-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
τι μπορεί να προσφέρει σε στροφές ένα ουδέτερο αυτοκίνητο?Feeling!!!!
Το focus που οδήγησα πριν από 2 χρόνια ακόμα το θυμάμαι, παρόλο που σε καμία στροφή δεν κουνήθηκε ούτε χιλιοστό από το σημείο που το έλεγα εγώ! -
[quote='markvag
Feeling!!!!
Το focus που οδήγησα πριν από 2 χρόνια ακόμα το θυμάμαι, παρόλο που σε καμία στροφή δεν κουνήθηκε ούτε χιλιοστό από το σημείο που το έλεγα εγώ! [/quote]Μηπως του πετουσες και ξυλο και σου το εφερνε πισω?
-
Ο χρήστης vtf1 έγραψε:
Μηπως του πετουσες και ξυλο και σου το εφερνε πισω?Αυτό δεν θα είναι Focus, αλλά ο Αζώρ...
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Μηπως του πετουσες και ξυλο και σου το εφερνε πισω?
Αυτό δεν θα είναι Focus, αλλά ο Αζώρ...
Αφου τον ακουει τοσο καλα, λεω μηπως κανει και αλλα κολπα, γιατο το δικομου δεν ακουει τοσο καλα
-
Αν το αυτοκίνητο δεν γλυστράει ... τότε έχεις μπεί με 'λίγα'... ξαναπροσπάθησε.
Είχα βάλει στο μάτι το Α3 1.6 Automatic.. αλλά μετά από ολα αυτά που άκουσα για το πόσο αργό είναι.... μάλλον θα κοιτάξω την 147 2.0 Selespeed...
PS. To Αυτόματο είναι απαίτηση της γυναίκας... πάρε ότι θέλεις αρκεί να είναι αυτόματο...
-
πακετο μοντεκαρλο!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
με χταποδοεξάτμιση και μαμα φιλτροκούτι έβγαλα 126,5 με 16,4ροπή
Μόλις έβαλα την σκουπα έβγαλα 131,5 με 17κιλά ροπή
Με το πρόγραμμα πήγα 138,5 με 18κιλα ροπή
και με ροϊκή-εκκεντροφόρους πήγα στα 148,5 με 18,5ροπή[/i]http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 156&st=140
Δεν τα έγραψε αυτά ο spiros, απλά τα βρήκε από το site που δίνει
Για τον 1,6 FSI με τα 115 άλογα και τα 15,8 kgm μιλάμε;
Λοιπόν τα άλογα δεν έιναι στραγάλια, ούτε έρχονται τόσο εύκολα.Με χταποδοεξάτμιση (που λέει και ο φίλος μας) δεν παίρνεις σχεδόν τίποτα στα ψηλά (όπου εκεί φαίνεται η ιπποδύναμη), ενώ κερδίζεις αρκετά στις μεσαίες και στις χαμηλές στροφές.
Συνεπώς, το να κερδίσεις 10+ άλογα απλά και μόνο επειδή έκανες πιο αποτελεσματική την ανταλλαγή αερίων μέσα στον θάλαμο καύσης, εκμεταλλευόμενος καλύτερα σε κάποιο φάσμα λειτουργίας τα φαινόμενα συντονισμού των ροών, μου φαίνεται εντελώς υπερβολικό!!!!Η τοποθέτηση σκούπας από μόνη της δεν κάνει τίποτα σχεδόν. Ίσα ίσα στα ψηλά που μπορεί να στεγνώσει ο κινητήρας από καύσιμο (αφού, όσος αέρας και να περνά, ο εγκέφαλος δεν δίνει εντολή για μεγαλύτερη διάρκεια ψεκασμού, συνεπώς πρόγραμμα!). Πολλά παιδιά που το επιχειρήσανε είδανε ακόμα και μείωση της απόδοσης στα ψηλά. Δεν ξέρω αν αλλάζει και το μήκος των αυλών εισαγωγής, κάτι το οποίο επηρεάζει πάλι τα φαινόμενα συντονισμού των παλμών πίεσης.
Το πρόγραμμα μαζί με όλα τα παραπάνω ίσως να δώσει τις αντίστοιχες αναγραφόμενες τιμές, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει με την ποιότητα λειτουργίας του κινητήρα (ελαστικότητα, κατανάλωση, καυσαέρια κ.τ.λ.). Σίγουρα θα έχει υποβαθμιστεί αρκετά...
Η τοποθέτηση εκκεντροφόρων συνήθως επιβάλλει την τοποθέτηση νέου προγράμματος (αφού αλλάζει το overlap αλλάζουν όλα).
Δηλαδή τις τιμές αυτές τις πήρε αφού πρώτα έβαλε το πρόγραμμα και μετά τον εκκεντροφόρο; Τέλος πάντων...Όσο για τα δυναμόμετρα της πιάτσας, έχω ακούσει από πολλούς ότι είναι 'πειραγμένα' για να βαυκαλίζονται οι πελάτες που πάνε εκεί τα αυτοκίνητά τους...
Επίσης θέμα αξιοπιστίας-αντοχής-μακροζωϊας ΠΑΝΤΑ τίθεται...
-
Δημητρη ευλογες οι αποριες-παρατηρησεις σου
ουτε μπορω ουτε θελω να κανω τον 'απολογητη' της παραπανω ματατροπης. Απλα εγραψα αυτα που βρηκα. Μπορει να μην ειναι απολυτα αληθη και δεν εχω καμια ορεξη να δω κατα ποσο ισχυουν ή οχι γιατι πολυ απλα δεν με ενδιαφερει. Γιαυτο εδωσα το λινκ, ωστε να μπορεσει οποιος θελει να μπει να ρωτησει-μαθει λεπτομεριες.
απο οτι λεει ο ιδιος ομως το αυτοκινητο του ειναι το ιδιο (ή ακομη και πιο γρηγορο) απο το 2λιτρο που κυκλοφορει.
επαναλαμβανω, οτι αυτα τα λεει αυτος και δεν εχω προσωπικη εμπειρια!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δημητρη ευλογες οι αποριες-παρατηρησεις σουουτε μπορω ουτε θελω να κανω τον 'απολογητη' της παραπανω ματατροπης. Απλα εγραψα αυτα που βρηκα. Μπορει να μην ειναι απολυτα αληθη και δεν εχω καμια ορεξη να δω κατα ποσο ισχυουν ή οχι γιατι πολυ απλα δεν με ενδιαφερει. Γιαυτο εδωσα το λινκ, ωστε να μπορεσει οποιος θελει να μπει να ρωτησει-μαθει λεπτομεριες.
απο οτι λεει ο ιδιος ομως το αυτοκινητο του ειναι το ιδιο (ή ακομη και πιο γρηγορο) απο το 2λιτρο που κυκλοφορει.
επαναλαμβανω, οτι αυτα τα λεει αυτος και δεν εχω προσωπικη εμπειρια!
Ναι, φυσικά δεν χρειάζεται να πεις τίποτα, αφού δεν τα έγραψες εσύ!
Απλά όταν έσβηνα στο quote σου αυτά που δεν ήθελα να κρατήσω, προκειμένου να δημιουργήσω την παραπάνω δημοσίευση, από την βιασύνη μου έσβησα και κάποια πράγματα που ήθελα. Επειδή βαριόμουν να κάνω την δημοσίευση από την αρχή, έγραψα την φράση στην αρχή και ξεμπέρδεψα!!Σε ό,τι αφορά την γρηγοράδα, δεν αμφιβάλλω, ότι αν έκανε όλα αυτά που περιγράφει, μπορεί να πηγαίνει πιο γρήγορα από το δίλιτρο. Αλλά αυτό θα ισχύει υπό κάποιες αυστηρές προϋποθέσεις.
Δηλαδή αν πηγαίνανε με το δίλιτρο σε καμιά ανηφόρα και τ' ανοίγανε εκεί, δεν νομίζω ότι το (έστω και περιαγμένο) 16άρι να είχε και πολύ τύχη. Ειδικά αν ανοίγανε από τα σχετικά χαμηλά (π.χ. 3η από τα 60km/h), όπου το 16άρι του παιδιού μάλλον θα σέρνεται...Επίσης γι' αυτά που λέγαμε περί αξιοπιστίας.
Αν ο κινητήρας αποδίδει παραπάνω, τότε τα φορτία που δέχονται κάποια εξαρτήματα του κινητήρα αυξάνονται (απλά πράγματα). Ενδέχεται επομένως να περάσουν κάποια από αυτά τα εξαρτήματα στην ζώνη κόπωσης και αργά ή γρήγορα να σπάσουν.
Πιστεύω όμως ότι τις μικρομετατροπές μπορούν να τις 'παραλάβουν' οι συντελεστές ασφαλείας της όλης κατασκευής. Από 'κει και μετά το πράγμα χαλάει...Επίσης για την σκούπα, αν δεν είναι καλή, ή αν δεν καθαρίζεται το φίλτρο συχνά, ή αν το αυτοκίνητο περνάει από περιβάλλον με σκόνη κ.τ.λ., μπορεί να περάσουν μέσα στον κινητήρα σωματίδια σκόνης. Αυτά είναι πάρα πολύ σκληρά και 'ροκανίζουν' τους κυλίνδρους (πάει η στεγανότητα). Έτσι μπορεί μετά από κάποιον καιρό ο κινητήρας να καίει λάδια, να χάνει την συμπίεσή του κ.τ.λ.
Νομίζω ότι αυτή είναι και η ασθένεια των πειραγμένων παπιών, όπου τα '16χρονα' αφήνουν την εισαγωγή τους πολύ ελεύθερη...Ο εκκεντροφόρος, ειδικά αν είναι 'κανίβαλλος', σίγουρα θα επιβάλλει στις βαλβίδες πιο απότομο άνοιγμα και κλείσιμο, με αποτέλεσμα να αυξάνονται τα αδρανειακά τους φορτία. Έτσι θα φορτίζονται παραπάνω όλα τα παρελκόμενα των βαλβίδων (έκκεντρα, έδρες κ.τ.λ.) . Το αν θα αντέξει το όλο σύστημα πάλι εξαρτάται από τους συντελεστές ασφαλέιας της κατασκευής.
Γενικά πάντως πολλά εξαρτήματα, προκειμένου να εξοικονομηθεί βάρος και κόστος, δεν τα κάνουνε και πολύ στιβαρά (διαστασιολογούνται βάσει ενός ευνοϊκού σεναρίου χρήσης). Αυτό ισχύει ειδικά σε αυτοκίνητα συντηριτικού προφίλ, όπου ο μέσος οδηγός τους (π.χ. ήρεμος οικογενειάρχης) εκτιμάται ότι δεν θα το πιέζει και πολύ το αμάξι.
Αυτοκίνητα που προορίζονται για γκάζι και γενικότερα τρέλες, έχουν καλύτερη αντοχή (όχι πάντα), αφού ο μέσος οδηγός τους προβλέπεται να είναι 'γκαζοφονιάς'.
Όσο πιο ακριβό είναι ένα αυτοκίνητο φυσικά, τόσο λιγότερο τίθενται τέτοια θέματα...Όπως καταλαβαίνετε είναι φανατικός tuningσκεπτικιστής!!!
-
Θυμήθηκα την ατάκα ενός παιδιού που είχε πάρει Α3 1,6 μόλις είχε πρωτοβγεί: με το Α3 βλέπεις τη ζωή slow motion!
Υ.Γ. Τελικά το πούλησε και πήρε ένα cooperάκι.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Θυμήθηκα την ατάκα ενός παιδιού που είχε πάρει Α3 1,6 μόλις είχε πρωτοβγεί: με το Α3 βλέπεις τη ζωή slow motion!Υ.Γ. Τελικά το πούλησε και πήρε ένα cooperάκι.
Oταν αγοραζε αυτο το κήτος με 115 αλογα τι περιμενε;
Οτι θα κατεβαινε WRC; -
παιδια γενικα τα entry-level mercedes, bmw, audi κλπ ακρβα αυτοκινητα,
προσφερουνε σαφως λιγοτερα απο τον ανταγωνισμο τους.ειναι καθαρα θεμα να τη δει καποιος 'πηρα bmw/mecedes' και να βρεθει με ενα λειψο, βαρυ αναιμικο και ακριβο για αυτο που ειναι αυτοκινητο.
αν τα λεφτα εχουνε οριο, κοιταξτε αλλες μαρκες.
seat-skoda-vw ειναι κοντα στην audi, και ειδικα οι πρωτες δυο, με ιδιο δεικτη αξιοπιστιας, προσφερουνε περισοτερα με λιγοτερα.
τα γιαπωνεζικα επισης.αν καποιος αυτο που θελει ειναι παση θυσια ενα audi, τοτε ας παρει το 1.6 Α3 ή την bmw 1
θα ειναι στανταρ ευχαριστημενος, γιατι αυτες ειναι οι αναγκες που θελει να καλυψει..
και μην τρελαθουμε.. εχω ταξιδεψει με bmw 116 στην εθνικη με σταθερα πανω απο 200χλμ και πολυ καλη και ανετη συμπεριφορα.
με α3 το ιδιο.
την δουλεια τους την κανουνε κι αυτα. και μαλιστα με πιο πολυ ανεση και ασφαλεια και στυλ απο τα αλλα.ομως για να παρει κανεις καψουλι audi/bmw/mercedes, χρειαζεται πολυ περισσοτερα (πολλαπλασια) απο τα χρηματα που κοστιζουνε οι βασικες τους εκδοσεις..
και αυτο ειναι η ουσια, και μην πειθεστε απο κανεναν πωλητη ή περιοδικο για το αντιθετο.παντως με 27.000 μπορει κανεις να παρει ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ αυτοκινητα, ασχετως αν δεν ειναι audi...
-
Ο χρήστης vtf1 έγραψε:
Μηπως του πετουσες και ξυλο και σου το εφερνε πισω?
Αυτό δεν θα είναι Focus, αλλά ο Αζώρ...
Αφου τον ακουει τοσο καλα, λεω μηπως κανει και αλλα κολπα, γιατο το δικομου δεν ακουει τοσο καλα
Γιατί βρε 'συ;;; Έχεις παράπονα από το στρίψιμο του Focus;;;
Αυτό με το ξύλο δεν το δοκίμασα...
-
E, σε λίγο θα ακούσω για παραπλήσιες επιδόσεις με Polo 1.2
Tο 1.6 Α3, σε καμια περίπτωση δεν είναι γρήγορο,
ούτε θα το επιλέξει κάποιος που θέλει ταχύτητα.Το μοτέρ με τα 115, είναι απλά ικανοποιητικό για το αυτοκίνητο
-
Δεν ξέρω για Polo, αλλά το Punto to 1.2 16V πρέπει να το ''εχει' το A3
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δεν ξέρω για Polo, αλλά το Punto to 1.2 16V πρέπει να το ''εχει' το A3Και το stilo ;
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δεν ξέρω για Polo, αλλά το Punto to 1.2 16V πρέπει να το ''εχει' το A3Εντάξει μη τα παραλέμε κιόλας. Δεν βάζει φωτιά, αλλά είναι αξιοπρεπές
-
για τα λεφτα που κανει καθολου αξιοπρεπες κατα τη γνωμη μου!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Δεν ξέρω για Polo, αλλά το Punto to 1.2 16V πρέπει να το ''εχει' το A3
Και το stilo ;
Καλά, το stilo το 1600 είναι πολύ γρήγορο.. Ακόμα και από την 147 που είναι από τα γρήγορα της κατηγορίας, είναι πολύ πιο γρήγορο..
-
Ούτε εγώ θα το έπαιρνα, άλλωστε δεν διαθέτω τόσα χρήματα και αν τα είχα σίγουρα δεν θα τα διέθετα για 115 ίππους και χλιδή, άλλα πράγματα ζητάω. Αλλά εντάξει μη το συγκρίνουμε και με το 1.2 το πούντο σε επιδόσεις.
A3 1600 FSI...Είναι τόσο αργό;;