-
Αφορμή για αυτό το νέο thread στάθηκε το ήδη υπάρχον με θέμα 'Ο θρύλος Lancia Delta'. Εκεί λοιπόν η συζήτηση οδηγήθηκε κάποια στιγμή στο παρελθόν την Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και η αντιπαράθεσή της με το παρούσα κατάσταση. Πως προτιμάτε λοιπόν το Ιταλικό αυτοκίνητο; Όπως ήταν στο παρελθόν, αντικείμενο δηλαδή το οποίο αντιπροσώπευε το πάθος των μηχανικών/σχεδιαστών που το σχεδίσαν/δημιούργησαν, των οδηγών που το 'έτρεξαν' στους αγώνες και το μετουσίωσαν σε θρύλο της αυτοκίνησης και κατά συνέπεια σε ρομαντικό όνειρο για πολλούς νέους -και όχι μόνο- της εποχής; Ένα αντικείμενο το οποίο δε δημιουργούσε μονάχα όνειρα στείρας απόκτησης/ιδιοκτησίας αλλά όνειρα για τη ζωή γενικότερα και υποκινούσε τους θαυμαστές του (επαναλαμβάνω, όχι ιδιοκτήτες) σε ένα τρόπο ζωής που να συνάδει με τη γενικότερη φιλοσοφία των μηχανικών, σχεδιαστών, οδηγών αγώνων.
Ή μήπως το προτιμάτε ευνουχισμένο -κι όταν λέω ευνουχισμένο δεν εννοώ μόνο στα άλογα του 'κινητήρα'- ξεκομμένο από την ιστορία της αντίστοιχης φίρμας, 'βιδωμένο' στις αυστηρά τοποθετημένες ράγες της παγκοσμιοποίησης, των συνεργασιών, των κοινών πλατφορμών, των συγχωνεύσεων, των γραβατωμένων υπευθύνων των τμημάτων πωλήσεων;Προτιμάτε λοιπόν αυτή την Ιταλική αυτοκίνηση:
http://img185.echo.cx/img185/4737/2xgta2xabarthzagreb19779jo.jpg
http://img185.echo.cx/img185/6034/3gtas1jpg3wq.jpg
http://img185.echo.cx/img185/7238/38spa6h20041zo.jpg
http://img185.echo.cx/img185/1646/53573pm.jpg
http://img185.echo.cx/img185/9876/pedrob202087op.jpg
http://img185.echo.cx/img185/8809/photostudiogubbio01217fagioli2.jpgΉ αυτή;
-
Αφορμή για αυτό το νέο thread στάθηκε το ήδη υπάρχον με θέμα 'Ο θρύλος Lancia Delta'. Εκεί λοιπόν η συζήτηση οδηγήθηκε κάποια στιγμή στο παρελθόν την Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και η αντιπαράθεσή της με το παρούσα κατάσταση. Πως προτιμάτε λοιπόν το Ιταλικό αυτοκίνητο; Όπως ήταν στο παρελθόν, αντικείμενο δηλαδή το οποίο αντιπροσώπευε το πάθος των μηχανικών/σχεδιαστών που το σχεδίσαν/δημιούργησαν, των οδηγών που το 'έτρεξαν' στους αγώνες και το μετουσίωσαν σε θρύλο της αυτοκίνησης και κατά συνέπεια σε ρομαντικό όνειρο για πολλούς νέους -και όχι μόνο- της εποχής; Ένα αντικείμενο το οποίο δε δημιουργούσε μονάχα όνειρα στείρας απόκτησης/ιδιοκτησίας αλλά όνειρα για τη ζωή γενικότερα και υποκινούσε τους θαυμαστές του (επαναλαμβάνω, όχι ιδιοκτήτες) σε ένα τρόπο ζωής που να συνάδει με τη γενικότερη φιλοσοφία των μηχανικών, σχεδιαστών, οδηγών αγώνων.
Ή μήπως το προτιμάτε ευνουχισμένο -κι όταν λέω ευνουχισμένο δεν εννοώ μόνο στα άλογα του 'κινητήρα'- ξεκομμένο από την ιστορία της αντίστοιχης φίρμας, 'βιδωμένο' στις αυστηρά τοποθετημένες ράγες της παγκοσμιοποίησης, των συνεργασιών, των κοινών πλατφορμών, των συγχωνεύσεων, των γραβατωμένων υπευθύνων των τμημάτων πωλήσεων;Προτιμάτε λοιπόν αυτή την Ιταλική αυτοκίνηση:
http://img185.echo.cx/img185/4737/2xgta2xabarthzagreb19779jo.jpg
http://img185.echo.cx/img185/6034/3gtas1jpg3wq.jpg
http://img185.echo.cx/img185/7238/38spa6h20041zo.jpg
http://img185.echo.cx/img185/1646/53573pm.jpg
http://img185.echo.cx/img185/9876/pedrob202087op.jpg
http://img185.echo.cx/img185/8809/photostudiogubbio01217fagioli2.jpgΉ αυτή;
-
Αφορμή για αυτό το νέο thread στάθηκε το ήδη υπάρχον με θέμα 'Ο θρύλος Lancia Delta'. Εκεί λοιπόν η συζήτηση οδηγήθηκε κάποια στιγμή στο παρελθόν την Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και η αντιπαράθεσή της με το παρούσα κατάσταση. Πως προτιμάτε λοιπόν το Ιταλικό αυτοκίνητο; Όπως ήταν στο παρελθόν, αντικείμενο δηλαδή το οποίο αντιπροσώπευε το πάθος των μηχανικών/σχεδιαστών που το σχεδίσαν/δημιούργησαν, των οδηγών που το 'έτρεξαν' στους αγώνες και το μετουσίωσαν σε θρύλο της αυτοκίνησης και κατά συνέπεια σε ρομαντικό όνειρο για πολλούς νέους -και όχι μόνο- της εποχής; Ένα αντικείμενο το οποίο δε δημιουργούσε μονάχα όνειρα στείρας απόκτησης/ιδιοκτησίας αλλά όνειρα για τη ζωή γενικότερα και υποκινούσε τους θαυμαστές του (επαναλαμβάνω, όχι ιδιοκτήτες) σε ένα τρόπο ζωής που να συνάδει με τη γενικότερη φιλοσοφία των μηχανικών, σχεδιαστών, οδηγών αγώνων.
Ή μήπως το προτιμάτε ευνουχισμένο -κι όταν λέω ευνουχισμένο δεν εννοώ μόνο στα άλογα του 'κινητήρα'- ξεκομμένο από την ιστορία της αντίστοιχης φίρμας, 'βιδωμένο' στις αυστηρά τοποθετημένες ράγες της παγκοσμιοποίησης, των συνεργασιών, των κοινών πλατφορμών, των συγχωνεύσεων, των γραβατωμένων υπευθύνων των τμημάτων πωλήσεων;Προτιμάτε λοιπόν αυτή την Ιταλική αυτοκίνηση:
http://img185.echo.cx/img185/4737/2xgta2xabarthzagreb19779jo.jpg
http://img185.echo.cx/img185/6034/3gtas1jpg3wq.jpg
http://img185.echo.cx/img185/7238/38spa6h20041zo.jpg
http://img185.echo.cx/img185/1646/53573pm.jpg
http://img185.echo.cx/img185/9876/pedrob202087op.jpg
http://img185.echo.cx/img185/8809/photostudiogubbio01217fagioli2.jpgΉ αυτή;
-
Ενδεικτικά:
Stratos
037 (Beta)
S4 (Delta)για το όταν η αυτοκίνηση 'μιλάει'...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Αφορμή για αυτό το νέο thread στάθηκε το ήδη υπάρχον με θέμα 'Ο θρύλος Lancia Delta'. Εκεί λοιπόν η συζήτηση οδηγήθηκε κάποια στιγμή στο παρελθόν την Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και η αντιπαράθεσή της με το παρούσα κατάσταση. Πως προτιμάτε λοιπόν το Ιταλικό αυτοκίνητο; Όπως ήταν στο παρελθόν, αντικείμενο δηλαδή το οποίο αντιπροσώπευε το πάθος των μηχανικών/σχεδιαστών που το σχεδίσαν/δημιούργησαν, των οδηγών που το 'έτρεξαν' στους αγώνες και το μετουσίωσαν σε θρύλο της αυτοκίνησης και κατά συνέπεια σε ρομαντικό όνειρο για πολλούς νέους -και όχι μόνο- της εποχής; Ένα αντικείμενο το οποίο δε δημιουργούσε μονάχα όνειρα στείρας απόκτησης/ιδιοκτησίας αλλά όνειρα για τη ζωή γενικότερα και υποκινούσε τους θαυμαστές του (επαναλαμβάνω, όχι ιδιοκτήτες) σε ένα τρόπο ζωής που να συνάδει με τη γενικότερη φιλοσοφία των μηχανικών, σχεδιαστών, οδηγών αγώνων.
