Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα Αυτοκίνητα του Forum. Αποτελέσματα ΙΙ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τα Αυτοκίνητα του Forum. Αποτελέσματα ΙΙ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    16
    35
    36
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕΓΑΛΟ POST!!!!

      Τελείωσε και η 2η φάση συλλογής αυτοκίνητων των μελών του forum. Στα πρώτα αποτελέσματα είχαμε 162 αυτοκίνητα ενώ τώρα 241. Αυτά τα 80 παραπάνω αυτοκίνητα άλλαξαν την κατανομή σε πολλές κατηγορίες όπως θα δείτε παρακάτω. Συγχρόνως έχουμε και συγκεντρωτικά ανά group εταιριών, λαμβάνοντας υπόψη μόνο τα μεγάλα groups.

      1) Σύνολα και μέσοι όροι

      Τα 241 αυτοκίνητα έχουν σύνολο 370.800 cc και ισχύς 27.134 HP. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε μέσο όρο **1.539cc **και 113HP, που είναι λιγότερο από τα προηγούμενα αποτελέσματα, λόγω της αύξησης μικρότερων αυτοκινήτων.

      2) Αριθμός αυτοκινήτων ανά μέλος

      Τα 241 αυτοκίνητα τα δήλωσαν 187 μέλη. Αυτό αναλύετε παρακάτω:


      3) Εταιρίες κατασκευής

      Η Peugeot εξακολουθεί να έχει το προβάδισμα και μάλιστα με μεγάλη διαφορά και αυξημένο ποσοστό. Σε σχέση με τα προηγούμενα αποτελέσματα βλέπουμε άνοδο της Fiat και της Seat, όχι τόσο σαν ποσοστό, αλλά σαν θέση στον πίνακα. Μεγαλύτερη αύξηση σε ποσοστό έχει η Skoda (με τα νέα μέλη με τα Oktavia).


      4) Μοντέλα (από 3 αυτοκίνητα και πάνω)

      Και εδώ εκτός της πρώτης θέσης που το 106 αύξησε την διαφορά, είχαμε μεγάλη άνοδο του 206 και του ΙΒΙΖΑ, αλλά και του Oktavia που ήταν ίσα-ίσα στην 3αδα. Πτώση είχαμε στα Saxo και 307 (Τα ποσοστά είναι επί του συνόλου).



      5) Groups εταιριών
      Καινούρια ομάδα αποτελεσμάτων. Επιλέχθηκαν μόνο τα μεγάλα Groups.


      **6) Χώρα προέλευσης **

      Μία από τα ίδια. Γαλλία με διαφορά αλλά τα ίδια ποσοστά. Τα Γιαπωνέζικα πέσανε, οι Ιταλοί σταθεροί και τα Γερμανικά ανέβηκαν, όπως και οι Τσέχοι.

      **7) **Επίσης ως προς την προέλευση έχουμε τα παρακάτω.
      Είναι φοβερό αλλά το ποσοστό της EU έμεινε σταθερό.

      8 ) Τύπος
      Στις κατηγορίες έχουμε αύξηση των Μίνι και των Μικρών και αντίστοιχη μείωση των Μικρομεσαίων και των Μεσαίων. Αύξηση έχουμε επίσης στα Sport/Coupe.


      9) cc
      Στην ταξινόμηση ανά κυβικά εκατοστά, έχουμε αύξηση των μικρών (-1200) και λίγη μείωση των 1400-1600


      10) HP
      Στην κατηγοριοποίηση σύμφωνα με τους ίππους, άλλαξα τις κατηγορίες, προσθέτοντας 1 ακόμη ενδιάμεση. Έτσι δεν υπάρχουν προηγούμενα στοιχεία.

      Σας αφήνω τα υπόλοιπα συμπεράσματα.

      ΥΓ1 Τα ποσοστά στις πίτες έχουν στρογγυλοποιηθεί.

      ΥΓ2 Θα μπορούσαμε να είχαμε και πιο πολύπλοκους πίνακες (πχ cc/χώρα ή εταιρία/χώρα κλπ κλπ) αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο. Τα στοιχεία είναι στην διάθεση σας αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και να συνεχίσει την έρευνα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        cmarin last edited by

        ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕΓΑΛΟ POST!!!!

        Τελείωσε και η 2η φάση συλλογής αυτοκίνητων των μελών του forum. Στα πρώτα αποτελέσματα είχαμε 162 αυτοκίνητα ενώ τώρα 241. Αυτά τα 80 παραπάνω αυτοκίνητα άλλαξαν την κατανομή σε πολλές κατηγορίες όπως θα δείτε παρακάτω. Συγχρόνως έχουμε και συγκεντρωτικά ανά group εταιριών, λαμβάνοντας υπόψη μόνο τα μεγάλα groups.

        1) Σύνολα και μέσοι όροι

        Τα 241 αυτοκίνητα έχουν σύνολο 370.800 cc και ισχύς 27.134 HP. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε μέσο όρο **1.539cc **και 113HP, που είναι λιγότερο από τα προηγούμενα αποτελέσματα, λόγω της αύξησης μικρότερων αυτοκινήτων.

        2) Αριθμός αυτοκινήτων ανά μέλος

        Τα 241 αυτοκίνητα τα δήλωσαν 187 μέλη. Αυτό αναλύετε παρακάτω:


        3) Εταιρίες κατασκευής

        Η Peugeot εξακολουθεί να έχει το προβάδισμα και μάλιστα με μεγάλη διαφορά και αυξημένο ποσοστό. Σε σχέση με τα προηγούμενα αποτελέσματα βλέπουμε άνοδο της Fiat και της Seat, όχι τόσο σαν ποσοστό, αλλά σαν θέση στον πίνακα. Μεγαλύτερη αύξηση σε ποσοστό έχει η Skoda (με τα νέα μέλη με τα Oktavia).


        4) Μοντέλα (από 3 αυτοκίνητα και πάνω)

        Και εδώ εκτός της πρώτης θέσης που το 106 αύξησε την διαφορά, είχαμε μεγάλη άνοδο του 206 και του ΙΒΙΖΑ, αλλά και του Oktavia που ήταν ίσα-ίσα στην 3αδα. Πτώση είχαμε στα Saxo και 307 (Τα ποσοστά είναι επί του συνόλου).



        5) Groups εταιριών
        Καινούρια ομάδα αποτελεσμάτων. Επιλέχθηκαν μόνο τα μεγάλα Groups.


        **6) Χώρα προέλευσης **

        Μία από τα ίδια. Γαλλία με διαφορά αλλά τα ίδια ποσοστά. Τα Γιαπωνέζικα πέσανε, οι Ιταλοί σταθεροί και τα Γερμανικά ανέβηκαν, όπως και οι Τσέχοι.

        **7) **Επίσης ως προς την προέλευση έχουμε τα παρακάτω.
        Είναι φοβερό αλλά το ποσοστό της EU έμεινε σταθερό.

        8 ) Τύπος
        Στις κατηγορίες έχουμε αύξηση των Μίνι και των Μικρών και αντίστοιχη μείωση των Μικρομεσαίων και των Μεσαίων. Αύξηση έχουμε επίσης στα Sport/Coupe.


        9) cc
        Στην ταξινόμηση ανά κυβικά εκατοστά, έχουμε αύξηση των μικρών (-1200) και λίγη μείωση των 1400-1600


        10) HP
        Στην κατηγοριοποίηση σύμφωνα με τους ίππους, άλλαξα τις κατηγορίες, προσθέτοντας 1 ακόμη ενδιάμεση. Έτσι δεν υπάρχουν προηγούμενα στοιχεία.

        Σας αφήνω τα υπόλοιπα συμπεράσματα.

        ΥΓ1 Τα ποσοστά στις πίτες έχουν στρογγυλοποιηθεί.

        ΥΓ2 Θα μπορούσαμε να είχαμε και πιο πολύπλοκους πίνακες (πχ cc/χώρα ή εταιρία/χώρα κλπ κλπ) αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο. Τα στοιχεία είναι στην διάθεση σας αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και να συνεχίσει την έρευνα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕΓΑΛΟ POST!!!!

          Τελείωσε και η 2η φάση συλλογής αυτοκίνητων των μελών του forum. Στα πρώτα αποτελέσματα είχαμε 162 αυτοκίνητα ενώ τώρα 241. Αυτά τα 80 παραπάνω αυτοκίνητα άλλαξαν την κατανομή σε πολλές κατηγορίες όπως θα δείτε παρακάτω. Συγχρόνως έχουμε και συγκεντρωτικά ανά group εταιριών, λαμβάνοντας υπόψη μόνο τα μεγάλα groups.

          1) Σύνολα και μέσοι όροι

          Τα 241 αυτοκίνητα έχουν σύνολο 370.800 cc και ισχύς 27.134 HP. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε μέσο όρο **1.539cc **και 113HP, που είναι λιγότερο από τα προηγούμενα αποτελέσματα, λόγω της αύξησης μικρότερων αυτοκινήτων.

          2) Αριθμός αυτοκινήτων ανά μέλος

          Τα 241 αυτοκίνητα τα δήλωσαν 187 μέλη. Αυτό αναλύετε παρακάτω:


          3) Εταιρίες κατασκευής

          Η Peugeot εξακολουθεί να έχει το προβάδισμα και μάλιστα με μεγάλη διαφορά και αυξημένο ποσοστό. Σε σχέση με τα προηγούμενα αποτελέσματα βλέπουμε άνοδο της Fiat και της Seat, όχι τόσο σαν ποσοστό, αλλά σαν θέση στον πίνακα. Μεγαλύτερη αύξηση σε ποσοστό έχει η Skoda (με τα νέα μέλη με τα Oktavia).


          4) Μοντέλα (από 3 αυτοκίνητα και πάνω)

          Και εδώ εκτός της πρώτης θέσης που το 106 αύξησε την διαφορά, είχαμε μεγάλη άνοδο του 206 και του ΙΒΙΖΑ, αλλά και του Oktavia που ήταν ίσα-ίσα στην 3αδα. Πτώση είχαμε στα Saxo και 307 (Τα ποσοστά είναι επί του συνόλου).



          5) Groups εταιριών
          Καινούρια ομάδα αποτελεσμάτων. Επιλέχθηκαν μόνο τα μεγάλα Groups.


          **6) Χώρα προέλευσης **

          Μία από τα ίδια. Γαλλία με διαφορά αλλά τα ίδια ποσοστά. Τα Γιαπωνέζικα πέσανε, οι Ιταλοί σταθεροί και τα Γερμανικά ανέβηκαν, όπως και οι Τσέχοι.

          **7) **Επίσης ως προς την προέλευση έχουμε τα παρακάτω.
          Είναι φοβερό αλλά το ποσοστό της EU έμεινε σταθερό.

          8 ) Τύπος
          Στις κατηγορίες έχουμε αύξηση των Μίνι και των Μικρών και αντίστοιχη μείωση των Μικρομεσαίων και των Μεσαίων. Αύξηση έχουμε επίσης στα Sport/Coupe.


          9) cc
          Στην ταξινόμηση ανά κυβικά εκατοστά, έχουμε αύξηση των μικρών (-1200) και λίγη μείωση των 1400-1600


          10) HP
          Στην κατηγοριοποίηση σύμφωνα με τους ίππους, άλλαξα τις κατηγορίες, προσθέτοντας 1 ακόμη ενδιάμεση. Έτσι δεν υπάρχουν προηγούμενα στοιχεία.

          Σας αφήνω τα υπόλοιπα συμπεράσματα.

          ΥΓ1 Τα ποσοστά στις πίτες έχουν στρογγυλοποιηθεί.

          ΥΓ2 Θα μπορούσαμε να είχαμε και πιο πολύπλοκους πίνακες (πχ cc/χώρα ή εταιρία/χώρα κλπ κλπ) αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο. Τα στοιχεία είναι στην διάθεση σας αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και να συνεχίσει την έρευνα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • K
            kouk last edited by

            Τι να πω τώρα?
            Χαρα στο κουράγιο σου Κώστα!Φοβερή δουλειά!
            Πρώτο συμπέρασμα!Οι forumίστες θέλουν γκάζι αλλα μπορούν να το εχουν μέσω 'μικρών' αυτοκινήτων (106 κλπ).
            Εντύπωση μου κάνει το οτι υπάρχουν μονο 3 αυτοκίνητα στα 2000+cc!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • S
              syele last edited by

              Εύγε Κώστα για μια ακόμη φορά.
              Θα επανέλθω με σχόλια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cmarin last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:

                Εντύπωση μου κάνει το οτι υπάρχουν μονο 3 αυτοκίνητα στα 2000+cc!!!

                ...και τα 3 στην άλλη πλευρά του ωκεανού....

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                  Εντύπωση μου κάνει το οτι υπάρχουν μονο 3 αυτοκίνητα στα 2000+cc!!!

                  ...και τα 3 στην άλλη πλευρά του ωκεανού....

                  χμμμμ....το ενα είναι το δικό μου!!!....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Ο χρήστης kouk έγραψε:

                    χμμμμ....το ενα είναι το δικό μου!!!....

                    Γιατί? το δικό σου είναι σαν 2000, είναι στην προηγούμενη κατηγορία. Έκανα λάθος?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • K
                      kouk last edited by

                      Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                      χμμμμ....το ενα είναι το δικό μου!!!....

                      Γιατί? το δικό σου είναι σαν 2000, είναι στην προηγούμενη κατηγορία. Έκανα λάθος?

                      δεν το πρόσεξα...κι αμφισβήτησααα!!!!...sorry!
                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        petros last edited by

                        ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

                        Ελα όμως που θα έχουμε την πρώτη (μικρούλα) αναθεώρηση...
                        Αύριο το πρωί παραλαμβάνω το νέο μου Peugeot 206XS 1.6 και αποχωρίζομαι έως τις αρχές του νέου έτους το πολυαγαπημένο μου 106Rallye 1.3

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Ο χρήστης Petros έγραψε:
                          ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

                          Ελα όμως που θα έχουμε την πρώτη (μικρούλα) αναθεώρηση...
                          Αύριο το πρωί παραλαμβάνω το νέο μου Peugeot 206XS 1.6 και αποχωρίζομαι έως τις αρχές του νέου έτους το πολυαγαπημένο μου 106Rallye 1.3

                          Ευχαριστώ, Καλορίζικο το XS και καλές απολαυστικές διαδρομές. Όσο για τα στατιστικά, δεν πειράζει, μένεις στον όμιλο και την εταιρία, αλλάζεις μόνο κυβικά και HP. (Στην επόμενη εκδοση).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • T
                            titsataki last edited by

                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                            χμμμμ....το ενα είναι το δικό μου!!!....

                            Γιατί? το δικό σου είναι σαν 2000, είναι στην προηγούμενη κατηγορία. Έκανα λάθος?

                            Kαλη δουλεια.

                            Καμια φορα μπερδευουν τα πραγματα αν πας σε κατηγοριες 1600-2000 και 2000 + Οποτε τηατ πιο πολλα 2000 ειναι 1997κε η κατι τετοιο. Οποτε δεν πας στην παραπανω κατηγορια εκτος αν εχεις πραγματικα πανω απο 2000 κυβικα. (και εγω ειμαι εδω με το δικο μου αυτοκινητο με 199χ κυβικα)

                            Αν θες προσθεσε το αλλο μου αυτοκινητο/SUV Jeep Grand Cherokee 4.7

                            Nikos

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • H
                              hunter last edited by

                              ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΚΩΣΤΑ!
                              ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • B
                                bagus last edited by

                                MPRABO KAI XARA STO KOURAGIO SOU...
                                POLY KALH H PAROUSIASH POU MAS EKANES..
                                ELLAS-GALLIA SYMMAXIA..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • P
                                  pg220 last edited by

                                  Συγχαρητήρια,πολύ καλή δουλειά!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Πραγματικά τρομερή δουλειά...
                                    Μπράβο...!!!
                                    Υπάρχει κάποιος συγκεντρωτικός πίνακας με ΟΛΑ τα αυτοκίνητα του forum?
                                    Κρίμα δεν είναι όμως να βλέπουμε μονό τα μοντέλα από 3 αυτοκίνητα και πάνω?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Μπράβο!!!
                                      Πολύ καλός!!!
                                      Και όσο πάει πιο πλήρης παρουσίαση κιόλας!!!

                                      Στο Αποτελέσματα ΙΙΙ και ζωντανή παρουσίαση σε κάποια συνάντηση; (Μετά το φαγητό, αλλιώς κάποιοι κάποιοι θα σε αφήσουν νηστικό! )

                                      Να κάνω και μια διόρθωση που με πονάει; (ρίχνει τη μάρκα μου το διορθωμένο... )

                                      Η ΣΕΑΤ ΔΕΝ είναι στην 5η θέση όπου εμφανίζεται, αλλά στην 6η σε ισοβαθμία με την Alfa Romeo, ενώ η ΤΟΥΟΤΑ δεν είναι 6η, αλλά 4η σε ισοβαθμία με την Σιτροέν.
                                      Έτσι λένε τα στοιχεία του πίνακα, αλλά στον πίνακα είναι γραμμένες ανάποδα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • C
                                        ckosm last edited by

                                        Kώστα,

                                        Με τη σειρά μου να σε συγχαρώ και εγώ!!!

                                        Με αφήνεις άφωνο με την εξαιρετικά συστηματική δουλειά που κάνεις.

                                        Θα επανέλθω με πιό συγκεκριμένα σχόλια...

                                        Γειά χαρά και πάλι ένα μεγάλο μπράβο!!!

                                        Chris

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          logikos last edited by

                                          Εκπληκτικός ο τρόπος παρουσίασης των αποτελεσμάτων, cmarin. Η προσθήκη σχεδιαγραμμάτων ήταν μια άριστη σκέψη. Πολύ θετικό θεωρώ το ότι έλαβες υπόψη σου κάποιες ιδέες που σου προτάθηκαν.
                                          Ας σημειώσω και μια έλλειψη: στην ομαδοποίηση των αποτελεσμάτων κατά group, σου έχει διαφύγει το group της Ford, το οποίο αριθμεί 10 αυτοκίνητα (6 Ford, 3 Mazda, 1Volvo).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            Ο χρήστης logikos έγραψε:
                                            Εκπληκτικός ο τρόπος παρουσίασης των αποτελεσμάτων, cmarin. Η προσθήκη σχεδιαγραμμάτων ήταν μια άριστη σκέψη. Πολύ θετικό θεωρώ το ότι έλαβες υπόψη σου κάποιες ιδέες που σου προτάθηκαν.
                                            Ας σημειώσω και μια έλλειψη: στην ομαδοποίηση των αποτελεσμάτων κατά group, σου έχει διαφύγει το group της Ford, το οποίο αριθμεί 10 αυτοκίνητα (6 Ford, 3 Mazda, 1Volvo).

                                            Σωστά.

                                            Επίσης Κώστα πρόσθεσε το Τσέροκι του Νίκου και έτσι θα ανέβουν οι μέσοι όροι των κυβικών και ίππων.

                                            Good job! Congrats.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr