-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Στην Ευρωπη ο μεσος αγοραστης της κατηγοριας επαιρνε με το ιδιο κοστος χρηματων (σε σχεση με την Ελλαδα) Type R, Clio sport κτλ κτλ...Σε καμια χωρα το Rallye δεν είχε ίδια τιμή με τα Civic VTI, και Clio Sport τις εποχής.
Στην Αγγλία πάντως πούλησε ελάχιστα.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Στην Ευρωπη ο μεσος αγοραστης της κατηγοριας επαιρνε με το ιδιο κοστος χρηματων (σε σχεση με την Ελλαδα) Type R, Clio sport κτλ κτλ...
Σε καμια χωρα το Rallye δεν είχε ίδια τιμή με τα Civic VTI, και Clio Sport τις εποχής.
Στην Αγγλία πάντως πούλησε ελάχιστα.
δεν ειπα αυτο!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Στην Ευρωπη ο μεσος αγοραστης της κατηγοριας επαιρνε με το ιδιο κοστος χρηματων (σε σχεση με την Ελλαδα) Type R, Clio sport κτλ κτλ...
Σε καμια χωρα το Rallye δεν είχε ίδια τιμή με τα Civic VTI, και Clio Sport τις εποχής.
Στην Αγγλία πάντως πούλησε ελάχιστα.
δεν ειπα αυτο!
Εάν εννοούσες ότι με τα ίδια λεφτά έπαιρνες Type-R(Η VΤΙ)στο εξωτερικό, πάλι λάθος είσαι.
Το Type-r(Η VΤΙ) και το Clio Sport είναι και ήταν πολύ πιο ακριβά από ότι ήταν το Rallye στην ελλάδα. -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Στην Ευρωπη ο μεσος αγοραστης της κατηγοριας επαιρνε με το ιδιο κοστος χρηματων (σε σχεση με την Ελλαδα) Type R, Clio sport κτλ κτλ...
Σε καμια χωρα το Rallye δεν είχε ίδια τιμή με τα Civic VTI, και Clio Sport τις εποχής.
Στην Αγγλία πάντως πούλησε ελάχιστα.
Tα δύο πρώτα ραλί, το S1 1.3 kai to S2 1.6 8V ήταν homologation special.
Και για αυτό παράχθηκαν σε περιορισμένη παραγωγή.Το τελευταίο rallye, to 16v δεν διατέθηκε καν στην Αγγλία ως ραλί, αλλά ως gti.
Και στη Γαλλία ως S16. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Σκοπος των εταιριων ειναι το κερδος = πωλησεις = αυτοκινητα που ικανοποιουν τον μεσο οδηγο.υπαρχουν και υπηρξαν εξαιρεσεις, αλλα ηταν εξαιρεσεις και 'ειδικες' κατασκευες.
το Ραλυ πουλαγε καλα, αλλα ΚΥΡΙΩΣ στην Ελλαδα. Στην Ευρωπη ο μεσος αγοραστης της κατηγοριας επαιρνε με το ιδιο κοστος χρηματων (σε σχεση με την Ελλαδα) Type R, Clio sport κτλ κτλ...
σημερα ΔΕΝ υπαρχουν κακα αυτοκινητα. Στο παρελθον πιο πολλα ηταν τα κακοστημενα και επικινδυνα αυτοκινητα παρα τα 'ευχαριστα' και διασκεδαστικα αυτοκινητα.
αλλωστε σημερα στον πολιτισμενο κοσμο μπορει οποιος θελει να αγορασει ενα TypeR, GTI, RX-8 (τυχαια παραδειγματα) με 10 μισθους, και οχι με 30 που θελει εδω!
θες να σου πω μερικά;
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Στην Ευρωπη ο μεσος αγοραστης της κατηγοριας επαιρνε με το ιδιο κοστος χρηματων (σε σχεση με την Ελλαδα) Type R, Clio sport κτλ κτλ...
Σε καμια χωρα το Rallye δεν είχε ίδια τιμή με τα Civic VTI, και Clio Sport τις εποχής.
Στην Αγγλία πάντως πούλησε ελάχιστα.
δεν ειπα αυτο!
Εάν εννοούσες ότι με τα ίδια λεφτά έπαιρνες Type-R(Η VΤΙ)στο εξωτερικό, πάλι λάθος είσαι.
Το Type-r(Η VΤΙ) και το Clio Sport είναι και ήταν πολύ πιο ακριβά από ότι ήταν το Rallye στην ελλάδα.παλι δε με καταλαβες, ισως φταιω εγω. Ελεγα λοιπον οτι ο νεος που εδω επαιρνε στην Ελλαδα ενα Ραλυ και εδινε 18 μισθους του, εαν ζουσε εξω, με 18 μισθους του θα επαιρνε αυτα που ανεφερα πιο πανω! Αρα γιατι να παρει Ραλυ οταν με ανεση επαιρνε ενα πολυ καλυτερο?
κατανοητο τωρα? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σκοπος των εταιριων ειναι το κερδος = πωλησεις = αυτοκινητα που ικανοποιουν τον μεσο οδηγο.
υπαρχουν και υπηρξαν εξαιρεσεις, αλλα ηταν εξαιρεσεις και 'ειδικες' κατασκευες.
το Ραλυ πουλαγε καλα, αλλα ΚΥΡΙΩΣ στην Ελλαδα. Στην Ευρωπη ο μεσος αγοραστης της κατηγοριας επαιρνε με το ιδιο κοστος χρηματων (σε σχεση με την Ελλαδα) Type R, Clio sport κτλ κτλ...
σημερα ΔΕΝ υπαρχουν κακα αυτοκινητα. Στο παρελθον πιο πολλα ηταν τα κακοστημενα και επικινδυνα αυτοκινητα παρα τα 'ευχαριστα' και διασκεδαστικα αυτοκινητα.
αλλωστε σημερα στον πολιτισμενο κοσμο μπορει οποιος θελει να αγορασει ενα TypeR, GTI, RX-8 (τυχαια παραδειγματα) με 10 μισθους, και οχι με 30 που θελει εδω!
θες να σου πω μερικά;
κοιτα με την εννοια που κοιταμε εμεις τα αυτοκινητα, ναι υπαρχουν!
με την εννοια που τα κοιταει το 98% των αγοραστων, δεν υπαρχουν! -
Εγώ πάντως αδυνατώ να καταλάβω αυτή την παρελθοντολογία. Θυμίζει τη γνωστή καραμέλα των πατεράδων - παπούδων μας για το πόσο καλά πέρναγαν μικροί, την οποία χρησιμοποιούμε ακόμα κι εμείς για το τι γινόταν στη ζωή μας 20 χρόνια πριν.
Δε λέω, η αναδρομή και η αναπόληση είναι απολύτως φυσιολογικό ανθρώπινο χαρακτηριστικό. Όμως ας προσγειωθούμε στην πραγματικότητα.Οι κοινωνίες και οι ζωές μας έχουν αλλάξει και έχουν αλλάξει (σε γενικές γραμμές) προς το καλύτερο. Μπροστάρης η τεχνολογία.
Θεωρώ ότι οι ζωές μας σήμερα είναι σαφώς καλύτερες απ' ότι πριν 20-30 χρόνια. Το ίδιο ισχύει και για τ' αυτοκίνητα, σ' όλα τα επίπεδα.
Επιπροσθέτως, οι ανάγκες μας έχουν αλλάξει και οι ασχολίες μας έχουν πολλαπλασιαστεί. Επομένως, ασχολούμαστε όλο και λιγότερο με πράγματα που πλεόν θεωρούμε δεδομένα και καθημερινά, όπως το αυτοκίνητο. Άρα, η ιδέα της αυτοκίνησης,με την έννοια της ελευθερίας και της ευχαρίστησης, αφορά όλο και λιγότερους.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσαρμόζονται και προσφέρουν αυτό που θέλει ο 'καταναλωτής' της συντριπτικής πλειοψηφίας και όχι ο ΠΟ της συρρικνούμενης μειοψηφίας.
Ο λόγος;
Η επιβίωση.Ευτυχώς, όμως υπάρχουν ακόμα κατασκευαστές που αφοσιώνονται ακόμα σε κοσμήματα της αυτοκίνησης. Ακριβά μεν, υπαρκτά δε.
Βεβαίως, θα μπορούσαν όλοι οι κατασκευαστές να το κάνουν. By all means, άλλωστε η επιβίωση δεν είναι υποχρεωτική
-
Φχαριστώ για την πάσα Ικαρ!
- Ηyundai Atos
Υποτίθεται ότι κατασκευάστηκε για αστικές διαδρομές, οπότε δε θα είμαστε και τόσο αυστηροί με τις ικανότητες του στο στρίβειν ή το ταξιδεύειν.
Μέσα στην πόλη, σας υπογράφω ότι θα ήσασταν πολύ πιο ξεκούραστοι με ένα JCB, από ότι με ένα Ατος.
Το αυτοκίνητο είναι ελεεινό. Μετά από μισή ώρα οδήγησης θες τουλάχιστον 2 βδομάδες διακοπές με σπα και μασάζ για να συνέλθεις.
Είναι το πιο κουραστικό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη, που έχω οδηγήσει, και είναι αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για μέσα στην πόλη!!!!- MG ZR25
Δυναμική συμπεριφορά αρκετά καλή, αλλά ποιότητα κατασκευής λίγο καλύτερη από Wartburg.
Δεν απορεί κανείς που η Ρόβερ έβαλε λουκέτο.
100 χρόνια το ίδιο αμάξι, του άλλαζε τα σήματα και το ξαναπούλαγε ως καινούργιο! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Στην Ευρωπη ο μεσος αγοραστης της κατηγοριας επαιρνε με το ιδιο κοστος χρηματων (σε σχεση με την Ελλαδα) Type R, Clio sport κτλ κτλ...
Σε καμια χωρα το Rallye δεν είχε ίδια τιμή με τα Civic VTI, και Clio Sport τις εποχής.
Στην Αγγλία πάντως πούλησε ελάχιστα.
δεν ειπα αυτο!
Εάν εννοούσες ότι με τα ίδια λεφτά έπαιρνες Type-R(Η VΤΙ)στο εξωτερικό, πάλι λάθος είσαι.
Το Type-r(Η VΤΙ) και το Clio Sport είναι και ήταν πολύ πιο ακριβά από ότι ήταν το Rallye στην ελλάδα.παλι δε με καταλαβες, ισως φταιω εγω. Ελεγα λοιπον οτι ο νεος που εδω επαιρνε στην Ελλαδα ενα Ραλυ και εδινε 18 μισθους του, εαν ζουσε εξω, με 18 μισθους του θα επαιρνε αυτα που ανεφερα πιο πανω! Αρα γιατι να παρει Ραλυ οταν με ανεση επαιρνε ενα πολυ καλυτερο?
κατανοητο τωρα?Ahhh
Auto enoouses?
Eperne type-r kai tou emenan gia Rallye stin Agglia.Alles anages exei o neos kathe xoras.
Edw o anysixos se lefta rallye pairnei Kit Car 400 kilwn kai ODIGAEI -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Φχαριστώ για την πάσα Ικαρ!- Ηyundai Atos
Υποτίθεται ότι κατασκευάστηκε για αστικές διαδρομές, οπότε δε θα είμαστε και τόσο αυστηροί με τις ικανότητες του στο στρίβειν ή το ταξιδεύειν.
Μέσα στην πόλη, σας υπογράφω ότι θα ήσασταν πολύ πιο ξεκούραστοι με ένα JCB, από ότι με ένα Ατος.
Το αυτοκίνητο είναι ελεεινό. Μετά από μισή ώρα οδήγησης θες τουλάχιστον 2 βδομάδες διακοπές με σπα και μασάζ για να συνέλθεις.
Είναι το πιο κουραστικό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη, που έχω οδηγήσει, και είναι αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για μέσα στην πόλη!!!!- MG ZR25
Δυναμική συμπεριφορά αρκετά καλή, αλλά ποιότητα κατασκευής λίγο καλύτερη από Wartburg.
Δεν απορεί κανείς που η Ρόβερ έβαλε λουκέτο.
100 χρόνια το ίδιο αμάξι, του άλλαζε τα σήματα και το ξαναπούλαγε ως καινούργιο!θα με βαλεις να κανω το συνηγορο του Ατος ή του MG ????
οχι, δε θα πεσω τοοοοσο χαμηλα!!! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Φχαριστώ για την πάσα Ικαρ!
- Ηyundai Atos
Υποτίθεται ότι κατασκευάστηκε για αστικές διαδρομές, οπότε δε θα είμαστε και τόσο αυστηροί με τις ικανότητες του στο στρίβειν ή το ταξιδεύειν.
Μέσα στην πόλη, σας υπογράφω ότι θα ήσασταν πολύ πιο ξεκούραστοι με ένα JCB, από ότι με ένα Ατος.
Το αυτοκίνητο είναι ελεεινό. Μετά από μισή ώρα οδήγησης θες τουλάχιστον 2 βδομάδες διακοπές με σπα και μασάζ για να συνέλθεις.
Είναι το πιο κουραστικό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη, που έχω οδηγήσει, και είναι αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για μέσα στην πόλη!!!!- MG ZR25
Δυναμική συμπεριφορά αρκετά καλή, αλλά ποιότητα κατασκευής λίγο καλύτερη από Wartburg.
Δεν απορεί κανείς που η Ρόβερ έβαλε λουκέτο.
100 χρόνια το ίδιο αμάξι, του άλλαζε τα σήματα και το ξαναπούλαγε ως καινούργιο!θα με βαλεις να κανω το συνηγορο του Ατος ή του MG ????
οχι, δε θα πεσω τοοοοσο χαμηλα!!!Μόνο διδάκτορες Νομικής με ειδίκευση στην χιουνταολογία, ίσως μπορούσαν να πείσουν το κοινό υπερασπιζόμενοι την αξία του Άτος.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Ahhh
Auto enoouses?
Eperne type-r kai tou emenan gia Rallye stin Agglia.Alles anages exei o neos kathe xoras.
Edw o anysixos se lefta rallye pairnei Kit Car 400 kilwn kai ODIGAEIναι ετσι ακριβως ειναι!
αλλη χωρα, αλλη κουλτουρα, αλλη παιδεια, αλλα λεφτα!εδω οι 'μαγκες' παιρνανε Ραλύ και νομιζανε οτι γινανε πιλοτοι.....
(αναφερομαι σε συγκεκριμενη κατηγορια 'μαγκων', προς Θεου ετσι! Αλλωστε το αμαξι για τα λεφτα του ηταν κορυφη)
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Μόνο διδάκτορες Νομικής με ειδίκευση στην χιουνταολογία, ίσως μπορούσαν να πείσουν το κοινό υπερασπιζόμενοι την αξία του Άτος.
...και ειναι γνωστο οτι δεν ειμαι τετοιος!!!
και φυσικα ουτε για το MG! -
Νομιζα οτι σε αυτο το θεμα δεν θα μιλουσαμε για Ατος....τελικα ακομα και εδω φυτρωνουν οι πολυσυσκευες της Απω Ανατολης
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Φχαριστώ για την πάσα Ικαρ!- Ηyundai Atos
Υποτίθεται ότι κατασκευάστηκε για αστικές διαδρομές, οπότε δε θα είμαστε και τόσο αυστηροί με τις ικανότητες του στο στρίβειν ή το ταξιδεύειν.
Μέσα στην πόλη, σας υπογράφω ότι θα ήσασταν πολύ πιο ξεκούραστοι με ένα JCB, από ότι με ένα Ατος.
Το αυτοκίνητο είναι ελεεινό. Μετά από μισή ώρα οδήγησης θες τουλάχιστον 2 βδομάδες διακοπές με σπα και μασάζ για να συνέλθεις.
Είναι το πιο κουραστικό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη, που έχω οδηγήσει, και είναι αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για μέσα στην πόλη!!!!Αν το Atos κοπανάει το Smart τι κάνει;;; τουλάχιστον το Atos κοστίζει σημαντικά λιγότερο και δεν το παίζει μούρη
Να μην πω τίποτα για την προηγούμενη -δεν στρίβω- A-Class ε; Πως γίνεται ένα αυτοκίνητο να κοπανάει, να μην στρίβει, να χει άθλιο τιμόνι και να κοστίζει όσο κόστιζε
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Καθόμουν και περίμενα ένα φίλο μου και παρατηρούσα αυτοκίνητα...
Περνάει λοιπόν ένα Nissan Primera με σιδερένιες ζάντες! Οθόνη κάμερες 6 αερόσακοι και ότι άλλο θές αλλά σιδερένιες ζάντες! Μου φάνηκε πολύ αντιπροσωπευτικό για το που εστιάζεται η πρόοδος στα αυτοκίνητα!Και σε τι θα χρησίμευαν οι αλουμινένιες στον αγοραστή ενός Primera?
Χαμηλώτερη αναρτώμενη μάζα με ότι πλεονεκτήματα προσφέρει....
Γενικά σε μία περίοδο περιβαντολογικής κρίσης αντί να ελαφρώνουν τα αυτοκίνητα, φροντίζουν να τα φορτώνουν με χίλιες δυο βλακείες! Όχι πως είμαι κανάς φανατικός οικολόγος, αλλα άλλο να καις επειδή γουστάρεις να απολαμβάνεις οδήγηση και άλλο να καις για να μεταφέρεις ενάμιση τόνο αμαξώματα! Είναι βλακεία! Ολοένα και περισσότεροι χώροι που θελουν πιο μεγάλα πλαίσια που θέλουν πιο δυνατους κινητήρες που θέλουν πιο καλά φρένα που θέλουν πιο μεγάλα λάστιχα +500 ηλεκτρονικά επειδή βαριόνται να στήσουν μια ανάρτηση! Τόσο δύσκολο είναι να το πάνε ανάποδα?Θα μου πεις υπάρχει και η λογική του πατέρα μου: όσο πιο βαρύ τόσο το καλύτερο! Με τόσους γκαζοφονιάδες νιώθει ασφαλής μετά τους 2 τόνους!
-
Ο χρήστης karalisd έγραψε:
Καθόμουν και περίμενα ένα φίλο μου και παρατηρούσα αυτοκίνητα...
Περνάει λοιπόν ένα Nissan Primera με σιδερένιες ζάντες! Οθόνη κάμερες 6 αερόσακοι και ότι άλλο θές αλλά σιδερένιες ζάντες! Μου φάνηκε πολύ αντιπροσωπευτικό για το που εστιάζεται η πρόοδος στα αυτοκίνητα!Και σε τι θα χρησίμευαν οι αλουμινένιες στον αγοραστή ενός Primera?
Χαμηλώτερη αναρτώμενη μάζα με ότι πλεονεκτήματα προσφέρει....
Γενικά σε μία περίοδο περιβαντολογικής κρίσης αντί να ελαφρώνουν τα αυτοκίνητα, φροντίζουν να τα φορτώνουν με χίλιες δυο βλακείες! Όχι πως είμαι κανάς φανατικός οικολόγος, αλλα άλλο να καις επειδή γουστάρεις να απολαμβάνεις οδήγηση και άλλο να καις για να μεταφέρεις ενάμιση τόνο αμαξώματα! Είναι βλακεία! Ολοένα και περισσότεροι χώροι που θελουν πιο μεγάλα πλαίσια που θέλουν πιο δυνατους κινητήρες που θέλουν πιο καλά φρένα που θέλουν πιο μεγάλα λάστιχα +500 ηλεκτρονικά επειδή βαριόνται να στήσουν μια ανάρτηση! Τόσο δύσκολο είναι να το πάνε ανάποδα?Θα μου πεις υπάρχει και η λογική του πατέρα μου: όσο πιο βαρύ τόσο το καλύτερο! Με τόσους γκαζοφονιάδες νιώθει ασφαλής μετά τους 2 τόνους!
Ta katalabeno kai symfono.
Gia auto exw 800kila amaxi.
Alla as petaxoun prwta ta xaza ilektronika kai meta as baloun zantes. -
εγω συμφωνω με τον rallye απολυτα. Παιδια ο ανθρωπος λεει το εξής πολύ απλο, οτι τα αυτοκινητα κατασκευάζονται συνειδυτα στο να μην ειναι ευχάριστα στο δρομο. Τελεια και παυλα και η γνωμη μου ειναι οτι ετσι ειναι!
Και αεροσακους να εχουν και ABS και κλιματισμο, θα μπορουσαν να τα κανουν σαφως πιο ευχαριστα (τον ξερετε αυτον τον ορο..) αλλα επιλεγουν να μην τα κανουν. Λες και ανακάλυψαν ξαφνικα οτι ολοι οι οδηγοι ειναι μετριοτατοι και βγάζουν αυτοκινητα για αυτους τους μετριοτατους οδηγους. Βεβαια τωρα που το σκεφτομαι ολο και περισσοτεροι νεοι σε σχεση με το παρελθον εχουν το δικό τους αμάξι... και αυτο ισως κατι να λεει στο οτι πολλοι απειροι πια πιανουν νωρις το τιμονι και κανουν πολλα χλμ (αλλα αυτο το επιχειρημα δεν με πειθει)
Και εγω πιστευω οτι τουλαχιστον στην ελλάδα ειναι πολλοι που θα αγοραζαν ενα ραλλυ του 2005 αν υπήρχε. Ειναι πολλοι αυτοι που περιμενουν 'εναγωνιως' ενα προσιτο σπορ αμαξι με την πραγματικη εννοια του ορου αλλα διαρκως διαψευδονται . Και τελικα αυτοι αγοράζουν ενα απο τα¨'αποστειρωμενα' γρηγορα - τι αλλο να κανουν οταν θελουν να παρουν ενα καινουριο αμαξι.
Και η παρατηρηση του ιδιου για την Alfa εχει νοημα. Το marketing θελει να μας πεισει οτι ετσι ειναι τα σπορ αμαξια (δεν αναφερομαι μονο στην Alfa αλλα σε ολες τις εταιρίες που καποια μοντελα τους το παιζουν σπορ η εστω σποτιφ για να προσεκλυσουν - και τελικα το καταφερνουν)
Rallye μαζι σου και σας παρακαλω σταματηστε να μου θυμιζετε οτι μου εκλεψαν αυτο το αμαξι!
-
κάποιος (δε θυμάμαι τώρα ποιος) σε αυτό το forum είχε πει πιο παλιά το εξής, που με αυτό συμφωνώ απόλυτα. Αν έχεις λεφτά σήμερα, μπορείς να πάρεις πολύ ανώτερα αυτοκίνητα από το ραλί (και το κάθε ραλί). Απλά δεν υπάρχουν πια προσιτά σπορ αυτοκίνητα (ή έστω απλά γρήγορα) όπως το ραλί με λίγα λεφτά. Τουλάχιστον στην Ελλάδα. Επίσης είναι αλήθεια ότι το ραλί δεν πούλησε ιδιαίτερα στην υπόλοιπη Ευρώπη..
Πώς καταντήσαμε έτσι???