Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LANCIA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LANCIA FORUM
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 75
    • 76
    • 2 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    1510
    8979
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Αμαν βρε sakiss με την υπογραφη σου !!!Μας κολαζεις καθε φορα!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Παρασκευή 24/6, Ράλλυ Ακρόπολις, Παύλιανη.

        http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 143%29.jpg

        http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 144%29.jpg

        Το αυτοκίνητο ήταν ρέπλικα αλλά με τα πάντα μέσα (μπάκετ, ζώνες, halda κλπ). Κούκλα!

        (οι φωτό είναι από κινητό, τις αναλογικές δεν τις έχω εμφανίσει ακόμη)

        1 Reply Last reply Reply Quote 10
        • S
          skye last edited by

          Παιδιά με τρελάνατε με τις φώτο..
          Με αυτό το ονειρο ζούσα και ζω..
          Τη stratos την οδηγώ που και που..
          (στον ύπνο μου και στα ηλεκτρονικά)
          Πάω σε μια γωνιά να κλάψω τη μοιρα μου

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            mad-magitis-mega last edited by

            Ο χρήστης spiros έγραψε:
            Mια απορια. Ολα αυτα τα θυμασαι απο μνημης ή τα βρισκεις καπου? Ειναι εντυπωσιακο αν τα θυμασαι!

            χαχαχαχαχα

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • M
              meco last edited by

              Ο χρήστης cmarin έγραψε:
              Παρασκευή 24/6, Ράλλυ Ακρόπολις, Παύλιανη.

              Περάσαμε και εμείς από εκεί και την είδαμε, αλλά δεν είχα μπαταρία για να σε πάρω τηλέφωνο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • C
                cmarin last edited by

                Ο χρήστης meco έγραψε:

                Παρασκευή 24/6, Ράλλυ Ακρόπολις, Παύλιανη.

                Περάσαμε και εμείς από εκεί και την είδαμε, αλλά δεν είχα μπαταρία για να σε πάρω τηλέφωνο...

                Έλα ρε Μιχάλη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Να είναι πάντα καλά οι δημιουργοί του για το δώρο που έκαναν στην αυτοκίνηση, να ξεκουμπιστούν οι καρεκλοκένταυροι χαρτογιακάδες που έθαψαν το χρυσάφι που παρέλαβαν και κατέστρεψαν ότι πολυτιμότερο, την ίδια τους την ιστορία...

                  Εδώ κάνεις λάθος. Αυτοί που έφτιαξαν την ιστορία της Άλφα Ρομέο, της Λάντσια και της Φίατ (γιατί και η Φίατ έχει ιστορία και μεγάλη μάλιστα και όποιος έχει αντίθετη άποψη ας το συζητήσουμε) σήμερα απλά δεν υπάρχουν. Επομένως δεν έχουν οι ίδιοι χαλάσει το όνομά τους και την ουσία τους αλλά εκείνοι οι χαρτογιακάδες, συγκαμένοι, δυσκοίλιοι, γραβατωμένοι της σύγχρονης ιστοριοφάγου Φίατ. Είναι σαν να λέμε να αγοράζω εγώ αύριο την Coca-Cola, να διατηρώ το όνομα της εταιρείας και αντί του γνωστού αναψυκτικού να παράγω βυσσινάδα. Και να έχω και το θράσος να 'εμπνέομαι' από την παλιά ιστορική εταιρεία το σχήμα των μουκαλιών μου...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sakiss last edited by

                    Tις πρωτοτυπιες που ποσταρα για την Lancia,τις εχει συγκεντρωσει ο Alfa Romeo ...Μπραβο ρε θοδωρη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • H
                      hellenic-tifosi last edited by

                      Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                      Παρασκευή 24/6, Ράλλυ Ακρόπολις, Παύλιανη.

                      http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 143%29.jpg

                      http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 144%29.jpg

                      Το αυτοκίνητο ήταν ρέπλικα αλλά με τα πάντα μέσα (μπάκετ, ζώνες, halda κλπ). Κούκλα!

                      (οι φωτό είναι από κινητό, τις αναλογικές δεν τις έχω εμφανίσει ακόμη)

                      Με το που είδα το θέμα σκέφτηκα τη Deltona στην Παύλιανη!

                      Την είδα κι εγώ το πρωί στις 6 που μπαίναμε για να κλειστούμε(κριτές γαρ), καθώς και το απογευματάκι που φεύγαμε πτώματα στην κούραση. Πολύ μερακλής ο ιδιοκτήτης και κρίμα που βιαζόμουν και τις δύο φορές...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tazio last edited by

                        Πραγματικά κούκλα (τι κούκλα μ_ _ νάρα είναι το σωστό) η Deltona, την είδα κι εγώ στη Παύλιανη, πολύ καλή δουλειά από τον ιδιοκτήτη της.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης 037 έγραψε:
                          Technik,

                          Δεν καταλαβα το πνευμα σου?

                          Τα AUDI τι εχουν? Κατι αναλογο.

                          20 S4 βγηκαν για ειδικους λογους, και οχι για να κανει κερδη η εταιρια. Δυστυχως, ο κοσμος καλως ή κακως, city θελει στο τιμονι του.

                          Κι αυτά 'κάτι' έχουν

                          Ως προς το πνεύμα μου:
                          Έχεις οδηγήσει τις σημερινές 'Lancia' ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • 0
                            037 last edited by

                            Ναι, εχω οδηγησει παρα πολλα αυτοκινητα και τα Lancia δεν εχουν και πολλα να ζηλεψουν απο τον ανταγωνισμο, ΠΑΡΟΛΟ που εχουν πολλα να ζηλεψουν απο το παρελθον τους.

                            Προτιμω παντως ενα Thesis, παρα ενα 'πολυφορεμενο' Α6

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης 037 έγραψε:

                              Προτιμω παντως ενα Thesis, παρα ενα 'πολυφορεμενο' Α6

                              Nαι, σαν design και βάσει του ότι κυκλοφορούν
                              αρκετά λιγότερες Τhesis εν συγκρίσει με τα Α6, είναι πιο ιδιαίτερες.

                              Στο δρόμο όμως, τα πράγματα αλλάζουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης 037 έγραψε:

                                Προτιμω παντως ενα Thesis, παρα ενα 'πολυφορεμενο' Α6

                                me too ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tryphon last edited by

                                  Αγαπητοί συν-φουρουμαδες, εγώ πιστεύω, με ιδιαίτερη λύπη ότι η Lancia είναι νεκρή και ουδέποτε πλέον θα αναβιώσει. Όλα της τα μοντέλα είναι βασισμένα εκτενώς σε πλατφόρμες FIAT και η μόνη ιδιαιτερότητα Lancia είναι η εσωτερική διακόσμηση.
                                  Αυτή η κατάσταση διαρκεί πολλά χρόνια τώρα. Ακόμη και η Delta στη βάση της ήταν Ritmo…Η διαφορά όμως είναι ότι τότε η Lancia διατηρούσε, καλώς κακώς το Lancia Corse και ως αποτέλεσμα αυτοκίνητα όπως η Integrale κατόρθωσαν να φτάσουν στην παραγωγή.
                                  Τι ίδιο βέβαια ισχύει και με άλλες εταιρίες που αγοράστηκαν από την FIAT.
                                  Τι έχει μείνει σήμερα από την Maserati ; Κανένας κινητήρας.
                                  Τι έχει μείνει σήμερα από την Innocenti ;
                                  Τι έχει μείνει σήμερα από την Autobianchi ;
                                  Τι έχει μείνει σήμερα από την Abarth ;
                                  Τι έχει μείνει από την Alfa Romeo ; Μπροστοκινητες αηδίες.
                                  Ακόμα και η Ferrari υποφέρει από αυτήν την κατάσταση έχοντας μετατραπεί σε εταιρία μαζικής παραγωγής, ξεχνώντας το παρελθόν (space frame chassis, κολλάει το λογότυπο σε ότι μπορεί να πουλήσει, ρολόγια, στυλό, computer, έχασε όλο το μυστικισμό που είχαν τα παλαιοτέρα μοντέλα).

                                  Εγώ σαν ιδιοκτήτης μιας Delta Integrale Evo II και μιας Stratos Gr.4 δεν έχω πια καμία συμπάθια για Ιταλικά αυτοκίνητα στη σημερινή τους μορφή. Χίλιες φορές ένα Alfa Guiletta Junior η Alfasud παρά μια 156. Χίλιες φορές ένα Autobianchi A112 παρά ένα Ypsilon με alcantara και κλιματισμό...

                                  Ίσως είναι η παγκοσμιοποίηση, ίσως τα οικονομικά προβλήματα της FIAT δεν ξέρω αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι οι Ιταλοί σταμάτησαν να παράγουν Ιταλικά αυτοκίνητα πριν 15 χρόνια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 0
                                    037 last edited by

                                    Δεν θα συμφωνησω μαζι σου, 100%, αλλα 90.

                                    Και μιας και εχεις, 2 τετοια 'σουπερ καρς', κρατησε τα για παντα, διοτι ΜΟΝΟ αξια θα παιρνουν, αισθηματικη και οικονομικη.

                                    Γενικα η αυτοκινηση, οδευει προς 'περιεργους' δρομους.

                                    Βεβαια δεν φταιει η FIAT για την αποτυχια των Αλφα/Μαζερατι, αλλα απο μονες τους, αυτες οι εταιριες, εφτασαν να κλεισουν, και η Φιατ τις εσωσε...με τον τροπο της.

                                    Παραταυτα, ενα 156 το προτιμω απο ενα Α4. Γιατι δεν εχω παρει ενα?

                                    Ισως γιατι, αυτα που ψαχνω τα εχει ενα SZ και οχι μια 156.

                                    Αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα, ισως ενα θεμα με τιτλο 'Πως θα επρεπε να ειναι τα Ιταλικα'

                                    Οσο για την Stratos σου......σκουπιζω τα σαλια μου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      montecarlo last edited by

                                      Ισχυέι ... αλλά για τα αυτοκίνητα του 90.

                                      Αυτή την στιγμή γίνετε μια φοβερή προσπάθεια στο να αλλάξει αυτό.
                                      Η Άλφα έχει ηδή ξεκόψει απο την FIAT-LANCIA

                                      Η 159 Q4, είναι το πρώτο παράδειγμα. Στα επομενα χρόνια θα έρθουν και πολλά άλλα οχημάτα με τον δικό τους δρόμο.

                                      Αλλά είναι κατανοητό, ότι πια δεν είναι δυνατό μια εταιρία να παραμείνει μόνη της και να κάνει του κεφαλιού της. Η Jaguar χρησιμοποιεί υλικά Ford και η Lotus μηχανές Toyota.

                                      Ειναι αδύνατο πια μια εταιρία να σταθεί μόνη της, ακόμα και εαν έχει αρκετές πωλήσεις. Οι σύγχρονές LANCIA θα είναι 90% FIAT αλλίως θα πάρουν τον δρόμο της Rover.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tryphon last edited by

                                        Και τι άλλαξε ; Γιατί να μην μπορεί μια εταιρία να επιβιώσει με σωστά αυτοκίνητα τωρα και το μπορούσε πριν 20 χρόνια ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          montecarlo last edited by

                                          Και εγώ είμαι Lancisti, έχω Montecarlo, και τα καινούργια δεν τα πήρα με καλό μάτι, αν και η γυναίκα γλυκοκοίταζε το Ypsilon.

                                          Η FIAT έκανε τραγικα management σφάλματα. Αντι για επένδυση σε έρευνα
                                          ξοδόψανε φοβερά ποσά να μπούνε στην αγόρα της Ν. Αμερικής . Για
                                          παράδειγμα, στα μέσα 90 τό Gruppo είχε σε παραγωγή 5 διαφορετικά δίλιτρα
                                          Moter (2.0 Ι4, 2.0 Ι4 turbo, 2.0 I5, 2.0 I5 turbo, 2.0 V6 turbo) όταν η VW με
                                          το 1.8Τ καλύπτε όλες τις ανάγκες απο 125 μέχρι 225 άλογα. Άρα μπορούσε
                                          η VW να ξοδέυει περισσοτερα για καλύτερα υλικά.

                                          Για να μπορέσει η FIAT-LANCIA να είναι ανταγωνιστική πρέπει να μειώσει
                                          τις πλατφόρμες, τα μηχανικά σύνολα.
                                          Τότε, και μόνο τότε, θα μπορεί να βγάλει ανταγωνιστικά προϊόντα με λογικό
                                          κόστος. Αυτή η διαδικασία συμβαίνει αυτή την στιγμή και η διοικηση
                                          είναι η πιο αποφασισμένη εδώ και πολλά χρόνια να αλλάξει το κλίμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            tryphon last edited by

                                            Και πια σημεία έχει δείξει η εν λόγω διοίκηση για να βασίσεις αυτά που λες;

                                            Επίσης δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό περί κοινών πλατφόρμων (και μηχανών). Γιατί να πάρω ένα αυτοκίνητο FIAT με σηματάκι Lancia ; Με ίδια μηχανικά μέρη και ίδιο chassis ; Με τη λογική της ‘αποτελεσματικότητας’ παίρνω το FIAT και πληρώνω λιγότερα.
                                            Τον παλιό καλό καιρό που περιγράφει και το topic ένα μοντέλο διαρκούσε 10 χρόνια και πούλαγε, με αναβαθμίσεις, σταθερά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 2 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr