-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...μεταξύ των 2 για μένα το Picanto είναι πιο όμορφο και πιο πρακτικό!Να συμπληρώσω τον corsair ότι στο 5θυρο Αygo τα παράθυρα στις πίσω πόρτες ανοίγουν όπως στα τρίθυρα δηλ προς τα έξω και όχι προς τα κάτω.
Επίσης το εσωτερικό του είναι χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ!
Αυτός που το σχεδίασε ήταν μεθυσμένος σίγουρα...απαίσιο!Anyway Picanto is my choice.
πάντως δεν ήταν ιάπωνας! τον εσωτερικό σχεδιασμό των τριδύμων τον ανέλαβαν... Γάλλοι για να δώσουν 'ευρωπαϊκό αέρα'
anyway, ακόμα και σ'αυτη την κατηγορία είμαι υπέρ του κινητήρα, που είναι πολύ εξελιγμένος τεχνολογικά κι ο ελαφρύτερος κινητήρας παραγωγής σε αυτοκίνητα. Αν τα 'άλλα' είναι φτηνότερα, κάποιο από τ'άλλα, για την ώρα Aygo.
-
Eγώ πάλι νομίζω ότι το εσωτερικό επιμελήθηκαν οι Ιάπωνες...
Τέλος πάντων,μέχρι της ελεύσεως Panda με ισχυρότερο βενζινοκινητήρα,η επιλογή πάει στο Picanto..
-
Πάντως προσωπικά κάτι αδικαιολόγητες (για εμένα) ματζιριές του Aygo μάλλον θα μ' έκαναν να κοιτάξω κατά ΚΙΑ μεριά... Πόσο θα κόστιζε ένας ακόμα διακόπτης για τα ηλεκτρικά παράθυρα (για παράδειγμα);;;
Και η τιμή του δεν είναι και ιδιαίτερα χαμηλή...
Το Picanto έχει καλό κινητήρα, καλό εξοπλισμό και κοστίζει όσο το γυμνό Aygo... Το ίδιο και το Panda (το 1,2 αν δεν κάνω λάθος βγαίνει στα 9.000 περίπου)
-
Το Picanto και για μένα είναι από τα αγαπημένα μου τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά για την καθαρά αστική χρήση. Από κει και πέρα το aygo, ξεχωρίζει για το πρωτότυπο σχήμα του αλλά από την άλλη με απογοήτευσε το εσωτερικό του. Δεν ξέρω πως θα πάει από τριγμούς στο ταμπλό, περίμενα κάτι καλύτερο μέσα από την toyota. Οπότε η επιλογή μου πάει στον Κορεάτη μέχρι ελεύσεως των μικρών Γάλλων
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Το Picanto και για μένα είναι από τα αγαπημένα μου τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά για την καθαρά αστική χρήση. Από κει και πέρα το aygo, ξεχωρίζει για το πρωτότυπο σχήμα του αλλά από την άλλη με απογοήτευσε το εσωτερικό του. Δεν ξέρω πως θα πάει από τριγμούς στο ταμπλό, περίμενα κάτι καλύτερο μέσα από την toyota. Οπότε η επιλογή μου πάει στον Κορεάτη μέχρι ελεύσεως των μικρών Γάλλωνπόσο διαφορετικά θα είναι τα υπόλοιπα 'δίδυμα' μέσα; Τα τρίδυμα θα είναι και μία πολύ καλή άσκηση marketing. Ήδη τα πρώτα φαινόμενα έχουν εμφανιστεί
90% των μηχανικών μερών είναι κοινά! και καθόμαστε να συζητάμε για 'toyota' 'peugeot' και 'citroen'
έχει πολύ ενδιαφέρον πάντως το γεγονός ότι προτιμάται ένα κορεάτικο, έναντι ενός καταξιωμένου 'ονόματος' λόγω... εμφάνισης ή 'ποιότητας' πλαστικών!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το Picanto και για μένα είναι από τα αγαπημένα μου τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά για την καθαρά αστική χρήση. Από κει και πέρα το aygo, ξεχωρίζει για το πρωτότυπο σχήμα του αλλά από την άλλη με απογοήτευσε το εσωτερικό του. Δεν ξέρω πως θα πάει από τριγμούς στο ταμπλό, περίμενα κάτι καλύτερο μέσα από την toyota. Οπότε η επιλογή μου πάει στον Κορεάτη μέχρι ελεύσεως των μικρών Γάλλων
πόσο διαφορετικά θα είναι τα υπόλοιπα 'δίδυμα' μέσα; Τα τρίδυμα θα είναι και μία πολύ καλή άσκηση marketing. Ήδη τα πρώτα φαινόμενα έχουν εμφανιστεί
90% των μηχανικών μερών είναι κοινά! και καθόμαστε να συζητάμε για 'toyota' 'peugeot' και 'citroen'
έχει πολύ ενδιαφέρον πάντως το γεγονός ότι προτιμάται ένα κορεάτικο, έναντι ενός καταξιωμένου 'ονόματος' λόγω... εμφάνισης ή 'ποιότητας' πλαστικών!
Το ότι το ένα είναι kia και το άλλο είναι toyota, δεν σημαίνει ότι παντού και πάντα ένα Kia θα είναι πάντα χειρότερο από ένα toyota Μπορεί κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο της kia να είναι συνολικά καλύτερο από το αντίστοιχο της toyota. Που είναι το περίεργο ?? Πρέπει να βάζουμε ετικέτες πάντα ??
Ναι, σαφώς και η εμφάνιση αλλά και η ποιότητα πλαστικών παίζουν σημαντικό ρόλο για την επιλογή ενός αυτοκινήτου, πέρα από ολα τα άλλα όπως τιμή, οδική συμπεριφορά κλπ κλπ
-
Kαλά, τα 3 αυτοκίνητα είναι ίδια, και επειδή όταν κυκλοφορήσουν και τα 3 το Σιτροέν θα είναι το πιο φτηνό, πιστεύω θα αποτελεί την καλύτερη επιλογή.
Πάντως μου κάθεται πολύ άσχημα που δεν έχει διακόπτη για το δεξιά παράθυρο ο οδηγός. Είπαμε να μειώνουν το κόστος αλλά όχι θυσιάζοντας στοιχειώδη εξοπλιστικά στοιχεία!
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Το ότι το ένα είναι kia και το άλλο είναι toyota, δεν σημαίνει ότι παντού και πάντα ένα Kia θα είναι πάντα χειρότερο από ένα toyota Μπορεί κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο της kia να είναι συνολικά καλύτερο από το αντίστοιχο της toyota. Που είναι το περίεργο ?? Πρέπει να βάζουμε ετικέτες πάντα ??
Ναι, σαφώς και η εμφάνιση αλλά και η ποιότητα πλαστικών παίζουν σημαντικό ρόλο για την επιλογή ενός αυτοκινήτου, πέρα από ολα τα άλλα όπως τιμή, οδική συμπεριφορά κλπ κλπ
not for all κι ειδικά σε αυτή την κατηγορία, παίζουν κι άλλα ρόλο, όπως κατανάλωση και κόστος χρήσης
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το ότι το ένα είναι kia και το άλλο είναι toyota, δεν σημαίνει ότι παντού και πάντα ένα Kia θα είναι πάντα χειρότερο από ένα toyota Μπορεί κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο της kia να είναι συνολικά καλύτερο από το αντίστοιχο της toyota. Που είναι το περίεργο ?? Πρέπει να βάζουμε ετικέτες πάντα ??
Ναι, σαφώς και η εμφάνιση αλλά και η ποιότητα πλαστικών παίζουν σημαντικό ρόλο για την επιλογή ενός αυτοκινήτου, πέρα από ολα τα άλλα όπως τιμή, οδική συμπεριφορά κλπ κλπ
not for all κι ειδικά σε αυτή την κατηγορία, παίζουν κι άλλα ρόλο, όπως κατανάλωση και κόστος χρήσης
Φίλε ikar, συμφωνώ με το κόστος χρήσης αλλά και την κατανάλωση γι'αυτήν την κατηγορία, αλλά όπως και να το κάνουμε το να έχει ένα αυτοκίνητο έστω και αυτής της κατηγορίας μία αποδεκτή ποιότητα είναι κάτι που το κοιτάς και αυτό σαν υποψήφιος αγοραστής
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πάντως προσωπικά κάτι αδικαιολόγητες (για εμένα) ματζιριές του Aygo μάλλον θα μ' έκαναν να κοιτάξω κατά ΚΙΑ μεριά... Πόσο θα κόστιζε ένας ακόμα διακόπτης για τα ηλεκτρικά παράθυρα (για παράδειγμα);;;Και η τιμή του δεν είναι και ιδιαίτερα χαμηλή...
Το Picanto έχει καλό κινητήρα, καλό εξοπλισμό και κοστίζει όσο το γυμνό Aygo... Το ίδιο και το Panda (το 1,2 αν δεν κάνω λάθος βγαίνει στα 9.000 περίπου)
poio panda? ektos tou oti einai xaaalia se sxima, to akribinan kai i basiki ekdosi den exei idrayliko!opote pas me ydrauliko sta 10.400euro!!!oxi kai tosa polla gia ena kakomoutsouno(kathara upokeimeniki apopsi) fiataki!!!
pantos to parathiro tou sunodigou den me noiazei giati i basiki ekdosi pou skeftomai den exei ilektrika parathira katholou! -
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Φίλε ikar, συμφωνώ με το κόστος χρήσης αλλά και την κατανάλωση γι'αυτήν την κατηγορία, αλλά όπως και να το κάνουμε το να έχει ένα αυτοκίνητο έστω και αυτής της κατηγορίας μία αποδεκτή ποιότητα είναι κάτι που το κοιτάς και αυτό σαν υποψήφιος αγοραστής
δεν νομίζω να έγραψε κανείς ότι τρίζει ολόκληρο το αυτοκίνητο Άρα ποιότητα υπάρχει. Εμφάνιση δεν έχουν τα πλαστικά και 'ακριβό' υλικό
-
Σημερα πρωί-πρωί ειδα το Aygo εξω απο την autoland στο Γαλατσι..... , ετυχε λογο οτι ο παιδικος σταθμος ειναι απεναντι.
Λοιπον εξωτερικα θεωρω οτι το σχεδιο του ειναι μακραν το καλυτερο της κατηγοριας του, καμια σχεση με λεωφοριαακια στυλ panda, και κλασικα σχεδια picando ,μοντερνο και ελκυστικό, το ειχαν μαλιστα και σε ενα απαλο μπλε ανοικτο , πολυ ωραιο , οι χωροι του δεν μου φανηκαν τοσο μικροι οσο λενε, ο εσωτερικος σχεδιασμος ειναι μια χαρα, μονο εκεινο το στροφομετρο πανω απο το καντερ ειναι λιγο σαν κερατο .
Ποιοτητα δεν ξερω ,δεν μπηκα μεσα.....
Σε αυτη την κατηγορια μην περιμενετε και πολλα πραγματα, απλα να ειναι ανεκτα και λειτουργικα εχει σημασια.
Mην ξεχνατε τον προσανατολισμο του που ειναι καθαρα πολης με μηκος μολις 3,40 το matiz παραδειγμα ειναι πιο μακρυ κατα 9 εκατοστα.
Με λιγα λογια μου αρεσε πολυ , και με χαλασε πολυ η τιμη του σε καλο εξοπλισμο σχεδον 11,000 ... ειναι παρα πολα οταν πχ το αλτο κομπλε κανει 8700 και το κια περιπου 9000... μεγαλες διαφορες που δεν μπορεις να αγνοηισεις οσο καλη διαθεση και να εχεις.
-
Την προηγουμενη εβδομαδα νοικιασα για μια εβδομαδα το Panda 1.2 σε νησι. Πρακτικο, αξιοπρεπες σε χωρους και επιταχυνσεις, ομορφο μεσα κι εξω. ΑΛΛΑ:
Σε αυτοκινητο με μονο 30.000 χλμ:- Δεν κρατουσε ρελαντι οταν ειχες ανοιχτο το A/C και εσβηνε σχεδον σε καθε σταση
- Ο εσωτερικος καθρεφτης μου μεινε στο χερι...
- Το παλικαρι απο τις ενοικιασεις μου ειπε οτι παρουσιαζουν προβλημα με το βεντιλατερ του ψυγειου, το οποιο δεν λειτουργει (κατα τα λοιπα το εκθειασε).
Ξερει κανεις ποτε ερχονται τα C1 - 107;;;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Φίλε ikar, συμφωνώ με το κόστος χρήσης αλλά και την κατανάλωση γι'αυτήν την κατηγορία, αλλά όπως και να το κάνουμε το να έχει ένα αυτοκίνητο έστω και αυτής της κατηγορίας μία αποδεκτή ποιότητα είναι κάτι που το κοιτάς και αυτό σαν υποψήφιος αγοραστής
δεν νομίζω να έγραψε κανείς ότι τρίζει ολόκληρο το αυτοκίνητο Άρα ποιότητα υπάρχει. Εμφάνιση δεν έχουν τα πλαστικά και 'ακριβό' υλικό
Προφανως δεν εχετε μπει σε μικρο αμαξι να δεις τριξιματα αλλα και κραδασμους......σε παλαιοτερα μοντελα πιο πολυ, τωρα σε αυτα που εινα ι καινουργεια δεν νομιζω να εχει τετοια θεματα, αλλα μην εχετε την αυταπατη οτι το ΚΙΑ θα τριζει, αν τριζουν, λιγοτερο απο το aygo.
-
Σε αυτή την κατηγορία, φθηνές αλλά αξιόπιστες εναλλακτικές προτάσεις αποτελούν το Cuore και το Alto...
-
Ενδιαφέρον το βλέπω το Aygo, θέλω να το επεξεργαστώ και από κοντά μέσα έξω για σχόλια. Από περιέργεια και ένα test drive.
Προς στιγμήν ψηφίζω Panta λόγω της απόλυτα απροβλημάτιστης συνύπαρξης που είχαμε για 6 χρόνια και με Seicento και με Punto. Και το Panta σε σχέση με το Seicento είναι ένα σκαλί πάνω σε πρακτικότητα.
Μην κρίνετε από τα ενοικιαζόμενα. Είχα νοικιάσει Alto με 20.000Km το οποίο έσβηνε από μόνο του στην πορεία και δεν έπαιρνε με τίποτα πάλι. Το δε κάθισμα του οδηγού κουνιόταν σε υπερβολικό βαθμό! Πρόκειται όμως για το πιο αξιόπιστο και απροβλημάτιστο μικρό αυτοκίνητο κατά τη γνώμη μου. -
Cookie 2... το αν το Panda ειναι ασχημο η οχι, ειναι υποκειμενικο θεμα, παντως οι πωλησεις του δειχνουν οτι ο κοσμος το βρισκει πολυ ενταξει οχημα. Επιπροσθετα, ολα μα ολα τα Panda εχουν ηλεκτρικο τιμονι... Μπες τουλαχιστον στον κοπο να διαβασεις τα τεχνικα χαρακτηριστικα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Cookie 2... το αν το Panda ειναι ασχημο η οχι, ειναι υποκειμενικο θεμα, παντως οι πωλησεις του δειχνουν οτι ο κοσμος το βρισκει πολυ ενταξει οχημα. Επιπροσθετα, ολα μα ολα τα Panda εχουν ηλεκτρικο τιμονι... Μπες τουλαχιστον στον κοπο να διαβασεις τα τεχνικα χαρακτηριστικα...corsair, to eipa oti einai upokeimeniki mou gnomi i omorfia tou panda! mpes sto kopo na diabazeis to post mou olokliro. Oi poluseis makari na pane kala , alla ego 10.400euro den tha edina gia to sugkekrimeno autokinito. Pantos mpika ston kopo na pao stin antiprosopia na rotiso gia to timoni, apo ekei enimerothika kai me 8.000 den exei ilektriko!
-
Ο χρήστης cookie2 έγραψε:
corsair, to eipa oti einai upokeimeniki mou gnomi i omorfia tou panda! mpes sto kopo na diabazeis to post mou olokliro.
Μα ολοκληρο το διαβασα... απλα επαναλαβα την υποκειμενικοτητα
Ααα και τελικα, ειχες δικιο... εγω ημουν ο ο ανενημερωτος της υποθεσης... το βγαλανε το Panda και σε ξεφτυλε εκδοση χωρις υποβοηθηση απο οτι βλεπω στο ολοκαινουργιο site τους. Mea Culpa Tiger
-
Σχετικά με το θέμα....
Σήμερα μπήκα σε ένα Μatiz. Φτηνό (κάπου στα 8,5Κ το 800ράκι),
οικονομικό, μικρό κτλ...Αλλά, μιας και θίξατε το θέμα 'ποιότητα & πλαστικά',
το εσωτερικό του -κατα τα άλλα συμπαθέστατου- Μatiz,
μου θύμισε τα πλαστικά τάπερ της μάνας μου κάθε φορά που στέλνει δέμα (με φαγητά)...
aygo VS picanto