-
Για να μιλάμε σωστά, 3 φορές ο Fisichella αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα (Μπαχρέιν, Ίμολα, Καναδάς), όταν ο Alonso καμία. Μη βάζουμε όμως και τις ατυχίες του αγώνα στο ίδιο σακούλι με τις βλάβες, γιατί οι ατυχίες δεν χρεώνονται στην ομάδα. Βέβαια, δεν βοήθησε κι αυτός (πάτησε άγαρμπα σε ένα kerb και ξεκόλλησε το πάνω flap της εμπρός πτέρυγας, με αποτέλεσμα να χάνει σημαντική αεροδυναμική πίεση εμπρός στη Μαλαισία).
Δεν είναι δα, όμως και ό,τι πιο ακραίο έχουμε δει. Δηλαδή ο Raikkonen τι θα έπρεπε να πει στην ομάδα του για τόσες εγκαταλείψεις πέρσι και πρόπερσι? Ότι ευνοεί τον DC και σε εκείνον του δίνει σκάρτα ... (κατά George Tabs) τσιρικοντάκια??? Ή τον Trulli τόσα χρόνια σε Jordan και Renault τον είχαν μήπως στη μπούκα και τραβούσε σαν τρελός όλα τα μηχανικά προβλήματα πάνω του?
Αν αυτά γινόταν στο τελευταίο 3ο του πρωταθλήματος, θα το καταλάβαινα (όπως πέρσι με τον JT), στο πρώτο 3ο είναι εκτός λογικής. Για την ώρα κάθε εικασία είναι αβάσιμη. Ηρεμία. Ένα καλό αποτέλεσμα τα φτιάχνει όλα, ένα κακό τα διαλύει. Μην παρασυρόμαστε (σαν τη μπανανόφλουδα του Τάκη με τις Παρασκευές. Αν αρχίζει να τα παθαίνει ο FA να δω τι θα λέμε!!)
Για το ερώτημα της ψηφοφορίας, ψηφίζω καλύτερο τον Βρετανικό τρόπο. Δεν τον καταλαβαίνεις, όπως χιλιάδες άλλα παρόμοια στη ζωή μας, δεν σε προκαλεί, δεν σε νοιάζει, το ξεχνάς εύκολα. Τον Ιταλικό τρόπο πού να τον ξεχάσεις, ε Rubens, συμφωνείς??
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Αν αρχίζει να τα παθαίνει ο FA να δω τι θα λέμε!!)Το κόβω να λες πως έχεις δίκιο (που αν αυτό γίνει σε Κ.Σ. και όχι για άλλο λόγο που θα έχει προκύψει θα έχεις δίκιο) και να κάνω την πάπια!!
Αλλά κάτι μου λέει να ποντάρω πως δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο, και δίνει χαμηλή απόδοση...
-
Ας μην ξεχναμε οτι ο Μοντογια ειναι καμενο χαρτι για φετος οσον αφορα
το πρωταθλημα οδηγων αρα μοιραια-και καλο θα ειναι να το δεχτει-θα παιξει
το ρολο του 'προστατη' του Κιμι παρολο που πιστευω πως σε καποιες πιστες
θα ειναι πιο γρηγορος απο τον Κιμι,τωρα που φερνει διγα σιγα το αυτοκινητο
στα μετρα του.Απ'την αλλη οσοι παρακολουθουμε F1 ξερουμε τι σημαινει
Juan Pablo Montoya... -
Εχοντας φαει στη μαπα την οψιμη ευαισθησια διαφορων για την τακτικη της Φερραρι αναφορικα με τα team orders νιωθω μεγαλη ικανοποιηση να βλεπω εναν απο τους μεγαλυτερους επικριτες της στο θεμα αυτο (και οχι μονο) την ομαδα της ΜακΛαρεν και ειδικα τον Ντενις να αυτογελοιοποιουνται εφευρισκοντας διαφορες φαιδρες δικαιολογιες για να μην παραδεχθουν το προφανες, οτι αλλαξαν τη σειρα του Μοντογια με τον Ραικκονεν εσκεμμενα προκειμενου να νικησει ο Ραικκονεν...
Δεν εχω κανενα προβλημα με τα team orders, πιστευω οτι ειναι αναποσπαστο κομματι της Φ1 απο πολυ παλια και οτι στη παρουσα φαση του πρωταθληματος το λογικο θα ηταν η Ρενω και η ΜακΛαρεν να επικεντρωθουν στους Αλονσο και Ραικκονεν αντιστοιχα. Αρα με κατανοω την αναγκαιοτητα του να γινει οτι εγινε αλλα...
Οταν τοσα χρονια διατρανωνεις οτι δινεις ισες ευκαιριες στους οδηγους σου και οτι εχουν και οι δυο την ιδια αντιμετωπιση (που δεν την ειχαν ποτε αλλα λεμε τωρα) και κατοπιν κανεις την απιστευτη 'κατινια' προκειμενου να προωθησεις τον εναν σε βαρος του αλλου (οταν μαθηματικα τιποτα δεν εχει κριθει) τοτε απλα φανερωνεις για αλλη μια φορα το ποσο υποκριτης και 'λιγος' ως ανθρωπος εισαι. Once a garagiste always a garagiste...Τουλαχιστον η Φερραρι ειχε τα κοτσια να το κανει μπροστα στα ματια ολων και να το παραδεχθει ασχετα εαν μετα το παρακανε...
Τωρα αποδεικνυεται το ποσο ηλιθια ηταν η απαγορευση των team orders αφου τωρα θα βλεπουμε συνεχως αναλογα μαγειρεματα που θα υποτιμουν τη νοημοσυνη μας...
-
Από πού προκύπτει με τόση σιγουριά ρε παιδιά ότι έγινε εσκεμμένα; Δεν είχε προσπεράσει ο Μόντυ το pit-entry όταν βγήκε το SC;
-
Η διαφορά που είχε ο Montoya από τον Raikkonen εκείνη την στιγμή ήταν περίπου 2,5 με 3 δευτερόλεπτα.
Δηλαδή ο Montoya πέρασε, και πρόλαβε ο Raikkonen na ειδοποιηθεί και να μπεί;
-
Αν ήταν εσκεμμένο ο Μοντόγια θα έκανε το κόσμο άνω κάτω!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Μην είσαι τόσο σίγουρος...
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Μην είσαι τόσο σίγουρος...Για ποιό πράγμα?
-
Το ότι δεν έκανε δημόσια κάποια επικριτική δήλωση δεν σημαίνει πως δεν έχει αντιδράσει.
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Το ότι δεν έκανε δημόσια κάποια επικριτική δήλωση δεν σημαίνει πως δεν έχει αντιδράσει.Πολύ πιθανόν, αλλά τα όσα λέμε εδώ πέρα για 3 ημέρες είναι εικασίες.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Από πού προκύπτει με τόση σιγουριά ρε παιδιά ότι έγινε εσκεμμένα; Δεν είχε προσπεράσει ο Μόντυ το pit-entry όταν βγήκε το SC;Και γω δεν ημουν σιγουρος μεχρι που διαβασα αυτο...
http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type ... O_ID=33135 -
Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
Από πού προκύπτει με τόση σιγουριά ρε παιδιά ότι έγινε εσκεμμένα; Δεν είχε προσπεράσει ο Μόντυ το pit-entry όταν βγήκε το SC;
Και γω δεν ημουν σιγουρος μεχρι που διαβασα αυτο...
http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type ... O_ID=33135Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει να προσθέσει το συγκεκριμένο άρθρο, στα ήδη λεχθέντα...
Ξαφνικά ο αγγλικός τύπος έγινε αξιόπιστός; Γιατί μέχρι χθες ήταν ο χειρότερος 'φορμουλίστικος' τύπος της Ευρώπης!
-
Εμένα δε μου αρέσουν οι team orders. Αν έχει τα κότσια ο Σουμάχερ πχ στην Αυστρία ας νικούσε τον Βραζιλιάνο και ο Ραικκόνεν ΠΙΘΑΝΩΣ τον Montoya στον Καναδά. Φαίνεται να ήταν team-orders αλλά ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος όταν έγινε τη δεδομένη στιγμή του αγώνα. Και να πω και κάτι άλλο. Γιατί να είναι απαραίτητα ψέμματα ότι είχανε καλέσει 1ο τον Κίμι όπως δήλωσε ? Αυτός δεν είχε μπει 1ος στα πιτ (εκπλήσσοντάς μας όλους και αποκαλύπτωντας την καλή εμφάνιση του Montoya στα δοκιμαστικά)? Άρα αυτός θεωρητικά θα ξαναέμπαινε ΚΑΝΟΝΙΚΑ 1ος.
Για αυτό η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ περίπτωση είναι πολύ δύσκολο να αναλυθεί. Έχούμε δόξα τω θεώ μπόλικους αγώνες ακόμα να το διαπιστώσουμε (αν και υποψιάζομαι ότι θα εφαρμοστούν)
Ο χρήστης greo έγραψε:
Καποτε ειχε πει ο Ρος Μπρων: Θα μπορουσαμε να φωναξουμε τον Μπαρικελο σε λαθος σημειο και να του φορτωσουμε το μονοθεσιο με καυσιμα, αλλα εμεις καναμε οτι καναμε καθαρα και φανερα.
Απο την αλλη στη ΜακΛαρεν που ωρυονταν τοσα χρονια εναντιον των τημ-ορντερς φωναξανε μεσα το 2ο και αφησανε εξω για ενα γυρο τον 1ο με προφανη σκοπο την αλλαγη στην πρωτοπορια. Θυμιζω οτι η μεταξυ τους διαφορα στην αρχη του γυρου ηταν 3', αρα δεν υπηρχε θεμα αν οντως προλαβαινε να μπει ο XΠΜ. Και φυσικα τωρα που υπαρχει η απαγορευση δεν υπαρχει η παραμικρη αμφιβολια οτι τετοιο τεχνασμα θα εκαναν ανενδοιαστα τοσο στη Φερραρι ή τη Ρενω αν υπηρχε θεμα. Μονο βεβαια που αυτοι το παραδεχονταιΤελικα αυτη η απαγορευση των τημ-ορντερς ειναι και αστεια και ανεφαρμοστη, οποτε το ερωτημα ειναι τι προτιμαμε;
Εγω ψηφισα υπερ της τιμιοτητας. The italian way
Από πότε φίλε greo λαμβάνεις τόσο σοβαρά τις δηλώσεις του Brawn ενώ του Ron ή του Kimi είναι για τα μπάζα. Την αρχή μου (περί μη παίρνωντας ως ευαγγέλιο τις δηλώσεις όλων τους) την εφαρμόζω και στην McLaren και κίμι που υποστηρίζω. Και εσύ συμφώνησες σε παλαιότερο post μαζί μου ότι πολλές φορές οι δηλώσεις έχουν σκοπό τη μυθοπλασία. Ε εδώ ο Brawn μόλις σου δημιούργησε το μύθο ότι στη Ferrari είναι ντόμπροι, τα λένε σταράτα και όλα τα παραδέχονται.
Λάθος! Πολύ σωστά ανέφερε ο GeorgeTabs ότι ο τρόπος της Αυστρίας (γιατί περί αυτού προήλθε υποθέτω ο όρος ιταλικό τρόπος) ήταν βραζιλιάνικος. Ήταν έμπνευση του Βραζιλιάνου να κόψει τόσο επιδεικτικά προβάλλωντας την αντίθεση του στην απόφαση της Φερραρι που μετά φυσικά κάτι έπρεπε να πει.
Δεν υπάρχει τίμιος τρόπος. Από τη στιγμή που δίνεις team-orders είναι άτιμο και από ότι φαίνεται είναι μέρος του παιχνιδιού που πρέπει να αποδεχθώ.
Από τους 2 τρόπους ψήφισα τον Αγγλικό γιατί θα με εκνευρίζει λιγότερο. Άσε που είναι πιο δύσκολο να το αποδείξεις.
Και ξαναλέω η περίπτωση τπυ Καναδά είναι δύσκολη. Θεωρητικά 1ος κανονικά θα έμπαινε ο kimi και το γεγονός συναίβει σε απίστευτο σημείο του αγώνα. Ή ήταν απίστευτα τυχερή η McLaren για να δημιουργήσει αμφιβολίες για το αν ήταν ή όχι team-orders ή απίστευτα άτυχη που ένα προγραμματισμένο πιτ στοπ δημιούργησε τόσες υπόννοιες (φυσικά δεν ξέρουμε αν θα είχαν 'δοθεί' team-orders υπό κανονικές συνθήκες αγώνα αλλά αυτά είναι αν αν αν....)
-
Ψήφισα υπέρ του 'british way', γιατί πάνω απ' όλα μας δίνει βάση για ανάλογες ενδιαφέρουσες συζητήσεις.
Σχετικά με το θέμα, κι εγώ έχω τις αμφιβολίες μου ως προς το αν ήταν ή όχι team orders. Αλλά αν ήταν, η βρετανική βλακεία είναι ανεπανάληπτη, γιατί 2 βαθμοί υπέρ του Kimi δεν είναι μεγάλη διαφορά για το οδηγών, ενώ 8 υπέρ της ομάδας για το κατασκευαστών, μπορεί να αποδειχθούν σωτήριοι!
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
. Γιατί να είναι απαραίτητα ψέμματα ότι είχανε καλέσει 1ο τον Κίμι όπως δήλωσε ? Αυτός δεν είχε μπει 1ος στα πιτ (εκπλήσσοντάς μας όλους και αποκαλύπτωντας την καλή εμφάνιση του Montoya στα δοκιμαστικά)? Άρα αυτός θεωρητικά θα ξαναέμπαινε ΚΑΝΟΝΙΚΑ 1ος.δεν έχει λοιγκή αυτό που λες.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
. Γιατί να είναι απαραίτητα ψέμματα ότι είχανε καλέσει 1ο τον Κίμι όπως δήλωσε ? Αυτός δεν είχε μπει 1ος στα πιτ (εκπλήσσοντάς μας όλους και αποκαλύπτωντας την καλή εμφάνιση του Montoya στα δοκιμαστικά)? Άρα αυτός θεωρητικά θα ξαναέμπαινε ΚΑΝΟΝΙΚΑ 1ος.
δεν έχει λοιγκή αυτό που λες.
Γιατί δεν έχει λογική? Μπορείς να μου εξηγήσεις? Και 2ον δεν είπα ότι ντε και καλά αυτό συμβαίνει! Απλά βάζω άλλη μια παράμετρο σε ένα ήδη πολύπλοκο πρόβλημα, που πιθανώς να ισχύει.
Εγώ είπα το σκεπτικό μου. Θέλω και από σένα το δικό σου.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
. Γιατί να είναι απαραίτητα ψέμματα ότι είχανε καλέσει 1ο τον Κίμι όπως δήλωσε ? Αυτός δεν είχε μπει 1ος στα πιτ (εκπλήσσοντάς μας όλους και αποκαλύπτωντας την καλή εμφάνιση του Montoya στα δοκιμαστικά)? Άρα αυτός θεωρητικά θα ξαναέμπαινε ΚΑΝΟΝΙΚΑ 1ος.
δεν έχει λοιγκή αυτό που λες.
Γιατί δεν έχει λογική? Μπορείς να μου εξηγήσεις? Και 2ον δεν είπα ότι ντε και καλά αυτό συμβαίνει! Απλά βάζω άλλη μια παράμετρο σε ένα ήδη πολύπλοκο πρόβλημα, που πιθανώς να ισχύει.
Εγώ είπα το σκεπτικό μου. Θέλω και από σένα το δικό σου.
Λες ότι ο κίμι επειδή μπήκε 1ος για ανεφοδιασμό θα ξαναέμπαινε κανονικά 1ος. Σε αυτό συμφωνώ, αλλά αυτό δε έχει καμία σχέση με την εμφάνιση του SC στη πίστα, εκτός αν ο κίμι δεν είχε τη δυνατότητα να καλύψει ένα γύρο παραπάνω. Αυτή θα ήταν η πιο πειστική δικαιολογία η οποία δεν ειπώθηκε ποτέ γιατί προφανώς δεν ήταν έτσι.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Γιατί δεν έχει λογική? Μπορείς να μου εξηγήσεις? Και 2ον δεν είπα ότι ντε και καλά αυτό συμβαίνει! Απλά βάζω άλλη μια παράμετρο σε ένα ήδη πολύπλοκο πρόβλημα, που πιθανώς να ισχύει.
Δεν ειναι οτι δεν εχει λογικη... Ειναι οτι η συγκεκριμενη λογικη δεν ισχυει οταν υπαρχει Safety Car στη πιστα κατι που η ομαδα το ηξερε... ΣΕ τετοιες περιπτωσεις δεν κανεις προγραμματισμενα pit stops αλλα καλεις τους οδηγους σου μεσα εσπευσμενως... Και η ΜακΛαρεν ειχε ολο τον χρονο να καλεσει τον Μοντογια...
-
Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
Από πού προκύπτει με τόση σιγουριά ρε παιδιά ότι έγινε εσκεμμένα; Δεν είχε προσπεράσει ο Μόντυ το pit-entry όταν βγήκε το SC;
Και γω δεν ημουν σιγουρος μεχρι που διαβασα αυτο...
http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type ... O_ID=33135Για διάβασε όμως κι αυτό...
http://www.planet-f1.com/features/race_features/story_19892.shtml*FIA Race Director, Charlie Whiting
If you take a look at Jenson Button’s accident, after he hits the wall he runs the car a long way along the grass before parking it out of danger.With so little of the race left, it was a situation that should have been run under yellows and not a Safety Car, no cars overtook in anger going into the final chicane, so it wouldn’t have robbed the grand prix of an overtaking opportunity.
Ferrari benefited enormously from the marginal call and some people in the pitlane were quick to point out that Charlie is a drinking buddy of Ross Brawn’s. However this is unlikely the reason he did it.
It was just a decision he got wrong.
Juan Montoya, McLaren Mercedes, Disqualified
There’s a lot of conspiracy theorists saying that McLaren’s failure to get Juan Montoya in to the pits ahead of Kimi Raikkonen was deliberate. Even if it was, it doesn’t amount to team orders. But I think it’s far more likely to be cock-up theoryBy letting Montoya go round again they threw away five or six valuable constructors’ points (if he’d joined at the back he would have been ahead of Ralf Schumacher who was 6th) and there’s no way they would entertain that.
As we know from various F1 interviews with drivers, pits-to-car radios are not the best in the world. Not only because F1 cars are travelling so quickly, because F1 cars are very noisy things. Jenson Button revealed that the only place he tends to pick up radio BAR-Honda is on slower corners. Flat out down the straight, with the engine at full chat, it’s just too noisey.
When Jenson Button had his accident on the pit straight, the two McLarens were thirty seconds ahead of the BAR-Honda. After impacting the wall it took another 27 seconds for Charlie Whiting to deploy the Safety Car.
So Montoya and Raikkonen were 57 seconds into a 1:15 second lap when the Safety Car was deployed, which put them both on the flat out back straight. It’s probably more of a miracle that either one of them heard the call, you couldn’t imagine a worse place for it to happen.
You have to feel some sympathy for Montoya because (apart from his wavery pit exit) he’d driven the car impeccably. And what’s more, there was no need for a Safety Car.
Ron Dennis was wrong to say that the punishment didn’t fit the crime, though. There’s a very good reason the red light goes on at the end of the pitlane and it’s not an F1 driver’s position to work out if it’s right or wrong.
But the FIA should leave it there. He’s been punished enough.*
ΤΕΑΜ-ORDERS