-
Δεν ξέρω πόσοι απο εσάς κινήθηκαν στην ευρύτερη περοχή του λεκανοπεδίου κατά τη διάρκεια της αποχής των ταξί από τους δρόμους για τα γνωστά θέματα που απασχολούν τον συγκεκριμένο κλάδο, αλλά απο προσωπική εμπειρία μπορώ να πώ οτι μειώθηκε ο μέσος όρος χρόνου μετακίνησης για πολύ κόσμο κατα πολύ. Επιπλέον η εντύπωση που σχημάτισα εγώ σαν οδηγός ήταν οτι η ροή της κυκλοφορίας γενικότερα υπήρξε αρκετά ποιό ομαλη. Δέν θέλω στην παρούσα φάση να ταχθώ υπέρ ή κατά των ανθρώπων αυτών, αλλά μήπως το γεγονός αυτό θα πρέπει να ληφθεί στα υπ'όψιν από τους όποιους αρμοδίους; Λέω μήπως;
-
Δεν ξέρω πόσοι απο εσάς κινήθηκαν στην ευρύτερη περοχή του λεκανοπεδίου κατά τη διάρκεια της αποχής των ταξί από τους δρόμους για τα γνωστά θέματα που απασχολούν τον συγκεκριμένο κλάδο, αλλά απο προσωπική εμπειρία μπορώ να πώ οτι μειώθηκε ο μέσος όρος χρόνου μετακίνησης για πολύ κόσμο κατα πολύ. Επιπλέον η εντύπωση που σχημάτισα εγώ σαν οδηγός ήταν οτι η ροή της κυκλοφορίας γενικότερα υπήρξε αρκετά ποιό ομαλη. Δέν θέλω στην παρούσα φάση να ταχθώ υπέρ ή κατά των ανθρώπων αυτών, αλλά μήπως το γεγονός αυτό θα πρέπει να ληφθεί στα υπ'όψιν από τους όποιους αρμοδίους; Λέω μήπως;
-
Δεν ξέρω πόσοι απο εσάς κινήθηκαν στην ευρύτερη περοχή του λεκανοπεδίου κατά τη διάρκεια της αποχής των ταξί από τους δρόμους για τα γνωστά θέματα που απασχολούν τον συγκεκριμένο κλάδο, αλλά απο προσωπική εμπειρία μπορώ να πώ οτι μειώθηκε ο μέσος όρος χρόνου μετακίνησης για πολύ κόσμο κατα πολύ. Επιπλέον η εντύπωση που σχημάτισα εγώ σαν οδηγός ήταν οτι η ροή της κυκλοφορίας γενικότερα υπήρξε αρκετά ποιό ομαλη. Δέν θέλω στην παρούσα φάση να ταχθώ υπέρ ή κατά των ανθρώπων αυτών, αλλά μήπως το γεγονός αυτό θα πρέπει να ληφθεί στα υπ'όψιν από τους όποιους αρμοδίους; Λέω μήπως;
-
Στην πραγαμτικοτητα πριν χρονια οταν ημουν Ελλαδα και ειχαμε απεργιες ταξι παντα η κυκλοφορια ηταν πολυ λιγοτερη. Μαλιστα ο θειος μου που ειχε ταξι φωναζε γιατι θελανε πιο πολλα λεφτα αλλα οταν του το ειπα αυτο δεν ειπε τιποτα.
Νικος
-
Σιγουρα οταν εχουν απεργια δεν εχει καθολου κινηση, με ελαχιστες εξαιρεσεις σε καποιους περιφερειακους δρομους που ισως καποιες ωρες αιχμης κινηση υπαρχει. Αληθεια τα ταξι της Αττικής ποσες δεκαδες χιλιαδες ειναι τελικα? Ξερει κανενας? Ειχα ακουσει για τουλαχιστον 15.000 και καποιος μου ειπε τα διπλά δηλαδη 30.000. Δηλαδη αν τα βαλουμε ολα να κυκλοφορουνε σε μια σειρα και τα υπολογισουμε με ενα μολις μέτρο κενό μεταξυ τους, τοτε εχουμε μια ουρα 90-180 χιλιομετρων!!!
-
Σήμερα κινήθηκα στην κοντινή μου (σχετικά) περιοχή. (Δεν πήγα στο κέντρο) Δεν ήταν πιο άδειο από ότι συνήθως τέτοια ώρα/μέρα, οι ουρές στα φανάρια ήταν περίπου στα ίδια. Όμως έβρεχε, που συνήθως με βροχή γίνεται Ο πανικός. Ήταν νορμάλ τα πράγματα.
Με ξάφνιασε όμως ότι η κίνηση τσούλαγε!!! Στα φανάρια που συνήθως περνάνε 5 αυτοκίνητα, τώρα πέρναγαν 7-8!!! Και ο δρόμος δεν πήγαινε με 20, αλλά με 30! Μάλλον στα ταξί οφείλεται, πάντως πολύ το χάρηκα!!!
-
Σιγά το νέο... Κάθε φορά που έχουν απεργία τα ταξί μισο-λύνεται το κυκλοφοριακό.
Σκεφτείται ότι σχεδόν όλοι όσοι πέρνουν το αυτοκίνητό τους το πρωί πάνε κάπου, το παρατάνε και το ξαναπέρνουν το βράδυ και το αφήνουν γύρω από το σπίτι τους.
Όλα τα ταξί (που επισήμως είναι 15000) κινούνται συνεχώς μέσα στην πόλη, με πολύ συχνές στάσεις (και θα έχετε δει πόσα έχουν κακοσυντηρημένους κινητήρες) και επιβαρύνουν ιδιαίτερα τον κυκλοφοριακό φόρτο.
Πάντως από τότε που πήρα δίπλωμα οδήγησης έχω χρησιμοποιήσει μόνο ΔΥΟ φορές ταξί, ενώ λεωφορείο εξακολουθώ να χρησιμοποιώ.Θυμάμαι μια φορά στις τέσσερεις το πρωί τον χειμώνα έψαχνα ταξί για Βάρκιζα. Μετά από μια ώρα που κανένας δεν ήθελε να με πάρει, πήρα το πρώτο λεωφορείο και πήγα σπίτι μου.
Επίσης τώρα τελευταία έχω την απορία πώς η κούρσα Αεροδρόμιο-Βάρκιζα παίζει από 13-18 ευρώ για την ίδια ώρα της νύχτας. Τόσο κακές ανοχές έχουν τα ταξίμετρα; -
Να σας πω για μία μελέτη που είχα διαβάσει το καλοκαίρι του 2001. Αφορούσε μόνο το κέντρο (δακτύλιο).
Λοιπόν, για κάθε ταξί που σταματάει στην ακρη για να πάρει-αφήσει πελάτη αλλά και να κοιτάξει για διπλο-τριπλο κούρσα, σταματάνε πίσω του κατά μέσω όρο 12 αυτοκίνητα. Η στατιστική (που δυστυχώς δεν μπορώ να την βρώ για να την δημοσιεύσω) έλεγε πως κινούνται στο δακτύλιο τις ώρες αιχμής (πρωι και απόγευμα) 3000 περίπου ταξί. Αυτό σημαινει ότι αν σταματάει τουλαχιστον 1 φορά 1 ταξί για 10 δευτ., σημαίνει ότι 36.000 αυτοκίνητα ακινητοποιούνται με συνολικό χρόνο 100 ώρες χαμένες!!!!!!!!!!
Αν σταματησουν 10 φορές ο καθένας έχουμε 1000 (!!!!!!) ώρες χαμένες (περίπου 42 μέρες) -
Εγώ τα υπολογίζω πολύ χειρότερα.
Πάρε μια οδό με 2 λωρίδες για παράδειγμα. Η κίνηση ρέει.
Ένας ταξιτζής σταματά και παίρνει έναν παππού με αποσκευές. Σταματά για 1 λεπτό μινιμουμ.
Εν τω μεταξυ οι λωρίδες έγιναν 1.
Τα αυτοκίνητα πίσω από τον ταξιτζή προσπαθούν να αλλάξουν λωρίδα και ξεκινά ένα παιχνίδι θάρρους για το ποιός θα περάσει. Έτσι αν στις δύο λωρίδες περνούσαν 50 αυτοκίνητα το λεπτό τώρα πια δεν περνάνε ούτε τα μισά 25 γιατί και η αριστερή λωρίδα σταματά. Επιβάρυνση μεγαλύτερη από 100% στην κυκλοφορία με συνοδό αύξηση της ηχορύπανσης και της κατανάλωσης καυσίμου.
Ο ταξιτζής αποφασίζει να ξεκινήσει, δηλαδή βάζει την τέταρτη σχέση και ξεκινά ελπίζοντας στον ευνοϊκό άνεμο.( Δεν βάζει 5η γιατί δεν υπήρχαν τόσες το 1970 που το αγόρασε).
Μετά και για κάθε 100 μέτρα σταματά στα σινιάλα των πεζών... σωθήκαμε.Φοβερή επιβάρυνση για την κυκλοφορία. Και να πεις ότι εξυπηρετούσαν και κανέναν...πιο συχνά περνάει το λεωφορείο σου παρά άδειο ταξί.
Ας ανεβούν τα κόμιστρα, αλλά να ενταθούν και οι έλεγχοι ταξιμέτρων.
Και επιτέλους, ας ανανεωθεί ο στόλος τους. -
Έχω την εντύπωση ότι η κίνηση ελαττώνεται όχι επειδή λείπουν τα ταξί, αλλά επειδή λείπει ο συγκεκριμένος αριθμός αυτοκινήτων. Δηλαδή πιο απλά αν τα ταξί είναι π.χ. 1000, τότε κάθε φορά που λείπουν από την κυκλοφορία 1000 οχήματα είτε είναι ταξί είτε Ι.Χ. είτε οτιδήποτε άλλο, η κίνηση θα είναι λιγότερη. Από την άλλη πλευρά διαβάζοντας αυτό που γράφει ο cmarin προβληματίστηκα. Μάλλον η έξήγηση βρίσκεται κάπου στη μέση.
-
Paidia katarxin sorry poy grafo greeklish alla exw ena problima me to compiouter mou kai exei xathei i Elliniki grammatoseira!!!!!!!
Patao E kai moy bgazei r patao a kai moy bgazei to shma tis Agglikis liras ktl.
Sto thema mas tora...
Ego pantws diapistwsa oti apo ekei poy ekana 40 lepta toylaxiston gia Kallithea-goudi(poy einai i sxoli mou) tis meres tis apergeias ekana oyte 20'...
Diladi kerdisa ton miso xrono.......
Na simiwsw oti kai me th broxh ta pragmata htan poly kalytera..
Einai pligi oi taksitzides giati stamatoyn opoy theloyn kai opos theloyn,pane me 10 xlm gia aneyresi epibati kai genika den ypologizoyn tipota kai kanenan ston dromo.
Makari na ekanan apergia diarkeias..... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Paidia katarxin sorry poy grafo greeklish alla exw ena problima me to compiouter mou kai exei xathei i Elliniki grammatoseira!!!!!!!
Patao E kai moy bgazei r patao a kai moy bgazei to shma tis Agglikis liras ktl.
Sto thema mas tora...
Ego pantws diapistwsa oti apo ekei poy ekana 40 lepta toylaxiston gia Kallithea-goudi(poy einai i sxoli mou) tis meres tis apergeias ekana oyte 20'...
Diladi kerdisa ton miso xrono.......
Na simiwsw oti kai me th broxh ta pragmata htan poly kalytera..
Einai pligi oi taksitzides giati stamatoyn opoy theloyn kai opos theloyn,pane me 10 xlm gia aneyresi epibati kai genika den ypologizoyn tipota kai kanenan ston dromo.
Makari na ekanan apergia diarkeias.....Άσχετο.αλλά το Clio που φαίνεται στις φωτό είναι το γνήσιο V6 με την κίνηση πίσω ή μετατροπή απλού δίλιτρου με σπόιλερ και προφυλακτήρες του V6;
-
Είχα διαβάσει παλιότερα στους 4Τ(σε άρθρο του Ν. Τσάδαρη νομίζω) ότι κάθε ταξί προκαλεί κίνηση 7 αυτοκινήτων κατά μέσο όρο. Η είσοδος στους λεωφορειόδρομους θα είναι έγκλημα αν τους επιτραπεί. Είναι αδιανόητο να παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των ΜΜΜ αφού μόνο αν τα τελευταία καλυτερεύσουν θα αρχίζουν να λύνονται μερικά προβλήματα της Αθήνας.
-
Είδατε τον καινούργιο νόμο για τα ταξί. http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=1184&part=1Επιτέλους!!! Δηλαδή μόνο με νόμο μπορούν να είναι σωστοί επαγγελματίες?
Ας ελπίσουμε ότι ο στόλος θα αντικατασταθεί συντόμως και δεν θα βλέπουμε πλέον έκτροπα με βρώμικα, τρίχρωμα και διαλυμένα ταξί. Το θέμα βέβαια σηκώνει πολύ συζήτηση για τις υπηρεσίες που θα προσφέρουν, λόγω της γνωστής ελληνικής νοοτροπίας (εγώ τα ξέρω καλύτερα). Υπάρχει πάντως διάταξη για σχολεία συμπεριφοράς που θα περνούν οι οδηγοί ταξί. -
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Άσχετο.αλλά το Clio που φαίνεται στις φωτό είναι το γνήσιο V6 με την κίνηση πίσω ή μετατροπή απλού δίλιτρου με σπόιλερ και προφυλακτήρες του V6;[/quote]
Φίλε makinen το Clio που βλεπεις στην φωτό ειναι το απλό.... (με τα 172) Αυτό με τον V6 έχει φαρδύτερα φτερά εμπρός πίσω και εισαγωγές αέρα πίσω απο τις πορτες.
Όσον αφορά τώρα το θέμα σχετικά με τα ταξί θα θελα να πω τα εξής. Πρώτον, ο συνολικός στόλος των ταξί ανέρχεται σε περίπου 15000. Δευτερον πραγματι η κίνηση καλμάρει σε περιπτωση απεργίας των οδηγών γιατι μειώνεται ο αριθμός των αυτοκινητων στο κέντρο και γιατι γενικά διευκολύνεται η κινηση των υπολοιπων οδηγων... Αλλα θα θελα να υπογραμμισω οτι αν όλοι μας χρησιμοποιούσαμε πιο συχνα τα μέσα μαζικής μεταφορας το προβλημα θα είχε λάβει πολύ μικροτερες διαστασεις. Παρατηρήστε μόνο πόσοι οδηγοί ΙΧ ειναι μόνοι τους στα αυτοκίνητα τους στο κέντρο της πόλης καθε πρωί.... Αν γίνει βίωμα μας η χρηση των αστικών μεσων μεταφοράς οι συνθηκες μετακίνησης μας θα αλλάξουν άρδην προς το καλίτερο.
-
Το clio της φωτογραφιας ειναι το πιο αγριο 1400αρι που κυκλοφορει και εχει βελτιωθει τοσο εξωτερικα με ενα πολυ ομορφο body kit look 3λιτρου οσο και μηχανικα.
Οποιος το δει να γεμιζει τον καθρεπτη του παρακαλειται να κανει στην ακρη γιατι πολυ απλα το αυτοκινητο ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙΤΑΙ!!!! -
Ελπίζω να μην πληγώσω κανέναν... αλλά το τρίλιτρο Clio ήταν (και είναι) πανάσχημο (σα να έχει μαγουλάδες). Αν δε είναι και απλό 1400άρι...
-
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
Το clio της φωτογραφιας ειναι το πιο αγριο 1400αρι που κυκλοφορει και εχει βελτιωθει τοσο εξωτερικα με ενα πολυ ομορφο body kit look 3λιτρου οσο και μηχανικα.
Οποιος το δει να γεμιζει τον καθρεπτη του παρακαλειται να κανει στην ακρη γιατι πολυ απλα το αυτοκινητο ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙΤΑΙ!!!!ΟΥΠΣ.... Σα να χεις δίκιο papadakh. Sorry για την misleading απάντησή μου. Με πιο προσεκτικη ματια, είδα οτι λοίπουν οι γρηλιες-αεραγωγοι απο το μπροστινο προφυλακτήρα
-
Ωχχχ 1400 ήταν;...Άδικα τρόμαξα...
-
Na me ksanasigxwresete alla logo toy oti dinw polla mathimata(teleiofitos gar)den exw ftiaxei akoma to problima me tin eksafanisi tis Ellinikis gramatoseiras...
Kata ta alla,
To clio mou einai ena 1400 16v me look V6 kai kapoia pragmata stin mixani.....
Mporw na pw oti symperiferetai pia san 1600ari clio.(se ligo kairo omws tha dynamwsei kai allo )
File Petro to kserw oti i aisthisi omorfias pou exei o kathenas mas einai ypokeimeniki alla oxi kai asximo to trilitro!!!!!!!!
Eixa dei ena sto dromo kai epiane 1,5 lwrida ase pou to body kit tou einai ena apo ta kalitera paragwgis......Kai apo hxo.......
Niko thanks gia ta kala sou logia alla yperbaleis oligon ti
Rantebou stin Patra.(kai me ta aytokollita mazi....)
Διαπιστωσεις απο την απεργία των ταξί.