Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΜW Σειράς 1: Η αναγέννηση της πίσω κίνησης?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΒΜW Σειράς 1: Η αναγέννηση της πίσω κίνησης?
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 32
    • 33
    • 19 / 33
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    108
    653
    1470
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      montecarlo last edited by

      Toυλάχιστον στα 'μη κύρους' A3/Golf/A147 τα διακοσμιτικά είναι αλλουμινίου και όχι σκληρά πλαστικά βαμένα με ασημί μπογιά.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης m1234 έγραψε:

        Υψος από πίσω κάθισμα μέχρι οροφή (βλ. photo)
        A3 sportback 938
        BMW 1 967
        δηλαδή η BMW έχει και 3 εκατοστά παραπάνω από το 'ευρύχωρο' Α3!!!!
        Επιπλέον πλάτος πίσω καθισμάτων
        Α3 1360
        BMW 1414

        Αυτό δεν λέει τίποτα. Το πίσω κάθισμα της BMW δεν έχει αρκετό χώρο για τα γόνατα, και το τούνελ ουσιαστικά δεν αφήνει χώρο για τρίτο άτομο στη μέση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:

          σιγά το κύρος που έχει ή 1
          (γι'αυτούς/ες **που δεν ξέρουν **μπορεί)

          Tί εννοείς;

          Μόνο που τα 'τυποποιημένα' τα καταφέρνουν συνολικά καλύτερα

          Μπορεί, αλλά το 'συνολικά' είναι δευτερεύον για πολλούς

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης TGD έγραψε:

            Υψος από πίσω κάθισμα μέχρι οροφή (βλ. photo)
            A3 sportback 938
            BMW 1 967
            δηλαδή η BMW έχει και 3 εκατοστά παραπάνω από το 'ευρύχωρο' Α3!!!!
            Επιπλέον πλάτος πίσω καθισμάτων
            Α3 1360
            BMW 1414

            Αυτό δεν λέει τίποτα. Το πίσω κάθισμα της BMW δεν έχει αρκετό χώρο για τα γόνατα, και το τούνελ ουσιαστικά δεν αφήνει χώρο για τρίτο άτομο στη μέση.

            Τι τα ψάχνεις... Εχουν πει τόσοι άνθρωποι 'μπήκα στην 1 και δεν χωράω' και η απάντηση είναι 'Οποιος δεν το πιστεύει ας δει τα παρακάτω links'

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              m1234 last edited by

              Ο χρήστης TGD έγραψε:

              Υψος από πίσω κάθισμα μέχρι οροφή (βλ. photo)
              A3 sportback 938
              BMW 1 967
              δηλαδή η BMW έχει και 3 εκατοστά παραπάνω από το 'ευρύχωρο' Α3!!!!
              Επιπλέον πλάτος πίσω καθισμάτων
              Α3 1360
              BMW 1414

              Αυτό δεν λέει τίποτα. Το πίσω κάθισμα της BMW δεν έχει αρκετό χώρο για τα γόνατα, και το τούνελ ουσιαστικά δεν αφήνει χώρο για τρίτο άτομο στη μέση.

              Συμφωνώ μαζί σου ότι χρειάζονται κι αλλα στοιχεία για να είναι πλήρης η σύγκριση. Η απόσταση για τα γόνατα που είναι εξίσου σημαντική δεν αναφέρεται στα manual γιατι εξαρτάται από το πού βρίσκεται το μπροστινό κάθισμα. Όσο για το τρίτο άτομο νομίζω οτι σε κανένα από τα αμαξια που συζητάμε δεν θα βολευτει. Εγώ παράθεσα αυτά τα στοιχεία γιατι είμαι σίγουρος οτι με την πλύση εγκεφάλου που έχει γίνει για τους χώρους της 1 οι περισσότεροι θα πίστευαν ότι η το ύψος και το πλάτος των πίσω καθισμάτων θα ήταν το μισό(!!!) από ένα A3. Και αποδεικνύεται ότι στην 1 οι αποστάσεις αυτές είναι μεγαλύτερες. Επιπλέον τα νούμερα είναι κάτι πού κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει, αντιθέτως με τις γνώμες των περιοδικών που πολλές φορές μας πλασάρουν ότι θέλουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                montecarlo last edited by

                Παντως το δικό μου test ειναι να κάτσω μπροστά να ρυθμίσω την θέση και μετά να πάω πίσω...

                Στα A3/Α147 5d είμαι οκ , στην BMW 1 όχι.... μάλιστα μου μετέδιδε μια φοβερή κλειστοφοβία...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης technik έγραψε:

                  σιγά το κύρος που έχει ή 1
                  (γι'αυτούς/ες **που δεν ξέρουν **μπορεί)

                  Tί εννοείς;

                  Μόνο που τα 'τυποποιημένα' τα καταφέρνουν συνολικά καλύτερα

                  Μπορεί, αλλά το 'συνολικά' είναι δευτερεύον για πολλούς

                  για τους άσχετους/ες οποιαδήποτε BMW έχει 'κύρος' (αρκεί να χει το σήμα πάνω)

                  Αν το συνολικά είναι δευτερεύων, δεν είναι ολοκληρωμένο αυτοκίνητο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    isidoros last edited by

                    Καταρχήν συγνώμη για τα λάθος quote..(Κάποια στιγμή θα το πετύχω )

                    Δεύτερον θέλω την τεκμηριωμένη άποψή σας στην εξής ερώτηση:
                    Αν υπάρχουν κάποια πράγματα που διαφοροποιούν τη σειρά 1 σα φιλοσοφία από τα υπόλοιπα της κατηγορίας (εκτός άπο το σήμα, ίματζ και άλλα τέτοια που απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό με αυτές τις απαιτήσεις) είναι τα εξής 2:

                    1. Η κατανομή βάρους 50-50
                    2. Η πίσω κίνηση

                    Πιστεύετε ότι τα 2 αυτά στοιχεία εξυπηρετούν αποκλειστικά σκοπούς του μαρκετινγκ ή ότι έχουν να προσθέσουν κατι οδηγικά? (ειδικά το πρώτο)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης isidoros έγραψε:

                      1. Η κατανομή βάρους 50-50
                      2. Η πίσω κίνηση

                      Πιστεύετε ότι τα 2 αυτά στοιχεία εξυπηρετούν αποκλειστικά σκοπούς του μαρκετινγκ ή ότι έχουν να προσθέσουν κατι οδηγικά? (ειδικά το πρώτο)

                      Βεβαιότατα.

                      1. Η κατανομή μάζας 50-50 όπως έχει ξαναεπιωθεί δεν είναι η ιδανική για πισωκίνητο αυτοκίνητο αλλά για τετρακίνητο. Για πισωκίνητο είναι γύρω στο 42-58 (Ε/Π) η οποία (νομίζω πως) δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί σε μπροστομήχανο χάτσμπακ αυτοκίνητο ακόμα και με transaxle.

                      2. Με 115 ίππους η πίσω κίνηση μόνο μειονεκτήματα έχει (χώρους, βάρος, πολυπλοκότητα, κόστος) και κανένα πλεονέκτημα. Όταν παρουσιαστεί η M1 θα το ξανασυζητήσουμε αλλά και πάλι δεν μπορείς να συνδέσεις τη σχεδιαστική επιτυχία μιας σειράς με την απόδοση της κορυφαίας έκδοσης και μόνο.

                      Καλύτερη απόδειξη των παραπάνω από τους χρόνους στα Μέγαρα στο άρθρο που παρέθεσα πιο πριν δεν υπάρχει. 😉

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης isidoros έγραψε:
                        Καταρχήν συγνώμη για τα λάθος quote..(Κάποια στιγμή θα το πετύχω )

                        Δεύτερον θέλω την τεκμηριωμένη άποψή σας στην εξής ερώτηση:
                        Αν υπάρχουν κάποια πράγματα που διαφοροποιούν τη σειρά 1 σα φιλοσοφία από τα υπόλοιπα της κατηγορίας (εκτός άπο το σήμα, ίματζ και άλλα τέτοια που απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό με αυτές τις απαιτήσεις) είναι τα εξής 2:

                        1. Η κατανομή βάρους 50-50
                        2. Η πίσω κίνηση

                        Πιστεύετε ότι τα 2 αυτά στοιχεία εξυπηρετούν αποκλειστικά σκοπούς του μαρκετινγκ ή ότι έχουν να προσθέσουν κατι οδηγικά? (ειδικά το πρώτο)

                        Το αποτέλεσμα στο δρόμο μετράει (ή και στην πίστα) εκεί δεν δικαιολογεί σε τίποτα την πίσω κίνηση, διότι είναι αδύναμη. Απλώς 'έπρεπε' να είναι πισωκίνητη η 1 για 'παρασοδιακούς' λόγους. Η Merc που 'παραστράτησε' με την A-Class δεν την εμπόδισε να έχει μεγάλη εμπορική επιτυχία, άσχετα αν το αυτοκίνητο είναι yatabaza.

                        Δηλαδή αν ήταν μπροσθιοκίνητη η 1 θα το καταλάβαιναν πολλοί; Μόνο και μόνο επειδή θα ήταν BMW θα ήταν αρκετό. Ή μήπως αν ρωτήσεις τα Β.Π. κοριτσάκια (ναι είμαι ρατσιστής ) που την οδηγούν, ξέρουν που έχει την κίνηση;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          για τους άσχετους/ες οποιαδήποτε BMW έχει 'κύρος' (αρκεί να χει το σήμα πάνω)

                          Μα, οποιαδήποτε BMW έχει 'κύρος', αυτομάτως, λόγω σήματος

                          Τί εστί 'κύρος' ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                            Ή μήπως αν ρωτήσεις τα Β.Π. κοριτσάκια (ναι είμαι ρατσιστής ) που την οδηγούν, ξέρουν που έχει την κίνηση;

                            ...στον λεβιέ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thymios last edited by

                              Ikar Kyan συμφωνώ και με τους δυό σας...
                              Η 1 'έπρπεπε' να πισωκίνητη...Για να την πάρουν κάποιοι-ποιοί;Αυτοί που με τα ίδια πάνω κάτω φράγκα έπαιρναν ΜΧ 5, Gti πάσας προέλευσης και μη συνεχίσω όλη τη λίστα...

                              Όσον αφορά την κατανομή βάρους, το 50-50 μεταβάλλεται σχετικά εύκολα με δύο άτομα και τις αποσκευές τους.Ειδικά με φουλ φορτίο εύκολα ξεπερνά το ιδανικό 48-52.Επομένως τα 'οικογενειακά' πισωκίνητα, αυτά που τέλος πάντων είναι πιθανό να μεταφέρουν μεγάλο φορτίο, είναι καλό να μην φτάνουν το 48-52 χωρίς φορτίο.Ένα τέτοιο σκεπτικό-πέραν του μάρκετινγκ που συμφωνώ μαζί σας- είναι πιθανό να το σκέφτηκε η Bmw...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                droemmen last edited by

                                Ο χρήστης isidoros έγραψε:
                                Καταρχήν συγνώμη για τα λάθος quote..(Κάποια στιγμή θα το πετύχω )

                                Δεύτερον θέλω την τεκμηριωμένη άποψή σας στην εξής ερώτηση:
                                Αν υπάρχουν κάποια πράγματα που διαφοροποιούν τη σειρά 1 σα φιλοσοφία από τα υπόλοιπα της κατηγορίας (εκτός άπο το σήμα, ίματζ και άλλα τέτοια που απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό με αυτές τις απαιτήσεις) είναι τα εξής 2:

                                1. Η κατανομή βάρους 50-50
                                2. Η πίσω κίνηση

                                Πιστεύετε ότι τα 2 αυτά στοιχεία εξυπηρετούν αποκλειστικά σκοπούς του μαρκετινγκ ή ότι έχουν να προσθέσουν κατι οδηγικά? (ειδικά το πρώτο)

                                Σίγουρα τα τεχνικά που αναφέρεις διαφοροποιούν την BMW σε σχέση με τον ανταγωνισμό στα χαρτιά όμως. Αφού στο δρόμο οι υπόλοιπες επιλογές της BMW δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Θέλεις τουλάχιστον το δίλιτρο (και αν) για να καταλάβεις ότι αυτό που οδηγείς έχει πίσω κίνηση και τον 2.5 (θα 'θελα) για να την εκμεταλευτείς οδηγικά...
                                Όσο για το 50-50 μόνο θεωρητικό μπορεί να είναι το συμπέρασμα και η θεωρία λέει ότι το ιδανικό για πισωκίνητο απέχει από το 50-50...

                                Το θέμα λέγεται 'BMW 1 η αναγέννηση της πίσω κίνησης?' και νομίζω πως όλοι συμφωνούμε πως δεν είναι... τουλάχιστον σε σχέση με αυτό που οι περισσότεροι εννοούμε πισω κίνηση.
                                Η BMW με την 1 πέτυχε ακριβώς αυτό που ήθελε ένα ασφαλές, ποιοτικό αυτοκίνητο για όλους. Τώρα αν θέλει να το πουλήσει ως 'σπορ' αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και σίγουρα όχι των μηχανικών της.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  isidoros last edited by

                                  Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                  1. Η κατανομή μάζας 50-50 όπως έχει ξαναεπιωθεί δεν είναι η ιδανική για πισωκίνητο αυτοκίνητο αλλά για τετρακίνητο. Για πισωκίνητο είναι γύρω στο 42-58 (Ε/Π) η οποία (νομίζω πως) δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί σε μπροστομήχανο χάτσμπακ αυτοκίνητο ακόμα και με transaxle.

                                  Μπορείς να μου εξηγήσεις απλά αυτή η ιδανική αναλογία που λες από που προκύπτει; Μήπως έχεις κάποιο σχετικό link;

                                  Μια πρώτη μου απλοϊκή σκέψη είναι ότι όταν έχεις μια μάζα που περιστρέφεται γύρω άπό έναν άξονα, όσο πιο ομοιόμορφα είναι κατανεμημένη (π.χ. εδώ 50-50) τόσο πιο ομοιογενή συμπεριφορά έχει (εμπρός-πίσω μέρος του αυτοκινήτου)..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    isidoros last edited by

                                    Το πέτυχα το quote, τα BBCode έφταιγαν τελικά!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      montecarlo last edited by

                                      α) Τα απόλυτα F1 είναι πιο βαριά στον πίσω αξονα. Ειναι αποδεκτό οτι το 42/58 είναι καλύτερη κατανομή

                                      β) Αν με τοσο βαρύ όχημα και 115 άλογα νομίζεται οτι θα χαρηταί πισωκίνηση εισαστε οικτρά γελασμένοι... ασε που οι BMW ειναι στημένες υποστροφικά έτσι κι αλλιώς... ασυγκράτητα μούτρα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thymios last edited by

                                        Ο χρήστης isidoros έγραψε:

                                        1. Η κατανομή μάζας 50-50 όπως έχει ξαναεπιωθεί δεν είναι η ιδανική για πισωκίνητο αυτοκίνητο αλλά για τετρακίνητο. Για πισωκίνητο είναι γύρω στο 42-58 (Ε/Π) η οποία (νομίζω πως) δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί σε μπροστομήχανο χάτσμπακ αυτοκίνητο ακόμα και με transaxle.

                                        Μπορείς να μου εξηγήσεις απλά αυτή η ιδανική αναλογία που λες από που προκύπτει; Μήπως έχεις κάποιο σχετικό link;

                                        Μια πρώτη μου απλοϊκή σκέψη είναι ότι όταν έχεις μια μάζα που περιστρέφεται γύρω άπό έναν άξονα, όσο πιο ομοιόμορφα είναι κατανεμημένη (π.χ. εδώ 50-50) τόσο πιο ομοιογενή συμπεριφορά έχει (εμπρός-πίσω μέρος του αυτοκινήτου)..

                                        Με τη διαφορά ότι η περιστροφή δεν προκαλείται από το κέντρο μάζας του αυτοκινήτου, αλλά από δύο ή τέσσερα σημεία.Επομένως η περιστροφή τελικά ΔΕΝ είναι ομοιογενής.Πρέπει λοιπόν να λάβεις δύο σημεία υπόψη σου.Το κέντρο μάζας και το νοητό μέσο του τμήματος σύνδεσης των δυο τροχών.Αν λοιπόν σε ένα πισωκίνητο έχεις 50-50 κατανομή βάρους, θα υπάρχει μάζα απομακρυσμένη από το κέντρο των κινητήριων τροχών και θα προκαλέι ροπή αδράνειας.Αντίθετα με 48-52 τα δύο σημεία αυτά είναι ΄κοντά μεταξύ τους και μπορεί να θεωρηθεί οτι στο οριζόντιο επίπεδο 'συμπίπτουν' , περιορίζοντας τις ροπές αδράνειας
                                        Σε ένα τετρακίνητο τα δύο σημεία (σε κατακόρυφο άξονα) σχεδόν συμπίπτουν για 50-50, μια και το δεύτερο σημείο αυτή τη φορά είναι το 'κέντρο' και των τεσσάρων τροχών, βρίσκεται δηλαδή ουσιαστικά στο κέντρο του αυτοκινήτου.Στην περίπτωση των τετρακίνητων όμως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και την κατανομή της ισςχύος εμπρός΄-πίσω.Είναι πιθανό το 50-50 να διαφοροποιείται λίγο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          isidoros last edited by

                                          Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:

                                          Με τη διαφορά ότι η περιστροφή δεν προκαλείται από το κέντρο μάζας του αυτοκινήτου, αλλά από δύο ή τέσσερα σημεία.Επομένως η περιστροφή τελικά ΔΕΝ είναι ομοιογενής.Πρέπει λοιπόν να λάβεις δύο σημεία υπόψη σου.Το κέντρο μάζας και το νοητό μέσο του τμήματος σύνδεσης των δυο τροχών.Αν λοιπόν σε ένα πισωκίνητο έχεις 50-50 κατανομή βάρους, θα υπάρχει μάζα απομακρυσμένη από το κέντρο των κινητήριων τροχών και θα προκαλέι ροπή αδράνειας.Αντίθετα με 48-52 τα δύο σημεία αυτά είναι ΄κοντά μεταξύ τους και μπορεί να θεωρηθεί οτι στο οριζόντιο επίπεδο 'συμπίπτουν' , περιορίζοντας τις ροπές αδράνειας
                                          Σε ένα τετρακίνητο τα δύο σημεία (σε κατακόρυφο άξονα) σχεδόν συμπίπτουν για 50-50, μια και το δεύτερο σημείο αυτή τη φορά είναι το 'κέντρο' και των τεσσάρων τροχών, βρίσκεται δηλαδή ουσιαστικά στο κέντρο του αυτοκινήτου.Στην περίπτωση των τετρακίνητων όμως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και την κατανομή της ισςχύος εμπρός΄-πίσω.Είναι πιθανό το 50-50 να διαφοροποιείται λίγο

                                          Ήσουν κατατοπιστικότατος!
                                          Όμως, σύμφωνα με το συλλογισμό σου η ιδανική περίπτωση είναι η ταύτιση του κέντρου μάζας του αυτοκινήτου με το νοητό κέντρο που βρίσκεται επί του άξονα των τροχών που μεταδίδεται η κίνηση προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η ροπή αδράνειας. Επομένως και στα μπροστοκίνητα όσο πιο 'ανισομερής' είναι η κατανομή βάρους (π.χ. Alfa 147) τόσο πιο πολύ επιτυγχάνεται αυτός ο στόχος..
                                          Με αυτό το σκεπτικό η συγκεκριμένη διάταξη στην 116 είναι μειονέκτημα αντί για πλεονέκτημα!
                                          Γιατί δεν έχει κατακριθεί από τον ειδικό τύπο? (συμπεριλαμβάνονται και οι 4Τ)
                                          Γιατί όμως προσπάθησαν τόσο πολύ να το πετύχουν?(χαρακτηριστικό παράδειγμα το πόσο πολύ έχουν τραβήξει τον κινητήρα προς τα μέσα).
                                          Και γιατί προβάλλουν ένα 'μειονέκτημα τόσο πολύ'?
                                          Αν δεν κάνω λάθος πολλά (και ισχυρότερα από την 1) μοντέλα της BMW έχουν 50-50 κατανομή βάρους..
                                          Μήπως τελικά αυτή η διάταξη έχει κάποια πλεονεκτήματα? Κι αν ναι ποιά?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thymios last edited by

                                            Ο χρήστης isidoros έγραψε:

                                            Με τη διαφορά ότι η περιστροφή δεν προκαλείται από το κέντρο μάζας του αυτοκινήτου, αλλά από δύο ή τέσσερα σημεία.Επομένως η περιστροφή τελικά ΔΕΝ είναι ομοιογενής.Πρέπει λοιπόν να λάβεις δύο σημεία υπόψη σου.Το κέντρο μάζας και το νοητό μέσο του τμήματος σύνδεσης των δυο τροχών.Αν λοιπόν σε ένα πισωκίνητο έχεις 50-50 κατανομή βάρους, θα υπάρχει μάζα απομακρυσμένη από το κέντρο των κινητήριων τροχών και θα προκαλέι ροπή αδράνειας.Αντίθετα με 48-52 τα δύο σημεία αυτά είναι ΄κοντά μεταξύ τους και μπορεί να θεωρηθεί οτι στο οριζόντιο επίπεδο 'συμπίπτουν' , περιορίζοντας τις ροπές αδράνειας
                                            Σε ένα τετρακίνητο τα δύο σημεία (σε κατακόρυφο άξονα) σχεδόν συμπίπτουν για 50-50, μια και το δεύτερο σημείο αυτή τη φορά είναι το 'κέντρο' και των τεσσάρων τροχών, βρίσκεται δηλαδή ουσιαστικά στο κέντρο του αυτοκινήτου.Στην περίπτωση των τετρακίνητων όμως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και την κατανομή της ισςχύος εμπρός΄-πίσω.Είναι πιθανό το 50-50 να διαφοροποιείται λίγο

                                            Ήσουν κατατοπιστικότατος!
                                            Όμως, σύμφωνα με το συλλογισμό σου η **ιδανική περίπτωση είναι η ταύτιση του κέντρου μάζας του αυτοκινήτου με το νοητό κέντρο που βρίσκεται επί του άξονα των τροχών που μεταδίδεται η κίνηση προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η ροπή αδράνειας. Επομένως και στα μπροστοκίνητα όσο πιο 'ανισομερής' είναι η κατανομή βάρους (π.χ. Alfa 147) τόσο πιο πολύ επιτυγχάνεται αυτός ο στόχος..**Με αυτό το σκεπτικό η συγκεκριμένη διάταξη στην 116 είναι μειονέκτημα αντί για πλεονέκτημα!
                                            Γιατί δεν έχει κατακριθεί από τον ειδικό τύπο? (συμπεριλαμβάνονται και οι 4Τ)
                                            Γιατί όμως προσπάθησαν τόσο πολύ να το πετύχουν?(χαρακτηριστικό παράδειγμα το πόσο πολύ έχουν τραβήξει τον κινητήρα προς τα μέσα).
                                            Και γιατί προβάλλουν ένα 'μειονέκτημα τόσο πολύ'?
                                            Αν δεν κάνω λάθος πολλά (και ισχυρότερα από την 1) μοντέλα της BMW έχουν 50-50 κατανομή βάρους..
                                            Μήπως τελικά αυτή η διάταξη έχει κάποια πλεονεκτήματα? Κι αν ναι ποιά?

                                            Αυτό θα ίσχυε αν οι μη κινητήριοι τροχοί δε συμμετείχαν καθόλου στη διαδικασία στροφής.

                                            Φαντάσου κάτι τρελό:Αν δηλαδή στη στροφή ένα μπροστοκίνητο σήκωνε στον αέρα τους πίσω τροχούς, ώστε να ναι ανενεργοί πλήρως, τότε το ιδανικό θα ήταν η συγκέντρωση όλων των μαζών στο κέντρο των 2 εμπρόσθιων τροχών, καθώς η περιστροφή θα γινόταν περί το κέντρο (σχεδόν ) του μετατροχίου.

                                            Αλλά επειδή και οι μη κινητήριοι τροχοί συνεισφέρουν στη στροφή, ως σημεία επαφής και τριβής με το οδόστρωμα, και σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με τους κινητήριους τροχούς, έτσι προκύπτουν τα ποσοστά που θεωρούνται ως ιδανικά.Απλά στο προηγούμενο ποστ εσκεμμένα δεν αναφέρθηκα στους μη κινητήριους τροχούς, ώστε να είναι πιο κατανοητό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 19 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr