-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Το τεφλόν χρησιμοποιείται ως υλικό και σε τσιμούχες τα τελευταία χρόνια, συνεπώς αποκλείεται να υπάρχει πρόβλημα συμβατότητας με το λάδι. Πάντως συμφωνώ κι εγώ ότι καλύτερα να το φτιάξεις και να ξεμπερδεύεις, αν βέβαια το κόστος δεν είναι σημαντικό.Δεν υπάρχει πρόβλημα
Απλά προληπτικά αφού μιλάμε για παλιό αυτοκίνητο -
'Αντε πάμε πάλι... συνεχίζω εδώ την συζήτηση που ξεκίνησε σε άλλο θέμα.
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Δεν είπα να αλλάζουμε φουλ συνθετικά κάθε 1.000 χλμ αλλά και τα 30.000 χλμ μέσα στην πόλη είναι εξίσου υπερβολικά.Να επαναλάβω δηλαδή ότι είναι ανάλογα με την χρήση? Αν κινήσε συνέχεια στην πόλη, θα σου ανάψει ένδειξη πιό νωρίς.
(Ξανα)διάβασα τις 15 σελίδες του topic που είχες ανοίξει...ακόμα κι εκεί η επικρατούσα αντίληψη και άποψη είναι οτι οι αλλαγές πρέπει να γίνονται ανάλογα με τη χρήση.
Άρα αν το αυτοκίνητο μπορεί να καταλάβει την χρήση, συμφωνείς μαζί μου!!!
Τώρα για τα μεταβλητά διαστήματα σερβις των VAG προσωπικά δεν θα τα εμπιστευόμουν για αλλαγές λαδιών. Σιγά μην κάνει το αυτοκίνητο χημική ανάλυση στα λάδια
Αυτό ναι να το συζητήσουμε. Δεν ξέρω ακριβώς πως γίνεται. Αλλά ούτε εσύ ξέρεις. Και επειδή το κόστος των λαδιών είναι μεγάλο και τα χιλιόμετρα που κάνω πολλά, θα το εμπιστευτώ.
Σίγουρα έχουν κάνει δοκιμές...γι'αυτό και πολλοί κάτοχοι 1.8Τ τηρώντας ευλαβικά τις οδηγές του κατασκευαστή χρειάζονται τώρα καινούριο μοτέρ (ένα ψάξιμο στο vwvortex με key 'oil sludge' θα σε πείσει).
ΔΕΝ με έπεισε. Το αντίθετο. Έκανα το search στο vwvortex για oil sludge, και μου έβγαλε τα εξής:
Do the service records show the use of synthetic oil at the proper oil change intervals given in the owner's manual?
If not, consider the risk of oil sludgeGiven all of the stories about VW dealers failing to use 5W-40 (synthetic) oil in recent VWs that specify it (including sludge prone 1.8T engines) and failing to use VW 505.01 rated oil in 2004+ TDI engines, having a VW dealer do the oil change is not a guarantee of it being done correctly.
Make sure you get full service records. For 1.8T engines, make sure that they list synthetic oil if you don't want to have to deal with oil sludge
You use in-spec oil, according to the specs listed in the owner's manual (don't assume that VW dealers will use in-spec oil by default, since many Passat 1.8T owners found out the hard way that VW dealers were using out-of-spec conventional oil instead of the 5W-40 (synthetic) listed in the manual, leading to oil sludge
but the recent 1.8T oil sludge problems that caused VW to require a change to synthetic really gives me pause. Did they really not know sludge was a problem on a turbo-charged engine that barely holds 4 quarts of oil
On the 1.8t longitudinals it was caused by oil coking in the hot turbo after the vehicle was turned off. Mainly it was due to owners using dino oil. Stick with a synth and most likely you'll never have to deal with it
sludge really only occurs when people don't religiously stick to their oil maintenance in my experience.
If you are looking at a used one with a 1.8T engine, be wary of it if it does not have full service records listing synthetic oil at the proper oil change intervals. Otherwise, oil sludge can be an expensive problem, and the warranty extension will be denied if any oil change records are missing or irregular
Also, just as a side note have you made sure to use 5w40 synthetic on your oil changes? 1.8T's are notorious for their sludge problems and the last thing you want after doing all this work is to have your oil pump go out on you.
The scenario is as follows: folks use dinosaur (ordinary mineral) motor oil, change it every 5K miles (or even less often), drive these little turbocharged engines hard without cooling them off before shutdown, subject the cars to urban stop-and-go driving (guilty as charged!), and answer, 'yes,' when asked, 'Got sludge?'
Sloppy oil change habits or the use of conventional oil increases the risk of oil sludge
Used Oil Analysis (UOA) has proven time and again a quality full synthetic oil can easily, and safely, go 10k miles between oil changes. My chipped TDI's UOA's showed after 10k miles the oil was still protecting as it should and still had plenty of life in it.
DEALER: You have a major problem with oil sludge. The repair will total $2500.
ME: What? I've been using synthetic! Haven't you? (My first two years of scheduled maintenance were free)
DEALER: No. We use Quaker State 10W30.
ME: That's crappy oil, and not even the right weight! VW says to only use 5W40 synthetic. Why didn't you use that?A lot of people (and service managers) would rather do a $30 conventional oil change than the appropriate $60 5w40 oil change. People are cheap... it can come right back and kick them in the rear...as in the B5 A4/Passat 1.8T sludge case.
Wasn't Coolvdub (or someone similar- forget the exact screen name) changing his oil every 17-20 THOUSAND miles? He's put over 200,000 miles on his since '02 and been chipped most of the time.......
Απ' όλα τα παραπάνω εγώ τουλάχιστον καταλαβαίνω ότι πολλoί ιδιοκτήτες έβαζαν μη-συνθετικά λάδια στους κινητήρες τους, και πολλοί dealers έκαναν το ίδιο, με αποτέλεσμα να δημιουργείται αυτό το πρόβλημα.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
'>Τώρα για τα μεταβλητά διαστήματα σερβις των VAG προσωπικά δεν θα τα εμπιστευόμουν για αλλαγές λαδιών. Σιγά μην κάνει το αυτοκίνητο χημική ανάλυση στα λάδια
Αυτό ναι να το συζητήσουμε. Δεν ξέρω ακριβώς πως γίνεται. Αλλά ούτε εσύ ξέρεις. Και επειδή το κόστος των λαδιών είναι μεγάλο και τα χιλιόμετρα που κάνω πολλά, θα το εμπιστευτώ.
Το σύστημα της GM για το οποίο γνωρίζω, χρησιμοποιεί ένα σοφιστικέ μαθηματικό μοντέλο και οι κυριώτεροι παράγοντες που λαμβάνονται υπ'όψην είναι η θερμοκρασία λαδιού σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία της μηχανής και οι στροφές λειτουργίας. Δηλ. αν κινείσαι διαρκώς με το πόδι στο πάτωμα και 6.000 rpm ,η ενδεικτυκή λυχνία ενδέχεται να ανάψει στα 5-7.000 χλμ.
-
Το σύστημα αυτό υπάρχει και στα νέα Opel; Γιατί, όπως έχω γράψει αλλού, το υπολογισμένα χλμ μέχρι το service είναι αρκετά λιγότερα από τα χλμ που έχει όντως διανύσει το αυτοκίνητο. Δηλαδή αντί για 30.000-9.000=21.000 χλμ, βγάζει υπόλοιπο ~18.000 χλμ.
-
Δεν καταλαβαίνω γιατι μερικοι θεωρουν οτι το κακό VAG θελει τα αυτοκινητα του να σπανε,ενω οι καλοί πωλητες λαδιων θελουν το καλο μας
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το σύστημα αυτό υπάρχει και στα νέα Opel; Γιατί, όπως έχω γράψει αλλού, το υπολογισμένα χλμ μέχρι το service είναι αρκετά λιγότερα από τα χλμ που έχει όντως διανύσει το αυτοκίνητο. Δηλαδή αντί για 30.000-9.000=21.000 χλμ, βγάζει υπόλοιπο ~18.000 χλμ.Δε θα είχε νόημα διαφορετικά, δηλ μια απλή αφαίρεση θα μπορούσε να την κάνει ο οποιοσδήποτε. Τα 30.000 χλμ. είναι το max που μπορούν να αντέξουν τα λάδια κάτω από ιδανικές συνθήκες λειτουργίας (συχνά ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο με 5η και λογικές ταχύτητες 100-140) , κάθε παρέκλυση από το ιδανικό έχει ως αποτέλεσμα να έρχεται το service σε μικρότερο αριθμό χιλιομέτρων πχ. στα 22.000 χλμ .
Πιστεύω οτι όλα τα συστήματα υπολογισμού service βασίζονται πάνω-κάτω στις ίδιες παραμέτρους. Ίσως κάποιο να λαμβάνει υπόψη του την κατανάλωση καυσίμου ενώ κάποιο άλλο όχι ,αυτά που ανέφερα παραπάνω αφορούν την GM αμερικής. -
To δικό μου Opel μετά το service έλεγε 37 ή 39 χιλιάδες χιλιόμετρα για το επόμενο (δεν θύμάμαι ακριβώς). Τα χιλιόμετρα και σε εμένα πέφτουν πιο γρήγορα ενώ η εταιρία προτείνει αλλαγές κάθε 15000 ή 1 χρόνο ή αν υπάρξει ηλ.ένδειξη
Τώρα ό,τι και αν λέει η εταιρία (πχ.30.000) σίγουρα περιέχει αρκετές δικλείδες ασφαλείας και δεν απαιτεί ιδανική οδήγηση. Αυτό μας έλειπε!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Τώρα ό,τι και αν λέει η εταιρία (πχ.30.000) σίγουρα περιέχει αρκετές δικλείδες ασφαλείας και δεν απαιτεί ιδανική οδήγηση. Αυτό μας έλειπε!
Απ'όσο γνωρίζω το 30.000 (ή 50.000 σε diesel)ισχύει με την προυπόθεση να έχεις το σύστημα παρακολούθησης στο αυτοκίνητο(και επαναλαμβάνω είναι το μέγιστο κάτω από ιδανικές συνθήκες).
Σε παλιότερα μοντέλα ή σε αυτά που δεν υπάρχει service computer ακολουθείς την πεπατημένη που είναι max 15.000 χλμ ή ένα έτος. -
Εγω παντως με τα νορμαλ 'χαρτινα' φιλτρα λαδιων, αλλαζω φιλτρα αρκετα συχνα. Ιδιως εαν καποιος κινειται σε μερη με πολυ σκονη, οπως τα περισσοτερα μερη της Ελλαδος, ειναι καλο.
Οσο για τα λαδια, παρολο που εχουν προχωρησει πολυ, εγω παλι τα αλλαζω συχνοτερα. Ιδιως εαν καποιος κινειται σε πολη, τα 30.000 χιλιομετρα μπορει να αντιστοιχουν σε 10.000 ωρες λειτουργιας, εαν φανταστουμε οτι 8 χλμ σε πολη μπορει να θελουν και 45-60 λεπτα, σε αντιθεση με αλλες περιοχες οπου τα ιδια χιλιομετρα καλυπτονται σε πολυ μικρο χρονο αρα και λιγοτερες ωρες λειτουργιας του κινητηρα.
-
Στο βιβλίο του Opel Astra H γράφει μεν για τα 30.000 χλμ/2 έτη, όμως ταυτόχρονα γράφει με ποιον τρόπο ελέγχεται το διάστημα που μένει ως το service και ότι κάπου στα 1000 χλμ πριν ανάβει διαρκώς η ένδειξη. Αν το αμελήσεις, κινδυνεύεις να χάσεις την εγγύηση.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Ιδιως εαν καποιος κινειται σε πολη, τα 30.000 χιλιομετρα μπορει να αντιστοιχουν σε 10.000 ωρες λειτουργιας, εαν φανταστουμε οτι 8 χλμ σε πολη μπορει να θελουν και 45-60 λεπταΣε αυτή τη περίπτωση ο κινητήτας εργάζεται αρχικά σε χαμηλές-μη ιδανικές θερμοκρασίες, με χαμηλές στροφές(ρελαντί) για πολύ ώρα-ξανα μη ιδανικό ,με αποτέλεσμα η ενδεικτυκή λυχνία να ανάψει νωρίτερα.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Σε αυτή τη περίπτωση ο κινητήτας εργάζεται αρχικά σε χαμηλές-μη ιδανικές θερμοκρασίες, με χαμηλές στροφές(ρελαντί) για πολύ ώρα-ξανα μη ιδανικό ,με αποτέλεσμα η ενδεικτυκή λυχνία να ανάψει νωρίτερα.Και επίσης ο κινητήρας αργεί να πιάσει την θερμοκρασία του μέσα στην πόλη. Έτσι αδυνατεί να ζεσταθεί γρήγορα το λιπαντικό και συνεπώς δεν μπορεί να αποβάλει τις αναθυμιάσεις του κινητήρα (μέσω των υδρατμών). Το αποτέλεσμα είναι να τις κρατάει μέσα του.
Από αυτό πάσχουν πολύ τα αυτοκίνητα αποστολών, φορτώσεων/εκφορτώσεων κ.τ.λ., τα οποία κάνουν πολλές και συχνές στάσεις (χώρια το άναψε-σβήσε του κινητήρα που αναγκάζει τα τριβόμενα μέρη του να περάσουν κάθε φορά από το στάδιο της ημιυγρής τριβής. Βέβαια υπάρχουν και τα πρόσθετα υψηλής πίεσης που αμβλύνουν την κατάσταση αυτή σημαντικά) και έτσι το λάδι τους αργεί πάρα πολύ να ζεσταθεί.Τέλος, η οδήγηση μέσα στην πόλη περιλαμβάνει και μεγάλες αυξομειώσεις του φορτίου (λόγω του σταμάτα - ξεκίνα). Αυτό δεν ξέρω, αλλά δεν μου φαίνεται και ό,τι καλύτερο. Χώρια που ο κινητήρας ανάβει μετά από κάποιο σημείο.
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Και επίσης ο κινητήρας αργεί να πιάσει την θερμοκρασία του μέσα στην πόλη. Έτσι αδυνατεί να ζεσταθεί γρήγορα το λιπαντικό και συνεπώς δεν μπορεί να αποβάλει τις αναθυμιάσεις του κινητήρα (μέσω των υδρατμών).
...
Τέλος, η οδήγηση μέσα στην πόλη περιλαμβάνει και μεγάλες αυξομειώσεις του φορτίου (λόγω του σταμάτα - ξεκίνα). Αυτό δεν ξέρω, αλλά δεν μου φαίνεται και ό,τι καλύτερο. Χώρια που ο κινητήρας ανάβει μετά από κάποιο σημείο.Τελικά το λάδι δουλεύει κρύο ή 'ανάβει' μέσα στη πόλη;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τελικά το λάδι δουλεύει κρύο ή 'ανάβει' μέσα στη πόλη;
Αν είναι τα χιλιόμετρα και η ώρα λίγα τότε δουλεύει κρύο.
-
...καλά όλα αυτά αλλά ρε παιδιά τα αυτοκίνητα δεν είναι φτιαγμένα από βούτυρο...
Εντάξει θα δουλέψει λίγο κρύο, θα φάει λίγο σκίσιμο αλλά ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ!
Δεν πρόκειται να κάτσω να «χαϊδεύω» το μοτέρ μου, άλλωστε το αγόρασα για να με υπηρετεί και όχι για να το υπηρετώ.
Είναι ένα γενικό συμπέρασμα από όσα διαβάζω και προς θεού δεν είναι μομφή για κανένα!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...καλά όλα αυτά αλλά ρε παιδιά τα αυτοκίνητα δεν είναι φτιαγμένα από βούτυρο...Εντάξει θα δουλέψει λίγο κρύο, θα φάει λίγο σκίσιμο αλλά ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ!
Δεν πρόκειται να κάτσω να «χαϊδεύω» το μοτέρ μου, άλλωστε το αγόρασα για να με υπηρετεί και όχι για να το υπηρετώ.
Είναι ένα γενικό συμπέρασμα από όσα διαβάζω και προς θεού δεν είναι μομφή για κανένα!
όχι, πρέπει να το προσέχεις και να το φροντίζεις με ευλάβεια, να του λες γλυκόλογα όπως στο 'μωρό σου' να του βάζεις την καλύτερη βενζίνη και σε σωστές αναλογίες, όχι πάνω από 5.000σ.α.λ, αλλά όχι και κάτω από 3.000. Φυσικά το μοτέρ μέχρι τα 100.000 χλμ θα το 'ανοίγεις'
Προσοχή μην τυχόν και ακολουθήσεις τις οδηγίες του κατασκευαστή, δεν ξέρουν αυτοί (μόνο αυτοκίνητα φτιάχνουν)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τελικά το λάδι δουλεύει κρύο ή 'ανάβει' μέσα στη πόλη;Απλά αργεί να ζεσταθεί. Δεν ανάβει σε καμιά περίπτωση. Εκείνο που ανάβει είναι το παραφλού. Έτσι τουλάχιστον συμβαίνει στο δικό μου.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
...καλά όλα αυτά αλλά ρε παιδιά τα αυτοκίνητα δεν είναι φτιαγμένα από βούτυρο...
Εντάξει θα δουλέψει λίγο κρύο, θα φάει λίγο σκίσιμο αλλά ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ!
Δεν πρόκειται να κάτσω να «χαϊδεύω» το μοτέρ μου, άλλωστε το αγόρασα για να με υπηρετεί και όχι για να το υπηρετώ.
Είναι ένα γενικό συμπέρασμα από όσα διαβάζω και προς θεού δεν είναι μομφή για κανένα!
όχι, πρέπει να το προσέχεις και να το φροντίζεις με ευλάβεια, να του λες γλυκόλογα όπως στο 'μωρό σου' να του βάζεις την καλύτερη βενζίνη και σε σωστές αναλογίες, όχι πάνω από 5.000σ.α.λ, αλλά όχι και κάτω από 3.000. Φυσικά το μοτέρ μέχρι τα 100.000 χλμ θα το 'ανοίγεις'
Προσοχή μην τυχόν και ακολουθήσεις τις οδηγίες του κατασκευαστή, δεν ξέρουν αυτοί (μόνο αυτοκίνητα φτιάχνουν) :lol: :lol:
Έχω την εντύπωση ότι όταν σκίζεις το αυτοκίνητο (ζεστό) μετά δουλεύει καλύτερα. Το σιβίκ μου μετά από 10-15 λεπτά με 3η στο ταξίδι για ξεκάπνισμα δουλεύει πιο μαλακά (και έχει πολλά χιλιόμετρα).
-
Επίσης έχω την εντύπωση πως τα αυτοκίνητα δουλεύουν αισθητά χειρότερα μετά από μποτιλιάρισμα 1η-νεκρά που διαρκεί 30'+. Πάντως μετά από έντονες διαδρομές σίγουρα δείχνουν να ανοίγουν κάπως καλύτερα.
Τώρα δεν ξέρω μήπως αυτά είναι απλώς αποτέλεσμα της φαντασίας.. Αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνει. -
Εγώ παίδες έβαζα τα 300V με 47ευρώ τα 4lt από τον λαδά στην Κατεχάκη και άλλαγμα κάθε 6.000-7.500κμ... και κάθε φορά καινούριο φίλτρο λαδιού. Απλά επειδή κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα (συνήθως σε υψηλές στροφές) αλλάζω 4 φορές το χρόνο λάδια και είπα να βάλω κάτι λίγο φθηνότερο + το γεγονός που συζητήθηκε στο άλλο θέμα ότι πλέον τα 300V δεν έχουν κάποια από τις stadard προδιαγραφές. Να πάω για το 8100 5-40 της motul ή έχετε καμιά καλύτερη πρόταση με κόστος τα 4lt περί τα 35-45ευρώ...? Επίσης με Pm αν δε θέλετε δημόσια δέχομαι και πληροφορίες για μαγαζιά με καλές τιμές
edit: ξέχασα να πω πως έχω Corolla 1.4lt 2002 με 75.000κμ
Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?