-
οχι ρε lkar, ας μεινουμε σε επιπεδο πραγματικοτητας..
-
Εγω παντως δεν ξανασχολιαζω, τις περιπετειες διάφορων.
Καποιοι με πληρωνουν να τους λεω με ποσα θα πανε και εαν.
Με 424+ ιππους το Ferrari 360 φτανει 300km/h και η Gallardo με 500 ιππους φτανει 315km/h, τωρα εαν αλλοι πανε με 315 με 360 ιππους της Μ3, μπορει γιατι οχι ή 270, αυτο ειναι αλλη ιστορια.....keep dreaming
-
H μαγεία του δημόσιου δρόμου
Τα 270 με 10% κατηφόρα και 40χλμ. ούριο άνεμο δεν μπορούν άραγε να γίνουν 300+?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
H μαγεία του δημόσιου δρόμουΤα 270 με 10% κατηφόρα και 40χλμ. ούριο άνεμο δεν μπορούν άραγε να γίνουν 300+?
δε νομιζω, βεβαια εγω δεν ειμαι και ειδικος.Παντος δεν ειναι το ιδιο να κερδισεις απο 180 σε 200 χλμ και να πας απο 280 σε 300+ γιατι η αεροδυναμικη αντισταση ανεβαινει εκθετικα με τη ταχυτητα.Σε αυτα τα χιλιομετρα δεν αρκει η κλιση του δρομου, πολλες φορες ουτε λιγα αλογα παραπανω αν η αεροδυναμικη σου δεν εχει το ιδιο Cx με φορμουλα 1
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
H μαγεία του δημόσιου δρόμουΤα 270 με 10% κατηφόρα και 40χλμ. ούριο άνεμο δεν μπορούν άραγε να γίνουν 300+?
Δεν υπάρχει πουθενά 10% κλίση σε εθνικό δρόμο, ακόμα και στην Ελλάδα. 10% κλίση είναι αυτό που μεταφορικά μπορείς να πεις και 'γκρεμός' (= κάθε εκατό μέτρα που διανύεις, κατεβαίνεις δέκα.)
40χαω ευνοϊκού ανέμου (= 21,6 knots) δεν νομίζω να είναι αρκετή βοήθεια.
Ακόμα κι αν πετύχεις τόσα και είναι ακριβώς ούριος ο άνεμος (=ακριβώς από πίσω σου), το αυτοκίνητο 'βλέπει' σχετική ταχύτητα 270-40= 230 χαω ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ ανέμου, δηλαδή πάλι τεράστια αντίσταση.
-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
H μαγεία του δημόσιου δρόμου
Τα 270 με 10% κατηφόρα και 40χλμ. ούριο άνεμο δεν μπορούν άραγε να γίνουν 300+?
δε νομιζω, βεβαια εγω δεν ειμαι και ειδικος.Παντος δεν ειναι το ιδιο να κερδισεις απο 180 σε 200 χλμ και να πας απο 280 σε 300+ γιατι η αεροδυναμικη αντισταση ανεβαινει εκθετικα με τη ταχυτητα.Σε αυτα τα χιλιομετρα δεν αρκει η κλιση του δρομου, πολλες φορες ουτε λιγα αλογα παραπανω αν η αεροδυναμικη σου δεν εχει το ιδιο Cx με φορμουλα 1
Αν έχεις οπισθελκούσα Φ1 δε θα πιάσεις ούτε τα... 200!!!
Οι Φ1 έχουν οπισθελκούσα που (ανάλογα τις ρυθμίσεις για την πίστα) φτάνει και ξεπερνάει το συντελεστή 1, τη στιγμή που το ταπεινό Φίατ Τίπο είχε μόλις 0,31 15 χρώνια πριν!!!
Οι Φ1 την 'σκαπουλάρουν' λόγω μικρής μετωπικής επιφάνειας.
Πάντως όντως μετά τα 300 είναι τρελλή η έξτρα απαιτούμενη δύναμη!!
Αν θυμάμαι καλά κάποιο περιοδικό κάπου το '92 είχε πει πως μετά τα 300 θες 15 άλογα για κάθε χιλιόμετρο τελικής με το ίδιο αμάξι στις ίδιες συνθήκες!!! -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
H μαγεία του δημόσιου δρόμουΤα 270 με 10% κατηφόρα και 40χλμ. ούριο άνεμο δεν μπορούν άραγε να γίνουν 300+?
Βεβαιως και βοηθανε και τα 2, μαλιστα εγω τα ειχα αναφερει αυτα πριν πολυ καιρο.
Τα 270, να γινουν 300 υπο τετοιες συνθηκες δεν ειναι απιθανο, αλλα 300+ ειναι.
Βεβαια εαν τα 300 εδειχναν 300+ στο κοντερ και αυτο δεν ειναι απιθανο.
Καλο ειναι ομως να αναφερουμε που τα πιασαμε και πως. Η Μ3 παντως CSL με τα ¨μπολικα' αλογα, τελειωνει στα 313 το γραναζωμα της.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
H μαγεία του δημόσιου δρόμουΤα 270 με 10% κατηφόρα και 40χλμ. ούριο άνεμο δεν μπορούν άραγε να γίνουν 300+?
10% κλίση; Ή μήπως εννοείς τις ταμπέλες που δείχνουν κατωφέρεια 10%;
Ξέρεις τι σημαίνει αυτό το σήμα;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
H μαγεία του δημόσιου δρόμου
Τα 270 με 10% κατηφόρα και 40χλμ. ούριο άνεμο δεν μπορούν άραγε να γίνουν 300+?
δε νομιζω, βεβαια εγω δεν ειμαι και ειδικος.Παντος δεν ειναι το ιδιο να κερδισεις απο 180 σε 200 χλμ και να πας απο 280 σε 300+ γιατι η αεροδυναμικη αντισταση ανεβαινει εκθετικα με τη ταχυτητα.Σε αυτα τα χιλιομετρα δεν αρκει η κλιση του δρομου, πολλες φορες ουτε λιγα αλογα παραπανω αν η αεροδυναμικη σου δεν εχει το ιδιο Cx με φορμουλα 1
Αν έχεις οπισθελκούσα Φ1 δε θα πιάσεις ούτε τα... 200!!!
Οι Φ1 έχουν οπισθελκούσα που (ανάλογα τις ρυθμίσεις για την πίστα) φτάνει και ξεπερνάει το συντελεστή 1, τη στιγμή που το ταπεινό Φίατ Τίπο είχε μόλις 0,31 15 χρώνια πριν!!!
Οι Φ1 την 'σκαπουλάρουν' λόγω μικρής μετωπικής επιφάνειας.
Πάντως όντως μετά τα 300 είναι τρελλή η έξτρα απαιτούμενη δύναμη!!
Αν θυμάμαι καλά κάποιο περιοδικό κάπου το '92 είχε πει πως μετά τα 300 θες 15 άλογα για κάθε χιλιόμετρο τελικής με το ίδιο αμάξι στις ίδιες συνθήκες!!!ΟΥΠΣ.....Ξεχασα τους ακαλυπτους τροχους ..
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
10% κλίση; Ή μήπως εννοείς τις ταμπέλες που δείχνουν κατωφέρεια 10%;Ξέρεις τι σημαίνει αυτό το σήμα;
Το ίδιο νόμιζα πως είναι
-
Να βγώ αντίθετα στο θέμα;;
Το πιο ΑΔΥΝΑΜΟ που έχω οδηγήσει δεν είναι ποδήλατο, αφού αυτό παίρνει τη δική μου δύναμη.
Το πιο αδύναμο ήταν ένα ανεμόπτερο. Καθόλου δύναμη, απόλυτο μηδέν και είσαι μόνος σου με τις 6 διαστάσεις!
-
George Tabs,
Σωστα οσα λες, αλλά δυστυχως η μετωπικη επιφανεια δεν ειναι τοσο μικρη για να 'γλυκανει' την αντισταση οποτε παρα τα 900 αλογα, 350 ειναι η μεγιστη τελικη σε ανοιχτες πιστες με λιγο 'φτερο'
Και οι περισσοτερες ομαδες δεν μετρανε με συντελεστες αλλα με απευθειας μοναδες σε Newton και kW. Δεν τους ενδιαφερει ο συντελεστης για τους καθημερινους υπολογισμους γιατι ειναι χωρις εννοια.
Αλλα ας μην βγαινουμε εκτος θεματος, μιας και εδω γραφει ο καθενας μας τις εμπειριες του.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Να βγώ αντίθετα στο θέμα;;αντίθετα στο θέμα ή αντίθετα στο ρεύμα?
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
H μαγεία του δημόσιου δρόμου
Τα 270 με 10% κατηφόρα και 40χλμ. ούριο άνεμο δεν μπορούν άραγε να γίνουν 300+?
δε νομιζω, βεβαια εγω δεν ειμαι και ειδικος.Παντος δεν ειναι το ιδιο να κερδισεις απο 180 σε 200 χλμ και να πας απο 280 σε 300+ γιατι η αεροδυναμικη αντισταση ανεβαινει εκθετικα με τη ταχυτητα.Σε αυτα τα χιλιομετρα δεν αρκει η κλιση του δρομου, πολλες φορες ουτε λιγα αλογα παραπανω αν η αεροδυναμικη σου δεν εχει το ιδιο Cx με φορμουλα 1
Αν έχεις οπισθελκούσα Φ1 δε θα πιάσεις ούτε τα... 200!!!
Οι Φ1 έχουν οπισθελκούσα που (ανάλογα τις ρυθμίσεις για την πίστα) φτάνει και ξεπερνάει το συντελεστή 1, τη στιγμή που το ταπεινό Φίατ Τίπο είχε μόλις 0,31 15 χρώνια πριν!!!
Έτσι έτσι, τόσα χρόνια ποτέ δεν μας έχει προδόσει .
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
10% κλίση; Ή μήπως εννοείς τις ταμπέλες που δείχνουν κατωφέρεια 10%;
Ξέρεις τι σημαίνει αυτό το σήμα;
Το ίδιο νόμιζα πως είναι
Στις ταμπέλες θεωρητικά σημαίνει πως στην συγκεκριμένη κατηφόρα φτάνει ΜΕΧΡΙ 10% κλίση. Πρακτικά ρώτα τον τοπογράφο αν μέτραγε κλίσεις ή διερχόμενα ντεκολτέ!!!
Πάντως σε 10% κλίση δεν είναι για 300άρες, μιας και είναι τρελλή κλίση...
Για αυτοκινητόδρομο και το 5% είναι μάλλον πολύ.Σκέψου πως στα 180 'μόλις' κάνεις 50 μέτρα το δευτερόλεπτο, και με 10% κλίση κατεβαίνεις 5 μέτρα το δευτερόλεπτο.
Και τα γρήγορα ασανσέρ ακόμα δεν κατεβαίνουν 2 ορόφους το δευτερόλεπτο!!!
Στα 270 μιλάμε για 3... ορόφους/δλ! -
Οκ λιγο εκτος θεματος, αλλά μιας και ανεφερε ο george Tabs to Tipo, εγω θα βαλω μια φωτο απο ενα αυτοκινητο του 1924, 4θεσιο με κινητηρα πισω και CD = 0.28, οπως μετρηθηκε το 1980 στη Γερμανια.
Το αυτοκινητο ειναι Γερμανικο, ποτέ δεν ειχε μετρηθει το 1924, και λεγεται
Tropfenwagen. -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Εγω παντως δεν ξανασχολιαζω, τις περιπετειες διάφορων.Καποιοι με πληρωνουν να τους λεω με ποσα θα πανε και εαν.
επειδη συντομα θα βαλω το αμαξι μεσα για εξτρα τουμπανιασμα,
και αφου επιμενεις στα δικα σου, για υπολογισε μου σε παρακαλω για Skoda Superb ποια
ειναι τα ορια της max ταχυτητας και αν με ιπποδυναμη 290-320 θα μπορω να τερματισω την αεροδυναμικη ικανοτητα.
επισης με ενδιαφερει και τι αλλαγη να κανω στο σαζμαν, μιας και αυτο τελειωνει..
το αμαξι αεροδυναμικα ειναι μαμα, μονο 3.5 ποντους κατω, και με 18αρια, μπρος 225/40/18 και πισω 255/35και βεβαια πες μου και τι κοστιζει η αναλυση..
καντο με την ησυχια σου και σε καιρο που σε βολευει, μιας και δεν το βαζω μεσα αυριο το πρωι
αιντε να δουμε..
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Εγω παντως δεν ξανασχολιαζω, τις περιπετειες διάφορων.
Καποιοι με πληρωνουν να τους λεω με ποσα θα πανε και εαν.
επειδη συντομα θα βαλω το αμαξι μεσα για εξτρα τουμπανιασμα,
και αφου επιμενεις στα δικα σου, για υπολογισε μου σε παρακαλω για Skoda Superb ποια
ειναι τα ορια της max ταχυτητας και αν με ιπποδυναμη 290-320 θα μπορω να τερματισω την αεροδυναμικη ικανοτητα.
επισης με ενδιαφερει και τι αλλαγη να κανω στο σαζμαν, μιας και αυτο τελειωνει..
το αμαξι αεροδυναμικα ειναι μαμα, μονο 3.5 ποντους κατω, και με 18αρια, μπρος 225/40/18 και πισω 255/35και βεβαια πες μου και τι κοστιζει η αναλυση..
καντο με την ησυχια σου και σε καιρο που σε βολευει, μιας και δεν το βαζω μεσα αυριο το πρωι
αιντε να δουμε..
έχει πισωκίνητα μοντέλα το VAG με τον 1.8Τ
-
αν εξαιρεσεις τον VAGelis, οχι, αλλα κραταει καλυτερα (in my case at least)
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κάτσε ρε, αμέσως να πέσεις να τον φας . Χωρίς περιοριστή τελικής, θα πρέπει να φτάνει τα 275-280 πραγματικά, οπότε σε ελαφρά κατηφόρα και υπολογίζοντας και το κλέψιμο του κοντέρ, τα 310 δεν πρέπει να είναι εκτός πραγματικότητας.
ακόμα και έτσι να είναι (?), στην ΕΛΛΑΔΑ??? 310 fuckin' χαω???
ΥΓ: το τόπικ προφανώς και ανοίχτηκε με διάθεση για χιούμορ, σκέπτομαι να του αλλάξω τον τίτλο σε 'Δρακο-φιδο thread', τι λέτε???
310 χαω ειδαν τα ματακια μου και τυφλος δεν ειμαι........οσο για το αυτοκινητο που κανενας απο οσους πηγατε να σχολιασετε δεν ρωτησε αν ηταν μαμα σας λεω οτι.....ο εγκεφαλος του μαζι με την εισαγωγη ηταν απο CSL ενω ταυτοχρονα ειχε αλλαχτει και το προγραμα στο σασμαν για να κανει και αυτο τις θεικες αλλαγες του CSL.....
Παρολα αυτα ομως να σας ενημερωσω οτι και τα μαμα Μ3Ε46 μπορουν ανετα να δουν 300χλμ στο κοντερ τους παντα......και ολα αυτα ναι στην ΕΛΛΑΔΑ........
Το πιο δυνατό? Με πόσα? (Δρακο-φιδο-βαρωνο-thread!!!)