-
MLK και σουβ κάνω κακούς συνειρμούς!!!
-
Για να το σαβαρέψουμε λίγο...
- Like the latest M-Class, this model will have unitary body construction, rather than a separate ladder chassis and, like the BMW X3, will probably tilt more towards the 'sport' than 'utility' end of the SUV market. In fact, this model shares its architecture with the forthcoming new C-Class compact executive saloon, albeit with four-wheel-drive, which would see the MLK measure around 4.5 metres in length, or about 250mm shorter than the latest M-Class.
Engines are likely to mirror those used in the forthcoming C-Class replacement which is due to go on sale during 2007. So too is the MLK, which appears to be being developed alongside the C-Class rather than being derived from its platform sometime afterwards. *
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αν κρατηθεί η τιμή κοντά στα 35-36 θα σβήσει όλη την κατηγορία των SUVτζιποειδών.
χλωμότατα, και το ένα, και το άλλο...
Για το πρώτο το διάβασα στο autobild. Αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο και στην Ελλάδα να είσαι σίγουρος ότι και το πρώτο θα είναι μονόδρομος όπως μονόδρομος είναι και σειρά C που έχει ξεσκιστεί στις πωλήσεις.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Αν κρατηθεί η τιμή κοντά στα 35-36 θα σβήσει όλη την κατηγορία των SUVτζιποειδών.
χλωμότατα, και το ένα, και το άλλο...
Για το πρώτο το διάβασα στο autobild. Αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο και στην Ελλάδα να είσαι σίγουρος ότι και το πρώτο θα είναι μονόδρομος
Για τιμές στην Ελλάδα διάβασες??? Η σειρά Χ3 έχει γύρω στα 60 χιλιάρικα νομίζω ή όχι? Εξακολουθώ και βρίσκω χλωμό το ενδεχόμενο η ΜΛΚ να κάνει 35k.
όπως μονόδρομος είναι και σειρά C που έχει ξεσκιστεί στις πωλήσεις.
No comments
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
όπως μονόδρομος είναι και σειρά C που έχει ξεσκιστεί στις πωλήσεις.Έχεις μπει ανάποδα σε μονόδρομο.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
όπως μονόδρομος είναι και σειρά C που έχει ξεσκιστεί στις πωλήσεις.
Έχεις μπει ανάποδα σε μονόδρομο.
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
εμ ελ γκέι
το MLKσμ το θέμα
Μπουχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
Όντως το ΜLKσαμε το θέμα.... -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Για το πρώτο το διάβασα στο autobild. Αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο και στην Ελλάδα να είσαι σίγουρος ότι και το πρώτο θα είναι μονόδρομος όπως μονόδρομος είναι και σειρά C που έχει ξεσκιστεί στις πωλήσεις.
2 επιλογές, ή στα ανέκδοτα, ή στα 4Τ funniest quotes
τα στατιστικά του ΣΕΑΑ τα κοιτάς καθόλου ή απλώς γράφεις;
Στο... 'ξέσκισμα' των πωλήσεων συμπεριλαμβάνεις και τα... κίτρινα; (άσπρα, γκρι, μπλε ταξί)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για το πρώτο το διάβασα στο autobild. Αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο και στην Ελλάδα να είσαι σίγουρος ότι και το πρώτο θα είναι μονόδρομος όπως μονόδρομος είναι και σειρά C που έχει ξεσκιστεί στις πωλήσεις.
2 επιλογές, ή στα ανέκδοτα, ή στα 4Τ funniest quotes
τα στατιστικά του ΣΕΑΑ τα κοιτάς καθόλου ή απλώς γράφεις;
Στο... 'ξέσκισμα' των πωλήσεων συμπεριλαμβάνεις και τα... κίτρινα; (άσπρα, γκρι, μπλε ταξί)
Στα ανεκδοτα, στα ανεκδοτα!!!!
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Για το πρώτο το διάβασα στο autobild. Αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο και στην Ελλάδα να είσαι σίγουρος ότι και το πρώτο θα είναι μονόδρομος όπως μονόδρομος είναι και σειρά C που έχει ξεσκιστεί στις πωλήσεις.
2 επιλογές, ή στα ανέκδοτα, ή στα 4Τ funniest quotes
τα στατιστικά του ΣΕΑΑ τα κοιτάς καθόλου ή απλώς γράφεις;
Στο... 'ξέσκισμα' των πωλήσεων συμπεριλαμβάνεις και τα... κίτρινα; (άσπρα, γκρι, μπλε ταξί)
Στα ανεκδοτα, στα ανεκδοτα!!!!
\
Με τα ταξί, συνολικά για το 2005, βρίσκεται πίσω από Avensis & A4
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTE ... o_AUTO.asp
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για το πρώτο το διάβασα στο autobild. Αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο και στην Ελλάδα να είσαι σίγουρος ότι και το πρώτο θα είναι μονόδρομος όπως μονόδρομος είναι και σειρά C που έχει ξεσκιστεί στις πωλήσεις.
2 επιλογές, ή στα ανέκδοτα, ή στα 4Τ funniest quotes
τα στατιστικά του ΣΕΑΑ τα κοιτάς καθόλου ή απλώς γράφεις;
Στο... 'ξέσκισμα' των πωλήσεων συμπεριλαμβάνεις και τα... κίτρινα; (άσπρα, γκρι, μπλε ταξί)
Για την δική σου σκέψη μπορεί να μπεί οπουδήποτε φίλε μου, δεν είμαι υπεύθυνος εγώ
Για κάνε μια παράθεση με τα στατιστικά για να ενημερωθούμε καλύτερα και να μην γράφουμε και εμείς ότι μας έρθει! (Στην κατηγορία του C-class δεν πιστεύω να βάλεις και το landra ή το C5, vectra, 156 των 1.6 κυβικών γιατί τοτε δεν έχεις οδηγήσει mercedes οπότε και μάλλον δικαιολογείτε η απορία σου)
Τι σημαίνει αυτό ότι οι ταξιτζίδες δεν έχουν σωστό κριτήριο για να επιλέξουν ένα αυτοκίνητο?
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Για την δική σου σκέψη μπορεί να μπεί οπουδήποτε φίλε μου, δεν είμαι υπεύθυνος εγώ
Για κάνε μια παράθεση με τα στατιστικά για να ενημερωθούμε καλύτερα και να μην γράφουμε και εμείς ότι μας έρθει! (Στην κατηγορία του C-class δεν πιστεύω να βάλεις και το landra ή το C5, vectra, 156 των 1.6 κυβικών γιατί τοτε δεν έχεις οδηγήσει mercedes οπότε και μάλλον δικαιολογείτε η απορία σου)
Τι σημαίνει αυτό ότι οι ταξιτζίδες δεν έχουν σωστό κριτήριο για να επιλέξουν ένα αυτοκίνητο?
Δεν έχω οδηγήσει Mercedes;;;; καλό! Βέβαια ήταν από τις χειρότερες οδηγικές εμπειρίες -σχεδόν όλα τα μοντέλα- οπότε και να μην είχα οδηγήσει σίγουρα δεν θα χανα τίποτα
Στην κατηγορία 'D' (όπου ανήκει η C-Class, άσχετα αν ήθελαν 'μερικοί' να είναι στην 'Ε') ανήκουν όλα τα μεσαία οικογενειακά μοντέλα, είτε το θέλεις είτε όχι. Φτιάξε δικιά σου όπως σε συμφέρει. Ακόμα και 'premium' (λέμε τώρα ) να θεωρηθεί, πάλι είναι πίσω από Α4 και σειρά 3.
Τα κριτήρια των ταξιτζήδων τα ξέρουμε , αλλά δεν το ανέφερα γι' αυτό. Ο λόγος είναι ότι ανεβάζουν τις συνολικές πωλήσεις του μοντέλου, τη στιγμή που Α4 και σειρά 3 ΔΕΝ πουλάνε σε ταξί, παρά μόνο σε ιδιώτες/leasing.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Για κάνε μια παράθεση με τα στατιστικά για να ενημερωθούμε καλύτερα και να μην γράφουμε και εμείς ότι μας έρθει! (Στην κατηγορία του C-class δεν πιστεύω να βάλεις και το landra ή το C5, vectra, 156 των 1.6 κυβικών γιατί τοτε δεν έχεις οδηγήσει mercedes οπότε και μάλλον δικαιολογείτε η απορία σου)
ΜΑΪΟΣ '05
- PASSAT.......320
- A4...............239
- AVENSIS......234
- VECTRA.......202
- C-Class........200
- BMW 3.........192
- MAZDA 6...............153
Φυσικά, στην κατηγορία 'D' , ανήκουν και τα:
Mondeο/407/Laguna/S40/156/9-3....κτλ....http://www.seaa.gr/common/statistics.asp?language=greek
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTE ... a_AUTO.asp -
http://www.seaa.gr/data/segments/2000-12-seg.pdf
http://www.seaa.gr/data/segments/2001-12-seg.pdf
http://www.seaa.gr/data/segments/2002-12-seg.pdf
http://www.seaa.gr/data/segments/2003-12-seg.pdf
http://www.seaa.gr/data/segments/2004-12-seg.pdf
2000-2001 από 'λάθος' είχε μπει στην κατηγορία 'Ε', αλλά σε μονάδες υπολειπόταν των άμεσων (3 και Α4) ανταγωνιστών. όταν μπήκε στη σωστή κατηγορία φάνηκε συνολικά το ποσοστό της. 'ξεσκίστηκε' να πουλάει
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.seaa.gr/data/segments/2000-12-seg.pdfΙt's just a mistake!
http://www.seaa.gr/data/segments/2002-12-seg.pdf
http://www.seaa.gr/data/segments/2003-12-seg.pdf
http://www.seaa.gr/data/segments/2004-12-seg.pdf
'ξεσκίστηκε' να πουλάειΈτσι
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Στην κατηγορία του C-class δεν πιστεύω να βάλεις και το landra ή το C5, vectra, 156 των 1.6 κυβικών γιατί τοτε δεν έχεις οδηγήσει mercedes οπότε και μάλλον δικαιολογείτε η απορία σουΣτου κουφού την πόρτα....
τι σε κάνει και δεν το πιστεύεις? Άσε το Λάντρα... τα υπόλοιπα γιατί όχι??? Κατηγορία C είναι όλα φίλε όπως είπε και ο lkar, είτε το θέλουν οι ατυχείς ιδιοκτήτες, είτε όχι.Η άποψή σου δικαιολογείται μόνο αν είσαι κάτοχος Mercedes C-Klasse, οπότε πάω πάσο. Πρέπει να είναι φρικτό να έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά για ένα αμάξι που είναι παντού χειρότερο από τον ανταγωνισμό.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η άποψή σου δικαιολογείται μόνο αν είσαι κάτοχος Mercedes C-Klasse, οπότε πάω πάσο. Πρέπει να είναι φρικτό να έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά για ένα αμάξι που είναι παντού χειρότερο από τον ανταγωνισμό.
ε όχι και παντού! ολόκληρο 'αστέρι' έχει μπροστά
EDIT: Μιας και είπαμε αστέρι...
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... rcedes.jpg
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η άποψή σου δικαιολογείται μόνο αν είσαι κάτοχος Mercedes C-Klasse, οπότε πάω πάσο. Πρέπει να είναι φρικτό να έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά για ένα αμάξι που είναι παντού χειρότερο από τον ανταγωνισμό.
ε όχι και παντού! ολόκληρο 'αστέρι' έχει μπροστά
EDIT: Μιας και είπαμε αστέρι...
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... rcedes.jpg
με ένα αμάξι τα συνδυάζεις όλα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στην κατηγορία του C-class δεν πιστεύω να βάλεις και το landra ή το C5, vectra, 156 των 1.6 κυβικών γιατί τοτε δεν έχεις οδηγήσει mercedes οπότε και μάλλον δικαιολογείτε η απορία σου
Στου κουφού την πόρτα....
τι σε κάνει και δεν το πιστεύεις? Άσε το Λάντρα... τα υπόλοιπα γιατί όχι??? Κατηγορία C είναι όλα φίλε όπως είπε και ο lkar, είτε το θέλουν οι ατυχείς ιδιοκτήτες, είτε όχι.Η άποψή σου δικαιολογείται μόνο αν είσαι κάτοχος Mercedes C-Klasse, οπότε πάω πάσο. Πρέπει να είναι φρικτό να έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά για ένα αμάξι που είναι παντού χειρότερο από τον ανταγωνισμό.
Είναι σημαντικά καλύτερη απ΄ ΟΛΑ τα υπόλοιπα σε έναν τομέα:αυτόν της αναισθησίας.Σε κανένα άλλο αυτοκίνητο τα χειριστήρια και η γενικότερη αίσθηση δε δίνει τόσο λίγη πληροφόρηση στον οδηγό όσο στο c-αστέρι (πως λέμε πεφταστέρι).Σε ποιό άλλο αυτοκίνητο ο οδηγός του θέλει να συμμετέχει τόσο λίγο στην οδήγηση; 'Τι με νοιάζει τώρα εμένα που βρίσκονται οι ρόδες μου και πως αλλάζει ο λεβιές;Η μερσεντέ έχει φοβερό περπάτημα!' και άλλα τέτοια όμορφα...
-
1,8-Liter-Kompressor 184 PS!!!!!
http://www.auto-motor-sport.de/news/aut ... 134193.htm
Μercedes GLK