-
Όσο το βλέπω τόσο πιο πολυ μου αρέσει.
Με τα κατάλληλα μοτερ και τιμές θα γίνει φοβερή επιτυχία, ειδικά στην Ελλάδα που η FIAT έχει αναπτυγμένο δίκτυο πωλήσεων και ταιριάζει με τις κατηγορίες αυτοκινήτων που ειναι εμπορικά.
-
Καιρό είχα να εντυπωσιαστώ απο νέο μοντέλο αυτοκινήτου.
Μπράβο στους σχεδιαστές της fiat. Θα γίνει πράγματι πολύ μεγάλη επιτυχία αρκεί να μην το 'ξέρει' η αντιπροσωπεία και την πατήσει κατά τους πρώτους μήνες με υπερτιμήσεις και ανεμικούς κινητήρες! -
Ελπίζω να κρατήσουν τιμές FIAT (Value for money) και να μήν πάνε να το παίξουν VW (ψηλές τιμες-μηδενικός εξοπλισμος) και την πατήσουν όπως με τo Stilo
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Ελπίζω να κρατήσουν τιμές FIAT (Value for money) και να μήν πάνε να το παίξουν VW (ψηλές τιμες-μηδενικός εξοπλισμος) και την πατήσουν όπως με τo StiloΑπο αποψη τιμων η Fiat εχει καλη πολιτικη... Το Punto III δεν το περιμενω ουτε φτηνο, ουτε και ακριβο ομως... θα ελεγα ιδιες τιμες με τους νεους (σαν μοντελα) ανταγωνιστες (clio, Yaris κλπ). Ενδεικτικα, για ενα ** καλα** εξοπλισμενο Punto 1.6 (φημολογειται ο κινητηρας αυτος) θα ελεγα γυρω στα 18κ.... για το φημολογουμενο Turbo 20-22k.
Το stilo παντως δεν ειχε προβλημα με τις τιμες (αν τυχον υποννοηθηκε κατι τετοιο)... αλλα με την σχεδιαση...
-
Πολύ καλό φαίνεται το σχήμα και μακάρι τα υπόλοιπα να ακολουθήσουν το δρόμο που χάραξε το STILO facelift που είναι ένα πολύ μα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο αλλά και πολύ παρεξηγημένο ταυτόχρονα από ευρωπαίους πρώτα και μετά τους Ελληνες. Στην Ελλάδα την έχει εξασφαλισμένη την επιτυχία ενώ στην Ευρωπαική αγορά θα γίνει με το νεό CLIO αφού και αυτό δείχνει πολύ καλό παντού και με πολλές εκδόσεις εξοπλισμού.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Απο αποψη τιμων η Fiat εχει καλη πολιτικη... Το Punto III δεν το περιμενω ουτε φτηνο, ουτε και ακριβο ομως... θα ελεγα ιδιες τιμες με τους νεους (σαν μοντελα) ανταγωνιστες (clio, Yaris κλπ). Ενδεικτικα, για ενα ** καλα** εξοπλισμενο Punto 1.6 (φημολογειται ο κινητηρας αυτος) θα ελεγα γυρω στα 18κ.... για το φημολογουμενο Turbo 20-22k.
To 1.8 HGT έχει 16.5-17 και το νέο χαλαρό 1.6 θα έχει 18Κ Πολλά είναι!
Πρέπει να είναι πιο κοντά στο 15Κ (τόσο έχει το πχ C3) για να πάει καλά και το 1.6Τ sport στα 19-20Κ
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Απο αποψη τιμων η Fiat εχει καλη πολιτικη... Το Punto III δεν το περιμενω ουτε φτηνο, ουτε και ακριβο ομως... θα ελεγα ιδιες τιμες με τους νεους (σαν μοντελα) ανταγωνιστες (clio, Yaris κλπ). Ενδεικτικα, για ενα ** καλα** εξοπλισμενο Punto 1.6 (φημολογειται ο κινητηρας αυτος) θα ελεγα γυρω στα 18κ.... για το φημολογουμενο Turbo 20-22k.
To 1.8 HGT έχει 16.5-17 και το νέο χαλαρό 1.6 θα έχει 18Κ Πολλά είναι!
Πρέπει να είναι πιο κοντά στο 15Κ (τόσο έχει το πχ C3) για να πάει καλά και το 1.6Τ sport στα 19-20Κ
Προσεξε, μην το βαζεις μαζι με το C3... ουτε το παλιο Punto ειχε σχεση με την κατασκευη του C3 Μην ξεχνας σε γενικες γραμμες πως αυτη η κατηγορια μεγαλωσε και αλλο, η βελτιωση της ποιοτητας ειναι σημαντικη, ο εξολισμος ακομα μεγαλυτερος... και εγω μιλησα για ΚΑΛΑ εξοπλισμενο... Εδω κατι 1400αρια στην κατηγορια με καλο εξοπλισμο πατανε τα 15000... με εναν 1600 και το γεγονος οτι ειναι ολοκαινουργιο μοντελο με οτι σημαινει αυτο.... δεν ειναι κατι μη αναμενομενο τα 17-18κ.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Το stilo παντως δεν ειχε προβλημα με τις τιμες (αν τυχον υποννοηθηκε κατι τετοιο)... αλλα με την σχεδιαση...Ακριβώς. Γι' αυτό και το 3θυρο ξεπέρασε κατά πολύ τους στόχους πωλήσεων, σε αντίθεση με το 5θυρο στο οποίο στήριζαν πολλά αλλά πήραν....
-
Και η πρώτη παρουσίαση στο AutoMotoPress:
-
Αν σκεφτουμε οτι το νεο Seicento ειναι ακριβως το ιδιο, μεσα εξω, με το προηγουμενο, αν σκεφτουμε οτι το νεο Multipla ειναι ακριβως το ιδιο μεσα με το παλιο, ενω εχει δεχτει καποιες αλλαγες στο εξωτερικο, και αν σκεφτουμε την οικονομικη κριση που περναει η εταιρεια αυτη την εποχη, τοτε θα εκτιμησουμε ακομα πιο πολυ αυτη την πολυ καλη προσπαθεια για το Punto.
Πολυ ομορφο!!!
Σιγουρα θα πουλησει. -
Οπως μας ειπε ελληνας dealer που παρεβρεθηκε στην παρουσιασε του Punto θα υπαρξει και 1.4 turbo...hp(?)
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... 100295.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... 100299.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... 100301.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... o5_450.jpg -
παντως αν και εγινε ψιλο-official το release... δεν εχουμε ακομα φωτογραφιες εσωτερικου, και το fiatpunto.com ειναι στο coming soon...
Και η εκπληξη μου ειναι πως δεν αναφερεται καν ο 1.4 16v.... τι διαολο κανουν?
Εχουμε η δεν εχουμε official release? Χτυπαει καπως ασχημα αυτος ο αχταρμας που γινεται...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
παντως αν και εγινε ψιλο-official το release... δεν εχουμε ακομα φωτογραφιες εσωτερικου, και το fiatpunto.com ειναι στο coming soon...Και η εκπληξη μου ειναι πως δεν αναφερεται καν ο 1.4 16v.... τι διαολο κανουν?
Εχουμε η δεν εχουμε official release? Χτυπαει καπως ασχημα αυτος ο αχταρμας που γινεται...
Aυτοι ειναι οι κινητηρες απο το ιταλικο press release που θα ειναι διαθεσιμοι τον Σεπτεμβριο με το λανσαρισμα του punto στην αγορα.
1.2 65hp
1.4 77hp1.3 75hp
1.3 90hp
1.9 120hp
1.9 130hpΜελλοντικα
1.6t 180hp
1.6t abarth 200hp -
1.4t 130hp/150hp
-
wie bitte?
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
1.4t 130hp/150hp -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
1.4t 130hp/150hp
δε νομιζω να βγαλουν 1400αρι μοτερ με αυτη την αποδοση, πιθανοτερο βλεπω να ειναι 1600 ή 1800 με turbo παντα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
1.4t 130hp/150hp
δε νομιζω να βγαλουν 1400αρι μοτερ με αυτη την αποδοση, πιθανοτερο βλεπω να ειναι 1600 ή 1800 με turbo παντα.
Πολυ περιεργη μου φανηκε η αποδοση/κυβικα και γι' αυτο η εκπληξη ( )
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
1.4t 130hp/150hp
δε νομιζω να βγαλουν 1400αρι μοτερ με αυτη την αποδοση, πιθανοτερο βλεπω να ειναι 1600 ή 1800 με turbo παντα.
Πολυ περιεργη μου φανηκε η αποδοση/κυβικα και γι' αυτο η εκπληξη ( )
αυτο λεω, γιατι να πιεσουν τοσο πολυ εναν 1400αρη, οταν υπαρχουν μεγαλυτερα μοτερ που θα βγαλουν αυτη την ισχυ πιο ευκολα και γραμμικα?
-
το έχουν κάνει και στο παρελθόν με εξαιρετική επιτυχία οι Ιταλοί, δεν βλέπω το λόγο να μην το ξανακάνουν. (punto GT mk1 136 hp).
Fiat Grande Punto 2005