Megane Coupe 1.4 16v, 5/2002. Λοιπόν στα τρία αυτά χρόνια, έχουμε και λέμε:
Με το καλημέρα: αλλάζουμε πλάτη καθίσματος οδηγού, λόγω ελλατωματικής στήριξης, το φλας όταν κάνει επαναφορά δείχνει από μόνο του στην αντίθετη κατεύθυνση (δηλ. στίβεις δεξιά και μόλις ισιώσεις το φλας δείχνει αριστερά!).
Στα 30.000 km γίνεται μικρό service: 150 Ευρώ, στη Ναύπακτο. Αλλάζουν φίλτρα αέρα-βενζίνης-λαδιού, μπουζιά, λάδια.
Στα 37.000 km αλλάζουμε **λάστιχα**: από 185/55/15 (470 Ευρώ) βάζουμε νέα διάσταση: 195/50/15 (270 Ευρώ). Pilot ExcaltoI, ΘΟΡΥΒΟΣ τρελός!
37.500 km **αλλαγή κρεμαγιέρας!!!!! (εγγύηση-πάλι καλά)** και ακούω το τρομερό: μπορεί να φταίει η διαφορετική διάσταση των ελαστικών (σε 500km, ΡΕΝΩ Ν. Φιλαδέλφειας)! Η αλήθεια είναι ότι τα coupe έχουν ανταλλακτικά από Βραζιλία, άρα άλλη παρτίδα σε σχέση με τα άλλα μοντέλα
Στα 45.000 km καίμε **πολλαπλασιαστές **(ένας για κάθε κύλινδρο). Συνηθισμένο για τον 16v μαθαίνω, 150 Ευρώ. Αλλάζω τακάκια μόνος μου, καθώς στα 45.000 km μένουμε σίδερο με σίδερο
Στα 60.000 km το μεγάλο service: φίλτρα αέρα-βενζίνης-λαδιού, μπουζιά, λάδια, ιμάντες εξωτερικοί, ιμάντας εκεντροφόρου, αντλία νερού, ρουλεμάν ιμάντα (400 Ευρώ, στη ΡΕΝΩ Ναυπάκτου)
Στα δύο χρόνια (55.000 km) μπαίνουν νερά στο δάπεδο του οδηγού, αιτία ακόμη άγνωστη
Στα δύο χρόνια (65.000 km) βουλώνουν τα μπεκ, και καλά λόγω καυσίμων: **120 Ευρώ ** για καθαρισμό, ΡΕΝΩ Γλυφάδας (το καλύτερο φανοποιείο που έχω δει μέχρι σήμερα, ο προϊστάμενος είναι μερακλής)
Στα 76.000 km (3 χρόνια) **ρουλεμάν **πίσω δεξιά (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!), 60 Ευρώ.
Στα 78.000 km (3 χρόνια μόνο!) μπαταρία **60 Ευρώ**.
στα 80.000 km λάστιχα, Pilot ExcaltoIΙ. Καμία σχέση με ό,τι ξέραμε! Ησυχία, τέρμα τα πολλά πολλά τριξίματα, και κράτημα καλό 270 Ευρώ
στα 80.000 km η **εξάτμιση ** αρχίζει να σκάει.
Στο ενδιάμεσο, μόνιμα ισιώνουμε ζάντες, ακούμε τριξίματα, ξεβουλώνουμε πιτσιλιστήρια, βιδώνουμε παξιμάδια στην καμπίνα και λαδώνουμε ρεζέδες. Η χειρολαβή του συνοδηγού μόνιμα χάνει το ελατήριο επαναφοράς της (φταίει και η συμβία που στις στροφές κρεμιέται από αυτή).
Από την άλλη, είναι μουράτο, κρατάει τιμή, στρίβει, πάει καλά, οι άλλοι κάνουν δεξιά στην εθνική για να τους προσπεράσεις και, το πιο καλό, ακούγεται καλά. Έχει χαβαλέ να παίρνεις αυτοκίνητο με 5.000.000 περίπου, στο τέλος της καριέρας του και να σε σταματάνε στο δρόμο για να το χαζέψουν.