-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Aν και δεν γνωρίζω τα διαπλεκόμενα πήρα το θάρρος να μιλήσω. (Ίσως μου βγει σε κακό... ) Έτυχε κάποιος αγωνιζόμενος να είναι 6 χιλιοστά φαρδύτερος. Αυτό σημαίνει ότι έγινε οπωσδήποτε επίτηδες?? Δηλαδή πόσο μεγάλο ήταν το κέρδος του από 6 χιλιοστά φάρδους? Φτάνουν για να τον κάνουν νικητή? Δεν νομίζω πως κάποιος αγωνιζόμενος θα το έκανε αυτό επίτηδες! Μη βγιάζεστε να ρίξετε λάσπη!Δε υπάρχουν διαπλεκόμενα (έτσι θέλω να πιστεύω) το ότι υπάρχουν διαφορετικές γνώμες για κάποιο θέμα δε σημαίνει ότι αν πείς τη γνώμη σου θα σου βγεί σε κακό.
Όταν κάνεις πρωταθλητισμό (γιατί κακά τα ψέματα τα δύο R έχουν πάρει όλες τις νίκες εδώ και μιάμιση αγωνιστική περίοδο) δεν επιτρέπεται να τυχαίνει τίποτα. Όσο για το αν φτάνουν για να τον κάνουν νικητή μάλλον όχι με βάση το αποτέλεσμα (δεύτερος ήταν) αλλά μάλλον ναι με βάση τους αγωνωδίκες (γι΄αυτό και τον έβγαλαν εκτός).
Λάσπη δε την ρίχνει κανένας, ο καθένας είναι υπόλογος των πραξεών του και κρίνεται από αυτές. Προσοχή δε μιλάω για την συγκεκριμένη περίπτωση αλλά για οποιονδήποτε προσπαθεί να πεί τους συναθλητές του και πολλές φορές και φίλους του 'μαλάκες'.
-
Αν το λευκό είχε τα φτερά του κόκκινου δε θα ήταν σωστό.
Φιλε τι ακριβως θες να πεις??
Κι αν το δούμε από άλλη οπτική, ο Ξανθάκος κέρδισε και μετά έκανε την ένσταση
να τα παρουμε απο την αρχή τα πραγματα αλλο ελεγχος αλλο ενσταση που δεν εγινε στην προκιμενη περιπτωση. απο τα λίγα που ξέρω όλα αυτά τα χρόνια που παρακολουθώ αγώνες μετα το τελος του αγωνα εχουν το δικαιωμα να μετρησουν καθε αυτοκινητο (υψος πλατος μηκος) ειδικα αν ειναι στις πρωτες θεσεις, οπως μετρηθηκε και του Ξανθακου χωρις να βρεθει κατι παρανομο. Αρα δεν παιζει το σεναριο ενστασης σχετικα με το λυσιμο του λευκου Ηοnda.
Δηλαδή πόσο μεγάλο ήταν το κέρδος του από 6 χιλιοστά φάρδους? Φτάνουν για να τον κάνουν νικητή?
Εχεις απολυτο δικιο φιλε.
Νομιζω οτι για τοσο μικρο νουμερο, ειδικα στο πατημα του αυτοκινητου(γωνιες καμπερ) το αυτοκινητο θα πρεπε να μετριεται προτου κανει τον αγωνα, διοτι ειναι εφικτο απο καποιον κραδασμο να 'μεγαλωσουν' καπως οι μοιρες. -
Και κατι αλλο!
Δεν ειδα κανεναν να αναφερει το γεγονος οτι ο Καταραμενος σβουριζε το RX-8 κοντα στον χωρο της εκδηλωσης και ΠΟΛΥ κοντα σε σταθυμευμενα αυτοκινητα (αγωνιστηκα και μη).
Και μετα απο παρατηρηση του Φωτεινελλη σχετικα με αυτο που εκανε, δικαιολογηθηκε σε σχεση με το νουμερο των 'επι τοπου'.ΣΙΓΑ ΜΩΡΕ, ΜΙΑ ΣΒΟΥΡΙΤΣΑ ΚΑΝΑΜΕ...
Καποιος πρεπει να του πει οτι εδω δεν ειναι ΒΟΥΤΑ.
-
To Ν/3 και το N/2 χωρίς το φίλτρο βγήκαν εκτός αγώνα μετά από αυτεπάγγελτο τεχνικό έλεγχο -που είναι στάνταρ διαδικασία του αγώνα. Τα 2 Ν/1 βγήκαν εκτός αγώνα μετά από ένσταση αντιπάλου τους.
Τα 2 Ν/3 έχουν ίδια φτερά, δεν επιτρέπεται να 'πειραχθούν' αυτά (ούτε καν στο Α).
Το 'μπορεί στον αγώνα να άνοιξε' δεν ισχύει. Είναι ευθύνη του αγωνιζόμενου να φτιάξει έτσι το αυτοκίνητό του ώστε ακόμα και αν 'ανοίξει' να είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Ασε που πιθανότατα δεν 'άνοιξε' Το ίδιο ισχύει για αναρτήσεις που 'κάθονται', βάρος που εξαφανίζεται (πχ. χρήση βενζίνης σαν έρμα) κοκ.
Το αν 'παίζει ρόλο' μια παρανομία δεν έχει σημασία (θυμάστε που το 2002 βγήκαν εκτός από το ράλι Αργεντινής τα Peugeot λόγω 20 g ελαφρύτερων βολάν ?). Αν επηρεάζει θετικά την απόδοση (και ένα 'φαρδύτερο' αυτοκίνητο την επηρεάζει, έστω και λίγο), τότε είναι ουσιώδης και τιμωρείται με αποκλεισμό. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για αγώνες αυτοκινήτου, κατά συνέπεια ΟΛΑ έχουν σημασία, ιδίως όταν οι διαφορές είναι μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου. Αν δεν επηρεάζει την απόδοση (όπως κάποια από αυτά που ανέφερε πριν ο APR) τότε είναι επουσιώδης και τιμωρείται ελαφρύτερα. Μόνο αυτές τις 2 δυνατότητες δίνουν οι κανονισμοί.
-
Ο χρήστης Mayhem έγραψε:
να τα παρουμε απο την αρχή τα πραγματα αλλο ελεγχος αλλο ενσταση που δεν εγινε στην προκιμενη περιπτωση. απο τα λίγα που ξέρω όλα αυτά τα χρόνια που παρακολουθώ αγώνες μετα το τελος του αγωνα εχουν το δικαιωμα να μετρησουν καθε αυτοκινητο (υψος πλατος μηκος) ειδικα αν ειναι στις πρωτες θεσεις, οπως μετρηθηκε και του Ξανθακου χωρις να βρεθει κατι παρανομο. Αρα δεν παιζει το σεναριο ενστασης σχετικα με το λυσιμο του λευκου Ηοnda.
Δηλαδή πόσο μεγάλο ήταν το κέρδος του από 6 χιλιοστά φάρδους? Φτάνουν για να τον κάνουν νικητή?
Εχεις απολυτο δικιο φιλε.
Νομιζω οτι για τοσο μικρο νουμερο, ειδικα στο πατημα του αυτοκινητου(γωνιες καμπερ) το αυτοκινητο θα πρεπε να μετριεται προτου κανει τον αγωνα, διοτι ειναι εφικτο απο καποιον κραδασμο να 'μεγαλωσουν' καπως οι μοιρες.Τελικά μετά τη δημοσίευσή σου έπαψα να έχω τύψεις ότι ρίχνω λάσπη και σε ευχαριστώ (με τον ίδιο θα έγραφα αν το αυτοκίνητο που τέθηκε εκτός ήταν το κόκκινο, αν αυτό λέει κάτι).
Ντροπή λοιπόν και αίσχος στους αγωνωδίκες που έβγαλαν έξω ένα αυτοκίνητο χωρίς λόγο, αυτοί ρίχνουν τη λάσπη.Μπήκα σε ένα τρυπάκι που δεν το ήθελα μεγάλο λάθος μου, το να συνεχίσω δε μου αρέσει. Τέλος.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
To Ν/3 και το N/2 χωρίς το φίλτρο βγήκαν εκτός αγώνα μετά από αυτεπάγγελτο τεχνικό έλεγχο -που είναι στάνταρ διαδικασία του αγώνα. Τα 2 Ν/1 βγήκαν εκτός αγώνα μετά από ένσταση αντιπάλου τους.Τα 2 Ν/3 έχουν ίδια φτερά, δεν επιτρέπεται να 'πειραχθούν' αυτά (ούτε καν στο Α).
