-
Hello to everyone!
Ψευδώνυμο: CONTROLAS
Όνομα : Aλέξανδρος
Ηλικία: 27 (και κάτι ψηλά)Έπειτα από μία ΕΝΤΕΛΩΣ μα ΕΝΤΕΛΩΣ (ξανατονίζω) ΕΝΤΕΛΩΣ τυχαία γνωριμία με το μέλος toutouni και το υπέροχο Coltάκι του εχθές το απόγευμα στο κέντρο της Αθήνας (χάζευα το όχημα μέχρι που ο άνθρωπος ήρθε και μου το άνοιξε για να μπω μέσα κτλ), αναφέρω και γω το παρόν σε αυτό το forum μιας και το έχω παραγγείλει σε ασημί (silver bullet το όχημα δηλαδή!).Το περιμένω τέλος Σεπτέμβρη!
Παρεπιπτώντως φίλε toutouni ευχαριστώ για την καταννόησή σου την Παρασκευή (να πω την αλήθεια περίμενα να μας κυνηγάνε αντί να μας το δείξουν, θα νόμιζε κανείς οτι θέλαμε να το κλέψουμε έτσι που πέσαμε με τα μούτρα πάνω του!)
Το club πότε θα το ιδρύσουμε?τόσα clubs υπάρχουν, δε θα φτιάξουμε ένα για αυτό το 'διαμάντι'; -
Ο χρήστης controlas έγραψε:
Το club πότε θα το ιδρύσουμε?τόσα clubs υπάρχουν, δε θα φτιάξουμε ένα για αυτό το 'διαμάντι';
Συγκεκριμένα 'τρία διαμάντια'
Καλώς ήρθες στη παρέα μας.
Από επιτρέπεται, από που το έχεις παραγγείλει;
-
Ναι όντως το υποβάθμισα το 'κόσμημα', 3 διαμάντια!!!
Το παράγγειλα από το Σαρακάκη, με δώρο τα πατάκια, τις πινακίδες και τα τέλη και 200-250 ευρώ έκπτωση, και έκπτωση στην αγορά συναγερμού (τον ΜΕΤΑ δηλαδή). Όχι μετρητοίς, αλλά ο διακονονισμός είναι να δώσω περίπου τα μισά μπροστά και τα υπόλοιπα σε 48 δόσεις των περίπου 215 ευρώ/μήνα. Το περιμένω το τελευταίο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη.
Οι υπόλοιποι που το παραγγείλατε και τι πετύχατε για δώρο;
Υ.Γ. Αν δε ξαναγράψω post σύντομα, σημαίνει πως έχω φύγει με άδεια για διακοπές οπότε ξανά πίσω σε 2 βδομάδες!Καλές διακοπές σε όλους!
-
Hello!
Το δικο μου czt εχει κανει πλεον 3600χλμ. Στα 1500 του αλλαξα τα λαδια οπως προτεινε ο πωλητης,και τωρα πλεον το ανοιγω μεχρι τις 5000-5500σαλ. Οι εντυπωσεις απο το αμαξι ειναι μονο θετικες. Μοναδικο ψεγαδι το πολυ γκαζι που εχει ως αποτελεσμα να μουρωνει το αμαξι σε κλειστες στροφες. Εχοντας συνηθησει απο το rallye το Czt γερνει περισσοτερο, ενω τα πολυ κλειστα -πεταλα- δεν ειναι το στοιχειο του. Σιγουρα καποια στιγμη θα μπουνε τα ελατηρια χαμηλοματος που ειναι ετοιμα στην αγγλια,μαζι με πολλες βελτιωτικες λυσεις για την αυξηση της ιπποδυναμης.
Το esp με εχει σωσει πολλες φορες και ακομα το στρωνω! Ειναι καθοριστικο στον ελενχο του πισω μερους οταν υπαρχει ασταθεια και ιδιαιτερα σε κατι αποτομα φρενα πανω στην στροφη με πολλα χιλιομετρα! Ειναι το τριτο χερι που σε βοηθαει εκει που δεν το περιμενεις. Ειχα αμφιβολειες για το πως θα επηρεαζει την οδηγηση αλλα τελικα ειμαι σιγουρος οτι και να υπηρχε δυνατοτητα επιλογης δεν προκειται ποτε να το εβαζα στο off. Ειχα διαβασει σε ενα περιοδικο οτι λογο του esp εξαφανιζετε καθε εννοια ρυθμιστικοτητας. Τι νοημα εχει να ρυθμισεις ενα turbato μπροστινοκινητο αμαξι για να μπεις στην στροφη δεν εχω καταλαβει ακομα. Περνεις τις σωστες γραμμες,κανεις οικονομια στο γκαζι και εισαι ετοιμος . Σε ολοκληρη την διαδρομη -χαλκιδα- Β.Ευβοια δρομος γεματος στροφες, το esp ΔΕΝ κανει αισθητη την παρουσια του.Και οπως οτι καινουργιο εχεις ειναι και καντεμικο, προχθες με εφαγε το χαλαζι στον δρομο και ευτιχως που βρικα καπου να το κρυψω γιατι θα ειχε γινει ολη η λαμαρινα σουροτηρι. Και το χειροτερο 4 χρονια ειχα το rallye δεν ειχα δει πως ειναι το χαλαζι,οπως και δεν ειχα πεσει ποτε σε λακουβα οπως επεσα την προηγουμενη εβδομαδα με αποτελεσμα να στραβωσω την ζαντα και να πεταξει βιζυ το λαστιχο
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Λοιπόν avassis έτσι όπως στα είπα είναι!Στροφή 90 μοίρες απο σταματημένος...πρώτη...στρίβεις και γυρνάει αρκετά σβέλτα το τιμόνι αν το αφήσεις χαλαρό στα χέρια σου!
Δεν ξέρω αν το λές αυτό συγκρινόντας το με κάποιο άλλου αυτοκίνητο ή κάτι άλλο αλλά σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της οικογένειας (octavia,zx) μπορώ να πω οτι βρίσκει την ευθεία πιο εύκολα.
Αυτάαααα
Αφού έλεγξα τις πιέσεις των ελαστικών και δοκίμασα ξανά και ξανά σε κάποιους άδειους δρόμους και με διαφορέτικές ταχύτητες (10-60χλμ/ώρα) κατάλαβα ότι υπάρχει μια ελαφριά επαναφορά για περίπου το 1/3 του τόξου της διαδρομής του τιμονιού. Από 'κει κι έπειτα ήθελε βοήθεια εάν και είχε λιγότερη αντίσταση από όταν στρίβεις. Το συγκρίνω με το Fiesta του 1992 καθώς και με το τελευταίο Fiesta. Θα έλεγα πως το συγκρίνω και με αυτό που οδήγησα στο test-drive, αν και η βόλτα ήταν πολύ μικρή και δεν μπορώ να είμαι και τόσο σίγουρος. Για να μου φύγει η απορία το πήγα στο συνεργείο και μου είπανε πως έτσι είναι το τιμόνι στο μοντέλο αυτό επειδή είναι ηλεκτρικο-υδραυλικό και για αυτό δεν επαναφέρει μέχρι την ευθεία!!! Το οδήγησε κάποιος με εμένα συνοδηγό κανα-δυό τετράγωνα και η συμπεριφορά ήταν ακριβώς έτσι όπως προανέφερα. Ο τεχνικός το θεώρησε φυσιολογικό. Κάτι πάντως που παρατήρησα τις προηγούμενες ημέρες ψάχνοντας στο manual για το θέμα του τιμονιού ήταν ότι ενώ έγραφε πως η ένδειξη EPS στην θέση ON έσβηνε μετά από λίγα δευτερόλεπτα, στο δικό μου σβήνει μόνο όταν ανάψω τον κινητήρα. Ο τεχνίκος μου είπε πως αυτό είναι το σωστό όχι το manual. Θα ήθελα την γνώμη σας πάντως για να μου φύγει κάθε ανησυχία.
ΥΓ. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που έχετε δείξει.
-
Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του θέματος MITSUBISHI COLT στα 'Νέα μοντέλα'
(Moderator (φιλοξενούμενος) nass)
-
χαιρομαι που ενα καλο αυτοκινητο απο μια οχι και τοσο διαδεδομενη εταιρεια στην ελλαδα εχει τοσους αγοραστες...με γεια σας παιδια τα κολτ!
-
Ο χρήστης avassis έγραψε:
η ένδειξη EPS στην θέση ON έσβηνε μετά από λίγα δευτερόλεπτα, στο δικό μου σβήνει μόνο όταν ανάψω τον κινητήρα. Ο τεχνίκος μου είπε πως αυτό είναι το σωστό όχι το manual. Θα ήθελα την γνώμη σας πάντως για να μου φύγει κάθε ανησυχία.
.
ενοεις το epc το λαμπακι για το ηλεκτρονικο γκαζι.ετσι ειναι μολις βαλεις μπρος σβηνει.δεν κλεινει μονο του..
-
Ο χρήστης Lord~Drake έγραψε:
η ένδειξη EPS στην θέση ON έσβηνε μετά από λίγα δευτερόλεπτα, στο δικό μου σβήνει μόνο όταν ανάψω τον κινητήρα. Ο τεχνίκος μου είπε πως αυτό είναι το σωστό όχι το manual. Θα ήθελα την γνώμη σας πάντως για να μου φύγει κάθε ανησυχία.
.
ενοεις το epc το λαμπακι για το ηλεκτρονικο γκαζι.ετσι ειναι μολις βαλεις μπρος σβηνει.δεν κλεινει μονο του..
Για το ηλεκτρικο τιμονι ειναι το λαμπακι αν δεν κανω λαθος
-
Ο χρήστης Und3R έγραψε:
η ένδειξη EPS στην θέση ON έσβηνε μετά από λίγα δευτερόλεπτα, στο δικό μου σβήνει μόνο όταν ανάψω τον κινητήρα. Ο τεχνίκος μου είπε πως αυτό είναι το σωστό όχι το manual. Θα ήθελα την γνώμη σας πάντως για να μου φύγει κάθε ανησυχία.
.
ενοεις το epc το λαμπακι για το ηλεκτρονικο γκαζι.ετσι ειναι μολις βαλεις μπρος σβηνει.δεν κλεινει μονο του..
Για το ηλεκτρικο τιμονι ειναι το λαμπακι αν δεν κανω λαθος
Ακριβώς. ΕPS - Electronic Power Steering EPC δεν βλέπω πουθενά. Πάντως εάν εννοούμε το ίδιο χαίρομαι που ακούω πως σβήνει και σε σας αφού ανάψει η μηχανή. Μόλις έκανα και το πρώτο μεγάλο ταξίδι Αθήνα -Θεσσαλονίκη (5 ώρες καθαρή οδήγηση) και βλέπω πως είναι πραγματικά δυνατό αμάξι. Δεν ξεπέρασα τις 4000 στροφές εκτός από μια φορά που το πήγα προδευτικά μέχρι τις 5000 οπότε έφτασα και τα 165 χλμ/ώρα. Στην διαδρομή 120-130 και κάπου-κάπου σε κανά προσπέρασμα 140 χλμ/ώρα. Μιλάω πάντα για τα τμήματα που είναι αυτοκινητόδρομος κανονικός. Πάντως ανεβάζει πολύ εύκολα και είναι πολύ ευχάριστο και ξεκούραστο στην οδήγηση. Αύριο επιστρέφω Αθήνα.
Υ.Γ. Στο ταξίδι πάντως δεν είδα ούτε ένα αδερφάκι του.
-
μέχρι και προχθές δεν είχα δει κανένα czt στο δρόμο!
Το τελευταίο διήμερο είδα 4,όλα μαύρα!
Πιο άγριο από τις μικρές εκδόσεις,και παρ'όλα αυτά παραμένει διακριτικό...
-
Παιδια, το Colt CZ3 1.3 3d εχει πισω ημιακαμπτο αξονα?
Μπορει καποιος που το οδηγει να γραψει τις γενικες εντυπωσεις του γιατι σκεφτομαστε να το αγορασουμε για τις μετακινησεις στην πολη.
-
Ημιάκαμπτο έχει πίσω με αντιστρεπτική.
Η συημπεριφορά του πάντως είναι πολύ καλή και κυρίως προβλέψιμη.
Σε καμμία περίπτωση δεν θα μουρώσει και με το μόνο που έχεις να ασχοληθείς είναι το πίσω μέρος το οποίο με το αρκετά καλά σε αίσθηση τιμόνι, τα απίστευτα φρένα (110-0 σε 47 μέτρα τιμή πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας και αν) καθοδηγείται με απόλυτη ακρίβεια.Τώρα για πόλη πιστεύω οτι υπάρχουν και άλλα τουτούνια πιο φτηνά αν είναι μόνο αυτή η χρήση του. ΟΧΙ οτι δεν κάνει ...και οικονομικό είναι αλλά έχει το κάτι παραπάνω γι'αυτό και η ανεβασμένη τιμή αν σκεφτείς οτι με τα ίδια λεφτά παίρνεις το focus 1,4 C4 1,4 κτλ.
Κατα τα άλλα έχω κάνει 6500 χιλιόμετρα και δεν το χορταίνω!
-
Ο χρήστης avassis έγραψε:
Κάτι πάντως που παρατήρησα τις προηγούμενες ημέρες ψάχνοντας στο manual για το θέμα του τιμονιού ήταν ότι ενώ έγραφε πως η ένδειξη EPS στην θέση ON έσβηνε μετά από λίγα δευτερόλεπτα, στο δικό μου σβήνει μόνο όταν ανάψω τον κινητήρα. Ο τεχνίκος μου είπε πως αυτό είναι το σωστό όχι το manual. Θα ήθελα την γνώμη σας πάντως για να μου φύγει κάθε ανησυχία.
ΥΓ. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που έχετε δείξει.
Έτσι ακριβώς είναι και σε εμένα μην ανησυχείς για το λαμπάκι.
Σβήνει αφού ξεκινήσει το μοτέρ.Τώρα για την επαναφορά...πρέπει να εμφανίζεται αυτό που λές υπο ορισμένες συνθήκες. ΄Δηλαδή θέλει λίγο βοήθεια προς το τέλος για να βρεί ακριβώς την ευθεία
-
Λοιπον... Παραγγειλαμε το CZ3 1,3 στην εκδοση Invite + ηλιοροφη. Μαυρο με κοκκινα καθισματα! Θα το εχουμε σε 10 μερες!
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Λοιπον... Παραγγειλαμε το CZ3 1,3 στην εκδοση Invite + ηλιοροφη. Μαυρο με κοκκινα καθισματα! Θα το εχουμε σε 10 μερες!καλοταξιδο λευτερη.......
-
Να'σαι καλα!
-
καλορίζικο συνονόματε
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Λοιπον... Παραγγειλαμε το CZ3 1,3 στην εκδοση Invite + ηλιοροφη. Μαυρο με κοκκινα καθισματα! Θα το εχουμε σε 10 μερες!Καλοτάξιδο και από μένα αλλά αυτό το V8 στην υπογραφή σου μου λέει ότι κάτι μεγάλο ετοιμάζεις..
-
Και απο μενα επισης καλοταξιδο
Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt