Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 20
    • 21
    • 13 / 21
    Formula 1
    75
    418
    2052
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ούτε ακούμπησαν. Ο Barri ήθελε να βγει μπροστά και έχασε λίγο τα φρένα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mschumacher last edited by

        Ο χρήστης sakiss έγραψε:

        Έχω δύο απορίες, αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει:

        1. Αυτό που έκανε ο Σουμάχερ ήταν ή δεν ήταν παράβαση; Γιατί δεν εξετάσθηκε καν από τους αγωνοδίκες...

        Ουτε πατησε γραμμη ουτε εκανε τιποτα το παρανομο για να φαει ποινη...την εσωτερικη του κρατησε.

        εγώ δε καταλαβαίνω για πιο πράμα λέτε...αν μιλάτε για την είσοδο στο 2ο ανεφοδιασμό το έχουν κάνει και άλλοι φέτος.... nurburgring το είχε κάνει ο Kimi νομίζω. δεν έχει δωθεί ποινή γι'αυτό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakiss last edited by

          Ενα προχειρο σικειν θα ηταν ασφαλες κυριοι στην μισελιν?Τι αλλη δικαιολογια θα σκεφτουν?

          The Michelin teams deeply regret the position that they have been put in today and would like to apologise to all the spectators, TV viewers, Formula One fans and sponsors for not being able to take part in today's USA Grand Prix.

          Following Ralf Schumacher's ****dent on Friday morning, we were advised by Michelin that none of the tyres that were available to the teams could be used unless the vehicle speed in Turn 13 was reduced. Without this Michelin did not consider the tyre to be safe to be used for the race.

          All the teams are confident in Michelin and trust their advice as we know they are competent and responsible and their written instruction to us not to race unless changes to the circuit were made was accepted.

          After final data from Michelin became available at 06.30 on Sunday morning it became clear that Michelin were not able to guarantee the safety of the drivers. Numerous discussions and meetings took place to find a safe solution to the problem. Every possibility for the race to go ahead in a safe manner was explored. The only practical solution was or a chicane to be installed prior to Turn 13and nine of the teams were prepared to run under these conditions even forgoing championship points or by allowing non-Michelin teams to take top positions on the grid.

          Unfortunately all proposals were rejected by the FIA.

          Safety is always the first concern of any team and the FIA. Regrettably the teams were obliged to follow Michelin's requirements not to race.

          We are totally aware that the USA is an important market for Formula One and there is an obligation for Formula One to promote itself in a positive and professional manner. It is sad that we couldn't showcase Formula One in the manner we would have liked today.'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            teodor_v last edited by

            Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

            Έχω δύο απορίες, αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει:

            1. Αυτό που έκανε ο Σουμάχερ ήταν ή δεν ήταν παράβαση; Γιατί δεν εξετάσθηκε καν από τους αγωνοδίκες...

            Ουτε πατησε γραμμη ουτε εκανε τιποτα το παρανομο για να φαει ποινη...την εσωτερικη του κρατησε.

            εγώ δε καταλαβαίνω για πιο πράμα λέτε...αν μιλάτε για την είσοδο στο 2ο ανεφοδιασμό το έχουν κάνει και άλλοι φέτος.... nurburgring το είχε κάνει ο Kimi νομίζω. δεν έχει δωθεί ποινή γι'αυτό.

            Μιλάμε για την έξοδο του Schumacher απο τα pit και ενώ ακολουθούσε γρηγορότερο μονοθέσιο (Μπαρικέλο) τον έκλεισε και ο Μπαρικέλο βγήκε στα γρασίδια! Ο μπαρι ερχόταν με 300+ και φρέναρε για να στρίψει κανονικά αλλά....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mschumacher last edited by

              Ο χρήστης teodor_v έγραψε:

              Έχω δύο απορίες, αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει:

              1. Αυτό που έκανε ο Σουμάχερ ήταν ή δεν ήταν παράβαση; Γιατί δεν εξετάσθηκε καν από τους αγωνοδίκες...

              Ουτε πατησε γραμμη ουτε εκανε τιποτα το παρανομο για να φαει ποινη...την εσωτερικη του κρατησε.

              εγώ δε καταλαβαίνω για πιο πράμα λέτε...αν μιλάτε για την είσοδο στο 2ο ανεφοδιασμό το έχουν κάνει και άλλοι φέτος.... nurburgring το είχε κάνει ο Kimi νομίζω. δεν έχει δωθεί ποινή γι'αυτό.

              Μιλάμε για την έξοδο του Schumacher απο τα pit και ενώ ακολουθούσε γρηγορότερο μονοθέσιο (Μπαρικέλο) τον έκλεισε και ο Μπαρικέλο βγήκε στα γρασίδια! Ο μπαρι ερχόταν με 300+ και φρέναρε για να στρίψει κανονικά αλλά....

              ο μπαρικέλο ήταν ήδη μπροστά, φάνηκε από μόνο ένα replay. θα ανεβάσω φωτογραφία αύριο. Όταν φρενάρισε ήταν ήδη μπροστά από τον ΜΣ αλλά δε κατάφερε να το κρατήσει επειδή μάλλον άργησε πολύ να φρενάρει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Ο κανονισμός δεν υποχρεώνει τον οδηγό να σταματήσει όταν βγαίνει από τα πιτς σαν να έχει μπροστά του Stop πινακίδα αλλά να κρατήσει τη γραμμή που βγάζει από τα πιτς που στην προκειμένη περίπτωση ήταν η εσωτερική της στροφής. Δεν έκλεισε κανέναν όπως καθαρά φάνηκε στην επανάληψη του συμβάντος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  demetriades last edited by

                  Ο χρήστης teodor_v έγραψε:

                  Έχω δύο απορίες, αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει:

                  1. Αυτό που έκανε ο Σουμάχερ ήταν ή δεν ήταν παράβαση; Γιατί δεν εξετάσθηκε καν από τους αγωνοδίκες...

                  Ουτε πατησε γραμμη ουτε εκανε τιποτα το παρανομο για να φαει ποινη...την εσωτερικη του κρατησε.

                  εγώ δε καταλαβαίνω για πιο πράμα λέτε...αν μιλάτε για την είσοδο στο 2ο ανεφοδιασμό το έχουν κάνει και άλλοι φέτος.... nurburgring το είχε κάνει ο Kimi νομίζω. δεν έχει δωθεί ποινή γι'αυτό.

                  Μιλάμε για την έξοδο του Schumacher απο τα pit και ενώ ακολουθούσε γρηγορότερο μονοθέσιο (Μπαρικέλο) τον έκλεισε και ο Μπαρικέλο βγήκε στα γρασίδια! Ο μπαρι ερχόταν με 300+ και φρέναρε για να στρίψει κανονικά αλλά....

                  Είχε μείνει μέσα στη από τη γραμμή και ακολούθησε τη δεξιά λωρίδα.. Τη έπρεπε να κάνει δηλαδή?? Να πατήσει φρένο ??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Να σταματήσει στην έξοδο να κοιτάξει δεξιά και αριστερά να δει αν έρχεται κανένας και αφού περνούσαν όλοι να ξεκινήσει με μεγάλη προφύλαξη!!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mschumacher last edited by

                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                      Να σταματήσει στην έξοδο να κοιτάξει δεξιά και αριστερά να δει αν έρχεται κανένας και αφού περνούσαν όλοι να ξεκινήσει με μεγάλη προφύλαξη!!!!!!

                      έξυπνο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        migf1 last edited by

                        Ο χρήστης Demetriades έγραψε:

                        Είχε μείνει μέσα στη από τη γραμμή και ακολούθησε τη δεξιά λωρίδα.. Τη έπρεπε να κάνει δηλαδή?? Να πατήσει φρένο ??

                        Το ερώτημα δεν είναι αν έμεινε δεξιά, αλλά αν μπλοκάρισε αθέμιτα το turn-entry στον επερχόμενο κανονικά από την εξωτερική Μπαρικέλο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          demetriades last edited by

                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                          Να σταματήσει στην έξοδο να κοιτάξει δεξιά και αριστερά να δει αν έρχεται κανένας και αφού περνούσαν όλοι να ξεκινήσει με μεγάλη προφύλαξη!!!!!!

                          Μάνο έχεις σχέση με σχολή οδηγών ???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            migf1 last edited by

                            Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                            ο μπαρικέλο ήταν ήδη μπροστά, φάνηκε από μόνο ένα replay. θα ανεβάσω φωτογραφία αύριο. Όταν φρενάρισε ήταν ήδη μπροστά από τον ΜΣ αλλά δε κατάφερε να το κρατήσει επειδή μάλλον άργησε πολύ να φρενάρει.

                            Και ο ΜΣ γιατί μπλοκάρισε τον τροχό του στο turn-entry αφού ο Μπαρικέλο ήταν ήδη μπροστά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mschumacher last edited by

                              Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                              Είχε μείνει μέσα στη από τη γραμμή και ακολούθησε τη δεξιά λωρίδα.. Τη έπρεπε να κάνει δηλαδή?? Να πατήσει φρένο ??

                              Το ερώτημα δεν είναι αν έμεινε δεξιά, αλλά αν μπλοκάρισε αθέμιτα το turn-entry στον επερχόμενο κανονικά από την εξωτερική Μπαρικέλο.[/quote΄] Ο ΜΣ μπλοκάρισε και στη Μόνζα το 2003 όταν νόμιζε ότι περνούσε δίπλα του ο Μοντόγια ... αν έχετε λίγο υπομονή θα ανεβάσω φωτογραφίες που δείχνουν ότι ο Ρουμπενς είναι ήδη μπροστά και χάνει μόνος του το φρενάρισμα φεύγοντας ευθεία χωρίς να τον επηρεάζει καθόλου ο ΜΣ...ίσως μόνο ψυχολογίκα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Ο χρήστης Demetriades έγραψε:

                                Να σταματήσει στην έξοδο να κοιτάξει δεξιά και αριστερά να δει αν έρχεται κανένας και αφού περνούσαν όλοι να ξεκινήσει με μεγάλη προφύλαξη!!!!!!

                                Μάνο έχεις σχέση με σχολή οδηγών ???

                                Δεν έχω σχέση αλλά δεν είμαι ο μόνος φαίνεται!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  migf1 last edited by

                                  Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                                  Ο ΜΣ μπλοκάρισε και στη Μόνζα το 2003 όταν νόμιζε ότι περνούσε δίπλα του ο Μοντόγια ...

                                  Για ποιο λόγο όμως;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mschumacher last edited by

                                    Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                                    ο μπαρικέλο ήταν ήδη μπροστά, φάνηκε από μόνο ένα replay. θα ανεβάσω φωτογραφία αύριο. Όταν φρενάρισε ήταν ήδη μπροστά από τον ΜΣ αλλά δε κατάφερε να το κρατήσει επειδή μάλλον άργησε πολύ να φρενάρει.

                                    Και ο ΜΣ γιατί μπλοκάρισε τον τροχό του στο turn-entry αφού ο Μπαρικέλο ήταν ήδη μπροστά;

                                    ε άνθρωπος είναι, η κατάσταση ήταν οριακή και είναι αρκετά tricky η στροφή - θυμύσου τι είχε γίνει μεταξύ Ραλφ και Μοντόγια στη ίδια στροφή! δεν είναι εύκολο το φρενάρισμα ειδικά όταν είσαι στη εσωτερική. Η ουσία είναι ότι ο ΜΣ δεν 'ενόχλησε' τον Ρουμπενς αφού όπως θα σας δείξω ήταν ήδη μπροστά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mschumacher last edited by

                                      Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                                      Ο ΜΣ μπλοκάρισε και στη Μόνζα το 2003 όταν νόμιζε ότι περνούσε δίπλα του ο Μοντόγια ...

                                      Για ποιο λόγο όμως;

                                      o MS τότε μπλόκαρε οριακά στη προσπάθειά του να εκβιάσει το προσπέρασμα στον όπως νόμιζε Μοντόγια. Έχουν ξαναγίνει ανάλογα περιστατικά από μικρότερες ομάδες... δε μπορώ να καταλάβω γιατί σας κάνει εντύπωση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Η ουσία είναι μία...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pininfarina last edited by

                                          ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Ο MS ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΙΝΗ ΓΙΑΤΙ ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΙΣ ΜΠΛΕ ΣΗΜΑΙΕΣ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΤΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΡΧΟΤΑΝ???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            migf1 last edited by

                                            Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                                            Ο ΜΣ μπλοκάρισε και στη Μόνζα το 2003 όταν νόμιζε ότι περνούσε δίπλα του ο Μοντόγια ...

                                            Για ποιο λόγο όμως;

                                            o MS τότε μπλόκαρε οριακά στη προσπάθειά του να εκβιάσει το προσπέρασμα στον όπως νόμιζε Μοντόγια. Έχουν ξαναγίνει ανάλογα περιστατικά από μικρότερες ομάδες... δε μπορώ να καταλάβω γιατί σας κάνει εντύπωση.

                                            Προσωπικά μου κάνει εντύπωση γιατί ο ΜΣ έκανε μεγάλη προσπάθεια να μπλοκάρει βίαια το turn-entry του ΡΜ, και γι αυτό ακριβώς μπλοκάρισε τον τροχό του. Ο Μπάρι αναγκάστηκε να μπλοκάρει τροχούς και τελικά να βγει εκτός γιατί δεν περίμενε με τίποτα να του ξανακάνει τέτοιο χουνέρι ο 'team-mate' του.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 13 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr