-
Καλησπερα σε ολους.Δεν μου φενεται προσωπικα καθολου περιεργο που η Merc που συζητατε παιδια φτανει τα οσα km φτανει τελος παντων αφου αυτοκινητα με μικροτερο κυβισμο και ιπποδυναμη και αντε και 130-160 kg ελαφρυτερα φτανουν και τα 200.Ολα τα αυτοκινητα τρεχουν και τα 200+ km ειναι σε ολα επικινδυνα
Δεν το παιζω Σταθακης τωρα να δινω υποδειξεις περι ταχυτητας κτλ.Το μονο που ενδιαφερει εμενα πραγματικα ειναι το αμαξι να ειναι γρηγορο να κανεις μια προσπεραση με ασφαλεια και να πηγαινει μεχρι 210 αντε 5 πανω 5 κατω.Εχω ενα Punto Hgt και στην εθνικη που εχει τυχει πολλες φορες να βρεθω με συγκεκριμενες εκδοσεις Μerc τις χανω πισω στο καθρεφτη σε κατι ανηφορες η στροφες πανω σε προσπερασματα και γενικα καταστασεις που θελουν σβελταδα.Τωρα αν πιανει 223 κτλ,περι ορεξεως κολοκυθοπιταφιλικα
-
Πολύ σωστός! Και εμένα το κριτήριό μου αυτό είναι, να είναι άνετο το αυτοκίνητο στο ταξίδι (άλλωστε δε θα ανέβω πάνω από 140), αλλά μέχρι εκεί να φτάνει όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Τώρα αν έχει τελική 220 ή 240 δε με αφορά και τόσο, αν κάτι τέτοιο δε σημαίνει βελτίωση σε ρεπρίζ 50-110 (με 2α (όπου μπορεί), 3η, 4η, 5η). Γι' αυτό το λόγο προτιμώ γενικά και τα turbo από αντίστοιχης ιπποδύναμης ατμοσφαιρικά.
-
Αλλωστε οι ρεπριζ ειναι που σε αποζημιωνουν και σε ευχαριστουν οδηγικα και οχι τοσο η τελικη η οποια καπου σε κατι αχανεις δρομους γινεται βαρετη.Προσωπικα και για του λογου το αληθες σε παρατεταμενες ευθειες εθνικου δικτυου δινω το αμαξι τις περισσοτερες φορες στην γυναικα μου και εγω απολαμβανω ενα τσιγαρακι ανεμελος
-
Ο χρήστης Dentist έγραψε:
Αλλωστε οι ρεπριζ ειναι που σε αποζημιωνουν και σε ευχαριστουν οδηγικα και οχι τοσο η τελικη η οποια καπου σε κατι αχανεις δρομους γινεται βαρετη.Προσωπικα και για του λογου το αληθες σε παρατεταμενες ευθειες εθνικου δικτυου δινω το αμαξι τις περισσοτερες φορες στην γυναικα μου και εγω απολαμβανω ενα τσιγαρακι ανεμελος...καμια αντιρηση, αλλα το θεμα ηταν μια ερωτηση συγκεκριμενη και απαντηθηκε επισης πολυ συγκεκριμενα.
Τουλαχιστον, ειστε δεξια, γιατι αλλοι μπορει να πηγαινουν 'πλακωμενοι'
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Τουλαχιστον, ειστε δεξια, γιατι αλλοι μπορει να πηγαινουν 'πλακωμενοι'
Γενικά δεν πιάνω ποτέ μονίμως αριστερή εκτός και αν πηγαίνω με ταχύτητα 'ρεύματος'. Αν είμαι και δω κάποιον ταχύτερο από εμένα, συνήθως έχω ήδη αλλάξει λωρίδα πριν πλησιάσει... Το ίδιο όμως απαιτώ και από κάποιον πιο αργό από εμένα στην αριστερή.
Παρεμπιπτόντως, πολλές φορές στην Αττική Οδό η πιο γρήγορη είναι η δεξιά - όταν δεν κυκλοφορούν φορτηγά βέβαια... -
..παλιοτερα, σαν υποψηφιος αγοραστης μιας μεταχειρισμενης slk 192ps(+) , μοντελο 1999 (αν θυμαμαι καλα)
την ειχα στην κατοχη μου καποιες μερες.
το αμαξι μεχρι τα 70 ητανε πιο αργο απο οτι επρεπε, ειχε πολυ ικανοποιητικο 80-190, απο κει και περα αργα αλλα σταθερα.
230 ειδα τελικες σε αυτο και σε μεγαλη ευθεια. (χωρις κοφτη κλπ, βλεπε (+))τα 223 χιλιομετρα τελικης, για ενα αμαξι με τον ιδιο κινητηρα αλλα με 50(+) ps λιγοτερα (143),
κατα τη γνωμη μου ειναι εκει απλα για εντυπωσιασμο στα χαρτια,(δεν αμφισβητω οτι τα πιανει καποια στιγμη) και οχι για ουσια.οσο για τα skoda.. [>>κλικ
-
Petran,
Καλα αυτα που λες αλλα εχεις κανει το εξης λαθος. Συγκρινεις δυο διαφορετικα αυτοκινητα. Μπορει να ειχε 192 αλογα, αλλα ο αερας τα καταπινει τα αλογα για πρωινο, και αυτα τα 50 αλογα δεν φτανουν οταν η αντισταση ειναι αρκετα διαφορετικη. Σου θυμιζω οτι υπαρχει αυτοοκινητο με 75 ιππους και 225 τελικη.
Η ερωτηση σε αυτο το θεμα ηταν πολυ απλη. Εαν η τελικη που λεει η Μερσεντες ειναι εφικτη? Και η απαντηση ειναι ναι ειναι εφικτη.
Ουτε ποσο γρηγορα αν τα πιανει, ουτε εαν τα πιανει παντου. Τα πιανει λοιπον και τερμα. Και δεν εχω καμια προσωπικη προτιμηση σε αυτο το αυτοκινητο, η γνωμη μου ειναι καθαρα θεμα τεχνικης πραγματικοτητος.
Οσο για το Σκοντα, δεν ειδα την φωτο, (αργει απιστευτα να ανοιξει), αλλα δεν μας ειπες τι ιπποδυναμη εχει αυτο το αυτοκινητο και τις σχεσεις του. Με αυξημενη ιπποδυναμη και εαν οι σχεσεις του το επιτρεπουν, δεν θα ηταν αδυνατο το 250.
Επισης, οτι GPS και να εχεις χρησιμοποιησει, το μονο που θα σου πει, εαν το εχεις ρυθμισει σωστα, ειναι με ποσα χιλιομετρα πας εκεινη την στιγμη. Δεν μπορεινα ξεχωρισει, εαν εχεις κατηφορα ή ανηφορα, και δεν μπορει να ξεχωρισει εαν εχεις ουριο ή μετωπικο ανεμο. Και ακομα και με 2-3m/s αερα, η διαφορα ειναι σημαντικη. Η μετρηση της τελικης, εκτος απο υπολογιστικους τροπους, πειραματικα, ειναι δυσκολη και γινεται με συγκεκριμενους τροπους και σε ειδικες εγκαταστασεις, και σε καμια περιπτωση δεν ειναι απολυτη. Δηλαδη αλλαζει λιγο, πανω ή κατω αναλογα με τις συνθηκες. Αυτα δεν τα λεω κατα τυχη αλλα απο εμπειρια.
Οποτε και σε γκρεμο να επεφτες το GPS θα εγραφε 400km/h.
-
κανε δεξι κλιξ και save as... τοτε
πιστευω θα τη βρεις αρκετα ...διαφωτιστικητο οτι ο αερας ειναι το μεγαλυτερο εμποδιο στις πραγματικα πολυ υψηλες ταχυτητες, δεν το αμφισβητει κανεις.
πχ καπου ειχε παρει το ματι μου οτι απο ενα σημειο και μετα, καθε μιλι (1.6x.α.ω.) επιπλεον τελικης ταχυτητας της veyron, κοστιζε 50(!!) ιππουςοπως δεν νομιζω να αμφισβητει κανεις οτι τα 223 χαω τελικης ειναι παραπλανητικα ως προς τις γενικες επιδοσεις του αυτοκινητου που συζηταμε εδω..
προκειται για ενα σχετικα βαρυ αμαξι με 143 ιππους. ετσι δεν ειναι?
εκτος κι αν εννοεις οτι τα +50 αλογα της slk σε ταχυτητες μεχρι 223,
τα αντισταθμιζει η καλυτερη αεροδυναμικη της ...c180(???)οσο για τις μετρησεις με το gps, αν εχει ανηφορα ή κατηφορα , ευτυχως δεν χρειαζομαι ακομα το οργανο για να μου το πει ,
τωρα για το μικρο περιθωριο ακριβειας που μπορει να χανουμε ακομα και απο το gps... ε, οκ..δεν σκαμε κι ολας..
σε γενικες γραμμες παντως καπως ετσι ειναι..ιδιωτες ειμαστε, οχι καμια αγωνιστικη ομαδατο κοντερ που ΘΑ δεις λοιπον, ανηκει σε octavia με μαμα τουρμπινα, προγραμμα, και βελτιωμενη εισαγωγη/εξαγωγη.
ειναι ενα αρκετα ευκολο σεταπ να φτιαξει κανεις, και για αυτα που προσφερει, σχετικα οικονομικο..
αμα γινει η δουλεια σωστα, το αμαξι πεταει
για την ιπποδυναμη, ποιος ξερει? αφου καθε δυναμομετρο λεει τα δικα του..
το δε αμαξι του ckosm..εχει και αλλη τουρμπινα και ... -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
οπως δεν νομιζω να αμφισβητει κανεις οτι τα 223 χαω τελικης ειναι παραπλανητικα ως προς τις γενικες επιδοσεις του αυτοκινητου που συζηταμε εδω..
προκειται για ενα σχετικα βαρυ αμαξι με 143 ιππους. ετσι δεν ειναι?
εκτος κι αν εννοεις οτι τα +50 αλογα της slk σε ταχυτητες μεχρι 223,
τα αντισταθμιζει η καλυτερη αεροδυναμικη της ...c180(???)Εξαρταται ποσο ευκολα παραπλαναται ο καθενας. Η ερωτηση ΞΑΝΑΛΕΩ ηταν απλη και τι ιδιο και η απαντηση.
ΝΑΙ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ.
Οσο για τις διαφορες ιππων και τελικης, και κατα πόσο μια μικρη ανηφορα που δεν ΜΠΟΡΕΙΣ εσυ ουτε εγω να καταλαβουμε, επηρεαζει την τελικη, επιτρεψεμου να εχω πολυ καλυτερη αισθηση, διοτι κανω πολυ συχνα τετοιους υπολογισμους γιατι αυτη ειναι η δουλεια μου.
Υπαρχει τροπος που υπολογιζεται η τελικη, και πειραματικα ακομα οι οδηγιες ειναι 10 σελιδες διαβασμα για να γινει συμφωνα με τα standards.
Συνεπως ναι τα 192, μπορουν να μην αρκουν, και τα 143 να δινουν την ιδια τελικη με τα 192. Μαλιστα σου ανεφερα ενα ακραιο παραδειγμα με αυτοκινητο δρομου οπου με 75 ιππους εχει 224 τελικη, ουτε καν 100 ιππους, πόσο μαλλον με 192!!!
Οσο για το αυτοκινητο του φιλου σου, δεν θα σχολιασω τι μπορει να κανει και τι οχι. Μπορω σχετικα ευκολα να ξερω τι μπορει να κανει ενα αυτοκινητο, ειτε δικο μου ειτε ξενο.
Επειδη λοιπον εχω ασχοληθει και ασχολουμε με land speed records, αυτα που εγραψα ηταν ακριβεστατα και αντικειμενικα, και στο κατω κατω ειναι ενα αντικειμενο που γνωριζω καλυτερα απο εσενα.
Το βαρος που ανεφερες παιζει πολυ πολυ μικροτερο ρολο απο οτι φανταζεσαι σε επιπεδη ευθεια, για την επιτευξη της τελικης.Απο εκει και περα, εαν καποιος παραπλαναται, με την τελικη της C180 αυτο ειναι αλλη ιστορια. Ειναι ομως ενα αληθινο χαρακτηριστικο, και εαν εχεις αντιρρηση, μηνυσε την Μερσεντες. Θα σου απαντησουν ακομα καλυτερα.
-
ε αλλη φορα θα κοβω στο δρομο να μετραω με ποσα πανε και θα εχω κι εγω γνωμη...
φιλε μου εγω ειπα απλα. εγω οδηγησει το ιδιο μοτερ στην slk και με 200 αλογα αντι για 143
και εκει ειδα οτι μετα τα 190-200 ανεβαζει αργα.συμπερανα λοιπον οτι η εδοση 143 σαφως θα ανεβαζει ακομα πιο αργα.
επισης στα ρεπριζ (που ειναι χρησιμα για τον οδηγο και οχι για το τουνελ), το αμαξι ειναι βαρυ και τα αλογα λιγα.απο αυτη την αποψη λοιπον, δεν αντικατοπτριζεται η σπορτιφ τελικη ως ενδειξη σπορτιφ συμπεριφορας (δεν υπαρχει)
ο φιλος που ρωτησε αρχικα δεν νομιζω να ειχε ενδιαφερον για να μαθει με ποιες ακριβως συνθηκες σηραγγας γινεται η επιτευξη των 234 χιλιομετρων απο 143 αλογα,
αλλα πως γινεται μια σχετικα βαρια μερσεντες με 143 αλογα να πηγαινει γρηγορα.ισως να απλοποιω λιγο τα πραγματα, αλλα νομιζω πως εκει ειναι το θεμα
τα αεροδυναμικα τουνελ και ολα αυτα καλα ειναι, αλλα σημασια εχει παντα η πρακτικη του καθε θεματος.
τελικα στη φωτο, κατα τη γνωμη σου τι φταει και δεν παει το αμαξι παραπανω? η αεροδυναμικη ή το σαζμαν?
-
Θα συμφωνήσω με τον 037!
Εξάλλου νομίζω ότι τα περιπλέκουμε τα πράγματα. Υπάρχει ο θεμελιώδης νόμος του Νεύτωνα, που λέει : ΣF = mα. Ούτε GPS ουτε τίποτα!
Ο τύπος αυτός σημαίνει ότι η διαφορά δύναμης (δύναμη που φτάνει στους τροχούς - δύναμη αεροδυναμικής αντίστασης - τριβές κύλισης +/- την συνιστώσα του βάρους, αν έχουμε κατηφόρα ή ανηφόρα αντίστοιχα) σε κάποια χρονική στιγμή ισούται με το γινόμενο mα, όπου α η στιγμιαία επιτάχυνση και m η μάζα του κινούμενου αντικειμένου.
Δηλαδή το αμάξι θα αυξάνει την ταχύτητά του με στιγμιαίο ρυθμό ΣF/m και λέω στριγμιαίο, αφού το ΣF συνεχώς αλλάζει.
Οπότε για να βρεις τις τιμές της επιτάχυνσης από την στάση έως την τελική, 'απλά' ολοκληρώνεις ως προς τον χρόνο (το απλά είναι σε εισαγωγικά, αφού δεν είναι και τόσο απλό).Τώρα αν το εργοστασιακό σύνολο κινητήρα/σαζμάν/διαφορικό της Mercedes C180 το τοποθετήσουμε σε ένα αυτοκίνητο ίδιου βάρους αλλά υποδεέστερης αεροδυναμικής (ή αλλιώς βάλουμε στο Mercedes κάποια καγκούρικη αεροτομή ή spoiler, ξέρετε, από αυτές του NFS), τότε όχι μόνο δεν θα πιάνει το αυτοκίνητο αυτό την ίδια τελική, αλλά έχει και χειρότερα ρεμπρίζ.
-
Σορυ αλλα σταματαω εδω για τους εξης λογους.
Πρωτον, στο θεμα δεν μιλησε κανεις για ρεπριζ, ο ανθρωπος ρωτησε μονο για την τελικη. Αν αυτο που το εχω πει 4 φορες μεχρι τωρα δεν γινεται αντιληπτο, συγνωμη αλλα δεν μπορω να βοηθησω.
Δευτερον, αν ενας απο τους 2 μας μιλαει πρακτικα και οχι θεωρητικα ειμαι εγω, διοτι μιλαω εκ πειρας. Αν σεβαστεις αυτο μπορουμε να κανουμε μια συζητησει και οχι, 'ελα παππου μου να σου δειξω τα αμπελοχωραφα σου'.
Τριτον, η φωτογραφια ειναι πολυ κακης ποιοτητας, δειχνει ενα κοντερ με την βελονα στο τερμα, χωρις να μπορω να διαβασω τα νουμερα, και σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν σχολιαζω στιγμιαιες φωτογραφιες απο αυτοκινητα που δεν γνωριζω τι εχουν πανω, που εγιναν και πως μετρηθηκαν. Συγνωμη αλλα δεν εχω σκοπο να εμπλακω σε μια ανουσια συζητηση. Μια φωτογραφια για εμενα απλως δειχνει τασεις και οχι εξακριβωμενα αποτελεσματα. Να αμβισβητησω μια φωτο? Εδω εσυ αμβισβητεις αυτα που σου λεει ενας ειδικος. Εφτασες να μιλας για την αεροσυραγγα λες και ειναι το βιντεο κλαμπ της περιοχης σου. Εχεις τοση εμπειρια πανω στο αντικειμενο?
Αντι να ακουσεις, και να θεσεις καποιες αποριες, προσπαθεις με εμμεσο τροπο να μου υποδειξεις την δουλεια μου.Φιλικα λοιπον, επειδη εχω και στενοτητα χρονου, ας το αφησουμε εδω. Το τοπικ,
ηταν εαν με τα 143 αλογα πιανει το συγκεκριμενο αυτοκινητο 224. Η απαντηση ειναι οτι τα παινει. Τελος, πολυ απλα. Ουτε για ρεπριζ μιλησε κανεις, ουτε για κρατηματα, ουτε για το στεροφωνικο.
-
βρε συ 037, απλα πραγματα..
το στροφομετρο ειναι στον κοφτη και το κοντερ στο τελος. (6900στρ. 270+χλμ)
το αμαξι χρειαζεται αεροδυναμικη βελτιωση ή αλλες σχεσεις ή κι αλλη δυναμη?
επειδη δεν απαντας, ας απαντησω εγω:
προφανως(!!) αλλες σχεσεις..τωρα, αν θα κολλησει 2 ή 5 ή 10 ή 12 χιλιομετρα μετα η τελικη ειναι αλλο θεμα..
(αεροδυναμικη και δυναμη)δεν σου ζητησα εγγαφη βεβαιωση με το γνησιο της υπογραφης..
κουβεντα κανουμε.εξ'αλλου
Τωρα εαν με το Skoda, βγαζεις 270, και ταυτοχρονα νοιωθεις ανετα, στο ευχομαι γιατι εχω τις επιφυλαξεις μου. Τι σχεσεις εχεις και τι τροχο? Γιατι τα εργοστασιακα νομιζω δεν εχουν τοσο μακρια τελικη σχεση, οποτε εαν εχεις αλλαξει τροχους τοτε εχεις λαθος ενδειξη στο κοντερ. Εαν δεν εχεις αλλαξει τροχους, τοτε δωσε μου την 5η σου και το διαφορικο σου και θα σου πω την γνωμη μου.
εσυ ρωτησες...
Δεν εχω κανενα προβλημα με τα Skoda, αλλα 1 ΔΕΝ παει 270, και δευτερον, επειδη εχω τεσταρει παρα πολλα αυτοκινητα στην αεροσυραγγα, σε πληροφορω, οτι το Skoda, δεν εχει απο τα καλυτερα χαρακτηριστικα για 250+, και οσο για την πειρα μου, καλυτερα να μην κρινεις ουτε να μιλας χωρις να ξερεις.
οκ, ας κανουμε και ενα διαχωρισμο πειρας.
στις αεροσυραγγες παραδεχομαι οτι εισαι ειδικος εσυ, αλλα για τα skoda ασε να υπαρχουν αλλοι..φιλικα παντα
-
Αφου θες διαχωρισμο, κανε τον σωστα. Εσυ εισαι οδηγος και εγω ειμαι ειδικος, σε αυτο που λεγεται αυτοκινητο. Και δεν μου αρεσει αλλο αυτη η κουβεντα περι εμενα εσενα και των μυστηριων. Ας αποφευγουμε τα εγω και εσυ. Εδω ειναι ενα φορουμ, ακουμε απο εμπειριες και μαθαινουμε.
Δεν μπορω να ξερω το καθε αυτοκινητο που εχει ο καθενας, αλλα μπορω να ξερω τι κρυβεται απο πισω. Τωρα εαν θελει καποιος το Σκοντα ή το Μαρεα, σορυ αλλα υπαρχουν περιοδικα για αυτα τα θεματα.
Δευτερον, εγω ειχα ανοιξει μια κουβεντα με τον φιλο σου, που θελεις να ξερω οτι μιλαμε για το ιδιο αυτοκινητο?
Τριτον, εαν θελεις, στειλε μου ολα τα στοιχεια (τροχους, ελαστικα, τελικη σχεση, πεμπτη ή έκτη, και ιπποδυναμη, και θα μπορεσω να σου πω περιπου τι γινεται, διοτι και η ιπποδυναμη που θα αναφερεις μπορει να μην ειναι πραγματικη, με την εννοια οχι επιστημονικα εξακριβωμενη, και βεβαια δεν μπορω να ξερω το συντελεστη αεροδυναμικης του αυτοκινητου αυτου, με τοσες αλλαγες που εχει.
Αλλα οχι σημερα, διοτι δεν μπορω.
-
Εσυ εισαι οδηγος και εγω ειμαι ειδικος, σε αυτο που λεγεται αυτοκινητο
βιολογικο καπελακι φορας οταν μπαινεις στην αεροσυραγγα?
δεν προκειται για το ιδιο αυτοκινητο, μαλλον δεν διαβασες αρκετα προσεχτικα.
το αυτοκινητο του φιλου ckosm ειναι αρκετα δυνατοτερο απο αυτο της φωτογραφιας..
με το ιδιο σαζμαν..
...γιατι βλεπεις εμεις οι απλοι οδηγοι δεν το εχουμε πολυ ευκολο να αλλαζουμε σαζμαν κατα βουληση,
ωστε να θεωρουμε ως μοναδικο περιοριστη της τελικης τον αεροδυναμικο συντελεστη και το πλατος των ελαστικων.
εχουμε κι αλλες παραμετρους που η επιστημονικη ερευνα τις εκλαμβανει ως μη υπαρχουσες.δεν υπαρχει λογος να αποσπασαι απο τις δουλειες σου, ετσι κι αλλιως για τα αυτοκινητα μας τα συμπερασματα μας προσπαθουμε να τα βγαζουμε μονοι μας..
αν μαλιστα δεν μιλουσες καπως υποτιμητικα για τα skoda, δεν θα εγραφα καν.
κλεινω λοιπον αστειευομενος, διοτι οντως δεν υπαρχει λογος να γινεται αυτη η κουβεντα.
ελπιζω να μην παρεξηγηθηκες που διαφωνω μαζι σου.
καμια φορα συμβαινουνε και αυτα./οff topic
-
Η διαφωνια, μονο κακο δεν ειναι, η επιμονη σε λαθος αποψεις ειναι το χειροτερο. Αλλωστε νικητης σε μια συζητηση ειναι αυτος που χανει, διοτι κερδισε μια γνωση παραπανω, σε αντιθεση με τον δηθεν νικητη που απλως εδωσε φως και δεν πηρε τιποτα.
Υποτιμητικα δεν μιλησα για τα Skoda, απλως ειπα οτι παντα ηταν αθλια αυτοκινητα και μια μερα εγιναν φτηνα VW, λεω ψεματα?
Αρα καλα εκανες και πηρες Σκοντα, γιατι να πληρωσεις καπελο Audi, ή VW για ενα 5-10% διαφορων?
Συνεπως παμε παρα κατω.
-
λαθος κανεις, αλλα για χαρη της επιστημης και του off topic παμε πασο!
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
.
...γιατι βλεπεις εμεις οι απλοι οδηγοι δεν το εχουμε πολυ ευκολο να αλλαζουμε σαζμαν κατα βουληση,
ωστε να θεωρουμε ως μοναδικο περιοριστη της τελικης τον αεροδυναμικο συντελεστη και το πλατος των ελαστικων.
εχουμε κι αλλες παραμετρους που η επιστημονικη ερευνα τις εκλαμβανει ως μη υπαρχουσες.Από τα 250 έως τα 270 χ.α.ω. χρειάζεσαι στο skoda περίπου 3 άλογα για κάθε χαω. Π.χ. 5 χαω μεγαλύτερη τελική είναι 15 άλογα παραπάνω, από τα 250 χαω στα 270 χαω θέλεις 60 άλογα. Βγάλε συμπέρασμα τι είναι πιο σημαντικό.
-
leonp
Δεν επιβεβαιωσα τον υπολογισμο σου, αλλα εστω οτι ειναι σωστος, αυτα τα 60 αλογα ειναι στον τροχο, οποτε βαλε 70+ στο μοτερ -
Από κάποιους διαφεύγει η σημαντική παράμετρος του τετραγώνου της ταχύτητας
-
Με το 520 Ε34 150hp του πατέρα μου η τελική στα χαρτιά είναι 211χλμ/ω (αν θυμάμαι καλά δηλαδή) και λίγο παραπάνω δείχνει στο κοντέρ τελικιασμένο... Ανάλογα με τον αέρα, ή την κλίση του δρόμου που δε φαίνεται με το μάτι έπαιζε λίγο πάνω λίγο κάτω... Οπότε μου φαίνεται πολύ λογικό ένα αυτοκίνητο 15χρόνια νεότερο με πολύ καλύτερη αεροδυναμική να έχει τελική αυτά που λέει η Merc με παρόμοια υποδύναμη...
Τώρα όσο για το τι επηρεάζει την τελική βρε παιδιά τι κάθεστε και τρώγεστε!
Τα έχετε πει ήδη...
Στα αυτοκίνητα που τελικιάζουν στον κόφτη:1α μακρύτερη 5η ή 6ή και μετά αεροδυναμική-δύναμη στα αυτοκίνητα που τελικιάζουν όχι στον κόφτη πχ το corollάκι μου δύναμη-αεροδυναμική...
143 ίπποι με 223 τελική?!