-
Παιδια, γεια χαρα ειμαι νεος στο Forum και ένας απο τους 'ανεγκεφαλους ' με Rallye που εχουν μπει με περισσοτερα απο οσο τους επερνε σε στροφη με δυσάρεστα αποτελεσματα...(ευτυχώς μονο υλικά)
Ημουν ανεγκέφαλος τη συγκεκριμενη στιγμή (εκτος τοπου και χρονου θα έλεγα, μιας και συνειδητα (δηλαδη νομιζα οτι) δεν πηγαινα γρηγορα ... μεχρι να κλισει αποτομα η αριστερη στην οποια ειχα μπει με 5η και 90 (το εστρωνα) στην αδεια Πεντέλη...)
αλλα (θελω να) πιστευω πως δεν ειμαι γενικα (οδηγώ 9 χρονια με το ιδιο στυλ και ηταν η πρωτη μου εξοδος απο το δρόμο - σε αλλες φάσεις εχει παιξει θετικα το ρολο της η τυχη! )- οπως αρκετοι αλλοι απο τους ομοιοπαθουντες φαντάζομαι ...Νομιζω οτι τα στατιστικα δεδομένα (αυτοκινητα σε κολώνες) τα αναλυετε χωρις να λαμβάνετε υποψη σας οτι τα Rallye , τα Saxo (και τα παλιοτερα τα Punto GT, Charade GTti κλπ.) ειναι αυτοκινητα που απευθυνονται (αποκλειστικά θα έλεγα )σε οδηγους που 'ψαχνονται' οδηγικα , που τους αρεσει να οδηγουν γρηγορα και αν ειναι δυνατον στο οριο (τους) (προσωπικα αυτο γινεται οταν οι συνθηκες το επιτρεπουν )-δυσκολα καποιος αδιαφορος θα παρει καποιο απο αυτα . Δηλαδη ο προορισμος τους ειναι η γρηγορη οδηγηση .Και βεβαια ποιος θα βγει απο το δρόμο , αυτος που ποτε δεν πάει γρηγορα ? . Πιστευετε πως οι ιδιοι οδηγοι με αντιστοιχα σβελτο γερμανικο(οτιδηποτε ) αυτοκινητο δε θα τα ειχαν αυτα τα ατυχηματα ? Εγω πιστευω ( τωρα που εχω αρχισει να το μαθαίνω κιολας ) πως θα ειχαν και περισσοτερα .
Ο παραπανω ισχυρισμος μου δε σημαινει οτι οσοι 'ψαχνονται' παιρνουν μονο Rallye (Saxo κλπ.)
Κακα τα ψεματα (clopywrite ) θέλουν σεβασμο όπως πολυ σωστα ειπώθηκε , προσοχή και να'σαι 100% συγκεντρωμένος στην οδήγηση.
Όσο αφορα τα 'γυρισματα' στο άφημα του γκαζιου ... μα ενας απο τους λογους που παιρνει καποιος Rallye ειναι ακριβως αυτο, το οτι δηλαδη ειναι ρυθμισιμο με το γκάζι .
Αυτα και συγνωμη για το μεγεθος του ποστ.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Εγώ φοβάμαι μην τυχόν και απογειωθεί το 'Κορσάκι'. Καλού-κακού ας έχει ο οδηγός του και άδεια πιλότου.
Eντάξει!!! Καλό το Rallye, αλλά ας μην 'τρελαθούμε' κιόλας ότι κάνει δηλαδή τα πάντα στις στροφές . Τα περισσότερα 'καρφωμένα' σε κολόνες και τοίχους που έχουμε δεί τα ταλευταία χρόνια Rallye είναι, και κάποια Saxo . Στην κατηγορία του πάντα μιλώντας, ναι έχει ίσως την καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά μέχρι εκεί, όχι πολλά ξεθαρέματα γιατί αν αφήσεις στιγμιαία γκάζι στη στροφή, ακόμα και ανοιχτή, γυρίζει αστραπιαία, και χρειάζεται μεγάλη ψυχραιμία και σύνεση...
Chris
Sigura ehis amaxi me pano apo 15 kila ana ipo ke sigura se ehis apothimena apo hamenes mahes se fanaria apo ta en logo aftokinita.To oti vlepis pola se kolones ofilete sto oti akrixws exetias tis megalis tus ikanotitas sto stripsimo,i odigi tus kavalun to kalami ke pigenun olo ke pio grigora...Ine siguro pws me ta km pou efige ena apo afta pou ides se mia kolona,an o odigos tu ihe alo aftokinito tha efevge me poli ligotera.Des hronus pou grafi ena ergostasiako rallye(as min sizitiso gia saxoralla me bilstein ktl. pou ine ke ta perisotera) ke tha dis se pia katigoria timis sigatalegode aftokinita me adistihus hronus...Milame gia aftokinita 4-4.5 ekatom. ke gia ta lefta afta ine timia agora gia tous gazofil me anisihies.Aloste ean den ihan tetia odiki siberifora opws iponois den tha vlepame to 1/2 aftokinita stis anavasis na ine tetia...
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Εγώ φοβάμαι μην τυχόν και απογειωθεί το 'Κορσάκι'. Καλού-κακού ας έχει ο οδηγός του και άδεια πιλότου.
Eντάξει!!! Καλό το Rallye, αλλά ας μην 'τρελαθούμε' κιόλας ότι κάνει δηλαδή τα πάντα στις στροφές . Τα περισσότερα 'καρφωμένα' σε κολόνες και τοίχους που έχουμε δεί τα ταλευταία χρόνια Rallye είναι, και κάποια Saxo . Στην κατηγορία του πάντα μιλώντας, ναι έχει ίσως την καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά μέχρι εκεί, όχι πολλά ξεθαρέματα γιατί αν αφήσεις στιγμιαία γκάζι στη στροφή, ακόμα και ανοιχτή, γυρίζει αστραπιαία, και χρειάζεται μεγάλη ψυχραιμία και σύνεση...
Chris
Sigura ehis amaxi me pano apo 15 kila ana ipo ke sigura se ehis apothimena apo hamenes mahes se fanaria apo ta en logo aftokinita.To oti vlepis pola se kolones ofilete sto oti akrixws exetias tis megalis tus ikanotitas sto stripsimo,i odigi tus kavalun to kalami ke pigenun olo ke pio grigora...Ine siguro pws me ta km pou efige ena apo afta pou ides se mia kolona,an o odigos tu ihe alo aftokinito tha efevge me poli ligotera.Des hronus pou grafi ena ergostasiako rallye(as min sizitiso gia saxoralla me bilstein ktl. pou ine ke ta perisotera) ke tha dis se pia katigoria timis sigatalegode aftokinita me adistihus hronus...Milame gia aftokinita 4-4.5 ekatom. ke gia ta lefta afta ine timia agora gia tous gazofil me anisihies.Aloste ean den ihan tetia odiki siberifora opws iponois den tha vlepame to 1/2 aftokinita stis anavasis na ine tetia...
-
Ο χρήστης garrett-man έγραψε:
Ine siguro pws me ta km pou efige ena apo afta pou ides se mia kolona,an o odigos tu ihe alo aftokinito tha efevge me poli ligotera.Ικανότητα σημαίνει να ΜΗΝ φύγεις, σωστά;
Θυμάστε έναν 'Αντίλογο' του Καββαθά που πήγε ένα SaxoRallo να του κάνει κόντρα όταν οδηγούσε την Integrale και στην πρώτη στροφή 'βρέθηκε κάθετα στο πεζοδρόμιο';
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Ine siguro pws me ta km pou efige ena apo afta pou ides se mia kolona,an o odigos tu ihe alo aftokinito tha efevge me poli ligotera.
Ικανότητα σημαίνει να ΜΗΝ φύγεις, σωστά;
Θυμάστε έναν 'Αντίλογο' του Καββαθά που πήγε ένα SaxoRallo να του κάνει κόντρα όταν οδηγούσε την Integrale και στην πρώτη στροφή 'βρέθηκε κάθετα στο πεζοδρόμιο';
Simeni na min fevgis mehri kapio simio file mu...Esi ti les na enoo pws bori na pernis furketa me 200?Diladi gia mia sigekrimeni strofi ta oria tou amaxiu ine megalitera,tin pernis me perosotera km.I integrale ine(itan amaxi 14.000.000 prodiagrafwn wrc/group a se plesio ke enas theos xeri pws hiristike tin katastasi to palikari pou girise sto peristatiko pou anaferi kavathas.
-
Padws to na prospathi kapios na pisi gia tetio thema me logia ine ligo oximoro...hriazete dokimi epi tou prakteou.As odigisun grigora i diafonodes saxorallo ke as xanasizitisume meta to thema..i perisoteri(oli?)pou ta katigorun den ehun akubisi ena apo ta dio.
-
Ο χρήστης garrett-man έγραψε:
Padws to na prospathi kapios na pisi gia tetio thema me logia ine ligo oximoro...hriazete dokimi epi tou prakteou.As odigisun grigora i diafonodes saxorallo ke as xanasizitisume meta to thema..i perisoteri(oli?)pou ta katigorun den ehun akubisi ena apo ta dio.Aν θελεις αγαπητε φιλε και εχεις δυνατοτητα να γραφεις στα ελληνικα.
Αν δεν μπορεις αναφερε το να βοηθησει το forum. -
Ο χρήστης garrett-man έγραψε:
Sigura ehis amaxi me pano apo 15 kila ana ipo ke sigura se ehis apothimena apo hamenes mahes se fanaria apo ta en logo aftokinita.To oti vlepis pola se kolones ofilete sto oti akrixws exetias tis megalis tus ikanotitas sto stripsimo,i odigi tus kavalun to kalami ke pigenun olo ke pio grigora...Ine siguro pws me ta km pou efige ena apo afta pou ides se mia kolona,an o odigos tu ihe alo aftokinito tha efevge me poli ligotera.Des hronus pou grafi ena ergostasiako rallye(as min sizitiso gia saxoralla me bilstein ktl. pou ine ke ta perisotera) ke tha dis se pia katigoria timis sigatalegode aftokinita me adistihus hronus...Milame gia aftokinita 4-4.5 ekatom. ke gia ta lefta afta ine timia agora gia tous gazofil me anisihies.Aloste ean den ihan tetia odiki siberifora opws iponois den tha vlepame to 1/2 aftokinita stis anavasis na ine tetia...Δεν θα αντιδικήσω στο επίπεδο που επιδιώκεις. Για την πληροφόρηση σου έχω ένα 'ταπεινό' Octavia 1.8Τ-ΑΒΤ (με 210 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ και 29 kgm ΡΟΠΗΣ) και τον πρώτο καιρό, που τα παιδάκια που τα οδηγούσαν δεν ήξεραν τα καημένα και μου κόλλαγαν παντού, τα Saxo-Ralla (ακόμα και φτιαγμένα 140-150hp μάλλον και εκκωφαντικές εξατμίσεις-μπουριά σαν το μυαλουδάκι τους) τα πάταγα σαν στραγάλια σε Παραλιακές, Αλίμου, Κατεχάκη (ανάβαση και κατάβαση), κλπ.
Ασε δε που στην Εθνική τα άφηνα κάτι ψιλο-χιλιομετράκια πίσω.... και ακόμα κλαίνε τα κακόμοιρα... Ελπίζω να ξέρεις το χρόνο ενός Octavia-ABT στα 400m και 1000m.Δεν λέω τώρα μάθανε και αποφεύγουν τις κακοτοπιές, ή μάλλον τις κολώνες... Τελευταία πάντως το διασκεδάζω με κάτι Mini Cooper-S, ελπίζω να τα ξέρεις γιατί σας ... ανασκολωπίζουν εσάς αυτά .
Αέρα νέοι και γκαζόφιλοι Saxo-Rallοι, και τα μυαλά στα κάγκελα... . Οχι άλλες κολώνες και δημόσιοι εξευτελισμοί στους δρόμους γιά σας...
Α! ξέχασα, και γιά την ενημέρωση σας φίλοι Saxo-Rallοι το Octavia-ABT (2WD) έχει αναλογία Kg/hp = 1260/210 = 6!!!
Chris
-
ΑΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ...ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ,ΚΑΘΟΤΙ 1 ΣΤΟΥΣ 2 ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΣΦΗΝΑ ΣΩΣΤΑ (ΑΛΗΘΕΙΑ,ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΕΝΑΣ ΕΠΙΔΟΞΟΣ...ΤΖΙΓΓΕΡ?) ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ: ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΕΝΟΣ Γ Ν Η Σ Ι Ο Υ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟΥ ΦΥΣΙΚΑ CLIO 2.0 ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΔΗΓΟΥ ΕΝΟΣ...ΜΠΟΥΡΙΑΣΜΕΝΟΥ 106 /SAXO/PUNTO .Ο ΜΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ Ο...ΔΕ ,ΘΑ ΘΕΛΕ ΝΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ...ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΝΤΩΣ ΕΝΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΕΚΤΡΩΜΑΤΩΝ : ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΤΑ 122 ΑΛΟΓΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ 200 ? ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΕΝΑ CLIO 2.0 172 ΙΠΠΩΝ? ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΜΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΑΠ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ? ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞ??? Α, ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΩ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ, ΕΧΩ ΕΝΑ 206 1,6 ΚΑΙ ΔΕ ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ.
-
Ηρεμηστε παιδια με τις ιπποδυναμεις φτιαξιματα και κοντρες. Και εγω σκεπτομαι τι μ@λ@κιες εκανα παλιοτερα. Δεν βγαινουμε στους δημοσιους δρομους για κοντρες ουτε για να σκοτωθουμε βεβαια.
Απο την αλλη οδηγουμε βεβαια παντα οσο πιο γρηγορα μπορουμε αναλογα με τις εκαστοτε συνθηκες του δρομου και παντα διευκολυνουμε τους αλλους.
Ψιλοκοντριτσες και παιχνιδακια καλο ειναι να γινονται μονο σε πιστα, αλλα επειδη καμμια φορα μερακλωνουμε, καλο ειναι να γινονται μονο σε εκεινα τα σημεια που γνωριζουμε, εκει που θεωρουμε σωστο, με πολλη συνεση και οχι βεβαια σε δρομους με πολλη κινηση και κατοικημενες περιοχες.
Π.χ. η γρηγορη εκκινηση σε ενα φαναρι καποιας μεγαλης λεωφορου στην ουσια ειναι ακινδυνη. Γινεται ομως πολλη επικινδυνη οταν εξελιχθει σε κοντρα μεταξυ 2-3, γιατι κανενας προφανως δεν θα θελει να ελαττωσει ταχυτητα στα επομενα μετρα οταν πιθανον θα αυξηθει η κινηση οχηματων πεζων, διασταυρωσεων κ.λ.π. Μεχρι και μεταξυ τους εχω δει να στουκαρουνε και μετα να φευγουν εκατερωθεν και να τα παιρνουν ολα παραμαζωμα.
Παντως ρε παιδια ειναι δυσκολο να αντισταθεις το καταλαβαινω. Καποιες φορες (οχι ομως παντα) οταν ακουω ωραιο θορυβο απο εξατμιση τρελλαινομαι και λεω απο μεσα μου: 'σπαστο να ακουσω την ωραια μουσικη'. Αλλες φορες ομως με ενοχλει. -
εγώ θα σας πώ το εξής ...... οδηγώ από το 1988.... πάνω - κάτω έχω κάνει γύρω στα 400.000 χιλιόμετρα με 7 διαφορετικά αυτοκίνητα.... πραγματικά ευχαριστήθηκα οδήγηση πριν ένα μήνα που έβαλα το αυτοκίνητο στην πίστα στα Μέγαρα ....... και ξέρετε γιατι??? Γιατί έκανα ΟΤΙ ήθελα χωρίς κανένα φόβο.... ούτε αν θα φύγει το αμάξι και θα πέσω σε παρκαρισμένα ή μπω στο αντίθετο ρεύμα , ούτε αν θα μου πεταχτεί κανένας από το πουθενά ούτε τίποτα........ έμπαινα με τις πόρτες και το χαμόγελο ήταν μέχρι τ'αυτιά.............
Θα πω αυτό που λέω πάντα ..... όπως δεν υπάρχουν 'κακά όπλα' έτσι δεν υπάρχουν και 'κακά αυτοκίνητα' ..... όλα είναι θέμα χειρισμού .... ναι δεν λέω ... από στατιστικές ασφαλιστικών εταιρειών μεγαλύτερες απώλειες έχουν τα saxoralla .... γιατί όμως ????? γιατί το αμάξι είναι δυνατό και φτηνό και μπορεί να το πάρει και ο πιτσιρικάς που μόλις έχει πάρει το δίπλωμα ...... και όλοι έχουμε περάσει από αυτη την ηλικία ..... και ναι.... το αμάξι έχει τη δυνατότητα να στρίβει καλύτερα από κάποια άλλα , όμως μέχρι ενός ορίου..... που θα μάθει ο πιτσιρικάς τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του ????????? στο δρόμο..... και τι γίνεται όταν 'παίζοντας' με το αμάξι βγεί από τον δρόμο ????? το ξέρουμε όλοι .......... και γιατί δεν πάει ο πιτσιρικάς στην Πίστα να του αλλάξει τα φώτα????? γιατί εγώ έχω τη δυνατότητα να δώσω 55 - 65 Euro για να μπω στην πίστα .... αυτός όμως ???? όταν χρωστάει ακόμα το αμάξι και στο μυαλό του κυριαρχεί μόνο μια σκέψη .......' MORE POWER' θα νιαστεί να δώσει τα παραπάνω λεφτά για να δει εκεί τα όριά του ???? δεν το νομίζω..... και βέβαια με την παραπάνω λογική δεν θα δούμε ΠΟΤΕ Έλληνα οδηγό σε φόρμουλα ένα ..... και δεν νομίζω να χρειάζεται να αναλύσω το γιατί .... το καταλαβαίνετε όλοι.......
-
Υπομονη θα το εχουμε κονταμας το καλοκαιρι του 2003.
Η τιμη του θα ειναι 6.500.000-7.000.000δρχ(κατεκτημηση) -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Sigura ehis amaxi me pano apo 15 kila ana ipo ke sigura se ehis apothimena apo hamenes mahes se fanaria apo ta en logo aftokinita.To oti vlepis pola se kolones ofilete sto oti akrixws exetias tis megalis tus ikanotitas sto stripsimo,i odigi tus kavalun to kalami ke pigenun olo ke pio grigora...Ine siguro pws me ta km pou efige ena apo afta pou ides se mia kolona,an o odigos tu ihe alo aftokinito tha efevge me poli ligotera.Des hronus pou grafi ena ergostasiako rallye(as min sizitiso gia saxoralla me bilstein ktl. pou ine ke ta perisotera) ke tha dis se pia katigoria timis sigatalegode aftokinita me adistihus hronus...Milame gia aftokinita 4-4.5 ekatom. ke gia ta lefta afta ine timia agora gia tous gazofil me anisihies.Aloste ean den ihan tetia odiki siberifora opws iponois den tha vlepame to 1/2 aftokinita stis anavasis na ine tetia...
Δεν θα αντιδικήσω στο επίπεδο που επιδιώκεις. Για την πληροφόρηση σου έχω ένα 'ταπεινό' Octavia 1.8Τ-ΑΒΤ (με 210 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ και 29 kgm ΡΟΠΗΣ) και τον πρώτο καιρό, που τα παιδάκια που τα οδηγούσαν δεν ήξεραν τα καημένα και μου κόλλαγαν παντού, τα Saxo-Ralla (ακόμα και φτιαγμένα 140-150hp μάλλον και εκκωφαντικές εξατμίσεις-μπουριά σαν το μυαλουδάκι τους) τα πάταγα σαν στραγάλια σε Παραλιακές, Αλίμου, Κατεχάκη (ανάβαση και κατάβαση), κλπ.
Ασε δε που στην Εθνική τα άφηνα κάτι ψιλο-χιλιομετράκια πίσω.... και ακόμα κλαίνε τα κακόμοιρα... Ελπίζω να ξέρεις το χρόνο ενός Octavia-ABT στα 400m και 1000m.Δεν λέω τώρα μάθανε και αποφεύγουν τις κακοτοπιές, ή μάλλον τις κολώνες... Τελευταία πάντως το διασκεδάζω με κάτι Mini Cooper-S, ελπίζω να τα ξέρεις γιατί σας ... ανασκολωπίζουν εσάς αυτά .
Αέρα νέοι και γκαζόφιλοι Saxo-Rallοι, και τα μυαλά στα κάγκελα... . Οχι άλλες κολώνες και δημόσιοι εξευτελισμοί στους δρόμους γιά σας...
Α! ξέχασα, και γιά την ενημέρωση σας φίλοι Saxo-Rallοι το Octavia-ABT (2WD) έχει αναλογία Kg/hp = 1260/210 = 6!!!
Chris
Passo , ala mehri enos simiou.Den ehis toso megali diafora stis epidosis oso fadazese.se 0-400 , 0-1000 m ta mama saxoralla vgazun hronus efamilus tou octavia rs.Me ta apla octavia 150hp i diafora ine haodis iper twn gallikwn ke to xero apo prwto heri .Pio sigekrimena:to rallye 16v ehi o-400m se 15.9 simfwna me tus 4t.to mama octavia psila 16 ke to diko sou ipologizw 15.5-15-6.Shetika me kolones ke lipa pou anaferis,vale ena MAMA saxorallo sta megara na grapsi hrono ke meta ena octavia ke sigrine tus hronus...