Το 'μπορεί στον αγώνα να άνοιξε' δεν ισχύει. Είναι ευθύνη του αγωνιζόμενου να φτιάξει έτσι το αυτοκίνητό του ώστε ακόμα και αν 'ανοίξει' να είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Ασε που πιθανότατα δεν 'άνοιξε' Το ίδιο ισχύει για αναρτήσεις που 'κάθονται', βάρος που εξαφανίζεται (πχ. χρήση βενζίνης σαν έρμα) κοκ.
Το αν 'παίζει ρόλο' μια παρανομία δεν έχει σημασία (θυμάστε που το 2002 βγήκαν εκτός από το ράλι Αργεντινής τα Peugeot λόγω 20 g ελαφρύτερων βολάν ?). Αν επηρεάζει θετικά την απόδοση (και ένα 'φαρδύτερο' αυτοκίνητο την επηρεάζει, έστω και λίγο), τότε είναι ουσιώδης και τιμωρείται με αποκλεισμό. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για αγώνες αυτοκινήτου, κατά συνέπεια ΟΛΑ έχουν σημασία, ιδίως όταν οι διαφορές είναι μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου. Αν δεν επηρεάζει την απόδοση (όπως κάποια από αυτά που ανέφερε πριν ο APR) τότε είναι επουσιώδης και τιμωρείται ελαφρύτερα. Μόνο αυτές τις 2 δυνατότητες δίνουν οι κανονισμοί.
Ευχαριστω για τις πληροφοριες!
Για να μην μπερδευομαστε παιδια, δεν ειπα οτι ΞΕΡΩ το ενα, το αλλο το ταδε! Ειπα ΝΟΜΙΖΩ, η ΘΕΩΡΩ η κατι τετοιο! Ρωτωντας πας στην πολη!
Τazio,
ειναι το δευτερο post σου που δεν καταλαβαινω! Σορυ, ισως και να μαι βλακας, αλλα παλι δεν καταλαβα τι θες να πεις! (δεν ειρωνευομαι )Με τα φτερα τι ακριβως ηθελες να πεις γιατι δεν καταλαβα!
-
το κάμπερ δεν έχει σημασία στη μέτρηση μετατρόχιου
Για κάτι τέτοια είναι που μου αρέσει αυτό το φόρουμ.
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Δεν πήγαιναν σε εσένα τα ,ετσι για να μην παρεξηγηθώ....Οσον αφορά το ύψος μετρήθηκε και ήταν οριακός...πράγμα που σου δίνει δίκιο και εγώ έκανα λάθος πριν....και ναι εκεί παραπέρα ήμουν.....πως να το πω ευγενικά για να μη θυμώσεις ...
Δεν τίθεται θέμα θυμού. Δεν έχω λόγο άλλωστε... Δεν έχω κανένα προσωπικό όφελος. Απλά μου αρέσει (όπως και πολλούς απο εδώ μέσα) να λάμπει η αλήθεια... όσο κι αν 'πονάει' μερικές φορές.
Mayhem πρέπει να είμασταν δίπλα όταν έγινε το σκηνικό με το RX8!
-
εχουν δικιο για τα φτερα,ειναι πειραγμενα αλλα το μονο που κερδιζεις ειναι λιγο χαμηλομα ακομα.εγω kosta 20vt δεν αναφερομουν σε αυτο οταν ειπα ειχε και αλλο παραπτομα το αμαξι.για να τα λεω κατι ξερω.ετσι κι αλλιως και να μην τα μετραγανε θα γινοταν ενσταση για υψος,φαρδος κτλ.αν θελετε να ξερετε στην κυμη το αμαξι του Κυριτση μετρηθηκε κατα 4 κιλα ελαφρυτερο κατω απο την κατηγορια και δεν του εκαναν τιποτα.
-
Ελάτε ρε παιδιά, πλέον έχει καταντήσει αηδία το σκηνικό με τις μα'ι'μούδες που υπάρχουν στις αναβάσεις.Ο πολυπρωταθλητής Λυκουρέσης από την αρχή της χρονιάς τρέχει σε κάθε αγώνα με πυργολεβιέ και κανείς δεν του έχει κάνει τίποτα.Το μπλοκέ που φόραγε το αμάξι του για κάποιον που ξέρει τα πολύ βασικά περί λειτουργίας ενός μπλοκέ έκανε ΜΠΑΜ.....και μπράβο στον Deli που έκανε ένσταση.Όσο για τον Κυρίτση είναι να τον λυπάται κανείς, χρησιμοποιεί κάθε αθέμιτο μέσο να πάρει καμιά νίκη, αλλά ο Ξανθάκος έχει άλλη άποψη και καλά κάνει γιατί τουλάχιστον κερδίζει άξια(από όσα μπορώ να ξέρω). Πάντως, θα έπρεπε για όσους κάνουν τόσα σημαντικές παρανομίες όπως μπλοκέ κ.τ.λ. να υπάρχει κάποια σοβαρότερη ποινή για να μπορέσει το άθλημα να παίζεται σε ίσους όρους. Γενικότερα, ήταν μια πολύ ωραία ανάβαση στην οποία ξεχώρισα τους Πούντο, Βασιλειάδη και Σταθακόπουλο.Τα λέμε...
-
Ο χρήστης aaa έγραψε:
το κάμπερ δεν έχει σημασία στη μέτρηση μετατρόχιου
Για κάτι τέτοια είναι που μου αρέσει αυτό το φόρουμ.
Μαλακία. Αλλο ήθελα να γράψω και άλλο μου βγήκε (και μετά κατάλαβα πως ήταν καιρός να πάω σπίτι...). Sorry
-
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ , ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ , ΑΛΛΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΣΤΗΡΗΞΗ ΤΟΥ ΜΟΥΑΓΙΕ .
aaa , ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ Η ΜΑΛΟΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ , ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΟΧΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ ,, ΑΝ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΚΙ ΑΥΤΟ , Η ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΧΟ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΔΩΣΗ ΒΛΕΠΕ ΗΜΙΑΞΩΝΙΟ )ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΣΩΣΤΗ Σ'ΑΥΤΟ FIA , ΕΦΑΡΜΩΖΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΞΩΝΑ .ΤΡΕΛΕ aaa ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ .
-
[quote='nass']Τα 2 Ν/3 έχουν ίδια φτερά, δεν επιτρέπεται να 'πειραχθούν' αυτά (ούτε καν στο Α).
ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑΣΟ ?
ΕΦ'ΟΣΟΝ ΣΤΟ Α , ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΤΩΝ ΦΤΕΡΩΝ (ΕΝΟΩ ΕΓΚΑΡΣΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΤΕΡΩΝ ) ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ , ΕΦ'ΟΣΩΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΤΩΝ ΦΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ !
ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΣΥΖΗΤΗΣΕΙ , ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΚΔΟΧΗ ? -
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ , ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ , ΑΛΛΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΣΤΗΡΗΞΗ ΤΟΥ ΜΟΥΑΓΙΕ .
aaa , ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ Η ΜΑΛΟΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ , ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΟΧΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ ,, ΑΝ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΚΙ ΑΥΤΟ , Η ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΧΟ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΔΩΣΗ ΒΛΕΠΕ ΗΜΙΑΞΩΝΙΟ )ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΣΩΣΤΗ Σ'ΑΥΤΟ FIA , ΕΦΑΡΜΩΖΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΞΩΝΑ .ΤΡΕΛΕ aaa ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ .
Θεωρητικά, μετατρόχιο είναι η απόσταση των 'κέντρων' των τροχών και δεν επηρεάζεται από το κάμπερ. Ωστόσο με τον τρόπο με τον οποίο μετριέται (που είναι FIA-approved ) δηλ. στα λάστιχα ((αριστερά-έξω δεξιά-μέσα) + (αριστερά-μέσα δεξιά-έξω) / 2) πράγματι επηρεάζεται από το κάμπερ, όπως επίσης και από τη σύγκλιση-απόκλιση. Το μετατρόχιο στα δελτία αναγνώρισης έχει υπολογιστεί με βάση αυτό τον τρόπο μέτρησης και όχι θεωρητικά.
-
ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ...Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ?
ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ , ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΟΧΕΙΟ , ΕΝΟΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ , ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ , ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΡΕΑΖΟΜΕΝΟ , ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ , ΑΡΑ ΜΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ .
-
Χρίστο, Νάσσο, ΚΑΛΗΜΕΡΑ, με τον μικρούλη (άλλοτε) μπλέξατε... Αποκλείεται να τον τρελάνετε...
Με την ευκαιρία, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δική μας η ευθύνη για τα πέναλτυ και τα φάουλ σε σχέση με την ενημέρωση γμτ. Αλά από εκεί και πέρα; Ακόμη να ενημερώσει-ανακοινώσει η λέσχη οτιδήποτε για την εξέλιξη των αποτελεσμάτων μετά τον τελικό Τεχνικό έλεγχο.
Κατα τα άλλα, κάποιοι γκρίνιαξαν γιατί οι συμμετοχές ήταν οριακά πάνω από 100 αι δεν έγινε ο αναμενόμενος τζίρος!
ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΞΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ! ΑΥΤΟΓΚΟΛΑΡΑ του κε..τα!!!!Στρατης
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Τα 2 Ν/3 έχουν ίδια φτερά, δεν επιτρέπεται να 'πειραχθούν' αυτά (ούτε καν στο Α).
ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑΣΟ ?
ΕΦ'ΟΣΟΝ ΣΤΟ Α , ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΤΩΝ ΦΤΕΡΩΝ (ΕΝΟΩ ΕΓΚΑΡΣΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΤΕΡΩΝ ) ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ , ΕΦ'ΟΣΩΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΤΩΝ ΦΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ !
ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΣΗΖΗΤΗΣΕΙ , ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΚΔΟΧΗ ?Δε χρειάζεται να λέει κάπου πως κάτι απαγορεύεται, αλλά πρέπει να λέει πως κάτι επιτρέπεται
To μόνο που επιτρέπεται είναι αυτό που λες για τα 'φρύδια' (J 255): Eπιτρέπεται να “διπλωθούν” προς τα μέσα οι μεταλλικές άκρες ή να αλλάξουν σχήμα οι πλαστικές άκρες από τα φτερά και τους προφυλακτήρες σε περίπτωση που προεξέχουν (εισέρχονται) στο εσωτερικό του χώρου των τροχών. Κατά τα λοιπά, πουθενά δεν λέει πως επιτρέπεται να 'φουσκώσεις' τα φτερά (κάτι τέτοιο αλλάζει τη μορφή του αυτοκινήτου που φαίνεται στις φωτο του δελτίου αναγνώρισης), εκτός και αν γίνει μη εμφανώς ή σχετίζεται με το παραπάνω 'επιτρέπεται' Και φυσικά πρέπει να τηρείται το μέγιστο πλάτος αμαξώματος του δελτίου αναγνώρισης.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ...Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ?ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ , ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΟΧΕΙΟ , ΕΝΟΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ , ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ , ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΡΕΑΖΟΜΕΝΟ , ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ , ΑΡΑ ΜΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ .
Αυτή που ανέφερα είναι η μέθοδος που εγκρίνεται από τη FIA. Εννοείται πως μετράς σε επίπεδο έδαφος.
-
ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΚΟΥΝ ΤΑ ΔΕΚΑ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΤΣΕΠΟΣΑΝΕ ?
ΣΕ ΕΝΑ Σ.Κ, ? ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΠΛΕΟΝ ..... -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Ακόμη να ενημερώσει-ανακοινώσει η λέσχη οτιδήποτε για την εξέλιξη των αποτελεσμάτων μετά τον τελικό Τεχνικό έλεγχο.Δυστυχώς είχαμε και εκεί κάποια δυσάρεστα
5η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ - 11,12/6/05