Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΡΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΚΑΜΕΡΕΣ!!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΡΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΚΑΜΕΡΕΣ!!!!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    12
    26
    811
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      abarth last edited by

      αυτο με το πιστολι στην ευθεια μετα την ασπροβαλτα ειναι κλασσικο... οποτε περναω απο κει ΠΑΝΤΑ υπαρχει καποιος να σημαδευει! και ειναι απαραδεκτο σε εκεινο το συγκεκριμενο σημειο!
      και κατι ασχετο... αν ειναι κανεις απο θεσσαλονικη, γνωριζει αν ξεκινησαν να λειτουργουν οι καμερες στον περιφεριακο??? ειναι τοποθετημενες εδω και παρα πολυ καιρο αλλα μεχρι τελευταια που ειχα ακουσει τις χρησιμοποιουσαν μονο για επιβλεψη της κυκλοφοριας. πριν λιγες μερες ομως ακουσα οτι καποιος φωτογραφηθηκε στο συγκεκριμενο σημειο!!! αν ειναι αληθεια προσεξτε γιατι το οριο για οσους δεν το εχουν παρατηρησει ειναι 90!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanos_astra last edited by

        μήπως είναι πιό σίγουρη η χρήση CB ή VHF αντί των radar detectors??

        περιμένω τις γνώμες σας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης thanos_astra έγραψε:
          μήπως είναι πιό σίγουρη η χρήση CB ή VHF αντί των radar detectors??

          περιμένω τις γνώμες σας...

          Με σκοπό τι ? Να πιάνεις κάποιες αρμονικές του σήματος του radar ? Δεν μου φαίνεται και πολύ 'σίγουρη' μέθοδος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            georgetabs last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:

            μήπως είναι πιό σίγουρη η χρήση CB ή VHF αντί των radar detectors??

            περιμένω τις γνώμες σας...

            Με σκοπό τι ? Να πιάνεις κάποιες αρμονικές του σήματος του radar ? Δεν μου φαίνεται και πολύ 'σίγουρη' μέθοδος...

            Για αλληλενημέρωση των οδηγών. Ναι, είναι το πιο ασφαλές. Άσε που αν κάποιος σε χτυπήσει και φύγει ειδοποιείς κάποιον προπορευόμενο, ή αστυνομία. Επίσης ειδοποιείς για κινούμενους κινδύνους...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thanos_astra last edited by

              εννοείται για αλληλοενημέρωση...
              νομίζω δεν υπάρχουν ούτε τα προβλήματα με τα laser, ούτε ο φόβος να σου βρούνε το radar και γενικά πιστεύω μπορείς να είσαι πιό σίγουρος από πιο νωρίς... Αρκεί βέβαια να υπάρχει ενημέρωση από άλλους.. δεν είχα ποτέ cb και δεν ξέρω λεπτομέρειες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vgrigoriou last edited by

                Εγω χρησιμοποιώ πολύ συχνά την εθνική οδό Αθήνα-Πύργου. Υπάρχουν το λιγότερο 3 κινητά μπλόκα μέχρι την Πάτρα, και 5 κάμερες και 2-3 μπλόκα από Πάτρα για Πύργο! Συνεπώς το ενδεχόμενο να διανύσεις την απόσταση των 310 χλμ, σε λιγότερο από 4 ώρες χωρίς να πάρεις κλήση, είναι ισοπίθανο με το ενδεχόμενο μια μαϊμού καθισμένη στην καρέκλα να γράψει σε γραφομηχανή την Οδύσσεια (όπως χαρακτηριστικά λέει και ένας καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο! ).
                Με έχουν γράψει 2,30 ώρα τα ξημερώματα γιατί πήγαινα στο ύψος της Ακράτας με 117χλμ/ωρα! Ναι, εκεί που ο δρόμος είναι 3 λωρίδες και με διάζομα είναι τρομερή ταχύτητα. Στα υπόλοιπα κομάτια που είναι δύο λωρίδες και χωρίς προστατευτικό στηθαίο, δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Απλά όπου υπάρχει έξοδος από την εθνική, βάζουν εντελώς ξαφνικά ένα όριο 80 και κάνουν χρυσές δουλειές.
                Στην Εθνική Πάτρα-Πύργου τώρα, τα φωτογραφικά ρανταρ κάνουν πάλι πλούσια τα ταμεία των δήμων. Ειδικά στην επικράτεια του δήμου Αμαλιάδας, τα μλόκα είναι το κάτι άλλο. Όλοι οι οδηγοί πριν από τα ραντάρ ''πλακώνονται'' στα φρένα δημιουργώντας σοβαρους κινδύνους.
                Τέλος με γράψανε και στην κακια σκάλα, στο ρεύμα εισόδου προς Αθήνα, για τί είχε ένα ηλίθιο όριο 70χλμ/ώρα και εγώ πήγαινα με 95!
                Το ερώρημα που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το εξής: Πως είναι δυνατό τα τελευταία χρόνια τα αυτοκίνητα να έχουν κάνει άλματα ως προς την ενεργητική τους ασφάλεια και τα όρια να παραμένουν ίδια. Φαίνεται πως είσαι το ίδιο ασφαλής να κινείσαι με ένα σκαραβαίο του 1960 και με ένα Golf του 2002!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sbouras last edited by

                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                  Μέσα στο τούνελ η ορατότητα είναι ΜΟΝΙΜΩΣ μειωμένη λόγω καυσαερίων, ενώ η θερμοκρασία είναι στο κέντρο του τούνελ 30-35 βαθμούς κελσίου (πιάνεις το τζάμι και είναι ζεστό) όταν έξω έχει -10. Δοκιμασμένο με το θερμόμετρο του Ίμπιζα, του ρολογιού χειρός μου (το είχα στερεωμένο απέξω) και τη Μερσεντές της μητέρας της κοπέλας μου.

                  Το βλέπω σαν έγκλημα να μην φτιάχνεται το τούνελ.

                  Εγώ πάντως μπήκα στο τούνελ με -1 και στην μέση έφτασε τους 25 βαθμούς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr