-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
εχεις κι αυτη την αφανα στο καρκαλι .....κι εσυ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ για το αν θα πειραξεις το Z?Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου... Θα ζητήσω περισσότερα data απο τον sx και θα δούμε!
-
Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου... Θα ζητήσω περισσότερα data απο τον sx και θα δούμε!
Φιλε maxmara όλη η μετατροπή που αναφέρει ο sx υπαρχει σε ολόκληρο ένθετο περασμένου τεύχους των 4t. Αναλυτικότατη και προπάντων.. απολαυστική !!!
Απορώ πως σου ξέφυγε! Το συγκεκριμένο άρθρο μάλιστα πιστεύω ότι είναι έξοχο παράδειγμα που δείχνει τι σημαίνουν οι όροι 'μετατροπή' και 'βελίτωση' και όχι απλά βελτιώσεις του στυλ
'αναβαθμίζω το λειτουργικό σύστημα της CPU και 'πιάνω' περισσότερα άλογα.' -
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου... Θα ζητήσω περισσότερα data απο τον sx και θα δούμε!
Φιλε maxmara όλη η μετατροπή που αναφέρει ο sx υπαρχει σε ολόκληρο ένθετο περασμένου τεύχους των 4t. Αναλυτικότατη και προπάντων.. απολαυστική !!!
Απορώ πως σου ξέφυγε! Το συγκεκριμένο άρθρο μάλιστα πιστεύω ότι είναι έξοχο παράδειγμα που δείχνει τι σημαίνουν οι όροι 'μετατροπή' και 'βελίτωση' και όχι απλά βελτιώσεις του στυλ
'αναβαθμίζω το λειτουργικό σύστημα της CPU και 'πιάνω' περισσότερα άλογα.'Ποιό? Έχω κάποιο απο το Drive. Nα πάρει, αυτός ο νόμος του Μερφυ!
-
Μόλις επέστρεψα από νυχτερινή βόλτα με 350Ζ cabrio
Γυρνάει για πλάκα και παντού και με... 4η
Φοβερός ήχος, βαρύ τιμόνι, αν και το συγκεκριμένο επηρεαζόταν από λακούβες και ανωμαλίες
ροπή παντού, αν και αρκετά μακρύ το κιβώτιο, ειδικά η 6η
ερώτηση για τον max: πως αντέχεις με το... αερόθερμο; ένα κύμα ζεστού αέρα έρχεται συνέχεια και βέβαια το τούνελ γίνεται σόμπα μετά από λίγο
πολύ μικρό ταχύμετρο , αλλά αποζημιώνει ο δείκτης πίεσης λαδιού
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μόλις επέστρεψα από νυχτερινή βόλτα με 350Ζ cabrioΓυρνάει για πλάκα και παντού και με... 4η
Φοβερός ήχος, βαρύ τιμόνι, αν και το συγκεκριμένο επηρεαζόταν από λακούβες και ανωμαλίες
ροπή παντού, αν και αρκετά μακρύ το κιβώτιο, ειδικά η 6η
ερώτηση για τον max: πως αντέχεις με το... αερόθερμο; ένα κύμα ζεστού αέρα έρχεται συνέχεια και βέβαια το τούνελ γίνεται σόμπα μετά από λίγο
πολύ μικρό ταχύμετρο , αλλά αποζημιώνει ο δείκτης πίεσης λαδιού
Βάλατε και κασέτες να ακούσετε μουσική στο κασετόφωνο;;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Μόλις επέστρεψα από νυχτερινή βόλτα με 350Ζ cabrio
Γυρνάει για πλάκα και παντού και με... 4η
Φοβερός ήχος, βαρύ τιμόνι, αν και το συγκεκριμένο επηρεαζόταν από λακούβες και ανωμαλίες
ροπή παντού, αν και αρκετά μακρύ το κιβώτιο, ειδικά η 6η
ερώτηση για τον max: πως αντέχεις με το... αερόθερμο; ένα κύμα ζεστού αέρα έρχεται συνέχεια και βέβαια το τούνελ γίνεται σόμπα μετά από λίγο
πολύ μικρό ταχύμετρο , αλλά αποζημιώνει ο δείκτης πίεσης λαδιού
Βάλατε και κασέτες να ακούσετε μουσική στο κασετόφωνο;;
με το V6 δεν χρειάζεσαι μουσική, αν και το συγκεκριμένο είχε ράδιο-Cd που ήταν φυσικά κλειστο
-
Στο M3 έχω μπει σαν συνοδηγός και είχα κατενθουσιαστεί (ναι αναγκάστηκα να το ομολογήσω σαν αντιγερμανόφιλος) από 2 πράγματα κυρίως.
Εντάξει από θέμα δύναμης περιμένεις να είναι παντοδύναμο οπότε το θεωρείς δεδομένο, ΑΛΛΑ δεν μπορείς να διανοηθείς πως μπορεί να αλλάζει ταχύτητα (με ξερογκαζιά παρακαλώ) τόσο γρήγορα όσο κανένα χειροκίνητο και να τρώς τέτοια κλωτσιά σε κάθε αλλαγή που νομίζεις πως έρχεται και σε χτυπάει νταλίκα με διπλάσια χλμ. από πίσω.
Επίσης δεν θα ξεχάσω τον ΗΧΟ του κινητήρα τόσο στριγγός, αλήτικος, ζωντανός.....δεν πίστευα στα αυτιά μου
Τώρα για το 350Z δεν ξέρω τίποτα περισσότερα από αυτά που γράφουν τα περιοδικά.
Όταν περνάω και απ'τη Νέα Μάκρη στη διασταύρωση με Δίονυσο το έχει ο Πλακίτσης φάτσα κάρτα και σε αυτό το υπέροχο χρυσοκαφέ χρώμα που σκέφτομαι να του πω πως ενδιαφέρομαι και καλά για ανταλλαγή με το rallye μήπως και το οδηγήσω λιγάκι γιατί μου τρέχουν τα σάλια.... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μόλις επέστρεψα από νυχτερινή βόλτα με 350Ζ cabrio
Γυρνάει για πλάκα και παντού και με... 4ηΜήπως σε ένα ανθρακί Ζ?
Φοβερός ήχος, βαρύ τιμόνι, αν και το συγκεκριμένο επηρεαζόταν από λακούβες και ανωμαλίες
Για τα πρώτα δύο σχόλια, έχεις δίκαιο . Για το τελευταίο, δεν ξέρω...στην ελληνική 'άσφαλτο' όλα είναι δυνατά!
ροπή παντού, αν και αρκετά μακρύ το κιβώτιο, ειδικά η 6η
Το Ζ τραβάει απο το ρελαντί, όπως θα περίμενες απο αυτοκίνητο με τέτοια specs . Όμως, εγώ - αντιθέτως - δεν θα με πείραζε μια πιο μακριά 6η.
ερώτηση για τον max: πως αντέχεις με το... αερόθερμο; ένα κύμα ζεστού αέρα έρχεται συνέχεια και βέβαια το τούνελ γίνεται σόμπα μετά από λίγο
Και πάλι έχεις δίκαιο. Μου έκανε εντύπωση που (με κλειστά παράθυρα) έβαζα a/c ακόμα και δροσερές μέρες της άνοιξης. Φταίει ότι η μηχανή είναι αρκετά πίσω? Και σίγουρα, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, οι Ιάπωνες τσιγκουνεύτηκαν στην μόνωση...
πολύ μικρό ταχύμετρο , αλλά αποζημιώνει ο δείκτης πίεσης λαδιού
Όχι μόνο μικρό αλλά το κρύβει, εν μέρει το τιμόνι. Μπορείς όμως να ρυθμίσεις το trip computer να σου δείχνει ταχύτητα.
Επίσης, βρίσκω πλεονασμό την ένδειξη βολτόμετρου. Θα προτιμούσα μια θερμοκρασία λαδιού? Ή κάτι άλλο.
Ζ -
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Μήπως σε ένα ανθρακί Ζ?
όχι, μπλε ήταν με χαρακτηριστική πινακίδα
Για τα πρώτα δύο σχόλια, έχεις δίκαιο . Για το τελευταίο, δεν ξέρω...στην ελληνική 'άσφαλτο' όλα είναι δυνατά!
ίσως ήταν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, γι' αυτό δεν το λέω κατηγορηματικά, είχε 'δύσκολα' χιλιόμετρα
Το Ζ τραβάει απο το ρελαντί, όπως θα περίμενες απο αυτοκίνητο με τέτοια specs . Όμως, εγώ - αντιθέτως - δεν θα με πείραζε μια πιο μακριά 6η.
ναι μεν, αλλά... σε ρεπρίζ είναι πιο αργό από το GTI το διαπίστωσα και στην πράξη, αφού έμενα πίσω με το ανοιχτό 'Ζ' σε σχέση με το δικό μου που το χα δώσει στο φίλο μου. Με πιο μακρύ κιβώτιο θα ταν ακόμα πιο 'αργό'. Είναι κι αυτά τα 1.635 κιλά
Και πάλι έχεις δίκαιο. Μου έκανε εντύπωση που (με κλειστά παράθυρα) έβαζα a/c ακόμα και δροσερές μέρες της άνοιξης. Φταίει ότι η μηχανή είναι αρκετά πίσω? Και σίγουρα, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, οι Ιάπωνες τσιγκουνεύτηκαν στην μόνωση...
Εντάξει και σε άλλα πισωκίνητα βγαίνει θερμότητα (S2000-, RX-8 ) αλλά τόσο πολύ; Με περισότερη μόνωση βέβαια, αύξηση βάρους, κόστους κλπ
Όχι μόνο μικρό αλλά το κρύβει, εν μέρει το τιμόνι. Μπορείς όμως να ρυθμίσεις το trip computer να σου δείχνει ταχύτητα.
Επίσης, βρίσκω πλεονασμό την ένδειξη βολτόμετρου. Θα προτιμούσα μια θερμοκρασία λαδιού? Ή κάτι άλλο.
ΖΕίσαι ψηλός γι' αυτό στο κρύβει μάλλον Δεν μπήκα σε λεπτομέρειες με trip computer, είχα άλλα ν' ασχοληθώ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μήπως σε ένα ανθρακί Ζ?
όχι, μπλε ήταν με χαρακτηριστική πινακίδα
ναι μεν, αλλά... σε ρεπρίζ είναι πιο αργό από το GTI το διαπίστωσα και στην πράξη, αφού έμενα πίσω με το ανοιχτό 'Ζ' σε σχέση με το δικό μου που το χα δώσει στο φίλο μου. Με πιο μακρύ κιβώτιο θα ταν ακόμα πιο 'αργό'. Είναι κι αυτά τα 1.635 κιλά
Πάρα πολλά κιλά...
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Μήπως σε ένα ανθρακί Ζ?
όχι, μπλε ήταν με χαρακτηριστική πινακίδα
ναι μεν, αλλά... σε ρεπρίζ είναι πιο αργό από το GTI το διαπίστωσα και στην πράξη, αφού έμενα πίσω με το ανοιχτό 'Ζ' σε σχέση με το δικό μου που το χα δώσει στο φίλο μου. Με πιο μακρύ κιβώτιο θα ταν ακόμα πιο 'αργό'. Είναι κι αυτά τα 1.635 κιλά
Πάρα πολλά κιλά...
Ασχετο, αλλα απεναντι μου μενει ενας που ειχε φερει το Ζ4 και το 350Ζ και τα γυρνοβολαγε στα Βριλησσια! Ξερετε ποιος ειναι; Μαλλον συντακτης μου φαινεται...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Βάλατε και κασέτες να ακούσετε μουσική στο κασετόφωνο;;
Δεν έχω σκεφτεί κάποια έξυπνη χρήση για το κασσετόφωνο. Θα μπορούσα να χώνω ένα σάντουιτς στην σχισμή? Η ένα λουλούδι? (μια εμπνευσμένη στιγμή των Ιαπώνων σχεδιαστών).
Στοιχηματίζω το Μ3 δεν έχει τέτοια φαιδρά...
-
http://www.everythingipod.co.uk/item--B ... U0080.html
-
maxmara....παει το οχημα...θα το χαλασει....ερχεται ο κομπρεσορας!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
maxmara....παει το οχημα...θα το χαλασει....ερχεται ο κομπρεσορας!Τι εννοείς?
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
maxmara....παει το οχημα...θα το χαλασει....ερχεται ο κομπρεσορας!
Τι εννοείς?
vortec κομπρεσορας,θα μπει σε λιγες μερες.
Ειμαι κατα,αλλα αφου θελει ο ιδιοκτητης.....
Θα σου πω νεοτερα σε λιγες μερες. -
Ο χρήστης pad έγραψε:
maxmara....παει το οχημα...θα το χαλασει....ερχεται ο κομπρεσορας!
Τι εννοείς?
vortec κομπρεσορας,θα μπει σε λιγες μερες.
Ειμαι κατα,αλλα αφου θελει ο ιδιοκτητης.....
Θα σου πω νεοτερα σε λιγες μερες.Χμμμ...πόσο θα του πάει? Απ'ότι ξέρω, το twin turbo παραμένει η καλύτερη λύση.
Χρειάζεται να αλλάξει καπώ?
Κράταμε ενήμερο (pm)
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
DO IT
(twin turbo pls)
ΣΚαλησπέρα...θα στείλω pm για περισσότερες πληροφορίες επειδή...έχω σχεδόν μπεί στο λούκι της αναβάθμισης !
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
DO IT
(twin turbo pls)
ΣΚαλησπέρα...θα στείλω pm για περισσότερες πληροφορίες επειδή...έχω σχεδόν μπεί στο λούκι της αναβάθμισης !
αλήτη κοντράκια
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
DO IT
(twin turbo pls)
ΣΚαλησπέρα...θα στείλω pm για περισσότερες πληροφορίες επειδή...έχω σχεδόν μπεί στο λούκι της αναβάθμισης !
αλήτη κοντράκια
Δεν είναι αυτό... ...φοβάμαι μην με πετύχει ο Τεό σε καμία ευθεία...
new 350Z ή used M3;