-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
κουτσά δεν είναι, αλλά ανεβαίνει και το βάρος, γι' αυτό σέρνονται τα αυτοκίνητα.Και φυσικά η αναλογία κιλών ανά ίππο τραβάει την ανηφόρα
-
Μετά σφίγγεσαι 3 χιλιάρικα ακόμα και τσιμπάς την 320
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
πιο αργο και απο την επαναληψη.........
σφιξου να παρεις την 120 αν θελεις ντε και καλα την πρωταρα...... -
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Μετά σφίγγεσαι 3 χιλιάρικα ακόμα και τσιμπάς την 318πιο αργο και απο την επαναληψη.........
σφιξου να παρεις την 120 αν θελεις ντε και καλα την πρωταρα......Η 318 κάνει 40.000
-
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Μετά σφίγγεσαι 3 χιλιάρικα ακόμα και τσιμπάς την 320πιο αργο και απο την επαναληψη.........
σφιξου να παρεις την 120 αν θελεις ντε και καλα την πρωταρα......μωρε στο τελος μην παθει και τιποτε το παιδι απο το πολυ σφιξιμο.......κριμα θα ναι....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Μετά σφίγγεσαι 3 χιλιάρικα ακόμα και τσιμπάς την 320
πιο αργο και απο την επαναληψη.........
σφιξου να παρεις την 120 αν θελεις ντε και καλα την πρωταρα......μωρε στο τελος μην παθει και τιποτε το παιδι απο το πολυ σφιξιμο.......κριμα θα ναι....
του φύγει κανά σοκολατάκι ???
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Μετά σφίγγεσαι 3 χιλιάρικα ακόμα και τσιμπάς την 320
πιο αργο και απο την επαναληψη.........
σφιξου να παρεις την 120 αν θελεις ντε και καλα την πρωταρα......μωρε στο τελος μην παθει και τιποτε το παιδι απο το πολυ σφιξιμο.......κριμα θα ναι....
του φύγει κανά σοκολατάκι ???
τζοκοντα ή φερερο ροσε???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Μετά σφίγγεσαι 3 χιλιάρικα ακόμα και τσιμπάς την 320
πιο αργο και απο την επαναληψη.........
σφιξου να παρεις την 120 αν θελεις ντε και καλα την πρωταρα......μωρε στο τελος μην παθει και τιποτε το παιδι απο το πολυ σφιξιμο.......κριμα θα ναι....
του φύγει κανά σοκολατάκι ???
τζοκοντα ή φερερο ροσε???
σοκολατάκι το λέτε εσείς το 'ΜΠΛΙΤΣ' ρε?
-
Αν είναι για 120 καλύτερα η 120d.
Πάντως υπάρχει και η 118i και 118d.
Η 118ι έχει 129 άλογα και είναι 2000cc. Τιμή ανάμεσα 116 και 120 -
σημερα πηρε το ματι μου μια δοκιμη του car & driver και μετρησε την 116
στα 0-100 σε 13,1secΜην κοιτάς μόνο το 0-100 εκτός αν σε ενδιαφέρουν μόνο οι κόντρες..
Στις ρεπρίζ (που είναι και η ουσία) είναι περίπου στα ίδια με τα περισσότερα 1600, με εξαίρεση την 147 και την Corolla που είναι σαφώς πιο γρήγορες.
Μάλιστα σε σχέση με τo A3 που είναι και ο βασικός ανταγωνιστής του είναι ακριβώς στα ίδια, σύμφωνα με μετρήσεις των 4Τ (μιλάω για ρεπρίζ πάντα)
Επειδή το οδήγησα πρόφατα (116i joy) αναφέρω τις εντυπώσεις μου:Κινητήρας: Το μοναδικό για μένα σημείο του αυτοκινήτου (μαζί με τους χώρους..) που θα ήθελα κάτι παραπάνω (σε δύναμη)..Είναι όμως ελαστικός, εκπληκτικά γραμμικός και ευχάριστος αν δεν πηγαίνεις με το πόδι στο πάτωμα..Δεν νομίζω ότι υπολείπεται σε σχέση με τους υπόλοιπους 1600 (με εξαίρεση τους 2 που προανέφερα)
Κιβώτιο: Απλά άψογο (κλιμάκωση και αίσθηση)
Τιμόνι: Βαρύ με αίσθηση, άμεσο και ακριβέστατο ίσως λίγο πιο γρήγορο θα ήθελα αλλά κι έτσι οκ είναι..
Ανάρτηση: Αποτελεσματική με μικρές κλίσεις και σχετικά άνετη. Από τους ιδανικούς συνδυασμούς άνεσης-συμπεριφοράς
Οδική συμπεριφορά: Το οδήγησα κυρίως στην εθνική, όπου είναι εκπλητικά σταθερό και ευθύβολο. Σε 2-3 στροφές μου άφησε άριστες εντυπώσεις σε ότι αφορά κλίσεις, ζύγισμα και συμπεριφορά του πλαισίου.
Ποιότητα κύλισης: Άψογη για τα δεδομένα της κατηγορίας
Φρένα: Πολύ καλά τόσο σε αίσθηση όσο και σε αποτελεσματικότητα, κανένας συμβιβασμός και εδώ
Εσωτερικό: Πολύ καλή ποιότητα υλικών, το μόνο που με εκνεύρισε είναι ότι δεν είδα δείκτη θερμοκρασίας!!ΕΛΕΟΣ!
Αδικαιολόγητη τσιγκουνιά για τέτοιο αυτοκίνητο! Ο αυτόματος κλιματισμός ήταν πολύ αποδοτικός.Θέση οδήγησης: Για μένα σχεδόν τέλεια (με τέρμα κάτω το κάθισμα και το ταμπλό στραμμένο προς τον οδηγό) πλην της κλιμακωτής ρύθμισης του καθίσματος
Με τα σπορ καθίσματα της dynamic διορθώνεται και αυτόΧώροι: Το χειρότερο σημείο του αυτοκινήτου..Αν τους χρειάζεσαι μάλλον κοιτάς αλλού
Συνολικά η εικόνα πλην των χώρων είναι σχεδόν άριστη, με μόνο συμβιβασμό τις επιδόσεις αλλά και πάλι για 1600 δε νομίζω ότι είναι ανασταλτικός παράγοντας..Κατά τα άλλα είναι απόλυτα οδηγοκεντρικό για την κατηγορία αυτοκίνητο όπως σχεδόν όλες οι BMW..
Θα έλεγα ότι δεν μου άφησε καθόλου την εντύπωση ότι η BMW έχει κάνει 'εκπτώσεις' (τουλάχιστον σε επίπεδο συνολικής ποιότητας και συμπεριφοράς) κάτι που βέβαια φαίνεται και στην τιμή του..Αν όμως τα διαθέσει κανείς σίγουρα δεν πάνε χαμένα και αυτό το καταλαβαίνει όταν την οδηγεί.. -
Εγώ θα κάνω στην άκρη, τις επιδόσεις, την εμφάνιση, (άλλωστε εγώ την θεωρώ ωραίο αυτοκίνητο) και τους χώρους...
Αλλά 25Κ για μικρό μικρομεσαίο αυτοκίνητο 1600κυβικά???
Έλεος. Προτίμησε golf δίλιτρο.
Όσο για την 120?? Δύο φορές έλεος... Golf GTI...
Για όσους βιάζονται, στην Άρτα πρέπει να είναι ακόμα το δικό μου λευκό 5θυρο με ηλιοροφή και τεμπέλη, το οποίο αποφάσισα να μην το παρω τελικά. -
Πέρα των αναιμίκων επιδόσεων εμένα δεν μού άρεσε ούτε η ποιότητα.
Τα πλαστικα βαμένα με ασημί μπογιά στις πόρτες δεν τα είδατε ?Καλύτερα Α147 , Α3 ή Golf... και θα έχεις και καλύτερους χώρους και καλύτερες επιδόσεις.
Νομίζετε οτι με τόσο βάρος θα χαρήτε πίσω κίνηση ?? όλο μούτρα θα είναι...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Πέρα των αναιμίκων επιδόσεων εμένα δεν μού άρεσε ούτε η ποιότητα.
Τα πλαστικα βαμένα με ασημί μπογιά στις πόρτες δεν τα είδατε ?Καλύτερα Α147 , Α3 ή Golf... και θα έχεις και καλύτερους χώρους και καλύτερες επιδόσεις.
Νομίζετε οτι με τόσο βάρος θα χαρήτε πίσω κίνηση ?? όλο μούτρα θα είναι...
-Δεν έχει την αναμενόμενη ποιότητα κατασκευής
-Ναι, αλλά είναι BMW.-Είναι κακάσχημη.
-Ναι, αλλά είναι BMW.-Είναι πανάκριβη.
-Ναι, αλλά είναι BMW.-Είναι πισωκίνητη.
-Καλά εγώ δεν ξέρω απ' αυτά, ούτε μ' ενδιαφέρει. Σου λέω είναι BMW!!!! -
Εγώ θα κάνω στην άκρη, τις επιδόσεις, την εμφάνιση, (άλλωστε εγώ την θεωρώ ωραίο αυτοκίνητο) και τους χώρους...
Αλλά 25Κ για μικρό μικρομεσαίο αυτοκίνητο 1600κυβικά???
Έλεος. Προτίμησε golf δίλιτρο.
Όσο για την 120?? Δύο φορές έλεος... Golf GTI...
Για όσους βιάζονται, στην Άρτα πρέπει να είναι ακόμα το δικό μου λευκό 5θυρο με ηλιοροφή και τεμπέλη, το οποίο αποφάσισα να μην το παρω τελικά.Δεν είπε κανείς ότι είναι λίγα τα λεφτά..Ειδικά για την 120 είναι υπερβολικά πολλά..
Όσο για το 2λιτρο Golf είναι καθαρά θέμα επιλογής και χρήσης το αν θες να έχεις (και αν χρειάζεσαι) 2λιτρο αυτοκίνητο και το κόστος συντήρησης που συνεπάγεται αυτό.Βάλε και την υποχρεωτική χρήση Super αμόλυβδης στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο..Όσο για την αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης του τελευταίου Golf δεν έχουν ακουστεί και τα καλύτερα σ' αυτό το forum..
Φιλικά και χωρίς καμία διάθεση για διενέξεις -
Αν εξαιρέσεις τον κινητήρα και τους χώρους (το υπόλοιπο μισό αυτοκίνητο...)
Μα και τ'άλλα 1600άρια ίδιες επιδόσεις έχουν (τεχνολογική υπεροχή της BMW)
Τα δίλιτρα έχουν αυξημένο κόστος χρήσης ( η 116 θα ναι πάμφηνη φαντάζομαι)
Αυτό το 'είναι BMW' κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει...
-
Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, οδική συμπεριφορά, πλαίσιο, ποιότητα κύλισης, παθητική ασφάλεια, θέση οδήγησης κλπ. Βέβαια αν το μισό αυτοκίνητο είναι οι χώροι και ο κινητήρας αλλάζει το πράγμα..Και κάποιος που έχει σαν προτεραιότητα χώρους και κινητήρα δεν θα το αγοράσει σίγουρα
Ποιος μίλησε για τεχνολογική υπεροχή της ΒΜW στον κινητήρα ;
Όσο για το κόστος χρήσης φαντάζομαι θα καίει λιγότερο από οποιοδήποτε δίλιτρο..
Και σίγουρα θα έχει φθηνότερα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα.Ναι είναι ΒΜW so what? Αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα..Το θέμα είναι στην πράξη να δικαιολογεί αυτό το 'όνομα' που (καλώς ή κακώς) έχει..
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, οδική συμπεριφορά, πλαίσιο, ποιότητα κύλισης, παθητική ασφάλεια, θέση οδήγησης κλπ. Βέβαια αν το μισό αυτοκίνητο είναι οι χώροι και ο κινητήρας αλλάζει το πράγμα..Και κάποιος που έχει σαν προτεραιότητα χώρους και κινητήρα δεν θα το αγοράσει σίγουραΠοιος μίλησε για τεχνολογική υπεροχή της ΒΜW στον κινητήρα ;
Όσο για το κόστος χρήσης φαντάζομαι θα καίει λιγότερο από οποιοδήποτε δίλιτρο..
Και σίγουρα θα έχει φθηνότερα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα.Ναι είναι ΒΜW so what? Αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα..Το θέμα είναι στην πράξη να δικαιολογεί αυτό το 'όνομα' που (καλώς ή κακώς) έχει..
Πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα έχουν ισάξια/καλύτερα πλαίσια και φρένα από την 116 (δεν κοστίζουν το ίδιο) όπως και παθητική ασφάλεια
Στο κόστος χρήσης περιλαμβάνεται και το σέρβις Η κατανάλωση μπορεί να κυμανθεί στα επίπεδα δίλιτρων, αφού τα τελευταία έχουν ευκολότερο έργο να επιτελέσουν
Η BMW 'μιλάει' γενικά για 'απόλυτα μηχανήματα οδήγησης' δεν διαχωρίζει τις 316, 116, 120
Κι ακριβώς οι παραπάνω εκδόσεις δεν δικαιολογούν σε τίποτα το 'όνομα' BMW
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, οδική συμπεριφορά, πλαίσιο, ποιότητα κύλισης, παθητική ασφάλεια, θέση οδήγησης κλπ. Ποιος μίλησε για τεχνολογική υπεροχή της ΒΜW στον κινητήρα ;2 πλαίσια έχει;
Όσο για το κόστος χρήσης φαντάζομαι θα καίει λιγότερο από οποιοδήποτε δίλιτρο..
Λιγότερο και από το δίλιτρο FSI Α3 ;
-
Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, οδική συμπεριφορά, πλαίσιο, ποιότητα κύλισης, παθητική ασφάλεια, θέση οδήγησης κλπ. Βέβαια αν το μισό αυτοκίνητο είναι οι χώροι και ο κινητήρας αλλάζει το πράγμα..Και κάποιος που έχει σαν προτεραιότητα χώρους και κινητήρα δεν θα το αγοράσει σίγουρα
Ποιος μίλησε για τεχνολογική υπεροχή της ΒΜW στον κινητήρα ;
Όσο για το κόστος χρήσης φαντάζομαι θα καίει λιγότερο από οποιοδήποτε δίλιτρο..
Και σίγουρα θα έχει φθηνότερα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα.Ναι είναι ΒΜW so what? Αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα..Το θέμα είναι στην πράξη να δικαιολογεί αυτό το 'όνομα' που (καλώς ή κακώς) έχει..
Πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα έχουν ισάξια/καλύτερα πλαίσια και φρένα από την 116 (δεν κοστίζουν το ίδιο) όπως και παθητική ασφάλεια
Στο κόστος χρήσης περιλαμβάνεται και το σέρβις Η κατανάλωση μπορεί να κυμανθεί στα επίπεδα δίλιτρων, αφού τα τελευταία έχουν ευκολότερο έργο να επιτελέσουν
Η BMW 'μιλάει' γενικά για 'απόλυτα μηχανήματα οδήγησης' δεν διαχωρίζει τις 316, 116, 120
Κι ακριβώς οι παραπάνω εκδόσεις δεν δικαιολογούν σε τίποτα το 'όνομα' BMW
Για την κατανάλωση εξαρτάται που και πως οδηγείς..
Π.χ. αν να κάνεις καθημερινά πολλά km στην εθνική τότε ναι έχεις δίκιο και τότε σίγουρα χρειάζεσαι ένα δίλιτρο..Σε μικτή διαδρομή όμως αμφιβάλλω..
Όσο για το σέρβις δεν είχα ποτέ BMW και δεν θέλω να μιλάω για πράγματα που δεν ξέρω αλλά σε κάποιο post νομίζω είχε αναφερθεί ότι δεν είναι ακριβότερη από τη VAG..'Οσο για τo 'απόλυτο μηχάνημα οδήγησης' και διάφορα άλλα σλόγκαν των εταιρειών και εφευρέσεις των τμημάτων μάρκετινγκ δεν μου λένε τίποτα και δεν ασχολούμαι..Προφανώς σε αυτή την κατηγορία και στα 1600 δεν ψάχνεις για 'απόλυτο μηχάνημα οδήγησης', δε χρειάζεται να στο πει κανείς αυτό..
Όμως για την κατηγορία του είναι ευχάριστο οδηγικά και ολοκληρωμένο (πλην των χώρων) αν και ακριβό..
Χωρίς καμία δόση ειρωνείας ποια στην κατηγορία πιστεύεις ότι συνδυάζουν καλύτερα πλαίσιο, φρένα, οδική συμπεριφορά, παθητική ασφάλεια, κατανάλωση κλπ , δηλαδή ποια θεωρείς πιο ολοκληρωμένα;
Μόνο το focus εγώ σκέφτομαι.. -
2 πλαίσια έχει;
Κεκτημένη ταχύτητα!!! [/quote]
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Χωρίς καμία δόση ειρωνείας ποια στην κατηγορία πιστεύεις ότι συνδυάζουν καλύτερα πλαίσιο, φρένα, οδική συμπεριφορά, παθητική ασφάλεια, κατανάλωση κλπ , δηλαδή ποια θεωρείς πιο ολοκληρωμένα;
Μόνο το focus εγώ σκέφτομαι..Mazda 3 (έχει και δισκόφρενα πίσω ), Focus, Golf με αυτή τη σειρα κι εννοείται σε εκδόσεις 1.6+
υπό προϋποθέσεις και η 147, αν και θεωρώ ότι χάλασε με το fl
ΒΜW Σειράς 1: Η αναγέννηση της πίσω κίνησης?