-
Για ρίξτε μια ματιά κι εδώ-΄σχετικά με το φιάσκο ΗΠΑ
-
Δεν ειμαι μηχανικος για να κρινω αν θα αποδωσουν οι αλλαγες, αλλα με μια πρωτη ματια τουλαχιστον 3 σημερινες πιστες (Μονακο, Ουγγαρια, Ιμολα) βγαινουν εξω μονο και μονο λογω πλατους μονοθεσιων.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δεν ειμαι μηχανικος για να κρινω αν θα αποδωσουν οι αλλαγες, αλλα με μια πρωτη ματια τουλαχιστον 3 σημερινες πιστες (Μονακο, Ουγγαρια, Ιμολα) βγαινουν εξω μονο και μονο λογω πλατους μονοθεσιων.Οχι δεν νομιζω, παλαιτοτερα τα μονοθεσια ηταν πιο φαρδια κ ετρεχαν σ αυτες τις πιστες κ το κυριοτερο χωρουσαν κ προσπερνουσαν!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δεν ειμαι μηχανικος για να κρινω αν θα αποδωσουν οι αλλαγες, αλλα με μια πρωτη ματια τουλαχιστον 3 σημερινες πιστες (Μονακο, Ουγγαρια, Ιμολα) βγαινουν εξω μονο και μονο λογω πλατους μονοθεσιων.EΠΙΤΕΛΟΥΣ.... (αν και εξαιρώ το Μονακο λόγω ιστορίας) πρεπει να βγουν κάποιες πίστες (ή να ξανα φτιαχτουν) γιατί δεν προσφέρουν σημεία για προσπεράσεις....
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Δεν ειμαι μηχανικος για να κρινω αν θα αποδωσουν οι αλλαγες, αλλα με μια πρωτη ματια τουλαχιστον 3 σημερινες πιστες (Μονακο, Ουγγαρια, Ιμολα) βγαινουν εξω μονο και μονο λογω πλατους μονοθεσιων.
Οχι δεν νομιζω, παλαιτοτερα τα μονοθεσια ηταν πιο φαρδια κ ετρεχαν σ αυτες τις πιστες κ το κυριοτερο χωρουσαν κ προσπερνουσαν!
Aκριβώς!
Θυμάμαι την McLaren του Senna τέλη 80 αρχές 90 ήταν αρκετά πλατιά... -
Τα πίσω λάστιχα μέχρι το 93 ήταν 18 ίντσες πάχος (και σλικ) μετά έγιναν 15, και σήμερα δεν ξέρω πόσο είναι...
Ε, 6 ίντσες από τα 2 λάστιχα είναι 15 πόντοι από μόνα τους!!!
-
Κιβώτιο ταχυτήτων
-Θα προμηθεύεται από τη FIA με προκαθορισμένες σχέσεις και διαφορικό. Οι εντολές αλλαγής σχέσης θα πρέπει να μεταφέρονται μηχανικά στο κιβώτιο.
-Ο συμπλέκτης θα πρέπει να είναι πεντάλ το οποίο θα μεταφέρει τις εντολές μηχανικά.Τι λέτε τώρα; Γιατί δεν γυρίζουμε και στα μηχανικά φρένα; Ξέρετε, συρματόσχοινο ή ντίζα, ταμπούρα αντί για δίσκους κτλ... Εντάξει, είπαμε!!! Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά ο συμπλέκτης δεν έχει εκλείψει και απ' το WRC; Επίσης, υπάρχει άλλο πρωτάθλημα μονοθεσίων με συμπλέκτη στα αυτοκίνητα;
-
Συμπλέκτης υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ!!!
Μόνο τα γκο-καρτ δεν έχουν (τα ρόταξ έχουν) και γιαυτό ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να σταματήσουν (ταχύτητα 0 χαώ) και να ΜΗΝ σβήσουν!! Τα βάζουν μπρος στα πιτς με σπρώξιμο και παίρνουν κινούμενη εκκίνηση.Ό,τι ξεκινάει από στάση ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ έχει συμπλέκτη.
Απλά αντί να είναι αυτόματος ο συμπλέκτης (απλοϊκά πχ όπως στα... παπάκια) θα ελέγχει ο οδηγός το πόσο, πώς και πότε.
-
The banking effect on tires
http://www.formula1.com/photos/ta_artic ... le_149.jpgTurn 13 at Indianapolis is the only real banked turn in Formula One racing and proved Michelin's undoing. With an angle of up to nine degrees, it demands a left-right compromise on suspension set-up. The left tyres take the heaviest strain, particularly their shoulders, with tyre temperature increasing in this area as a result (red spot). If this temperature is too high for too long, wear rates rise dramatically and can lead to failure. The tendency for teams to run low tyre pressures, allowing them to use stiffer suspension settings, would only exacerbate the problem
-
H FIA δήλωσε ότι η ανακοίνωση της ποινής για τις 7 ομάδες που αρνήθηκαν να τρέξουν στον προηγούμενο αγώνα, θα περιμένει μέχρι τον Σεπτέμβρη. Επίσης στις δηλώσεις του Μόσλευ ήταν μάλλον προφανές πως προσανατολίζονται πλέον σε χρηματικά πρόστιμα και όχι σε τιμωρία αφαίρεσης βαθμών ή αποκλεισμών από άλλους αγώνες.
Το σκεπτικό της FIA ήταν ότι θα πρέπει να περιμένουν να δουν ποια είναι τα βήματα που θα γίνουν για αποζημίωση των φιλάθλων. Αυτά τα βήματα έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται και από ότι φαίνεται η λογική πρυτανεύει και οι κινήσεις πλέον είναι στο κλίμα του 'να σώσουμε πλέον το άθλημα'.
Επιπλέον η FIA ανακοίνωσε ότι οι ομάδες κρίθηκαν αθώες για τις κατηγορίες της συνομωσίας, αλλά και της μη ενημέρωσης των αγωνοδικών για την μη συμμετοχή τους.
Ακολουθούν αναλυτικές δηλώσεις σύντομα! -
Δηλαδη για 2,5 περιπου μηνες θα βρισκονται 7 ομαδες και 1 εταιρια ελαστικων υπο ομηρια; Λαμπρα!!!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δηλαδη για 2,5 περιπου μηνες θα βρισκονται 7 ομαδες και 1 εταιρια ελαστικων υπο ομηρια; Λαμπρα!!!Eπισης η Μισελιν σε δημοσια ανακοινωση παραδεχεται το λαθος της.....το κειμενο ειναι στα αγγλικα γι'αυτο και δεν το ποσταρω.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δηλαδη για 2,5 περιπου μηνες θα βρισκονται 7 ομαδες και 1 εταιρια ελαστικων υπο ομηρια; Λαμπρα!!!Μήπως υπερβάλλεις λίγο;;
Χρηματικά πρόστιμα και απαλλαγή από τις βαρύτερες κατηγορίες δεν είναι δα και ομηρία!!! -
Όντως, σωστά κατά τη γνώμη μου δε θα παρθούν ακραία μέτρα... Μπορεί να μη μου άρεσε καθόλου η τακτική ομάδων και Michelin το τριήμερο του προηγουμένου αγώνα, αλλά μία αφαίρεση βαθμών θα είναι και άδικη, εκτός του ότι θα είναι κακή για το πρωτάθλημα (αυτό το τελευταίο θα το θεωρούσα δευτερεύον σε περίπτωση που η τιμωρία θα 'ταν δίκαια).
-
Μιας και αναφερθήκαμε στον Λάουντα στο θέμα της τηλεοπτικής κάλυψης:
Ο ΝΛάουντα υπεβλήθη σε εγχείρηση. Δεν καλοκατάλαβα τι ακριβώς, γιατί ψιλοχάζευα όταν το είπε ο εκφωνητής, μάλλον μπαϊπάς ήταν.
Η εγχείρηση πέτυχε, ο ασθενής αναρρώνει.
Ωραία κίνηση ήταν που το αυστριακό (για το οποίο συνσχολίασε το ΓκΠρι ΗΠΑ) μάζεψε κόσμο (διασήμους παλιούς της Φ1) να του ευχηθεί μέσω της τηλεόρασης.
Γελοίος άλλη μια φορά ο Μπριατόρε που ούτε λίγο ούτε πολύ του είπε call me niki!!! και συγκινητικός τουλάχιστον ο Στούκ, ο οποίος ήταν ένας από αυτούς που τον έβγαλαν από το αμάξι το καλοκαίρι του 76 στην πράσινη κόλαση! -
Εκλεισε και για του χρονου ο DC
http://www.itv-f1.com/Silverstone_news.aspx?type=SILVERSTONE_NEWS&PO_ID=33373 -
Ο Καψής στον Ολυμπιακό.
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Ο Καψής στον Ολυμπιακό.Πότε θα τον πετάξετε έξω;
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Ο Καψής στον Ολυμπιακό.
Πότε θα τον πετάξετε έξω;
Κλάψε κι άλλο.
ΜΠΟΥΥΥΥΥΥΥΥ!!! -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Ο Καψής στον Ολυμπιακό.
Πότε θα τον πετάξετε έξω;
Formula 1 - Διάφορα νέα