-
Ρε παιδιά, ποια είναι η Τζάγκουαρ που είναι ίδια με Ρόβερ 75?
Πολύ μου αρέσει σχεδιαστικά. Αν ήμουν στα χρόνια της προηγούμενής μου γενιάς και είχα μέτρια χρήματα, μπορεί και να έπαιρνα ένα 75 και να αλλάξω σήματα και να βάλω δύο εξατμίσεις πίσω και να το παίζω Τζαγκουαράτος!Πέραν της πλάκας όμως μου αρέσουν πραγματικά και τα δύο.
Η S-Type είναι, σωστά; -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ρε παιδιά, ποια είναι η Τζάγκουαρ που είναι ίδια με Ρόβερ 75?
Πολύ μου αρέσει σχεδιαστικά. Αν ήμουν στα χρόνια της προηγούμενής μου γενιάς και είχα μέτρια χρήματα, μπορεί και να έπαιρνα ένα 75 και να αλλάξω σήματα και να βάλω δύο εξατμίσεις πίσω και να το παίζω Τζαγκουαράτος!Πέραν της πλάκας όμως μου αρέσουν πραγματικά και τα δύο.
Η S-Type είναι, σωστά;Nai einai i S-Type pou moiazei as poume me to Rover 75. Auto pali exei idio sasi me tin BMW seira 3.
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
to topic enoei an aresei na yparxoun merika Components sta autokinita pou einai idia i sxedon idia. Gia paradeigma an exeis ena Golf i Ibiza kai auto na exei tous idious diakoptes, organa klp. opws ena Passat gia paradeigma.
Σημασία δεν έχει αν αρέσει ή όχι. Το θέμα είναι ότι με τέτοια 'τερτίπια' περιορίζεται το κόστος κατασκευής των αυτοκινήτων.
Auto enoeite. Alla pws sou fenete esena? Exeis esy ofelos apo ton periorismo kostous. Symbibazese otan mpeis se mia X-Type Jaguar ki exei stoixeia apo Ford Mondeo?
Προφανώς ο περιορισμός του κόστους κατασκευής των αυτοκινήτων έχει αντίκτυπο και στην τιμή πώλησής τους. Επομένως, οι καταναλωτές ωφελούνται. Όσο για το παράδειγμα που αναφέρεις, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο κάτοχος ενός Ford Mondeo θα νιώθει ιδιαίτερα ευτυχής, εφόσον το εσωτερικό του αυτοκινήτου του έχει ομοιότητες με μια X-Type Jaguar.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
to topic enoei an aresei na yparxoun merika Components sta autokinita pou einai idia i sxedon idia. Gia paradeigma an exeis ena Golf i Ibiza kai auto na exei tous idious diakoptes, organa klp. opws ena Passat gia paradeigma.
Σημασία δεν έχει αν αρέσει ή όχι. Το θέμα είναι ότι με τέτοια 'τερτίπια' περιορίζεται το κόστος κατασκευής των αυτοκινήτων.
Auto enoeite. Alla pws sou fenete esena? Exeis esy ofelos apo ton periorismo kostous. Symbibazese otan mpeis se mia X-Type Jaguar ki exei stoixeia apo Ford Mondeo?
Προφανώς ο περιορισμός του κόστους κατασκευής των αυτοκινήτων έχει αντίκτυπο και στην τιμή πώλησής τους. Επομένως, οι καταναλωτές ωφελούνται. Όσο για το παράδειγμα που αναφέρεις, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο κάτοχος ενός Ford Mondeo θα νιώθει ιδιαίτερα ευτυχής, εφόσον το εσωτερικό του αυτοκινήτου του έχει ομοιότητες με μια X-Type Jaguar.
Tote giati i X-Type einai pio akribi? Poulane aera kai kanoun oikonomia stis kataskeues gia na megalwsoun to kerdos gia tin prokeimeni periptwsi.
Oso paei omws oi promitheutes ligosteuoun kai tha epizisoun oi megaloi. Den einai makryno mellon pou ena kathisma gia autokinito Mercedes tha einai to idio opos se ena Golf. Ektos apo to oti mia eteria autokiniton tha moirazete Components mesa sti gama tis tha ta moirazonte kai oi eteries metaksy tous.
I synxoneusi Daimler-Chrysler auto epidiokei. Eki pou i Mercedes paragelne x timonia twra paragelnei 4x timonia me kaliteri timi kata monada.
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Tι σχέση έχουν οι χώρες διάθεσης με τα κοινά μέρη ρε Γαβριήλ???? Εδώ τα Σκοντα έχουν διακόπτες απο Φολκσβάγκεν πιο το πρόβλημα με τα Ακούρα - χόντα. Αν δεν κάνω λάθος και το Thunderbird έχει το ταμλό της LS και το Φόκους των ΗΠΑ ίδιο ταμπλό με αυτό της Ευρώπης που το θέμα i still can't understand...
to topic enoei an aresei na yparxoun merika Components sta autokinita pou einai idia i sxedon idia. Gia paradeigma an exeis ena Golf i Ibiza kai auto na exei tous idious diakoptes, organa klp. opws ena Passat gia paradeigma.
Aυτό συμβαίνει χρόνια με VW/Audi/Seat κλπ, τα ταμπλώ είναι τα ίδια. Δεν νομίζω ότι κάτι το σημαντικό.
Ισως ο Γαβριήλ θέλει να αναφερθεί στην λογική των κοινών μερών σε αυτοκίνητα (όπως παλιά είχαμε τα κοινά πατώματα) που είναι της μόδας τώρα. Δηλ. πράγματα όπως η τάπα της βενζίνης να είναι η ίδια σε όλα τα αυτοκίνητα Φορντ, για παράδειγμα, ενώ τώρα έχουν διάφορα μεγέθη και σχέδια για κάθε μοντέλο.
-
Πριν 2-3 χρόνια ΟΛΑ τα μοντέλα του VW Group είχαν ΟΛΟΙΔΙΟΥΣ καθρέφτες!
Αριστερά μεγάλο, ασφαιρικό, δεξιά μικρό. Ακριβώς ανάποδα φυσικά στις χώρες με left hand driving. Άλλαζε το αν είναι ηλεκτρικοί ή όχι, βαμμένοι ή όχι, σε κάποια μοντέλα ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και στα Λούπο και Αρόζα ήταν μικροί και από τις 2 μεριές, ενώ σε κορυφαία μοντέλα βγήκαν και μεγάλοι και από τις δύο πλευρές.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Tι σχέση έχουν οι χώρες διάθεσης με τα κοινά μέρη ρε Γαβριήλ???? Εδώ τα Σκοντα έχουν διακόπτες απο Φολκσβάγκεν πιο το πρόβλημα με τα Ακούρα - χόντα. Αν δεν κάνω λάθος και το Thunderbird έχει το ταμλό της LS και το Φόκους των ΗΠΑ ίδιο ταμπλό με αυτό της Ευρώπης που το θέμα i still can't understand...That's exactly my point Mirage. Οτι δεν εχουν σχεση.
-
H Jaguar S Type εχει 75% μοναδικα μερη. Διαφερει πολυ απο το Μοντεο.
Επισης εαν συγκρινεις την ποιοτητα του σερβις (αντιπροσωπους) που παιρνεις απο την Τζαγκουαρ και απο αυτο της Φορντ, θα καταλαβεις γιατι πληρωνεις παραπανω.
Οπως επισης και μακρυτερης διαρκειας εγγυηση.
Η ποιοτητα του αυτοκινητου εινια γενικως καλυτερη, η ποιοτητα κυλισης ειναι καλυτερη, το αυτοκινητο ειναι πιο στιβαρο, κτλ, κτλ.
Παιρνεις ενα καλυτερο πακετο απο ολες τις πλευρες. Ναι παιρνεις και το ονομα. Και αυτο μετραει για τους περισσοτερους.
Δεν πουλανε αερα. Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
to topic enoei an aresei na yparxoun merika Components sta autokinita pou einai idia i sxedon idia. Gia paradeigma an exeis ena Golf i Ibiza kai auto na exei tous idious diakoptes, organa klp. opws ena Passat gia paradeigma.
Σημασία δεν έχει αν αρέσει ή όχι. Το θέμα είναι ότι με τέτοια 'τερτίπια' περιορίζεται το κόστος κατασκευής των αυτοκινήτων.
Auto enoeite. Alla pws sou fenete esena? Exeis esy ofelos apo ton periorismo kostous. Symbibazese otan mpeis se mia X-Type Jaguar ki exei stoixeia apo Ford Mondeo?
¨οχι αν φαινονται, όπως οι διακόπτες. Αυτό το αυτοκίνητο είναι πολύ υπερτιμηνένο.
Χρισημοποιηση κοινων μερων/ανταλλακτικων