Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A3 1600 FSI...Είναι τόσο αργό;;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. A3 1600 FSI...Είναι τόσο αργό;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    102
    233
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Ο χρήστης Kid έγραψε:
      τι μπορεί να προσφέρει σε στροφές ένα ουδέτερο αυτοκίνητο?

      Feeling!!!!
      Το focus που οδήγησα πριν από 2 χρόνια ακόμα το θυμάμαι, παρόλο που σε καμία στροφή δεν κουνήθηκε ούτε χιλιοστό από το σημείο που το έλεγα εγώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vtf1 last edited by

        [quote='markvag
        Feeling!!!!
        Το focus που οδήγησα πριν από 2 χρόνια ακόμα το θυμάμαι, παρόλο που σε καμία στροφή δεν κουνήθηκε ούτε χιλιοστό από το σημείο που το έλεγα εγώ! [/quote]

        Μηπως του πετουσες και ξυλο και σου το εφερνε πισω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          theom5 last edited by

          Ο χρήστης vtf1 έγραψε:
          Μηπως του πετουσες και ξυλο και σου το εφερνε πισω?

          Αυτό δεν θα είναι Focus, αλλά ο Αζώρ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vtf1 last edited by

            Ο χρήστης theo111r έγραψε:

            Μηπως του πετουσες και ξυλο και σου το εφερνε πισω?

            Αυτό δεν θα είναι Focus, αλλά ο Αζώρ...

            Αφου τον ακουει τοσο καλα, λεω μηπως κανει και αλλα κολπα, γιατο το δικομου δεν ακουει τοσο καλα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Αν το αυτοκίνητο δεν γλυστράει ... τότε έχεις μπεί με 'λίγα'... ξαναπροσπάθησε.

              Είχα βάλει στο μάτι το Α3 1.6 Automatic.. αλλά μετά από ολα αυτά που άκουσα για το πόσο αργό είναι.... μάλλον θα κοιτάξω την 147 2.0 Selespeed...

              PS. To Αυτόματο είναι απαίτηση της γυναίκας... πάρε ότι θέλεις αρκεί να είναι αυτόματο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                adis4gr last edited by

                πακετο μοντεκαρλο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                  με χταποδοεξάτμιση και μαμα φιλτροκούτι έβγαλα 126,5 με 16,4ροπή
                  Μόλις έβαλα την σκουπα έβγαλα 131,5 με 17κιλά ροπή
                  Με το πρόγραμμα πήγα 138,5 με 18κιλα ροπή
                  και με ροϊκή-εκκεντροφόρους πήγα στα 148,5 με 18,5ροπή[/i]

                  http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 156&st=140

                  Δεν τα έγραψε αυτά ο spiros, απλά τα βρήκε από το site που δίνει

                  Για τον 1,6 FSI με τα 115 άλογα και τα 15,8 kgm μιλάμε;
                  Λοιπόν τα άλογα δεν έιναι στραγάλια, ούτε έρχονται τόσο εύκολα.

                  Με χταποδοεξάτμιση (που λέει και ο φίλος μας) δεν παίρνεις σχεδόν τίποτα στα ψηλά (όπου εκεί φαίνεται η ιπποδύναμη), ενώ κερδίζεις αρκετά στις μεσαίες και στις χαμηλές στροφές.
                  Συνεπώς, το να κερδίσεις 10+ άλογα απλά και μόνο επειδή έκανες πιο αποτελεσματική την ανταλλαγή αερίων μέσα στον θάλαμο καύσης, εκμεταλλευόμενος καλύτερα σε κάποιο φάσμα λειτουργίας τα φαινόμενα συντονισμού των ροών, μου φαίνεται εντελώς υπερβολικό!!!!

                  Η τοποθέτηση σκούπας από μόνη της δεν κάνει τίποτα σχεδόν. Ίσα ίσα στα ψηλά που μπορεί να στεγνώσει ο κινητήρας από καύσιμο (αφού, όσος αέρας και να περνά, ο εγκέφαλος δεν δίνει εντολή για μεγαλύτερη διάρκεια ψεκασμού, συνεπώς πρόγραμμα!). Πολλά παιδιά που το επιχειρήσανε είδανε ακόμα και μείωση της απόδοσης στα ψηλά. Δεν ξέρω αν αλλάζει και το μήκος των αυλών εισαγωγής, κάτι το οποίο επηρεάζει πάλι τα φαινόμενα συντονισμού των παλμών πίεσης.

                  Το πρόγραμμα μαζί με όλα τα παραπάνω ίσως να δώσει τις αντίστοιχες αναγραφόμενες τιμές, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει με την ποιότητα λειτουργίας του κινητήρα (ελαστικότητα, κατανάλωση, καυσαέρια κ.τ.λ.). Σίγουρα θα έχει υποβαθμιστεί αρκετά...

                  Η τοποθέτηση εκκεντροφόρων συνήθως επιβάλλει την τοποθέτηση νέου προγράμματος (αφού αλλάζει το overlap αλλάζουν όλα).
                  Δηλαδή τις τιμές αυτές τις πήρε αφού πρώτα έβαλε το πρόγραμμα και μετά τον εκκεντροφόρο; Τέλος πάντων...

                  Όσο για τα δυναμόμετρα της πιάτσας, έχω ακούσει από πολλούς ότι είναι 'πειραγμένα' για να βαυκαλίζονται οι πελάτες που πάνε εκεί τα αυτοκίνητά τους...

                  Επίσης θέμα αξιοπιστίας-αντοχής-μακροζωϊας ΠΑΝΤΑ τίθεται...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Δημητρη ευλογες οι αποριες-παρατηρησεις σου

                    ουτε μπορω ουτε θελω να κανω τον 'απολογητη' της παραπανω ματατροπης. Απλα εγραψα αυτα που βρηκα. Μπορει να μην ειναι απολυτα αληθη και δεν εχω καμια ορεξη να δω κατα ποσο ισχυουν ή οχι γιατι πολυ απλα δεν με ενδιαφερει. Γιαυτο εδωσα το λινκ, ωστε να μπορεσει οποιος θελει να μπει να ρωτησει-μαθει λεπτομεριες.

                    απο οτι λεει ο ιδιος ομως το αυτοκινητο του ειναι το ιδιο (ή ακομη και πιο γρηγορο) απο το 2λιτρο που κυκλοφορει.

                    επαναλαμβανω, οτι αυτα τα λεει αυτος και δεν εχω προσωπικη εμπειρια!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      Δημητρη ευλογες οι αποριες-παρατηρησεις σου

                      ουτε μπορω ουτε θελω να κανω τον 'απολογητη' της παραπανω ματατροπης. Απλα εγραψα αυτα που βρηκα. Μπορει να μην ειναι απολυτα αληθη και δεν εχω καμια ορεξη να δω κατα ποσο ισχυουν ή οχι γιατι πολυ απλα δεν με ενδιαφερει. Γιαυτο εδωσα το λινκ, ωστε να μπορεσει οποιος θελει να μπει να ρωτησει-μαθει λεπτομεριες.

                      απο οτι λεει ο ιδιος ομως το αυτοκινητο του ειναι το ιδιο (ή ακομη και πιο γρηγορο) απο το 2λιτρο που κυκλοφορει.

                      επαναλαμβανω, οτι αυτα τα λεει αυτος και δεν εχω προσωπικη εμπειρια!

                      Ναι, φυσικά δεν χρειάζεται να πεις τίποτα, αφού δεν τα έγραψες εσύ!
                      Απλά όταν έσβηνα στο quote σου αυτά που δεν ήθελα να κρατήσω, προκειμένου να δημιουργήσω την παραπάνω δημοσίευση, από την βιασύνη μου έσβησα και κάποια πράγματα που ήθελα. Επειδή βαριόμουν να κάνω την δημοσίευση από την αρχή, έγραψα την φράση στην αρχή και ξεμπέρδεψα!!

                      Σε ό,τι αφορά την γρηγοράδα, δεν αμφιβάλλω, ότι αν έκανε όλα αυτά που περιγράφει, μπορεί να πηγαίνει πιο γρήγορα από το δίλιτρο. Αλλά αυτό θα ισχύει υπό κάποιες αυστηρές προϋποθέσεις.
                      Δηλαδή αν πηγαίνανε με το δίλιτρο σε καμιά ανηφόρα και τ' ανοίγανε εκεί, δεν νομίζω ότι το (έστω και περιαγμένο) 16άρι να είχε και πολύ τύχη. Ειδικά αν ανοίγανε από τα σχετικά χαμηλά (π.χ. 3η από τα 60km/h), όπου το 16άρι του παιδιού μάλλον θα σέρνεται...

                      Επίσης γι' αυτά που λέγαμε περί αξιοπιστίας.

                      Αν ο κινητήρας αποδίδει παραπάνω, τότε τα φορτία που δέχονται κάποια εξαρτήματα του κινητήρα αυξάνονται (απλά πράγματα). Ενδέχεται επομένως να περάσουν κάποια από αυτά τα εξαρτήματα στην ζώνη κόπωσης και αργά ή γρήγορα να σπάσουν.
                      Πιστεύω όμως ότι τις μικρομετατροπές μπορούν να τις 'παραλάβουν' οι συντελεστές ασφαλείας της όλης κατασκευής. Από 'κει και μετά το πράγμα χαλάει...

                      Επίσης για την σκούπα, αν δεν είναι καλή, ή αν δεν καθαρίζεται το φίλτρο συχνά, ή αν το αυτοκίνητο περνάει από περιβάλλον με σκόνη κ.τ.λ., μπορεί να περάσουν μέσα στον κινητήρα σωματίδια σκόνης. Αυτά είναι πάρα πολύ σκληρά και 'ροκανίζουν' τους κυλίνδρους (πάει η στεγανότητα). Έτσι μπορεί μετά από κάποιον καιρό ο κινητήρας να καίει λάδια, να χάνει την συμπίεσή του κ.τ.λ.
                      Νομίζω ότι αυτή είναι και η ασθένεια των πειραγμένων παπιών, όπου τα '16χρονα' αφήνουν την εισαγωγή τους πολύ ελεύθερη...

                      Ο εκκεντροφόρος, ειδικά αν είναι 'κανίβαλλος', σίγουρα θα επιβάλλει στις βαλβίδες πιο απότομο άνοιγμα και κλείσιμο, με αποτέλεσμα να αυξάνονται τα αδρανειακά τους φορτία. Έτσι θα φορτίζονται παραπάνω όλα τα παρελκόμενα των βαλβίδων (έκκεντρα, έδρες κ.τ.λ.) . Το αν θα αντέξει το όλο σύστημα πάλι εξαρτάται από τους συντελεστές ασφαλέιας της κατασκευής.

                      Γενικά πάντως πολλά εξαρτήματα, προκειμένου να εξοικονομηθεί βάρος και κόστος, δεν τα κάνουνε και πολύ στιβαρά (διαστασιολογούνται βάσει ενός ευνοϊκού σεναρίου χρήσης). Αυτό ισχύει ειδικά σε αυτοκίνητα συντηριτικού προφίλ, όπου ο μέσος οδηγός τους (π.χ. ήρεμος οικογενειάρχης) εκτιμάται ότι δεν θα το πιέζει και πολύ το αμάξι.
                      Αυτοκίνητα που προορίζονται για γκάζι και γενικότερα τρέλες, έχουν καλύτερη αντοχή (όχι πάντα), αφού ο μέσος οδηγός τους προβλέπεται να είναι 'γκαζοφονιάς'.
                      Όσο πιο ακριβό είναι ένα αυτοκίνητο φυσικά, τόσο λιγότερο τίθενται τέτοια θέματα...

                      Όπως καταλαβαίνετε είναι φανατικός tuningσκεπτικιστής!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alfista last edited by

                        Θυμήθηκα την ατάκα ενός παιδιού που είχε πάρει Α3 1,6 μόλις είχε πρωτοβγεί: με το Α3 βλέπεις τη ζωή slow motion!

                        Υ.Γ. Τελικά το πούλησε και πήρε ένα cooperάκι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tiger last edited by

                          Ο χρήστης alfista έγραψε:
                          Θυμήθηκα την ατάκα ενός παιδιού που είχε πάρει Α3 1,6 μόλις είχε πρωτοβγεί: με το Α3 βλέπεις τη ζωή slow motion!

                          Υ.Γ. Τελικά το πούλησε και πήρε ένα cooperάκι.

                          Oταν αγοραζε αυτο το κήτος με 115 αλογα τι περιμενε;
                          Οτι θα κατεβαινε WRC;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            petran last edited by

                            παιδια γενικα τα entry-level mercedes, bmw, audi κλπ ακρβα αυτοκινητα,
                            προσφερουνε σαφως λιγοτερα απο τον ανταγωνισμο τους.

                            ειναι καθαρα θεμα να τη δει καποιος 'πηρα bmw/mecedes' και να βρεθει με ενα λειψο, βαρυ αναιμικο και ακριβο για αυτο που ειναι αυτοκινητο.

                            αν τα λεφτα εχουνε οριο, κοιταξτε αλλες μαρκες.
                            seat-skoda-vw ειναι κοντα στην audi, και ειδικα οι πρωτες δυο, με ιδιο δεικτη αξιοπιστιας, προσφερουνε περισοτερα με λιγοτερα.
                            τα γιαπωνεζικα επισης.

                            αν καποιος αυτο που θελει ειναι παση θυσια ενα audi, τοτε ας παρει το 1.6 Α3 ή την bmw 1
                            θα ειναι στανταρ ευχαριστημενος, γιατι αυτες ειναι οι αναγκες που θελει να καλυψει..
                            και μην τρελαθουμε.. εχω ταξιδεψει με bmw 116 στην εθνικη με σταθερα πανω απο 200χλμ και πολυ καλη και ανετη συμπεριφορα.
                            με α3 το ιδιο.
                            την δουλεια τους την κανουνε κι αυτα. και μαλιστα με πιο πολυ ανεση και ασφαλεια και στυλ απο τα αλλα.

                            ομως για να παρει κανεις καψουλι audi/bmw/mercedes, χρειαζεται πολυ περισσοτερα (πολλαπλασια) απο τα χρηματα που κοστιζουνε οι βασικες τους εκδοσεις..
                            και αυτο ειναι η ουσια, και μην πειθεστε απο κανεναν πωλητη ή περιοδικο για το αντιθετο.

                            παντως με 27.000 μπορει κανεις να παρει ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ αυτοκινητα, ασχετως αν δεν ειναι audi...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              markvag last edited by

                              Ο χρήστης vtf1 έγραψε:

                              Μηπως του πετουσες και ξυλο και σου το εφερνε πισω?

                              Αυτό δεν θα είναι Focus, αλλά ο Αζώρ...

                              Αφου τον ακουει τοσο καλα, λεω μηπως κανει και αλλα κολπα, γιατο το δικομου δεν ακουει τοσο καλα

                              Γιατί βρε 'συ;;; Έχεις παράπονα από το στρίψιμο του Focus;;;

                              Αυτό με το ξύλο δεν το δοκίμασα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                E, σε λίγο θα ακούσω για παραπλήσιες επιδόσεις με Polo 1.2

                                Tο 1.6 Α3, σε καμια περίπτωση δεν είναι γρήγορο,
                                ούτε θα το επιλέξει κάποιος που θέλει ταχύτητα.

                                Το μοτέρ με τα 115, είναι απλά ικανοποιητικό για το αυτοκίνητο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montecarlo last edited by

                                  Δεν ξέρω για Polo, αλλά το Punto to 1.2 16V πρέπει να το ''εχει' το A3

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                    Δεν ξέρω για Polo, αλλά το Punto to 1.2 16V πρέπει να το ''εχει' το A3

                                    Και το stilo ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vaglan last edited by

                                      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                      Δεν ξέρω για Polo, αλλά το Punto to 1.2 16V πρέπει να το ''εχει' το A3

                                      Εντάξει μη τα παραλέμε κιόλας. Δεν βάζει φωτιά, αλλά είναι αξιοπρεπές

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        για τα λεφτα που κανει καθολου αξιοπρεπες κατα τη γνωμη μου!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kid last edited by

                                          Ο χρήστης technik έγραψε:

                                          Δεν ξέρω για Polo, αλλά το Punto to 1.2 16V πρέπει να το ''εχει' το A3

                                          Και το stilo ;

                                          Καλά, το stilo το 1600 είναι πολύ γρήγορο.. Ακόμα και από την 147 που είναι από τα γρήγορα της κατηγορίας, είναι πολύ πιο γρήγορο..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vaglan last edited by

                                            Ούτε εγώ θα το έπαιρνα, άλλωστε δεν διαθέτω τόσα χρήματα και αν τα είχα σίγουρα δεν θα τα διέθετα για 115 ίππους και χλιδή, άλλα πράγματα ζητάω. Αλλά εντάξει μη το συγκρίνουμε και με το 1.2 το πούντο σε επιδόσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr