-
Το Corolla που έχω πάρει εδώ και δύο μήνες έχει κάποια προβλήματα φανοποιείας (τριξίματα κυρίως) και κάποιο τρέμουλο στη μηχανή (στο ρελαντί). Επίσης μετά από έλεγχο για υπερβολικό θόρυβο (πάνω από τις 3800 στροφές) άλλαξα τη πολλαπλή εισαγωγής.
Ηθελα να μάθω αν έχετε συναντήσει ή έχετε ακούσει για παρόμοια προβλήματα. -
Το Corolla που έχω πάρει εδώ και δύο μήνες έχει κάποια προβλήματα φανοποιείας (τριξίματα κυρίως) και κάποιο τρέμουλο στη μηχανή (στο ρελαντί). Επίσης μετά από έλεγχο για υπερβολικό θόρυβο (πάνω από τις 3800 στροφές) άλλαξα τη πολλαπλή εισαγωγής.
Ηθελα να μάθω αν έχετε συναντήσει ή έχετε ακούσει για παρόμοια προβλήματα. -
Το Corolla που έχω πάρει εδώ και δύο μήνες έχει κάποια προβλήματα φανοποιείας (τριξίματα κυρίως) και κάποιο τρέμουλο στη μηχανή (στο ρελαντί). Επίσης μετά από έλεγχο για υπερβολικό θόρυβο (πάνω από τις 3800 στροφές) άλλαξα τη πολλαπλή εισαγωγής.
Ηθελα να μάθω αν έχετε συναντήσει ή έχετε ακούσει για παρόμοια προβλήματα. -
Επειδή σκοπεύω να αγοράσω ακριβώς αυτό το αυτοκίνητο θα με ενδιέφερε και εμένα η γνώμη του forum.
Τι ακριβώς εννοείς λέγοντας «τριξίματα»?
Σε ποιο ακριβώς σημείο του αυτοκινήτου?
Τι σου είπαν για αυτό στην Toyota? -
Ο χρήστης fotis έγραψε:
Επειδή σκοπεύω να αγοράσω ακριβώς αυτό το αυτοκίνητο θα με ενδιέφερε και εμένα η γνώμη του forum.
Τι ακριβώς εννοείς λέγοντας «τριξίματα»?
Σε ποιο ακριβώς σημείο του αυτοκινήτου?
Τι σου είπαν για αυτό στην Toyota?Το πιο συχνά 'τριξίματα' ήταν θόρυβος γνωστός στη Toyota για αυτό το μοντέλο και το διορθώσαν αμέσως. (τα καπάκια που βρίσκονται στο καπό έχουν έναν 'αέρα' όπως και οι κλειδαριές στα πίσω καθίσματα - βάλανε μία ταινία και τελείωσε εκεί το θέμα).
Ομως υπάρχουν και επιπλέον 'τριξίματα' που ακούγονται από το πίσω μέρος, όταν περνάω κάποιο σαμαράκι. Μου δίνουν την εντύπωση ότι είναι από το μεντεσέ της πίσω πόρτας. Το ίδιο συμβαίνει και στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.
Το πιο 'σπαστικό' είναι ένας ΄θορυβος που ακούγεται στο μπροστινό ταμπλό. Παρατηρείται όταν τρέχω με ταχύτητα >100 χλμ. Σου δίνει την εντύπωση ότι πέφτουν πετραδάκια πάνω στο τζάμι.
Για αυτά μου είπαν να τον δουν μια μέρα μηπως βρουν λύση.Όσον αφορά το τρέμουλο στο ρελαντί, απ' ότι κατάλαβα συμβαίνει σ' όλα τα Corolla γιατί με βάλανε να το συγκρίνω σε αντιπαράθεση με ένα ολοκαίνουργιο Corolla. Η μόνη λύση που βρέθηκε ήταν να μου ανεβάσουνε τις στροφές στο μέγιστο επιτρεπτό όριο από τον κατασκευαστή (από 600 που ήταν αρχικά, στις 700) και τώρα το τρέμουλο είναι αμελητέο.
-
Όσο αφορά την απόδοση του κινητήρα 1.4 είσαι ευχαριστημένος?
Σε ρωτάω γιατί είμαι στον «πειρασμό» να δώσω επιπλέον 750.000 δρχ για το 1.6 όπου εκτός του κινητήρα η μόνη διαφορά είναι οι ζάντες αλουμινίου (αυτές έχουν κόστος εάν τις βάλεις extra στο 1.4 περίπου 220.000 δρχ).
Τι πιστεύεις εσύ χρειάζεται το αυτοκίνητο περισσότερη ισχύ?
Αυτό σημαίνει 110hp/6000 rpm (αντί 97hp/6000 rpm) και 150nm/4800 rpm (αντί 130nm/4400 rpm).Όσο αφορά την αίσθηση του τιμονιού στις υψηλές ταχύτητες (λόγω ηλεκτρικής υποβοήθησης) τι γνώμη έχεις?
Ποια έκδοση εξοπλισμού έχεις?
Γενικότερα υπάρχει κάτι που δεν σου αρέσει στο αυτοκίνητο?
Αλήθεια γνωρίζει κάποιος από το forum εάν υπάρχουν διαγράμματα απόδοσης αυτών των κινητήρων (vvti 1.4 και 1.6)? Παλιά οι 4Τ μας είχαν συνηθίσει να τα έχουν στα tests αλλά τώρα ...
-
Ο Θόρυβος που ακούς πίσω είναι πιθανότατα απο την εταζέρα.........όσο για μπροστα απο το ταμπλώ υποψιάζομαι οτι είναι το εξωτερικό πλαστικό που βρίσκεται κάτω απο τους υαλοκαθαριστήρες και εφάπτεται στο τζάμι το οποίο πιθανότατα έχει πιάσει σκόνη λόγω του ότι δεν ήταν καλα βαλμένο και τρίβεται και σου δίνει την εντύπωση οτι είναι μπροστά απο το ταμπλώ....
Όσο για τα προβλήματα φανοποιίας δεν γνωρίζω αλλα θα ήθελα να σε ρωτήσω απο ποιά αντιπροσωπεία το πήρες , ποιά έκδοση είναι;
Ελπίζω να βοήθησα!
-
Ένας φίλος μου έχει το Corolla 1.4 3θ Linea Terra. Σας μεταφέρω τι μου έχει πει για κάποια από τα θέματα που θέσατε.
Ο χρήστης ttttt έγραψε:
Ομως υπάρχουν και επιπλέον 'τριξίματα' που ακούγονται από το πίσω μέρος, όταν περνάω κάποιο σαμαράκι.Έχει δίκιο ο Madness που λέει ότι ο θόρυβος είναι από την εταζέρα. Όταν ο γνωστός μου τοποθέτησε ένα περιοδικό πάνω της, σταμάτησε ο θόρυβος. Βέβαια, δεν είναι αυτή η μόνιμη λύση του προβλήματος. Υπάρχει κάτι απλό που μπορεί να γίνει, για να διορθωθεί το πρόβλημα, αλλά δε θυμάμαι τι ακριβώς.
Όσο αφορά την απόδοση του κινητήρα 1.4 είσαι ευχαριστημένος?
Ο κινητήρας είναι αρκετά δυνατός κι ελαστικός ώστε να μετατρέπει το προσπέρασμα σε απλή διαδικασία. Σίγουρα ο 1600άρης είναι πιο ισχυρός. Η επιλογή εξαρτάται από το βαλάντιο του καθενός.
Γενικότερα υπάρχει κάτι που δεν σου αρέσει στο αυτοκίνητο?
Δεν του αρέσει ιδιαίτερα η θέση οδήγησης. Συγκεκριμένα το τιμόνι βρίσκεται σχετικά χαμηλά, ακόμα κι αν ρυθμιστεί στην πιο ψηλή θέση. Ωστόσο, πρέπει να σημειώσω ότι ο γνωστός μου έχει ύψος 1,88. Όταν κάθισα στη θέση του οδηγού δεν αντιλήφθηκα κάτι το ιδιαίτερο (το ύψος είναι 1.80). Σε αυτό ίσως να συμβάλλει και το ότι οδηγώ ένα Nissan Sunny, που έχει το ίδιο 'κουσούρι', κι έτσι είμαι συνηθισμένος.
-
Ο χρήστης fotis έγραψε:
Αλήθεια γνωρίζει κάποιος από το forum εάν υπάρχουν διαγράμματα απόδοσης αυτών των κινητήρων (vvti 1.4 και 1.6)? Παλιά οι 4Τ μας είχαν συνηθίσει να τα έχουν στα tests αλλά τώρα ...Υπάρχουν στο site της Toyota: http://www.toyota.gr/g/g01_02_03.html
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Δεν του αρέσει ιδιαίτερα η θέση οδήγησης. Συγκεκριμένα το τιμόνι βρίσκεται σχετικά χαμηλά, ακόμα κι αν ρυθμιστεί στην πιο ψηλή θέση. Ωστόσο, πρέπει να σημειώσω ότι ο γνωστός μου έχει ύψος 1,88. Όταν κάθισα στη θέση του οδηγού δεν αντιλήφθηκα κάτι το ιδιαίτερο (το ύψος είναι 1.80). Σε αυτό ίσως να συμβάλλει και το ότι οδηγώ ένα Nissan Sunny, που έχει το ίδιο 'κουσούρι', κι έτσι είμαι συνηθισμένος.Το τιμόνι δεν είναι χαμηλά. Στο προηγούμενο μοντέλο Corolla ήταν. Εχω ύψος 1.80 και σ' εκείνο δεν έβλεπα το κοντέρ πάνω από τα 70. Τώρα είναι μια χαρά όσον αφορά αυτό, αλλά υπάρχει άλλο θέμα: το τιμόνι είναι σχετικά μακριά από το σώμα ειδικά από την πάνω του πλευρά. Ειχα συνηθίσει να οδηγώ με το χέρι στη πάνω πλευρά του και τώρα με κουράζει και οδηγώ με το χέρι στα πλάγια. Έχει κάποιο σχετικό στήριγμα στη πόρτα, αλλά όλα είναι θέμα συνήθειας. Πιστέυω να το ξεπεράσω σύντομα. Εχω παρατηρήσει μερικά Corolla και βλέπω ότι οι θέσεις του οδηγού είναι βαλμένες πιο μπροστά από του συνοδηγού, λες κι όλοι είχαν το δικό μου χούϊ.
Όσο αφορά την απόδοση του κινητήρα 1.4 είσαι ευχαριστημένος?
Όσο αφορά την αίσθηση του τιμονιού στις υψηλές ταχύτητες (λόγω ηλεκτρικής υποβοήθησης) τι γνώμη έχεις?
Ποια έκδοση εξοπλισμού έχεις?
Γενικότερα υπάρχει κάτι που δεν σου αρέσει στο αυτοκίνητο?Εχω το Linea Terra. Δεν έχω κανένα παράπονο από το συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Είναι φοβερό και στα φρεναρίσματα και στις επιταχύνσεις και στις διορθώσεις -μερικές φορές- από τη τετραδιεύθυνση. Ίσως να ήταν ακόμα καλύτερο αν έδινε τις ροπές του πιο χαμηλά. Στις αριστερές κλειστές στροφές ίσως να έχεις κάποιο μικρό πρόβλημα αφού λόγω της μεγάλης κολώνας του σαλονιού δημιουργείται ένα 'τυφλό' σημείο και δεν έχεις άριστη ορατότητα των αυτοκινήτων που έρχονται από την αντίθετη κατεύθυνση.
Το αμάξι πάει σα τρένο -σύμφωνα με τις δικές μου, λίγες, εμπειρίες- και όσο πιο γρήγορα κινείται τόσο πιο πολύ 'βαραίνει' το τιμόνι....όσο για μπροστα απο το ταμπλώ υποψιάζομαι οτι είναι το εξωτερικό πλαστικό που βρίσκεται κάτω απο τους υαλοκαθαριστήρες και εφάπτεται στο τζάμι το οποίο πιθανότατα έχει πιάσει σκόνη λόγω του ότι δεν ήταν καλα βαλμένο και τρίβεται και σου δίνει την εντύπωση οτι είναι μπροστά απο το ταμπλώ....
Ο θόρυβος δεν πρέπει να είναι εξωτερικός αφού αν πιέσω πάνω από το ραδιοCd ακούγεται ακριβώς το ίδιο...
-
Τότε και αφού ακούγεται σίγουρα απο το ταμπλώ πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία να το δούν......Πάντως πιστεύω οτι δεν είναι κάτι σοβαρό......
-
EINAI H PRWTH FORA POU GRAFW STO FORUM AN KAI TO PARAKOLOUTHW EDW KAI POLU KAIRO. TO IDIO AYTOKINHTO(COROLLA 3d LINEA SOL) PHRE KAI H MHTERA MOU OTAN PRWTOKUKLOFORHSE. EPEIDH TYXAINEI NA TO XRHSIMOPOIW KAI EGW ARKETA SUXNA EXW KANW MERIKES PARATHRHSEIS.
H ETAZERA PRAGMATI ETRIZE ALLA OTAN PHGA NA TOU ALLAKSW LADIA TO PROBLHMA LUTHIKE.
EPISHS PAROUSIAZE ENA EKNEURISTIKO TRIKSIMO H PORTA TOU XWROU APOSKEUWN OTAN KRATOUSES TIS STROFES STATHERES GIA LIGO DIASTHMA.META APO DIKO MOU PSAKSIMO EIDA OTI YPHRXE ENA APEIROELAXISTO KENO METAKSU TOU PLASTIKOU POU EXEI H PORTA KAI THS LAMARINAS. TO EFTIAKSA MONOS MOU KAI APO TOTE DEN EXEI KSANAPAROUSIASEI KANENA TRIGMO.
EPISHS TO NTOULAPAKI EPAIZE SAN TRELLO KAI MOU TO ALLAKSAN.DEN MPORW NA PW OTI EINAI POLU STATHERO ALLA TOULAXISTON DEN ANOIGEI STHN PARAMIKRH LAKOUBA.
AYTO POU ME KOURAZEI ARKETA EINAI H THESH ODHGHSHS. EXW UPSOS 1.75 KAI TO TIMONI PEFTEI ARKETA MAKRUA MIAS KAI DEN RYTHMIZETAI SE APOSTASH.EPISHS H AISTHISH TOU DEN ME IKANOPOIEI IDIAITERA STHN SBELTH ODHGHSH GIATI EINAI POLU LAFRH.STO PARKARISMA OMWS SKIZEI.
O KINHTHRAS TOY EINAI IKANOPOIHTIKOS KAI EXEI ARKETH DUNAMH. WS TWRA DEN EXEI PAROUSIASEI KANENA PROBLHMA.
GENIKA TO AUTOKINHTO EINAI POLU EUXARISTO KAI THA TO SUNISTOYSA SE OPOION THELEI ENA KALO KAI AKSIOPISTO METAFORIKO MESO.
ELPIZW NA BOITHISA KAI EGW LIGO.
EGW PANTWS TO GRAND VITARA MOY(1.6) DEN TO ALLAZW ME TIPOTA . AMA EXETE KAMIA IDEA PWS NA TO KANW KAI LIGO PIO SBELTO THA ITHELA POLU NA THN AKOUSW.
-
Σας ευχαριστώ όλους. Το πρόβλημα του πίσω τριξίματος ήταν πραγματικά από την εταζέρα. Βάλανε μια μονωτική ταινία στα πλαστικά που τη συγκρατούν και ... τέλος ο θόρυβος. Στο ντουλαπάκι του συνοδηγού ψεκάσαν με λίγο σπρέι (νομίζω σιλικόνης) και πάει κι αυτός ο θόρυβος.
Τώρα έμειναν 3 προβλήματα για να ησυχάσω από τα πάρε δώσε στις αντιπροσωπείες:
-
Δημιουργείται ακόμη κάποιος έντονος θόρυβος μεταξύ 3500 και 4500 στροφές. Ρώτησα ένα δικό μου μηχανικό και μου είπε ότι δεν είχε σχέση η πολλαπλή εισαγωγής αλλά μάλλον δημιουργείται κάποιος συντονισμός στην εξάτμιση σ' αυτές τις στροφές.
-
Ο θόρυβος στο ταμπλό που παραμένει ακόμη. (Πάνω από τα 100 χλμ/ώρα)
-
Χρειάζεται μια ρύθμιση στη πίσω πόρτα (καπό) γιατί κατά το κλείσιμο της ακούγεται ένας μεταλικός ήχος και όχι εκείνος ο όμορφος ήχος που ακούγεται από όλες τις άλλες πόρτες.
Αν έχετε κάποια ιδέα για το πώς λύνονται αυτά τα προβλήματα στείλτε μου κάποια απάντηση, γιατί οι αντιπροσωπείες που έχω πάει το ψάχνουν αλλά απάντηση δεν βρίσκεται εύκολα...
-
-
GEIA XARA PAIDIA
EGW 5+ PRAGMATAKIA 8A SAS PW GIA TO NEO MOY COROLLA 1.4 SOL HATCHBACKTO PIO BASIKO AP'OLA
- PARATHRHSTE OTAN TO AYTOKINHTO EINAI ZESTO KAI STO RELANTI
AN PATHSETE TO GKAZI AFOY TO PODI PERASEI APO TO MPOSIKO TOY PENTAL 8A PARATHRHSETE ENA BY8ISMA-DISTAGMO-KOMPIASMPA TOY KINHTHRA KAI META ARXIZOYN KAI ANEBAINOYN OI STROFES AYTO 8A TO KATALABETAI EPISHS STO 3EKINHMA SE ANHFORES POY TO AYTOKINHTO 8ELEI POLY MAGKIA NA 3EKINHSEI ALLIOS 8A SAS PAREI PPISW H 8A SAS SBHSEI TO EXW DEI SE POLLA KAINOYRGIA COROLLA EYRWPAIKHS KAI IAPWNIKHS KATASKEYHS. EPISHS STO PROSPERASMA EAN EXETE 5H KAI KATEBASETE 4H P.X. AN PESOYN OI STROFES MEXRI NA PARETE APOFASH NA KANETE GIOURGIA 8A KATALABETE AMESWS TO DISTAGMO.
ALLA PROBLHMATA
2)KOPANAEI TO KA8ISMA TOY SYNODYGOU
3)KOPANAEI TO PLASTIKO TIS KONSOLAS DE3IA APO TON LEBIE
4)8ORYBOS APO TO MPROSTINO MEROS TOY AYTOKINHTOY AKRIBWS STA 160XLM KAI META (O 8ORYBOS EINAI SAN AYTON POY EKANE TO XARTAKI POY BAZAME STIS AKTINES TWN PODHLATWN)
5)8ORYBOS STO TAMPLO EIDIKA EAN H ASFALTOS EINAI TRAXIA KAI OPWS EIPE KAI O FILOS PIO PANW TO 8ORYBO 8A TON ANAGNWRISETE AN PATISETE TO TAMPLO PANO APO TO HXOSYSTHMAKATA T'ALLA EIMAI POLY EYXARISTHMENOS EIDIKA APO THN ODIKH SYMPERIFORA STIS EY8EIES KAI STHN ARXH POY TO PHRA STIS STROFES OTAN OI ANASRTHSEIS HTAN LIGO SKLHRES TORA POY MALAKWSAN GERNEI LIGAKI LOGO YPSOUS TO AMA3WMATOS ALLA XWRIS FOBO
AYTA TA OLIGA 5+
- PARATHRHSTE OTAN TO AYTOKINHTO EINAI ZESTO KAI STO RELANTI
-
Θα συμφωνήσω και εγώ για τα μικροπροβλήματα, όπως το κάθισμα του συνοδηγού, πόρτα μπαγκάζ κλπ.
Ελπίζω ότι στο πρότω του service θα τα διορθώσουν (εάν διορθώνονται).
Κατά τα άλλα το Corolla T Sport VVTLI είναι απίθανο.
Το αυτοκίνητο πράγματι θέλει
Το θέμα είναι να μπορεί και ο οδηγός
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ COROLLA 1.4 5d?