-
ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕΓΑΛΟ POST!!!!
Τελείωσε και η 2η φάση συλλογής αυτοκίνητων των μελών του forum. Στα πρώτα αποτελέσματα είχαμε 162 αυτοκίνητα ενώ τώρα 241. Αυτά τα 80 παραπάνω αυτοκίνητα άλλαξαν την κατανομή σε πολλές κατηγορίες όπως θα δείτε παρακάτω. Συγχρόνως έχουμε και συγκεντρωτικά ανά group εταιριών, λαμβάνοντας υπόψη μόνο τα μεγάλα groups.
1) Σύνολα και μέσοι όροι
Τα 241 αυτοκίνητα έχουν σύνολο 370.800 cc και ισχύς 27.134 HP. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε μέσο όρο **1.539cc **και 113HP, που είναι λιγότερο από τα προηγούμενα αποτελέσματα, λόγω της αύξησης μικρότερων αυτοκινήτων.
2) Αριθμός αυτοκινήτων ανά μέλος
Τα 241 αυτοκίνητα τα δήλωσαν 187 μέλη. Αυτό αναλύετε παρακάτω:
3) Εταιρίες κατασκευής
Η Peugeot εξακολουθεί να έχει το προβάδισμα και μάλιστα με μεγάλη διαφορά και αυξημένο ποσοστό. Σε σχέση με τα προηγούμενα αποτελέσματα βλέπουμε άνοδο της Fiat και της Seat, όχι τόσο σαν ποσοστό, αλλά σαν θέση στον πίνακα. Μεγαλύτερη αύξηση σε ποσοστό έχει η Skoda (με τα νέα μέλη με τα Oktavia).
4) Μοντέλα (από 3 αυτοκίνητα και πάνω)
Και εδώ εκτός της πρώτης θέσης που το 106 αύξησε την διαφορά, είχαμε μεγάλη άνοδο του 206 και του ΙΒΙΖΑ, αλλά και του Oktavia που ήταν ίσα-ίσα στην 3αδα. Πτώση είχαμε στα Saxo και 307 (Τα ποσοστά είναι επί του συνόλου).
5) Groups εταιριών
Καινούρια ομάδα αποτελεσμάτων. Επιλέχθηκαν μόνο τα μεγάλα Groups.
**6) Χώρα προέλευσης **
Μία από τα ίδια. Γαλλία με διαφορά αλλά τα ίδια ποσοστά. Τα Γιαπωνέζικα πέσανε, οι Ιταλοί σταθεροί και τα Γερμανικά ανέβηκαν, όπως και οι Τσέχοι.
**7) **Επίσης ως προς την προέλευση έχουμε τα παρακάτω.
Είναι φοβερό αλλά το ποσοστό της EU έμεινε σταθερό.8 ) Τύπος
Στις κατηγορίες έχουμε αύξηση των Μίνι και των Μικρών και αντίστοιχη μείωση των Μικρομεσαίων και των Μεσαίων. Αύξηση έχουμε επίσης στα Sport/Coupe.
9) cc
Στην ταξινόμηση ανά κυβικά εκατοστά, έχουμε αύξηση των μικρών (-1200) και λίγη μείωση των 1400-1600
10) HP
Στην κατηγοριοποίηση σύμφωνα με τους ίππους, άλλαξα τις κατηγορίες, προσθέτοντας 1 ακόμη ενδιάμεση. Έτσι δεν υπάρχουν προηγούμενα στοιχεία.
Σας αφήνω τα υπόλοιπα συμπεράσματα.
ΥΓ1 Τα ποσοστά στις πίτες έχουν στρογγυλοποιηθεί.
ΥΓ2 Θα μπορούσαμε να είχαμε και πιο πολύπλοκους πίνακες (πχ cc/χώρα ή εταιρία/χώρα κλπ κλπ) αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο. Τα στοιχεία είναι στην διάθεση σας αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και να συνεχίσει την έρευνα.
-
ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕΓΑΛΟ POST!!!!
Τελείωσε και η 2η φάση συλλογής αυτοκίνητων των μελών του forum. Στα πρώτα αποτελέσματα είχαμε 162 αυτοκίνητα ενώ τώρα 241. Αυτά τα 80 παραπάνω αυτοκίνητα άλλαξαν την κατανομή σε πολλές κατηγορίες όπως θα δείτε παρακάτω. Συγχρόνως έχουμε και συγκεντρωτικά ανά group εταιριών, λαμβάνοντας υπόψη μόνο τα μεγάλα groups.
1) Σύνολα και μέσοι όροι
Τα 241 αυτοκίνητα έχουν σύνολο 370.800 cc και ισχύς 27.134 HP. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε μέσο όρο **1.539cc **και 113HP, που είναι λιγότερο από τα προηγούμενα αποτελέσματα, λόγω της αύξησης μικρότερων αυτοκινήτων.
2) Αριθμός αυτοκινήτων ανά μέλος
Τα 241 αυτοκίνητα τα δήλωσαν 187 μέλη. Αυτό αναλύετε παρακάτω:
3) Εταιρίες κατασκευής
Η Peugeot εξακολουθεί να έχει το προβάδισμα και μάλιστα με μεγάλη διαφορά και αυξημένο ποσοστό. Σε σχέση με τα προηγούμενα αποτελέσματα βλέπουμε άνοδο της Fiat και της Seat, όχι τόσο σαν ποσοστό, αλλά σαν θέση στον πίνακα. Μεγαλύτερη αύξηση σε ποσοστό έχει η Skoda (με τα νέα μέλη με τα Oktavia).
4) Μοντέλα (από 3 αυτοκίνητα και πάνω)
Και εδώ εκτός της πρώτης θέσης που το 106 αύξησε την διαφορά, είχαμε μεγάλη άνοδο του 206 και του ΙΒΙΖΑ, αλλά και του Oktavia που ήταν ίσα-ίσα στην 3αδα. Πτώση είχαμε στα Saxo και 307 (Τα ποσοστά είναι επί του συνόλου).
5) Groups εταιριών
Καινούρια ομάδα αποτελεσμάτων. Επιλέχθηκαν μόνο τα μεγάλα Groups.
**6) Χώρα προέλευσης **
Μία από τα ίδια. Γαλλία με διαφορά αλλά τα ίδια ποσοστά. Τα Γιαπωνέζικα πέσανε, οι Ιταλοί σταθεροί και τα Γερμανικά ανέβηκαν, όπως και οι Τσέχοι.
**7) **Επίσης ως προς την προέλευση έχουμε τα παρακάτω.
Είναι φοβερό αλλά το ποσοστό της EU έμεινε σταθερό.8 ) Τύπος
Στις κατηγορίες έχουμε αύξηση των Μίνι και των Μικρών και αντίστοιχη μείωση των Μικρομεσαίων και των Μεσαίων. Αύξηση έχουμε επίσης στα Sport/Coupe.
9) cc
Στην ταξινόμηση ανά κυβικά εκατοστά, έχουμε αύξηση των μικρών (-1200) και λίγη μείωση των 1400-1600
10) HP
Στην κατηγοριοποίηση σύμφωνα με τους ίππους, άλλαξα τις κατηγορίες, προσθέτοντας 1 ακόμη ενδιάμεση. Έτσι δεν υπάρχουν προηγούμενα στοιχεία.
Σας αφήνω τα υπόλοιπα συμπεράσματα.
ΥΓ1 Τα ποσοστά στις πίτες έχουν στρογγυλοποιηθεί.
ΥΓ2 Θα μπορούσαμε να είχαμε και πιο πολύπλοκους πίνακες (πχ cc/χώρα ή εταιρία/χώρα κλπ κλπ) αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο. Τα στοιχεία είναι στην διάθεση σας αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και να συνεχίσει την έρευνα.
-
ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕΓΑΛΟ POST!!!!
Τελείωσε και η 2η φάση συλλογής αυτοκίνητων των μελών του forum. Στα πρώτα αποτελέσματα είχαμε 162 αυτοκίνητα ενώ τώρα 241. Αυτά τα 80 παραπάνω αυτοκίνητα άλλαξαν την κατανομή σε πολλές κατηγορίες όπως θα δείτε παρακάτω. Συγχρόνως έχουμε και συγκεντρωτικά ανά group εταιριών, λαμβάνοντας υπόψη μόνο τα μεγάλα groups.
1) Σύνολα και μέσοι όροι
Τα 241 αυτοκίνητα έχουν σύνολο 370.800 cc και ισχύς 27.134 HP. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε μέσο όρο **1.539cc **και 113HP, που είναι λιγότερο από τα προηγούμενα αποτελέσματα, λόγω της αύξησης μικρότερων αυτοκινήτων.
2) Αριθμός αυτοκινήτων ανά μέλος
Τα 241 αυτοκίνητα τα δήλωσαν 187 μέλη. Αυτό αναλύετε παρακάτω:
3) Εταιρίες κατασκευής
Η Peugeot εξακολουθεί να έχει το προβάδισμα και μάλιστα με μεγάλη διαφορά και αυξημένο ποσοστό. Σε σχέση με τα προηγούμενα αποτελέσματα βλέπουμε άνοδο της Fiat και της Seat, όχι τόσο σαν ποσοστό, αλλά σαν θέση στον πίνακα. Μεγαλύτερη αύξηση σε ποσοστό έχει η Skoda (με τα νέα μέλη με τα Oktavia).
4) Μοντέλα (από 3 αυτοκίνητα και πάνω)
Και εδώ εκτός της πρώτης θέσης που το 106 αύξησε την διαφορά, είχαμε μεγάλη άνοδο του 206 και του ΙΒΙΖΑ, αλλά και του Oktavia που ήταν ίσα-ίσα στην 3αδα. Πτώση είχαμε στα Saxo και 307 (Τα ποσοστά είναι επί του συνόλου).
5) Groups εταιριών
Καινούρια ομάδα αποτελεσμάτων. Επιλέχθηκαν μόνο τα μεγάλα Groups.
**6) Χώρα προέλευσης **
Μία από τα ίδια. Γαλλία με διαφορά αλλά τα ίδια ποσοστά. Τα Γιαπωνέζικα πέσανε, οι Ιταλοί σταθεροί και τα Γερμανικά ανέβηκαν, όπως και οι Τσέχοι.
**7) **Επίσης ως προς την προέλευση έχουμε τα παρακάτω.
Είναι φοβερό αλλά το ποσοστό της EU έμεινε σταθερό.8 ) Τύπος
Στις κατηγορίες έχουμε αύξηση των Μίνι και των Μικρών και αντίστοιχη μείωση των Μικρομεσαίων και των Μεσαίων. Αύξηση έχουμε επίσης στα Sport/Coupe.
9) cc
Στην ταξινόμηση ανά κυβικά εκατοστά, έχουμε αύξηση των μικρών (-1200) και λίγη μείωση των 1400-1600
10) HP
Στην κατηγοριοποίηση σύμφωνα με τους ίππους, άλλαξα τις κατηγορίες, προσθέτοντας 1 ακόμη ενδιάμεση. Έτσι δεν υπάρχουν προηγούμενα στοιχεία.
Σας αφήνω τα υπόλοιπα συμπεράσματα.
ΥΓ1 Τα ποσοστά στις πίτες έχουν στρογγυλοποιηθεί.
ΥΓ2 Θα μπορούσαμε να είχαμε και πιο πολύπλοκους πίνακες (πχ cc/χώρα ή εταιρία/χώρα κλπ κλπ) αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο. Τα στοιχεία είναι στην διάθεση σας αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και να συνεχίσει την έρευνα.
-
Τι να πω τώρα?
Χαρα στο κουράγιο σου Κώστα!Φοβερή δουλειά!
Πρώτο συμπέρασμα!Οι forumίστες θέλουν γκάζι αλλα μπορούν να το εχουν μέσω 'μικρών' αυτοκινήτων (106 κλπ).
Εντύπωση μου κάνει το οτι υπάρχουν μονο 3 αυτοκίνητα στα 2000+cc!!! -
Εύγε Κώστα για μια ακόμη φορά.
Θα επανέλθω με σχόλια... -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Εντύπωση μου κάνει το οτι υπάρχουν μονο 3 αυτοκίνητα στα 2000+cc!!!
...και τα 3 στην άλλη πλευρά του ωκεανού....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Εντύπωση μου κάνει το οτι υπάρχουν μονο 3 αυτοκίνητα στα 2000+cc!!!
...και τα 3 στην άλλη πλευρά του ωκεανού....
χμμμμ....το ενα είναι το δικό μου!!!....
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
χμμμμ....το ενα είναι το δικό μου!!!....
Γιατί? το δικό σου είναι σαν 2000, είναι στην προηγούμενη κατηγορία. Έκανα λάθος?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
χμμμμ....το ενα είναι το δικό μου!!!....
Γιατί? το δικό σου είναι σαν 2000, είναι στην προηγούμενη κατηγορία. Έκανα λάθος?
δεν το πρόσεξα...κι αμφισβήτησααα!!!!...sorry!
-
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Ελα όμως που θα έχουμε την πρώτη (μικρούλα) αναθεώρηση...
Αύριο το πρωί παραλαμβάνω το νέο μου Peugeot 206XS 1.6 και αποχωρίζομαι έως τις αρχές του νέου έτους το πολυαγαπημένο μου 106Rallye 1.3 -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑΕλα όμως που θα έχουμε την πρώτη (μικρούλα) αναθεώρηση...
Αύριο το πρωί παραλαμβάνω το νέο μου Peugeot 206XS 1.6 και αποχωρίζομαι έως τις αρχές του νέου έτους το πολυαγαπημένο μου 106Rallye 1.3Ευχαριστώ, Καλορίζικο το XS και καλές απολαυστικές διαδρομές. Όσο για τα στατιστικά, δεν πειράζει, μένεις στον όμιλο και την εταιρία, αλλάζεις μόνο κυβικά και HP. (Στην επόμενη εκδοση).
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
χμμμμ....το ενα είναι το δικό μου!!!....
Γιατί? το δικό σου είναι σαν 2000, είναι στην προηγούμενη κατηγορία. Έκανα λάθος?
Kαλη δουλεια.
Καμια φορα μπερδευουν τα πραγματα αν πας σε κατηγοριες 1600-2000 και 2000 + Οποτε τηατ πιο πολλα 2000 ειναι 1997κε η κατι τετοιο. Οποτε δεν πας στην παραπανω κατηγορια εκτος αν εχεις πραγματικα πανω απο 2000 κυβικα. (και εγω ειμαι εδω με το δικο μου αυτοκινητο με 199χ κυβικα)
Αν θες προσθεσε το αλλο μου αυτοκινητο/SUV Jeep Grand Cherokee 4.7
Nikos
-
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΚΩΣΤΑ!
ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!! -
MPRABO KAI XARA STO KOURAGIO SOU...
POLY KALH H PAROUSIASH POU MAS EKANES..
ELLAS-GALLIA SYMMAXIA.. -
Συγχαρητήρια,πολύ καλή δουλειά!!!
-
Πραγματικά τρομερή δουλειά...
Μπράβο...!!!
Υπάρχει κάποιος συγκεντρωτικός πίνακας με ΟΛΑ τα αυτοκίνητα του forum?
Κρίμα δεν είναι όμως να βλέπουμε μονό τα μοντέλα από 3 αυτοκίνητα και πάνω? -
Μπράβο!!!
Πολύ καλός!!!
Και όσο πάει πιο πλήρης παρουσίαση κιόλας!!!Στο Αποτελέσματα ΙΙΙ και ζωντανή παρουσίαση σε κάποια συνάντηση; (Μετά το φαγητό, αλλιώς κάποιοι κάποιοι θα σε αφήσουν νηστικό! )
Να κάνω και μια διόρθωση που με πονάει; (ρίχνει τη μάρκα μου το διορθωμένο... )
Η ΣΕΑΤ ΔΕΝ είναι στην 5η θέση όπου εμφανίζεται, αλλά στην 6η σε ισοβαθμία με την Alfa Romeo, ενώ η ΤΟΥΟΤΑ δεν είναι 6η, αλλά 4η σε ισοβαθμία με την Σιτροέν.
Έτσι λένε τα στοιχεία του πίνακα, αλλά στον πίνακα είναι γραμμένες ανάποδα -
Kώστα,
Με τη σειρά μου να σε συγχαρώ και εγώ!!!
Με αφήνεις άφωνο με την εξαιρετικά συστηματική δουλειά που κάνεις.
Θα επανέλθω με πιό συγκεκριμένα σχόλια...
Γειά χαρά και πάλι ένα μεγάλο μπράβο!!!
Chris
-
Εκπληκτικός ο τρόπος παρουσίασης των αποτελεσμάτων, cmarin. Η προσθήκη σχεδιαγραμμάτων ήταν μια άριστη σκέψη. Πολύ θετικό θεωρώ το ότι έλαβες υπόψη σου κάποιες ιδέες που σου προτάθηκαν.
Ας σημειώσω και μια έλλειψη: στην ομαδοποίηση των αποτελεσμάτων κατά group, σου έχει διαφύγει το group της Ford, το οποίο αριθμεί 10 αυτοκίνητα (6 Ford, 3 Mazda, 1Volvo). -
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Εκπληκτικός ο τρόπος παρουσίασης των αποτελεσμάτων, cmarin. Η προσθήκη σχεδιαγραμμάτων ήταν μια άριστη σκέψη. Πολύ θετικό θεωρώ το ότι έλαβες υπόψη σου κάποιες ιδέες που σου προτάθηκαν.
Ας σημειώσω και μια έλλειψη: στην ομαδοποίηση των αποτελεσμάτων κατά group, σου έχει διαφύγει το group της Ford, το οποίο αριθμεί 10 αυτοκίνητα (6 Ford, 3 Mazda, 1Volvo).Σωστά.
Επίσης Κώστα πρόσθεσε το Τσέροκι του Νίκου και έτσι θα ανέβουν οι μέσοι όροι των κυβικών και ίππων.
Good job! Congrats.
Τα Αυτοκίνητα του Forum. Αποτελέσματα ΙΙ