-
Μακρυα απο ΡΕΝΟ..... πανακριβα servise.
Ειχα ενα clio 1400 του 92 servise στην ΠΛΑΜΑΡ των 60,000χλμ το 2001 688 ευρώ , μου εφυγε η μαγκια.Οι ανθρωποι χρεωνουν οτι θελουν πχ κυλινδρακι πισω φρενων 70*2=140 ευρώ μονο το ανταλακτικο.
Επισης θεωρουν αναλωσιμα την αντλια και θελουν αλλαγη καθε 50-60000χλμ.
Το κρατησα 5 χρονια και το ξαναπληρωσα οσο το πηρα .
Η λυση ηταν μια το πουλησα και πηρα 1 toyota και 1 suzuki και ησυχασα.... τουλαχιστον απο τετοιες μαλακιες.
Καλα στην ΡΕΝΟ(και αλλα πολλα) δεν εχουν ακομα ανακαληψη την καδενα και επιμενουν και στα καινουργεια στους κολοϊμάντες????
-
Ρε παιδιά τι νούμερα είναι αυτά;;;;;
Δηλαδή εγώ που στις 60.000 έκανα ή άλλαξα τα εξής :
- Συνθετικά λάδια (5w-40 elf excellium)
- Φίλτρο λαδιού (purflux)
- Μπουζί (eyquem)
- Φίλτρο αέρος (purflux)
- Παραφλού στο ψυγείο (G11)
- Καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης
- Καθαρισμός του κυκλώματος του air-condition (με υποπίεση)
- Αλλαγή ψυκτρελαίου / συμπλήρωση φρέοντος
- Αλλαγή ιμάντα χρονισμού με τον τεντωτήρα και μια άλλη τροχαλία (τα δύο τελευταία της SNR, ο ιμάντας της Peugeot)
- Αλλαγή ιμάντα δυναμό (όχι όμως τον ιμάντα της peugeot, αλλά από άλλο εργοστάσιο)
- ηλεκτρονικός έλεγχος
- αντικατάσταση των υγρών φρένων (Bendix DOT 4)
- διάφορες άλλες τυπικές εργασίες (διάφοροι οπτικοί ως επι το πλείστον έλεγχοι για στεγανότητα, τζόγους κ.τ.λ.)
και ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ξεπέρασα τα 400 ευρώ (εργασία + ανταλλακτικά), πρέπει να νιώθω ΠΟΛΥ ευτυχής!!!
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Ρε παιδιά τι νούμερα είναι αυτά;;;;;
Δηλαδή εγώ που στις 60.000 έκανα ή άλλαξα τα εξής :
- Συνθετικά λάδια (5w-40 elf excellium)
- Φίλτρο λαδιού
- Μπουζί (eyquem)
- Φίλτρο αέρος (purflux)
- Παραφλού στο ψυγείο (G11)
- Καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης
- Καθαρισμός του κυκλώματος του air-condition (με υποπίεση)
- Αλλαγή ψυκτρελαίου / συμπλήρωση φρέοντος
- Αλλαγή ιμάντα χρονισμού με τον τεντωτήρα και μια άλλη τροχαλία (τα δύο τελευταία της SNR)
- Αλλαγή ιμάντα δυναμό (όχι όμως τον ιμάντα της peugeot, αλλά από άλλο εργοστάσιο)
- ηλεκτρονικός έλεγχος
- αντικατάσταση των υγρών φρένων
- διάφορες άλλες τυπικές εργασίες (διάφοροι οπτικοί ως επι το πλείστον έλεγχοι για στεγανότητα, τζόγους κ.τ.λ.)
και ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ξεπέρασα τα 400 ευρώ (εργασία + ανταλλακτικά), πρέπει να νιώθω ΠΟΛΥ ευτυχής!!!
Αν ειχες κανα Ρενό , με κανα χιλιαρικακι θα ειχες δωσει για ολα αυτά...
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Αν ειχες κανα Ρενό , με κανα χιλιαρικακι θα ειχες δωσει για ολα αυτά...Μπρρρρρ....
Βέβαια εγώ πήρα τα ανταλλακτικά από αλλού, την εργασία την έκανα αλλού, κ.τ.λ. Ξέρετε με ψάξιμο... Ας είναι καλά και το club στο οποίο είμαι!!! (PRC club)
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Επισης θεωρουν αναλωσιμα την αντλια και θελουν αλλαγη καθε 50-60000χλμ.Για αυτό με την αντλία είχα ανοίξει θέμα κάποτε... τραγικό είναι. Στο δικό μου κάθε 60000 αλλάζω μπουζί.
Καλα στην ΡΕΝΟ(και αλλα πολλα) δεν εχουν ακομα ανακαληψη την καδενα και επιμενουν και στα καινουργεια στους κολοϊμάντες????
Καλά μη το παρακάνουμε, δεν είναι η Renault ο μόνος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί ιμάντα και όχι καδένα.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Καλα στην ΡΕΝΟ(και αλλα πολλα) δεν εχουν ακομα ανακαληψη την καδενα και επιμενουν και στα καινουργεια στους κολοϊμάντες????
Καλά μη το παρακάνουμε, δεν είναι η Renault ο μόνος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί ιμάντα και όχι καδένα.
Μα το εγραψα στην παρενθεση , οτι αυτο αφορα και αλλους κατασκευαστες.
Μονο και μονο απο την χρηση καδενας, θα μειωναν το κοστος συντηρησης σημαντικα, αλλα προφανως δεν τους ενδιαφερει
Αληθεια εχει κανενα Ευρωπαικο καδενα, ξερει κανεις????
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Αληθεια εχει κανενα Ευρωπαικο καδενα, ξερει κανεις????
Το κάτωθι (1,4 Ecotec Twinport) σίγουρα.
-
Όλοι οι twinport έχουν σε αντίθεση με τους παλιότερους ecotec.
Πρέπει παλιά να το είχαμε ξανασυζητήσει και μάλιστα νομίζω υπήρχαν σχόλια υπέρ του ιμάντα ότι η καδένα κάνει θόρυβο...μάλλον δεν είχαν λάβει υπόψη τους το κόστος αλλαγής.
Ενδεικτικά να πω ότι και στις Ferrari το μεγαλύτερο κόστος συντήρησης είναι οι αλλαγές στους ιμάντες (που στα παλιότερα τουλάχιστον μοντέλα απαιτούσαν να βγει και όλος ο κινητήρας). Ή καινούργια 430 πάντως νομίζω έχει καδένα.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πρέπει παλιά να το είχαμε ξανασυζητήσει και μάλιστα νομίζω υπήρχαν σχόλια υπέρ του ιμάντα ότι η καδένα κάνει θόρυβο...μάλλον δεν είχαν λάβει υπόψη τους το κόστος αλλαγής.
Αυτο οντως ηταν ο βασικοτερος λογος επιλογης του ιμαντα...αλλα το 1980 οχι πλεον το 2005 τετοιο επιχειρημα δεν στεκει πλεον.
Αντιθετα η καδενα χρειαζεται τεχνογνωσια που πολλες εταιρειες δεν την εχουν και αυτο να εξελιχθει ...στοιχίζει.
Ενδεικτικά να πω ότι και στις Ferrari το μεγαλύτερο κόστος συντήρησης είναι οι αλλαγές στους ιμάντες (που στα παλιότερα τουλάχιστον μοντέλα απαιτούσαν να βγει και όλος ο κινητήρας). Ή καινούργια 430 πάντως νομίζω έχει καδένα.
Αυτο δεν το σχολιαζω.....
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τα Megane μετά από τον Μάρτιο του 2001 δεν χρειάζονται αλλαγή ιμάντα εκεντροφόρου στις 60000 Km αλλά στις 90000 Km ή στα 5 χρόνια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.Να το προσέξεις αυτό.
Το κιτ δεν περιλαμβάνει αντλία νερού.Την αλλάζουν προληπτικά, μερικά συνεγεία και όχι όλα.
Στο δικό μας συνεργείο στο Άργος αυτό το service το χρεώνουμε λίγο παραπάνω από 400 ευρώ.Δηλαδή περίπου 180 για το service και άλλα 220 για το ιμάντα εκεντροφόρου.Φυσικά με την εργασία μέσα.
Αντλία νερού δεν αλλαζουμε.
Φυσικά μιλάω για επίσημο service.
Αυτά.Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, μάλλον το εν λόγω megane πάει για αλλαγή στις 60.000 χλμ. Οι τιμές σου είναι κανονικές, δεν ξέρω γιατί ζητάνε σε άλλους τόσο πολλά.
Το μόνο παρήγορο που διάβασα μέχρι στιγμής είναι ότι η αλλαγή της αντλίας είναι προαιρετική και ότι δεν είναι υποχρεωτική η αγορά όλου του σετ. Δεν θα αλλάξω την αντλία, ούτε τις τροχαλίες, μόνο έλεγχος και ελπίζω να μην έχουν πρόβλημα.
-
Η καδένα ή ο ιμάντας χρονισμού δεν είναι από μόνα τους σωστό ή λάθος. Η ύπαρξη της καδένας σημαίνει ότι όταν την αλλάξεις μπαίνεις στα υγρά μέρη του κινητήρα (λάδια) που είναι αρκετά πιο δύσκολο από την εύκολη αλλαγή του ιμάντα.
Το λάθος στη σχεδίαση είναι ο ιμάντας να οδηγεί και την αντλία νερού σε κινητήρες interference (χτυπάνε οι βαλβίδες στα πιστόνια με λάθος χρονισμό). Αυτή τη κακή σχεδίαση την έχει όχι μόνο η Renault αλλά και η Honda και πολλοί άλλοι κατασκευαστές.
-
Και αλλάζουν και την αντλία με την δικαιολογία οτι άμα χαλάσει τότε πρέπει να πληρώσεις πάλι ξανά μανά εργατικά για τον ιμάντα...
Έχει μια λογική αλλά και πάλι γιατί να την βάλεις εκεί την αντλιά αφού ξέρεις το πρόβλημα... -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Βέβαια εγώ πήρα τα ανταλλακτικά από αλλού, την εργασία την έκανα αλλού, κ.τ.λ. Ξέρετε με ψάξιμο... Ας είναι καλά και το club στο οποίο είμαι!!! (PRC club)Επειδή αγοράζω φθηνά ανταλλακτικά από το eBay να ξέρεις ότι δεν είναι όλα ίδια, π.χ. πήρα 4 μπουζί NGK ιριδίου
-
[quote='leonp']Επειδή αγοράζω φθηνά ανταλλακτικά από το eBay να ξέρεις ότι δεν είναι όλα ίδια, π.χ. πήρα 4 μπουζί NGK ιριδίου
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Καλα στην ΡΕΝΟ(και αλλα πολλα) δεν εχουν ακομα ανακαληψη την καδενα και επιμενουν και στα καινουργεια στους κολοϊμάντες????
Καλά μη το παρακάνουμε, δεν είναι η Renault ο μόνος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί ιμάντα και όχι καδένα.
Μα το εγραψα στην παρενθεση , οτι αυτο αφορα και αλλους κατασκευαστες.
ούπς... τι στραβωμάρα. σόρυ
-
[quote='leonp']Νούμερα μεγάλα για σέρβις στα 60.000 χλμ. Εγώ άκουσα
-
Οι τιμες σε επισημα συνεργεια Ρενω ειναι εξωπραγματικες.......
Η λυση ειναι ανεπισημα εξουσιοδοτημενα που χρεωνουν μεχρι και 50% κατω......
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Οι τιμες σε επισημα συνεργεια Ρενω ειναι εξωπραγματικες.......Η λυση ειναι ανεπισημα εξουσιοδοτημενα που χρεωνουν μεχρι και 50% κατω......
Το 'ανεπισημα εξουσιοδοτημενα' δεν το καταλαβαίνω.Προφανώς εννοείς ανεπίσημα εξειδικευμένα.
-
Megane Coupe 1.4 16v, 5/2002. Λοιπόν στα τρία αυτά χρόνια, έχουμε και λέμε:
Με το καλημέρα: αλλάζουμε πλάτη καθίσματος οδηγού, λόγω ελλατωματικής στήριξης, το φλας όταν κάνει επαναφορά δείχνει από μόνο του στην αντίθετη κατεύθυνση (δηλ. στίβεις δεξιά και μόλις ισιώσεις το φλας δείχνει αριστερά!).
Στα 30.000 km γίνεται μικρό service: 150 Ευρώ, στη Ναύπακτο. Αλλάζουν φίλτρα αέρα-βενζίνης-λαδιού, μπουζιά, λάδια.
Στα 37.000 km αλλάζουμε **λάστιχα**: από 185/55/15 (470 Ευρώ) βάζουμε νέα διάσταση: 195/50/15 (270 Ευρώ). Pilot ExcaltoI, ΘΟΡΥΒΟΣ τρελός! 37.500 km **αλλαγή κρεμαγιέρας!!!!! (εγγύηση-πάλι καλά)** και ακούω το τρομερό: μπορεί να φταίει η διαφορετική διάσταση των ελαστικών (σε 500km, ΡΕΝΩ Ν. Φιλαδέλφειας)! Η αλήθεια είναι ότι τα coupe έχουν ανταλλακτικά από Βραζιλία, άρα άλλη παρτίδα σε σχέση με τα άλλα μοντέλα
Στα 45.000 km καίμε **πολλαπλασιαστές **(ένας για κάθε κύλινδρο). Συνηθισμένο για τον 16v μαθαίνω, 150 Ευρώ. Αλλάζω τακάκια μόνος μου, καθώς στα 45.000 km μένουμε σίδερο με σίδερο
Στα 60.000 km το μεγάλο service: φίλτρα αέρα-βενζίνης-λαδιού, μπουζιά, λάδια, ιμάντες εξωτερικοί, ιμάντας εκεντροφόρου, αντλία νερού, ρουλεμάν ιμάντα (400 Ευρώ, στη ΡΕΝΩ Ναυπάκτου)
Στα δύο χρόνια (55.000 km) μπαίνουν νερά στο δάπεδο του οδηγού, αιτία ακόμη άγνωστη
Στα δύο χρόνια (65.000 km) βουλώνουν τα μπεκ, και καλά λόγω καυσίμων: **120 Ευρώ ** για καθαρισμό, ΡΕΝΩ Γλυφάδας (το καλύτερο φανοποιείο που έχω δει μέχρι σήμερα, ο προϊστάμενος είναι μερακλής)
Στα 76.000 km (3 χρόνια) **ρουλεμάν **πίσω δεξιά (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!), 60 Ευρώ.
Στα 78.000 km (3 χρόνια μόνο!) μπαταρία **60 Ευρώ**.
στα 80.000 km λάστιχα, Pilot ExcaltoIΙ. Καμία σχέση με ό,τι ξέραμε! Ησυχία, τέρμα τα πολλά πολλά τριξίματα, και κράτημα καλό 270 Ευρώ
στα 80.000 km η **εξάτμιση ** αρχίζει να σκάει.
Στο ενδιάμεσο, μόνιμα ισιώνουμε ζάντες, ακούμε τριξίματα, ξεβουλώνουμε πιτσιλιστήρια, βιδώνουμε παξιμάδια στην καμπίνα και λαδώνουμε ρεζέδες. Η χειρολαβή του συνοδηγού μόνιμα χάνει το ελατήριο επαναφοράς της (φταίει και η συμβία που στις στροφές κρεμιέται από αυτή).
Από την άλλη, είναι μουράτο, κρατάει τιμή, στρίβει, πάει καλά, οι άλλοι κάνουν δεξιά στην εθνική για να τους προσπεράσεις και, το πιο καλό, ακούγεται καλά. Έχει χαβαλέ να παίρνεις αυτοκίνητο με 5.000.000 περίπου, στο τέλος της καριέρας του και να σε σταματάνε στο δρόμο για να το χαζέψουν.
-
Φίλε asim, θα πρέπει μάλλον να ήσουν άτυχος. Από προσωπική εμπειρία από το ίδιο αυτοκίνητο, μοντέλο όμως 6/2000, δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα και μιλάμε ότι έκανα 140.000 km σε αυτά τα 5 χρόνια.
Μοναδική ίσως παρατήρηση είναι ότι έσπασα δυο τρεις φορές αυτά τα χρόνια βάση μηχανής, κάτι που οι τεχνικοί απέδιδαν στις απότομες επιταχύνσεις- επιβραδύνσεις (κατεβάσματα) αναγνωρίζοντας και οι ίδιοι βέβαια πως το συγκεκριμένο μοντέλο μάλλον συχνά βγάζει αυτό το πρόβλημα σε πολλούς..
Τέλος πάντων ήταν ένα αυτοκίνητο που το καταευχαριστήθηκα και δυστυχώς έχω μπει ήδη στη διαδικασία πώλησής του.. Μακάρι το καινούργιο Saab που απέκτησα να τα πάει τόσο καλά!
Megane 60.000km service