Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    mg01

    @mg01

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mg01 Unfollow Follow

    Latest posts made by mg01

    • RE: Ιδέες και λύσεις για το Clio II Phase II

      Spiro με προλαβες

      Φιλε skullone και γω το ιδιο (με τον Spiro) θα σου προτεινα . Αν μη τι άλλο , τουλαχιστον ψάξτο .
      Και γω πιστευω πως θα σου έρθει περιπου στα ιδια (αν οχι φθηνοτερα).
      Α, και μη λησμωνεις τον παραγοντα 'μαστορα' ... σε ποιον θα εμπιστευθεις το αμαξάκι σου για μεταμοσχευση 'καρδιάς '?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mg01
    • RE: 0-100 σε 7'' απο 1.6 λιτρα!

      Oχι και ειδικά μαζί μου μην προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις

      Δεν προσπαθώ να δημιουργήσω καμια εντυπωση, δεν ειμαι σιγουρος για εσένα.

      Τέλος πάντων , πάλι στη λέξη 'ανεγκεφαλος' κολλησες , αλλα δεν εχει σημασία . Αλλού ηταν το νοημα , άλλο πράγμα ηθελα να πω με το 'δεν κατάλαβες...'

      Τέλος στην τελευταια φραση μου έγραψα για το τοπικ και το παιδι που το έγραψε , αφορουσε και μόνο τον ιδιο (σαν ενα σορρυ ρε φιλαρακο που το κάναμε ετσι)- με λιγα λογια δεν αφορουσε εσένα, και η απαντηση σου δειχνει να το πηρες προσωπικά με αποτέλεσμα να ρίξεις ευθυνες (οχι σε μενα, αν καταλαβα καλά ) , με τροπο που θα οδηγησει στη συνεχεια της , εκτος θέματος , κουβέντας ...
      Εγω θα συνεχίσω εντος θέματος ...
      Εγώ συμφωνω ,καταρχην, με τη συγκριση που έκανε ο 'επιδοξος οδηγός Rallye' μιας και (νομιζω πως συμφωνεις ) το Rallye ειναι μέτρο συγκρισης στην κατηγορία του (όπως το 306 Race παλιοτερα στα 2Lt, το Focus 1.6 για τα μικρομεσαία κλπ.) , και με βάση (στατιστικά ) τον τροπο κατασκευης των νέων γρηγορων μοντέλων , με σαφη κατευθυνση προς GT και όχι Gti (βλεπε νεο Punto , Polo , Corsa Gsi κλπ.) όντως είναι πολυ πιθανό να υπολειπεται σε σπορ οδική συμπεριφορα ...
      Τώρα αν θα ειναι πιο γρηγορο στα 0-100 , 0-400 δηλαδη στην ευθεια (εξισου πιθανο , μιας και ειναι τουρμπο με ιπποδυναμη 175 αλογα) , αλλα αυτη ειναι η ουσία σε ένα σπορ αμάξι ????? (Αλλο θέμα αυτο , που ίσως ειναι η αφετηρία , μιας και έχω την εντυπωση πως ο καθένας μας οριζει διαφορετικα τον ορο σπορ ...)

      Πάντα φιλικά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mg01
    • RE: 0-100 σε 7'' απο 1.6 λιτρα!

      ckosm:

      Επλίζω οι υστερογραφούντες να μπηκατε στον κόπο να διαβάσετε τα προηγούμενα.

      και μετα

      Και τώρα μη μου πείς ότι πριν γράψω είμαι υποχρεωμένος να διαβάσω όλα τα post σου?

      Μηπως φάσκουμε και αντιφάσκουμε...

      Το που εγώ έκανα διαχωρισμούς μπορείς να μου πείς?

      Μα εδω ακριβώς

      Μήπως και αυτός είναι του ΤFRC? Οπως και οι άλλοι που ξεκίνησαν την αντιδικία αναλογίας κιλών/ίππο?

      Αυτος ... και οι άλλοι του TFRC...

      Μετα εμεινες στη λέξη ανεγκέφαλος ( δεν αναφεροταν σε σενα ) και δε διάβασες και τα υπολοιπα (δε σε υποχρεώνει κανενας να διαβάσεις τιποτα , οταν όμως πας να κρινεις κατι αδιάβαστος ... εκει αρχιζουν τα προβληματα ... ), ώστε τελικα να μην καταλάβεις και να γράψεις:

      Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα και δεν μπήκες στον κόπο καν να διαβάσεις προσεκτικά ούτε το συγκεκριμένο πριν απαντήσεις

      Φιλε μου ,όμως, εσυ δεν καταλαβες . Εγω απλα θεωρησα αδικο απο όλα τα περιεργα που προκαλουν γελιο (που εμφανιστηκαν και σε αυτο το τοπικ) να ξεχωριζεις μονο ενα και ετσι συμπληρωσα λοιπον τη σκέψη σου :

      ...Απλά είναι κάποιες σκέψεις που επιβεβαιώνονται παντού και καθημερινά στην Ελλάδα, και φυσικά μου προκαλούν γέλοιο...

      Πάντως το παιδι που ξεκινησε το τοπικ θα έχει φρίξει , αφου καμια σχεση δεν έχουν τα γραφομενα μας με το θέμα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mg01
    • RE: 0-100 σε 7'' απο 1.6 λιτρα!

      Μαλλον, εσυ φίλε μου δε διαβασες τα προηγουμενα , αφου πρωτοέγραψα στη 2η σελιδα...
      Ναι ειμαι του TFRC (αλλα και του Drive και των 4Τ) , τι ακριβώς σημαινει αυτό?
      Όμως, με τον τροπο σου επιβεβαιώνεις και το εξής :
      Την ευκολία του Έλληνα να βάζει ταμπέλες σε καποιον χωρις να τον γνωριζει ... (και χωρις να διαβάζει τα τοπικ του!)

      Μήπως και αυτός είναι του ΤFRC?

      Εσεις των 4Τ και οι άλλοι του TFRC , αυτο και αν βγάζει γέλιο, το να υποστηριζουμε δηλαδη το Forum σαν ποδοσφαιρική ομάδα ή κομμα...

      Αστειες βεβαιως ειναι και οι γενικευσεις ...οτι οποιος οδηγει Rallye ή Saxo ειναι ανεγκέφαλος , ψευτοπαλικαρας και βεβαια μισει και θελει να κάνει κακο σε ολους οσους κυκλοφορουν (και σε κολονες - εμενα ολο μου ξεφευγουν αλλα που θα μου πάνε )

      Αυτα

      Τιποτα προσωπικο δεν έχω με κανεναν (και δε μπηκα σε forum για να αποκτήσω)

      Χρονια Πολλα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mg01
    • RE: 0-100 σε 7'' απο 1.6 λιτρα!

      Επιμένω αν θέλεις οτιδήποτε από μένα στείλε προσωπικό μήνυμα γιά να συνενοηθούμε... Αν δεν μπορείς να στείλεις προσωπικό μήνυμα, το e-mail μου το έχω δώσει σε μήνυμά μου στο θέμα 'Skoda Octavia 4X4'. Βρες το και στείλε e-mail εναλλακτικά

      To θέμα 'Skoda Octavia 4x4' έχει μόνο 26 σελιδες , καλο διάβασμα

      Υ.γ. Αστειευομαι ετσι? Απλά γυρνωντας στα 'Περι αυτοκινησης' ειδα οτι προκειται για 26 σελιδες θέμα και μου φάνηκε πολυ αστειο...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mg01
    • RE: 0-100 σε 7'' απο 1.6 λιτρα!

      Νουμερα ..νουμερα και πάλι νουμερα....
      0-100 , 0-400 , 0-1000, τελική... , νουμερα οδηγοι!
      Δε μου λένε τίποτα (οχι οτι δεν εχω μπει στο τριπακι να δω τι κάνει το Rallye μου )
      Η αισθηση του στριβειν με ενα Rallye ή με ενα αυτοκινητο που ειναι σωστα στημένο , ελαφρύ και με ενα καλο κινητηρα (σε σειρα προτεραιοτητας) δε συγκρινεται μεσω αριθμων ή με αντιπαραθέσεις σε φανάρια .
      Αισθηση: τσιμπάς το φρένο πάνω σε στροφη (ναι πάνω σε στροφη, χωρις τρελα αναποδα τιμονια ή τετακα ) και νιώθεις τον πισω εσωτερικο (ανασηκωμένο ) τροχο να μπλοκάρει , πάτας σε καλο οδόστρωμα και περνας σε γυαλι και αμέσως εχεις πληροφόρηση απο το τιμόνι , περνας πάνω απο οτιδήποτε και ξέρεις με ποιο τροχο το πάτησες και τι ήταν... Στριβεις με το γκάζι σταθερο και νιώθεις το Rallye να βεντουζώνει την άσφαλτο , το αφηνεις και απο κει και πέρα επιλέγεις πως θα στρίψεις ...................................................

      Το Rallye εχει φτιαχτεί για να στρίβει ...
      Για αυτον που ξέρει και για αυτον που θέλει να μάθει.
      Δε συγχωρει, και αυτη ειναι η άλλη οψη του νομίσματος , αλλα ακομα και σε λάθος εκτιμηση σου δίνει τα εφοδια (καλοζυγισμενο , καλο τιμονι , καλος κινητηρας , καλα φρενα ) για να διορθώσεις .
      Ο καλυτερος χαρακτηρισμος που εχω διαβάσει είναι οτι είναι ενα 'τιμιο' αυτοκίνητο.

      Το Rallye εχει φτιαχτεί για να στρίβει
      Το οτι του έβαλαν και ένα δυνατο κινητηρα (που ευκολα βελτιώνεται) τελικά μαλλον αποτελει κατάρα παρα ευλογία για την ιστορία που έχει γράψει (σε αγωνες και δρόμους). Αποπροσανατολίζει ... Το αγοράζουν δηλωμένοι ευθειάκηδες , το τρέχουν σε Dragster (ιεροσυλια κατ'εμε ) . Το συγκρινουν με λάθος αυτοκινητα (οπως πχ. σε αυτο το τοπικ) ...

      Ο χωρος του είναι το βουνο , εκει καταλαβαινεις γιατι φτιάχτηκε όπως φτιάχτηκε. Αρκει ένα 'κλουβι' και τρέχει με αξιώσεις σε αγώνες (αληθεια ποσα αυτοκινητα μπορουν να το κάνουν αυτό? και οχι μονο απο την κατηγορια του , ψαξτε και δειτε ποσο ψηλα θα ανεβειτε σε τιμη ) .

      Ειναι σαφης ο προσανατολισμος του , γιατι το μπερδευετε?

      Καλώς να έρθει το γρηγορο Corsa , αν και προβλέπω πως θα ειναι ενα καλοφτιαγμένο (και ακριβο) αυτοκινητο μεγάλων αποστάσεων (GT) και οχι ενα Gti ( οποτε για μενα παλι δε τιθεται θέμα συγκρισης - δε θα το επελεγα με τιποτα αντι για το Rallye)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mg01
    • RE: Νέα Lamborghini Gallardo (Γκαγιάρντο) από την VAG

      Πάντως και μένα μου χτυπησε ασχημα ο τιτλος .

      Αληθεια τωρα που βγηκε το νεο Gordoba δε διαβασα πουθενα 'νεο Gordoba απο τη VAG'

      Δευτερη αληθεια (απο μένα , τριτη με την αληθεια του nass:'...η VAG βρήκε για τη Lamborghini τα χρήματα για να φτιάξει...') , γιατι περιμενε η VAG να πάρει τη Lambo για να βγάλει ενα τετοιο αυτοκίνητο , αφου (συμφωνα με τον τιτλο ) θα μπορουσε και χωρις αυτήν?

      Μη τα ισοπεδώνουμε όλα ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mg01
    • RE: Αυτοκίνητα DIESEL:θα αγοράζατε; Υπερ,κατά;

      Δε μου αρεσει καθολου ο ήχος τους (αντιθετα για βάρκα μου ακουγεται πολυ πιο ωραίος ).
      Η ροπη ειναι οντως πολυ σημαντική (και στη γρηγορη 'βουνισια' οδηγηση ) αλλα αν δε συνοδευεται απο αναλογη ιπποδυναμη ψηλά (6000+ ) , δε μου λεει τίποτα - πχ. θα προτιμουσα ακόμα και εναν παλιο δεκαεξαβάλβιδο με ελαχιστη ροπη χαμηλα αλλα να σκοτώνει ψηλά...
      Με λιγα λογια 'οχι' δε θα αγοραζα diesel

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mg01
    • RE: Η VAG παίρνει και τις Alfa Romeo, Ferrrari, Maserati;

      Καταρχην, οπως σωστα εγραψε και ο PapaZent οι Γερμανοι φτιάχνουν καλύτερα sellers , αλλα οχι καλυτερα αυτοκινητα (κατα την προσωπική μου αποψη).
      Δευτερον ειναι ηδη αρκετες εταιρειες που εχουν κοινα components μεταξυ τους, ενω ολοι(σχεδον, εξαιρω την Ford) πλεον τεινουν να γερμανοποιηθουν (ημιακαμπτος πισω άξονας , πολλα ηλεκτρονικα για ασφαλέστερη (?) οδικη συμπεριφορα ,καλυτερη ποιοτητα κατασκευης ,& μπολικους αεροσακους με αποτελεσμα την αυξηση του βάρους ...)-δεν ειναι απαραιτητα ολα αρνητικα ετσι; Αλλα ...
      Για να πάρουμε πλεον ένα ενδιαφερον οδηγικα (σπορτιφ) αυτοκινητο πρεπει να καταφυγουμε σε κορυφαιες (και ακριβες ) εκδοσεις καποιων μοντελων (οπως τα Leon Cupra R ή Octavia Abt που αναφέρθηκαν).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mg01
    • RE: 0-100 σε 7'' απο 1.6 λιτρα!

      Παιδια, γεια χαρα ειμαι νεος στο Forum και ένας απο τους 'ανεγκεφαλους ' με Rallye που εχουν μπει με περισσοτερα απο οσο τους επερνε σε στροφη με δυσάρεστα αποτελεσματα...(ευτυχώς μονο υλικά)

      Ημουν ανεγκέφαλος τη συγκεκριμενη στιγμή (εκτος τοπου και χρονου θα έλεγα, μιας και συνειδητα (δηλαδη νομιζα οτι) δεν πηγαινα γρηγορα ... μεχρι να κλισει αποτομα η αριστερη στην οποια ειχα μπει με 5η και 90 (το εστρωνα) στην αδεια Πεντέλη...)
      αλλα (θελω να) πιστευω πως δεν ειμαι γενικα (οδηγώ 9 χρονια με το ιδιο στυλ και ηταν η πρωτη μου εξοδος απο το δρόμο - σε αλλες φάσεις εχει παιξει θετικα το ρολο της η τυχη! )- οπως αρκετοι αλλοι απο τους ομοιοπαθουντες φαντάζομαι ...

      Νομιζω οτι τα στατιστικα δεδομένα (αυτοκινητα σε κολώνες) τα αναλυετε χωρις να λαμβάνετε υποψη σας οτι τα Rallye , τα Saxo (και τα παλιοτερα τα Punto GT, Charade GTti κλπ.) ειναι αυτοκινητα που απευθυνονται (αποκλειστικά θα έλεγα )σε οδηγους που 'ψαχνονται' οδηγικα , που τους αρεσει να οδηγουν γρηγορα και αν ειναι δυνατον στο οριο (τους) (προσωπικα αυτο γινεται οταν οι συνθηκες το επιτρεπουν )-δυσκολα καποιος αδιαφορος θα παρει καποιο απο αυτα . Δηλαδη ο προορισμος τους ειναι η γρηγορη οδηγηση .Και βεβαια ποιος θα βγει απο το δρόμο , αυτος που ποτε δεν πάει γρηγορα ? . Πιστευετε πως οι ιδιοι οδηγοι με αντιστοιχα σβελτο γερμανικο(οτιδηποτε ) αυτοκινητο δε θα τα ειχαν αυτα τα ατυχηματα ? Εγω πιστευω ( τωρα που εχω αρχισει να το μαθαίνω κιολας ) πως θα ειχαν και περισσοτερα .

      Ο παραπανω ισχυρισμος μου δε σημαινει οτι οσοι 'ψαχνονται' παιρνουν μονο Rallye (Saxo κλπ.)

      Κακα τα ψεματα (clopywrite ) θέλουν σεβασμο όπως πολυ σωστα ειπώθηκε , προσοχή και να'σαι 100% συγκεντρωμένος στην οδήγηση.

      Όσο αφορα τα 'γυρισματα' στο άφημα του γκαζιου ... μα ενας απο τους λογους που παιρνει καποιος Rallye ειναι ακριβως αυτο, το οτι δηλαδη ειναι ρυθμισιμο με το γκάζι .

      Αυτα και συγνωμη για το μεγεθος του ποστ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mg01
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr