-
κατι λεγαμε για επιστροφη της φεραρι 2 βδομαδες τωρα ή μου φαινεται::::
εκτος κι αν παει για pit stop παραπανω απο τους αλλους.
πολυ μικρη διαφορα παντως,ετσι: -
-
Mercedes boss Norbert Haug, whose company supply McLaren's engines, criticised the rule that cost Raikkonen third place on the grid.
'For me, it's absolutely not the right rule,' Haug said.
'If you have a problem in any other technical part, you are not penalised, so I do not quite understand why you should be penalised for an engine failure. But it is what it is.'
-
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Εγώ σχολίασα το ότι είπες πως έκανε λάθη ο Montoya. Και σε ρώτησα να μου πεις που έκανε τα λάθη (εκτός από το ένα που φάνηκε καθαρά).
Το ότι όπως λες εσύ το μονοθέσιο ήταν ασταθές στο δευτερο sector δεν είναι απάντηση είναι συγκεκριμένη απάντηση.
Το μόνο λάθος για το οποίο είμαστε όλοι σίγουροι πως φταίει σίγουρα ο Μοντόγια είναι αυτό που είδαμε όλοι. Τα άλλα που έγραψα, αναφέρονταν στην αστάθεια του μονοθεσίου, για μερικά από τα οποία ενδεχωμένος να έφτεγε ο Μοντόγια. Δεν μπορώ να ξέρω σε ποιά, μόνο ο ίδιος ξέρει(απλά δεν μπορώ να φανταστώ πως σε κανένα από τα υπόλοιπα δεν έφταιγε ο Μοντόγια). Άρα θα έπρεπε να προσθέσω στο αρχικό post την λέξη ''πιθανά'', οπότε έχεις εν μέρει δίκιο εκεί που λες ''απλά το υποθέτεις''.
και εγω που νομιζα οτι εχεις ακρες και βλεπεις τηλεμετρια
Αν ήταν έτσι θα είχα γίνει πλούσιος από το Στοίχημα
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Mercedes boss Norbert Haug, whose company supply McLaren's engines, criticised the rule that cost Raikkonen third place on the grid.'For me, it's absolutely not the right rule,' Haug said.
'If you have a problem in any other technical part, you are not penalised, so I do not quite understand why you should be penalised for an engine failure. But it is what it is.'
Σχολιο δικο μου .....'it is what it is......... for all'
-
Δεδομένου ότι ο Raikkonen έχει αρκετά καύσιμα (όπως δήλωσαν εμμέσως πλην σαφώς οι της McLaren), ή ο γύρος του Kimi ήταν εκπληκτικός ή αυτός του Montoya για κλάματα.
Πάντως με το παρών grid ο αγώνας είναι κομμένος και ραμμένος στα μέτρα του Alonso. -
Εγώ πιστεύω ότι ο πιο γρήγορος θα είναι για άλλη μια φορά ο Kimi. Δεν μπορεί με ποινή να τον έβαλαν στο ίδιο καύσιμο με τους άλλους και 0.150 (περίπου; ) πίσω από τον Alonso και πιο βαρύς δεν είναι άσχημα... Τώρα βέβαια πόσο θα προλάβει να ανακάμψει, είναι άλλο θέμα... Πολύ βολικά του ήρθε του Αλόνσου, αλλά προσωπικά θέλω να πιστεύω ότι θα βρει ανταγωνισμό κόκκινου χρώματος
-
Από την Σαββατιάτικη συνεντευξη μετά τα δοκιμαστικά
Q: Kimi, did I understand it right that you had only one new engine and now you are using the engine you used in the previous races?
KR: No, it is a new engine, but older spec, (σημέιωση δική μου: Δεν ειναι γιαννης, ειναι γιαννάκης) the spec we have used in the last few races. Not much different but not the latest one.Ερωτευμένο είναι το παλικάρι
-
ΜΣ με το ταχύτερο πρώτο κομμάτι, εκεί δηλαδή που γίνονται οι προσπεράσεις!!!
Αν προσπερνάει πριν μπει στα πιτ, αλλά και μέσω αυτών σαφώς και δε θα με παραξενέψει, και ίσως δούμε άλλο ένα κουφό Γαλλικό από την Φεράρι και συγκεκριμένα τον ΜΣ!!!
Όσο για το διαγωνισμό του φόρουμ;
Καλά αρχίζω με τον Ράικονεν εκεί πίσω ενώ τον έχω ποντάρει μπροστά από τον ΜΣ... -
Παιδες ΒΟΗΘΕΙΑ!!!
Δεν εχω τηλεοραση στη δουλεια. Ξερει κανεις να πει τι γινεται/εγινε στον αγωνα; -
Classified:
Pos Driver Team Time
- Alonso Renault (M) 1h31.22.233
- Raikkonen McLaren-Mercedes (M) + 11.805
- M.Schumacher Ferrari (B) + 1:21.914
- Button BAR-Honda (M) + 1 lap
- Trulli Toyota (M) + 1 lap
- Fisichella Renault (M) + 1 lap
- R.Schumacher Toyota (M) + 1 lap
- Villeneuve Sauber-Petronas (M) + 1 lap
- Barrichello Ferrari (B) + 1 lap
- Coulthard Red Bull-Cosworth(M) + 1 lap
- Sato BAR-Honda (M) + 1 lap
- Webber Williams-BMW (M) + 2 laps
- Monteiro Jordan-Toyota (B) + 3 laps
- Heidfeld Williams-BMW (M) + 4 laps
- Karthikeyan Jordan-Toyota (B) + 4 laps
Fastest Lap: Montoya, 1:16.434
Not Classified/Retirements:
Driver Team On Lap
Montoya McLaren-Mercedes (M) 45
Albers Minardi-Cosworth (B) 38
Friesacher Minardi-Cosworth (B) 34
Massa Sauber-Petronas (M) 31
Klien Red Bull-Cosworth (M) 2 -
1)ΑΛΟΝΣΟ 2) ΚΙΜΙ 3)ΣΟΥΜΙ 4) ΜΠΑΤΟΝ 5) ΤΡΟΥΛΙ 6 ) ΦΙΣΙΚΟ 7) ΡΑΛΦ ΚΑΙ ΒΙΛΝΕΒ 8. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΡΕΝΟ !!!ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ! ΑΝ ΘΕΣ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ http://www.toyota.gr ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΜΕ SMS, ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΔΗΓΕΙΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΥΝΤΕΚΝΕ!ΕΤΣΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
-
Μεγαλος χαμενος δηλαδη ο Μοντογια.
Τι εγινε και εγκατελειψε; -
Λοιπόν, άντε, φτάνει το αστείο με τον Fisichella.
Πλέον έχω την εντύπωση ότι επειδή τόσα χρόνια μερικοί τον αβαντάρανε λέγοντας ότι 'είναι ένας από τους κορυφαίους', 'τόσα χρόνια αδικείται', κλπ, κλπ και φέτος πολύ περισσότερο όταν αντικατέστησε τον Trulli ότι ήταν η πιο σωστή κίνηση του Briatore, ε, γι’ αυτό το λόγο δεν μπορούν να χωνέψουν ότι ο Fisico δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας ακόμα καλός οδηγός, όπως δεκάδες στο grid. Και ποιος είναι ο πιο εύκολος τρόπος να το ξεπεράσουν αυτό? Με το να λένε ανοησίες, όπως αυτές πριν 3 βδομάδες στον Καναδά για ξεπάτωμα του GF στις δοκιμές για χάρη του Alonso, όπως και αυτές που ακούσαμε σήμερα δια στόματος Τάκη Πουρναράκη. Ναι... η ομάδα έφταιγε που του Ιταλού του έσβησε στο pit stop!!! Έλεος ρε Τάκη!
Ο Ιταλός αποδείχθηκε ότι είχε ίδια καύσιμα στις κατατακτήριες με τον FA, κι όμως κατάφερε να καταταγεί 7ος, μισό δεύτερο από τον FA. Από κει και πέρα ακούσαμε πάλι για το χώσιμο της Renault που κάνει πειράματα με τη στρατηγική του Fisichella, κι όμως αυτή η στρατηγική ήταν που θα έφερνε τον Ιταλό από 6ο-7ο, που ήταν μετά το πρώτο pit stop, στην 4η θέση, αλλά δυστυχώς ο GF τα σκάτ*σε! Τι άλλο να πούμε. Και για τους 2 οδηγούς η ομάδα προσπάθησε και έκανε το καλύτερο, πόσο μάλλον εντός έδρας. Τον ένα από 1ο τον βοήθησε να παραμείνει πρώτο, τον άλλο από 7ο τον βοήθησε να ανέβει 4ος, όμως εκείνος το κλότσησε. Πείτε και σε μένα να καταλάβω ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ σημείο ευθύνεται η ομάδα σήμερα.
Αυτά. Ίσως πονάει κάποιους που η Renault έχει προσπεράσει τους πάντες μέσα σε 3 χρόνια... 3 ΧΡΟΝΙΑ!!! Από το ενιαίο με τη Minardi, τώρα ρίχνει σχεδόν γύρο στον πολύ MS. Αυτό κι αν είναι επίδειξη δύναμης! Αν είναι αυτό που ενοχλεί το καταλαβαίνω.
Είχε καλέσει μετά τον Καναδά ο 'mschumacher' τον Τάκη να ανακαλέσει τα όσα ψευδή έλεγε στον αέρα για τις δοκιμές και τον Fisichella, αλλά δεν το έκανε. Αφήστε, καλύτερα... πλέον τη βρίσκω απίστευτα με τους διάφορους που εκνευρίζονται με τον Alonso και τη Renault. Τόσο αχώνευτο είναι, ε??
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Αυτά. Ίσως πονάει κάποιους που η Renault έχει προσπεράσει τους πάντες μέσα σε 3 χρόνια... 3 ΧΡΟΝΙΑ!!! Από το ενιαίο με τη Minardi, τώρα ρίχνει σχεδόν γύρο στον πολύ MS. Αυτό κι αν είναι επίδειξη δύναμης! Αν είναι αυτό που ενοχλεί το καταλαβαίνω.Tωρα εδω συμβαινουν 2 πραγματα.Αν το εξεταζεις απο βαθμολογικης πλευρας βιαζεσαι υπερβολικα να πεις τοσο μεγαλα λογια.Τωρα αν το κοιτας ουσιαστικα απο την ιμολα και μετα νομιζω οτι η renault δεν εχει σε καμια περιπτωση προσπερασει τη μακλαρεν.....
-
Εξαρτάται τι χρώτατος γυαλιά φοράει ο καθένας.
Στα μάτια μου, έφτασε ότι ναι μεν τη νίκη την πήρε ο Alonso, αλλά ο κυρίαρχος του αγώνα ήταν ο Raikkonen.
Αχ, τι μας έκανε πάλι η Mercendes...
-
δε ξέρω πόσο κυρίαρχος ήταν ο Ραίκκονεν αφού όταν βρέθηκε 2ος δε κατάφερε να κλείσει τη διαφορά. Αντιθέτως τα 30 δευτ. ή το ένα παραπάνω πιτ στοπ έγινε 15+ δευτ. μέχρι το πέσιμο της σημαίας. Ο Κίμι πίεζε στο τέλος όπως έκανε ο Αλόνσο στο Nurburgring?
-
Θέλω να δω στο lap chart τι έγινε εκεί - πολύ φοβάμαι ότι επαναπαύθηκε μετά την εξασφάλιση της 2ης θέσης ή έκοψε βλέποντας το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στα ελαστικά του Montoya
-
πάντως δε περίμενα τόσο πίσω τα Φεράρι... ίσως οφείλεται στη μεγάλη θερμοκρασία που δε την περίμεναν (50+). Μου άρεσε ο ΜΣ στο βάθρο που πήγε να λούσει τον Πρόστ με σαμπάνια....χεχε μου θύμησε παλιές εποχές!!! Το ωραίο (για μένα) είναι ότι ο ΜΣ ακόμα και σε δύσκολες εποχές (όσον αφορά τη βαθμολογική θέση) δεν χάνει το κέφι του.....
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Πείτε και σε μένα να καταλάβω ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ σημείο ευθύνεται η ομάδα σήμερα.Νομιζω υπηρξε προβλημα στο 2ο ανεφοδιασμο του, που εκτος απο τα 7 περιπου δευτερα που εχασε τον εβγαλε και πισω απο τον Button, που στη συνεχεια τον μπλοκαρε ασχημα για καμια 20αρια γυρους.
Γενικα παντως συμφωνω οτι βλεποντας τα δοκιμαστικα και μονο, οι 'οδηγαρες' GF και JPM φετος τρωνε γερη σφαλιαρα (για τον Rubens το ξεραμε ηδη). Και σημερα ο Kimi ξεκινησε δεν ξερω κι εγω ποσες θεσεις πισω απο τον JPM και μετα το 1ο pitstop τον ειχε περασει στο χαλαρο.
Επίσημο thread: GP Γαλλίας - Magny-Cours 2005