-
Πόσα χρόνια κρατήσατε το προηγούμενό σας αμάξι πριν το αλλάξετε για κάποιο καινούριο? Το δώσατε επειδή έβγαζε προβλήματα ή επειδή το βαρεθήκατε και θέλατε κάτι άλλο? Θα διαλέγατε νεώτερη έκδοση του ίδιου μοντέλου? Η θα προτιμούσατε κάτι τελείως διαφορετικό?
-
Πόσα χρόνια κρατήσατε το προηγούμενό σας αμάξι πριν το αλλάξετε για κάποιο καινούριο? Το δώσατε επειδή έβγαζε προβλήματα ή επειδή το βαρεθήκατε και θέλατε κάτι άλλο? Θα διαλέγατε νεώτερη έκδοση του ίδιου μοντέλου? Η θα προτιμούσατε κάτι τελείως διαφορετικό?
-
Πόσα χρόνια κρατήσατε το προηγούμενό σας αμάξι πριν το αλλάξετε για κάποιο καινούριο? Το δώσατε επειδή έβγαζε προβλήματα ή επειδή το βαρεθήκατε και θέλατε κάτι άλλο? Θα διαλέγατε νεώτερη έκδοση του ίδιου μοντέλου? Η θα προτιμούσατε κάτι τελείως διαφορετικό?
-
4 χρονια, πολυ ευχαριστημενος με βαση την κατηγορια του, το αλλαξα λογω ελειψης χωρων για το μωρο και αποφασης διαφορετικης χρησης.
-
5 χρονια ,ενα clio,το αλλαξα λογο οικογενειακων αναγκων, αλλα και διοτι βαρεθηκα να πληρωνω τα συνεργεια της Ρενο συνεχεια.
ΥΣ.Α, και δεν προκειται να ξαναπαρω Ρενο.
-
Toν επόμενο μήνα,κλείνει τα είκοσι.
(καί προηγούμενο...δέν είχα!!! )
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Toν επόμενο μήνα,κλείνει τα είκοσι.(καί προηγούμενο...δέν είχα!!! )
Auto tha pei agapi kai afosiosi
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Toν επόμενο μήνα,κλείνει τα είκοσι.
(καί προηγούμενο...δέν είχα!!! )
Auto tha pei agapi kai afosiosi
Αν είχες καί εσύ Καντέτ,έτσι θα έκανες!!!
(τί λές,τα κάνουμε...τράμπα!!! )
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Toν επόμενο μήνα,κλείνει τα είκοσι.
(καί προηγούμενο...δέν είχα!!! )
Auto tha pei agapi kai afosiosi
Αν είχες καί εσύ Καντέτ,έτσι θα έκανες!!!
(τί λές,τα κάνουμε...τράμπα!!! )
Tha to ekana, alla agapao kai egw tin Lisa kai den skopeuo na tin poulisw...EVER.
Siga siga tha rikso kai kana 300hp Honda panoEixa kai ena Saab...an thes sou to edina, alla tha eitan xeirotero kai apo Matiz stis Serres pou eisai oli mera
P.S. Ebgales akri me ta frena?
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
5 χρονια ,ενα clio,το αλλαξα λογο οικογενειακων αναγκων, αλλα και διοτι βαρεθηκα να πληρωνω τα συνεργεια της Ρενο συνεχεια.ΥΣ.Α, και δεν προκειται να ξαναπαρω Ρενο.
Εμείς πάλι έχουμε 3 στην οικογένεια (τα δύο εγώ με το έτερον ήμισι ) κ όχι μόνο δεν έχουμε προβλήματα αλλά θα ξαναπέρναμε κ Renault λόγο και 2 πολύ καλών συνεργείων
Τώρα για τα χρόνια τι να πω? εκτός από ένα escort mkI που πουλήθηκε με 14 χρόνια στην πλάτη του το 1987 κανένα άλλο δεν έχει πουληθεί!
Έτσι υπάρχουν αυτοκίνητα με 29, 18, 13, 6, 5 χρόνια κ δυστυχώς δεν βλέπω να τα αποχωρίζόμαστε ποτέ ακόμα κ άλλο να πάρουμε...Για να προλάβω τις ερωτήσεις όχι δεν τα συντηρεί μόνο ένας άνθρωπος κ επίσης όλα είναι σωστά συντηρημένα, ασφαλή κ δεν ρυπαίνουν (τουλάχιστον παραπάνω από ότι όταν βγήκαν από το εργοστάσιο)
Νικόλας
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
5 χρονια ,ενα clio,το αλλαξα λογο οικογενειακων αναγκων, αλλα και διοτι βαρεθηκα να πληρωνω τα συνεργεια της Ρενο συνεχεια.ΥΣ.Α, και δεν προκειται να ξαναπαρω Ρενο.
Ηταν από τα καινούρια Clio, με τα 98 άλογα, ή πριν το 2000?
Πράγματι η Ρενό χρεώνει σαν Audi!
Σου έβγαζε προβλήματα το Clio? -
Την κράτησα 5 χρόνια μια 520 Ε39 μοντέλο 00. Κανένα πρόβλημα τώρα που το σκέφτομαι το άλλαξα γιατί βγήκε νέο μοντέλο.
-
Ο χρήστης diva έγραψε:
5 χρονια ,ενα clio,το αλλαξα λογο οικογενειακων αναγκων, αλλα και διοτι βαρεθηκα να πληρωνω τα συνεργεια της Ρενο συνεχεια.
ΥΣ.Α, και δεν προκειται να ξαναπαρω Ρενο.
Ηταν από τα καινούρια Clio, με τα 98 άλογα, ή πριν το 2000?
Πράγματι η Ρενό χρεώνει σαν Audi!
Σου έβγαζε προβλήματα το Clio?Το πρωτο ηταν ....
-
να συμπληρώσω πως -αν και έχουν πολύ κακό όνομα στην αγορα - είμαστε the greek renault family..
παμε λοιπόν, απο renault έχουμε
father : laguna I 1.6 16v face lift 255000km
mother : clio II phase I 1.2 8v 105000km
me : megane cabriolet I 1.6 8v 139000kmτα οποια ειναι και καθημερινα μας αυτοκίνητα.
όλα με πολύ σκισιμο αλλα απροβληματιστα χαρις σε σωστη συντήρηση.
επίσης να συμπληρώσω εδω το clio I phase I του mad n το οποιο αισίως διανυει το 300,000 κμ του και μπορω να πω πως σε συγκριση με το golf II 1,6 8v που έχω επισης κοντα στα 300.000 απλα είναι η μερα με τη νυχτα...
και για να μην ξεφύγω απο το τοπικ να πω πως στην κατοχή μου υπάρχει ενα suzuki baleno 1.3 16v το οποιο εχει 102,000κμ και πλέον κάθεται και ξεκουράζεται καθως το golf αντεχει μερικές καγκουριες ακόμα...
-
To αμέσως προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ένα Civic τρίθυρο του '90-'91, 1600 κυβικά, το απλό (όχι το VTEC). To κράτησα μόλις ένα χρόνο, γιατί βρέθηκε πολύ καλή ευκαιρία το Σάξο (το πούλαγε παιδικός φίλος σε πραγματικά πολύ καλή κατάσταση, με ελάχιστα χιλιόμετρα και σε σχετικά καλή τιμή). Κάτι το σάξο που ήταν προσεγμένο, κάτι το Σιβίκ που ήταν σχετικά παλιό, χωρίς AC και το κυριότερο ό,τι και να του έκανα δεν έλεγε να στρίψει με τίποτα, την πήρα γρήγορα-γρήγορα την απόφαση και τελικά δεν το μετάνιωσα...
-
Το πρώτο μου αμάξι είναι αυτό που φαίνεται στην υπογραφή μου. Το απέκτησα στα 21 μου, δηλαδή το 2001. Μου το αγόρασαν οι γονείς μου.
Πριν από αυτό είχα ένα FIAT 127 (0,9 8v, μοντέλο 1976) που το χρησιμοποιούσε και η μητέρα μου. Με αυτό το αμάξι έγινα μηχανικός, οδηγός, πειραματιστής. Ήταν για 'μένα αμάξι - σχολείο. Το τράκαρε η μητέρα μου το 2002 (δεν έφταιγε αυτή) και αχρηστεύτηκε, αφού πήρε το σασί. Βέβαια το αμάξι ήταν χιλιομπαλωμένο, οπότε και να μην το τρακέρναμε, δεν θα έιχε και πολύ ζωή μπροστά του.
Το 206, αν και το αξιοποιώ-ξεζουμίζω-χαίρομαι πολύ, όσο μπορώ, το μεταχειρίζομαι με φροντίδα και προδέρμ και γενικότερα του κάνω πολύ ενδελεχή συντήρηση και προσεκτική χρήση. Προσπαθώ όμως να μην γίνομαι υποχόνδριος.
Μου αρέσει πολύ που, παρόλα τα 4 χρονάκια που έχει ήδη μαζέψει, όταν το παίρνω από το πλυντήριο δείχνει πραγματικά σαν καινούργιο (το χρώμα λαμποκοπάει και δεν έχει σχεδόν καθόλου αράχνες, γρατζουνιές κ.τ.λ.).
Του έχω βάλει και διάφορα μικροπράγματαα από ακριβότερες εκδόσεις του 206, που βελτίωσαν την εμφάνισή του
Π.χ. τα πίσω φώτα του νέου 206 (τα αλά 307), την εμπρός σίτα του νέου XS/GTI/RC, το αλουμινένιο καπάκι βενζίνης του νέου XS/GTI/RC, την κεντρική ματ-ασημί κονσόλα από το Quicksilver, το αλουμινένιο πόμολο του λεβιέ από το GTI/RC, τα πλαϊνά εξαεριστηράκια από το Quicksilver, το χειρόφρενο του Quicksilver. Επίσης έχω και ένα σετ αλουμινένιες πεταλιέρες της Ranieri.Όλα τα παραπάνω (πλην των πεταλιερών) τα τοποθέτησα μόνος μου. Το ποιο δύσκολο για 'μένα ήταν να τοποθετήσω την εμπρός σίτα, μιας και χρειάστηκε να βγάλω την μάσκα, τα φώτα, τα πλαστικά των θόλων, κάτι άλλα πλαστικά και φυσικά τον ίδιο τον προφυλακτήρα, όπου και μπήκε η νέα σίτα (άρε Fiatάκι..).
Από μηχανικά δεν έχω τίποτα, παρά μόνο την εξάτμιση (μεσαία σωλήνα - τελικό καζανάκι) της Devil, η οποία έδωσε ροπή κυρίως στις χαμηλομεσαίες. Σε λίγο θα τοποθετηθούν αμορτισέρ (decarbon Comfοrt ή κάτι άλλο) και νέα λάστιχα (αυτά έχουν λιώσει, τα έχω 25000 χλμ). Θα αλλαχθούν και οι μπροστινές δισκόπλακες με νέες, ελπίζω καλύτερες.
Βάσει όλων των παραπάνω λοιπόν, δεν σκοπεύω να το πουλήσω στο άμεσο ή απώτερο μέλλον, μιας και μου αρέσει πολύ το αμάξι.
-
12 χρονια κλεινει τον Αυγουστο η Xantia. Και τους τελευταιους 7 μηνες συμβιωνει με την Alfa GT.
Οσο αντεξει.Κριμα να την δωσω για 3.000. Και με την καινουρια καρδια των 115 αλογων ξανανιωσε -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
12 χρονια κλεινει τον Αυγουστο η Xantia. Και τους τελευταιους 7 μηνες συμβιωνει με την Alfa GT.
Οσο αντεξει.Κριμα να την δωσω για 3.000. Και με την καινουρια καρδια των 115 αλογων ξανανιωσε10 Αυγούστου η δικιά μας κλείνει 10ετία..
πριν από αυτη ο πατερας μου ειχε ενα Lada 2105 το οποιο και αυτο το ειχε 10 χρονια και μετα το εδωσε....
Παρόλα αυτα το Ladaki εμενα μου λείπει, καθως σε αυτο εμαθα να οδηγαω -
Ένα Punto Sporting (το πρώτο με τα 86 άλογα και το πεντάρι κιβώτιο) αγορασμένο αρχές 1998 είχα και το πούλησα αρχές του 2004 με 105.000Km αγοράζοντας ένα Corolla 1.4. Ο λόγος ήταν οι αυξημένες ανάγκες σε χώρους και ο προγραμματισμός γάμου.
Η μέλλουσα είχε ένα Seicento 900 και τέλη του 2004 το άλλαξε με ένα Punto 1.4 emotion. Ο λόγος ήταν ο διορισμός της στην επαρχία και η παράλληλη ανάγκη για πολλά χιλιόμετρα καθημερινά σε επικίνδυνους δρόμους. Ήδη το νέο μας Punto έκανε το service των 20.000Km οχτώ μήνες μετά την αγορά του (κόστος 214 ευρώ) και συνεχίζει ακάθεκτο.Και τα τέσσερα αυτοκίνητα που ανέφερα συνεχίζουν να κινούνται απροβλημάτιστα.
-
4 χρονάκια κράτησα την Corolla G6. Απόλυτα ευχαριστημένος. Την έδωσα (με βαριά καρδιά) για να πάρω κάτι γρηγορότερο.
Εύχομαι και ελπίζω το νέο αυτοκίνητο να με ευχαριστήσει και να μου προσφέρει όσα η G6.
Πόσο καιρό κρατήσατε το προηγούμενό σας αυτοκίνητο?