-
ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ VW POLO 1.4 5Θ COMFORTLINE.
NA ΠΑΡΩ ΤΟ 75HP Η 100 HP???
ΠΟΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ? ΥΠΕΡ / ΚΑΤΑ
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ....
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΕΤΑΙ!
ΕΥΧΑΡΙΖΤΩ
ΝΙΚΟΣ -
ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ VW POLO 1.4 5Θ COMFORTLINE.
NA ΠΑΡΩ ΤΟ 75HP Η 100 HP???
ΠΟΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ? ΥΠΕΡ / ΚΑΤΑ
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ....
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΕΤΑΙ!
ΕΥΧΑΡΙΖΤΩ
ΝΙΚΟΣ -
ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ VW POLO 1.4 5Θ COMFORTLINE.
NA ΠΑΡΩ ΤΟ 75HP Η 100 HP???
ΠΟΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ? ΥΠΕΡ / ΚΑΤΑ
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ....
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΕΤΑΙ!
ΕΥΧΑΡΙΖΤΩ
ΝΙΚΟΣ -
Να παρεις αυτο με τα 100 γιατι εχει 25 αλογα παραπανω!!
-
Έχω το τεύχος 384 των 4 Τροχών, όπου υπάρχει δοκιμή του Polo 1.4 100ps, του οποίου οι επιδόσεις συγκρίνονται με το αντίστοιχο των 75ps. Παραθέτω δεδομένα:
Ρεπρίζ με 3η
30-50km/h: 4,4s και τα δυο
50-80km/h: 6,5s (100ps) - 6,4s (75ps)
Ρεπρίζ με 4η
40-60km/h: 6,1s (100ps) - 6,5s (75ps)
80-110km/h: 9,9s (100ps) - 10,4s (75ps)
Ρεπρίζ με 5η
80-110km/h: 13,2s (100ps) - 15,3s (75ps)
120-140km/h: 11,1s (100ps) - 15,0s (75ps)Ο κινητήρας των 100ps έχει μέτρια ροπή ακόμα και στις μεσαίες στροφές. Χαρακτηριστικά οι «4 Τροχοί» γράφουν: «Από τη στιγμή που η βελόνα του στροφομέτρου θα βρεθεί λίγο πριν τις 4000σ.α.λ., ο κινητήρας αρχίζει να δείχνει τα παραπανίσια αποθέματα δύναμης». Το καταληκτικό σχόλιο του περιοδικού είναι το εξής: «...μέσα στο ατελείωτο σταμάτα-ξεκίνα της αστικής κίνησης δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές. Από τη στιγμή όμως που τα δύο αυτοκίνητα θα βγουν στον ανοιχτό, και ειδικά με πλήρες φορτίο, το «100άρι» θα κινηθεί με μεγαλύτερη ευκολία, διατηρώντας υψηλότερες ταχύτητες και προσπερνώντας με μεγαλύτερη ασφάλεια».
Προσωπική απόψη: Η διαφορά των 1100 ευρώ (σύμφωνα με τις τιμές που βλέπω στα περιοδικά) ανάμεσα στις δυο εκδόσεις του Polo δεν είναι αμελητέα. Αν σου αρέσει να κινείσαι σε ήρεμους ρυθμούς και δεν αναμένεται να κυκλοφορείς με «υπερφορτωμένο» το αυτοκίνητο, προτίμησε το Polo των 75ps. Στην αντίθετη περίπτωση προτίμησε των 100ps. Πάντως, ότι και να αγοράσεις σκέψου να προσθέσεις ABS.
Ερώτηση: Γιατί δεν περιλαμβάνεις μέσα στις επιλογές σου και το Ibiza 100ps; Η έκδοση Senso (5θ) κοστίζει 300 ευρώ φτηνότερα από το Polo Comfortline 100ps και έχει ABS. Δεν έχει όμως πλευρικούς αερόσακους.
ΥΓ: Παλιότερα είχες διατυπώσει ερώτηση για το Polo 1.4 FSI. Μήπως έμαθες αν και πότε θα έρθει στην Ελλάδα; Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα ήταν η καλύτερη επιλογή.
-
Με 500-600 χιλιαρικα παραπάνω, εκτός απο τα 25 άλογα παίρνεις
και πίσω δισκόφρενα. Για να κάνεις μετά τις μετατροπές (+25 άλογα και πίσω δισκόφρενα) θέλεις πάνω απο ένα εκατομύριο. Δε νομίζω οτι τίθεται θέμα. Αν έχεις καταλήξει στο Polo πάρε αυτό με τα 100 άλογα.Τώρα βέβαια, αν είσαι από αυτους που δεν ανεβάζουν τις στροφές του κινητήρα πάνω απο τις 4000 μάλλον που θα δώσεις τζάμπα τα λεφτά.
Γενικά πάντως δεν έχει μειονέκτημα το 100άρι σε σχέση με το 75άρι εκτός από τη κατανάλωση, (αν το πιέζεις) και πιθανόν (δεν είμαι σίγουρος για αυτό) μια υπεροχή του 75άρη, στη ροπή, στις χαμηλές στροφές.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Γενικά πάντως δεν έχει μειονέκτημα το 100άρι σε σχέση με το 75άρι εκτός από τη κατανάλωση, (αν το πιέζεις) και πιθανόν (δεν είμαι σίγουρος για αυτό) μια υπεροχή του 75άρη, στη ροπή, στις χαμηλές στροφές.Αν και ο 1400άρης κινητήρας των 75 ίππων της VW δεν είναι και ο πιο 'ροπάτος' 1400άρης της αγοράς, σίγουρα έχει μεγαλύτερη ροπή από τον αντίστοιχο των 100 ίππων στις χαμηλές και μεσαίες (ως ένα βαθμό) στροφές. Η μέγιστη ροπή για τον '75άρη' είναι 12,8kgm/3800σ.α.λ. και για τον '100άρη' 12,8kg/4400σ.α.λ.
-
Η Μάνα μου έχει τον 1400 75 ίππων στο γκολφ της (μοντέλο 12/1999 χωρίς ηλεκτρονικό γκάζι). Γρήγορο δεν είναι σε καμία περίπτωση (είναι και πολύ βαρύ), αλλά είναι ικανοποιητικό σε κάθε νορμάλ περίπτωση.
Από κατανάλωση, σε πόλη καίει, αν και όχι πολύ (μάλλον φταίει το βάρος) σε ανοιχτό δρόμο καίει κάτι ΛΙΓΟΤΕΡΟ από το δικό μου Ίμπιζα που είναι το χιλιάρι (μοντέλο 9/2000με ηλεκτρονικό γκάζι). Πάντα με εμένα οδηγό εννοείται.
Το 100 ίππων το δοκίμασα στο νέο Ίμπιζα. Πολύ ευχάριστος κινητήρας. Αν θές να πας αργά και οικονομικά πας με χαμηλές στροφές. Εκεί είναι ψιλοψόφιο για 100 ίππους, αλλά είπαμε, θες να πας αργά. Αν θες να πας γρήγορα πάνω από 4000 στροφές (καλύτερα πάνω από 4500). Η κατανάλωση ανεβαίνει αρκετά (αισθητά παραπάνω από το 75 ίππων), αλλά πηγαίνει γρήγορα. Αυτό που χαλάει είναι το μικρό εύρος στροφών. Πάντως δεν είναι κακή λύση. Ιδίως για τα Πόλο/Ίμπιζα της δικής μου γενιάς. Για τα νέα τώρα είναι και λίγο το μεγαλύτερο βάρος που τα πνίγει...
Ειδικά αφού θες να πάρεις Πόλο προτείνω 75 ίππους. Είναι πιο ταιριαστό με τον ήρεμο χαρακτήρα του Πόλο. Αν θέλεις 101 ίππους, γιατί δεν κοιτάς κατά Ίμπιζα μεριά; Έχει και πιο σπορ στήσιμο. Τι να τα κάνεις τα 25 άλογα χωρίς ανάλογο στήσιμο; (όχι πως είναι ραλί το ίμπιζα, αλλά καλύτερα από πόλο). Φυσικά αν βγει και αν διατίθεσαι να περιμένεις, το FSI θα είναι η καλύτερη επιλογή πιστεύω για Πόλο.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το 100 ίππων το δοκίμασα στο νέο Ίμπιζα. Πολύ ευχάριστος κινητήρας.Ανεβάζει στροφές γρήγορα;
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Το 100 ίππων το δοκίμασα στο νέο Ίμπιζα. Πολύ ευχάριστος κινητήρας.
Ανεβάζει στροφές γρήγορα;
Αν είσαι σε ψηλές στροφές ναι, αν είσαι χαμηλά δεν ενθουσιάζει...
Πρέπει να το οδηγείς σε 2 φάσεις: Ή χαμηλόστροφα και νωχελικά (τύπου βαριέμαι τώρα, ας κάνω οικονομία) ή ψηλά και γρήγορα (τύπου στην πάντα περνάνε τα κομμάντα)
-
Ξέχασα να αναφέρω ότι ο 1.4 75ps αποδίδει 83 πραγματικούς ίππους, σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Με 500-600 χιλιαρικα παραπάνω, εκτός απο τα 25 άλογα παίρνεις
και πίσω δισκόφρενα. Για να κάνεις μετά τις μετατροπές (+25 άλογα και πίσω δισκόφρενα) θέλεις πάνω απο ένα εκατομύριο. Δε νομίζω οτι τίθεται θέμα. Αν έχεις καταλήξει στο Polo πάρε αυτό με τα 100 άλογα.Τώρα βέβαια, αν είσαι από αυτους που δεν ανεβάζουν τις στροφές του κινητήρα πάνω απο τις 4000 μάλλον που θα δώσεις τζάμπα τα λεφτά.
Γενικά πάντως δεν έχει μειονέκτημα το 100άρι σε σχέση με το 75άρι εκτός από τη κατανάλωση, (αν το πιέζεις) και πιθανόν (δεν είμαι σίγουρος για αυτό) μια υπεροχή του 75άρη, στη ροπή, στις χαμηλές στροφές.
Το 1400 75 ΑΒS έχει πίσω δισκόφρενα, το είδα σε μια έκθεση.
Για κίνηση στην Αθήνα, το 75αρι είναι αρκετό.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Ξέχασα να αναφέρω ότι ο 1.4 75ps αποδίδει 83 πραγματικούς ίππους, σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει.Το αν βγάζει ακριβώς 83 ίππους δε μπορούμε μάλλον να το ξέρουμε, αλλά σίγουρα βγάζει πάνω από 80.
Μερικοί έχουν δει και 88ps από αυτόν τον κινητήρα! -
Mipos mporeite na sigkrinete to 75ari MK5 me to strogylofanaro 100ari MK6 9N ?
Profanos tha deite auto pou diapistosa ego stin praksi.
Eimai katoxos 1.4 16V 75hp MK5 (Facelift 2000). Ena bradi petixa tyxaia ston dromo ena Strogylofanaro Polo 100ari. Ena blema eftane. Gia ta epomena 4 fanaria imoun sinexeia mprosta me ligoteri apostasi 1 keni !Tora sto thema mas... AKSIZEI na pareis to 101hp giati pragmatika to MK6 9N Polo sernete ite 75ari ite 100ari. Kai mporei esy kapoia stigmi na exeis diathesi na trekseis, alla tha patiseis to gkazi kai tha kseneroseis Meta des to san asfaleia se prosperasma kai san geniki simperifora stin Ethniki. Kai fisika to 75ari thelei poly xrima na paei 100 real hp.
P.S auto pou eipe o GeorgeTabs polyyyy kalooooo
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Ξέχασα να αναφέρω ότι ο 1.4 75ps αποδίδει 83 πραγματικούς ίππους, σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει.
Το αν βγάζει ακριβώς 83 ίππους δε μπορούμε μάλλον να το ξέρουμε, αλλά σίγουρα βγάζει πάνω από 80.
Μερικοί έχουν δει και 88ps από αυτόν τον κινητήρα!Έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Απλώς η τιμή '83' είναι η πιο πρόσφατη που έχω δει.
-
εγώ όταν αγόρασα το δικό μου POLO 75ίππων μοντέλο 2001 face lift, μου είπαν οτι όλα τα VW βγάζουν παραπάνω απο την ονομαστική τους ιπποδύναμη γύρω στους 8 ίππους...
ευχαριστημενη σε γενικές γραμμές, σχετικά νευρικό στην εκκίνηση [συμφωνα με τα δικά μου μέτρα πάντοτε], αλλά σίγουρα σε μεγάλο ταξίδι δεν θα με χάλαγε το μοντέλο με τους 100 ίππους...
anyway το μόνο πράγμα που με απογοήτευσε είναι τα φρένα του...δεν τα αισθάνομαι καθόλου ασφαλή και θα ήθελα και την βοήθεια των επαγγελματιών forumαδων στο συγκεκριμένο θέμα...
πώς θα μπορέσω να βελτιώσω την απόδοση των φρένων???
αλλάζοντας λάστιχα? και αν ναι ποια προτείνετε???
αλλάζοντας τακάκια, φορώντας πιο μαλακά??? και ποια θεωρούντε μαλακά στο χώρου του αυτοκινήτου?
και τέλος κανα καλό φαναρτζή έχετε να προτείνετε γιατι τον πλήγωσα λιγάκι τον 'Περικλή'...και έχει μουλαρώσει
μήπως ζητάω πολλά -
kamil Auto pou les me ta frena einai ena 'problima' pou antimetopisa stin arxi tou car pou den to iksera akoma kala kai fobomoun na riskaro. H aisthisi otan patas ta frena den einai kali kai nomizeis oti den tha frenareis... Apla pata kai allo to pental mesa kai eisai ok To Polo boutaei me ta moutra Mono sta Megara pikrathika Zestenontousan para poly grigora me apotelesma na 'xano' ta frena kai na bgaino ektos gramon. Tetoio problima den exo antimetopisi ston dromo, kai pistepse me tou pino to aima ! Ta takakia tis VW einai kala, alla tora tha dokimaso ta Textar kai tha sou po entiposeis. An thes pes mou posa xlm exeis giati yparxei periptosi na exoun teleiosei ta takakia sou giauto na min stamata.
P.S To Facelift einai modelo 2000 kai oxi 2001. Gia tin akribia 9/99
-
BlueKiller, τα χιλιόμετρα που έχει είναι γυρω στα 25600.
Προχτές συγκεκριμένα το πήγα για αλλαγή λαδιών και ο τεχνικός που το είδε μου είπε οτι έχω τακάκια για 3,000χλμ ακόμα...
Ισχύει και στο αυτοκίνητο ότι και στις μηχανές??? δηλαδή μαλακό τακάκι-καλή αίσθηση φρένων η όχι??? Η Ferodo έχει τακάκια αυτοκινήτου?όσο για το extra πατημα...το γονατίζω το καημένο, ας είναι καλά τα McFerson, αλλά και πάλι δεν μου δίνει την αίσθηση που μου δίνουν άλλα αυτοκίνητα, άσε που έχω και πρόβλημα... πολλές φορές λόγω δουλειάς νοικιάζω αυτοκίνητο...και μέχρι να το συνηθίσω...υποφέρουν οι συνεπιβάτες...
τώρα για το facelift είσαι σίγουρος? γιατι προχτές που ρώτησα για την πρόσοψη του GTI και με ρώτησε το μοντέλο του δικού μου, με το που ανέφερα τα προβολάκια και τα πιο φαρδυά λάστιχα, ο τεχνικός μου είπε οτι είναι του 2001 μοντέλο...anyway... δεν θα κάτσω να σκάσω...ότι χρονολογίας και να είναι, είναι πίο όμορφο απο το καινούριο...δεν συμφωνείς???
αλλά για πές και κανα άλλο tip...τι βελτιώσεις με παίρνει να του κάνω, μηχανολογικά??? και απο accessories?
-
Vasika argises na to pas gia service Eprepe sta 22.500xlm kai tora pali sta 30.000xlm
Oso afora to ti modelo einai sto programa to exoun grapsei 2001. Kanonika einai auto pou eipa. Meta ta takakia sou einai sxedon teliomena opote logiko einai na min exeis kali aisthisi alla kai apo auto pou les (oti odigeis polla cars) ftaiei. Mporei na odigouses ena Focus i kana Golf prin, min exeis tin idia apaitisi na stamata to idio
Oso gia ta takakia pou les den to gnorizo alla koitakse ama allakseis min baleis poly sklira giati tha fthireis grigora tous diskous. P.x min baleis kana EBC Green Stuff giati tha thes diskous.
Exo balei kai ego tis grilies tou GTi
Oso afora to 'ftiaksimo' pes mou ti skeftese, posa lefta diathetis kai pou thes na doseis emfasi. Interior, exterior klp
-
Ο χρήστης Nikos67 έγραψε:
ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ VW POLO 1.4 5Θ COMFORTLINE.
NA ΠΑΡΩ ΤΟ 75HP Η 100 HP???
ΠΟΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ? ΥΠΕΡ / ΚΑΤΑ
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ....
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΕΤΑΙ!
ΕΥΧΑΡΙΖΤΩ
ΝΙΚΟΣΤελικά σε βοηθήσαμε στη λήψη της απόφασής σου ή σε μπερδέψαμε;
VW POLO 1.4 75hp η 100hp? Ποιο & γιατι?