-
Ο χρήστης garrett-man έγραψε:
Passo , ala mehri enos simiou.Den ehis toso megali diafora stis epidosis oso fadazese.se 0-400 , 0-1000 m ta mama saxoralla vgazun hronus efamilus tou octavia rs.Me ta apla octavia 150hp i diafora ine haodis iper twn gallikwn ke to xero apo prwto heri .Pio sigekrimena:to rallye 16v ehi o-400m se 15.9 simfwna me tus 4t.to mama octavia psila 16 ke to diko sou ipologizw 15.5-15-6.Shetika me kolones ke lipa pou anaferis,vale ena MAMA saxorallo sta megara na grapsi hrono ke meta ena octavia ke sigrine tus hronus...
To Octavia 1.8T- ABT που μέτρησαν οι 4Τ αλλά και το AUTOCAR κάνει 0-100 σε 7 sec σκέτα (και το Combi 7.1-7.2 sec), 0-400m σε 15sec και 0-1000m σε 27.7sec (όσο και το type-R, και 27.8 sec το Octavia Combi-ABT! )-ταχύτητα εξόδου 190 km/h, με τελικές πραγματικές 230+. Εχω δεί 240+ km/h στο κοντέρ και είχε και άλλο μέχρι τον κόφτη... To Octavia RS πιάνει 235-240 km/h τελική, και ο τρόπος που επιταχύνουν όλα τα παραπάνω μετά τα 180 είναι εντυπωσιακός - χωρίς τέλος.
Τώρα πλάκα μας κάνεις που τα Saxo και Rallye γράφουν χρόνους 0-400 και 0-1000 m σαν το RS. Aφού έχουν 0-100; 8.8-9.4 sec, και βέβαια ποιός πίστεψε αυτό που λέγαν αρχικά γιά κάτι 7.8 γιά Saxo (σε διαφήμιση βέβαια). To normal Octavia 1.8T (150hp) έκανε 0-100= 8.5 sec, 0-160km/h=22.4 sec. To είχατε δεί ποτέ να επιταχύνει δίπλα σας μετά τα 120km/h...?Tώρα γιά την πίστα των Μεγάρων νομίζω ότι σου είναι γνωστό ότι παίζουν ρόλο πολύ λιγότερο η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου και περοσσότερο η ικανότητα καθώς και η εξοικείωση του οδηγού. Αρα λοιπόν το σχόλιο σου είναι άστοχο και ατυχές στο σημείο αυτό.
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Passo , ala mehri enos simiou.Den ehis toso megali diafora stis epidosis oso fadazese.se 0-400 , 0-1000 m ta mama saxoralla vgazun hronus efamilus tou octavia rs.Me ta apla octavia 150hp i diafora ine haodis iper twn gallikwn ke to xero apo prwto heri .Pio sigekrimena:to rallye 16v ehi o-400m se 15.9 simfwna me tus 4t.to mama octavia psila 16 ke to diko sou ipologizw 15.5-15-6.Shetika me kolones ke lipa pou anaferis,vale ena MAMA saxorallo sta megara na grapsi hrono ke meta ena octavia ke sigrine tus hronus...
To Octavia 1.8T- ABT που μέτρησαν οι 4Τ αλλά και το AUTOCAR κάνει 0-100 σε 7 sec σκέτα (και το Combi 7.1-7.2 sec), 0-400m σε 15sec και 0-1000m σε 27.7sec (όσο και το type-R, και 27.8 sec το Octavia Combi-ABT! )-ταχύτητα εξόδου 190 km/h, με τελικές πραγματικές 230+. Εχω δεί 240+ km/h στο κοντέρ και είχε και άλλο μέχρι τον κόφτη... To Octavia RS πιάνει 235-240 km/h τελική, και ο τρόπος που επιταχύνουν όλα τα παραπάνω μετά τα 180 είναι εντυπωσιακός - χωρίς τέλος.
Τώρα πλάκα μας κάνεις που τα Saxo και Rallye γράφουν χρόνους 0-400 και 0-1000 m σαν το RS. Aφού έχουν 0-100; 8.8-9.4 sec, και βέβαια ποιός πίστεψε αυτό που λέγαν αρχικά γιά κάτι 7.8 γιά Saxo (σε διαφήμιση βέβαια). To normal Octavia 1.8T (150hp) έκανε 0-100= 8.5 sec, 0-160km/h=22.4 sec. To είχατε δεί ποτέ να επιταχύνει δίπλα σας μετά τα 120km/h...?Tώρα γιά την πίστα των Μεγάρων νομίζω ότι σου είναι γνωστό ότι παίζουν ρόλο πολύ λιγότερο η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου και περοσσότερο η ικανότητα καθώς και η εξοικείωση του οδηγού. Αρα λοιπόν το σχόλιο σου είναι άστοχο και ατυχές στο σημείο αυτό.
Chris
Filtatem malon den katalavenis...Pigene sto tefhos dokimis tou 16v rallye ke des tous hronus pou metrisan i 4troxoi : 8,1 0-100 ,8,1 0-100 ,8,1 0-100 .........15,9 0-400 .......to normal octavia ekane 9.2 my friend(sto tefhos me to volvo cabrio sto exofilo,kalokeri 2000 i 2001) ke 0-400 se 16.5 minimum.Otan su leo pws eho idian ebiria to enoo.Ti thelis na su pws itan 3 karotses pisw sto fortwma tis tritis?Nomizis pws den fortwnoun ta rallye meta ta 100km??0-160 se 21.8sec my friend ( 23+ normal octavia).Gia ta megara: astus odigus ke tis ikanotites tus,gia ena sigekrimeno odigo (esena as poume) ti girw pistas kani ena rallye ke ena octavia(ke as to xeris kalitera to amaxi)...pliroforiaka ta rallakia pezun sto 1.16 MAMA (to tonizw giati liga ine me ergostasiaki anartisi...).Katalave to : prokite gia aftokinita me diaforetiko prosanatolismo : ta saxoralla ftiahtikan gia k@avl........ neus ke ehun stisimo/sklirotita anartisis sportif prosanatolismwn.Ta octavia ine GT ke ftaihtikan gia ton kirile pou gustari aneto taxidi ke ohi kopanima stis anwmalies(elpizw na his bi se saxorallo me skopus...),ke giafto stis mahes twn fanariwn ke sti pista ine ektos perivalodos...
-
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΕΣ . ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ...ΣΤΗΣΙΜΟ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ :ΩΣ ΤΑ 150 ΤΑ 106 ΚΛΠ ,ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ .ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ , ΟΙ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ ΚΑΙ S ακια ,ΘΕΩΡΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΠΩΣ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ...ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΝΤΑΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ.
-
Ο χρήστης garrett-man έγραψε:
Filtatem malon den katalavenis...Pigene sto tefhos dokimis tou 16v rallye ke des tous hronus pou metrisan i 4troxoi : 8,1 0-100 ,8,1 0-100 ,8,1 0-100 .........15,9 0-400 .......to normal octavia ekane 9.2 my friend(sto tefhos me to volvo cabrio sto exofilo,kalokeri 2000 i 2001) ke 0-400 se 16.5 minimum.Otan su leo pws eho idian ebiria to enoo.Ti thelis na su pws itan 3 karotses pisw sto fortwma tis tritis?Nomizis pws den fortwnoun ta rallye meta ta 100km??0-160 se 21.8sec my friend ( 23+ normal octavia).Gia ta megara: astus odigus ke tis ikanotites tus,gia ena sigekrimeno odigo (esena as poume) ti girw pistas kani ena rallye ke ena octavia(ke as to xeris kalitera to amaxi)...pliroforiaka ta rallakia pezun sto 1.16 MAMA (to tonizw giati liga ine me ergostasiaki anartisi...).Katalave to : prokite gia aftokinita me diaforetiko prosanatolismo : ta saxoralla ftiahtikan gia k@avl........ neus ke ehun stisimo/sklirotita anartisis sportif prosanatolismwn.Ta octavia ine GT ke ftaihtikan gia ton kirile pou gustari aneto taxidi ke ohi kopanima stis anwmalies(elpizw na his bi se saxorallo me skopus...),ke giafto stis mahes twn fanariwn ke sti pista ine ektos perivalodos...Ωπα!!! Εδώ το καβάλημα του καλαμιού πάει σύννεφο...! Μιλάς γιά χρονομέτρηση των 4Τ σε Octavia 1.8T (150hp) το 1999. Ωραία και μέτρησαν 0-100: 9.2sec. Ξέρεις τις μετρήσεις σε Octavia 2001 και μετά (γιά την δική σου πληροφόρηση-ενημέρωση σου λέω προσθήκες; ηλεκτρονικό γκάζι, ψεκασμοί πολλαπλών σημείων,... ---> που απλά μεταφράστηκε σε αύξηση ιπποδυνάμεων σε 160+ ιππους σε όλα τα αυτοκίνητα VAG με αυτόν τον κινητήρα. Ξέρεις ότι πρόσφατα μετρησεις Octavia, Passat, Audi A4 δείχνουν 165-172 hp αντί γιά τα αρχικά 'ονομαστικά' 150 ). Τώρα αν δείς μετρήσεις άλλων περιοδικών, που τέσταραν μετά το 1999 το normal Octavia, θα έχεις δεί μετρήσεις 8.4, 8.5 (μετρήσεις Autocar), 8.9 sec (Αuto Motor Sport). Oσο γιά το Rallye το 8.1sec στα 0-100 είναι όντως 'αλήθεια' στα όνειρα των φιλόδοξων και αιθεροβαμόνων κατόχων του. Το πιό ευνοϊκό νούμερο είναι 8.7 sec (άλλοι και συγκεκριμένα το Autocar έχουν μετρήσει 9.4 sec και 9.5sec γιά Saxo-από κάποιο σημείο και μετά άλλαξαν και οι 4Τ τους πίνακες γι' αυτό:( )), και βέβαια αυτό γιά τους ευνόητους λόγους (διαφημιστικούς προφανώς) προσέλκυσης του συγκεκριμένου αγοραστικού κοινού που απευθύνεται το μοντέλο.
Τώρα όσο γιά τα φανάρια άσε με να έχω άλλη προσωπική δική μου εμπειρία ακόμα και με το normal Octavia των 150hp επανειλλημένα: το Octavia--> 2 αυτοκίνητα σταθερά μπροστά μέχρι τα 100-120 περίπου, και χάος μετά...
Τώρα όσο γιά το Octavia-ABT, άσε καλύτερα γιατί ακόμα και γιά φτιαγμένα-τουμπανιασμένα Saxo-Ralla ή διαφορά είναι αποκαρδιωτική δυστυχώς για αυτούς... Πάντως δεν μπορώ να πώ, τον τελευταίο χρόνο τα παιδιά έχουν βαλλει μυαλό και δεν τολμούν να παίξουν ή να προκαλέσουν...
Στον Εθνικό δρόμο δε (όρα ευθεία Κινέτας, κλπ), εκεί που τα Saxo-Ralla προσπαθούν να 'σταθούν' με 180km/h παιρνάνε τα RS και ΑΒΤ με 230-240km/h, αλλά και normal Octavia με 220km/h...Τώρα όσο γιά στροφές, εγώ δεν θα μιλήσω γιά πίστες (όπου σαφέστατα επιμένω ότι παίζουν λιγότερη σημασία αυτό-καθαυτό το αυτοκίνητο και η ιπποδύναμη, και περισσότερο η εμπειρία του οδηγού και εξοικείωση με τη συγκεκριμένη πίστα), αλλά για πραγματικούς δρόμους (σε ώρες με ελάχιστη κυκλοφορία βέβαια προς αποφυγή παρα-ασμάτων...), όπως π.χ. Κατεχάκη, όπου και εκεί τα Rallye χάνουν παταγωδώς. Ναι δεν αντιλέγω, λόγω στησίματος και μεγέθους (μεταξονίου) ευνοούνται στις κλειστές στροφές έναντι αυτοκινήτων μεγαλυτέρου μεταξονίου, αλλά στις ανοικτές καμπές ψάχνονται να μη 'γυρίσουν' και χάνουν εμφανώς έδαφος. Α ναι, ξέχασα τα Saxo, δεν νομίζω όμως ότι αξίζουν μνείας, μιάς και υπολλείπονται κατά πολύ των Rallye .
Tώρα όσο γιά τις κρίσεις σου και τις ταμπέλες που βάζεις φίλτατε περί προσανατολισμών Rallye-Saxo versus Octavia (normal) και άλλων 'GT', καλύτερα να τις αφήσεις στα χέρια του διεθνούς marketing, που γιά τους γνωστούς λόγους επιβαλλει και καθορίζει τους κανόνες της αγοράς. Καθένας στην κατηγορία του, και σείς στη Γ' Εθνική, έτσι γιά να ηρεμήσουν οι κολώνες, τα πεζοδρόμια, και κάποιοι άτυχοι πεζοί πάνω σε πεζοδρόμια...
Πάντως με τα σημερινά δεδομένα το ότι είστε GTI (που ονειρευόσαστε) ξεχάστε το. Μείνετε με το χαρακτηρισμό του γρήγορου μικρού, and that's it...Chris
-
ΩΣ ΤΑ 200KM/H, ΤΑ OCTAVIA(ME EΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ABT OΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ TA SAXORALLA...ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ : ΤΕΥΧΟΣ 4Τ 348 :OCTAVIA 150HP 0-100 ΣΕ 9.3 ,0-160 ΣΕ 25.3 ,0-400 Μ ΣΕ 16.8,80-110 ΜΕ ΤΡΙΤΗ ΣΕ 5.3 ΚΑΙ 0-1000 Μ ΣΕ 30.7.ΤΕΥΧΟΣ 370 : OCTAVIA RS 180 HP : 0-100 ΣΕ 8.5 , 0-160 ΣΕ 21.7,80-110 ΣΕ 4.9 ΚΑΙ 0-1000 ΣΕ 29.6.ΤΕΥΧΟΣ 381 OCTAVIA ABT : 0-100 ΣΕ 7,0-160 ΣΕ 18 ,15 ΚΕ 27.7 ΤΑ 400 ΚΑΙ 1000Μ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ,80-110 ΣΕ 3.6.ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ RALLYE 16V,ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ,ΤΕΥΧΟΣ 334 : 0-100 SE 8.1 0-400M SE 15.9 ,80-110 ΣΕ 4.4/4.6 (ΠΑΡΑΘΕΤΩ 2 ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΕΣΤ) ,0-160 ΣΕ 21.7 ΚΑΙ 0-1000Μ ΣΕ 29.4.ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ : ΤΑ OCTAVIA TURBO 150 HP ΧΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΤΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ...NEXT PLEASE:ΤΑ ΟCTAVIA 180 HP EINAI ΠΙΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 160 ,ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ 'ΜΑΖΕΥΟΥΝ' ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ(ΓΥΡΩ ΣΤΑ 1100Μ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ,ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΩΝ ΣΠΑΤΩΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ...).ΤΟ ABT EINAI ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΘΗΚΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΑΧΤΟ RALLYE (ΠΟΣΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ?!)...ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΝΑ OCTAVIA EINAI 1300ΚG ΚΑΙ ΕΝΑ RALLYE 950KG...ΚΥΡΙΕ ckosm ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΤΑΙ,ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ( ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ TOPIC 'OCTAVIA 4x4' KAI ΒΓΑΛΑΝΕ ΧΟΛΗ ΚΑΤΑ ΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΜΟΣΤΑΥΛΩΝ ΜΟΥ) ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ...
-
Ο χρήστης garrett-man έγραψε:
ΩΣ ΤΑ 200KM/H, ΤΑ OCTAVIA(ME EΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ABT OΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ TA SAXORALLA...ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ : ΤΕΥΧΟΣ 4Τ 348 :OCTAVIA 150HP 0-100 ΣΕ 9.3 ,0-160 ΣΕ 25.3 ,0-400 Μ ΣΕ 16.8,80-110 ΜΕ ΤΡΙΤΗ ΣΕ 5.3 ΚΑΙ 0-1000 Μ ΣΕ 30.7.ΤΕΥΧΟΣ 370 : OCTAVIA RS 180 HP : 0-100 ΣΕ 8.5 , 0-160 ΣΕ 21.7,80-110 ΣΕ 4.9 ΚΑΙ 0-1000 ΣΕ 29.6.ΤΕΥΧΟΣ 381 OCTAVIA ABT : 0-100 ΣΕ 7,0-160 ΣΕ 18 ,15 ΚΕ 27.7 ΤΑ 400 ΚΑΙ 1000Μ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ,80-110 ΣΕ 3.6.ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ RALLYE 16V,ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ,ΤΕΥΧΟΣ 334 : 0-100 SE 8.1 0-400M SE 15.9 ,80-110 ΣΕ 4.4/4.6 (ΠΑΡΑΘΕΤΩ 2 ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΕΣΤ) ,0-160 ΣΕ 21.7 ΚΑΙ 0-1000Μ ΣΕ 29.4.ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ : ΤΑ OCTAVIA TURBO 150 HP ΧΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΤΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ...NEXT PLEASE:ΤΑ ΟCTAVIA 180 HP EINAI ΠΙΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 160 ,ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ 'ΜΑΖΕΥΟΥΝ' ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ(ΓΥΡΩ ΣΤΑ 1100Μ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ,ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΩΝ ΣΠΑΤΩΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ...).ΤΟ ABT EINAI ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΘΗΚΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΑΧΤΟ RALLYE (ΠΟΣΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ?!)...ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΝΑ OCTAVIA EINAI 1300ΚG ΚΑΙ ΕΝΑ RALLYE 950KG...ΚΥΡΙΕ ckosm ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΤΑΙ,ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ( ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ TOPIC 'OCTAVIA 4x4' KAI ΒΓΑΛΑΝΕ ΧΟΛΗ ΚΑΤΑ ΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΜΟΣΤΑΥΛΩΝ ΜΟΥ) ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ...Ωπα φίλτατε, μην συγχίζεσαι. Πάρε οτιδήποτε εκτός από το 348 των 4Τ και ξεστραβώσου σε παρακαλώ.
Πάντως όλα τα φτιαγμένα rallye που κάποιοι (με ΑΒΤ και RS) έχουμε συναντησει στο δρόμο μας τα έχουμε πατήσει σαν στραγάλια...Τι να σου πώ τα είπες όλα μόνος σου και επιμένεις να αυτο-εξευτελίζεσαι. Αφού περνάτε και τα RS μπράβο σας παιδιά . Σε ενημερώνω ότι το Αγγλικό Car μέτρησε το Octavia RS 7.8sec και το Autocar 7.2sec. Aντε στη χειρότερη περίπτωση να κάνει 8.0 σκέτα και ούτε γραμμή πιοπάνω.
Ολα τα παραπάνω ξέρεις πόσο μετράνε το Rallye: 9.4-9.5 sec , δυστυχώς γιά σένα φίλτατε.Μόνο την επόμενη φορά βγάλτε τα λέπια απ' τα ματάκια σας γιά να βλέπετε πέραν του παρμπριζ σας παρακαλώ .
Επειδή ακόμα και τους πίνακες των 4Τ τους διαβάζεις φαίνεται στραβά ή όπως σε συμφέρει σου παραθέτω τo βάρow του Octavia = 1260 kg.
Οσο γιά τη χολή που κάποιο λές ότι έβγαλαν γιά σένα και τους 'ομόσταυλούς' σου, με συγχωρείς αλλά δεν έχω άδικό να λέω ότι έχετε καβαλήσει το καλάμι...
Φιλικά πάντα,
Chris
-
1.ΤΑ AGGLIKA PERIODIKA DEN METRANE 0-100KM ALA 0-97KM(0-60MILIA),STIS METAFRASIS VEVEA TWN ELINIKWN EKDOSEWN PROSTHETUN KE 3 KM STA 97 ETSI GIA NA TO STROGILEPSUN(AFTO DEN TO XERUN POLI KE TIN PATANE...).EPISIS I TIPI STO AUTOCAR INE MALON KOULI GIATI GRAFUN 9SEC GIA TO 8V RALLYE KE 9.2 GIA TO GTI(OI 4T 8.1 TO 16V RALLYE KE 8.9 -9 TO 8V).
2.RE ADERFE TI 9.4-9.5 MU LES?SOVAROLOGIS????8.1 OI 4TROXOI TO RALLYE KE 8.4 TO SAXO VTS!KAI EHW EPALITHEFSI TO 8-8.5 GIA TA 100 EPANELIMENA KE MONOS MU ME ROLOI HIROS KE 2 ATOMA STO AFTOKINITO.
3.ASTUS PINAKES ME TI STIMES STIN AKRI FILE MU...INE MEGALI ISTORIA...ALES ETERIES INE ESIODOXES KE ALES APESIODOXES SE AFTA POU DILWNOUN .1275 GRAFUN I 4T STO TEST TOU ABT ME TO SUBARU PRIN 4-5 TEFXOI.ALA SKEPSU KE TI DIKI SU PERIPTWSI:STUS PINAKES EHIS 0-100 SE 8.6(STUS PIANKES TWN 4T...) KE STIN PRAGMATIKOTITA EHIS 7.ETSI KE GO DEN EHO 8.7 ALA 8.1.KE PAI LEGODAS AFTI I ISTORIA...
4.TO PIOS EHI XEFTILISTI MIN ANISIHIS FANIKE OTAN ROTISES AN TO OCTAVIA TO 2WD GINETE 4WD ME HALDEX APO TO TETRAKINITO...GELASA ARKETA EKI PADWS.AN KE GO SU PROTINW NA MIN VALIS HALDEX DE LEI.AFTO POU LEI INE NA VALIS ALA 2 DIAFORIKA APO QUATTRO GIA NA SE MONIMA TETRAKINITOS ,ASHETA ME TO AN GIA NA AGORASIS TA DIAFORIKA/METADOSI AFTA PREPI NA POULISIS TO IPOLIPO AMAXI SU
0-100 σε 7'' απο 1.6 λιτρα!