-
Ο χρήστης syele έγραψε:
4 χρονάκια κράτησα την Corolla G6. Απόλυτα ευχαριστημένος. Την έδωσα (με βαριά καρδιά) για να πάρω κάτι γρηγορότερο.Εύχομαι και ελπίζω το νέο αυτοκίνητο να με ευχαριστήσει και να μου προσφέρει όσα η G6.
Nαι, πιο πολλά ηχητικά και οπτικά εφέ!!!
Βλ. φωτάκια, καμπανάκια και χέρια να πετάγονται από το ταμπλό και να βαράνε τον οδηγό στην πρώτη τιμονιά...
Χωρίς παρεξήγηση, ε?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
4 χρονάκια κράτησα την Corolla G6. Απόλυτα ευχαριστημένος. Την έδωσα (με βαριά καρδιά) για να πάρω κάτι γρηγορότερο.
Εύχομαι και ελπίζω το νέο αυτοκίνητο να με ευχαριστήσει και να μου προσφέρει όσα η G6.
Nαι, πιο πολλά ηχητικά και οπτικά εφέ!!!
Βλ. φωτάκια, καμπανάκια και χέρια να πετάγονται από το ταμπλό και να βαράνε τον οδηγό στην πρώτη τιμονιά...
Χωρίς παρεξήγηση, ε?
-
Μετα απο κατι προχειρους υπολογισμους που εκανα προεκυψαν 2 σεναρια:
1)αγοραζεις ενα αυτοκινητο 18,000 και το κρατας για 10 χρονια . Το πουλας 3000 και αγοραζεις ενα αλλο με 18,000. Ετσι εχεις ξοδεψει 33,000 και , ενω δεν ειχες αυτοκινητο , εδω και 10 χρονια εχεις και μαλιστα τωρα εχεις καινουριο .
2)αγοραζεις ενα αυτοκινητο 18,000 και καθε 3 περιπου χρονακια το πουλας στο 66% της αξιας του και αγοραζεις ενα αλλο με 18,000 . Ετσι , ενω δεν ειχες αυτοκινητο , εδω και 10 χρονια εχεις οδηγησει 3 καινουρια αυτοκινητα(το πολυ 3ετιας) και μαλιστα τωρα εχεις καινουριο , και ολα αυτα με εξοδα 36,000 ( αλλα εχεις αυτοκινητο παντα εντος εγγυησης αρα πληρωνεις λιγοτερα σε σερβις ) .Αυτο που θελω να πω ειναι οτι μαλλον συμφερει να αλλαζεις αυτοκινητα ανα 3+ χρονακια εκτος και αν προκειται το αυτοκινητο σου να το κρατησεις πανω απο 13 χρονακια . Δεν ξερω κιολας αλλα αν εχω λαθος να το συζητησουμε (μα μηπως δεν τα σκεφτικα ολα-σωστα? ) .
Τα ποσα που χρησιμοποιησα ειναι εντελως συμβολικα ( δεν ειναι υποχρεωτικο να παρεις με 18,000 αυτοκινητο ).
-
Ποτε δεν εχω κρατησει αυτοκινητο πανω απο 3-4 χρόνια.
Μετά την πενταετία πιάνει πολυ λίγα,και μετά την δεκαετία το κανεις κοτέτσι, ότι μαρκα κι αν ειναι,δεν πα να'ναι vw,mercedes,audi,bmw . -
Ο χρήστης tim έγραψε:
Μετα απο κατι προχειρους υπολογισμους που εκανα προεκυψαν 2 σεναρια:1)αγοραζεις ενα αυτοκινητο 18,000 και το κρατας για 10 χρονια . Το πουλας 3000 και αγοραζεις ενα αλλο με 18,000. Ετσι εχεις ξοδεψει 33,000 και , ενω δεν ειχες αυτοκινητο , εδω και 10 χρονια εχεις και μαλιστα τωρα εχεις καινουριο .
2)αγοραζεις ενα αυτοκινητο 18,000 και καθε 3 περιπου χρονακια το πουλας στο 66% της αξιας του και αγοραζεις ενα αλλο με 18,000 . Ετσι , ενω δεν ειχες αυτοκινητο , εδω και 10 χρονια εχεις οδηγησει 3 καινουρια αυτοκινητα(το πολυ 3ετιας) και μαλιστα τωρα εχεις καινουριο , και ολα αυτα με εξοδα 36,000 ( αλλα εχεις αυτοκινητο παντα εντος εγγυησης αρα πληρωνεις λιγοτερα σε σερβις ) .Αυτο που θελω να πω ειναι οτι μαλλον συμφερει να αλλαζεις αυτοκινητα ανα 3+ χρονακια εκτος και αν προκειται το αυτοκινητο σου να το κρατησεις πανω απο 13 χρονακια . Δεν ξερω κιολας αλλα αν εχω λαθος να το συζητησουμε (μα μηπως δεν τα σκεφτικα ολα-σωστα? ) .
Τα ποσα που χρησιμοποιησα ειναι εντελως συμβολικα ( δεν ειναι υποχρεωτικο να παρεις με 18,000 αυτοκινητο ).
Γενικώς το σωστό είναι όταν το αυτοκίνητο ξεπεράσει κάποια κμ να πωλείται. Ετσι δε χανουμε πολλα απο μετραπωλητικη αξία, δεν πληρώνουμε κερατιατικα στα σέρβις και αγοράζουμε αυτοκίνητο που είναι συνέχεια μέσα στην τεχνολογία.
Για να πάρω αυτοκίνητο, μάζευα λεφτα 4 χρόνια... Δεν νομιζω οτι θα το πουλήσω πριν κάνει πολλά κμ...
-
Αν κανει πολλα χλμ , ισως ειναι πιο δυσκολο να το πουλησεις .
Επισης αν το πουλησεις (δεν θα το χαρισεις ). -
το πρώτο (opel corsa 1.2)-------->3 χρόνια------->93Κ χμ
το δεύτερο (AR 33)------>7 χρόνια -------->300Κ+(δε θυμάμαι ακριβώς)
το τρίτο (Αudi A3)-------> 1,5 χρόνια------->63Κ χμ
το τέταρτο (Renault Laguna)------->5 χρόνια------->198Κ χμ
το πέμπτο (Renault Laguna 1.8 ) -------> 16 μήνες------>60Κ χμ
το έκτο (Volvo S40, 1.8 )------>αγορά 12ος/ 2004 ------>28Κ (έως τώρα)
Περίπου 3 χρόνια το κομμάτι, σε σύνολο 18,5 χρόνων οδήγησης.
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Μου αρέσει πολύ που, παρόλα τα 4 χρονάκια που έχει ήδη μαζέψει, όταν το παίρνω από το πλυντήριο δείχνει πραγματικά σαν καινούργιο (το χρώμα λαμποκοπάει και δεν έχει σχεδόν καθόλου αράχνες, γρατζουνιές κ.τ.λ.).
Φίλε Δημήτριε, επειδή κι εγώ έχω τρέλλα με τη συντήρηση του χρώματος του αμαξιού και το έχω ήδη 5 χρόνια και είναι σαν καινούριο... το πλένω συχνά και δεν το δίνω ποτέ σε βενζινάδικα με βούρτσα και το περνάω με κερί και το τρίβω με αλοιφή σε σημεία που αλλοιώθηκε το χρώμα. Ομως, πέρσι ξαφνικά σε ενα σημείο είδα για πρώτη φορά (δεν υπήρχε τέτοιο πράγμα ούτε στο προηγούμενό μου αμάξι, που το είχα κρατήσει 6,5 χρόνια και ήταν Fiat), αυτή την 'αράχνη' που λες! Νόμιζα ότι κάποιος μου το πείραξε, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω πώς το έκανε
Προφανώς είναι κάποιου είδους αλλοίωση του χρώματος. Πώς απέφυγες εσύ τις αράχνες στο 206 σου? -
Peugeot 106 Rallye 1.3
9 χρόνια παρά κάτι μήνες
90.000 χιλιόμερα. -
Εγώ είμαι ακόμα στο πρώτο, ένα Peugeot 307 1.6 Χsi. Τον άλλο μήνα κλείνω τον τέταρτο χρόνο και μπαίνω στον πέμπτο. Είχε παρουσιάσει κάποια προβλήματα αλλά αντιμετωπίστηκαν και γενικώς είμαι αρκετά ευχαριστημένος αλλά έχω αρχίσει να το βαριέμαι λιγάκι. Έχω αρχίσει να γλυκοκοιτάζω την Corolla Τ-sport
-
Το πρώτο ένα Alfa Romeo 33 1.7L 16V το οποίο πήρα από τον πατέρα μου με 175.000χλμ (το είχε σε ακινησία) και το έδωσα μετά από 1 χρόνο και 189.000χλμ.
Το δεύτερο ένα καινούριο Citroen Saxo VTS 1.6L 120hp 99άρι το οποίο κράτησα για 6 χρόνια και 89.000 χλμ το οποίο πούλησα διότι το τράκαρα.
-
S2000 - 1 χρόνο Ήταν ωραίο αλλά το είχα πάρει μτχ και έβγαλε προβλήματα συν οτι έκαιγε τα κέρατα του οπότε το πούλησα.
Smart - 6 μήνες Καλό και αυτό αλλά βαρέθηκα να πηγαίνω σαν τον κάβουρα.Δεν πλήρωσα ούτε ευρώ σε βλάβες αν και ήταν μτχ μερικών ετών.Γενικά δεν κρατάω τα αυτοκίνητα μου πάνω απο ένα χρόνο γι'αυτό και παίρνω πάντα μεταχειρισμένα.Σε μερικές περιπτώσεις μπορείς να πάρεις όλα τα λεφτά σου πίσω με αυτό τον τρόπο.
-
Πρώτο αυτοκίνητο ένα ibiza 1.0/ 1ος του 2002.Απλώς τάφος.Το κράτησα τριάμισι χρόνια.Το αγόρασα 10000ευρώ+2000ευρώ αξεσουάρ και το πούλησα 4200!
Πλέον corolla 1.4,με μόλις 1500χιλ....... -
το πρωτο ηταν το 93 peugeot 106 1.4,μετα το 96 Rover 214 ή καπως ετσι γιατι δεν θελω να το θυμαμαι το κρατησα 9 μηνες και το εστειλα και πηρα saxo vts 1.6 το οποιο το εδωσα τον 9/2001 και πηρα το passat 1.8T το οποιο σε λιγους μηνες θα το δωσω για να παρω μαλλον SUV και συγκεκριμενα το νεο RAV.
-
Έχω ένα rover 416 του 1996 (1 ιουλίου είχε γενέθλια) το οποίο συμπλήρωσε τα 9 χρόνια ζωής και έχει 130Κ+.Το 'κληρονόμησα' απ' τον πατέρα μου και δεν πρόκειται να φύγει απ' τα χέρια μου για τα επόμενα 3 χρόνια (πλην συγκλονιστικού απροοόπτου) ,μέχρι δηλαδή να τελειώσω τη σχολή.
Μετά θα το κάνω γλάστρα αν η τιμή του είναι τόσο χαμηλή όσο φαντάζομαι... -
Πρωτο αυτοκινητο 1991 Renault Clio 1.4 RT. Αγοραστηκε για 2900000 δρχ περιπου την εποχη της αποσυρσης (και επισης γυρω στο 1995 ειχε τοποθετηθει κλιματιστικο προς 500000 δρχ τοτε και μαλιστα ποτε δεν εβγαλε κρυο αερα) και δοθηκε ανταλλαγη το 2002 προς 3000 ευρώ. Ειχε 175000 χμ πανω και στο μεταξυ ειχε βγαλει πολλα προβληματα απο τοτε που περασε τα 100000 χμ. Θυμαμαι το 2000 πληρωσα 106000 δρχ να αλλαξω το ψυγειο. Το ειχα επισης τρακαρει στις 3 απο τις 4 πλευρες!!! Ποτε ξανα Ρενω λοιπον.
Δευτερο αυτοκινητο 2000 Volkswagen Bora. Στα 5,5 χρονια που το εχω εβγαλε πολλα προβληματα που μου εχουν στοιχησει επιπλεον 2-3000 ευρω και προσπαθησα να το πουλησω χωρις ομως να καταφερω να βρω αγοραστη σε μια αξιολογη τιμη (ειχε αγοραστει προς 24000 ευρω περιπου και δεν μπορουσαν να το πουλησω παραπανω απο 8000). Το εχω παρκαρει και περιμενω την ευκαιρια να το δωσω ειτε σε ιδιωτη ειτε ανταλλαγή.
-
Ομως, πέρσι ξαφνικά σε ενα σημείο είδα για πρώτη φορά (δεν υπήρχε τέτοιο πράγμα ούτε στο προηγούμενό μου αμάξι, που το είχα κρατήσει 6,5 χρόνια και ήταν Fiat), αυτή την 'αράχνη' που λες! Νόμιζα ότι κάποιος μου το πείραξε, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω πώς το έκανε
Προφανώς είναι κάποιου είδους αλλοίωση του χρώματος. Πώς απέφυγες εσύ τις αράχνες στο 206 σου?οι 'αραχνες' λεγοντε swirls και ειναι πανω στο clearcoat (βερνικι πανω απο την μπογια). απλα ειναι γρατζουνιες στο βερνικι και μπορει να γινουν ακομα και απο το σφουγγαρι στο πλυσιμο. χρειαζεσαι μια αλοιφη που λεγεται swirl remover η οποια απλα 'τριβει' το βερνικι και εξομαλυνει την επιφανεια χωρις να αφαιρει πολυ απο αυτο (και κατα συνεπεια αφηνει το χρωμα ακαλυπτο).
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ομως, πέρσι ξαφνικά σε ενα σημείο είδα για πρώτη φορά (δεν υπήρχε τέτοιο πράγμα ούτε στο προηγούμενό μου αμάξι, που το είχα κρατήσει 6,5 χρόνια και ήταν Fiat), αυτή την 'αράχνη' που λες! Νόμιζα ότι κάποιος μου το πείραξε, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω πώς το έκανε
Προφανώς είναι κάποιου είδους αλλοίωση του χρώματος. Πώς απέφυγες εσύ τις αράχνες στο 206 σου?οι 'αραχνες' λεγοντε swirls και ειναι πανω στο clearcoat (βερνικι πανω απο την μπογια). απλα ειναι γρατζουνιες στο βερνικι και μπορει να γινουν ακομα και απο το σφουγγαρι στο πλυσιμο. χρειαζεσαι μια αλοιφη που λεγεται swirl remover η οποια απλα 'τριβει' το βερνικι και εξομαλυνει την επιφανεια χωρις να αφαιρει πολυ απο αυτο (και κατα συνεπεια αφηνει το χρωμα ακαλυπτο).
δοκίμασε με την ψιλή της 3Μ.. κανει πολύ καλή δουλεια...
-
χμμ... εξαρταται. Μιλαω για τα τελευταια 8 που ειχα με την γυναικα μου. (και οχι για τι αυτοκινητα υπαρχουν στην οικογενεια μεχρι τριτου ξαδελφου που φαινεται οτι τα μοιραζονται μερικοι σε στυλ κοινοβιο αυτοκινητων )
ford Escort 89 της γυναικας διπορτο 1,9 λιτρα 5αρι κιβωτιο και χωρις κλιματισμο. Το κρατησαμε μεχρι το 95. το πηρε για 8 χιλ δολ το πουλησαμε για 2,300 δολ στε πληστηριασμο.
Χουνται Εξελ του 87. Τετραπορτο αυτοματο το πηρα μεταχειρισμενο το 90 και το πουλησα το... 90 το πηρα 5 χιλιαδες το εδωσα ανταλαγη για 3000.
Μαζντα 626 του 90. το πηρα 10 χιλ δολαρια το πουλησα το 2001 για 2000 δολ. Πενταρι κιβωτιο.
Volvo 95 850 GLT Wagon (estate). Πενταρι ταχυτητες ολα τα αξεσουαρ. το κρατησα μεχρι το 2002. Με 130 χιλ μιλια. Το χαρησα στον θειο της γυναικας μου.
Subaru Impreza 2002. Το πηρα το 2001 για 26 χιλ δολ. το ανταλαξα για 16,500 δολ το 2004. Με 35 χιλ μιλια. Ολα τα αξεσουαρ που εβαζαν.
Jeep Grand Cherokee Limited V8 high Output 2002. Το δωσαμε πριν δυο μηνες με 42 χιλ μιλια. για 16,5 χιλ δολλαρια. Το πηραμε 33 χιλ δολαρια.
Subaru Impreza 2005. Για 33 χιλιαδες. Αυτο το εχω τωρα.
Honda Pilot 2005. Για 33 χιλιαδες. Της γυναικας.
Τα μονα που μας εδωσαν ποτε προβληματα ηταν το Χουνται (φτου φτου μακρια). Και το volvo στην αρχη.
Λεμε οτ αυτα θα τα κρατησουμε για καιρο αλλα ποιος ξερει.
Νικος
-
Δικα μου αυτοκινητα (οκ, με την αρωγη του μπαμπα!)
- clio2 1.2 8v 1-1.5 χρονο
- Rally 1.6 16v 1 χρονο (εκλαπη) 27.000 χλμ
- clio 1.4 16v το εχω 16 μηνες 27000 χλμ
Παρατηρησεις
- Τελεια οδικη συμπεριφορα, πολύ αξιοπιστο, αλλα στα 90.000 χλμ καιει ΠΟΛΥ λαδι ( το εχει ο αδερφος μου αλλα το εσκιζε καθα μερα κρυο...)
- Κανενα προβλημα, ολα τελεια.
- Ολα καλα αν εξαιρεσεις την χαλια αντιπρωσωπια και τους τριγμους
Πόσο καιρό κρατήσατε το προηγούμενό σας αυτοκίνητο?