Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota RAV4 ή NISSAN X-trail????
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Toyota RAV4 ή NISSAN X-trail????
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Εκτός Δρόμου
    29
    75
    1351
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazio last edited by

      'dram25' κατ αρχήν καλώς ήρθες στη παρέα μας.

      Μεταξύ των δυο η δική μου 'ψήφος' πάει στο X- TRAIL. Αν και δε 'χωνεύω' και πολύ τα suv μου άρεσε το Nissan από τοτε που παρουσιάστηκε (μέχρι που ήρθε το evo των suv το outlander) .

      Πάντως ψάξε πάρα πολύ γιατί στη συγκεκριμένη κατηγορία οι επιλογές είναι πολλές και καλές (και το κόστος αγοράς και χρήσης διόλου ευκαταφρόνητο) .

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mak last edited by

        Ο χρήστης dram25 έγραψε:
        Πρεπει να ξεκαθαρισω πως το 'dram25' ειναι αντρικο nickname, απλως η κοπελλα μου το χρησιμοποιησε (λογω πορωσης) για να παρουσιασει και να αναπτυξει καποιες αποριες της. Θελω επισης να τονισω πως οταν κανεις μια επιλογη αυτο εξεταζεις, τα διαφορετικα στοιχεια του αντικειμενου για να παρεις την τελικη σου αποφαση,γιαυτο χρησιμοποιης το ρημα 'επιλεγω'. Φρασεις οπως: 'τι σε νοιαζει η καταναλωση' η 'τι τα θες τα σκαλοπατια'κλπ... μου θυμιζουν παιδακια που θα τους παρει ο μπαμπας το αυτοκινητο θα τους το πληρωνει και μπροστα στην λαχταρα τους να καθισουν πισω απο τιμονι δεν τους νοιαζει τιποτα αλλο εκτος του να ειναι 'μαματο'! Φιλε mak oντως πολυ χρησιμη η πληροφορια για το νεο μοντελο ειναι σημαντικο, ξερεις αν ειναι ολοκληρωτικη η αλλαγη η καποιες διορθωσεις?

        Δεν πρόκειται για facelift (αυτό ήδη έχει γίνει) αλλά για ένα ολοκληρωτικά καινούργιο μοντέλο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • W
          wantone last edited by

          Και τα δυο αυτοκινητα ειναι αξιολογα. Το Ραβ μου αρεσει περισσοτερο αλλα εχει μικρους εσωτερικους χωρους, μονιμη τετρακινηση (μειον αν κινεισαι κατα 90% σε ασφαλτο) και αλλαζει συντομα ενω ειναι και ακριβο για το μεγεθος του. Το Νισαν εχει χωρους αλλα εμφανισιακα δεν ειναι οτι καλυτερο και το ταμπλο στο κεντρο ειναι περιεργη επιλογη.

          Εγω θα προτεινα το Honda CR-V ειδικα αν κινεισαι κατα ενα μεγαλο βαθμο στην ασφαλτο μονο. Ποιοτικως και τα 3 αυτοκινητα ειναι στο ιδιο επιπεδο και εχουν ιδια φημη αξιοπιστιας αλλα το Χοντα εχει μεγαλους χωρους και ειναι το φθηνοτερο απο τα τρια (το πηραμε φορτωμενο με δερματα ηλιοροφη κλπ για 32500). Επισης εμφανισιακα ειναι πολυ καλυτερο απο το Νισαν και σε διαστασεις μεγαλυτερο απο το Ραβ. Αν σε ενδιαφερει μειον εχει οτι δεν μπορεις να κλειδωσεις την τετρακινηση, επισης εχει ασφαλτινα λαστιχα (συν για μενα) αλλα αυτα ειναι αδιαφορα αν κινεισαι κατα 90% ασφαλτο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            flowerpower last edited by

            Ο χρήστης agisd έγραψε:
            Και τα δυο αυτοκινητα ειναι αξιολογα. Το Ραβ μου αρεσει περισσοτερο αλλα εχει μικρους εσωτερικους χωρους, μονιμη τετρακινηση (μειον αν κινεισαι κατα 90% σε ασφαλτο)

            γιατι ειναι μειον ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cliff last edited by

              Στην ελληνική άσφαλτο η μόνιμη τετρακίνηση είναι ένα μεγάλο συν

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone last edited by

                Ο χρήστης Aerandir έγραψε:

                Και τα δυο αυτοκινητα ειναι αξιολογα. Το Ραβ μου αρεσει περισσοτερο αλλα εχει μικρους εσωτερικους χωρους, μονιμη τετρακινηση (μειον αν κινεισαι κατα 90% σε ασφαλτο)

                γιατι ειναι μειον ?

                γιατι εχει αυξημενες τριβες αρα και μεγαλυτερη καταναλωση και επισης μεγαλυτερη φθορα ελαστικων και συμπλεκτη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  panos7 last edited by

                  Ο χρήστης agisd έγραψε:

                  Και τα δυο αυτοκινητα ειναι αξιολογα. Το Ραβ μου αρεσει περισσοτερο αλλα εχει μικρους εσωτερικους χωρους, μονιμη τετρακινηση (μειον αν κινεισαι κατα 90% σε ασφαλτο)

                  γιατι ειναι μειον ?

                  γιατι εχει αυξημενες τριβες αρα και μεγαλυτερη καταναλωση και επισης μεγαλυτερη φθορα ελαστικων και συμπλεκτη...

                  Υπαρχει ομως μεγαλυτερη ασφαλεια... Η μιλαμε για suv ή δεν μιλαμε καθολου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    flowerpower last edited by

                    Ο χρήστης panos7 έγραψε:

                    Και τα δυο αυτοκινητα ειναι αξιολογα. Το Ραβ μου αρεσει περισσοτερο αλλα εχει μικρους εσωτερικους χωρους, μονιμη τετρακινηση (μειον αν κινεισαι κατα 90% σε ασφαλτο)

                    γιατι ειναι μειον ?

                    γιατι εχει αυξημενες τριβες αρα και μεγαλυτερη καταναλωση και επισης μεγαλυτερη φθορα ελαστικων και συμπλεκτη...

                    Υπαρχει ομως μεγαλυτερη ασφαλεια... Η μιλαμε για suv ή δεν μιλαμε καθολου.

                    η μονιμη τετρακινηση σου προσδιδει ασφλαεια και η διαφορα στην καταναλωση δεν ειναι τοση τεραστια απο οσο νομιζεις. καπου ειχα διαωασει οτι εχει 3-4% παραπανω , και ενα ποσοστο 1-2% εξαφανιζεται λογω του οτι το 4κινητο σπινιαρει λιγοτερες φορες. αλλα εστω και 5% να ειχε παραπανω αν το χρονο πληρωνεις 10.000 ευρω για καυσιμα σημαινει 500ευρω ανοδο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panos7 last edited by

                      Ο χρήστης amstrad έγραψε:
                      Απο οτι φαινεται δεν χρειαζεται suv 4κινητο (και οχι τζηπ-καθαροαιμο οπως αναφερει η dram25) η κοπελα αφου δεν προκειται να χρησιμοποιησει την 4κινηση οποτε γιατι ψαχνει για τετοια αμαξια;
                      dram25 παρε κανα κανονικο αμαξι να κανεις την δουλεια σου και ασε τα γαιδουροαμαξα για τα χωματα (τζαμπα ογκος θα σου ειναι) αφου σε νοιαζει η καταναλωση παρε κανα Toyota Prius που ειναι μαματο! Οταν σκοπευεις να δωσεις 35000 ευρω δεν σε νοιαζει η καταναλωση γιατι εισαι αποφασισμενη για το τι πραμα θα παρεις και για ποιο σκοπο θα το εχεις! Το λεω για να μην μπλεκεις στα 4κινητα αφου υπαρχουν αμαξια με λιγοτερες απαιτησεις σε βενζινη στα ιδια λεφτα (λιγα βεβαια!).
                      panos7 αληθεια γιατι το πηρες το RAV4; για την πολη και για την οδικη συμπεριφορα; αμα ηθελες αυτα τα χαρακτηριστικα γιατι δεν επαιρνες ενα Α4 ή κανα Passat; Τι θες τα bullbar και τους μαρσπιεδες (και σκαλοπατια; αληθεια οι μαρσπιεδες δεν ειναι στην ιδια θεση με τα σκαλοπατια;)

                      Καταρχιν να διευκρινισω οτι ο πατερας μου αγορασε το Rav4 το οποιο θα οδηγω και εγω. ΗΘΕΛΕ SUV KAI ΠΗΡΕ SUV. Αν ηθελε Α4 ή Passat θα επαιρνε σε αυτοκινητο τετοιας κατηγοριας. Η φιλη μας ξεκαθαρισε απο την αρχη οτι σκεφτεται να αγορασει suv. Δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να την πηγαινεις σε αλλη κατηγορια και να την μπερδευεις. Το οτι τοποθετησε ο πατερας μου bullbar και σκαλοπατια ειναι για λογους ασφαλειας και ευκολιας (στο τελος τελος αντε και εμφανισης) μαντιστοιχα. Νομιζω οτι ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα τι εξτρα θα βαλει ο καθενας στο αυτοκινητο του...Ελπιζω να σε καλυψα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        amstrad last edited by

                        Δεν ηθελα να γινω κακος! αλλα με πιανουν οι κακιες μου αρκετες φορες!
                        (δεν μπορω να βλεπω μεγαλα αμαξια να αγοραζονται για μοστρα και μονο!)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dram25 last edited by

                          Η μοστρα μαλλον ειναι συνηθεια απο τα μερη σου...υπαρχουν και ανθρωποι που σκεφτονται σοβαρα, λογικα και ωριμα και δε ντρεπονται να ζητησουν συμβουλες και αποψεις αλλων, πιο σχετικων με το θεμα που ψαχνουν. Δεν εχεις κακια, κομπλεξ εχεις και καλο θα ηταν να το περιορισεις διοτι εκτειθεσαι. (Μαριεττα)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            amstrad last edited by

                            Χτυπησα εκει που ποναει φαινεται! Το κομπλεξ το εχουν οσοι παιρνουν μεγαλα αμαξια χωρις κανενα λογο, παρα μονο για να μπαινουν στο ματι του φιλου ή γειτονα τους!
                            Αμα ηθελα να παρω αμαξι για μοστρα επαιρνα καμμια BMW 1 ή κανα AUDI A3 αλλα προτιμησα το 'μικρο' 4κινητο για να κανω τις βολτες μου στα βουνα και τα λαγκαδια και οχι στα πεζοδρομια της Κηφισιας και του Κολωνακιου!
                            Ακομα θα ηθελα να πω, πως δεν ειναι καθολου κακο να ζητας συμβουλες ή να ρωτας οτιδηποτε! Το αντιθετο ειναι το κακο, το να μενει κανεις στο σκοταδι! (Να και κατι που συμφωνουμε)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tazio last edited by

                              Ψυχραιμίαααααα

                              @ ο/η 'dram25' μη χαλάς το θέμα σου. Όταν ρωτάς κάτι σε ένα χώρο όπως αυτό το φόρουμ είναι λογικό να ακούσεις όλες τις γνώμες και τις απόψεις, αυτό δε σημαίνει ότι ο άλλος θέλει να σε προσβάλει. Αν διαφωνείς με αυτό που γράφει μη δώσεις σημασία. Εξάλου δε νομίζω να μίλησε άσχημα ο 'amastrad' , γνώμη κατέθεσε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panos7 last edited by

                                Ο χρήστης amstrad έγραψε:
                                Δεν ηθελα να γινω κακος! αλλα με πιανουν οι κακιες μου αρκετες φορες!
                                (δεν μπορω να βλεπω μεγαλα αμαξια να αγοραζονται για μοστρα και μονο!)

                                Ελπιζω να μην υπονοεις κατι για μενα γιατι θα πεσεις πολυ εξω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dram25 last edited by

                                  To οτι εσυ εχεις μικρο αμαξι δε σημαινει πως αυτοι που θελουν ενα SUV το θελουν για μοστρα,και ειδικα στο κολωνακι!! Το κεντρο της Αθηνας δεν προσφερεται για τετοια αυτοκινητα. Χωρις να γνωριζεις που θα το κυκλοφορω,ξαναβγαζεις τα συμπερασματα σου και απορω γιατι....! Το τι αμαξακι εχει ο καθενας ειναι δικος του λογαριασμος και προκυπτει απο το γουστο και τις αναγκες του. Αν δεν εχεις ναπ πεις κατι αλλο πανω στο θεμα που συζηταμε, δε χρειαζεται σωνει και καλα να λες κατι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    amstrad last edited by

                                    Το οτι ειναι 'μικρο' το εβαλα σε εισαγωγικα αν προσεξες διοτι 'μικρο' ειναι οσον αφορα τις διαστασεις του και ως εκει γιατι οπως και το Jimny βαζει τα γυαλια σε ολα σχεδον τα 4κινητα SUV (δεν μετραω μεγαλα καθαροαιμα παντα για suv λεω). Δεν ηθελα να παρω μια μαουνα γιατι δεν βολευει στους στενους δασικους δρομους και ουτε μεγαλο μεταξονιο για αυτο και προτιμησα το 3θυρο.
                                    Οσο για την χρηση που θα του κανεις dram25 αμφιβαλω αν θα το βγαζεις ποτε εκει που πανε οι φιλοι της 4κινησης. Εκτος αν για το εξοχικο σου χρειαστει να πατησεις και λιγο χωματοδρομο!
                                    Αν μου πας κοντρα μην νομιζεις οτι το αφηνω να πεφτει! γουσταρω να την λεω σε αλλους οσο και εσυ...
                                    Ευχαριστω tazio, δεν θελω να ανεβουν οι τονοι αλλα εχει ορεξη απ'οτι φαινεται το dynamic duo (o/η) dram25!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Ο χρήστης panos7 έγραψε:
                                      Υπαρχει ομως μεγαλυτερη ασφαλεια... Η μιλαμε για suv ή δεν μιλαμε καθολου.

                                      Θεωρητικα ναι, αλλα στην πραξη ενα καλο μπροστοκινητο ειναι υπεραρκετο (για ασφαλτο). Εξαλλου τα συστηματα τετρακινησης μπαινουν ακαριαια. Γιαυτο και τα part-time 4WD συστηματα εχουν κυριαρχησει στην αγορα τα τελευταια 5-8 χρονια οταν μιλαμε για SUVs που προοριζοντε για ασφαλτινη κυριως χρηση. Επισης για χρονια οδηγαγα μπροστοκινητο στα χιονια και δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα (με τα αναλογα ελαστικα).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fokion_sportage last edited by

                                        Αξιωμα και κανονας πρωτος - Περι ορεξεως...... και 'τσεπης'.....
                                        ο καθενας αγοραζει ΟΤΙ θελει εχει να πληρωσει και του αρεσει να ειναι μεσα....

                                        1.το 90% ασφαλτος ( το οποιο και μονο σχολιαζω) εμενα μου λεει 100% ασφαλτος απλά καμια φορα θα μπω σε κανενα χωματωδρομο προς καμμια παραλια - εξοχικο κ.λ.π. παρεμφερη ΚΑΙ
                                        2.για καθε οποτε τα χιονια εκει που μενω

                                        αν συμφωνητε μεχρι εδω συνεχιστε να διαβαζετε αν οχι αφηστε το και πατε παρακατω.

                                        1. και τα δυο αυτη τη δουλεια την κανουν μετο παραπανω ( και ενα απλο ιχ) οποτε και πλεον ερχεται το ανωτερω αξίωμα
                                        2. εδω χασατε ( και τα δυο, και οποιοδηποτε εχει τα λαστιχα της μαμας του , υποθετουμε κινηση χωρις αλυσιδες ) να θυμισω rav 4 που κατεληξε σε χαντακι μονο και μονο των 'εξυπνων' ( αμφιβαλω) ηλεκτρονικων του που αντι να το αφησουν σα σπιναρει ωστε να ξεμπουκωσουν τα λαστιχα το φρεναραν και εκοβαν και το μοτερ??? ( σε χιονια αυτα ) νομιζω ηταν στο ετησιο drive για τα 4χ4
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fokion_sportage last edited by

                                          α ναι συμφωνω γενικα με τα λεγομενα με τον φιλο amstrad - τονιζω το λεγομενα -

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cliff last edited by

                                            Τα part time συστήματα 4wd έχουν κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στην αγορά γιατί είναι πιο φτηνά στην παραγωγή για τις αυτοκινητοβιομηχανίες -όχι επειδή είναι καλύτερα από συστήματα με 3 διαφορικά. Τους πελάτες δεν τους πολυνοιάζει επειδή κατά κανόνα δεν έχουν μεγάλες απαιτήσεις 4χ4 από τα SUV τους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr