Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    georgepap

    @georgepap

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    georgepap Unfollow Follow

    Latest posts made by georgepap

    • RE: Megane 60.000km service

      [quote='leonp']Νούμερα μεγάλα για σέρβις στα 60.000 χλμ. Εγώ άκουσα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      georgepap
    • RE: Μεταδόσεις F1, σχολιασμός και κάλυψη

      Ο χρήστης Forza_MS έγραψε:
      Κατεβάστε τον Πάνο Σεϊτανίδη από το control και βάλτε τον στο σχολιασμό!!!!

      Ναι! Συμφωνώ απόλυτα.
      Όσων αφορά τον Πουρναράκη νομίζω ότι πραγματικά είναι ακατάλληλος γι'αυτή τη δουλειά. Η χροιά της φωνής του και τα ατελείωτα σχόλια (πολλές φορές άσχετα με τη δράση που παρακολουθούμε) είναι πραγματικά εκνευριστικά. Προσθέστε και το γεγονός ότι ρίχνουν τον live ήχο για να ακούμε καλύτερα το σχολιασμό από το στούντιο και η κατάσταση γίνεται ανυπόφορη!

      3 μήνες τώρα προσπαθώ να βρώ τρόπο να σβήσω την φωνή του από τα captures σε mpeg και ν'ακούω μόνο τους V10 αλλά δεν έχω αποτέλεσμα...

      posted in Formula 1
      G
      georgepap
    • RE: Προσπεράσεις στην εθνική από δεξιά!

      Ο χρήστης TGD έγραψε:

      Οδηγουμε οσο δεξιοτερα γινεται, αναλογα με την ταχυτητα μας. Αν το καναμε ολοι αυτο, οι εθνικες οδοι θα ηταν ασφαλεστερες, δεν θα υπηρχε λογος να γινονται αντικανονικα προσπερασματα...

      Το είδα μια μέρα στην Αττική Οδό. Η αριστερή ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ ελεύθερη (εκτός από έναν...) και μόλις προσπερνούσε κάποιος έμπαινε αμέσως πίσω στη μεσαία! Ήταν παράδεισος...

      Συμφωνώ και με τους δύο. Αν οι αργοί κινούνται δεξιά τότε αυτοί που προσπερνούν αντικανονικά από δεξιά θα εξαλειφθούν (οκ, μ... πάντα θα υπάρχουν).

      Οσων αφορά τα GT που προσπερνούν με σφήνες δεν με πολυνοιάζει γιατί μία που τα βλέπεις, μία που εξαφανίζονται μέχρι να καταλάβεις τι γίνεται δηλ. δεν υπάρχει περίπτωση να πέσεις πάνω τους, άλλωστε νομίζω αυτοί έχουν καλή αντίληψη του δρόμου γιατί είναι συνεχώς στην τσίτα.

      Αυτό που μου την δίνει πραγματικά είναι κάτι χιλιαράκια με μηδενικές ροπές που έρχονται στην εθνική και σφηνώνουν στην ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ που έχεις αφήσει και σαφώς πρέπει να ενεργήσεις κατάλληλα για να μην πέσεις πάνω τους

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgepap
    • RE: Γυναίκες οδηγοί...

      Ο χρήστης salome έγραψε:

      (διότι προφανώς salome δεν φωνάζουν όλοι οι άντρες οδηγοί 'Αντε να πλύνεις κανένα πιάτο', έτσι δεν είναι ?) τη στιγμή που αν ήταν άντρες μπορεί μέχρι και στα χέρια να έρχονταν. Νομίζω πως και αυτό ισχύει.

      Ευτυχώς ισχύει αυτό που λες, ειδαλιώς θα είχαμε εκλείψει!!!! Τώρα στο κατά πόσο οι γυναίκες εκμεταλλευόμαστε το γεγονός οτι δεν θα μας την πει κάποιος δεν ξέρω. Για να το λέτε μαλλον ισχύει.

      Α!!!! Επίσης ο φίλος μου την τελευταία φορά τα είχε πάρει με τις γυναίκες γιατί καμία δεν αφήνει να περάσουν άλλα αμάξια. Το παρατήρησα και έχει δίκιο! Συμφωνείτε σε αυτό? Το έχετε προσέξει?

      Σε γενικές γραμμές νομίζω ότι όντως ισχύει αυτό. Τις περισσότερες φορές είναι θέμα αλαζονείας ή αδιαφορίας για τον άλλο, αλλά και δυσκολίας χειρισμού του αυτοκινήτου πιστεύω (π.χ τώρα που έχω πάρει φόρα πως να κόψω ταχύτητα, κτλ...).
      Επίσης έχω προσέξει ότι ενώ πολλές γυναίκες οδηγούν νευρικά και απότομα με πλήθος παραβάσεων, κάποιες άλλες οδηγούν πολύ προσεκτικά εώς και φοβισμένα. Σε αντίθεση, νομίζω η πλειοψηφία των ανδρών βρίσκεται κάπου στο ενδιάμεσο.

      Πάντως όταν τύχει να κάνει κάποιος μια βλακεία στο δρόμο είναι τυχαίο άραγε ότι με ποσοστό επιτυχίας 90% μπορώ εγώ, αλλά και οι συνοδηγοί μου, να προβλέψω αν είναι άνδρας ή γυναίκα? Νομίζω το ίδιο θα ισχύει και με πολλούς από εσάς.
      Αν όντως μπορούμε να προβλέψουμε με ασφάλεια, αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν συγκεκριμένα πρότυπα οδηγικής συμπεριφοράς για κάθε φύλο και άρα το 'οι γυναίκες οδηγούν καλύτερα/χειρότερα από τους άντρες' είναι λανθασμένη βάση για συζήτηση. Ποιο σωστό θα ήταν το 'γιατί οι γυναίκες οδηγούν διαφορετικά από τους άνδρες?'

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgepap
    • RE: MEGANE II ( ΔΙΑΦ.)

      ΠΕΤΡΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑ !

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgepap
    • RE: ΔΙΑΦΙΜΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

      Η διαφήμιση του MICRA είναι μάλλον αδιάφορη με ασαφές μήνυμα.

      Για την διαφήμιση της COROLLA τι να πώ? Υπάρχει μια σχολή διαφημιστών που λέει ότι το sex πουλάει και η οποία αν και πιθανώς έχει κάποια δόση αλήθειας μάλλον ξεπερασμένη ακούγεται και ήδη έχει αρχίσει να γίνεται πολύ κουραστική, ιδιαίτερα στην συγκεκριμένη διαφήμιση όπου δίνεται με τόσο βλακώδη τρόπο. Άλλωστε νομίζω είναι αντιγραφή μιας παλιότερης διαφήμισης, δεν θυμάμαι ποιας.

      Τελικά όμως είναι μια διαφήμιση που την θυμάσαι καθώς επίσης και το προϊόν που διαφημίζει. Πάντως δεν νομίζω ότι το μήνυμα που περνάει ταιριάζει με το εώς τώρα προφίλ της συγκεκριμένης εταιρίας. Μάλλον θέλουν να ψαρέψουν νεαρόκοσμο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgepap
    • RE: Μετανιώσατε για το αυτοκίνητο που πήρατε?

      Έχω Clio 1.4 S του 94' αγορασμένο μεταχειρισμένο 1.500.000 δρχ εδώ και δύο χρόνια.
      Είμαι κάτι παράνω από ευχαριστημένος (εώς και συγκινημένος!) με το αυτοκίνητο αυτό. Μου φτιάχνει την μέρα κάθε φορά που το οδηγάω 105.000 χλμ και οι βλάβες του είναι μηδενικές στην κυριολεξία. Προς το παρόν δεν το αλλάζω με κανένα αυτοκίνητο στην κατηγορία του και τα κυβικά του, ακόμα και αν μου το χαρίσουν (ούτε με καινούργιο Clio). Σοβαρό μειονέκτημα για την Αθήνα οι πολύ σκληρές αναρτήσεις του. Δύναμη, κιβώτιο και οδηγική συμπεριφορά για σεμινάριο. Φαντάζομαι πως θα είναι το Baccara ή το Williams
      Μετά από την εμπειρία με το Clio αγόρασα και ένα Megane του 96'. Πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά μάλλον η μοίρα του είναι να θυσιαστεί για καμμιά 147

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgepap
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr