Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    asim

    @asim

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    asim Unfollow Follow

    Latest posts made by asim

    • RE: Megane 60.000km service

      Φίλε anemos231, ελπίζω να ήμουν άτυχος γιατί θα είναι κρίμα για ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο, με τόσο καλό κινητήρα και με καλή οδική συμπεριφορά να είναι τόσο αναξιόπιστο.

      Οι βάσεις μηχανής που λες όντως είναι στάνταρ πρόβλημα (όπως και οι πολλαπλασιαστές στα 16v). Αλλά να σκεφτούμε ότι αλλιώς ανεβοκατεβάζει ένας που πήρε το Coupe και αλλιώς κάποιος που πήρε το Classic (πχ ο πατέρας μου ) Άλλωστε βάσεις έσπαζε και το Clio S που είχα πριν (άσχετο, αλλά ΑΥΤΟ ήταν κράτημα, παντού έμπαινε κομμάτια αλλά οι ίπποι λίγοι).

      Σε γενικές γραμμές, θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο αυτό αν ήταν αξιόπιστο. Για να καταλάβεις, και πάλι λυπάμαι να το πουλήσω!

      Τώρα όσο για το Saab καλούς δρόμους και καλά γκάζια. Τρομερό αυτοκίνητο από κάθε άποψη. Εγώ πάντως θα κάνω δεξιά όταν θα σε βλέπω στους καθρέφτες μου . (Εκτός αν στις στροφές δεν μπαίνεις ). Στη θέση σου ίσως να έπαιρνα την 320i (που της λείπουν τα γκάζια του Saab) ή ακόμη και να σκεφτόμουν το Subaru WRX.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      asim
    • RE: Megane 60.000km service

      Megane Coupe 1.4 16v, 5/2002. Λοιπόν στα τρία αυτά χρόνια, έχουμε και λέμε:

      Με το καλημέρα: αλλάζουμε πλάτη καθίσματος οδηγού, λόγω ελλατωματικής στήριξης, το φλας όταν κάνει επαναφορά δείχνει από μόνο του στην αντίθετη κατεύθυνση (δηλ. στίβεις δεξιά και μόλις ισιώσεις το φλας δείχνει αριστερά!).

      Στα 30.000 km γίνεται μικρό service: 150 Ευρώ, στη Ναύπακτο. Αλλάζουν φίλτρα αέρα-βενζίνης-λαδιού, μπουζιά, λάδια.

      Στα 37.000 km αλλάζουμε **λάστιχα**: από 185/55/15 (470 Ευρώ) βάζουμε νέα διάσταση: 195/50/15 (270 Ευρώ). Pilot ExcaltoI, ΘΟΡΥΒΟΣ τρελός!
      
      37.500 km **αλλαγή κρεμαγιέρας!!!!! (εγγύηση-πάλι καλά)** και ακούω το τρομερό: μπορεί να φταίει η διαφορετική διάσταση των ελαστικών (σε 500km, ΡΕΝΩ Ν. Φιλαδέλφειας)! Η αλήθεια είναι ότι τα coupe έχουν ανταλλακτικά από Βραζιλία, άρα άλλη παρτίδα σε σχέση με τα άλλα μοντέλα
      

      Στα 45.000 km καίμε **πολλαπλασιαστές **(ένας για κάθε κύλινδρο). Συνηθισμένο για τον 16v μαθαίνω, 150 Ευρώ. Αλλάζω τακάκια μόνος μου, καθώς στα 45.000 km μένουμε σίδερο με σίδερο

      Στα 60.000 km το μεγάλο service: φίλτρα αέρα-βενζίνης-λαδιού, μπουζιά, λάδια, ιμάντες εξωτερικοί, ιμάντας εκεντροφόρου, αντλία νερού, ρουλεμάν ιμάντα (400 Ευρώ, στη ΡΕΝΩ Ναυπάκτου)

      Στα δύο χρόνια (55.000 km) μπαίνουν νερά στο δάπεδο του οδηγού, αιτία ακόμη άγνωστη

      Στα δύο χρόνια (65.000 km) βουλώνουν τα μπεκ, και καλά λόγω καυσίμων: **120 Ευρώ ** για καθαρισμό, ΡΕΝΩ Γλυφάδας (το καλύτερο φανοποιείο που έχω δει μέχρι σήμερα, ο προϊστάμενος είναι μερακλής)

      Στα 76.000 km (3 χρόνια) **ρουλεμάν **πίσω δεξιά (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!), 60 Ευρώ.

      Στα 78.000 km (3 χρόνια μόνο!) μπαταρία **60 Ευρώ**.
      

      στα 80.000 km λάστιχα, Pilot ExcaltoIΙ. Καμία σχέση με ό,τι ξέραμε! Ησυχία, τέρμα τα πολλά πολλά τριξίματα, και κράτημα καλό 270 Ευρώ

      στα 80.000 km η **εξάτμιση ** αρχίζει να σκάει.

      Στο ενδιάμεσο, μόνιμα ισιώνουμε ζάντες, ακούμε τριξίματα, ξεβουλώνουμε πιτσιλιστήρια, βιδώνουμε παξιμάδια στην καμπίνα και λαδώνουμε ρεζέδες. Η χειρολαβή του συνοδηγού μόνιμα χάνει το ελατήριο επαναφοράς της (φταίει και η συμβία που στις στροφές κρεμιέται από αυτή).

      Από την άλλη, είναι μουράτο, κρατάει τιμή, στρίβει, πάει καλά, οι άλλοι κάνουν δεξιά στην εθνική για να τους προσπεράσεις και, το πιο καλό, ακούγεται καλά. Έχει χαβαλέ να παίρνεις αυτοκίνητο με 5.000.000 περίπου, στο τέλος της καριέρας του και να σε σταματάνε στο δρόμο για να το χαζέψουν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      asim
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr