Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 116i ή Alfa Romeo 147 1.6 120hp?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 116i ή Alfa Romeo 147 1.6 120hp?
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 12 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    56
    271
    646
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:

      Πάντως αυτά που διάβασα εδώ μέσα με λυπούν πολύ... ...Μαρία (εάν λέγεσαι Μαρία και αν είσαι γυναίκα) ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω το ύφος σου!

      Μεγας προβληματισμός

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Σημερα το μεσημέρι κατεβαινωντας κολοσουρτη πετυχαινω μια 120 .Πολύ απρόσωπο το πισω μερος ,αν δεν είχε σημα δεν θα καταλάβαινα τι αμαξι ήταν.
        Το μπροστα δεν το παρατήρησα γιατί τον προσπερασα γρήγορα .

        Καποιος ανέφερε οτι μονο μια 120 έχει πουληθεί,ή είδα την ίδια ή πουλήθηκε και άλλη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
          Σημερα το μεσημέρι κατεβαινωντας κολοσουρτη πετυχαινω μια 120 .Πολύ απρόσωπο το πισω μερος ,αν δεν είχε σημα δεν θα καταλάβαινα τι αμαξι ήταν.
          Το μπροστα δεν το παρατήρησα γιατί τον προσπερασα γρήγορα .

          Καποιος ανέφερε οτι μονο μια 120 έχει πουληθεί,ή είδα την ίδια ή πουλήθηκε και άλλη.

          μόνο μία φέτος, πέρσι ήταν και μερικές δημοσιογραφικές

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            Σημερα το μεσημέρι κατεβαινωντας κολοσουρτη πετυχαινω μια 120 .Πολύ απρόσωπο το πισω μερος ,αν δεν είχε σημα δεν θα καταλάβαινα τι αμαξι ήταν.
            Το μπροστα δεν το παρατήρησα γιατί τον προσπερασα γρήγορα .

            Καποιος ανέφερε οτι μονο μια 120 έχει πουληθεί,ή είδα την ίδια ή πουλήθηκε και άλλη.

            μόνο μία φέτος, πέρσι ήταν και μερικές δημοσιογραφικές

            Εχω βγαλει φωτο και θα την ανεβασω αργοτερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1
              147ti last edited by

              Ο χρήστης gorghs έγραψε:

              :lol:

              GOD

              Paidia, den kano plaka. Sas parakalo, mhn prosbalete to ergo mou!.Ta erothmata mou einai poly shmantika kai ousiastika. Den ta ebgala apo to myalo mou alla einai merika apo ta erothmata pou prepei na apanthsoun oi diashmoi V.I.P. (p.x. tou Hollywood) etsi oste (emeis) oi manager – stylist na dialejoume to katallhlo oxhma gia tous ergodotes tous.
              Kai epeidh h Maria fainetai na einai mia mikrh-kryfh Star, ego prosferomai afilokerdos na ths kano thn douleia pou se diaforetikh periptosh 8a ths stoixhze mia mikrh periousia. To skeftomai kai san mellontikh ependysh. Pou jereis, mporei h Maria na exei to potential kai me thn proo8hsh pou 8a ths prosfero na ginei megalh Star!

              Που ξέρεις...μπορεί η Μαρία να είναι και τραγουδίστρικα και εκτός απο αυτοκινητο-στυλίστας να γίνεις και προσωπικός της στυλίστας στην ενδυματολογία..κάτι σαν τον Μάρκελλο Νύχτα ένα πράμα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                tipota sxetiko me thn AUTOKINHSH re paidia??????????
                kalutera tha htan na METAFERTHEI ston antilogo san thema'maria-isws pw kai tipota gia autokinhta kai to cosmopolitan' kalutera na KLEIDWTHE!!!!!!!!!!! eleos!!!!!!!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  droemmen last edited by

                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                  Eνεργητική ασφάλεια είναι η ασφάλεια στο κεφάλι του καθενός που θα τον αποτρέψει από το να κάνει επικίνδυνη προσπέραση.
                  Μην μπερδεύουμε την ενεργητική ασφάλεια (που την έχει το 90% των καινούργιων σήμερα) με την οδηγική ευχαρίστηση που σου δίνει ο δυνατός κινητήρας ο οποίος σου επιτρέπει να κινείσαι γρήγορα χωρίς να πρέπει να πηγαίνεις 'με τη φόρα'.

                  Μα η προσπέραση δεν έχει να κάνει με ενεργητική ασφάλεια? ή μόνο εγώ δυσκολεύομαι να προσπεράσω στην 'εθνική' οδό Κορίνθου - Πατρών με ένα αδύναμο και βαρύ 1600άρι? Εκτός κι αν ο συγκεκριμένος δρόμος έχει ορατότητα που να επιτρέπει σωστό 'ζύγισμα' μιας κατάστασης, πάντως χτες που επέστρεφα από Πύργο δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο...

                  Πάντως για να μην είμαι και τελείως off topic θα πω ότι μπορεί η 116 να είναι πιο αργή από την 147, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι κι επικίνδυνη ίσα-ίσα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 0
                    037 last edited by

                    Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
                    tipota gia sxetiko me thn AUTOKINHSH re paidia??????????
                    kalutera tha htan na METAFERTHEI ston antilogo san thema'maria-isws pw kai tipota gia autokinhta kai gai to cosmopolitan' kalutera na KLEIDWTHE!!!!!!!!!!! eleos!!!!!!!!!!!

                    Tα ελεη στην εκκλησια. Και τα κλειδια στον Αδη. Ελεος εγω ειπα απο την πρωτη σελιδα, αλλα δεν εγραψα κατι.

                    Απο εκει και περα, μπορει ο ανθρωπος να ειναι ειδικος, και να κρινει με αλλους παραγοντες.

                    Γυναικα ειναι, μετρανε και αλλα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lotusnick last edited by

                      Γιατί όχι ένα TVR σε ροζ?

                      Γλυκό και δυνατό μαζί.
                      Το όνειρο κάθε γυναικας

                      Η αν θέλει κάμπριο....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Και θα μπορεί να απλώνει και όλη τη μπουγάδα της στην πίσω αεροτομή!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                          Eνεργητική ασφάλεια είναι η ασφάλεια στο κεφάλι του καθενός που θα τον αποτρέψει από το να κάνει επικίνδυνη προσπέραση.
                          Μην μπερδεύουμε την ενεργητική ασφάλεια (που την έχει το 90% των καινούργιων σήμερα) με την οδηγική ευχαρίστηση που σου δίνει ο δυνατός κινητήρας ο οποίος σου επιτρέπει να κινείσαι γρήγορα χωρίς να πρέπει να πηγαίνεις 'με τη φόρα'.

                          Μα η προσπέραση δεν έχει να κάνει με ενεργητική ασφάλεια? ή μόνο εγώ δυσκολεύομαι να προσπεράσω στην 'εθνική' οδό Κορίνθου - Πατρών με ένα αδύναμο και βαρύ 1600άρι? Εκτός κι αν ο συγκεκριμένος δρόμος έχει ορατότητα που να επιτρέπει σωστό 'ζύγισμα' μιας κατάστασης, πάντως χτες που επέστρεφα από Πύργο δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο...

                          Πάντως για να μην είμαι και τελείως off topic θα πω ότι μπορεί η 116 να είναι πιο αργή από την 147, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι κι επικίνδυνη ίσα-ίσα...

                          Ασφάλεια σε μία προσπέραση σημαίνει γνώση των ορίων του αυτοκινήτου (και των δικών σου). Τώρα σε μία δύσκολη διαδρομή, απλά θα μείνεις πίσω από την νταλίκα so simple!
                          Δεν είναι και τόσο τραγικό αυτό, ειδικά άτομα όπως πχ. η μητέρα μου που βγαίνουν στην εθνική 2 φορές το χρόνο (κάνουν όμως 10000χλμ εντός πόλης) κάτι τέτοιο είναι μικρής σημασίας.
                          Μην ξεχνάμε ότι μία 2α στα περισσότερα αυτοκίνητα φτάνει τα 90 ή και παραπάνω, προσπερνάς δηλαδή οτιδήποτε κινείται με 70χλμ.
                          Το να κάνεις ένα τμήμα λοιπόν του ταξιδιού σου με 80-100 πίσω από ένα άλλο όχημα δεν είναι και ό,τι χειρότερο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                            Τώρα σε μία δύσκολη διαδρομή, απλά θα μείνεις πίσω από την νταλίκα so simple!

                            Πόσο ασφαλές είναι αυτό; Δεν θα σε κουράσει;

                            Μην ξεχνάμε ότι μία 2α στα περισσότερα αυτοκίνητα φτάνει τα 90 ή και παραπάνω, προσπερνάς δηλαδή οτιδήποτε κινείται με 70χλμ.

                            Αυτό δεν είναι σωστό, τουλάχιστον για νταλίκες. Μέχρι να προσπεράσεις τη νταλίκα λόγω μήκους θα χρειαστεί να ανέβεις αρκετά πάνω από τα 90 οπότε ή ξεκινάς με 2α και ανεβάζεις σε 3η κατά τη διάρκεια της προσπέρασης ή δεν αλλάζεις και στο τέλος χτυπάς συνέχεια κόφτες ή ξεκινάς την προσπέραση με 3η αν στο επιτρέπει η ροπή του κινητήρα σου. Συνήθως κάνω το δεύτερο αφού έχω μετρήσει ότι είναι το πιο γρήγορο από τα τρία, αρκεί να κάνεις γρήγορα και την κατάλληλη στιγμή την αλλαγή από 2α σε 3η.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Το θέμα είναι ποιος θα κατεβάσει σε 3η όχι σε 2α....
                              Το προηγούμενο Σάββατο βρέθηκα στην Δράμα οπότε χρειάστηκε να προσπεράσω 4-5 νταλίκες ( μιλάμε για τύχη αφού συνήθως κάνεις και 15 και 20 προσπεράσεις και λίγες ίσως να βάζω ) . Όλες οι προσπεράσεις γίναν με 4η λόγω κεκτιμένης ταχύτητας σε συνδυασμό με άδειο δρόμο εκτός από 1 που κατέβασα σε 3η. Μέσα στο αυτοκίνητο είχα 4 άτομα χωρίς αποσκευές και AC ανοιχτό. Στο προσπέρασμα με 3η μια εκ των επιβατών ( οδηγεί συχνά σε αυτό τον δρόμο ) με ρώτησε 'καλά 3η γιατί 3η' και πήρε την απάντηση 'για να προσπεράσω με ασφάλεια' αλλά μάλλον και πάλι δεν κατάλαβε τι ακριβώς εννοούσα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickolas last edited by

                                Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                Τώρα σε μία δύσκολη διαδρομή, απλά θα μείνεις πίσω από την νταλίκα so simple!

                                Πόσο ασφαλές είναι αυτό; Δεν θα σε κουράσει;

                                Κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει η οδήγηση αυτή καθέ αυτή αλλά απολαμβάνει και τον χώρο γύρω του, όχι γιατί να τον κουράσει. Εξ ορισμού ο δρόμος δεν είναι ευθεία, και σε δρόμο με στροφές τα 80 δεν κοιμίζουν.

                                Όσο για τις νταλίκες, το ιδανικό νομίζω είναι να αφήσεις κενό και να πάρεις φόρα γεμίζοντας πχ. πρώτα τη 2α και βάζοντας 3η πριν μπεις στο αντίθετο ρεύμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                  Τώρα σε μία δύσκολη διαδρομή, απλά θα μείνεις πίσω από την νταλίκα so simple!

                                  Πόσο ασφαλές είναι αυτό; Δεν θα σε κουράσει;

                                  Κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει η οδήγηση αυτή καθέ αυτή αλλά απολαμβάνει και τον χώρο γύρω του, όχι γιατί να τον κουράσει. Εξ ορισμού ο δρόμος δεν είναι ευθεία, και σε δρόμο με στροφές τα 80 δεν κοιμίζουν.

                                  Όσο για τις νταλίκες, το ιδανικό νομίζω είναι να αφήσεις κενό και να πάρεις φόρα γεμίζοντας πχ. πρώτα τη 2α και βάζοντας 3η πριν μπεις στο αντίθετο ρεύμα.

                                  nomizw pws kourazei kai ginete kai spastiko!
                                  katse, pies ton kafe, pata gazi, perimene na aneboun ta xiliometra, exoume thn 'fora'? ante na perasoume? nai? am de! perimene ki allh ntalika parakatw... xanakatse, alla mia tzoura kafe, xanaperimene na pareis fora..........
                                  egw koimhthhka sthn ske3h kai mono!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                    Κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει η οδήγηση αυτή καθέ αυτή αλλά απολαμβάνει και τον χώρο γύρω του, όχι γιατί να τον κουράσει. Εξ ορισμού ο δρόμος δεν είναι ευθεία, και σε δρόμο με στροφές τα 80 δεν κοιμίζουν.

                                    Όσο για τις νταλίκες, το ιδανικό νομίζω είναι να αφήσεις κενό και να πάρεις φόρα γεμίζοντας πχ. πρώτα τη 2α και βάζοντας 3η πριν μπεις στο αντίθετο ρεύμα.

                                    χώρο γύρω του;;; και να 'χει το κοντέινερ στα 10 μέτρα και να μη βλέπει τίποτα μπροστά, να φρενάρει ξαφνικά η νταλίκα και να γίνει χαλκομανία αν κοιτάει το χώρο γύρω του

                                    ακόμα πιο σύνηθες, όταν δεν μπορούν να προσπεράσουν νταλίκα, κάθονται πολύ κοντά πίσω και αριστερά της, χωρίς να προσπερνάνε και χωρίς να αφήνουν άλλον να προσπεράσει και δημιουργείται η γνωστή καρότσα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Δεν είναι ανάγκη να κοιτάζεις δεξιά και αριστερά...
                                      Όταν βγαίνεις από το καμίνι (Αθήνα) μόνο και μόνο η αίσθηση του ανοιχτού χώρου χωρίς μπετόν γύρω σου σε κάνει να νιώθεις καλύτερα!
                                      Οι περισσότεροι που βγαίνουν εθνική για ταξίδι πιστεύω δεν κοιτάζουν το ρολόι τους.
                                      Αν όμως οδηγούν συχνά εθνική και υπό πίεση χρόνου, τότε ναι ίσως θα έπρεπε να ξανασκεφτούν την επιλογή τους (αν και μία BMW ακόμη και μικρού κυβισμού προσφέρει πολλά στους υπόλοιπους τομείς σε ένα ταξίδι)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gorghs last edited by

                                        TELOS!
                                        Brhka to oxhma ths Marias.
                                        http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... RK:MEWA:IT
                                        Maria, OLO DIKO SOU! Kaloriziko

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lotusnick last edited by

                                          Ο χρήστης gorghs έγραψε:
                                          TELOS!
                                          Brhka to oxhma ths Marias.
                                          http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... RK:MEWA:IT
                                          Maria, OLO DIKO SOU! Kaloriziko

                                          Γιώργο

                                          Μήπως όμως ένα Corolla είναι πιο αξιόπιστο?
                                          Με το παρκάρισμα τι θα κάνει?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gorghs last edited by

                                            Ο χρήστης lotusnick έγραψε:

                                            TELOS!
                                            Brhka to oxhma ths Marias.
                                            http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... RK:MEWA:IT
                                            Maria, OLO DIKO SOU! Kaloriziko

                                            Γιώργο

                                            Μήπως όμως ένα Corolla είναι πιο αξιόπιστο?
                                            Με το παρκάρισμα τι θα κάνει?

                                            Bre Niko... pisteyeis oti auto to autokinhtaki einai gia mena kai gia sena? Auto einai ftiagmeno gia megalous STAR! Kai pistepse me oi star den exoun problhma parkarismatos.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 12 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr