-
Καμια φωτο?
-
1ος ο Σούμι μάλλον άδειος είναι
-
Και 4ος ο ΚΡ!!!
-
Αν ο Τρούλι προσπεράσει τον Μοντόγια στην εκκίνηση τότε (όπως πάντα) θα καθυστερεί τους πάντες πλην του Σούμι... οπότε όλα είναι πιθανά αν και ρεαλιστικά δε βλέπω νίκη αλλά νομίζω έχουμε τουλάχιστον podium.... θα δείξει......
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
....μάλλον άδειος είναιΗ τακτική αυτή απαντάει στο ερώτημα:
'Θέλω να σπάσω φέτος το ρεκορ του Senna (ότι δηλαδή λείπει από τη συλλογή μου), γιατί του χρόνου ποιός ξέρει! Με το μονοθέσιο όμως που έχω στη διάθεσή μου, μαζί μ' αυτά τα κολολάστιχα, αποκλείεται .... Τι μπορώ να κάνω άραγε;'
Η απάντηση δόθηκε ήδη!
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
....μάλλον άδειος είναι
Η τακτική αυτή απαντάει στο ερώτημα:
'Θέλω να σπάσω φέτος το ρεκορ του Senna (ότι δηλαδή λείπει από τη συλλογή μου), γιατί του χρόνου ποιός ξέρει! Με το μονοθέσιο όμως που έχω στη διάθεσή μου, μαζί μ' αυτά τα κολολάστιχα, αποκλείεται .... Τι μπορώ να κάνω άραγε;'
Η απάντηση δόθηκε ήδη!
Με τη διαφορα οτι τους πηρε οχι για ενα δεκατο αλλα σχεδον ενα δευτερολεπτο. Εμεινα αναυδος
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
....μάλλον άδειος είναι
Η τακτική αυτή απαντάει στο ερώτημα:
'Θέλω να σπάσω φέτος το ρεκορ του Senna (ότι δηλαδή λείπει από τη συλλογή μου), γιατί του χρόνου ποιός ξέρει! Με το μονοθέσιο όμως που έχω στη διάθεσή μου, μαζί μ' αυτά τα κολολάστιχα, αποκλείεται .... Τι μπορώ να κάνω άραγε;'
Η απάντηση δόθηκε ήδη!
Με τη διαφορα οτι τους πηρε οχι για ενα δεκατο αλλα σχεδον ενα δευτερολεπτο. Εμεινα αναυδος
Φαίνεται ότι ήθελε να είναι σίγουρος για την pole!
Σοβαρά τώρα, είναι τόσο εξωφρενική η διαφορά για τα φετεινά δεδομένα, που μόνο αν είναι άδειος εξηγείται!
Εκτός κι αν! ......
Θα δείξει .... -
Υπ'οψιν Firebro - Ο Μοντυ ξεκινησε σχεδον τελευταιος και ο Κιμι 1ος στην πιο βρωμικη πιστα της σαιζον και μονο ενα δεκατο εχασε. Αν στη θεση του ο JPM εβγαινε 10ος ολα μελι γαλα θα ηταν για μερικους Αλλα ξερω, παλι δεν μπορουμε να συγκρινουμε
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Υπ'οψιν Firebro - Ο Μοντυ ξεκινησε σχεδον τελευταιος και ο Κιμι 1ος στην πιο βρωμικη πιστα της σαιζον και μονο ενα δεκατο εχασε. Αν στη θεση του ο JPM εβγαινε 10ος ολα μελι γαλα θα ηταν για μερικους Αλλα ξερω, παλι δεν μπορουμε να συγκρινουμεΜπορει ο Κιμι να ειναι πιο ελαφρυς απο τον Μοντογια και ο λογος για να μην χασει τοσο πολυ χρονο βγαινοντας πρωτος στην πιστα. Απο την αλλη η πιστα δεν φαινοταν να εχει τοση σκονη οσο το 2003(το 2004 ηταν αρκετα καθαρη). Μην ξεχνουμε οτι ουτε ο Ρ. Σουμαχερ νικησε τον Τρουλι. Τελoσπαντων, τα πραγματα θα ξεκαθαρισουν(για τις αποδοσεις στα προκριματικα) στο πρωτο παραθυρο των πιτστοπς του καθενος.
**Qualifying Results, Best Sector Times, Speed Trap:**http://www.formula1.com/race/result/744/22.html -
Χίλια μπράβο στον Γερμανό. Ακόμα και άδειος να είναι, πάλι έκανε έναν εντυπωσιακό χρόνο που άλλωστε, κανείς δεν έπιασε ούτε στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Ελπίζω να δούμε άγρια κόντρα αύριο και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να τερματίσει ο Kimi για να δούμε που θα πάει!
-
Κανει ΜΠΑΜ απο χιλιομετρα οτι ο Γερμανος ειναι αδειος,διοτι μονο ετσι θα μπορουσε να διεκδικησει κατι καλυτερο...προσωπικα δεν θα μου κανει εντυπωση εαν παει ακομα και για 4 ανεφοδιασμους,αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι μεχρι τον 15ο θα εχει μπει για ανεφοδιασμο.Σιγουρα καλη επιδοση και για τις McLaren,ομως η 2η και 4η θεση θελουν αρκετη προσοχη,ωστε να μην βρεθουν αρκετα πισω μετα την εκκινηση αφου καραδοκει η ΤΟΥΟΤΑ απο την 3η και 5η θεση και αν στο πρωτο stint βρεθουν πισω απο αυτες,ζητω που καηκαμε...
-
Φανη, νομιζω επαψε να λεγεται West McLaren Mercedes η ομαδα!
-
Βασικά σε προηγούμενους αγώνες (δείτε Καναδά) όπου ο ΜΣ έκανε παραπάνω ανεφοδιασμό, δεν μπορούσε ούτε 1ος να έρθει. Τώρα όχι μόνο είναι 1ος αλλά έχει και διαφορά .800 από το Μοντόγια που βγήκε προ-τελευταίος. Μήπως θα έχουμε επανάληψη του 98? Πάντως ελπίδες θα έχει ο ΜΣ μόνο αν ο Τρούλι βρεθεί 2ος στη εκκίνηση κάτι που δεν είναι καθόλου απίθανο
Υ.Γ. Φαντάζομαι τα σχόλια για τη δήθεν επιλογή να καταρίψει το ρεκόρ του Σένα πρέπει να έγιναν για πλάκα και μόνο...
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Φανη, νομιζω επαψε να λεγεται West McLaren Mercedes η ομαδα!Δυστυχως...
-
Η θέση και ο χρόνος του Trulli έκατσε λουκούμι για να αλλάξει στρατηγική η Ferrari και να βάλει 'άδειο' τον Schumacher μέσα.
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
....μάλλον άδειος είναι
Η τακτική αυτή απαντάει στο ερώτημα:
'Θέλω να σπάσω φέτος το ρεκορ του Senna (ότι δηλαδή λείπει από τη συλλογή μου), γιατί του χρόνου ποιός ξέρει! Με το μονοθέσιο όμως που έχω στη διάθεσή μου, μαζί μ' αυτά τα κολολάστιχα, αποκλείεται .... Τι μπορώ να κάνω άραγε;'
Η απάντηση δόθηκε ήδη!
Με τη διαφορα οτι τους πηρε οχι για ενα δεκατο αλλα σχεδον ενα δευτερολεπτο. Εμεινα αναυδος
Φαίνεται ότι ήθελε να είναι σίγουρος για την pole!
Πέρα από την πλάκα κι εγώ αυτό σκέφτηκα.
Υ.Γ. Το ότι έτρεξε ελαφρύς και με μαλακά λάστιχα για να πάει την pole είναι δεδομένο, αφού το δήλωσε και ο Ross Brawn.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Φανη, νομιζω επαψε να λεγεται West McLaren Mercedes η ομαδα!
Δυστυχως...
Πράγματι ρε γαμώ το! Θα αλλάξουμε και χρώματα; Πάνε τα silver arrows; Τι θα είμαστε τώρα; Orange, όπως οι Arrows;
-
'The fact that Schumi had grabbed pole by almost a second could mean that the team hae taken out too much fuel and could have left many litres more in the tank and still taken P1. “It’s an aggressive strategy,” admitted Ross Bran afterwards, “but here you have to be in front of people.”
And by people, you presume he meant Trulli.'
(http://www.planet-f1.com/news/story_20498.shtml)
αυτος ο τρουλι εχει καταντησει ο φοβος και ο τρομος ολων... μηπως αυτον εχουν ως προτυπο οι οδηγαρες των 120χαω της αριστερης ???
-
Michael Schumacher
“I drove a good lap and I am delighted to be back here after suffering for so long. I am happy to be on pole, happy that it is with this margin (if it was really down to fuel this margin could have been expected, but that's not the case so that's good - S.F. 1) and also that we look in good shape for the race. This is good for Bridgestone, who have suffered with us and this result is an excellent return for the effort they have put in. We saw from Rubens’ performance yesterday that, not only was the package quick over a single lap, it was also consistent over a longer run. There is no reason not to believe in a Ferrari comeback, but at the same time we will have to wait and see if this result is a case of the car and tyre suiting this track or if it will become a general trend. This is a great result and a great motivation for the whole team. As for being on pole, I think it is more important that I am on the clean side of the track, because I do not share the view that at this circuit, grid position is vital, because I think strategy in the race will be more important.. I am not worried about the hot conditions.” -
- 1 πιτ στοπ ο Σουμι(?)
Επίσημο thread: GP Ουγγαρίας - Hungaroring 2005