta). Mono sto golf gti einai ipervolika 8oryvwdis meta ta 180kmh.. Sto a3 exoun kanei kalyteri ixomonosi.

        Αυτό το μοτέρ είναι 'αλλού'

        Αλλά, δημιούργημα αποκλειστικά της Audi;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jannis last edited by

          i ereuna egine stin audi apoklistika alla i anapty3i egine kai sto wolfsburg. Edw iparxei katapliktiki pista dokimwn opou veltiwnontai kai ta.....veyron... katalavenete ti simainei auto... Exw dei 4 sti seira kai imoun synodigos se ena apo auta... To mono pou mporw na pw einai oti itan i prwti fora sti zwi mou pou troma3a mesa sto autokinito... tetoia empeiria den exw 3anazisei..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            μπορεις να μας πεις με ποο σκεπτικο θα φτιαξουν εναν 1400αρη biturbo?

            • το κοστος του θα ειναι υψηλο
            • η καταναλωση το ιδιο
            • θα ειναι πολυ πιεσμενος, αρα ισως και με προβληματα αξιοπιστιας
            • υπαρχουν ηδη μοτερ στο group που παραγουν αυτη την ισχυ ανετα και αξιοπιστα.

            γιατι λοιπον?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:
              μπορεις να μας πεις με ποο σκεπτικο θα φτιαξουν εναν 1400αρη biturbo?

              • το κοστος του θα ειναι υψηλο
              • η καταναλωση το ιδιο
              • θα ειναι πολυ πιεσμενος, αρα ισως και με προβληματα αξιοπιστιας
              • υπαρχουν ηδη μοτερ στο group που παραγουν αυτη την ισχυ ανετα και αξιοπιστα.

              γιατι λοιπον?

              για τους θαμώνες της βούτας

              Καλά, το Polo 1.4BT θα στρίβει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                μπορεις να μας πεις με ποο σκεπτικο θα φτιαξουν εναν 1400αρη biturbo?

                • το κοστος του θα ειναι υψηλο
                • η καταναλωση το ιδιο
                • θα ειναι πολυ πιεσμενος, αρα ισως και με προβληματα αξιοπιστιας
                • υπαρχουν ηδη μοτερ στο group που παραγουν αυτη την ισχυ ανετα και αξιοπιστα.

                γιατι λοιπον?

                Επίσης, είναι εφικτό ένα τέτοιο μοτέρ να καλύψει προδιαγραφές ρύπων >= Euro 4; Εδώ ακούμε ότι οι μικροί κινητήρες (γύρω στα 1000κ.εκ) έγιναν 3κύλινδροι για αυτό το λόγο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jannis last edited by

                  o kinitiras autos exei SOP (start of production) 45-50/05 (evdomada/xronia) kai 8a mpei se polo kai se touran alla me xeirokinito kivwtio. To DSG argei akoma.
                  Exei (poly) kalyteri katanalwsi apo ton 2.0l, einai pio ftinos kai fisika exei euro 4.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petran last edited by

                    ...και φυσικα εχει... ΒΙ-TURBO!
                    η αγαπημενη μου λεξη..τη συγκρινω μονο με Τwin-turbo ή tri-turbo

                    φιλε jianni, 2 τουρμπινακια φυσανε παραλληλα, σωστα?
                    οχι ενα μικροτερο στις χαμηλες και ενα μεγαλυτερο στις ψηλες, ε? (η τελειοτητα )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                      οχι ενα μικροτερο στις χαμηλες και ενα μεγαλυτερο στις ψηλες, ε? (η τελειοτητα )

                      Ή μηχανικός υπερσυμπιεστής για τις χαμηλές και κτηνώδης τουρμπίνα για τις ψηλές, βλέπε Lancia S4 (Volumex-Turbo).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jannis last edited by

                        loipon stin periptwsi ti eidous turbo 8a einai, o PetRaN exei dikio. enas sympiestis kai ena turbo vriskontai ston kinitira..

                        episis etoimazetai kai to prwto hybride autokinito apo vw kai 8a exei kai to 7taxyto dsg ws epilogi kivwtiou

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης Jannis έγραψε:
                          loipon stin periptwsi ti eidous turbo 8a einai, o PetRaN exei dikio. enas sympiestis kai ena turbo vriskontai ston kinitira..

                          episis etoimazetai kai to prwto hybride autokinito apo vw kai 8a exei kai to 7taxyto dsg ws epilogi kivwtiou

                          Νωρίς το θυμήθηκαν, όταν η Toyota θα ναι στο Prius III

                          Μα καλά, ένα αφεντικό του VAG δεν είχε δηλώσει κάποτε πως τα υβριδικά είναι άχρηστα και δεν θα επενδύσουν;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                            loipon stin periptwsi ti eidous turbo 8a einai, o PetRaN exei dikio. enas sympiestis kai ena turbo vriskontai ston kinitira..

                            episis etoimazetai kai to prwto hybride autokinito apo vw kai 8a exei kai to 7taxyto dsg ws epilogi kivwtiou

                            Νωρίς το θυμήθηκαν, όταν η Toyota θα ναι στο Prius III

                            Μα καλά, ένα αφεντικό του VAG δεν είχε δηλώσει κάποτε πως τα υβριδικά είναι άχρηστα και δεν θα επενδύσουν;

                            Συγκεκριμένα, είχε ταχθεί υπέρ της χρήσης του πετρελαίου και των ενεργειακών κυψελών-ιδίως, προς αντιπαράθεση των υβριδικών...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jannis last edited by

                              ti na sas pw, egw auta vlepw auta lew...To autokinito auto 8a kineitai me viodiesel..

                              kai 8a pw episis kati pou 8a me 8ymi8eite se 5 me 10 xronia apo twra. To automato ilektromagnitiko kivwtio taxytitwn. To onoma tou de to lew gia eunoeitous logous. To kivwtio auto einai typou CVT (8ewritika apeires sxeseis metadosis) kai exei ws logiki leitourgias tis ilektromagnitikes dynameis pou dimiourgountai kata ti metavoli ilektrikou reumatos mesa se kinoumeno magnitiko pedio (e3iswseis Maxwell gia osous exoun emva8inei ligo sti fisiki). To kivwtio auto exei sthn kyriole3ia panisxyrous magnites pou dimourgoun to aparaitito magnitiko pedio panw se 2 rotores. O enas vrisketai stin pleura tou kinitira kai alos stin pleura twn troxwn. Etsi dimiourgeitai to metavalomeno magnitiko pedio. Anamesa tous iparxei o statoras pou parexei to aparaitito ilektriko reuma. Parapanw plirofories den nomizw oti mporw na dwsw.
                              Mporw na pw omws oti 8a ferei ta panw katw sta kivwtia taxytitwn!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickolas last edited by

                                To καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα CVT με λυμμένα τα προβλήματά του. Το 2ο καλύτερο κιβώτιο είναι ένα DSG με τριπλόδικο συμπλέκτη.
                                Όλα αυτά θεωρητικά πάντα ε?

                                Αφού σκοπεύετε να κάνετε το πρώτο... ας είναι ( ) μην κάνετε το δεύτερο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                  To καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα CVT με λυμμένα τα προβλήματά του. Το 2ο καλύτερο κιβώτιο είναι ένα DSG με τριπλόδικο συμπλέκτη.
                                  Όλα αυτά θεωρητικά πάντα ε?

                                  Αφού σκοπεύετε να κάνετε το πρώτο... ας είναι ( ) μην κάνετε το δεύτερο.

                                  υπάρχει και είναι του Jazz

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    petran last edited by

                                    Ο χρήστης Jannis έγραψε:
                                    loipon stin periptwsi ti eidous turbo 8a einai, o PetRaN exei dikio. enas sympiestis kai ena turbo vriskontai ston kinitira..

                                    αρα φιλε janni μιλαμε για twin turbo
                                    αυτο με απλα λογακια σημαινει οτι οταν τελικα θα ρυθμιστει ο κινητηρας και το προγραμμα,
                                    οχι μονο δεν θα εχει turbo lag ουτε για πλακα, αλλα απεναντιας θα γαζωνει παντου και παντα
                                    στις χαμηλες θα τρομπαρει ο κομπρεσορας ή αντε ενα μικρο τουρμπινακι,
                                    και στις μεσαιες-ψηλες θα παιρνει μπρος η πιο μεγαλη τουρμπινα και αντε γεια!!!

                                    ας μεταφερουνε αυτη τη φιλοσοφια και σε καννα 1.800-2.000 κινητηρα,
                                    και αμφιβαλλω ιδιαιτερα αν θα ψωνισω αλλο αμαξι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Golf GT (κι όχι GTI )

                                      από το 2006 μάλλον με τον νέο κινητήρα 1.4 - 170 supercharged/turbocharged. Είναι επίσημο τελικά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petran last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                        Golf GT (κι όχι GTI )

                                        από το 2006 μάλλον με τον νέο κινητήρα 1.4 - 170 supercharged/turbocharged. Είναι επίσημο τελικά

                                        link?
                                        βρηκα μονο κατι στα τσεχικα, που μιλανε για 170hp/240Νm

                                        bring on the 1.800-2.000cc twin turbos!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης PetRaN έγραψε:

                                          Golf GT (κι όχι GTI )

                                          από το 2006 μάλλον με τον νέο κινητήρα 1.4 - 170 supercharged/turbocharged. Είναι επίσημο τελικά

                                          link?
                                          βρηκα μονο κατι στα τσεχικα, που μιλανε για 170hp/240Νm

                                          bring on the 1.800-2.000cc twin turbos!!!

                                          http://www.autoexpress.co.uk/news/59233 ... first.html

                                          Πολλά ερωτήματα ακόμα με κυριότερα το κόστος κατασκευής και το βάρος

                                          όχι δεν ρωτάω πόσα ακόμα θα βγάλει με 'πρόγραμμα'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            petran last edited by

                                            μαλιστα..
                                            αυτο λεει λιγοτερα και απο τους τσεχους..
                                            δεν πειραζει.. τα τεχνικα θα βγουνε στην πορεια.

                                            επισης στους τσεχους διαβασα για εναν νεο turbodiesel στα 2.0 λιτρα με 350+Nm ροπης (μαμα, δηλαδη 400Nm με ελαχιστο γαργαληματακι )
                                            αυτος μαλλον θα φορεθει αρχικα στο Α3 cabrio..

                                            οσο για 'προγραμμα' στον biturbo.. αστο.
                                            ο καθεις στο ειδος του..

                                            thx 4 the link

                                            υγ.
                                            επισης πηρε το ματι μου ως final αυτο:
                                            2.0 TFSI, 240 PS/340 Nm.
                                            παει βουρ για seat leon cupra κατα τη γνωμη μου, και ισως και για καννα s3, αν και ειχανε δηλωσει περισσοτερα αρχικα..
                                            πιστευω πως λογω μεγαλης ροπης, θα μπει καποια στιγμη και στα βαρια 4πορτα του ομιλου..
                                            να το βαζανε και σε καννα 'σπαρτιατικο' golfακι, θα ητανε μεγαλη μαγκια,
                                            αλλα οι γερμανοι δεν σκεφτονται σαν ελληνες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 25 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr