-
Πολλες φορες ηθελα να ανοιξω αυτο το θεμα απο πληροφοριακης πλευρας για το φορουμ αλλα ολο κατι συνεβενε. Αυτην την φορα πρεπει να το ανοιξω διοτι το θεμα εχει μεγαλωσει εδω στις ΗΠΑ και ειναι στις εφημεριδες και τα περιδικα.
Το θεμα απλα ειναι οτι υπαρχει ενα σημαντικα μεγαλος αριθμος κινητηρων του τωρινου Μ3 που καταστρεφετε ολοσχερως. Το προβλημα ειναι οτι το τμημα 'Μ' της BMW δεν εχει παραδεχθει κανενα προβλημα ακομη, αλλα φημες απο πολυ καλες πηγες λενε οτι το τμημα εχει αρχισει ερευνα η οποια ακομη δεν εχει τελειωσει. Η BMW ξαφνικα πριν μερικους μηνες αλλαξε το βαρος του λαδιου για το Μ3, απο 5W30 σε...10W60 Και μαλιστα οταν ερωτηθει, επισημα δηλωσε οτι αυτη η αλλαγη δεν εχει να κανει τιποτε με το 'προβλημα καταστροφης του κινητηρα του Μ3'. Για χαρι λογου, το βαρος 10W60 ειναι σχεδος ανυπαρκτο στις ΗΠΑ και δεν εχω ακουσει ΠΟΤΕ κατασκευαστη να συνιστα τετοιο βαρος. Πολυ περιεργο.
Μετα η BMW αρχισε να επαναλαμβανει θεματα οπως το 'σωστο στρωσιμο' του κινητηρα, την σωστη προ-θερμανση αυτου, την προσοχη της σταθμης του λαδιου και το να μην ανεβαζουνε στροφες πανω απο τις 8000, ολα απο τα παραπανω φενονται πολυ...ας πουμε...περιεργα σημερα διοτι ειναι πια γνωστα σε ολους.
Για την σταθμη του λαδιου, υπαρχει ενδειξη λυχνιας στο εσωτερικο που μετραει την πιεση. Και μαλιστα ειμαι σιγουρος οτι οποιος αγορασει Μ3, ειναι τετοιο ατομο που σιγουρα τσεκαρει την σταθμη του λαδιου σχεδον καθε μερα.
Για την προθερμανση. Ολοι ξερουμε οτι ο κινητηρας της Μ3 εχει προγραματιστει ετσι ωστε να μην σε αφηνει να ανεβασεις στροφες πριν φτασει η θερμοκρασια στα σωστα επιπεδα. Εαν θυμαστε απο αρθρα, υπαρχουν τα γνωστα πορτοκαλι λαμπακια τα οποια οσο ανεβενει η θερμοκρασια εξαφανιζοντε σιγα σιγα.
Για το μην ανεβαζεις σαλ πανω απο 8000. Αυτο δεν ειναι καν δυνατον λογο κοφτη ο οποιος ενεργοποιητε λιγο πιο πανω απο τα 8Κ σαλ.
Τελος για το στρωσιμο. Οι περισσοτεροι κατασκευαστες ποιοτικων αυτοκινητων ή αυτοκινητων πολυτελειας σε αυτο το σημειο δεν συνιστουν καν στρωσιμο. Παραδειγμα η Λεξους.
Παραξενα ολα αυτα σιγουρα...
Μετα η BMW βγηκε και κατηγορισε ιδιοκτητες για λαθος στην αλλαγη σχεσης. Το γνωστο 'απο 3η σε 2α'. Ξερετε. Το θρασος Γελοιοποιηθηκαν οταν το πρηβλημα συνεχιστηκε σε αυτοκινητα με το κιβωτιο SMG
How low can you go. Μετα το price gouging την στρατοσφερικη τιμη στηνκατηγορια, τωρα κατηγορουν το μονο που τους εμεινε. Τους καταναλωτες. Και μαλιστα αδικα.
Η γελιοποιηση συνεχιστικε οταν οι ιδιοκτητες τσεκαραν τον κομπιουτερ του οχηματος για να βρουν οτι οι καταστροφες εγιναν σε πολλες περιπτωσεις σε σημεια οπως 4000 στροφες ανα λεπτο
I guess you can go lower than bottom.
Το μονο καλο της υποθεσης ειναι οτι η BMW ηταν προθυμη στην αλλαγη κινητηρων και σε μερικες περιπτωσεις ολοκληρου το οχηματος. Νεα Μ3 for you Αλλα δεν παραδεχετε φταιξιμο επισημα ακομη τουλαχιστον.
Το αλλο ειναι οτι η BMW δεν εχει γνωστοποιησει σε κανενα το πως καταστραφηκαν οι κινητηρες. Μηχανικως. Μερικοι ιδωκτητες οι οποιοι εχουν υπογραψει για να ειναι καλυμενοι νομικως χωρις να εμφανιστει το ονομα τους εχουν 'προδωσει' οτι το θεμα αρχιζει απο βαλβιδες εξαγωγης που σπαζουν και 'ακουμπουν' τα μπιστονια (το μπιστονι νουμερο 5 π.χ. ειναι διασημο σε αυτη την περιπτωση) Χμμμ..
Η BMW εχει πουλησει 13,408 M3 (της σημερινης γενιας) στις ΗΠΑ μερχρι τωρα.
GO 'M' POWER
-
Πολλες φορες ηθελα να ανοιξω αυτο το θεμα απο πληροφοριακης πλευρας για το φορουμ αλλα ολο κατι συνεβενε. Αυτην την φορα πρεπει να το ανοιξω διοτι το θεμα εχει μεγαλωσει εδω στις ΗΠΑ και ειναι στις εφημεριδες και τα περιδικα.
Το θεμα απλα ειναι οτι υπαρχει ενα σημαντικα μεγαλος αριθμος κινητηρων του τωρινου Μ3 που καταστρεφετε ολοσχερως. Το προβλημα ειναι οτι το τμημα 'Μ' της BMW δεν εχει παραδεχθει κανενα προβλημα ακομη, αλλα φημες απο πολυ καλες πηγες λενε οτι το τμημα εχει αρχισει ερευνα η οποια ακομη δεν εχει τελειωσει. Η BMW ξαφνικα πριν μερικους μηνες αλλαξε το βαρος του λαδιου για το Μ3, απο 5W30 σε...10W60 Και μαλιστα οταν ερωτηθει, επισημα δηλωσε οτι αυτη η αλλαγη δεν εχει να κανει τιποτε με το 'προβλημα καταστροφης του κινητηρα του Μ3'. Για χαρι λογου, το βαρος 10W60 ειναι σχεδος ανυπαρκτο στις ΗΠΑ και δεν εχω ακουσει ΠΟΤΕ κατασκευαστη να συνιστα τετοιο βαρος. Πολυ περιεργο.
Μετα η BMW αρχισε να επαναλαμβανει θεματα οπως το 'σωστο στρωσιμο' του κινητηρα, την σωστη προ-θερμανση αυτου, την προσοχη της σταθμης του λαδιου και το να μην ανεβαζουνε στροφες πανω απο τις 8000, ολα απο τα παραπανω φενονται πολυ...ας πουμε...περιεργα σημερα διοτι ειναι πια γνωστα σε ολους.
Για την σταθμη του λαδιου, υπαρχει ενδειξη λυχνιας στο εσωτερικο που μετραει την πιεση. Και μαλιστα ειμαι σιγουρος οτι οποιος αγορασει Μ3, ειναι τετοιο ατομο που σιγουρα τσεκαρει την σταθμη του λαδιου σχεδον καθε μερα.
Για την προθερμανση. Ολοι ξερουμε οτι ο κινητηρας της Μ3 εχει προγραματιστει ετσι ωστε να μην σε αφηνει να ανεβασεις στροφες πριν φτασει η θερμοκρασια στα σωστα επιπεδα. Εαν θυμαστε απο αρθρα, υπαρχουν τα γνωστα πορτοκαλι λαμπακια τα οποια οσο ανεβενει η θερμοκρασια εξαφανιζοντε σιγα σιγα.
Για το μην ανεβαζεις σαλ πανω απο 8000. Αυτο δεν ειναι καν δυνατον λογο κοφτη ο οποιος ενεργοποιητε λιγο πιο πανω απο τα 8Κ σαλ.
Τελος για το στρωσιμο. Οι περισσοτεροι κατασκευαστες ποιοτικων αυτοκινητων ή αυτοκινητων πολυτελειας σε αυτο το σημειο δεν συνιστουν καν στρωσιμο. Παραδειγμα η Λεξους.
Παραξενα ολα αυτα σιγουρα...
Μετα η BMW βγηκε και κατηγορισε ιδιοκτητες για λαθος στην αλλαγη σχεσης. Το γνωστο 'απο 3η σε 2α'. Ξερετε. Το θρασος Γελοιοποιηθηκαν οταν το πρηβλημα συνεχιστηκε σε αυτοκινητα με το κιβωτιο SMG
How low can you go. Μετα το price gouging την στρατοσφερικη τιμη στηνκατηγορια, τωρα κατηγορουν το μονο που τους εμεινε. Τους καταναλωτες. Και μαλιστα αδικα.
Η γελιοποιηση συνεχιστικε οταν οι ιδιοκτητες τσεκαραν τον κομπιουτερ του οχηματος για να βρουν οτι οι καταστροφες εγιναν σε πολλες περιπτωσεις σε σημεια οπως 4000 στροφες ανα λεπτο
I guess you can go lower than bottom.
Το μονο καλο της υποθεσης ειναι οτι η BMW ηταν προθυμη στην αλλαγη κινητηρων και σε μερικες περιπτωσεις ολοκληρου το οχηματος. Νεα Μ3 for you Αλλα δεν παραδεχετε φταιξιμο επισημα ακομη τουλαχιστον.
Το αλλο ειναι οτι η BMW δεν εχει γνωστοποιησει σε κανενα το πως καταστραφηκαν οι κινητηρες. Μηχανικως. Μερικοι ιδωκτητες οι οποιοι εχουν υπογραψει για να ειναι καλυμενοι νομικως χωρις να εμφανιστει το ονομα τους εχουν 'προδωσει' οτι το θεμα αρχιζει απο βαλβιδες εξαγωγης που σπαζουν και 'ακουμπουν' τα μπιστονια (το μπιστονι νουμερο 5 π.χ. ειναι διασημο σε αυτη την περιπτωση) Χμμμ..
Η BMW εχει πουλησει 13,408 M3 (της σημερινης γενιας) στις ΗΠΑ μερχρι τωρα.
GO 'M' POWER
-
Πολλες φορες ηθελα να ανοιξω αυτο το θεμα απο πληροφοριακης πλευρας για το φορουμ αλλα ολο κατι συνεβενε. Αυτην την φορα πρεπει να το ανοιξω διοτι το θεμα εχει μεγαλωσει εδω στις ΗΠΑ και ειναι στις εφημεριδες και τα περιδικα.
Το θεμα απλα ειναι οτι υπαρχει ενα σημαντικα μεγαλος αριθμος κινητηρων του τωρινου Μ3 που καταστρεφετε ολοσχερως. Το προβλημα ειναι οτι το τμημα 'Μ' της BMW δεν εχει παραδεχθει κανενα προβλημα ακομη, αλλα φημες απο πολυ καλες πηγες λενε οτι το τμημα εχει αρχισει ερευνα η οποια ακομη δεν εχει τελειωσει. Η BMW ξαφνικα πριν μερικους μηνες αλλαξε το βαρος του λαδιου για το Μ3, απο 5W30 σε...10W60 Και μαλιστα οταν ερωτηθει, επισημα δηλωσε οτι αυτη η αλλαγη δεν εχει να κανει τιποτε με το 'προβλημα καταστροφης του κινητηρα του Μ3'. Για χαρι λογου, το βαρος 10W60 ειναι σχεδος ανυπαρκτο στις ΗΠΑ και δεν εχω ακουσει ΠΟΤΕ κατασκευαστη να συνιστα τετοιο βαρος. Πολυ περιεργο.
Μετα η BMW αρχισε να επαναλαμβανει θεματα οπως το 'σωστο στρωσιμο' του κινητηρα, την σωστη προ-θερμανση αυτου, την προσοχη της σταθμης του λαδιου και το να μην ανεβαζουνε στροφες πανω απο τις 8000, ολα απο τα παραπανω φενονται πολυ...ας πουμε...περιεργα σημερα διοτι ειναι πια γνωστα σε ολους.
Για την σταθμη του λαδιου, υπαρχει ενδειξη λυχνιας στο εσωτερικο που μετραει την πιεση. Και μαλιστα ειμαι σιγουρος οτι οποιος αγορασει Μ3, ειναι τετοιο ατομο που σιγουρα τσεκαρει την σταθμη του λαδιου σχεδον καθε μερα.
Για την προθερμανση. Ολοι ξερουμε οτι ο κινητηρας της Μ3 εχει προγραματιστει ετσι ωστε να μην σε αφηνει να ανεβασεις στροφες πριν φτασει η θερμοκρασια στα σωστα επιπεδα. Εαν θυμαστε απο αρθρα, υπαρχουν τα γνωστα πορτοκαλι λαμπακια τα οποια οσο ανεβενει η θερμοκρασια εξαφανιζοντε σιγα σιγα.
Για το μην ανεβαζεις σαλ πανω απο 8000. Αυτο δεν ειναι καν δυνατον λογο κοφτη ο οποιος ενεργοποιητε λιγο πιο πανω απο τα 8Κ σαλ.
Τελος για το στρωσιμο. Οι περισσοτεροι κατασκευαστες ποιοτικων αυτοκινητων ή αυτοκινητων πολυτελειας σε αυτο το σημειο δεν συνιστουν καν στρωσιμο. Παραδειγμα η Λεξους.
Παραξενα ολα αυτα σιγουρα...
Μετα η BMW βγηκε και κατηγορισε ιδιοκτητες για λαθος στην αλλαγη σχεσης. Το γνωστο 'απο 3η σε 2α'. Ξερετε. Το θρασος Γελοιοποιηθηκαν οταν το πρηβλημα συνεχιστηκε σε αυτοκινητα με το κιβωτιο SMG
How low can you go. Μετα το price gouging την στρατοσφερικη τιμη στηνκατηγορια, τωρα κατηγορουν το μονο που τους εμεινε. Τους καταναλωτες. Και μαλιστα αδικα.
Η γελιοποιηση συνεχιστικε οταν οι ιδιοκτητες τσεκαραν τον κομπιουτερ του οχηματος για να βρουν οτι οι καταστροφες εγιναν σε πολλες περιπτωσεις σε σημεια οπως 4000 στροφες ανα λεπτο
I guess you can go lower than bottom.
Το μονο καλο της υποθεσης ειναι οτι η BMW ηταν προθυμη στην αλλαγη κινητηρων και σε μερικες περιπτωσεις ολοκληρου το οχηματος. Νεα Μ3 for you Αλλα δεν παραδεχετε φταιξιμο επισημα ακομη τουλαχιστον.
Το αλλο ειναι οτι η BMW δεν εχει γνωστοποιησει σε κανενα το πως καταστραφηκαν οι κινητηρες. Μηχανικως. Μερικοι ιδωκτητες οι οποιοι εχουν υπογραψει για να ειναι καλυμενοι νομικως χωρις να εμφανιστει το ονομα τους εχουν 'προδωσει' οτι το θεμα αρχιζει απο βαλβιδες εξαγωγης που σπαζουν και 'ακουμπουν' τα μπιστονια (το μπιστονι νουμερο 5 π.χ. ειναι διασημο σε αυτη την περιπτωση) Χμμμ..
Η BMW εχει πουλησει 13,408 M3 (της σημερινης γενιας) στις ΗΠΑ μερχρι τωρα.
GO 'M' POWER
-
Τα ανεπισημα νουμερα μιλανε για 500 κατεστραμενους κινητηρες ανα τον κοσμο για την τωρινη εκδοση.
-
Aς ευχηθούμε το πρόβλημα να έχει να κάνει μόνο με τις Μ3 της άμερικάνικης αγοράς......
Στράτης -
Ο χρήστης Saab93 έγραψε:
Aς ευχηθούμε το πρόβλημα να έχει να κάνει μόνο με τις Μ3 της άμερικάνικης αγοράς......
ΣτράτηςΟχι. Το προβλημα ειναι παγκοσμιο. Σορρυ.
-
Ο χρήστης Saab93 έγραψε:
Aς ευχηθούμε το πρόβλημα να έχει να κάνει μόνο με τις Μ3 της άμερικάνικης αγοράς......
ΣτράτηςBy the way που εχεις εξαφανιστει? Υπαρχουν θεματα που αφησες ατελειωτα. Την ειδες την ερωτηση μου για την βιντεοκασετα των αγωνιστικων θεματων που ζητησες να στειλω?
-
Καλώς τον!
Ελειπα, ως συνήθως! παρακάλεσα τον Μαθιό να σου στείλει ΄λενα ιμέιλ για να μας στείλεις το υλικό, να το χαζεύουμε και να σε μνημονεύουμε... Προφανως με συνέδεσε. Εχουμε πολύ δημοκρατία εδώ, ακόμα! .....
Α[πό Δευτέρα θα σου στείλω ιμέιλ για το πότε θα είμαστε Λαγκουνα..
Στράτης -
Ο χρήστης Saab93 έγραψε:
Καλώς τον!
Ελειπα, ως συνήθως! παρακάλεσα τον Μαθιό να σου στείλει ΄λενα ιμέιλ για να μας στείλεις το υλικό, να το χαζεύουμε και να σε μνημονεύουμε... Προφανως με συνέδεσε. Εχουμε πολύ δημοκρατία εδώ, ακόμα! .....
Α[πό Δευτέρα θα σου στείλω ιμέιλ για το πότε θα είμαστε Λαγκουνα..
ΣτράτηςAlrighty then.
-
File gavriil tha ithela na se rotiso ti ennoeis legontas **το βαρος 10W60 ** ?
Episeis kati allo pou mou fanike periergo.... An ksero kala OLOI lene oti ta new cars den theloun pia strosimo alla ama diabaseis ta manuals ola exoun 2 selides me odigies gia rontarisma....
Oso gia to systima pou les gia ton metabalomeno kofti, auto iksera oti to exei mono to M5.
Pantos emena mou akougete pio koufo san epilogi ta 5/30 gia M3 para to 10/60...
-
Ο χρήστης BlueKiller έγραψε:
File gavriil tha ithela na se rotiso ti ennoeis legontas **το βαρος 10W60 ** ?Σορρυ δεν καταλαβαινω πιο σημειο δεν καταλαβενεις. Ισως χρισημοποιησα λαθος ορο οταν εγραψα 'βαρος'. Ειναι direct μεταφραση του ορου weight στα Αγγλικα. Πως ειναι στα Ελληνικα?
Episeis kati allo pou mou fanike periergo.... An ksero kala OLOI lene oti ta new cars den theloun pia strosimo alla ama diabaseis ta manuals ola exoun 2 selides me odigies gia rontarisma....
Η Λεξους λεει μεσα στο βιβλιαρακι οτι ΔΕΝ χρειαζετε στρωσιμο κανενος μερους του αυτοκινητου (οχι μονο του κινητηρα).
Oso gia to systima pou les gia ton metabalomeno kofti, auto iksera oti to exei mono to M5.
Ειμαι 100% σιγουρος για τον μεταβαλομενο κοφτη στην τωρινη γενια Μ3 και ειμαι 90% σιγουρος οτι κατι τετοιο δεν υπαρχει στην τωρινη γενια Μ5.
Pantos emena mou akougete pio koufo san epilogi ta 5/30 gia M3 para to 10/60...
Τα περισσοτερα αυτοκινητα στις ΗΠΑ φορανε 5-30 απο τον κατασκευαστη. Το δικο μου το γραφει εκτος απο το βιβλιαρακι και πανω στην ταπα του λαδιου. Και τα 2 αυτοκινητα μου μαλιστα. Ειδικα εαν μιλαμε για 100% συνθετικο λαδι, το 5-30 ειναι ΟΚ για ολα τα κλιματα/θερμοκρασιες.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
File gavriil tha ithela na se rotiso ti ennoeis legontas **το βαρος 10W60 ** ?
Σορρυ δεν καταλαβαινω πιο σημειο δεν καταλαβενεις. Ισως χρισημοποιησα λαθος ορο οταν εγραψα 'βαρος'. Ειναι direct μεταφραση του ορου weight στα Αγγλικα. Πως ειναι στα Ελληνικα?
Ιξώδες
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
File gavriil tha ithela na se rotiso ti ennoeis legontas **το βαρος 10W60 ** ?
Σορρυ δεν καταλαβαινω πιο σημειο δεν καταλαβενεις. Ισως χρισημοποιησα λαθος ορο οταν εγραψα 'βαρος'. Ειναι direct μεταφραση του ορου weight στα Αγγλικα. Πως ειναι στα Ελληνικα?
Ιξώδες
Ιξωδες, σωστα. Thank GT.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Oso gia to systima pou les gia ton metabalomeno kofti, auto iksera oti to exei mono to M5.
Ειμαι 100% σιγουρος για τον μεταβαλομενο κοφτη στην τωρινη γενια Μ3 και ειμαι 90% σιγουρος οτι κατι τετοιο δεν υπαρχει στην τωρινη γενια Μ5.
Έχω την εντύπωση ότι **κανένα **από τα δύο δεν έχει μεταβαλλόμενο κόφτη.
Εκείνο που έχουν και τα **δύο **είναι τα φωτάκια (led's) στο στροφόμετρο τα οποία σβήνουν διαδοχικά με τo ζέσταμα του κινητήρα. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Oso gia to systima pou les gia ton metabalomeno kofti, auto iksera oti to exei mono to M5.
Ειμαι 100% σιγουρος για τον μεταβαλομενο κοφτη στην τωρινη γενια Μ3 και ειμαι 90% σιγουρος οτι κατι τετοιο δεν υπαρχει στην τωρινη γενια Μ5.
Έχω την εντύπωση ότι **κανένα **από τα δύο δεν έχει μεταβαλλόμενο κόφτη.
Εκείνο που έχουν και τα **δύο **είναι τα φωτάκια (led's) στο στροφόμετρο τα οποία σβήνουν διαδοχικά με τα ζέσταμα του κινητήρα.Αυτο εννοουμε ως 'μεταβαλομενο κοφτη'. Οταν τα φωτακια αρχιζουν απο τις 5Κ σαλ, δεν μπορεις να μαρσαρεις το αυτοκινητο πανω απο εκεινο το οριο. Ο κομπιουτερ αποφασιζει σιγα σιγα ενω η θερμοκρασια ανεβενει να σου αυξηση το πεδιο σαλ που μπορεις να 'επισκευθεις'.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Oso gia to systima pou les gia ton metabalomeno kofti, auto iksera oti to exei mono to M5.
Ειμαι 100% σιγουρος για τον μεταβαλομενο κοφτη στην τωρινη γενια Μ3 και ειμαι 90% σιγουρος οτι κατι τετοιο δεν υπαρχει στην τωρινη γενια Μ5.
Έχω την εντύπωση ότι **κανένα **από τα δύο δεν έχει μεταβαλλόμενο κόφτη.
Εκείνο που έχουν και τα **δύο **είναι τα φωτάκια (led's) στο στροφόμετρο τα οποία σβήνουν διαδοχικά με τα ζέσταμα του κινητήρα.Αυτο εννοουμε ως 'μεταβαλομενο κοφτη'. Οταν τα φωτακια αρχιζουν απο τις 5Κ σαλ, δεν μπορεις να μαρσαρεις το αυτοκινητο πανω απο εκεινο το οριο. Ο κομπιουτερ αποφασιζει σιγα σιγα ενω η θερμοκρασια ανεβενει να σου αυξηση το πεδιο σαλ που μπορεις να 'επισκευθεις'.
Ακριβώς.
Και αυτό το συστηματάκι το έχει και η Μ3 και η Μ5! -
Σωστα. Και η Μ5 το εχει.
-
Το παρακατω γραμμα θα στελνετε στους ιδιοκτητες Μ3 μεταβαλοντας την εγγυηση των εσωτερικων μερων του κινητηρα για 6 χρονια ή 100,000 μιλια.
Dear Valued M Enthusiast,
We hope that you are continuing to enjoy your M car and that your BMW ownership experience is everything you hoped it would be. At BMW of North America we are committed to maintaining a level of automotive and service excellence that exceeds your expectations now and in the future. We are grateful to you for your passion and enthusiasm for M cars.
BMW has always maintained an open dialogue with our valued customers and BMW centers. As you may be aware, we have seen cases of damage to the connecting rod bearings resulting in engine failure. We are listening to your comments and concerns and have been meticulously researching this issue. We promise to keep you informed of any issues that affect your vehicle’s engine.
To further strengthen your confidence in your BMW and assure you of our commitment, we will extend the warranty on the above referenced vehicle identification number for all internal mechanical engine components that are lubricated by engine oil to 6 years or 100,000 miles whichever comes first. Enclosed is a copy of the extended warranty statement for your records. Please insert this page into your Service and Warranty booklet, as it is transferable to any subsequent owner.
We continue to recommend that you only use BMW approved SAE10W-60 synthetic oil in your engine. Please be aware that your engine needs to be at operating temperature before you take advantage of its full power at high engine speeds. Please do not overrev the engine under any circumstances. Be careful not to pump the accelerator pedal when there is no engine load, e.g. when the vehicle is not in motion. The best, most efficient and safest way to warm up an engine is to drive with moderate engine speeds until you reach the operating temperature.
We assure you that we stand behind our product and will always continue to listen to our customers. If you have any additional questions please contact your authorized BMW center or call Customer Relations at 1-800-831-1117.
We wish you many more safe and thrilling miles in your M car.
Sincerely,
Hans G. Duenzl
Vice President,
Aftersales & Engineering -
Ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα με την S54 μηχανή.
Message Title: Extended Warranty on all S54 engines
Posted by: BMW NA Customer Relations on 2002-12-19 at 12:00:41
(posted from: Host: system150.bmwna.com IP: 63.95.170.150)Message:
Extended Warranty on all S54 Engines in M3 coupe, convertible and M roadster and coupe model year 2001, 2002, and until further notice, current production 2003 (Vehicle Identification Number specific).
I'm with BMW of North America, LLC. The following letter is being mailed to all customers with cars that have M 6-cylinder S54 engines. If you have any questions, please contact us at 800-831-1117 or send us an email through our website at bmwusa.com.
December 2002
Re: BMW … VIN #
Dear Valued M Enthusiast,
We hope that you are continuing to enjoy your M car and that your BMW ownership experience is everything you hoped it would be. At BMW of North America we are committed to maintaining a level of automotive and service excellence that exceeds your expectations now and in the future. We are grateful to you for your passion and enthusiasm for M cars.
BMW has always maintained an open dialogue with our valued customers and BMW centers. As you may be aware, we have seen cases of damage to the connecting rod bearings resulting in engine failure. We are listening to your comments and concerns and have been meticulously researching this issue. We promise to keep you informed of any issues that affect your vehicle’s engine.
To further strengthen your confidence in your BMW and assure you of our commitment, we will extend the warranty on the above referenced vehicle identification number for all internal mechanical engine components that are lubricated by engine oil to 6 years or 100,000 miles whichever comes first. Enclosed is a copy of the extended warranty statement for your records. Please insert this page into your Service and Warranty booklet, as it is transferable to any subsequent owner.
We continue to recommend that you only use BM
W approved SAE10W-60 synthetic oil in your engine. Please be aware that your engine needs to be at operating temperature before you take advantage of its full power at high engine speeds. Please do not overrev the engine under any circumstances. Be careful not to pump the accelerator pedal when there is no engine load, e.g. when the vehicle is not in motion. The best, most efficient and safest way to warm up an engine is to drive with moderate engine speeds until you reach the operating temperature.We assure you that we stand behind our product and will always continue to listen to our customers. If you have any additional questions please contact your authorized BMW center or call Customer Relations at 1-800-831-1117.
We wish you many more safe and thrilling miles in your M car.
Sincerely,
Hans G. Duenzl
Vice President,
Aftersales & EngineeringInter-BranchMemo
To: Hans Duenzl
Dept.: VP, Aftersales & EngineeringFrom: Nina
Dept.: Aftersales Development & Quality ManagementDate: 12/09/02
Re: Text for S54 Extended Warranty Statement for Insertion into the Service and Warranty booklet
New Vehicle Limited Warranty Enhancement - S54 Engine
Vehicle Identification Number:
(Valid only in the Continental USA and Puerto Rico)BMW of North America, LLC warrants on the above referenced VIN all internal mechanical engine components lubricated by engine oil against defects from material or workmanship for a period of 6 years or 100,000 miles, whichever occurs first.
The New Vehicle Limited Warranty is described in your Service Warranty booklet supplied with your new BMW.
The warranty begins on the date of the first retail sale or the date the vehicle is first placed in service as a demonstrator or company vehicle, whichever is earlier.
Please insert this into your Service and Warranty booklet.
-
Tι πραμα? Σοβαρα μιλατε? ΑΜΑΝ!!
Οχι ρε γαμωτο,τωρα μου χαλασατε τη βραδια και δεν θα κοιμηθω ηρεμα.
Μπορειτε να μου πειτε τι αυτοκινητο θα παρω τωρα,που με αυτα που διαβασα αποκλειεται να αγορασω Μ3?
Δε σοβαρευεστε λεω γω,που ασχολειστε με θεματα που μονο 15χρονα συζητουν?Ποιον ενδιαφερει μωρε αν ο κινητηρας της Μ3 εχει προβλημα?
Τους εμπορους ναρκωτικων?Τους κρατικοδιαιτους και διαπλεκομενους?
Αυτοι (και αλλοι παρομιοι)δεν μπαινουν καν στο Forum...Να πειτε για κανα 'γηινο' αυτοκινητο που το εχουν μερικες χιλιαδες κοσμου οτι βγαζει προβλημα το καταλαβαινω,αλλα οχι και για Μ3
Κινητηρες των Μ3...απλα καταστρεφοντε