Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο "Γεροντας" στο τιμονι της Φιατ?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ο "Γεροντας" στο τιμονι της Φιατ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    11
    112
    733
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      Οσο για τις αηδιες της GM, αναμηνατε... Θα δεις αυτοκινητα στο κοντινο μελλον και θα ανναρωτιεσαι εαν μιλαμε για την ιδια GM. Και ο λογος ειναι οτι μονο τωρα η GM δινει εμφαση σε αυτοκινητα οσο και σε φορτηγα/SUV.

      Πάντως αγαπητέ gavriil1 έχει πλάκα το εξής: υπερασπίζεσαι γενικά την αυτοκίνηση στις ΗΠΑ και τις ΗΠΑμερικανικές εταιρείες, και έχεις ανά περίπτωση τα τεκμηριωμένα επιχειρήματά σου, αλλά και τα δύο σου αυτοκίνητα είναι (έστω ΗΠΑμερικανικών προδιαγραφών αλλά πάντως...) γιαπωνέζικα

      Εκει ειναι που κανεις εσυ και αλλοι λαθος. Νομιζετε οτι υπερσπιζομαι τα ΗΠΑμερικανινα αυτοκινητα (by the way, οι ΗΠΑμερικανινες εταιριες μονο υπερασπιση δεν χρειαζοντε). Ενω αυτο που κανω ειναι να λεω την αληθεια και να διορθωνω αυτους που κανουν...ας πουμε...λανθεσμενες δηλωσεις για την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινητιστικη κατασταση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        logikos last edited by

        Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

        Πάντως αγαπητέ gavriil1 έχει πλάκα το εξής: υπερασπίζεσαι γενικά την αυτοκίνηση στις ΗΠΑ και τις ΗΠΑμερικανικές εταιρείες, και έχεις ανά περίπτωση τα τεκμηριωμένα επιχειρήματά σου, αλλά και τα δύο σου αυτοκίνητα είναι (έστω ΗΠΑμερικανικών προδιαγραφών αλλά πάντως...) γιαπωνέζικα

        Εκει ειναι που κανεις εσυ και αλλοι λαθος. Νομιζετε οτι υπερσπιζομαι τα ΗΠΑμερικανινα αυτοκινητα (by the way, οι ΗΠΑμερικανινες εταιριες μονο υπερασπιση δεν χρειαζοντε). Ενω αυτο που κανω ειναι να λεω την αληθεια και να διορθωνω αυτους που κανουν...ας πουμε...λανθεσμενες δηλωσεις για την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινητιστικη κατασταση.

        Μια και έθεσε το θέμα ο nass, γιατί προτίμησες, Γαβριήλ, να αγοράσεις ιαπωνικά αυτοκίνητα και όχι αμερικανικά; Ας το θέσω και αλλιώς το ερώτημα. Τι παραπάνω έχουν τα συγκεκριμένα ιαπωνικά αυτοκίνητα από τα αντίστοιχα αμερικανικά;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

          Οσο για τις αηδιες της GM, αναμηνατε... Θα δεις αυτοκινητα στο κοντινο μελλον και θα ανναρωτιεσαι εαν μιλαμε για την ιδια GM. Και ο λογος ειναι οτι μονο τωρα η GM δινει εμφαση σε αυτοκινητα οσο και σε φορτηγα/SUV.

          Πάντως αγαπητέ gavriil1 έχει πλάκα το εξής: υπερασπίζεσαι γενικά την αυτοκίνηση στις ΗΠΑ και τις ΗΠΑμερικανικές εταιρείες, και έχεις ανά περίπτωση τα τεκμηριωμένα επιχειρήματά σου, αλλά και τα δύο σου αυτοκίνητα είναι (έστω ΗΠΑμερικανικών προδιαγραφών αλλά πάντως...) γιαπωνέζικα

          Εκει ειναι που κανεις εσυ και αλλοι λαθος. Νομιζετε οτι υπερσπιζομαι τα ΗΠΑμερικανινα αυτοκινητα (by the way, οι ΗΠΑμερικανινες εταιριες μονο υπερασπιση δεν χρειαζοντε). Ενω αυτο που κανω ειναι να λεω την αληθεια και να διορθωνω αυτους που κανουν...ας πουμε...λανθεσμενες δηλωσεις για την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινητιστικη κατασταση.

          Μα προφανώς τα υπερασπίζεσαι, δηλαδή προσπαθείς να αποδείξεις λανθασμένες κάποιες απόψεις συν-forum-ιστών για τα ΗΠΑμερικάνικα αυτοκίνητα. Αυτό δεν είναι υπεράσπιση ? Δεν είπα πως τα υπερασπίζεσαι άδικα ή χωρίς να τεκμηριώνεις (επαρκώς ή ανεπαρκώς, αυτό είναι θέμα που κρίνουν οι συνομιλητές σου) τις θέσεις σου, μην εκνευρίζεσαι

          Πάντως φίλε gavriil1 (για να σου δώσω την ευκαιρία για λίγη υπεράσπιση ), έχω οδηγήσει 3 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ για πολλά (από 200 μέχρι και κοντά στα 1000) μίλια κάθε φορά: Ford Mustang (του 90 νομίζω, ανοικτό ), Mercury Grand Marquis (έτσι γράφεται ?), αυτά το '92 και Nissan δεν θυμάμαι τι αλλά ήταν 'μικρό' (για ΗΠΑ, δηλ. > 4 μέτρα μήκος ) το 2001. Από όλα είχα την ίδια εντύπωση: πολύ μαλακές αναρτήσεις, αργό και ασαφές τιμόνι με υπερβολική υποβοήθηση, 'ράθυμη' γενικά λειτουργία κινητήρα και, κυρίως, (αυτόματου φυσικά) κιβωτίου. Δεν είχαν το 'νεύρο' και την αίσθηση στο δρόμο (δεν λέω για οδική συμπεριφορά, λέω μόνο για 'αίσθηση', το Mercury πήγαινε ικανοποιητικά ακόμα και με 110 (ναι, πήγαμε τόσο )) που έχω συνηθίσει από Ευρωπαϊκά ή ακόμα και Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Επίσης κάτι άλλο: ούτε το Mustang (λογικό) ούτε το Mercury είχαν επαρκείς χώρους για 4 άτομα με αποσκευές 3 εβδομάδων, το οποίο είναι απαράδεκτο για τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, ήταν 5 m μήκος! Και η πλάκα είναι πως πήραμε το Mercury διότι ένα Chevrolet αντίστοιχο που είχαμε παραγγείλει, αυτά που έχουν πολύ συχνά για περιπολικά λέω, που μοιάζουν κάπως σαν το προηγούμενο Passat, είχε ακόμα χειρότερους χώρους . Από την άλλη ήταν απολαυστικά στο ταξίδι σε Interstates (ησυχία, cruise control, καλή ποιότητα 'πλεύσης' ), πρέπει να το αναγνωρίσω αυτό.

          Τέλος πάντων, δεν απάντησες γιατί έχεις γιαπωνέζικα αυτοκίνητα (Πλάκα κάνω, δεν χρειάζεται να απαντήσεις, απλά το παρατήρησα και το είπα)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            titsataki last edited by

            Καλα οδηγησες Grand Marquis;
            Αυτο εδω το προτιμανε οι αστυνομικοι. αλλα η αναρτηση ειναι πολυ πιο σφικτη. Αυτα τα λεω υπερωκιανια.

            Να ομως και μια ειδικη εκδοση:

            να και τα specs:

            4.6L displacement
            double overhead cam (DOHC)
            V8 cylinder configuration
            gas engine
            32 valves
            302 hp @ 5750 rpm
            318 ft-lbs. @ 4250 rpm

            Νικος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wantone last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:

              Οσο για τις αηδιες της GM, αναμηνατε... Θα δεις αυτοκινητα στο κοντινο μελλον και θα ανναρωτιεσαι εαν μιλαμε για την ιδια GM. Και ο λογος ειναι οτι μονο τωρα η GM δινει εμφαση σε αυτοκινητα οσο και σε φορτηγα/SUV.

              Πάντως αγαπητέ gavriil1 έχει πλάκα το εξής: υπερασπίζεσαι γενικά την αυτοκίνηση στις ΗΠΑ και τις ΗΠΑμερικανικές εταιρείες, και έχεις ανά περίπτωση τα τεκμηριωμένα επιχειρήματά σου, αλλά και τα δύο σου αυτοκίνητα είναι (έστω ΗΠΑμερικανικών προδιαγραφών αλλά πάντως...) γιαπωνέζικα

              Εκει ειναι που κανεις εσυ και αλλοι λαθος. Νομιζετε οτι υπερσπιζομαι τα ΗΠΑμερικανινα αυτοκινητα (by the way, οι ΗΠΑμερικανινες εταιριες μονο υπερασπιση δεν χρειαζοντε). Ενω αυτο που κανω ειναι να λεω την αληθεια και να διορθωνω αυτους που κανουν...ας πουμε...λανθεσμενες δηλωσεις για την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινητιστικη κατασταση.

              Μα προφανώς τα υπερασπίζεσαι, δηλαδή προσπαθείς να αποδείξεις λανθασμένες κάποιες απόψεις συν-forum-ιστών για τα ΗΠΑμερικάνικα αυτοκίνητα. Αυτό δεν είναι υπεράσπιση ? Δεν είπα πως τα υπερασπίζεσαι άδικα ή χωρίς να τεκμηριώνεις (επαρκώς ή ανεπαρκώς, αυτό είναι θέμα που κρίνουν οι συνομιλητές σου) τις θέσεις σου, μην εκνευρίζεσαι

              Πάντως φίλε gavriil1 (για να σου δώσω την ευκαιρία για λίγη υπεράσπιση ), έχω οδηγήσει 3 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ για πολλά (από 200 μέχρι και κοντά στα 1000) μίλια κάθε φορά: Ford Mustang (του 90 νομίζω, ανοικτό ), Mercury Grand Marquis (έτσι γράφεται ?), αυτά το '92 και Nissan δεν θυμάμαι τι αλλά ήταν 'μικρό' (για ΗΠΑ, δηλ. > 4 μέτρα μήκος ) το 2001. Από όλα είχα την ίδια εντύπωση: πολύ μαλακές αναρτήσεις, αργό και ασαφές τιμόνι με υπερβολική υποβοήθηση, 'ράθυμη' γενικά λειτουργία κινητήρα και, κυρίως, (αυτόματου φυσικά) κιβωτίου. Δεν είχαν το 'νεύρο' και την αίσθηση στο δρόμο (δεν λέω για οδική συμπεριφορά, λέω μόνο για 'αίσθηση', το Mercury πήγαινε ικανοποιητικά ακόμα και με 110 (ναι, πήγαμε τόσο )) που έχω συνηθίσει από Ευρωπαϊκά ή ακόμα και Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Επίσης κάτι άλλο: ούτε το Mustang (λογικό) ούτε το Mercury είχαν επαρκείς χώρους για 4 άτομα με αποσκευές 3 εβδομάδων, το οποίο είναι απαράδεκτο για τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, ήταν 5 m μήκος! Και η πλάκα είναι πως πήραμε το Mercury διότι ένα Chevrolet αντίστοιχο που είχαμε παραγγείλει, αυτά που έχουν πολύ συχνά για περιπολικά λέω, που μοιάζουν κάπως σαν το προηγούμενο Passat, είχε ακόμα χειρότερους χώρους . Από την άλλη ήταν απολαυστικά στο ταξίδι σε Interstates (ησυχία, cruise control, καλή ποιότητα 'πλεύσης' ), πρέπει να το αναγνωρίσω αυτό.

              Τέλος πάντων, δεν απάντησες γιατί έχεις γιαπωνέζικα αυτοκίνητα (Πλάκα κάνω, δεν χρειάζεται να απαντήσεις, απλά το παρατήρησα και το είπα)

              Τα αυτοκίνητα που οδήγησες είναι παλιά μοντέλλα που δεν αντιπροσωπεύουν την σημερινή αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία αλλά αυτή της δεκαετίας του 70.

              Ο λόγος που προσφέρονται ακόμα είναι επειδεί υπάρχει ενα κοινό που θέλει μεγάλα αυτοκίνιτα με πλαίσιο (όπως π.χ. υπάρχει κόσμος που αγοράζει Τσέροκι στην Ελλάδα) και οι αμερικανοί προσπαθούν να ικανοποιήσουν αυτή την ζήτηση. Είναι παρόμοια περίπτωση με την VW και τον σκαραβαίο, το έφτιαχνε μέχρι το 1985 περίπου αν και ήταν σχεδίασης 1940. Το ίδιο με Citroen και 2CV.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gavriil1 last edited by

                Ο χρήστης logikos έγραψε:

                Πάντως αγαπητέ gavriil1 έχει πλάκα το εξής: υπερασπίζεσαι γενικά την αυτοκίνηση στις ΗΠΑ και τις ΗΠΑμερικανικές εταιρείες, και έχεις ανά περίπτωση τα τεκμηριωμένα επιχειρήματά σου, αλλά και τα δύο σου αυτοκίνητα είναι (έστω ΗΠΑμερικανικών προδιαγραφών αλλά πάντως...) γιαπωνέζικα

                Εκει ειναι που κανεις εσυ και αλλοι λαθος. Νομιζετε οτι υπερσπιζομαι τα ΗΠΑμερικανινα αυτοκινητα (by the way, οι ΗΠΑμερικανινες εταιριες μονο υπερασπιση δεν χρειαζοντε). Ενω αυτο που κανω ειναι να λεω την αληθεια και να διορθωνω αυτους που κανουν...ας πουμε...λανθεσμενες δηλωσεις για την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινητιστικη κατασταση.

                Μια και έθεσε το θέμα ο nass, γιατί προτίμησες, Γαβριήλ, να αγοράσεις ιαπωνικά αυτοκίνητα και όχι αμερικανικά; Ας το θέσω και αλλιώς το ερώτημα. Τι παραπάνω έχουν τα συγκεκριμένα ιαπωνικά αυτοκίνητα από τα αντίστοιχα αμερικανικά;

                Οταν ειμαι in the market για καινουγριο αυτοκινητο, δεν τα βλεπω τα αυτοκινητα με εθνικιστικα ματια. Αλλα τα βλεπω σε κατηγοριες. Διαλεγω κατηγορια πρωτα και μετα διαλεγω το 'καλυτερο' της κατηγοριας αυτης.

                Η μια κατηγορια ηταν το luxury sport coupe GT και κατεληξα στο Acura CL Type S. Και η αλλη ηταν η luxury SUV και κατεληξα στο RX300 SilverSport.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gavriil1 last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                  Οσο για τις αηδιες της GM, αναμηνατε... Θα δεις αυτοκινητα στο κοντινο μελλον και θα ανναρωτιεσαι εαν μιλαμε για την ιδια GM. Και ο λογος ειναι οτι μονο τωρα η GM δινει εμφαση σε αυτοκινητα οσο και σε φορτηγα/SUV.

                  Πάντως αγαπητέ gavriil1 έχει πλάκα το εξής: υπερασπίζεσαι γενικά την αυτοκίνηση στις ΗΠΑ και τις ΗΠΑμερικανικές εταιρείες, και έχεις ανά περίπτωση τα τεκμηριωμένα επιχειρήματά σου, αλλά και τα δύο σου αυτοκίνητα είναι (έστω ΗΠΑμερικανικών προδιαγραφών αλλά πάντως...) γιαπωνέζικα

                  Εκει ειναι που κανεις εσυ και αλλοι λαθος. Νομιζετε οτι υπερσπιζομαι τα ΗΠΑμερικανινα αυτοκινητα (by the way, οι ΗΠΑμερικανινες εταιριες μονο υπερασπιση δεν χρειαζοντε). Ενω αυτο που κανω ειναι να λεω την αληθεια και να διορθωνω αυτους που κανουν...ας πουμε...λανθεσμενες δηλωσεις για την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινητιστικη κατασταση.

                  Μα προφανώς τα υπερασπίζεσαι, δηλαδή προσπαθείς να αποδείξεις λανθασμένες κάποιες απόψεις συν-forum-ιστών για τα ΗΠΑμερικάνικα αυτοκίνητα. Αυτό δεν είναι υπεράσπιση ? Δεν είπα πως τα υπερασπίζεσαι άδικα ή χωρίς να τεκμηριώνεις (επαρκώς ή ανεπαρκώς, αυτό είναι θέμα που κρίνουν οι συνομιλητές σου) τις θέσεις σου, μην εκνευρίζεσαι

                  Πάντως φίλε gavriil1 (για να σου δώσω την ευκαιρία για λίγη υπεράσπιση ), έχω οδηγήσει 3 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ για πολλά (από 200 μέχρι και κοντά στα 1000) μίλια κάθε φορά: Ford Mustang (του 90 νομίζω, ανοικτό ), Mercury Grand Marquis (έτσι γράφεται ?), αυτά το '92 και Nissan δεν θυμάμαι τι αλλά ήταν 'μικρό' (για ΗΠΑ, δηλ. > 4 μέτρα μήκος ) το 2001. Από όλα είχα την ίδια εντύπωση: πολύ μαλακές αναρτήσεις, αργό και ασαφές τιμόνι με υπερβολική υποβοήθηση, 'ράθυμη' γενικά λειτουργία κινητήρα και, κυρίως, (αυτόματου φυσικά) κιβωτίου. Δεν είχαν το 'νεύρο' και την αίσθηση στο δρόμο (δεν λέω για οδική συμπεριφορά, λέω μόνο για 'αίσθηση', το Mercury πήγαινε ικανοποιητικά ακόμα και με 110 (ναι, πήγαμε τόσο )) που έχω συνηθίσει από Ευρωπαϊκά ή ακόμα και Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Επίσης κάτι άλλο: ούτε το Mustang (λογικό) ούτε το Mercury είχαν επαρκείς χώρους για 4 άτομα με αποσκευές 3 εβδομάδων, το οποίο είναι απαράδεκτο για τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, ήταν 5 m μήκος! Και η πλάκα είναι πως πήραμε το Mercury διότι ένα Chevrolet αντίστοιχο που είχαμε παραγγείλει, αυτά που έχουν πολύ συχνά για περιπολικά λέω, που μοιάζουν κάπως σαν το προηγούμενο Passat, είχε ακόμα χειρότερους χώρους . Από την άλλη ήταν απολαυστικά στο ταξίδι σε Interstates (ησυχία, cruise control, καλή ποιότητα 'πλεύσης' ), πρέπει να το αναγνωρίσω αυτό.

                  Τέλος πάντων, δεν απάντησες γιατί έχεις γιαπωνέζικα αυτοκίνητα (Πλάκα κάνω, δεν χρειάζεται να απαντήσεις, απλά το παρατήρησα και το είπα)

                  Το Μαστανγκ του 90 και το Γκραντ Μαρκι (ακομη και το σημερινο), δεν εχουν καμια σχεση με την μεσο ορο αυτοκινητιστικη πραγματικοτητα της ΗΠΑμερικανικης αγορας. Δεν ειναι αντιπρωσωπευτικα αυτα τα αυτοκινητα σημερα αλλα και 5 χρονια πριν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    logikos last edited by

                    Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                    Οταν ειμαι in the market για καινουγριο αυτοκινητο, δεν τα βλεπω τα αυτοκινητα με εθνικιστικα ματια. Αλλα τα βλεπω σε κατηγοριες. Διαλεγω κατηγορια πρωτα και μετα διαλεγω το 'καλυτερο' της κατηγοριας αυτης.

                    Η μια κατηγορια ηταν το luxury sport coupe GT και κατεληξα στο Acura CL Type S. Και η αλλη ηταν η luxury SUV και κατεληξα στο RX300 SilverSport.

                    Κατά πρώτο λόγο δεν έθεσα θέμα 'εθνικισμού' ούτε είπα ότι πρέπει να αγοράζεις αμερικανικά αυτοκίνητα. Κατά δεύτετο λόγο θέλω απλώς να μάθω σε τι υστερούν τα αμερικανικά αυτοκίνητα των κατηγοριών 'luxury sport coupe GT' και 'luxury SUV' σε σχέση με αυτά που επέλεξες. Τίποτε παραπάνω. Π.χ. πολλοί στην Ελλάδα προτιμούν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα από τα ευρωπαϊκά, γιατί θεωρούν πιο αξιόπιστα τα ιαπωνικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wantone last edited by

                      Ο χρήστης logikos έγραψε:

                      Οταν ειμαι in the market για καινουγριο αυτοκινητο, δεν τα βλεπω τα αυτοκινητα με εθνικιστικα ματια. Αλλα τα βλεπω σε κατηγοριες. Διαλεγω κατηγορια πρωτα και μετα διαλεγω το 'καλυτερο' της κατηγοριας αυτης.

                      Η μια κατηγορια ηταν το luxury sport coupe GT και κατεληξα στο Acura CL Type S. Και η αλλη ηταν η luxury SUV και κατεληξα στο RX300 SilverSport.

                      Κατά πρώτο λόγο δεν έθεσα θέμα 'εθνικισμού' ούτε είπα ότι πρέπει να αγοράζεις αμερικανικά αυτοκίνητα. Κατά δεύτετο λόγο θέλω απλώς να μάθω σε τι υστερούν τα αμερικανικά αυτοκίνητα των κατηγοριών 'luxury sport coupe GT' και 'luxury SUV' σε σχέση με αυτά που επέλεξες. Τίποτε παραπάνω. Π.χ. πολλοί στην Ελλάδα προτιμούν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα από τα ευρωπαϊκά, γιατί θεωρούν πιο αξιόπιστα τα ιαπωνικά.

                      Γενικά τα ιαπωνικά έχουν καλύτερους κινητήρες, καλύτερη ποιότητα κατασκευής και ποιο μαζεμένες διαστάσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gavriil1 last edited by

                        Ο χρήστης logikos έγραψε:

                        Οταν ειμαι in the market για καινουγριο αυτοκινητο, δεν τα βλεπω τα αυτοκινητα με εθνικιστικα ματια. Αλλα τα βλεπω σε κατηγοριες. Διαλεγω κατηγορια πρωτα και μετα διαλεγω το 'καλυτερο' της κατηγοριας αυτης.

                        Η μια κατηγορια ηταν το luxury sport coupe GT και κατεληξα στο Acura CL Type S. Και η αλλη ηταν η luxury SUV και κατεληξα στο RX300 SilverSport.

                        Κατά πρώτο λόγο δεν έθεσα θέμα 'εθνικισμού' ούτε είπα ότι πρέπει να αγοράζεις αμερικανικά αυτοκίνητα. Κατά δεύτετο λόγο θέλω απλώς να μάθω σε τι υστερούν τα αμερικανικά αυτοκίνητα των κατηγοριών 'luxury sport coupe GT' και 'luxury SUV' σε σχέση με αυτά που επέλεξες. Τίποτε παραπάνω. Π.χ. πολλοί στην Ελλάδα προτιμούν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα από τα ευρωπαϊκά, γιατί θεωρούν πιο αξιόπιστα τα ιαπωνικά.

                        Οταν χρισημοποιειτε ορους 'Ιαπωνικα' και 'ΗΠΑμερικανικα', κτλ, αυτο ειναι direct εθνικιστικο σχολιο. Και ισως να παρεξηγηθηκα. Οταν λεω 'εθνικιστικο' εννοω αυτο το κλασσικο distinction που κανουν πολλοι (κυριως στην Ευρωπη) οπου κατατασουν τα 'Ιαπωνικα' σε μια κατηγορια, τα 'Γερμανικα' σε αλλη, τα 'Γαλλικα' σε ακομη μια, κτλ. Ευτοιχως τα πραγματα δεν ειναι καθολου ετσι, και μαλιστα, οσο περναει ο καιρος γινοντε 'οχι ετσι' ακομη πιο πολυ.

                        Τωρα για το γιατι δεν αγορασα ΗΠΑμερικανικα αυτοκινητα:

                        Στην κατηγορια 'luxury sport coupe GT' το καλοκαιρι του 2000 οποτε και εψαχνα για αυτοκινητο δεν υπηρχαν ΗΠΑμερικανικα αυτοκινητα σε αυτην την κατηγορια.

                        Η εταιρια πολυτελων αυτοκινητων της Τζενεταλ Μοτορς, η Cadillac ειχε μονο το Κατερα (Ομεγκα στην Ευρωπη) στις διαστασεις που ηθελα αλλα ηταν τετραπορτο και με ανεμικο κινητηρα (200 ιππου απο 3.2 λιτρα).

                        Η εταιρια πολυτελων αυτοκινητων της Φορντ, η Lincoln, δεν ειχε ουτ εχει τιποτε σε αυτη την κατηγορια. Οι ανταγωνιστες ηταν το BMW 330Ci. Επισης τεσταρα τα Lexus IS300 και Audi S4. Ναι τετραπορτα, αλλα κατα τα αλλα ακριβως τα χαρακτηριστικα που ηθελα.

                        Για την κατηγορια 'luxury SUV' το καλοκαιρι του 2001 δεν υπηρχε ουτε ενα που να ηταν βασισμενο σε πατωμα αυτοκινητου. Ολα βασιζοταν σε πατωματα φορτηγων. Αρα η εκλογη ηταν σχετικα ευκολη διοτι μονο το RX300 ηταν βασισμενο σε πλατφορμα αυτοκινητου (αυτη των Lexus ES300 και Toyota Camry ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          logikos last edited by

                          Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                          Τωρα για το γιατι δεν αγορασα ΗΠΑμερικανικα αυτοκινητα:

                          Στην κατηγορια 'luxury sport coupe GT' το καλοκαιρι του 2000 οποτε και εψαχνα για αυτοκινητο δεν υπηρχαν ΗΠΑμερικανικα αυτοκινητα σε αυτην την κατηγορια.

                          Η εταιρια πολυτελων αυτοκινητων της Τζενεταλ Μοτορς, η Cadillac ειχε μονο το Κατερα (Ομεγκα στην Ευρωπη) στις διαστασεις που ηθελα αλλα ηταν τετραπορτο και με ανεμικο κινητηρα (200 ιππου απο 3.2 λιτρα).

                          Η εταιρια πολυτελων αυτοκινητων της Φορντ, η Lincoln, δεν ειχε ουτ εχει τιποτε σε αυτη την κατηγορια. Οι ανταγωνιστες ηταν το BMW 330Ci. Επισης τεσταρα τα Lexus IS300 και Audi S4. Ναι τετραπορτα, αλλα κατα τα αλλα ακριβως τα χαρακτηριστικα που ηθελα.

                          Για την κατηγορια 'luxury SUV' το καλοκαιρι του 2001 δεν υπηρχε ουτε ενα που να ηταν βασισμενο σε πατωμα αυτοκινητου. Ολα βασιζοταν σε πατωματα φορτηγων. Αρα η εκλογη ηταν σχετικα ευκολη διοτι μονο το RX300 ηταν βασισμενο σε πλατφορμα αυτοκινητου (αυτη των Lexus ES300 και Toyota Camry ).

                          Τώρα έγινες όχι μόνο σαφής αλλά σαφέστατος.

                          Οταν χρισημοποιειτε ορους 'Ιαπωνικα' και 'ΗΠΑμερικανικα', κτλ, αυτο ειναι direct εθνικιστικο σχολιο. Και ισως να παρεξηγηθηκα. Οταν λεω 'εθνικιστικο' εννοω αυτο το κλασσικο distinction που κανουν πολλοι (κυριως στην Ευρωπη) οπου κατατασουν τα 'Ιαπωνικα' σε μια κατηγορια, τα 'Γερμανικα' σε αλλη, τα 'Γαλλικα' σε ακομη μια, κτλ. Ευτοιχως τα πραγματα δεν ειναι καθολου ετσι, και μαλιστα, οσο περναει ο καιρος γινοντε 'οχι ετσι' ακομη πιο πολυ.

                          Συμφωνώ στο ότι οι διαφορές μεταξύ των διαφόρων 'σχολών' (ιαπωνικής, γερμανικής, γαλλικής κτλ) που κατασκευάζουν αυτοκίνητα έχουν αμβλυνθεί σε σημαντικό βαθμό. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες πια δίνουν βαρύτητα στην τεχνολογία, την ποιότητα κατασκευής, την παθητική ασφάλεια και την ασφαλή οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Ωστόσο, δε σημαίνει ότι έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα. Προς το παρόν εξακολουθούν να υπάρχουν κάποιες -έστω και λεπτές- διαχωριστικές γραμμές. Έτσι, για παράδειγμα τα ιαπωνικά αυτοκίνητα θεωρούνται (και είναι, ως επί το πλείστον) κορυφαία σε ποιότητα κατασκευής και συνεπώς σε αξιοπιστία. Αυτό αποδεικνύεται και από τη 'λίστα αξιοπιστίας' των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ, την οποία έχεις παραθέσει σε προηγούμενο thread.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης agisd έγραψε:
                            Τα αυτοκίνητα που οδήγησες είναι παλιά μοντέλλα που δεν αντιπροσωπεύουν την σημερινή αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία αλλά αυτή της δεκαετίας του 70.

                            Συμφωνώ, αυτό άλλωστε ήταν προφανές από το θέμα της (μη...) εκμετάλλευσης του εσωτερικού χώρου που μου έκανε τόση αρνητική εντύπωση αλλά και γενικότερα από τον αέρα τους (μην ξεχνάς πως 2 από τα 3 τα οδήγησα πριν 10 χρόνια οπότε λογικά ήταν παλιάς σχεδίασης).

                            Από την άλλη οδήγησα το Nissan πέρισι, και ήταν ένα καινούργιο (είχε αν θυμάμαι καλά 6000 μίλια) και σύγχρονο (?) αυτοκίνητο ΗΠΑμερικανικών προδιαγραφών (συγνώμη που δεν θυμάμαι τι μοντέλο ήταν) και αποκόμισα την ίδια ακριβώς εντύπωση, 10 χρόνια μετά! Είμαι 191 και δεν μπορούσα να βρώ βολική θέση οδήγησης (εύρισκαν τα πόδια μου στο τιμόνι!), ο δε κινητήρας και το κιβώτιο ήταν ράθυμα και η αίσθηση στο δρόμο επίσης ράθυμη και μαλακή (δεν 'έτρεξα' με αυτό το αυτοκίνητο άρα δεν ξέρω για οδική συμπεριφορά).

                            Τι θέλω να πω ? Υποπτεύομαι πως γενικά τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την αγορά των ΗΠΑ έχουν 'μαλακότερες' προδιαγραφές κινητήρων, κιβωτίων, αναρτήσεων, τιμονιού και γενικά είναι περισσότερο προσαρμοσμένα σε ένα περιβάλλον πολλών μιλίων την ημέρα σε άριστους περιαστικούς δρόμους ή σε Interstate, εξ΄ ου και αυτός ο 'μαλακότερος' (και ξένος, για εμάς τους Ελληνοτραφείς και, γιατί όχι, Ευρωπαίους ) χαρακτήρας ?

                            Μήπως αυτός είναι ένας λόγος που κανένας ανταποκριτής του Forum στις ΗΠΑ και τον Καναδά δεν έχει ΗΠΑμερικανικό αυτοκίνητο ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:

                              Τα αυτοκίνητα που οδήγησες είναι παλιά μοντέλλα που δεν αντιπροσωπεύουν την σημερινή αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία αλλά αυτή της δεκαετίας του 70.

                              Συμφωνώ, αυτό άλλωστε ήταν προφανές από το θέμα της (μη...) εκμετάλλευσης του εσωτερικού χώρου που μου έκανε τόση αρνητική εντύπωση αλλά και γενικότερα από τον αέρα τους (μην ξεχνάς πως 2 από τα 3 τα οδήγησα πριν 10 χρόνια οπότε λογικά ήταν παλιάς σχεδίασης).

                              Από την άλλη οδήγησα το Nissan πέρισι, και ήταν ένα καινούργιο (είχε αν θυμάμαι καλά 6000 μίλια) και σύγχρονο (?) αυτοκίνητο ΗΠΑμερικανικών προδιαγραφών (συγνώμη που δεν θυμάμαι τι μοντέλο ήταν) και αποκόμισα την ίδια ακριβώς εντύπωση, 10 χρόνια μετά! Είμαι 191 και δεν μπορούσα να βρώ βολική θέση οδήγησης (εύρισκαν τα πόδια μου στο τιμόνι!), ο δε κινητήρας και το κιβώτιο ήταν ράθυμα και η αίσθηση στο δρόμο επίσης ράθυμη και μαλακή (δεν 'έτρεξα' με αυτό το αυτοκίνητο άρα δεν ξέρω για οδική συμπεριφορά).

                              Τι θέλω να πω ? Υποπτεύομαι πως γενικά τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την αγορά των ΗΠΑ έχουν 'μαλακότερες' προδιαγραφές κινητήρων, κιβωτίων, αναρτήσεων, τιμονιού και γενικά είναι περισσότερο προσαρμοσμένα σε ένα περιβάλλον πολλών μιλίων την ημέρα σε άριστους περιαστικούς δρόμους ή σε Interstate, εξ΄ ου και αυτός ο 'μαλακότερος' (και ξένος, για εμάς τους Ελληνοτραφείς και, γιατί όχι, Ευρωπαίους ) χαρακτήρας ?

                              Μήπως αυτός είναι ένας λόγος που κανένας ανταποκριτής του Forum στις ΗΠΑ και τον Καναδά δεν έχει ΗΠΑμερικανικό αυτοκίνητο ?

                              Κάπως έτσι είναι τα πράγματα, εχουν μαλακές αναρτήσεις αλλα οι κινητήρες είναι πολύ ποιο δυνατοί απο οτι στην ευρώπη, επίσης τα φρένα ειναι δυνατά. Εγώ προσωπικά αγόρασα ευρωπαικό αυτοκίνητο λόγω ότι τα γνωρίζω καλύτερα.

                              Ενα μεσο αμερικάνικο αυτοκίνητο (Olds Intrigue, Pontiac Grand Prix, Chrysler Intrepid) είναι μεγάλο, μπροστοκινητο, αρκετά σύγχρονο, με δυνατά φρένα, σταθερο σε υψηλές ταχύτητες και αθόρυβο, και με V6 κινητήρα. Είναι αρκετά καλα αυτοκίνητα, τα περισσότερα συγκρίνονται ανετα με ένα π.χ. Πεζώ 406 φτάνει να συνιθήσεις την αμερικανική εργονομία. Εκεί τα χάλασα εγώ και πήρα ευρωπαικό. Επίσης αν θέλεις εσωτερικό ποιότητας πρέπει να πας σε ποιο ακριβά αμερικάνικα αυτοκίνητα, ενώ με το Τζέτα που πήρα εγώ είχα πολυτελειες σε χαμηλή τιμή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                titsataki last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:

                                Τα αυτοκίνητα που οδήγησες είναι παλιά μοντέλλα που δεν αντιπροσωπεύουν την σημερινή αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία αλλά αυτή της δεκαετίας του 70.

                                Συμφωνώ, αυτό άλλωστε ήταν προφανές από το θέμα της (μη...) εκμετάλλευσης του εσωτερικού χώρου που μου έκανε τόση αρνητική εντύπωση αλλά και γενικότερα από τον αέρα τους (μην ξεχνάς πως 2 από τα 3 τα οδήγησα πριν 10 χρόνια οπότε λογικά ήταν παλιάς σχεδίασης).

                                Από την άλλη οδήγησα το Nissan πέρισι, και ήταν ένα καινούργιο (είχε αν θυμάμαι καλά 6000 μίλια) και σύγχρονο (?) αυτοκίνητο ΗΠΑμερικανικών προδιαγραφών (συγνώμη που δεν θυμάμαι τι μοντέλο ήταν) και αποκόμισα την ίδια ακριβώς εντύπωση, 10 χρόνια μετά! Είμαι 191 και δεν μπορούσα να βρώ βολική θέση οδήγησης (εύρισκαν τα πόδια μου στο τιμόνι!), ο δε κινητήρας και το κιβώτιο ήταν ράθυμα και η αίσθηση στο δρόμο επίσης ράθυμη και μαλακή (δεν 'έτρεξα' με αυτό το αυτοκίνητο άρα δεν ξέρω για οδική συμπεριφορά).

                                Τι θέλω να πω ? Υποπτεύομαι πως γενικά τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την αγορά των ΗΠΑ έχουν 'μαλακότερες' προδιαγραφές κινητήρων, κιβωτίων, αναρτήσεων, τιμονιού και γενικά είναι περισσότερο προσαρμοσμένα σε ένα περιβάλλον πολλών μιλίων την ημέρα σε άριστους περιαστικούς δρόμους ή σε Interstate, εξ΄ ου και αυτός ο 'μαλακότερος' (και ξένος, για εμάς τους Ελληνοτραφείς και, γιατί όχι, Ευρωπαίους ) χαρακτήρας ?

                                Μήπως αυτός είναι ένας λόγος που κανένας ανταποκριτής του Forum στις ΗΠΑ και τον Καναδά δεν έχει ΗΠΑμερικανικό αυτοκίνητο ?

                                Οδηγισες κανενα Νισσαν Σεντρα; Στο 1,91 εισαι μπασκεμπολιστας αλλα δεν ειναι και τοσο ασχημα τα πραγματα. Αμα παρεις καλο αμερικανικο αυτοκινητο (ΗΠΑ προδριαγραφες) εχει θεσεις που ρυθμιζονται στο υψος και επισης το τιμονι ρυθνιζεται στο υψος και δεξια- αριστερα και ακομα και τα πενταλ πανε μπροστα πισω αποτε δεν νομιζω οτι θα εχεις κανενα προβλημα.

                                Το οτι ειναι πιο δυνατα βασικα μην ξεχνας οτι τα κυβικα ειναι βασιλιας τοπικα. 6 και 8 κυλινδροι ειναι παντου. Φτηνη βενζινα και καλοι δρομοι βοηθανε. Γιαυτο ολα τα μικρα αυτοκινητα δεν ερχονται στην εδω. Με 800, 1000, 1200 και 1400 κυβικα δεν ξερω ποσο καλα θα ειναι στους τοπικους αυτοκινητοδρομους εκτος αν αυτα τα κυβικα ειναι σε δυο τροχους.

                                Εγω ειχα διαφορα αυτοκινητα και ευρωπαικα και γιαπωνεζικα και αμερικανικα. Η εργονομια ειναι διαφορετικη αλλα δεν ειναι και τοσο κακα τα πραγματα. Ναι η αξιοπιστια καμμια φορα δεν ειναι οσο τα ευρωπαικα αλλα μην ξεχνας οτι εδω τα αυτοκινητα ειναι κταναλωτικα αγαθα. παρα πολλοι αγοαραζουνε ενα αυτοκινητο με δοσεις και μολις το ξεπληρωσουν το ξεφορτωνονται και παιρνουν καινουργιο. Οι τοπικοι συγγενεις μου τα αλλαζουν καθε 3 χρονια για να μην ανησυχουν για τις εγγυησεις και προβληματα. κοστιζει αλλα βεβαια δεν ειναι και ασχημα να εχεις καθε 3 χρονια δυο καινουργια αυτοκινητα.

                                Νικος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  titsataki last edited by

                                  και εγω ψαχνω τις κατηγοριες και αναλογα με τις αναγκες παιρνω. Οδηγησα το S4 και μου αρεσε αλλα δεν νομιζω οτι ηθελα να δωσω 42 χιλιαδες δολ. Τα Acura, Lexus, Infiniti ειναι καλα αυτοκινητα και γρηγορα αλλα δεν με αντιπροσωπευαν. Επισης ειναι και αυτοματα που ειναι μειονεκτιμα( για εμενα). Μια φορα που ελεγα θα παρω αυτοματο πρεπει να εβλεπες τα μουτρα που εκανε η γυναικα μου ' θα το παρεις και σε 2 χρονια θα βλαστημας μου ελεγε οποτε οχι μην το παιρνεις'.

                                  Τα φορτηγα ( SUV) τα αντιπαθουσα και για χρονια αντιστεκομουνα στη αγορα τους. Αυτη τη φορα τα οδηγησα ολα απο το RX το Highlander (η εκδοση της Toyota), Νισσαν, Chevrolet, Honda (Pilot) της παναγιας τα ματια. Και μια και ηταν της γυναικας μου την αφησα να εχει το τελικο οκ. Αν ημουν εγω θα επαιρνα ενα Station Wαgon και θα ημουν μια χαρα. Ενα Audi S4, Allroad, Legacy VDC 3.0 θα ηταν μια χαρα. Πισωκινητα δεν παιρνω γιατι αμα αποφασισω να μετακομισω σε μερος με κακο καιρο δεν διαφημιζονται για την ικανοτητα τους. Μετα το WRX δεν ξαναπαιρνω ουτε μπροσθιοκινητο. Οποτε οριστε δεν μενουν πολλες εκλογες.

                                  Νικος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gavriil1 last edited by

                                    Ο χρήστης logikos έγραψε:

                                    Γενικά τα ιαπωνικά έχουν καλύτερους κινητήρες, καλύτερη ποιότητα κατασκευής και ποιο μαζεμένες διαστάσεις.

                                    Τώρα έγινες όχι μόνο σαφής αλλά σαφέστατος.

                                    Σε πιο θρεντ το εγραψα το παραπανω? Δεν αμφιβαλω οτι το εγραψα, αλλα μπορει να ηταν δικαιλογημενο στην περισταση/context. Αλλιως δεν ειναι σωστο και δεν επρεπε να το γραψω.

                                    Συμφωνώ στο ότι οι διαφορές μεταξύ των διαφόρων 'σχολών' (ιαπωνικής, γερμανικής, γαλλικής κτλ) που κατασκευάζουν αυτοκίνητα έχουν αμβλυνθεί σε σημαντικό βαθμό. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες πια δίνουν βαρύτητα στην τεχνολογία, την ποιότητα κατασκευής, την παθητική ασφάλεια και την ασφαλή οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων.

                                    Σωστα.

                                    Ωστόσο, δε σημαίνει ότι έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα. Προς το παρόν εξακολουθούν να υπάρχουν κάποιες -έστω και λεπτές- διαχωριστικές γραμμές. Έτσι, για παράδειγμα τα ιαπωνικά αυτοκίνητα θεωρούνται (και είναι, ως επί το πλείστον) κορυφαία σε ποιότητα κατασκευής και συνεπώς σε αξιοπιστία. Αυτό αποδεικνύεται και από τη 'λίστα αξιοπιστίας' των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ, την οποία έχεις παραθέσει σε προηγούμενο thread.

                                    Σωστα αλλα η ποιοτητα κατασκευης ειναι 1 απο τα πολλα χαρακτηριστικα που απαρτιζουν ενα αυτοκινητο ως οτιδηποτε σημενει στον ιδιοκτητη του (οχι μονο ως μεσο μεταφορας δηλαδη). Τα τελευταια χρονια, ναι, τα Ιαπωνικα αυτοκινητα εχουν ως ξεχωριστο χαρακτηριστικο την ποιοτητα κατασκευης ανα τον κοσμο, αλλα και αυτο αλλαζει ηδη. Η μελετη που εβαλα ως θεμα στο φορουμ ειναι για αυτοκινητα μοντελου 1998. Οταν θα γινει η μελετη για το 2002, θα δεις οτι τα πραγματα θα ειναι λιγο διαφορετικα. Και θα ειναι πολυ διαφορετικα στην μελετη του 2005 η οποια θα βγει το 2009. Θα δεις πολλες θυγατρικες της General Motors να ειναι πολυ υψηλοτερα απο οτι ειναι σημερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      logikos last edited by

                                      Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                                      Γενικά τα ιαπωνικά έχουν καλύτερους κινητήρες, καλύτερη ποιότητα κατασκευής και ποιο μαζεμένες διαστάσεις.

                                      Τώρα έγινες όχι μόνο σαφής αλλά σαφέστατος.

                                      Σε πιο θρεντ το εγραψα το παραπανω? Δεν αμφιβαλω οτι το εγραψα, αλλα μπορει να ηταν δικαιλογημενο στην περισταση/context. Αλλιως δεν ειναι σωστο και δεν επρεπε να το γραψω.

                                      Συγγνώμη. Έμπλεξα με τα «quotes». Αυτό το είπε ο agisd. Διορθώνω την προηγούμενη δημοσίευση.

                                      Τα τελευταια χρονια, ναι, τα Ιαπωνικα αυτοκινητα εχουν ως ξεχωριστο χαρακτηριστικο την ποιοτητα κατασκευης ανα τον κοσμο, αλλα και αυτο αλλαζει ηδη. Η μελετη που εβαλα ως θεμα στο φορουμ ειναι για αυτοκινητα μοντελου 1998. Οταν θα γινει η μελετη για το 2002, θα δεις οτι τα πραγματα θα ειναι λιγο διαφορετικα. Και θα ειναι πολυ διαφορετικα στην μελετη του 2005 η οποια θα βγει το 2009.

                                      Είναι προφανές ότι η άποψη που εξέφρασα βασίζεται στα υπάρχοντα στοιχεία. Τι θα ισχύει στο μέλλον δεν μπορώ να το γνωρίζω.

                                      Θα δεις πολλες θυγατρικες της General Motors να ειναι πολυ υψηλοτερα απο οτι ειναι σημερα.

                                      Ελπίζω αυτό να ισχύσει και για την Opel, γιατί τα τελευταία χρόνια δε μας τα λέει πολύ καλά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gavriil1 last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                                        Από την άλλη οδήγησα το Nissan πέρισι, και ήταν ένα καινούργιο (είχε αν θυμάμαι καλά 6000 μίλια) και σύγχρονο (?) αυτοκίνητο ΗΠΑμερικανικών προδιαγραφών (συγνώμη που δεν θυμάμαι τι μοντέλο ήταν) και αποκόμισα την ίδια ακριβώς εντύπωση, 10 χρόνια μετά! Είμαι 191 και δεν μπορούσα να βρώ βολική θέση οδήγησης (εύρισκαν τα πόδια μου στο τιμόνι!), ο δε κινητήρας και το κιβώτιο ήταν ράθυμα και η αίσθηση στο δρόμο επίσης ράθυμη και μαλακή (δεν 'έτρεξα' με αυτό το αυτοκίνητο άρα δεν ξέρω για οδική συμπεριφορά).

                                        Πρεπει να μας πεις ακριβως τον τυπο και το μοντελο του αυτοκινητου για να σχολιασω. Αλλιως δεν μπορω να πω τιποτε εδω.

                                        Τι θέλω να πω ? Υποπτεύομαι πως γενικά τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την αγορά των ΗΠΑ έχουν 'μαλακότερες' προδιαγραφές κινητήρων,

                                        Αυτο τι σημενει? Σορρυ.

                                        κιβωτίων, αναρτήσεων, τιμονιού και γενικά είναι περισσότερο προσαρμοσμένα σε ένα περιβάλλον πολλών μιλίων την ημέρα σε άριστους περιαστικούς δρόμους ή σε Interstate, εξ΄ ου και αυτός ο 'μαλακότερος' (και ξένος, για εμάς τους Ελληνοτραφείς και, γιατί όχι, Ευρωπαίους ) χαρακτήρας ?

                                        Σωστα κατα 95%. Το αλλο 5% στο παρακατω σχολιο...

                                        Μήπως αυτός είναι ένας λόγος που κανένας ανταποκριτής του Forum στις ΗΠΑ και τον Καναδά δεν έχει ΗΠΑμερικανικό αυτοκίνητο ?

                                        1. Το 2ο αυτοκινητου της οικογενειας του Νικου ειναι το Γκραντ Τσεροκι. ΗΠΑμερικανικο μεχρι εκει 'που δεν γινετε'...

                                        2. Η Σουμπαρου ανηκει κατα 20% Τζενεραλ Μοτορς (σχολιο για το WRX του Νικου). Αρα, τα 2 αυτοκινητα που εχει η οικογενεια Νικος ειναι κατα 70% ΗΠΑμερικανικα θα μπορουσε να πει καποιος statistician που δεν κοιματε τα βραδυα και ονειρευεται μαθηματικες πραξεις

                                        3. Οι λογοι που κανεις απο τις ΗΠΑ δεν εχουν ΗΠΑμερικανικα αυτοκινητα ειναι: Απο οτι ξερω, ειμαστε 2 στο φορουμ απο τις ΗΠΑ και ενας απο τον Καναδα με συνολο 5 αυτοκινητα. Δεν νομιζω να μπορεις να βγαλεις συμπερασμα απο αυτα.

                                        4. Επισης και οι 3 εχουμε Ελληνικες/Μεσογειακες/Ευρωπαικες ριζες. Καταλαβαινουμε την αυτοκινητιστικη πραγματικοτητα διαφορετικα απο οτι ο γεννημενος 100% ΗΠΑμερικανος που δεν εχει ουτε καν επισκευθει την Ευρωπη/Μεσογειο.

                                        5. Ο κυριοτερος λογος ομως ειναι οτι αυτοι που γραφουν στο φορουμ ειναι car enthusiasts (πως το λενε στα Ελληνικα? 'ψωρες με το αυτοκινητο'?). Η αληθεια ειναι οτι τα ΗΠΑμερικανικη αυτοκινητοβιομηχανια τα τελευταια 10-15 χρονια δεν εδωσε καθολου βαρος σε αυτο το μικρο κομματι της αγορας. Εμας. Τους car enthusiasts στις ΗΠΑ. Γιατι? Διοτι ειμαστε λιγοι. Ειμαστε σταγονα στον ωκεανο σε σχεση με ΤΗΝ αγορα των ΗΠΑ. Μην ξεχνατε, Η ΑΓΟΡΑ αντιλαμβάνεται την καθημερινη οδηγηση ως ΜΠΕΛΑ! Μην το ξεχνας αυτο. Μην τα βλεπετε τα πραγματα με τα δικα σας/μας ματια, τα ματια των car enthusiasts δηλαδη.

                                        Ετσι, η ΗΠΑμερικανικη αυτοκινητοβιομηχανια εδωσε 'βαρος' σε αυτοκινητα τα οποια:

                                        Α. Δεν ηταν σπορ.
                                        Β. Δεν ηταν exciting αυτοκινητα
                                        Γ. Ειχαν μεγαλους εσωτερικους χωρους, αρα ηταν ακομη λιγοτερο σπορ διοτι ηταν βαρυα
                                        Δ. Ειχαν μαλακες αναρτησεις και ¨'ασαφες τιμονια' οπως ειπες διοτι εδω κανουμε πολλυ περισσοτερα μιλια απο οτι στην Ελλαδα (πολυ, πολυ περισσοτερα) και ετσι για ΤΗΝ αγορα κατι τετοιο εκανε την οδηγηση πιο ευκολη. Οπως ειπα πιο πανω Η ΑΓΟΡΑ αντιλαμβάνεται την καθημερινη οδηγηση ως μπελα.

                                        Ομως κατι αλλαξε τα τελευταια 5 χρονια (αρχισε ισως πιο νωρις αλλα ηταν πολυ εμφανης τα τελευταια 5 χρονια). Στις ΗΠΑ παντα. Το μερος της αγορας των car enthusiasts μεγαλωσε. Μεγαλωσε δραματικα. Κατι τετοιο εγινε για διαφορους λογους (δεν θα μπω σε αναλυση marketer σε αυτο το θρεντ). Ενας απο τους λογους ομως εχει να κανει με τα χαρακτηριστικα του σπορ/exciting αυτοκινητου:

                                        Η οδηγηση των σπορ αυτοκινητων εχει γινει πιο ευκολη απο ποτε. Τεχνολογιες οπως SMG, SportShift, ημιαυτοματων κιβωτιων δηλαδη εφεραν αλλαγες στην αντιλιψη του καταναλωτη. ΑΚομη και το οτι οι συμπλεκτες σημερα ειναι 200% πιο 'μαλακοι' απο οτι ηταν 10 χρονια πριν κανει διαφορα στο τι γνωμη εχει ενας αγοραστης που σκεφτετε να αγορασει ενα σπορ αυτοκινητο, οταν βγενει απο αυτο μετα το τελος του τεστ drive με τον αντιπροσωπο.

                                        Το υδραυλικο τιμονι σημερα ειναι και οσο πρεπει ελαφρυ αλλα ΚΑΙ ακριβες. Δεν υπαρχουν συμβιβασμοι που επρεπε να κανεις πριν 10+ χορνια.

                                        Η αναρτηση! Ισως το πιο σημαντικο σημειο για την αγορα των ΗΠΑ. Η αναρτηση των σπορ αυτοκινητων has come a LONG way που λενε εδω. Παλια εβγενες απο μια Κορβετ 4ης γενιας (σε κατασκευη μεχρι και το 1995) μετα απο οδηγηση 30 μιλιων (μεσο ορο για εδω) και τα νεφρα σου ηθελαν 3 μερες θεραπεια. Και στην πιστα τα νουμερα των τεστ στα slalom και τα 'g' που εδειχναν τα οργανα ηταν χειροτερα απο οτι ενος σημερινου luxury sport GT. Ετσι σημερα το φενομενου του 'εαν θες σπορ αναρτηση πρεπει να μαρτηρησεις' εχει εξαλιυθει σχεδον ολοσχερω και θα εχει εξαλιφθει ολοσχερως στα επομενα 5-10 χρονια ακομη και για τα φθηνα σπορ αυτοκινητα.

                                        Οι κινητηρες κανουν περισσοτερη ιπποδυναμη και ροπη απο ποτε και ειναι καθαροτεροι απο ποτε.

                                        Η αξιποσιτια των σπορ αυτοκινητων πριν 10+ χρονια ηταν ανεκαθεν πολυ χειροτερη απο αυτη των αυτοκινητων για ΤΗΝ αγορα. Επισης το ολικο κοστος συντηρησης αυτων εχει ερθει σε λογικα πλαισια και θα ερθει στα ιδια πλαισια. Επισης οι τιμες των σπορ αυτοκινητων ειναι σε καλυτερα επιπεδα απο ποτε.

                                        Με αλλα λογια η κατοχη ενος σπορ αυτοκινητου ειναι πολυ πιο υποφερτη απο ποτε. Ετσι ολο και πιο πολλοι αγοραστες κατατασοντε στο γκρουπ αγορας που λεγετε car enthusiasts. Και ετσι τωρα το μεγεθος αυτου του κομματιου της αγορας μεγαλωνει σε σημειο που να αξιζει την προσχη της Τζενεραλ Μοτορς και της Φορντ. Και ετσι στα επομενα 5 χρονια θα δουμε πολλες προτασεις απο ΗΠΑμερικανικες εταιριες για την ΗΠΑμερικανικη αγορα σε αυτην την κατηγορια. Θα δουμε πολλες περισσοτερες σπορ προτασεις, πραγματικων σπορ αυτοκινητων, θα δουμε γενικως πιο exciting προτασεις ακομη και σε οχι σπορ αυτοκινητα. Ακομη και τα 'οικογενειακα' αυτοκινητα θα εχουν μια σπορ γευση, μια πιο ενδιαφερουσα, συναρπαστικη εικονα (απο σχεδιαστικης πλευρας και οχι μονο).

                                        Γιαυτο λοιπον εαν εαν η Καντιλλακ κρατησει την υποσχεση της για την CTS V series να ειναι πιο γρηγορα απο τις Μ5 και Μ3 στην ευθεια αλλα και στις στροφες και την τιμολογησει εκει που υποσχεθηκε ο Bob Lutz (στα $40-$45Κ δηλαδη), ισως να με δεις και με ΗΠΑμερικανικο αυτοκινητο στο κοντινο μελλον

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          titsataki last edited by

                                          Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                                          Από την άλλη οδήγησα το Nissan πέρισι, και ήταν ένα καινούργιο (είχε αν θυμάμαι καλά 6000 μίλια) και σύγχρονο (?) αυτοκίνητο ΗΠΑμερικανικών προδιαγραφών (συγνώμη που δεν θυμάμαι τι μοντέλο ήταν) και αποκόμισα την ίδια ακριβώς εντύπωση, 10 χρόνια μετά! Είμαι 191 και δεν μπορούσα να βρώ βολική θέση οδήγησης (εύρισκαν τα πόδια μου στο τιμόνι!), ο δε κινητήρας και το κιβώτιο ήταν ράθυμα και η αίσθηση στο δρόμο επίσης ράθυμη και μαλακή (δεν 'έτρεξα' με αυτό το αυτοκίνητο άρα δεν ξέρω για οδική συμπεριφορά).

                                          Πρεπει να μας πεις ακριβως τον τυπο και το μοντελο του αυτοκινητου για να σχολιασω. Αλλιως δεν μπορω να πω τιποτε εδω.

                                          Τι θέλω να πω ? Υποπτεύομαι πως γενικά τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την αγορά των ΗΠΑ έχουν 'μαλακότερες' προδιαγραφές κινητήρων,

                                          Αυτο τι σημενει? Σορρυ.

                                          κιβωτίων, αναρτήσεων, τιμονιού και γενικά είναι περισσότερο προσαρμοσμένα σε ένα περιβάλλον πολλών μιλίων την ημέρα σε άριστους περιαστικούς δρόμους ή σε Interstate, εξ΄ ου και αυτός ο 'μαλακότερος' (και ξένος, για εμάς τους Ελληνοτραφείς και, γιατί όχι, Ευρωπαίους ) χαρακτήρας ?

                                          Σωστα κατα 95%. Το αλλο 5% στο παρακατω σχολιο...

                                          Μήπως αυτός είναι ένας λόγος που κανένας ανταποκριτής του Forum στις ΗΠΑ και τον Καναδά δεν έχει ΗΠΑμερικανικό αυτοκίνητο ?

                                          1. Το 2ο αυτοκινητου της οικογενειας του Νικου ειναι το Γκραντ Τσεροκι. ΗΠΑμερικανικο μεχρι εκει 'που δεν γινετε'...

                                          2. Η Σουμπαρου ανηκει κατα 20% Τζενεραλ Μοτορς (σχολιο για το WRX του Νικου). Αρα, τα 2 αυτοκινητα που εχει η οικογενεια Νικος ειναι κατα 70% ΗΠΑμερικανικα θα μπορουσε να πει καποιος statistician που δεν κοιματε τα βραδυα και ονειρευεται μαθηματικες πραξεις

                                          3. Οι λογοι που κανεις απο τις ΗΠΑ δεν εχουν ΗΠΑμερικανικα αυτοκινητα ειναι: Απο οτι ξερω, ειμαστε 2 στο φορουμ απο τις ΗΠΑ και ενας απο τον Καναδα με συνολο 5 αυτοκινητα. Δεν νομιζω να μπορεις να βγαλεις συμπερασμα απο αυτα.

                                          4. Επισης και οι 3 εχουμε Ελληνικες/Μεσογειακες/Ευρωπαικες ριζες. Καταλαβαινουμε την αυτοκινητιστικη πραγματικοτητα διαφορετικα απο οτι ο γεννημενος 100% ΗΠΑμερικανος που δεν εχει ουτε καν επισκευθει την Ευρωπη/Μεσογειο.

                                          5. Ο κυριοτερος λογος ομως ειναι οτι αυτοι που γραφουν στο φορουμ ειναι car enthusiasts (πως το λενε στα Ελληνικα? 'ψωρες με το αυτοκινητο'?). Η αληθεια ειναι οτι τα ΗΠΑμερικανικη αυτοκινητοβιομηχανια τα τελευταια 10-15 χρονια δεν εδωσε καθολου βαρος σε αυτο το μικρο κομματι της αγορας. Εμας. Τους car enthusiasts στις ΗΠΑ. Γιατι? Διοτι ειμαστε λιγοι. Ειμαστε σταγονα στον ωκεανο σε σχεση με ΤΗΝ αγορα των ΗΠΑ. Μην ξεχνατε, Η ΑΓΟΡΑ αντιλαμβάνεται την καθημερινη οδηγηση ως ΜΠΕΛΑ! Μην το ξεχνας αυτο. Μην τα βλεπετε τα πραγματα με τα δικα σας/μας ματια, τα ματια των car enthusiasts δηλαδη.

                                          Δεν θα μας απολουσα 'ψωρες' (μπορει να εχω ενα κιλο ελατωματα αλλα μαλλον δεν εχω ψωρα (just kidding re....)

                                          Το τι εχω σιγουρα ειναι ψωνιο με τα αυτοκινητα (και πολλοι αλλοι εδω μεσα)

                                          Νικος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gavriil1 last edited by

                                            Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                                            και εγω ψαχνω τις κατηγοριες και αναλογα με τις αναγκες παιρνω. Οδηγησα το S4 και μου αρεσε αλλα δεν νομιζω οτι ηθελα να δωσω 42 χιλιαδες δολ.

                                            Ακριβως η σκεψη μου που το απερριψε. Δεν ηταν τα $42Κ. Ηταν τα $11 παραπανω απο το CL Type S και για το τι παραπανω σου δινουν τα $11Κ παραπανω. Εαν ηταν $4Κ παραπανω ναι, αλλα οχι $11Κ.

                                            Τα Acura, Lexus, Infiniti ειναι καλα αυτοκινητα και γρηγορα αλλα δεν με αντιπροσωπευαν.

                                            Μπορεις να σχολιασεις πανω σε αυτο? Τι εννοεις δεν σε αντιπροσωπευαν?

                                            Επισης ειναι και αυτοματα που ειναι μειονεκτιμα( για εμενα).

                                            Οχι πια

                                            Πισωκινητα δεν παιρνω γιατι αμα αποφασισω να μετακομισω σε μερος με κακο καιρο δεν διαφημιζονται για την ικανοτητα τους.

                                            Το μονο που θες ειναι ενα σετ ζαντες με Winter Tires και δεν εχει προβλημα στο χιονι ακομη και με πισω κινηση. Τα Traction Control και Stability Control βοηθουν αφανταστα εαν εχεις τα σωστα λαστιχα. Επισης οπως ξερεις τα winter tires have come a LONG way τα τελευταια 5 χρονια. Φετος υπαρχουν πολλες εκλογες sport winter tires μεχρι και σε V series.

                                            Μετα το WRX δεν ξαναπαιρνω ουτε μπροσθιοκινητο. Οποτε οριστε δεν μενουν πολλες εκλογες.

                                            Πανε και κανε ενα test drive το 2003 CL Type S με το χειροκινητο με το LSD.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr