-
Ο χρήστης george_STi έγραψε:
to dinatotero pou exo odigisei einai impreza wrx 225hp
kai max km/h 230 os sinodigos se bmw 320ci(attiki odo!)230 στην Αττική Οδό; Μήπως είσαι ταρίφας;
-
Ο χρήστης f1pilot έγραψε:
F1** Larrouse Ford του 1994 700ps**, κόφτιασα 5η (είχε και 6η...) στις 14.000 που έμαθα ότι αναλογεί σε 265 (τόσα πρόλαβα στην ευθεία του magny-cours). Από πολιτικό μια ferrari testarossa με 300 στο κοντερ στο δρόμο Θεσσαλονίκης-Κατερίνης.Ο Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης του Drive είσαι;
-
Όχι, ο επόμενος που πήγε μέσω του διαγωνισμού που είχε.
-
Ο ένας από τους δύο τότε
-
Τyrell F1 94 ~850HP Αυτά!
cmarin φορούσε τον yamaha του 94? Το λέω γιατί οι ιπποδυνάμεις της εποχής (το τέλος των 3,5) δεν ξεπέρασαν τα 720-730 άλογα.
-
Ο χρήστης f1pilot έγραψε:
Τyrell F1 94 ~850HP Αυτά!
cmarin φορούσε τον yamaha του 94? Το λέω γιατί οι ιπποδυνάμεις της εποχής (το τέλος των 3,5) δεν ξεπέρασαν τα 720-730 άλογα.
Θυμάμαι σε μία μετάδωση αγώνα F1, τον κ.Πουρναράκη να οδηγεί στo Montmelo(Ισπανία) μία Arrows του 1997 με 750 άλογα. Οπότε το 1994 λίγο δύσκολο να είχε η Tyrell 850. Εκτός και αν παίζει ρόλο η διαφορά HP και BHP.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
to dinatotero pou exo odigisei einai impreza wrx 225hp
kai max km/h 230 os sinodigos se bmw 320ci(attiki odo!)230 στην Αττική Οδό; Μήπως είσαι ταρίφας;
Όχι ο ταρίφας πήγαινε με 210.
-
Στο Αμερικα οδηγησα Supra με 760 αλογακια στον τροχο........χεστηκα επανω μου........πηγα να στριψω σε στροφη και ειχα μεσα τρτη και εφτασα στην επομενη στροφη η οποια ηταν σε 150+++ μετρα ντριφταρωτας.....τρελα το εργαλειο,ακομα και στο κουμπωμα της πεμπτης εσπαγε την προσφριση.....τελικη ειδα μολις 280 γιατι δεν υπηρχε χωρος....αλλα το γ@μηδι τουρπιζε ακομα....
-
Ford Transit μοντ. '87 υπερυψωμένο μακρύ 2 λίτρων με διπλά Webber καρμπυρατερ και διπλές ρόδες πίσω. Αλογα γύρω στα 120( δεν θυμάμαι ακριβώς ). Το πήγα μεχρι 40 χλμ/ώρα σε επαρχιακό δρομάκι όταν ήμουν 14 ετών (σε λίγους μήνες παίρνω δίπλωμα ) .
-
ααααα...το ξεχασα μεγαλυτερη τελικη εχω δει με Μ3Ε46 στην ελλαδα συγκεκριμενα....310χλμ
-
Eixame noikiasi tin kainourjia 525 stin germania , kai fisika to dosame kai katalave sto konter edixne 240 km/h alla to navigation 215km/h afto to pistevo perisotero .
Pantos aristeri lourida den mporis na eise stin Germania , eki pou den to perimenis vlepis sto katfreftaki sou ta megala tou pisou sta 10 metra apo esena kai as pigenis ga..... panta iparxi enas Frits me tin S600 pou theli na ftasi spiti tou merika klasmata pio grigora.
Pantos apo odiki simperifora den exo di kaliterous apo tous Germanous eine pistevo i pio apsogi odigi stin Europi
Sto pio grigoro Autokinito pou ekatsa eitan ena 535i Biturbo eixe ena mikro turbo gia tis xamiles strofes kai ena megalo gia tis megales , kai pedia otan eperne strofes to megalo ginotan xamos.
Peiasame 280 km/h me navigation alla eixe kai allo , akousa meta oti to anevase pano apo 300 km/h
Alla i pio poli plaka tin eixa se ena Hyndai accent me A/C opios exi as to dokimasi .
Pata telikes me anoixto to A/C , klisto otan eise stin teliki kai exis dromo mprosta sou , tha vjali alla 10 me 15 km/h les kai patises koumpi nitro , eixe plaka . Fisika afto to ekane 3-4 fores kai to xalasa to A/C ( eftixos eitan Rent)Geia sas kai na prosexete eki ekso oxi mono ton eafto sas alla kai tous allous , den ftei o kakomiris pou esi thelis na pigenis me 400 .
I taxitita theli mialo kai spepsi , ola ta autokinita mporoune na anevasoun psiles taxytites alla skeftite oti prepi na stamatisete kiolas koitakste ta lastixa frena amonteser ola afta pezoun rolo sto pos simperiferete sto dromo kai to pos tha stamatisi. -
Ο χρήστης the old έγραψε:
ακομα και στο κουμπωμα της πεμπτης εσπαγε την προσφρισηΟ Χάρος βγήκε παγανιά. Τόσα άλογα χωρίς τετρακίνηση είναι σαν καρμανιόλα πάνω από το κεφάλι σου.
-
Ο χρήστης the old έγραψε:
ααααα...το ξεχασα μεγαλυτερη τελικη εχω δει με Μ3Ε46 στην ελλαδα συγκεκριμενα....310χλμέγινεεεεεεεεεεεεεεε!
-
Κάτσε ρε, αμέσως να πέσεις να τον φας . Χωρίς περιοριστή τελικής, θα πρέπει να φτάνει τα 275-280 πραγματικά, οπότε σε ελαφρά κατηφόρα και υπολογίζοντας και το κλέψιμο του κοντέρ, τα 310 δεν πρέπει να είναι εκτός πραγματικότητας.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ααααα...το ξεχασα μεγαλυτερη τελικη εχω δει με Μ3Ε46 στην ελλαδα συγκεκριμενα....310χλμ
έγινεεεεεεεεεεεεεεε!
Και ομως εγινεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Κάτσε ρε, αμέσως να πέσεις να τον φας . Χωρίς περιοριστή τελικής, θα πρέπει να φτάνει τα 275-280 πραγματικά, οπότε σε ελαφρά κατηφόρα και υπολογίζοντας και το κλέψιμο του κοντέρ, τα 310 δεν πρέπει να είναι εκτός πραγματικότητας.ακόμα και έτσι να είναι (?), στην ΕΛΛΑΔΑ??? 310 fuckin' χαω???
ΥΓ: το τόπικ προφανώς και ανοίχτηκε με διάθεση για χιούμορ, σκέπτομαι να του αλλάξω τον τίτλο σε 'Δρακο-φιδο thread', τι λέτε???
-
Ο χρήστης the old έγραψε:
Στο Αμερικα οδηγησα Supra με 760 αλογακια στον τροχο........χεστηκα επανω μου........πηγα να στριψω σε στροφη και ειχα μεσα τρτη και εφτασα στην επομενη στροφη η οποια ηταν σε 150+++ μετρα ντριφταρωτας.....τρελα το εργαλειο,ακομα και στο κουμπωμα της πεμπτης εσπαγε την προσφριση.....τελικη ειδα μολις 280 γιατι δεν υπηρχε χωρος....αλλα το γ@μηδι τουρπιζε ακομα....Τα φτερά σου ξέχασες!
-
260+ με το STi. Ειχα τελειωσει το κοντερ αλλα το αυτοκινητο ειχε και αλλο. Αλλα εγω κολωσα. Ηταν στις βελτιωμενες εποχες και ειχε γυρω στα 420 αλογα στο στροφαλο. Αλλα δυνατα εχω οδηγησει ενα EVO VIII με πανω απο 30 χιλ δολ βελτιωσεις και γυρω στα 600 στο στροφαλο. Αλλα φυσικα δεν πηγαινα για τελικη. Την αλλη Παρασκευη θα παω σε κατι αγωνες για το 1/4 του μιλιου και ελπιζω να παω συνοδηγος σε ενα Viper με τουρμπο και περιπου 900 αλογα (ο οδηγος επιζει για 8-8.5 δευτ στο τεταρτο του μιλιου). Για να συγκρινετε η Ενζο κανει 11 δευτεροεπτα το 1/4 του μιλιου.
Νικος
-
Krusenstern οταν εγω βρισκω δρομους και παω 270 κοντερισια,
μου φαινεται τελειως λογικο μια Μ3 να βρισκει δρομο για να παει 310 κοντερισια..
μετα τα 180 αυτα τα αμαξια εξαφανιζονται..ενας φιλος δοκιμαζε για να παρει μια παλια Μ5, και 300αρισε στο test drive....
///M -> the real joy machine
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Κάτσε ρε, αμέσως να πέσεις να τον φας . Χωρίς περιοριστή τελικής, θα πρέπει να φτάνει τα 275-280 πραγματικά, οπότε σε ελαφρά κατηφόρα και υπολογίζοντας και το κλέψιμο του κοντέρ, τα 310 δεν πρέπει να είναι εκτός πραγματικότητας.ν'αρχίσουμε τις αναλύσεις πάλι περί ισχύος, κόφτη, αεροδυναμικής;
Το πιο δυνατό? Με πόσα? (Δρακο-φιδο-βαρωνο-thread!!!)