Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 14
    • Best 0
    • Groups 0

    avassis

    @avassis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    14
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    avassis Unfollow Follow

    Latest posts made by avassis

    • RE: Διαφημιστικές πινακίδες στους δρομους

      Ενα παλικάρι, ο Γιάννης, έχασε την ζωή του όταν το αυτοκίνητό του ξέφυγε από την πορεία του επί της λεωφόρου Κηφισίας και προσέκρουσε με περίπου 80 χλμ/ώρα σε παράνομη διαφημιστική πινακίδα που βρίσκονταν 2 μέτρα από την άκρη του δρόμου, μεταξύ της Κηφισίας και του παράδρομου που έμπαινε στην Κηφισίας. Κατά την σύγκρουση η πινακίδα όντας καλά στερεωμένη στο έδαφος και έχοντας τεράστιο όγκο δεν έπαθε τίποτα. Εάν δεν υπηρχε η πινακίδα το αυτοκίνητο θα είχε στην διαθεσή του τουλάχιστον 20-25 μέτρα μέχρι τις μπάρες του δρόμου. Αλλά η πινακίδα δεν έδωσε στον Γιάννη την ευκαιρία να ζήσει.

      Ο πατέρας του μου ζήτησε να ψηφίσω στην ιστοσελίδα http://www.amarysia.gr σε ένα δημοψήφισμα για τα προβλήματα του Αμαρουσίου την επιλογή για τις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες.  Με μεγάλη μου χαρά έκανα αυτή την μικρή 'θυσία' και ζητάω κι από σας εάν δεν σας κάνει κόπο να κάνετε το ίδιο.  Ας δώσουμε λίγη ικανοποίηση σε έναν πατέρα και εάς σκεφτούμε πως στην θέση του Γιάννη θα μπορούσε να ήμασταν εμείς.
      
      Ευχαριστώ
      
      Αλέξανδρος.
      avassis
      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      avassis
    • RE: Περι γρατσουνιών στο αμάξωμα

      Παιδιά, πού μπορώ να προμηθευτώ στην Αθήνα (κέντρο) την 3 Μ; Εψαξα Πράκτικερ και δεν είχαν τίποτα ενώ στα Autoplus είχαν κάποια άγνωστη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      avassis
    • RE: Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2005 του 4ΤF

      Mazda 5

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      avassis
    • RE: Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt

      Ο χρήστης Funis έγραψε:

      Εκαστο στο ειδος του βεβαια και μεσα στην πολη το Colt δεν εχει αντιπαλο..

      Μιας και το λες, έξω απο την πόλη πως τα πάει?? Γιατι εγω κάνω και ταξιδακια!

      Με το 5-θυρο 1300 Αθήνα-Θεσσαλονίκη 5 ώρες (χωρίς να υπολογίζω στάσεις), κατανάλωση με Α/C 7,2 λίτρα, όπου είχε αυτοκινητόδρομο δεν πήγα κάτω από 120 χλμ, το πάτησα μέχρι 165 χλμ χωρίς να το καταλάβω (δεν ήθελα να το ανεβάσω πάνω από τις 5000 στροφές). Αντίστοιχα και στην επιστροφή. Λιγο έγερνε στην Υλίκη όπου η αλήθεια είναι οτί πρέπει να ήμουν στα 105-110 χλμ. Κανένα πρόβλημα πάντως αν και δεν είμαι και πολύ έμπειρος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avassis
    • RE: Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt

      Ο χρήστης toutouni έγραψε:

      Στο δικό μου cz3 είναι της mitsubishi (το γράφει στο πλαστικό μέρος κάτω που έχει το πατάκι) και μου τα είχε δώσει ο ΠΑΠΡΑΣ .

      Δώρο ήταν τα πατάκια και ο συναγερμός ΜΕΤΑ .

      και τα δικά μου πατάκια 'μαμά' είναι
      ο παπρας έβαλε μόνο την πινακίδα και
      ο σαρακάκης το 'υπέροχο' αυτοκόλητο
      λογότυπο το οποίο έφυγε αμέσως με την
      βοήθεια μιας οδοντογλυφίδας...

      Η προσφορά του Πράπα στο 5θυρο 1300 ήταν πατάκια (κλασσικά), συναγερμός ΜΕΤΑ, και σετ τρίγωνο, πυροσβεστήρας φαρμακείο (μετά από δική μου 'σπόντα' του τύπου δεν απαγορεύεται να κυκλοφορώ χωρίς αυτά??). Μια νύξη που τους έκανα ότι δεν μου αρέσει το σηματάκι του Σαρακάκη ήταν αρκετή για να το παραλάβω χωρίς αυτό και χωρίς σημάδι.

      Είναι πιστεύω υποχρέωσή τους να σε ρωτάνε εάν θέλεις να είσαι κινητή διαφήμηση ή όχι. Τουλάχιστον, θα έπρεπε να χρεώνουμε τον διαφημηστικό χώρο με το μήνα. Στον αδερφό μου στο κάλυψαν το 1/3 του πίσω παρμπρηζ με αυτοκόλλητο λογότυπο. Αίσχος.....

      Καλοτάξιδα στους καινούργιους κατόχους

      Υ.Γ. Μπρελόκ σας δώσανε? Τωρά που θα πάω για λάδια θα τους το ζητήσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avassis
    • RE: Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt

      Ο χρήστης Und3R έγραψε:

      η ένδειξη EPS στην θέση ON έσβηνε μετά από λίγα δευτερόλεπτα, στο δικό μου σβήνει μόνο όταν ανάψω τον κινητήρα. Ο τεχνίκος μου είπε πως αυτό είναι το σωστό όχι το manual. Θα ήθελα την γνώμη σας πάντως για να μου φύγει κάθε ανησυχία.

      .

      ενοεις το epc το λαμπακι για το ηλεκτρονικο γκαζι.ετσι ειναι μολις βαλεις μπρος σβηνει.δεν κλεινει μονο του..

      Για το ηλεκτρικο τιμονι ειναι το λαμπακι αν δεν κανω λαθος

      Ακριβώς. ΕPS - Electronic Power Steering EPC δεν βλέπω πουθενά. Πάντως εάν εννοούμε το ίδιο χαίρομαι που ακούω πως σβήνει και σε σας αφού ανάψει η μηχανή. Μόλις έκανα και το πρώτο μεγάλο ταξίδι Αθήνα -Θεσσαλονίκη (5 ώρες καθαρή οδήγηση) και βλέπω πως είναι πραγματικά δυνατό αμάξι. Δεν ξεπέρασα τις 4000 στροφές εκτός από μια φορά που το πήγα προδευτικά μέχρι τις 5000 οπότε έφτασα και τα 165 χλμ/ώρα. Στην διαδρομή 120-130 και κάπου-κάπου σε κανά προσπέρασμα 140 χλμ/ώρα. Μιλάω πάντα για τα τμήματα που είναι αυτοκινητόδρομος κανονικός. Πάντως ανεβάζει πολύ εύκολα και είναι πολύ ευχάριστο και ξεκούραστο στην οδήγηση. Αύριο επιστρέφω Αθήνα.

      Υ.Γ. Στο ταξίδι πάντως δεν είδα ούτε ένα αδερφάκι του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avassis
    • RE: Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt

      Ο χρήστης digilef έγραψε:
      Λοιπόν avassis έτσι όπως στα είπα είναι!

      Στροφή 90 μοίρες απο σταματημένος...πρώτη...στρίβεις και γυρνάει αρκετά σβέλτα το τιμόνι αν το αφήσεις χαλαρό στα χέρια σου!

      Δεν ξέρω αν το λές αυτό συγκρινόντας το με κάποιο άλλου αυτοκίνητο ή κάτι άλλο αλλά σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της οικογένειας (octavia,zx) μπορώ να πω οτι βρίσκει την ευθεία πιο εύκολα.

      Αυτάαααα

      Αφού έλεγξα τις πιέσεις των ελαστικών και δοκίμασα ξανά και ξανά σε κάποιους άδειους δρόμους και με διαφορέτικές ταχύτητες (10-60χλμ/ώρα) κατάλαβα ότι υπάρχει μια ελαφριά επαναφορά για περίπου το 1/3 του τόξου της διαδρομής του τιμονιού. Από 'κει κι έπειτα ήθελε βοήθεια εάν και είχε λιγότερη αντίσταση από όταν στρίβεις. Το συγκρίνω με το Fiesta του 1992 καθώς και με το τελευταίο Fiesta. Θα έλεγα πως το συγκρίνω και με αυτό που οδήγησα στο test-drive, αν και η βόλτα ήταν πολύ μικρή και δεν μπορώ να είμαι και τόσο σίγουρος. Για να μου φύγει η απορία το πήγα στο συνεργείο και μου είπανε πως έτσι είναι το τιμόνι στο μοντέλο αυτό επειδή είναι ηλεκτρικο-υδραυλικό και για αυτό δεν επαναφέρει μέχρι την ευθεία!!! Το οδήγησε κάποιος με εμένα συνοδηγό κανα-δυό τετράγωνα και η συμπεριφορά ήταν ακριβώς έτσι όπως προανέφερα. Ο τεχνικός το θεώρησε φυσιολογικό. Κάτι πάντως που παρατήρησα τις προηγούμενες ημέρες ψάχνοντας στο manual για το θέμα του τιμονιού ήταν ότι ενώ έγραφε πως η ένδειξη EPS στην θέση ON έσβηνε μετά από λίγα δευτερόλεπτα, στο δικό μου σβήνει μόνο όταν ανάψω τον κινητήρα. Ο τεχνίκος μου είπε πως αυτό είναι το σωστό όχι το manual. Θα ήθελα την γνώμη σας πάντως για να μου φύγει κάθε ανησυχία.

      ΥΓ. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που έχετε δείξει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avassis
    • RE: ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ...

      Ο χρήστης TRIUMPH CLUB έγραψε:

      Το να μπορεί ο καθένας να παίρνει τον αριθμό για να καταγγείλει κάτι που έκανα, ως λόγος για να βάλω χάρτινες δεν νομίζω ότι ευσταθεί διότι εάν ήμουν κακοπροαίρετος θα έβαζα ότι αριθμό ήθελα, δεν θα είχε καμμία αξία ως αποδεικτικό στοιχείο, και τέλος, ή ανάγνωση εν κινήση θα ήταν σχεδόν αδύνατη.

      Δε νομιζω να εισαι τοσο αφελης και να εβαζες ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΗΘΕΛΕΣ
      Φανταζεσαι να σε σταματησει η Τροχαια και να δει αλλο νουμερο στο χαρτακι στο παρ-πριζ και αλλο να αναγραφεται στην αδεια???
      Και αντε μετα να 'αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας'...

      Good point , αλλά ποιός σου είπε πως δεν είμαι ελέφαντας;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      avassis
    • RE: ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ...

      Είμαι ένα από τα μιάσματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους χωρίς πινακίδες. Οταν παρέλαβα το αυτοκίνητό μου πριν από 3 εβδομάδες μου είπανε από την αντιπροσωπεία πως μπορώ να κυκλοφορώ χωρίς πρόβλημα, και πως δεν χρειάζεται να βάλω ούτε χάρτινη πινακίδα. Το να αγοράσω από μαγάζι πινακίδα δεν το συζητώ λόγω αρχής. Από την στιγμή που έχω πληρώσει για κάτι γιατί να το ξαναπληρώσω. Σκέφτηκά να κυκλοφορώ έτσι, και εάν δω ότι με σταματούν οι τροχονόμοι συχνά, να βάλω χάρτινες. Μέχρι τώρα δεν είχα πρόβλημα. Το να μπορεί ο καθένας να παίρνει τον αριθμό για να καταγγείλει κάτι που έκανα, ως λόγος για να βάλω χάρτινες δεν νομίζω ότι ευσταθεί διότι εάν ήμουν κακοπροαίρετος θα έβαζα ότι αριθμό ήθελα, δεν θα είχε καμμία αξία ως αποδεικτικό στοιχείο, και τέλος, ή ανάγνωση εν κινήση θα ήταν σχεδόν αδύνατη. Αντίθετα, ως καλοπροαίρετος, εάν έκανα κάποια ζημιά ή κάποιο λάθος, θα σταματούσα ή θα έγνεφα απολογούμενος, κάτι που ήδη έχω κάνει όντας νέος οδηγός. Σχετικά με τον ερχομό των νέων πινακίδων, αναρωτιέμαι, πώς γίνεται αριθμοί κυκλοφορίας μεγαλύτεροι από τον δικό μου να είναι κανονικά στους προφυλακτήρες καινούργιων αυτοκινήτων. ¨Εχω δεί τουλάχιστον 3 τέτοιες περιπτώσεις. Αναφέρομαι πάντα σε αριθμούς Αττικής και πινακίδες τύπου Ευρωπαικής Ενωσης. Περιττό να πώ οτί θα προτιμούσα το προαναφερθέν συστημα αγοράς πινακίδων από τον οδηγό, με κόστος σαφέστατα μικρότερο από αυτό που πληρώνει ο οδηγός στις αντιπροσωπείες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      avassis
    • RE: Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt

      Ηθελα την γνώμη σας σε κάτι εάν γίνεται σχετικά με το τιμόνι του colt. Mήπως προσέξατε εάν επαναφέρει κανονικά το τιμόνι μετά από στροφή. Έχω παρατηρήσει ότι χρειάζεται βοήθεια για να ισιώσει. Για να μου φύγει η ιδέα μάλιστα, το έδωσα και σε κάποιον έμπειρο επαγγελματία και μου είπε πως κι αυτός είχε την ίδια αίσθηση, και να κοιτάξω πρώτα την πίεση στα ελαστικά και να το ξαναδούμε. Μήπως όλα τα ηλεκτρικά τιμόνια συμπεριφέρονται έτσι; Αν και όταν το είχα οδηγήσει δοκιμαστικά δεν είχα καταλάβει κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avassis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr