-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Για να κλέβει θέσεις από τα Smart.
Όσο και να προσπαθεί δε μπορεί, ένα μέτρο διαφορά είναι αυτή
Ναι αλλα θα βγαλει πολυ παραπανω απο 50000 χλμ χωρις γενικη επισκευη στον κινητηρα
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Για να κλέβει θέσεις από τα Smart.
Όσο και να προσπαθεί δε μπορεί, ένα μέτρο διαφορά είναι αυτή
Ναι αλλα θα βγαλει πολυ παραπανω απο 50000 χλμ χωρις γενικη επισκευη στον κινητηρα
Γνωρίζω ιδιοκτήτη smart που έχει κάνει πάνω από 110.000 χωρίς κάτι τέτοιο. Αν ξέρεις κάποια μικρά κόλπα, όπως σε κάθε κινητήρα turbo, δε θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Για να κλέβει θέσεις από τα Smart.
Όσο και να προσπαθεί δε μπορεί, ένα μέτρο διαφορά είναι αυτή
Ναι αλλα θα βγαλει πολυ παραπανω απο 50000 χλμ χωρις γενικη επισκευη στον κινητηρα
Γνωρίζω ιδιοκτήτη smart που έχει κάνει πάνω από 110.000 χωρίς κάτι τέτοιο. Αν ξέρεις κάποια μικρά κόλπα, όπως σε κάθε κινητήρα turbo, δε θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
για μοιρασου τα μαζι μας αν θες
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Το Sirion εχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ χωρο για τα γονατα των πισω επιβατων.Οι χώροι δεν παίζονται μπρος πίσω, και είναι made in Japan. Επίσης ο τρικύλινδρος κινητήρας δεν ξέρω αν είναι τελείως πανομοιότυπος με Aygo, είναι όμως πολύ ροπάτος όπως θυμάμαι από παλιό Charade. Τα Daihatsu γενικά έχουν καλύτερο δείκτη αντοχής/βλαβών από την μαμά Toyota που συναρμολογεί σε Toυρκίες, Τσεχίες και όπου βρει φτηνά. Το Cuore της πεθεράς μου με απίστευτη κακομεταχείριση από γυναικεία ψιλοάσχετη οδήγηση, έχει βγάλει 90.000 χλμ. μόνο με τα κανονικά service.
-
Ο χρήστης Aerandir έγραψε:
Για να κλέβει θέσεις από τα Smart.
Όσο και να προσπαθεί δε μπορεί, ένα μέτρο διαφορά είναι αυτή
Ναι αλλα θα βγαλει πολυ παραπανω απο 50000 χλμ χωρις γενικη επισκευη στον κινητηρα
Γνωρίζω ιδιοκτήτη smart που έχει κάνει πάνω από 110.000 χωρίς κάτι τέτοιο. Αν ξέρεις κάποια μικρά κόλπα, όπως σε κάθε κινητήρα turbo, δε θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
για μοιρασου τα μαζι μας αν θες
Eννοεί προφανώς να αφήνει τον κινητήρα στο ρελαντί 1-2 λεπτά πριν σβήσει για να κατεβάσει φυσιολογικά τη θερμοκρασία.
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Για να κλέβει θέσεις από τα Smart.
Όσο και να προσπαθεί δε μπορεί, ένα μέτρο διαφορά είναι αυτή
Ναι αλλα θα βγαλει πολυ παραπανω απο 50000 χλμ χωρις γενικη επισκευη στον κινητηρα
Γνωρίζω ιδιοκτήτη smart που έχει κάνει πάνω από 110.000 χωρίς κάτι τέτοιο. Αν ξέρεις κάποια μικρά κόλπα, όπως σε κάθε κινητήρα turbo, δε θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
για μοιρασου τα μαζι μας αν θες
Eννοεί προφανώς να αφήνει τον κινητήρα στο ρελαντί 1-2 λεπτά πριν σβήσει για να κατεβάσει φυσιολογικά τη θερμοκρασία.
sorry ξέχασα να απαντήσω ...
Εννοώ αυτό που είπε ο 'kalmik', όπως επίσης και να μην το σκίζεις πριν φτάσει σε κανονική θερμοκρασία (~90°C). Εναλλακτικά βάζεις ένα συναγερμό με engine start και turbo timer. Γενικά, ότι ισχύει για έναν κινητήρα turbo ισχύει και για το smartάκι. -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Ναι αλλα θα βγαλει πολυ παραπανω απο 50000 χλμ χωρις γενικη επισκευη στον κινητηρα
Και είναι πιο αυτοκίνητο....
-
Ο χρήστης quattrofoglio έγραψε:
Ναι αλλα θα βγαλει πολυ παραπανω απο 50000 χλμ χωρις γενικη επισκευη στον κινητηρα
Και είναι πιο αυτοκίνητο....
Όπως και το Lada Samara. Ακόμα μεγαλύτερο, ακόμα 'πιο αυτοκίνητο'....
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Ναι αλλα θα βγαλει πολυ παραπανω απο 50000 χλμ χωρις γενικη επισκευη στον κινητηρα
Και είναι πιο αυτοκίνητο....
Όπως και το Lada Samara. Ακόμα μεγαλύτερο, ακόμα 'πιο αυτοκίνητο'....
Εξαρτάται από το πόσο βαθιά φτάνει η τσέπη του αγοραστή.... Γι'αυτόν που δεν μπορεί να διαθέσει μεγαλύτερο ποσό από αυτό που χρειάζεται για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου με τους χώρους του Lada, μια χαρά αυτοκίνητο είναι...
-
Σύμφωνοι. Γι αυτόν που παίρνει smart όμως το 'πιο αυτοκίνητο' που χαρίζει το 1 επιπλέον μέτρο μήκους είναι μειονέκτημα και όχι πλεονέκτημα. Τι να το κάνεις το 'πιο αυτοκίνητο' αν δε βρίσκεις που να το βάλεις;
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Σύμφωνοι. Γι αυτόν που παίρνει smart όμως το 'πιο αυτοκίνητο' που χαρίζει το 1 επιπλέον μέτρο μήκους είναι μειονέκτημα και όχι πλεονέκτημα. Τι να το κάνεις το 'πιο αυτοκίνητο' αν δε βρίσκεις που να το βάλεις;Δεν διαφώνησα ότι στις ακραίες καταστάσεις πόλης το Smart΄είναι σωτήριο...
Όμως (για μένα) αν το αυτοκίνητο δεν περνάει πάνω από το 70% της ζωής του ψάχνοντας για θέση parking στο κέντρο, τότε θα ήταν καλύτερο (ίσως) να είχε:
άλλες δύο θέσεις επιβατών
άλλες δύο πόρτες
καλύτερο εξοπλισμό
μεγαλύτερη αξιοπιστία
καλύτερη σχέση αξίας-τιμής...Μπορεί να κάνω και λάθος...
-
Καλησπέρα και από εμένα.
Εχω παραγγειλει το Picanto και περιμένω να έρθει σε 1 εβδομάδα περίπου. Το θέλω για 2ο αυτοκίνητο για την πόλη οπότε νομίζω πως έκανα καλή επιλογή. Είναι απο τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα (μέση 4.9lt/100km) και πληρώνοντας 500 ευρώ παραπάνω (συνολικα 8.870 με μεταλλικο χρώμα) θα έχω 5 χρόνια εγγύηση, 2 χρόνια οδική βοήθεια συν κάποια εξτρα (συναγερμός, κουκούλα κ.α.). Το δερμάτινο σαλόνι είναι δώρο !!!
Όταν με το καλό το παραλάβω θα γράψω και τις εντυπώσεις μου οδηγικα... -
Εκεί που πάει η βενζίνη, θα τους περνάς όλους στην πρώτη στροφή (αφού θα τους έχει αδειάσει το ντεπόζιτο).
-
Έχει κάποιος το Picanto Auto;;;
Το παίρνεις με
-
Τιμες κατασκευαστή (από το 4Τ.gr) :
Picanto 1.1 EX Full:
0-100: 15,1
Τελική: 154
Καταναλωση (εκτός-μικτή-εντός): 4,3-4,9-6,1
Βαρος: 852Picanto 1.1 EX Full Auto:
0-100: 17,9
Τελική: 144
Καταναλωση (εκτός-μικτή-εντός): 4,8-5,8-7,4
Βαρος: 872Φαίνεται καθαρά ότι το προβλημα δεν ειναι απλα οτι εχεις 4άρι κιβωτιο, αλλα οτι ενα (ηδη αρκετα αργο) αυτοκινητο καταστρεφεται σε επιταχυνσεις-καταναλωση. Γι'αυτο το λογο λενε οι περισσοτεροι οτι τα κλασικα αυτοματα 4αρια κιβωτια με μετατροπεα ροπης δεν ταιριαζουν σε τοσο αδυνατους κινητηρες (λογω φιλοσοφιας, απωλειων, βαρους).
Εγω γι' αυτο απερριψα το Picanto, χωρις καν να το οδηγησω (οπως και τα Atos-Cuore), ενω στη 'χειροκινητη' εκδοση ειναι κορυφαιο.
Αντιθετα τα ημιαυτοματα (Aygo, C1, Panda, C2 κτλ) ειναι περιπου ισοδυναμα με τα αντιστοιχα 'μηχανικα'. -
Διάβασα αυτά που λέγατε για το Aygo και έμεινα άφωνος. Καλά τόσες εργονομικές ατέλειες έχει? Να πρέπει να σκύψεις για να ανοίξεις το παράθυρο του συνοδηγού? Και να μην ανάβει η πλαφονιέρα παρά μονο με την πόρτα? Δηλαδή θα ανοίγω την πόρτα εν κινήσει για να δω κάτι το βράδυ? Εγώ στην έκθεση που το είδα μόλις άνοιξα την πόρτα και είδα το στροφόμετρο-κουτάλα την έκλεισα αμέσως. 1000 φορές κάποιο άλλο κορεατικό. Η ΤΟΥΟΤΑ δεν πάει καλά τον τελευταίο καιρό νομίζω
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Τιμες κατασκευαστή (από το 4Τ.gr) :Picanto 1.1 EX Full:
0-100: 15,1
Τελική: 154
Καταναλωση (εκτός-μικτή-εντός): 4,3-4,9-6,1
Βαρος: 852Picanto 1.1 EX Full Auto:
0-100: 17,9
Τελική: 144
Καταναλωση (εκτός-μικτή-εντός): 4,8-5,8-7,4
Βαρος: 872Φαίνεται καθαρά ότι το προβλημα δεν ειναι απλα οτι εχεις 4άρι κιβωτιο, αλλα οτι ενα (ηδη αρκετα αργο) αυτοκινητο καταστρεφεται σε επιταχυνσεις-καταναλωση. Γι'αυτο το λογο λενε οι περισσοτεροι οτι τα κλασικα αυτοματα 4αρια κιβωτια με μετατροπεα ροπης δεν ταιριαζουν σε τοσο αδυνατους κινητηρες (λογω φιλοσοφιας, απωλειων, βαρους).
Εγω γι' αυτο απερριψα το Picanto, χωρις καν να το οδηγησω (οπως και τα Atos-Cuore), ενω στη 'χειροκινητη' εκδοση ειναι κορυφαιο.
Αντιθετα τα ημιαυτοματα (Aygo, C1, Panda, C2 κτλ) ειναι περιπου ισοδυναμα με τα αντιστοιχα 'μηχανικα'.Συμφωνούμε για όλα αυτά τα μειονεκτήματα του Picanto auto, αλλά το ερώτημα είναι αν αξίζουν
-
Εγω δεν το βλεπω ετσι. Υπαρχει ενα μινιμουμ, κατω απο το οποιο δεν μπορω να συμβιβαστω (αν το αυτοκινητο, ασχετως κοστους, δεν μου κανει για τους 'Χ' λογους). Πανω απο αυτο το 'κατωφλι' απαιτησεων, μετραω παρα πολυ το κοστος και δυσκολα δινω περισσοτερα χρηματα οταν μπορω να κανω τη δουλεια μου με τα λιγοτερα. Το πρωτο ομως κριτηριο ειναι να μπορω να κανω τη δουλεια μου...
aygo VS picanto