Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BIG BROTHER II
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. BIG BROTHER II
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    10
    18
    86
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      goe last edited by

      Το παίρνω από το site των 4Τ από το link: http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=1160&part=1
      Διαβάστε τα χάλια μας:

      *Big Brother II
      20/11/2002

      Ο Big Brother των δρόμων τις Αθήνας επεκτείνεται... Διαβάστε που τοποθετούνται 17 νέες κάμερες στην περιοχή της Αθήνας:

      · Στην οδό Πατησίων 63, έντεκα μέτρα μετά τον πρώτο παράδρομο, στο τμήμα μεταξύ των οδών Ιουλιανού και Ηπείρου, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

      · Στην οδό Πατησίων 91, δέκα μέτρα πριν από τη στάση των λεωφορείων, στο
      τμήμα μεταξύ των οδών Δεριγνύ και Χέυδεν, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

      · Στην οδό Πατησίων 129-131, στο τμήμα μεταξύ των οδών Ιθάκης και
      Πιπίνου, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

      · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας 4-6, πέντε μέτρα μετά το περίπτερο, στο
      τμήμα μεταξύ των οδών Ηρώδου Αττικού και Ρηγίλλης, στην κατεύθυνση
      προς την περιφέρεια.

      · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας 94, στο τμήμα μεταξύ των οδών Κερασούντος και Καρτάλη, περίπου 25 μέτρα μετά την οδό Κερασούντος, στην κατεύθυνση προς την περιφέρεια.

      · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, στο τμήμα μεταξύ των οδών Γενναδίου και Μαρασλή, πέντε μέτρα μετά τη διάβαση πεζών (μπροστά από το πάρκο του νοσοκομείου 'Ευαγγελισμός'), στην κατεύθυνση προς κέντρο.

      · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, στο τμήμα μεταξύ των οδών Πλουτάρχου και Καραολή - Δημητρίου στο ύψος της αγγλικής πρεσβείας, στην κατεύθυνση προς
      κέντρο.

      · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, στο τμήμα μετξύ των οδών Ηροδότου και Νεοφύτου Δούκα (μετά τη στάση των λεωφορείων), στην κατεύθυνση προς κέντρο.

      · Στη Λεωφόρο Μεσογείων 375Α, περίπου 30 μέτρα μετά την οδό Σουλίου, στην
      κατεύθυνση προς κέντρο.

      · Στη Λεωφόρο Μεσογείων, περίπου 35 μέτρα μετά την είσοδο του Νομισματοκοπείου, μετά τη στάση των λεωφορείων, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

      · Στη Λεωφόρο Μεσογείων, περίπου πενήντα μέτρα μετά την οδό Δημοκρατίας,
      ακριβώς μετά τη διάβαση πεζών, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

      ·Στη Λεωφόρο Μεσογείων, μετά τη Β' είσοδο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και πέντε μέτρα μετά την προειδοποιητική πινακίδα για τη λεωφορειολωρίδα της Μεσογείων, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

      · Στη Λεωφόρο Κηφισίας, στο τμήμα μεταξύ των οδών Κορινθίας και Αρκαδίας, περίπου τέσσερα μέτρα μετά το περίπτερο, με κατεύθυνση προς Κηφισιά.

      · Στη Λεωφόρο Κηφισίας 71, στο τμήμα μεταξύ των οδών Λακωνίας και Αχαΐας, περίπου πέντε μέτρα μετά τη στάση των λεωφορείων (Αγία Τριάδα), με κατεύθυνση προς κέντρο.

      · Στην οδό Σταδίου 31, στο τμήμα μεταξύ των οδών Πεσμαζόγλου και Δραγατσανίου.

      ·Στην οδό Σταδίου, στο τμήμα μεταξύ των οδών Χρήστου Λαδά και Ομήρου, περίπου πέντε μέτρα μετά την έναρξη της λεωφορειολωρίδας.

      · Στην οδό Σταδίου, μεταξύ των οδών Αμερικής και Βουκουρεστίου (μπροστά στο κατάστημα Μαντούρα)._ΤΤ*

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        goe last edited by

        Το παίρνω από το site των 4Τ από το link: http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=1160&part=1
        Διαβάστε τα χάλια μας:

        *Big Brother II
        20/11/2002

        Ο Big Brother των δρόμων τις Αθήνας επεκτείνεται... Διαβάστε που τοποθετούνται 17 νέες κάμερες στην περιοχή της Αθήνας:

        · Στην οδό Πατησίων 63, έντεκα μέτρα μετά τον πρώτο παράδρομο, στο τμήμα μεταξύ των οδών Ιουλιανού και Ηπείρου, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

        · Στην οδό Πατησίων 91, δέκα μέτρα πριν από τη στάση των λεωφορείων, στο
        τμήμα μεταξύ των οδών Δεριγνύ και Χέυδεν, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

        · Στην οδό Πατησίων 129-131, στο τμήμα μεταξύ των οδών Ιθάκης και
        Πιπίνου, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

        · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας 4-6, πέντε μέτρα μετά το περίπτερο, στο
        τμήμα μεταξύ των οδών Ηρώδου Αττικού και Ρηγίλλης, στην κατεύθυνση
        προς την περιφέρεια.

        · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας 94, στο τμήμα μεταξύ των οδών Κερασούντος και Καρτάλη, περίπου 25 μέτρα μετά την οδό Κερασούντος, στην κατεύθυνση προς την περιφέρεια.

        · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, στο τμήμα μεταξύ των οδών Γενναδίου και Μαρασλή, πέντε μέτρα μετά τη διάβαση πεζών (μπροστά από το πάρκο του νοσοκομείου 'Ευαγγελισμός'), στην κατεύθυνση προς κέντρο.

        · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, στο τμήμα μεταξύ των οδών Πλουτάρχου και Καραολή - Δημητρίου στο ύψος της αγγλικής πρεσβείας, στην κατεύθυνση προς
        κέντρο.

        · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, στο τμήμα μετξύ των οδών Ηροδότου και Νεοφύτου Δούκα (μετά τη στάση των λεωφορείων), στην κατεύθυνση προς κέντρο.

        · Στη Λεωφόρο Μεσογείων 375Α, περίπου 30 μέτρα μετά την οδό Σουλίου, στην
        κατεύθυνση προς κέντρο.

        · Στη Λεωφόρο Μεσογείων, περίπου 35 μέτρα μετά την είσοδο του Νομισματοκοπείου, μετά τη στάση των λεωφορείων, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

        · Στη Λεωφόρο Μεσογείων, περίπου πενήντα μέτρα μετά την οδό Δημοκρατίας,
        ακριβώς μετά τη διάβαση πεζών, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

        ·Στη Λεωφόρο Μεσογείων, μετά τη Β' είσοδο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και πέντε μέτρα μετά την προειδοποιητική πινακίδα για τη λεωφορειολωρίδα της Μεσογείων, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

        · Στη Λεωφόρο Κηφισίας, στο τμήμα μεταξύ των οδών Κορινθίας και Αρκαδίας, περίπου τέσσερα μέτρα μετά το περίπτερο, με κατεύθυνση προς Κηφισιά.

        · Στη Λεωφόρο Κηφισίας 71, στο τμήμα μεταξύ των οδών Λακωνίας και Αχαΐας, περίπου πέντε μέτρα μετά τη στάση των λεωφορείων (Αγία Τριάδα), με κατεύθυνση προς κέντρο.

        · Στην οδό Σταδίου 31, στο τμήμα μεταξύ των οδών Πεσμαζόγλου και Δραγατσανίου.

        ·Στην οδό Σταδίου, στο τμήμα μεταξύ των οδών Χρήστου Λαδά και Ομήρου, περίπου πέντε μέτρα μετά την έναρξη της λεωφορειολωρίδας.

        · Στην οδό Σταδίου, μεταξύ των οδών Αμερικής και Βουκουρεστίου (μπροστά στο κατάστημα Μαντούρα)._ΤΤ*

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          goe last edited by

          Το παίρνω από το site των 4Τ από το link: http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=1160&part=1
          Διαβάστε τα χάλια μας:

          *Big Brother II
          20/11/2002

          Ο Big Brother των δρόμων τις Αθήνας επεκτείνεται... Διαβάστε που τοποθετούνται 17 νέες κάμερες στην περιοχή της Αθήνας:

          · Στην οδό Πατησίων 63, έντεκα μέτρα μετά τον πρώτο παράδρομο, στο τμήμα μεταξύ των οδών Ιουλιανού και Ηπείρου, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

          · Στην οδό Πατησίων 91, δέκα μέτρα πριν από τη στάση των λεωφορείων, στο
          τμήμα μεταξύ των οδών Δεριγνύ και Χέυδεν, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

          · Στην οδό Πατησίων 129-131, στο τμήμα μεταξύ των οδών Ιθάκης και
          Πιπίνου, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

          · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας 4-6, πέντε μέτρα μετά το περίπτερο, στο
          τμήμα μεταξύ των οδών Ηρώδου Αττικού και Ρηγίλλης, στην κατεύθυνση
          προς την περιφέρεια.

          · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας 94, στο τμήμα μεταξύ των οδών Κερασούντος και Καρτάλη, περίπου 25 μέτρα μετά την οδό Κερασούντος, στην κατεύθυνση προς την περιφέρεια.

          · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, στο τμήμα μεταξύ των οδών Γενναδίου και Μαρασλή, πέντε μέτρα μετά τη διάβαση πεζών (μπροστά από το πάρκο του νοσοκομείου 'Ευαγγελισμός'), στην κατεύθυνση προς κέντρο.

          · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, στο τμήμα μεταξύ των οδών Πλουτάρχου και Καραολή - Δημητρίου στο ύψος της αγγλικής πρεσβείας, στην κατεύθυνση προς
          κέντρο.

          · Στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, στο τμήμα μετξύ των οδών Ηροδότου και Νεοφύτου Δούκα (μετά τη στάση των λεωφορείων), στην κατεύθυνση προς κέντρο.

          · Στη Λεωφόρο Μεσογείων 375Α, περίπου 30 μέτρα μετά την οδό Σουλίου, στην
          κατεύθυνση προς κέντρο.

          · Στη Λεωφόρο Μεσογείων, περίπου 35 μέτρα μετά την είσοδο του Νομισματοκοπείου, μετά τη στάση των λεωφορείων, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

          · Στη Λεωφόρο Μεσογείων, περίπου πενήντα μέτρα μετά την οδό Δημοκρατίας,
          ακριβώς μετά τη διάβαση πεζών, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

          ·Στη Λεωφόρο Μεσογείων, μετά τη Β' είσοδο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και πέντε μέτρα μετά την προειδοποιητική πινακίδα για τη λεωφορειολωρίδα της Μεσογείων, στην κατεύθυνση προς κέντρο.

          · Στη Λεωφόρο Κηφισίας, στο τμήμα μεταξύ των οδών Κορινθίας και Αρκαδίας, περίπου τέσσερα μέτρα μετά το περίπτερο, με κατεύθυνση προς Κηφισιά.

          · Στη Λεωφόρο Κηφισίας 71, στο τμήμα μεταξύ των οδών Λακωνίας και Αχαΐας, περίπου πέντε μέτρα μετά τη στάση των λεωφορείων (Αγία Τριάδα), με κατεύθυνση προς κέντρο.

          · Στην οδό Σταδίου 31, στο τμήμα μεταξύ των οδών Πεσμαζόγλου και Δραγατσανίου.

          ·Στην οδό Σταδίου, στο τμήμα μεταξύ των οδών Χρήστου Λαδά και Ομήρου, περίπου πέντε μέτρα μετά την έναρξη της λεωφορειολωρίδας.

          · Στην οδό Σταδίου, μεταξύ των οδών Αμερικής και Βουκουρεστίου (μπροστά στο κατάστημα Μαντούρα)._ΤΤ*

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Αρχίζω να συμπαθώ τον gavriil σε αυτά. Αν οι λεωφοριόδρομοι τηρούνταν δεν θα υπήρχε ανάγκη για τις κάμερες.

            Απλά αυτό που συμβαίνει στο Λονδίνο είναι πιο σωστό. Δεν σου έρχεται κλήση στο σπίτι. Απλά ειδοποιείται ο τροχονόμος στην επόμενη διασταύρωση και σε γράφει επιτόπου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              catalyst last edited by

              Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική είναι 'τα χάλια μας' και 'BIG BROTHER' η αστυνόμευση των λεωφορειοδρόμων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Ο λεωφορειόδρομος συγκριμένες ώρες και μέρες της εβδομάδας είναι μια λωρίδα δρόμου αποκλειστικής χρήσης για τα ΜΜΜ άρα οποιός ΙΧης ή ταρίφας (κακώς επιτρέπεται η χρήση και σε αυτούς) εισέρχεται σε αυτόν παραβιάζει τον ΚΟΚ. Σωστά μέχρι εδώ??? Επειδή όμως στην Ελλάδα κανείς δεν τους σέβεται ( στην Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει πάντως τόσο μεγάλο πρόβλημα όπως στην Αθηνά ) με αποτέλεσμα να ακυρώνεται η λειτουργία τους ( διευκόλυνση των 150 επιβατών του λεωφορείου εναντί του ενος στο ΙΧ ) καλά κάνει λοιπόν η πολιτεία και βάζει κάμερες και κόβει κλήσεις σε όσους τους παραβιάζουν.
                Δηλαδή όσοι είναι νόμιμοι είναι μ@λ@κες?
                Υ.Γ. Αναφέρομαι μόνο στις κάμερες για τους λεωφορειόδρομος δεν σημαίνει οτι είμαι και υπέρ των φωτογραφικών ραντάρ που τοποθετουνται σε μη επικίνδυνα σημεία με στόχο την είσπραξη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Συμφωνώ. Κάμερες για λεωφορειόδρομο, κόκκινα φανάρια, και για αυτούς που νομίζουν πως είμαστε όλοι οι υπόλοιποι αυλικοί τους και κατώτερα όντα και βγαίνουν μπροστά στο φανάρι. Ο μηχανισμός που φωτογραφίζει το κόκκινο φωτογραφίζει και αυτούς που βγαίνουν με κόκκινο, αφού τελικά προσπερνούν τη νοητή γραμμή του φαναριού με κόκκινο.

                  Το να μπούνε κλήσεις σε γαϊδούρια που κάνουν την Ελλάδα να είναι χειρότερη από Ουγκάντα δεν είναι κακό. Και στα όρια ταχύτητας δεν είναι κακό να μπούνε, άπαξ και τα όρια γίνουν ανθρώπινα. Δεν μπορεί να είναι το όριο 110 στην 1+1 λωρίδα για Λάρισα και 120 στην ευθεία για Μέγαρα. Απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ!!!

                  Στην υπανάπτυκτη Γερμανία ο πρώτος δρόμος (1+1) θα ήταν επαρχιακός με όριο 100 (πάντα τόσο έχουν οι επαρχιακοί τους, εκτός αν η σήμανση ορίζει αλλιώς, όπως είναι στους επαρχιακούς που έκανε ο Τεμπερίδης με την GT2 με 180 ). Ο δεύτερος θα ήταν εντελώς ελεύθερος.

                  Και οι δύο τους χωρίς διόδια και με καλύτερη άσφαλτο, αλλά αυτό είναι μια άλλη, εξίσου πονεμένη συζήτηση...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gatony last edited by

                    'Εχετε την εντύπωση πως οι κάμερες έχουν τοποθετηθεί και θα τοποθετηθούνε είναι για τις λεωφορειολωρίδες και για την κίνηση?
                    **ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ,ΕΚΔΟΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ,ΕΔΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΡΕΙΕΣ??? **
                    ΛΕΩ'ΓΩ ΤΩΡΑ Ο ΑΦΕΛΗΣ
                    Αυτή την στιγμή ακούω στον 87,7 ΕΝ ΛΕΥΚΩ την εκπομπή των 4Τ με Τεμπερίδη και Παπαθέου οι οποίοι σχολιάζουν αυτήν την κατάσταση με τις 'μελλοντικές' κάμερες.Υπήρχε και τηλ.παρεμβολή του Κ.Κ ο οποίος τόνισε πως θα καταντήσουμε σαν τους Καποτήδες('Αγγλους) οι οποίοι παρακολουθούνται απο τουλάχιστον 2.000 κάμερες

                    Η ΚΑΜΕΡΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ (ΑΦΟΡΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      goe last edited by

                      Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                      Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική είναι 'τα χάλια μας' και 'BIG BROTHER' η αστυνόμευση των λεωφορειοδρόμων.

                      Αν νομίζεται οτι οι κάμερες είναι για να ελέγχονται οι παράνομοι ΓΕΛΑΣΤΗΚΑΤΕ, ή καλύτερα πέσατε στη φάκα τους.
                      Με πρόσχημα τους Ολυμπιακούς αγώνες και Βιτρίνα τους λεωφοριόδρομους και τις παραβάσεις, γεμίζουν με κάμερες την Αθήνα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        odiki_asfaleia last edited by

                        Το θεμα εχει ξαναμπει στις 15/11 απο μια κυρια του forum.
                        http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1455
                        Οι αποψεις μου ειναι και εκει. Συνοψιζω λεγοντας οτι το δικαστηριο θελει πειστηρια για να καταδικασει. Με μια φωτογραφια δεν πειθεται, γιατι δεν ξερει τον λογο που μπηκες στο λεωφορειοδρομο. Θυμαστε και τις ζωνες σταθμευσης των δημων? Τι κανανε οι Δημοι? Μια τρυπα στο νερο. Τοσα λεφτα για τα μηχανηματα και τις ταμπελλες και ειναι ακομα στο δρομο και σαπιζουνε, χαλωντας και την αισθητικη του χωρου. Να μου πεις τωρα η αισθητικη μας μαρανε στο μπαχαλο εκει εξω στα πεζοδρομια. Πηγε αν θυμαμαι καλα καποιος στο δικαστηριο για τις κλησεις απο το Δημο και τον δικαιωσε, οποτε η αποφαση ισχυει για ολους. Οποτε προβλεπω αργοτερα (2004+) να μην ισχυουν οι κλησεις για λεωφορειοδρομο(απο καμερα), τα αυτοκινητα να μπαινουν ανενοχλητα και οι καμερες να μας κατασκοπευουν εκει ψηλα ανενοχλητες. Αυτα κυριοι και ........κυριες (μην ξεχνιομαστε) ειναι βλακωδη μετρα. Τουλαχιστον πειτε το καθαρα. Θελουμε να σας παρακολουθουμε. Το μονο καλο που μας σωζει σε αυτη τη χωρα ειναι οτι ολα χαλαρωνουν καποια στιγμη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          catalyst last edited by

                          Νομίζω ότι αν ήθελαν να μας παρακολουθούν θα το έκαναν με κρυφές κάμερες, ή με κάμερες τοποθετημένες ψηλότερα (για καλύτερη εμβέλεια), ή με τηλεχειριζόμενες κάμερες αντί για σταθερές και σίγουρα με βιντεοκάμερες και όχι με φωτογραφικές κάμερες (με τις οποίες δεν μπορούν να παρακολουθήσουν και πολλά).

                          Και εν πάσει περιπτώσει υπάρχουν τόσα άλλα μέσα με τα οποία μας παρακολουθούν (δυνητικά ή πραγματικά) που δεν έχει νόημα να τα βάζουμε με τις κάμερες που (προφανή) σκοπό έχουν να βοηθήσουν το έρμο το λεωφορείο να φτάσει στην ώρα του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gatony last edited by

                            Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                            Νομίζω ότι αν ήθελαν να μας παρακολουθούν θα το έκαναν με κρυφές κάμερες, ή με κάμερες τοποθετημένες ψηλότερα (για καλύτερη εμβέλεια), ή με τηλεχειριζόμενες κάμερες αντί για σταθερές και σίγουρα με βιντεοκάμερες και όχι με φωτογραφικές κάμερες (με τις οποίες δεν μπορούν να παρακολουθήσουν και πολλά).

                            Και εν πάσει περιπτώσει υπάρχουν τόσα άλλα μέσα με τα οποία μας παρακολουθούν (δυνητικά ή πραγματικά) που δεν έχει νόημα να τα βάζουμε με τις κάμερες που (προφανή) σκοπό έχουν να βοηθήσουν το έρμο το λεωφορείο να φτάσει στην ώρα του.

                            Στα περισσότερα καινούρια σημεία(17) θα υπάρχουν κάμερες και όχι φωτογραφίες.Αφού εκεί που θα τοποθετηθούν δεν υπάρχουν λεωφορειολωρίδες ή φανάρια ,τουλάχιστον όχι σε όλα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Δηλαδή και οι κάμερες του Πολυτεχνείου για την κίνηση κι αυτές για παρακολούθηση είναι.

                              Αυτές εγκαταστάθηκαν ΜΕ ΣΚΟΠΟ την παρακολούθηση! Γιατί δεν λέει κανείς τίποτα; Μήπως απλά παρακολουθούν την κίνηση και όχι αν σκαλίζω την μύτη μου;

                              Αμφιβάλλω αν στο μπάχαλο που κάποιος εμπνεύστηκε να βαφτίσει 'Ελλάδα' υπάρχει κάποιος φορέας αρκετά υπεύθυνος και συνεπής ώστε να παρακολουθήσουν κάτι. Ίσως να το στρίψουν και να πάρουν μάτι καμιά κρεβατοκάμαρα, αλλά για το τερπνό της υπόθεσης, και όχι για το κατασκοπευτικό...

                              Εκτός αν η παρακολούθηση γίνεται από 'εισαγόμενα μάτια', οπότε πάει αλλού η βαλίτσα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Σωστά δεν αρκεί απλώς να στήσεις μια κάμερα πρέπει να ξέρεις και να την χρησιμοποιείς αλλά μήπως είναι ψέμα οτι μόνο όταν ανέβηκε το πρόστιμο για τις ζώνες μόνο τότε πείστηκαν (για καμία βδομάδα πάλι) όλοι να τις φοράνε?Γύριζα σπίτι με το λεωφορείο και έμεινα κολλημένος ένα 15λεπτο στην Παύλου Μελά επειδή μια γκόμενα είχε διπλοπαρκάρει για να πάει να πάρει γλυκά απο τον Χατζηφωτίου. Παρόλα τα κορναρίσματα μπήκε στο αμάξι της με το πάσο της και αφού μίλησε στο κινητό της ξεκίνησε...αν ήταν εκεί τροχαίος θα της έπαιρνε τις πινακίδες γιατί λοιπόν να μην μπορεί να την φωτογραφίσει ο οδηγός και να στείλει την φωτογραφία στο τμήμα??Είναι δυνατόν ο/η κάθε 'κλασσικός μ@λ@κας Έλληνας' να ταλαιπωρέι τους συμπολίτες του επειδή θέλει να πάρει ένα κουτι γλυκά????Δεν νοίωσατε ποτέ περίεργα οταν βρεθήκατε σε ανάλογη θέση εγώ προσωπικά ήθελα να κατέβω κάτω και να της φέρω τα παστάκια στο κεφάλι! Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει όλα να τα πέρνουμε τόσο στραβά σε αυτή την χώρα? Γιατί διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο? Γιατί είμαστε τόσο καχύποπτοι για πράγματα που δεν χρειάζεται και δεχόμαστε πολύ χειρότερα όπως να γίνει για παράδειγμα το κωπηλατοδρόμιο της Ολυμπιάδας πάνω στα αρχαία του Μαραθώνα?Έχουν γίνει πορείες για τον Γ Σερίφη (δεν τον ήξερα τον κύριο ευχαριστώ τα κανάλια που τον ξέθαψαν από την αφάνεια του) όχι όμως και για τα αρχαία. Ο πρώτος είναι μάλλον πιο σημαντικος... από τη ιστορία αυτης της χώρας ( ίσως από τα λιγα πράγματα που έχει σε πλεόνασμα αυτή η χώρα) Συγνώμη για το μακροσκελές του post
                                ΥΓ1 Υπαρχει πιθανότητα να βαφεί το οδόστρωμα στις λεωφορειολωρίδες κόκκινο γιατί λέει το χρώμα δρα αποτρεπτικά για τους οδηγούς
                                ΥΓ2 Σε καμια χώρα από όσες βρέθηκα δεν είδα παραβίαση λεωφορειόδρομου ακόμα και όταν όλα ήταν ακίνητα. Και μην ακούσω τίποτα περί ελληνικής μαγκίας-εξυπνάδας-ευλιγισίας ή οτι άλλο γιατί θα φορτώσω ακόμα παραπάνω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  papazent last edited by

                                  Αμάν ρε αδερφέ τι τίτλο έβαλες και συ στο topic; Τρόμαξα οταν το είδα-είπα πάει,το κάναμε πρωινάδικο...!
                                  Τώρα όσον αφορά το θέμα, μάλλον δε με αφορά. Τι λεωφορειόδρομοι και αστυνομεύσεις μου λέτε. Ώρες-ώρες σας λυπάμαι εσάς που πρέπει να κυκλοφορείτε στην Αθήνα καθημερινα...Λάστιχα σας έχουν κανει!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    goe last edited by

                                    Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                    Δηλαδή και οι κάμερες του Πολυτεχνείου για την κίνηση κι αυτές για παρακολούθηση είναι.

                                    Αυτές εγκαταστάθηκαν ΜΕ ΣΚΟΠΟ την παρακολούθηση! Γιατί δεν λέει κανείς τίποτα; Μήπως απλά παρακολουθούν την κίνηση και όχι αν σκαλίζω την μύτη μου;

                                    George το πολυτεχνείο δεν έχει κάμερες αλλά sensoρες. Μπες στο site να το διαβάσεις. Κάτω κάτω στην αρχική του site των 4Τ έχει link.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      goe last edited by

                                      Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                                      Νομίζω ότι αν ήθελαν να μας παρακολουθούν θα το έκαναν με κρυφές κάμερες, ή με κάμερες τοποθετημένες ψηλότερα (για καλύτερη εμβέλεια), ή με τηλεχειριζόμενες κάμερες αντί για σταθερές και σίγουρα με βιντεοκάμερες και όχι με φωτογραφικές κάμερες (με τις οποίες δεν μπορούν να παρακολουθήσουν και πολλά)

                                      Φίλε catalyst και για κινούμενες κάμερες έχουν φροντίσει... δές εδώ: http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=1131&part=1
                                      Ολα βέβαια στο όνομα των Ολυμπιακών αγώνων!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sotiris last edited by

                                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                        Γιατί είμαστε τόσο καχύποπτοι για πράγματα που δεν χρειάζεται και δεχόμαστε πολύ χειρότερα όπως να γίνει για παράδειγμα το κωπηλατοδρόμιο της Ολυμπιάδας πάνω στα αρχαία του Μαραθώνα?Έχουν γίνει πορείες για τον Γ Σερίφη (δεν τον ήξερα τον κύριο ευχαριστώ τα κανάλια που τον ξέθαψαν από την αφάνεια του) όχι όμως και για τα αρχαία. Ο πρώτος είναι μάλλον πιο σημαντικος... από τη ιστορία αυτης της χώρας ( ίσως από τα λιγα πράγματα που έχει σε πλεόνασμα αυτή η χώρα) .

                                        Πες τα φίλε, είναι και πολλά ακόμη που κατεστράφησαν για χάρη της 'προόδου'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          saxogus2 last edited by

                                          ΕΓΩ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΜΈΚΠΛΗΞΗ!
                                          ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ!ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΘΟΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ!
                                          ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ''ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ'' ΕΛΕΩ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ,ΣΚΕΦΤΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ(ΣΤΙΣ Η.Π.Α.) ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ,ΕΝΩ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΣΥ ΚΑΘΕ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ Μ.Ο. 73 ΜΕ 75 ΦΟΡΕΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΩ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΜΕΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΜΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr