Nov 30, 2002, 7:01 PM

Ο χρήστης meco έγραψε:

Oso gia to systima pou les gia ton metabalomeno kofti, auto iksera oti to exei mono to M5.

Ειμαι 100% σιγουρος για τον μεταβαλομενο κοφτη στην τωρινη γενια Μ3 και ειμαι 90% σιγουρος οτι κατι τετοιο δεν υπαρχει στην τωρινη γενια Μ5.

Έχω την εντύπωση ότι **κανένα **από τα δύο δεν έχει μεταβαλλόμενο κόφτη.
Εκείνο που έχουν και τα **δύο **είναι τα φωτάκια (led's) στο στροφόμετρο τα οποία σβήνουν διαδοχικά με τα ζέσταμα του κινητήρα.

Αυτο εννοουμε ως 'μεταβαλομενο κοφτη'. Οταν τα φωτακια αρχιζουν απο τις 5Κ σαλ, δεν μπορεις να μαρσαρεις το αυτοκινητο πανω απο εκεινο το οριο. Ο κομπιουτερ αποφασιζει σιγα σιγα ενω η θερμοκρασια ανεβενει να σου αυξηση το πεδιο σαλ που μπορεις να 'επισκευθεις'.