Ή μήπως το προτιμάτε ευνουχισμένο -κι όταν λέω ευνουχισμένο δεν εννοώ μόνο στα άλογα του 'κινητήρα'- ξεκομμένο από την ιστορία της αντίστοιχης φίρμας, 'βιδωμένο' στις αυστηρά τοποθετημένες ράγες της παγκοσμιοποίησης, των συνεργασιών, των κοινών πλατφορμών, των συγχωνεύσεων, των γραβατωμένων υπευθύνων των τμημάτων πωλήσεων;Αν και διαφωνώ με την συνολική σου τοποθέτηση, αφού θεωρώ το κείμενό σου υπερβολικά βαρύγδουπο και δογματικό, θα ήθελα να πω ότι σαφώς και προτιμώ την παλιά ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.
Χωρίς να έχω καλή γνώση της γενικότερης αυτοκινητιστικής ιστορίας, θέλω να πω ότι παλιά οι Ιταλοί βγάζανε φοβερά αυτοκίνητα.
Εγώ είχα ένα εντελώς ασήμαντο δείγμα της παλιάς ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το FIAT 127. Το αυτοκινητάκι πήγαινε ΠΑΡΑ πολύ καλά, ενώ το τιμόνι του ήταν απλά υπεράνω κριτικής. Ο κινητήρας του ήταν πολύ 'sturdy' και 'robust', αν και πάνω από κάποιο όριο στροφών λαχάνιαζε πολυ. Το σαζμάν του θεόκοντο και αρκετά καλό. Στα χαμηλά τραβούσε σαν μουλάρι.
Εν ολίγοις, το αμάξι εκτός από πολύ πρακτικό, οικονομικό και όμορφο στην όψη, ήταν και πραγματικό ΣΧΟΛΕΙΟ!Αχ! Ωραίες αναμνήσεις...
-
Πως μπορείς να με χαρακτηρίζεις δογματικό όταν ομολογουμένως δεν έχεις μελετήσει αυτοκινητιστική ιστορία και επομένως δεν είχες την ευκαιρία να διαπιστώσεις την πραγματική σημασία που είχε κάποτε αυτό το κουτί με τις τέσσερις ρόδες;
-
Μήπως ο ρομαντισμός μας τελείωσε και εδώ όπως έχει τελειώσει και σε άλλες εκδηλώσεις της ζωής μας ??
(Το φιλοσοφώ το θέμα, το ξέρω αλλά μήπως είναι αυτή η αλήθεια ?? )
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Μήπως ο ρομαντισμός μας τελείωσε και εδώ όπως έχει τελειώσει και σε άλλες εκδηλώσεις της ζωής μας ??(Το φιλοσοφώ το θέμα, το ξέρω αλλά μήπως είναι αυτή η αλήθεια ?? )
Μεσα εισαι....
Το θεμα, νομιζω, ειναι οτι αρχισαν να το καταλαβαινουν και οι Ιταλοι και βλεπω οτι αρχιζουν σιγα-σιγα και ειναι πιο προσεκτικοι και επιμελης στα προιοντα τους.
Τελειωσαν τα ''αποθεματικα'' που ειχαν συσσωρευσει απο το παρελθον και ειδαν οτι μονο με δαφνες του παρελθοντος μελλον δεν εχει.....
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Πως μπορείς να με χαρακτηρίζεις δογματικό όταν ομολογουμένως δεν έχεις μελετήσει αυτοκινητιστική ιστορία και επομένως δεν είχες την ευκαιρία να διαπιστώσεις την πραγματική σημασία που είχε κάποτε αυτό το κουτί με τις τέσσερις ρόδες;Χωρίς παρεξήγηση και με κάθε καλή διάθεση, κι εγώ βρήκα την τοποθέτησή σου λίγο μεροληπτική, κυρίως λόγω των φωτογραφιών που πόσταρες. Δεν είναι το Altea όλη η σύγχρονη ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία
Πάντως, κι εγώ προτιμώ την παλιά εποχή , με εξαίρεση τα ιταλικά supercars, τα οποία νομίζω ότι βρίσκονται σε (μακράν) καλύτερο επίπεδο από ποτέ (μιλάω για την πλειοψηφία, μη μου αρχίσετε με την Audi-oποίηση της Lamborghini )
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Πως μπορείς να με χαρακτηρίζεις δογματικό όταν ομολογουμένως δεν έχεις μελετήσει αυτοκινητιστική ιστορία και επομένως δεν είχες την ευκαιρία να διαπιστώσεις την πραγματική σημασία που είχε κάποτε αυτό το κουτί με τις τέσσερις ρόδες;
Χωρίς παρεξήγηση και με κάθε καλή διάθεση, κι εγώ βρήκα την τοποθέτησή σου λίγο μεροληπτική, κυρίως λόγω των φωτογραφιών που πόσταρες. Δεν είναι το **Altea **όλη η σύγχρονη ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία
Πάντως, κι εγώ προτιμώ την παλιά εποχή , με εξαίρεση τα ιταλικά supercars, τα οποία νομίζω ότι βρίσκονται σε (μακράν) καλύτερο επίπεδο από ποτέ (μιλάω για την πλειοψηφία, μη μου αρχίσετε με την Audi-oποίηση της Lamborghini )
ΑλΜΠέα, το άλλο είναι βανοειδές της ΣΕΑΤ!!!
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Μήπως ο ρομαντισμός μας τελείωσε και εδώ όπως έχει τελειώσει και σε άλλες εκδηλώσεις της ζωής μας ??(Το φιλοσοφώ το θέμα, το ξέρω αλλά μήπως είναι αυτή η αλήθεια ?? )
Όχι, ο ρομαντισμός μας δεν τελείωσε, ούτε θα τελειώσει. Ο άνθρωπος είναι ένα ον το οποίο έχει κάποιες εσωτερικές ανάγκες και κάποια χαρακτηριστικά. Δεν αλλάζουν αυτά τόσο εύκολα.
Η ζωή προχωράει πάντα προς τα εμπρός, έτσι απλά. Περνάμε από διάφορες φάσεις, όπως περνάει και κάποιος άνθρωπος φάσεις στην ζωή του.
Εμείς δεν ζούμε σε άλλη εποχή, η μοίρα μας μας έταξε σε αυτή, που λέει και το τραγούδι.
Δεν καταλαβαίνω τι με εμποδίζει να είμαι ρομαντικός, συναισθηματικός κ.τ.λ. στην σημερινή εποχή των ραγδαίων εξελίξεων, των κοσμογονικών αλλαγών.
Κάθε άνθρωπος ακολουθεί μια πορεία, κάνει κάποιες επιλογές και βάσει αυτών διαμορφώνει τον περίγυρό του. Δεν υπάρχουν, ούτε υπήρχαν καθολικά πράγματα.
Σίγουρα υπάρχει αλληλεπίδραση ανθρώπου-κοινωνικών συνθηκών-συστήματος, αλλά πάλι νομίζω ότι αυτό δεν είναι πρωταρχικής σημασίας.Σε ό,τι αφορά τον AlfaRomeo, έχω να πω πως διαφωνώ με αυτού του είδους τον συσχετισμό των εννοιών 'όνειρα', 'ρομαντισμός', 'παγκοσμιοποίηση' κ.τ.λ. με τα αυτοκίνητα. Τέτοιου είδους συσχετισμοί νομίζω πως δημιουργούν στρατόπεδα τύπου 'εμείς και οι άλλοι οι αλλωτριωμένοι'.
Το κουτί αυτό με τις 4 ρόδες είχε και θα έχει για 'μένα την δικιά του σημασία, για 'σένα επίσης την δικιά του σημασία. Και τότε (στα 'ρομαντικά' 60s, 70s) η πλειονόητα το έβλεπε απλά σαν μεταφορικό μέσο ή σαν μέσο επίδειξης, ή σαν μέσο απλού και εφήμερου ξεκ@υλώματος και τώρα γίνεται το ίδιο. Και στο μέλλον το ίδιο πιστέυω ότι θα γίνεται.Επειδή μόνο το προσωπικό μου στίγμα μπορώ να παραθέσω (δηλαδή εκφράζω ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ απόψεις), έχω να πω πως σαφώς και η αυτοκίνηση μπορεί να εμπνεύει έναν νέο, ώστε να ασχοληθεί με αγάπη και σοβαρά με αυτήν.
Από την άλλη όμως, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να μεμψιμοιρούμε.
Και σήμερα υπάρχουν πολύ καλά αυτοκίνητα, τα οποία πραγματικά επαναπροσδιορίζουν την έννοια της αυτοκίνησης, ενώ εμπνέουν κιόλας, π.χ. Lotus Elise (όλες οι εκδόσεις της), Peugeot 106 Rallye/GTI, Peugeot 306 Race, Τoyota Celica TS, Toyota MR2 κ.τ.λ. Πολλά από αυτά είναι και σε πολύ προσιτες τιμές.
Χώρια που, αν κάποιος έιναι να εμπνευστεί, θα εμπευστεί ακόμα και από το Dacia Liberty (έτσι λέγεται; ). Και αυτό νομίζω ότι είναι το σημαντικότερο.Και παλαιότερα πολλοί έπαιρναν τις ονειρεμένες τότε AlfaRomeo απλά για να κάνουν φιγούρα στην γκόμενά τους (εντελώς ταπεινά κίνητρα δηλαδή) και όχι επειδή ήταν 'εραστές' της αυτοκίνησης (όπως στερεοτυπικά σας αρέσει να λέτε). Πιστεύω δε, ότι τα ποσοστά των τότε ανθρώπων, που το κάνανε αυτό, ήτανε μεγαλύτερα από τα αντίστoιχα σημερινά, λόγω των κοινωνικών τότε συνθηκών.
Από την παρακολoύθηση του forum όλον αυτόν τον καιρό (σχεδόν έτος), έχω να πω πως πολλοί εδώ μέσα είναι εντελώς εγλωβισμένοι σε ανύπαρκτα στερεότυπα (π.χ. εραστής της αυτοκίνησης) και τα εξυπηρετούν αγογγύστως.
-
Προτιμω το παρελθον!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Πως μπορείς να με χαρακτηρίζεις δογματικό όταν ομολογουμένως δεν έχεις μελετήσει αυτοκινητιστική ιστορία και επομένως δεν είχες την ευκαιρία να διαπιστώσεις την πραγματική σημασία που είχε κάποτε αυτό το κουτί με τις τέσσερις ρόδες;
Χωρίς παρεξήγηση και με κάθε καλή διάθεση, κι εγώ βρήκα την τοποθέτησή σου λίγο μεροληπτική, κυρίως λόγω των φωτογραφιών που πόσταρες. Δεν είναι το Altea όλη η σύγχρονη ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία
Πάντως, κι εγώ προτιμώ την παλιά εποχή , με εξαίρεση τα ιταλικά supercars, τα οποία νομίζω ότι βρίσκονται σε (μακράν) καλύτερο επίπεδο από ποτέ (μιλάω για την πλειοψηφία, μη μου αρχίσετε με την Audi-oποίηση της Lamborghini )
Βασικά το όλο κείμενό μου καθώς και η αντιπαράθεση των φωτογραφιών που παρέθεσα είχαν μια κάποια ρητορική διάθεση. Όταν π.χ. ρωτάω τι προτιμάτε από τα δύο φυσικά και δεν το ρωτάω ώστε να βγάλω στατιστικά δείγματα, ούτε και να μου φύγει η απορία για το τι προτιμά ο καθένας. Θεωρούσα πως η μεγάλη πλειοψηφία όσων απαντούσαν θα προτιμούσαν την παλιά σχολή. Άρα ποιος ο λόγος της ερώτησης; Καθαρά η έναρξη γενικότερης συζήτησης σχετικά με το παρελθόν σε αντιπαράθεση με το παρόν και το μέλλον. Το ίδιο και για τις φωτογραφίες. Ήθελα να εξάψω το συναίσθημα των λατρών της ιταλικής αυτοκίνησης αντιπαραβάλλοντας το ζενίθ της παλιάς με το ναδίρ της καινούργιας σχολής.
-
Mια ερώτηση, πόσο χρονών είστε?
Ενδιαφέροντα αυτοκίνητα υπάρχουν και σήμερα, απλά δεν είναι Ιταλικά.
Πάρτε για παράδειγμα τη Mazda με τα MX5 και RX8. -
Από την παρακολoύθηση του forum όλον αυτόν τον καιρό (σχεδόν έτος), έχω να πω πως πολλοί εδώ μέσα είναι εντελώς εγλωβισμένοι σε ανύπαρκτα στερεότυπα(π.χ. εραστής της αυτοκίνησης) και τα εξυπηρετούν αγογγύστως.
Μπορείς να δώσεις τη δική σου εκδοχή σχετικά με την έννοια της αυτοκίνησης;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Mια ερώτηση, πόσο χρονών είστε?Ενδιαφέροντα αυτοκίνητα υπάρχουν και σήμερα, απλά δεν είναι Ιταλικά.
Πάρτε για παράδειγμα τη Mazda με τα MX5 και RX8. -
ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ, ΑΡΧΙΚΑ ΘΑ ΠΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ALFA ROMEO ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΜΑ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ , ΝΟΙΩΣΕΙ , ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΓΕΥΤΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΙΤΑΛΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ.ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΝΑΠΟΛΟΥΝ ΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ ΑΠΟΔΕΧΕΣΘΑΙ.ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΕΝΔΟΞΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΑΝ ΕΜΑΣ ΑΓΟΡΑΖΕ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΤΟΙΜΕΣ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΜΙΑ ΑΛΦΑ DUETTO,SPRINT,GIULIA ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠ'ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΙΑ GT,147 GTA ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.ΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΛΦΑ?ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΑΛΦΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ALFA ROMEO.ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΑΤΩΝ ΛΑΝΤΣΙΑ.ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ASTON MARTIN ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ LANCIA ΠΟΥ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΕΛΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΦΑ .Π.Χ. FLAMINIA ZAGATO+SPYDER,AURELIA,FULVIA,FLAVIA ,ARDEA KAI ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΕΣ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ BMW 2002 T VS ALFA VELOCE ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.[/quote]
-
ΜΙΑ ΑΛΦΑ DUETTO,SPRINT,GIULIA ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠ'ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΙΑ GT,147 GTA ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.ΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΛΦΑ?ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΑΛΦΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ALFA ROMEO.
Σωστή η λογική σου. Όμως. Κάτι του οποίου το επίπεδο είναι ήδη πεσμένο και συνεχίζει να φθίνει δε σημαίνει ότι μπορεί να φθίνει επ' άπειρον. Η φθορά είναι μια διαδικασία οι επιμέρους επιπτώσεις της οποίας προστίθενται και εν τέλει η φθορά καταλήγει να είναι μη αναστρέψιμη!
Άρα ναι μεν το 2020 θα λέμε 'αχ, που είναι εκείνη η υπέροχη 156', όμως δεν θα πάψει να ισχύει το ότι το επίπεδο της 156 ήταν ήδη πεσμένο σε σχέση με εκείνο παλιότερων ακόμη μοντέλων. Ελπίζω να έγινα κατανοητός... -
Πάντως, για να δώσω κι ένα ελαφρώς διαφορετικό τόνο στο thread, προτιμώ την παλιότερη εποχή σε σχέση με τη σημερινή ΜΟΝΟ στην ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία (και μόνο σε πιο συμβατικά μοντέλα, όχι σε supercars). Αν μιλάμε για άλλες βιομηχανίες, τότε προτιμώ τη σημερινή εποχή, μακράν!!
-
ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΝ ΜΕΡΗ.ΜΙΑ 147 ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ 147 ΕΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ.ΜΙΑ 156 ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΛΙΓΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ 159.ΑΣΦΑΛΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΚΤΙΜΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΛΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ.3 ΦΟΡΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ.ΑΡΧΙΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ 155 ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ 156.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΠΩ ΚΑΤΙ . ΛΑΘΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΜΙΚΡΗ ΓΚΑΜΑ.ΑΛΛΑ Η ALFA ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ . Η LANCIA ΜΕ ΤΙΣ HF,INTEGRALE,HPE ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝ ΒΓΕΙ ΘΑ ΣΤΗΡΙΧΤΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ YPSILON SPORT . ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙ ΛΑΝΤΣΙΑ?ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΙΣΩ?
Ιταλική αυτοκίνηση. Παρελθόν, παρόν και μέλλον.